Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.

    Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
    Šioje konkrečioje salelėje pakraščiai buvo nuvažinėti jau pernai . Ta Žygėnų salelė atvažiuojant nuo Šakių pusės atrodo taip. :
    Jei važiuotų pro ten 50km/h greičiu - puikiai įtilptų į kelio ribas ir net nereiktų kirsti kampo.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Ką tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.

    Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.

    Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.

    Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
    Ne neatsižvelgiama. Tiesiog vykdomas aftobusų vairotojų genocydas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ši salelė yra vadinamieji "gyvenvietės vartai" - įrengta būtent tam, kad į gyvenvietę transporto priemonės neįvažiuotų dideliu greičiu. Gyvenvietės ženklai ir 50 km/h ruožas prasideda dar prieš salelę. (...)
    Prie nelaimės prisidėjo tik tai, kad vairuotojas nepasirinko tinkamo greičio.
    Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.

    Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
    Šioje konkrečioje salelėje pakraščiai buvo nuvažinėti jau pernai . Ta Žygėnų salelė atvažiuojant nuo Šakių pusės atrodo taip. :

    https://www.google.com/maps/@55.0456...5410&entry=ttu

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Dar gal Landsbergis kaltas Romas ? Kas čia per išvėdžiojimai?

    Jei esi autobuso vairuotojas ir nejauti nei savo transporto priemonės galimybių, nei atsakomybės prieš keleivius, tai bet koks stulpelis tau trukdys...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kas kaip nori, tai taip ir išvedžios.
    Ši salelė yra vadinamieji "gyvenvietės vartai" - įrengta būtent tam, kad į gyvenvietę transporto priemonės neįvažiuotų dideliu greičiu. Gyvenvietės ženklai ir 50 km/h ruožas prasideda dar prieš salelę.
    Gal tuomet išardykime visas inžinerinio saugumo priemones, kad prisnūdę ar pan. autobusų ir sunkvežimių vairuotojai galėtų nestabdydami praskrieti visas gyvenvietes ant kokių 90-100 km/h ?

    Prie nelaimės prisidėjo tik tai, kad vairuotojas nepasirinko tinkamo greičio. Gal nelabai adekvatu čia kalbėti apie kažkokius sniegus rugpjūčio viduryje? Jeigu autobusui reikia daugiau ten pristabdyti, tai vairuotojas ir turi tą padaryti. Ne veltui D kategorijos vairuotojui pažymėjimo gavimui ir tolimesniam darbui komercinio transporto vairuotojams, keliami aukštesni reikalavimai nei eiliniam B kategorijos vairuotojui.

    Man tai didesnis klausimas kiek keleivių, iš nukentėjusiųjų, buvo prisisegę privalomus naudoti saugos diržus.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.08.19, 09:36.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kai kurios saugumo salelės, ypač žiemą, kai būna purvu ir sniegu aptaškyti jas žymintys ženklai, o iš priekio akina atvažiuojančios mašinos, tampa nesaugumo salelėmis. Tokių vietų pilna pvz. A16 Trakai - Vilnius.
    Prieš gyvenvietes esančios greičio mažinimo salelės lengvosioms mašinoms yra patogesnis variantas nei mašinų laužymo kalneliai. Tačiau ten važinėjai ir sunkusis transportas bei autobusai.

    Nežinia, kokiu greičiu KK137 važiavo autobusas, bet panašu, kad prie nelaimės prisidėjo tai, kad greičio mažinimo salelė nelabai pritaikyta ilgoms transporto priemonėms.

    Delfi.lt 2024.08.19
    Nelaimė Šakių rajone – apvirto keleivinis autobusas, nukentėjo 26 žmonės
    Kaip informavo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas (PAGD), pranešimas apie nelaimę buvo gautas pirmadienį, apie 5.55 val. Informuota, jog Šakių rajone, Žygėnų kaime, nuo kelio nuvažiavo ir apvirto keleivinis autobusas. Anot gelbėtojų, autobuse važiavo apie 47 žmonės.
    Autobusas važiavo maršrutu Ryga–Kaliningradas.


    Anot policijos, įvykio metu nukentėjo 26 žmonės, jie išgabenti į ligoninę. (...) Įtariama, jog nelaimė galėjo įvykti dėl nesuvaldyto autobuso – vairuotojas kliudė salelę, nuvažiavo nuo kelio ir apvirto ant šono.

    https://www.delfi.lt/news/daily/crim...ones-120043951

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
    Reali greičio kontrolė. Pamatavo, kad fūra važiuoja ant 90 gyvenvietėje - stop, fūristas palieka teises ir toliau eina pėsčias (jei koks rusakalbis kelia balsą - bananu per inkstus ir namo tėviškėn), transporto priemonė su kroviniu konfiskuojama.

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Tik pastebėsiu kad sektoriniai matuokliai praktiškai neveikia užsieniečiams. Bent jau fūros iš rusijos ar baltarusijos juos pilnai ignoruoja, nes žino, kad bauda namuose nepasivys.
    Bet čia kosTmosas. Kodėl šioje vietoje Lietuva nesusirenka pinigų. Stato kameras visuose keliuose, tai ką sunku palyginti numerius kurie važiuoja link uosto Klaipėdoje ar link Kalvarijų ir nukreipti tuos pažeidėjus į atskirą kelią patikrinimui? Lenkai ant sienos net autobaną uždarę, tikrina visus tik sieną pervažiavus (tiek iš Lietuvos tiek iš pvz. Vokietijos važiuojant nuo Drezdeno). Pure profit būtų. Surinktų pusę sumos kiek iš draudimo mokesčio nori surinkti.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Tik pastebėsiu kad sektoriniai matuokliai praktiškai neveikia užsieniečiams. Bent jau fūros iš rusijos ar baltarusijos juos pilnai ignoruoja, nes žino, kad bauda namuose nepasivys.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
    1. Sektorinis greičio matuoklis
    2. Horizontalios kliūtys

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O kalneliai papildo biudžetą?
    O kas svarbiau saugumas ar pinigai? Kalneliai nepapildo, bet miestelio gyventojams komforto ir nesuteikia... ar malonu gyventi šalia kelio kur furos stabdinėja, bilda per kalnelį, tada greitėjasi... tai gal dar grindiniu išgrįsti? Tekę šalia tokio kelio nakvoti, kur dar ir kelio juostos grublėtos per gyvenvietę. Tai kai naktį fura penkiais ratais užgroja, beveik "lopšinė".

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O kalneliai papildo biudžetą?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
    Taigi tobulieji sektoriniai. Panevėžio raj. Karsakiškis labai puikiai toks veikia. Deja vienas blogybė: saugumas bus 99 proc., tačiau biudžeto smarkiai nepapildysi.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Trapeciniai kalneliai Leliūnuose išlieti naujai. Deja, skraidyti 100+ kmh gyvenvietėje ir toliau bus problematiška.
    Kad išlieti žinau jau dvi savaitės, dažniau naudoju A6 nei jūs.
    Nieko bendro su "problematišku 100kmh skraidymu" jie neturi. Yra patogesnių ir racionalesnių priemonių greičio kontrolei. Ypač racionalesnių.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Bet tie greičio viršytojai jau net bijo prisistatyti, slepiasi po anoniminiais dalyviais?
    offtopic, ban

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
    Vakar Leliūnuose frezavo "papus" - tas nevykusias vertikalias greičio mažinimo priemones! Tik neaišku, ar išasfaltavus A6 per miestelį (nes išfrezuota ne tik papai bet ir susidėvėjusi kelio danga) naujai tie papai bus atkurti, ar kažkas dasiprotėjo, kad tokia nesąmonė yra kelianti daugiau problemų nei duodanti naudos...
    Trapeciniai kalneliai Leliūnuose išlieti naujai. Deja, skraidyti 100+ kmh gyvenvietėje ir toliau bus problematiška.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Bet tie greičio viršytojai jau net bijo prisistatyti, slepiasi po anoniminiais dalyviais?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Vilniuje pridygo kelio ženklų: vidutinio greičio matuoklių bus gerokai daugiau?

    Na štai 20km/h ir 30km/h gatvėse vietoj humanizavimo darysim sektorinių muliažus su loterijos komponentu. Pigiau, tik klausimas ar ilgam veiks.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240527_192651_Brave.jpg
Views:	438
Size:	229,3 kB
ID:	2132863

    Komentuoti:

Working...
X