Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą2. A1 remontuojami ruožai buvo "pažymėti pagal taisykles ir netgi daugiau nei reikalaujama". Kai pora mašinų susikalė kaktomuša, "dėl visą ko patikrinsim". Patikrinus "rasti žymėjimo pažeidimai, darbų vykdytojai įpareigoti nedelsiant trūkumus pašalinti".
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai visgi Kelių (radarų) direkcija įsiklausė į Romas pastabas.
1. Tiltai visi buvo prižiūrimi, "periodiškai tikrinami ir saugūs". Kol vieną rytą vienas neprigulė pokaičio į Nevėžį;
2. A1 remontuojami ruožai buvo "pažymėti pagal taisykles ir netgi daugiau nei reikalaujama". Kai pora mašinų susikalė kaktomuša, "dėl visą ko patikrinsim". Patikrinus "rasti žymėjimo pažeidimai, darbų vykdytojai įpareigoti nedelsiant trūkumus pašalinti".
3. "Visi vidutinio greičio radarai statomi pavojinguose ruožuose, pagal patvirtintą metodiką". Tų ruožų statistikos nerodysim. Bet dėl visa ko sustabdysim pirkimus, peržiūrėsim metodikas, ir atiduosim sprendimų tvirtinimą kitiems...
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Vis dėlto Kelių direkcija priėmė sprendimą nutraukti planuotą pirkimą, metodiką pakartotinai peržiūrėti, įvertinti ir atnaujinti pagal naujausią nelaimių keliuose statistiką.
Turėtų būti labai paprasta taisyklė, statyti tik ten, kur įvyko ženkli ar keletas mažesnių avarijų dėl greičio viršinimo.
Jei koks girtas ar užmigęs išlėkė į priešingą tai ne pagrindas radarui be papildomos detalios analizės.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.13, 10:27.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Svarbi žinia vairuotojams: naujų greičio matuoklių keliuose nebus - planas nepasiteisino
Vis tik nesiekiame greičio matavimo sistemų diegti bet kokiomis aplinkybėmis. Priešingai, diegdami naujas greičio matavimo sistemas Lietuvos keliuose, tikimės didesnio atsakingų institucijų įsitraukimo, jų pagalbos užtikrinant, kad greičio matavimo įrengimo procesas keliuose vyktų skaidriai, parenkant tinkamiausias jų statymo vietas ir užtikrinant, kad būtų pasiektas bendras visų mūsų tikslas – užtikrinta saugi kelionė ir išvengta beprasmių žūčių keliuose“, – pranešime sakė LAKD Infrastruktūros plėtros ir palaikymo grupės vadovas Martynas Gedaminskas.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...isino-95361923
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pasilieku prie savo nuomonės, kad papildomos saugumo priemonės turi būti ten, kur įvyko pavojingas įvykis, o ne ten kur daugiau pinigų byra radarų direkcijai ar policijai patogesnė vieta kaip pvz ryte <8val prie Laisvės prospektas 78B, Vilnius kišenėje kur visokią techniką laiko.
"Labai pavojinga" vieta prasidėjus srautui į darbus.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.01, 19:43.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKą tik per TV3 žinias parodė trikojį pastatytą daugiabučio kieme. WTF?
Iš viso uždrausčiau statyti ten, kur nebuvo jokio auto įvykio
Komentuoti:
-
Ką tik per TV3 žinias parodė trikojį pastatytą daugiabučio kieme. WTF?
Iš viso uždrausčiau statyti ten, kur nebuvo jokio auto įvykio
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Taip, pastoviai matau. Pirmą kartą ir nusifotografavau ten Ko gero pavojingiausia vieta Lietuvoje...
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Kokio velnio mokėti atlyginimus biudžetininkų armijai, jei jie sprendimus, tariamai, priimti gali tik su dešimtimis-šimtais tūkstančių kainuojančių konsultantų konsultacijomis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Ir 200 metrų iki šio ženklo dažnai statomas trikojis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąBet kažkodėl išvažiuojant iš Viniaus Savanorių pr. link Gariūnų jau 100 km/h ženklas stovi
https://maps.app.goo.gl/BauWL55rgdu5iqjy5
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Vakar LRT nei susisiekimo ministrija, nei VRM net nesiteikė pasirodyti, LAKD tik patarėją išstūmė į priekį. Transporto kompetencijų agentūros atstovas pusbalsiu pripažino, kad dalis radarų nesutampa su avaringais ruožais
Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ
VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
1. kas galėtų paneigti kad konsultantai neblogi žmonės?
2. kam prisiimti atsakomybę ant savo užpakalio?
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąMetodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.
Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ
VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąįmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą,
https://maps.app.goo.gl/BauWL55rgdu5iqjy5
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Viskas pagal reglamentą. Ar ženklai statomi dėl reglamento ar dėl vairuotojų?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: