Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    https://www.vz.lt/transportas-logist...uokliu-diegima
    Turėtų būti labai paprasta taisyklė, statyti tik ten, kur įvyko ženkli ar keletas mažesnių avarijų dėl greičio viršinimo.
    Jei koks girtas ar užmigęs išlėkė į priešingą tai ne pagrindas radarui be papildomos detalios analizės.
    Statyti tada, kai avarija jau įvyko - per vėlu. Turėjo būti pastatyta prieš tai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    2. A1 remontuojami ruožai buvo "pažymėti pagal taisykles ir netgi daugiau nei reikalaujama". Kai pora mašinų susikalė kaktomuša, "dėl visą ko patikrinsim". Patikrinus "rasti žymėjimo pažeidimai, darbų vykdytojai įpareigoti nedelsiant trūkumus pašalinti".
    Ten ir daba aibė trūkumų. Vis nesuprasdavau, kodėl taip visi ignoruoja tą 70 ribojimą ir atidžiau pastebėjęs kelio ženklus supratau, kad nieko jie nepažeidžia, nes jie tegalioja iki artimiausios sankryžos, pažymėtos pirmumo ženklais

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai visgi Kelių (radarų) direkcija įsiklausė į Romas pastabas.
    Šiaip jau 3 kartas, kai LAKD prisišneka:

    1. Tiltai visi buvo prižiūrimi, "periodiškai tikrinami ir saugūs". Kol vieną rytą vienas neprigulė pokaičio į Nevėžį;
    2. A1 remontuojami ruožai buvo "pažymėti pagal taisykles ir netgi daugiau nei reikalaujama". Kai pora mašinų susikalė kaktomuša, "dėl visą ko patikrinsim". Patikrinus "rasti žymėjimo pažeidimai, darbų vykdytojai įpareigoti nedelsiant trūkumus pašalinti".
    3. "Visi vidutinio greičio radarai statomi pavojinguose ruožuose, pagal patvirtintą metodiką". Tų ruožų statistikos nerodysim. Bet dėl visa ko sustabdysim pirkimus, peržiūrėsim metodikas, ir atiduosim sprendimų tvirtinimą kitiems...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai visgi Kelių (radarų) direkcija įsiklausė į Romas pastabas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vis dėlto Kelių direkcija priėmė sprendimą nutraukti planuotą pirkimą, metodiką pakartotinai peržiūrėti, įvertinti ir atnaujinti pagal naujausią nelaimių keliuose statistiką.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...uokliu-diegima
    Turėtų būti labai paprasta taisyklė, statyti tik ten, kur įvyko ženkli ar keletas mažesnių avarijų dėl greičio viršinimo.
    Jei koks girtas ar užmigęs išlėkė į priešingą tai ne pagrindas radarui be papildomos detalios analizės.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.13, 10:27.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Svarbi žinia vairuotojams: naujų greičio matuoklių keliuose nebus - planas nepasiteisino

    Vis tik nesiekiame greičio matavimo sistemų diegti bet kokiomis aplinkybėmis. Priešingai, diegdami naujas greičio matavimo sistemas Lietuvos keliuose, tikimės didesnio atsakingų institucijų įsitraukimo, jų pagalbos užtikrinant, kad greičio matavimo įrengimo procesas keliuose vyktų skaidriai, parenkant tinkamiausias jų statymo vietas ir užtikrinant, kad būtų pasiektas bendras visų mūsų tikslas – užtikrinta saugi kelionė ir išvengta beprasmių žūčių keliuose“, – pranešime sakė LAKD Infrastruktūros plėtros ir palaikymo grupės vadovas Martynas Gedaminskas.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...isino-95361923

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pasilieku prie savo nuomonės, kad papildomos saugumo priemonės turi būti ten, kur įvyko pavojingas įvykis, o ne ten kur daugiau pinigų byra radarų direkcijai ar policijai patogesnė vieta kaip pvz ryte <8val prie Laisvės prospektas 78B, Vilnius kišenėje kur visokią techniką laiko.
    "Labai pavojinga" vieta prasidėjus srautui į darbus.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.01, 19:43.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ką tik per TV3 žinias parodė trikojį pastatytą daugiabučio kieme. WTF?
    Iš viso uždrausčiau statyti ten, kur nebuvo jokio auto įvykio
    O ką, gal kartais jie praverstų ir kiemuose. Mane anądien vos nenutrenkė vienas individas, lėkė gal ant 50-60 stovėjimo aikštelėje.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ką tik per TV3 žinias parodė trikojį pastatytą daugiabučio kieme. WTF?
    Iš viso uždrausčiau statyti ten, kur nebuvo jokio auto įvykio

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Taip, pastoviai matau. Pirmą kartą ir nusifotografavau ten Ko gero pavojingiausia vieta Lietuvoje...
    O antra pavojingiausia vieta yra visai greta - kylant į savanorių kalną.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kokio velnio mokėti atlyginimus biudžetininkų armijai, jei jie sprendimus, tariamai, priimti gali tik su dešimtimis-šimtais tūkstančių kainuojančių konsultantų konsultacijomis?
    O kas pasamdys konsultantus, jei valdininkų nebus?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Ir 200 metrų iki šio ženklo dažnai statomas trikojis.
    Taip, pastoviai matau. Pirmą kartą ir nusifotografavau ten Ko gero pavojingiausia vieta Lietuvoje...

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Bet kažkodėl išvažiuojant iš Viniaus Savanorių pr. link Gariūnų jau 100 km/h ženklas stovi
    https://maps.app.goo.gl/BauWL55rgdu5iqjy5
    Ir 200 metrų iki šio ženklo dažnai statomas trikojis.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Vakar LRT nei susisiekimo ministrija, nei VRM net nesiteikė pasirodyti, LAKD tik patarėją išstūmė į priekį. Transporto kompetencijų agentūros atstovas pusbalsiu pripažino, kad dalis radarų nesutampa su avaringais ruožais

    Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ
    VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
    Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?
    Akivaizdu kad įrenginėja ne ten kur pavojinga, o ten kur pvz. yra elektra atvesta, nes "geriau daugiau radarų pastatyt".

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    1. kas galėtų paneigti kad konsultantai neblogi žmonės?
    2. kam prisiimti atsakomybę ant savo užpakalio?
    Na tai jei valdininkai, kurie gauna atlyginimą iš mokesčių mokėtojų pinigų, neturi kompetencijos ir atsakomybės jausmo, kad priimtų jų veiklai būdingus (pagrįstus) sprendimus, tai tada čia mes kalbame apie sisteminius biudžetininkų trūkumus. Kokio velnio mokėti atlyginimus biudžetininkų armijai, jei jie sprendimus, tariamai, priimti gali tik su dešimtimis-šimtais tūkstančių kainuojančių konsultantų konsultacijomis? Labai silpnas "atmazas" (abejų argumento pusių), kad toks ar kitoks sprendimas priimamas ar nepriimamas nes yra/nėra konsultantų analizė atlikta.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Metodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.
    Vakar LRT nei susisiekimo ministrija, nei VRM net nesiteikė pasirodyti, LAKD tik patarėją išstūmė į priekį. Transporto kompetencijų agentūros atstovas pusbalsiu pripažino, kad dalis radarų nesutampa su avaringais ruožais

    Bandom pasikapstyti dokumentuose: VIDUTINIO GREIČIO MATUOKLIŲ VIETŲ NE GYVENVIEČIŲ TERITORIJOSE PARINKIMO IR ĮRENGIMO PRIORITETINĖ EILĖ
    VGMS 2021 skelbimui.xlsx (lakd.lt)
    Iš 3900 numatytų, vertintų ruožų, tik 6 nurodoma, kad eismo įvykių priežastis nesaugus greitis.... wow ar aš dokumentą ne taip skaitau?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Pasirenka pagal pasitvirtintas metodikas skaičiuodami balus. Bet jo, tyrimų bei rekomendacijų ten neminima
    Metodikos kažkuo matyt yra pagrįstos? Kuo tiksliai, tai tikrai negaliu pasakyti, gal kas labiau domėjosi ir žino.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    įmonės atstovė nurodė, kad kelio ženklinimo keisti neplanuojama, mat atitinka reglamentą,
    Bet kažkodėl išvažiuojant iš Viniaus Savanorių pr. link Gariūnų jau 100 km/h ženklas stovi
    https://maps.app.goo.gl/BauWL55rgdu5iqjy5

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.
    O aš nusukčiau galvą kas naujai sutvarkytuose keliuose, minimalaus kampo posūkyje atvirame lauke įsmeigia "pagal reglamentą" 80km/h ženklą, o už 100 m jo galiojimo pabaigą.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Viskas pagal reglamentą. Ar ženklai statomi dėl reglamento ar dėl vairuotojų?
    Ateis auditas ir nusuks galvą už reglamento nesilaikymą. Dar lėšų švaistymą statant perteklinius ženklus pripaišys.

    Komentuoti:

Working...
X