Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Teisingai, antrame pavyzdyje irgi reiktų greitį sumažinti. Nesu ekspertas, bet bent iki 70 kmh.
    Ir ką tai pakeis? Galima prie kiekvieno sustojimo sumažinti greitį ir iki 50 km/h. Ar to kažkas laikysis? Kaip užtikrinti, kad tas greitis ten bus toks? Pastatyti po radarą prie kiekvieno sustojimo? Ar sumontuoti GPS trackerius į kiekvieną mašiną su uploadu tiesiai į policiją. Tada dar užkabinam kiekvienam pėsčiajam po gopro, su uploadu į policiją, kad matytų, jog nesinaudoja telefonais eidami per perėją, kas neina per gatvę neleistinoj vietoj, ir pan.. Kaip sakė vienas veikėjas: Tvarka bus!

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Saugi infrastruktūra nėra infrastruktūra kuria reikia važiuot "iš atminties".
    Tai tokiu atveju visi riedėtų tokiu greičiu, kad padarę klaidą ar išvydę netikėtą kliūti turėtų laiko sustoti ir tęsti saugiai kelionę toliau, bet visi žinom, kad taip nėra, todėl ir sakau, kad jei važiuoji ne pirmą kartą, tai jau žinai kaip įveikti tą ir tą vietą, nebent į kelią nežiūri, o vadovaujies "saugios infrastruktūros" privalumais-nurodymais ir visada saugiaii pasieksi tikslą.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Tiesiog vairuotojas "užmigo" ir viskas. Jei važiuoji atsakingai ir ne pirmą kartą tokiu maršrutu, tai jau beveik atmintinai žinai kur koks kalnelis, vingis ir kokiu greičiu jį reikia įveikti. Sakyčiau būtų buvus žiema, lietus ar panašiai, tai tada oro sąlygos įtakotų, o db patys matok kaip buvo.
    Saugi infrastruktūra nėra infrastruktūra kuria reikia važiuot "iš atminties".

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Tiesiog vairuotojas "užmigo" ir viskas. Jei važiuoji atsakingai ir ne pirmą kartą tokiu maršrutu, tai jau beveik atmintinai žinai kur koks kalnelis, vingis ir kokiu greičiu jį reikia įveikti. Sakyčiau būtų buvus žiema, lietus ar panašiai, tai tada oro sąlygos įtakotų, o db patys matok kaip buvo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O kas čia negerai? 178 – „Google“ žemėlapiai
    Stotelė, namai šalia, sankryža, kalniukas sumažinantis matomumą, toliau posūkis.... Ir nieko, pasaulis negriūna. Ir į kelnes nereik dėti.
    Tiesiog trūksta ribojimų nuoseklumo... kai važiuojant pastoviai matai kaip vos ne identiškose situacijose statomi arba nestatomi labai skirtingi ribojimai.
    Na žinoma po kelio kap. remonto ten prismaigstytų kalnus ženklų. Tik klausimas ar jie ten ypatingai būtų reikalingi pagal esamą dabartinę situaciją su eismo įvykiais.
    Teisingai, antrame pavyzdyje irgi reiktų greitį sumažinti. Nesu ekspertas, bet bent iki 70 kmh.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tikėtina, kad greičio ribojimo priemonės Žygėnuos atsirado ne šiaip sau, o todėl, kad rusų fūros nestabdydamos varydavo per gyvenvietę.
    Dusetų kely matyt tos problemos nėra.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    O kas negerai? VT stotelės, už ~200-300 metrų pastatai, įvažiavimai, sankryžos. Ar labai į kelnes reikia dėti, jog ~200-300 "vidury laikų" reikės važiuoti ne 90 kmh, o 50 kmh?
    O kas čia negerai? 178 – „Google“ žemėlapiai
    Stotelė, namai šalia, sankryža, kalniukas sumažinantis matomumą, toliau posūkis.... Ir nieko, pasaulis negriūna. Ir į kelnes nereik dėti.
    Tiesiog trūksta ribojimų nuoseklumo... kai važiuojant pastoviai matai kaip vos ne identiškose situacijose statomi arba nestatomi labai skirtingi ribojimai.
    Na žinoma po kelio kap. remonto ten prismaigstytų kalnus ženklų. Tik klausimas ar jie ten ypatingai būtų reikalingi pagal esamą dabartinę situaciją su eismo įvykiais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Na taip. Juk jei "nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį."
    Šiaip ir dabar ties dažna stotele tokiam kelyje stovi koks 50km/h irba „atsargiai kėgliai“ ženklas. Bėda, kad jų nelabai laikomasi. Tai salelė būtų rimčiau.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kai stotelė 90km/h kelyje...?
    Na taip. Juk jei "nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį."

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.
    O kas negerai? VT stotelės, už ~200-300 metrų pastatai, įvažiavimai, sankryžos. Ar labai į kelnes reikia dėti, jog ~200-300 "vidury laikų" reikės važiuoti ne 90 kmh, o 50 kmh?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tai tuomet prie kiekvienos stotelės - po salelę?
    Kai stotelė 90km/h kelyje...?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Tuoj už salelės VT stotelė ir automatiškai pėstieji kertantys kelią. Nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį. Nors gal taip jam ir reikia?
    Tai tuomet prie kiekvienos stotelės - po salelę?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.
    Tuoj už salelės VT stotelė ir automatiškai pėstieji kertantys kelią. Nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį. Nors gal taip jam ir reikia?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Man tai didesnis klausimas kiek keleivių, iš nukentėjusiųjų, buvo prisisegę privalomus naudoti saugos diržus.
    Anot TV3 žinių, nė vienas prisisegęs nebuvo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Žiūriu autobuso firma Ecolines lyg vykdo tarptautinius pervežimus. Gaila, nuotraukose nesimato lentelės su miestais, nes išdužus stiklui nukrito ant žolės, bet numeriai lietuviški, neseniai registruoti 2024 m. (?).

    Būtų kokia Kautra, Toks, ar Šakių autobusų parkas, tai būtų žiauriau dėl vyraujančių vyresnio amžiaus keleivių, kuriems sužalojimai blogiau baigtųsi. Tarptautiniuose labiau vyrauja vidutinio amžiaus žmonės, darbininkai ir studentai iš užsienio.

    Vairavo ne Lietuvos pilietis (Latvijos pilietis, nenustebčiau jeigu tai Latvijos rusas). Įsivaizduoju vairavo atsipūtęs ir turbūt netgi pasipūtęs dėl Lietuvos užmiesčio kelių būklės

    Iš kitos pusės, dėl didelių atstumų atkreipiau dėmesį, pradeda ignoruoti staigesnius posūkius, nes norisi kuo greičiau tiesia linija "per Europą" pralėkt. Pats važiavau kažkada Flixbus, tai tik įvažiavus į Latvija ant staigesnio posūkio vos į aptvarus neįvažiavo

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?
    O gal tiesiog rimtai užsiimta kelių budulių fiksavimu ir baudimu?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?
    Nestovėjau ir nematavau, kokiu greičiu vietiniai važinėja pro tuos savikontrolės ekranus. Bet: apvažiavom ratu beveik visą Čekiją, todėl labai maža tikimybė, kad kažkaip sugebėjau pataikyti, ir visur kur važiavau, buvo vykdyti kažkokie genocidai.

    Beje, dar įdomus pastebėjimas: turim omeny Čekijos reljefą, pilną tokių "mūsų" akiai pavojingų vietų (stačios nuokalnės + posūkiai - žiemą įdomu būtų), kur, jei tai būtų Lietuva, būtų tvoros, greičio ribojimo ženklai ir dar ko gero radaras. O ten nieko - viskas palikta savimonei. Ir nieko...

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Ką tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.

    Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.

    Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
    Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Ką tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.

    Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.

    Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
    Negarsėjo Lietuva vienu didžiausių ar net didžiausiu avaringumu Europoje kažkur 2006 m.? Tai matyt palikimas iš ten ateina, nors ir praėjo 20 metų.

    Komentuoti:

Working...
X