Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Ką tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.
Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠi salelė yra vadinamieji "gyvenvietės vartai" - įrengta būtent tam, kad į gyvenvietę transporto priemonės neįvažiuotų dideliu greičiu. Gyvenvietės ženklai ir 50 km/h ruožas prasideda dar prieš salelę. (...)
Prie nelaimės prisidėjo tik tai, kad vairuotojas nepasirinko tinkamo greičio.
Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
Šioje konkrečioje salelėje pakraščiai buvo nuvažinėti jau pernai . Ta Žygėnų salelė atvažiuojant nuo Šakių pusės atrodo taip. :
https://www.google.com/maps/@55.0456...5410&entry=ttu
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kas kaip nori, tai taip ir išvedžios.
Ši salelė yra vadinamieji "gyvenvietės vartai" - įrengta būtent tam, kad į gyvenvietę transporto priemonės neįvažiuotų dideliu greičiu. Gyvenvietės ženklai ir 50 km/h ruožas prasideda dar prieš salelę.
Gal tuomet išardykime visas inžinerinio saugumo priemones, kad prisnūdę ar pan. autobusų ir sunkvežimių vairuotojai galėtų nestabdydami praskrieti visas gyvenvietes ant kokių 90-100 km/h ?
Prie nelaimės prisidėjo tik tai, kad vairuotojas nepasirinko tinkamo greičio. Gal nelabai adekvatu čia kalbėti apie kažkokius sniegus rugpjūčio viduryje? Jeigu autobusui reikia daugiau ten pristabdyti, tai vairuotojas ir turi tą padaryti. Ne veltui D kategorijos vairuotojui pažymėjimo gavimui ir tolimesniam darbui komercinio transporto vairuotojams, keliami aukštesni reikalavimai nei eiliniam B kategorijos vairuotojui.
Man tai didesnis klausimas kiek keleivių, iš nukentėjusiųjų, buvo prisisegę privalomus naudoti saugos diržus.Paskutinis taisė sleader; 2024.08.19, 09:36.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Kai kurios saugumo salelės, ypač žiemą, kai būna purvu ir sniegu aptaškyti jas žymintys ženklai, o iš priekio akina atvažiuojančios mašinos, tampa nesaugumo salelėmis. Tokių vietų pilna pvz. A16 Trakai - Vilnius.
Prieš gyvenvietes esančios greičio mažinimo salelės lengvosioms mašinoms yra patogesnis variantas nei mašinų laužymo kalneliai. Tačiau ten važinėjai ir sunkusis transportas bei autobusai.
Nežinia, kokiu greičiu KK137 važiavo autobusas, bet panašu, kad prie nelaimės prisidėjo tai, kad greičio mažinimo salelė nelabai pritaikyta ilgoms transporto priemonėms.
Delfi.lt 2024.08.19
Nelaimė Šakių rajone – apvirto keleivinis autobusas, nukentėjo 26 žmonės
Kaip informavo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas (PAGD), pranešimas apie nelaimę buvo gautas pirmadienį, apie 5.55 val. Informuota, jog Šakių rajone, Žygėnų kaime, nuo kelio nuvažiavo ir apvirto keleivinis autobusas. Anot gelbėtojų, autobuse važiavo apie 47 žmonės.
Autobusas važiavo maršrutu Ryga–Kaliningradas.
Anot policijos, įvykio metu nukentėjo 26 žmonės, jie išgabenti į ligoninę. (...) Įtariama, jog nelaimė galėjo įvykti dėl nesuvaldyto autobuso – vairuotojas kliudė salelę, nuvažiavo nuo kelio ir apvirto ant šono.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim...ones-120043951
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTik pastebėsiu kad sektoriniai matuokliai praktiškai neveikia užsieniečiams. Bent jau fūros iš rusijos ar baltarusijos juos pilnai ignoruoja, nes žino, kad bauda namuose nepasivys.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tik pastebėsiu kad sektoriniai matuokliai praktiškai neveikia užsieniečiams. Bent jau fūros iš rusijos ar baltarusijos juos pilnai ignoruoja, nes žino, kad bauda namuose nepasivys.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
2. Horizontalios kliūtys
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kalneliai papildo biudžetą?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Trapeciniai kalneliai Leliūnuose išlieti naujai. Deja, skraidyti 100+ kmh gyvenvietėje ir toliau bus problematiška.
Nieko bendro su "problematišku 100kmh skraidymu" jie neturi. Yra patogesnių ir racionalesnių priemonių greičio kontrolei. Ypač racionalesnių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBet tie greičio viršytojai jau net bijo prisistatyti, slepiasi po anoniminiais dalyviais?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimąVakar Leliūnuose frezavo "papus" - tas nevykusias vertikalias greičio mažinimo priemones! Tik neaišku, ar išasfaltavus A6 per miestelį (nes išfrezuota ne tik papai bet ir susidėvėjusi kelio danga) naujai tie papai bus atkurti, ar kažkas dasiprotėjo, kad tokia nesąmonė yra kelianti daugiau problemų nei duodanti naudos...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet tie greičio viršytojai jau net bijo prisistatyti, slepiasi po anoniminiais dalyviais?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje pridygo kelio ženklų: vidutinio greičio matuoklių bus gerokai daugiau?
Na štai 20km/h ir 30km/h gatvėse vietoj humanizavimo darysim sektorinių muliažus su loterijos komponentu. Pigiau, tik klausimas ar ilgam veiks.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: