
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Ten vienintelė perėja yra su šviesoforu, tai nors ir 120 važiuotų. Svarbu užtektų greitėjimo juostos iš Radvilėnų plento
-
"Kaunas,
Žinia vairuotojams! Atnaujintoje Tunelio gatvėje pakeistas maksimalus leistinas greitis – nuo 50 iki 60 km/val.
Eismo saugumo komisija tokį sprendimą priėmė atsižvelgdama į drausmingą vairuotojų elgesį atkarpoje tarp traukinių stoties ir Breslaujos gatvės, kurioje matuojamas vidutinis greitis."
Paploninam balselius ir trys, du vienas... "pėsčiųjų GENOCIDAS"Automarozų agentai komisijoje infiltravosi.
Tai kokiais čia standartais vadovaujamasi? Norim didinam, norim mažinam... Taip išeina, kad jei atkarpoje visi drausmingi galima greičius didinti? O užmiesčio keliams ta pati logika ar galioja? Turbūt ne, nes ten kita įstaiga vadovauja, ta žymiai atsargesnė, po rekonstrukcijų visada tik mažina
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje pradeda veikti vidutinio greičio matuokliai
Laukimas baigėsi. Sostinės savivaldybė LRT.lt informavo, kad Vilniuje pradeda veikti vidutinio greičio matuokliai. Nuo šiol vidutinis greitis bus fiksuojamas Geležinio Vilko gatvėje, T. Narbuto gatvėje ir Vakariniame aplinkkelyje.
LRT.lt primena, kad Vilniaus miesto savivaldybė dar praėjusiais metais už beveik 422 tūkst. eurų (su PVM) įsigijo naujos greičio matavimo įrangos. Iš viso savivaldybė pasirašė sutartį dėl 4 stacionarių ir 1 kilnojamojo vidutinio greičio matuoklių komplektų įsigijimo, taip pat įsigyta 10 kilnojamųjų greičio matuoklių imitacijų.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...cio-matuokliai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Juk aišku, kad geležinkeliai paimti kaip pavyzdys. Būčiau gramatikos klaidą padaręs - būtumėt prie jos prisiknisęs. Nors esu tikras, kad traukiniai greičio nemažina, jei miškingoj vietoj pėsčiųjų takas per bėgius eina. Nereikia lialia...Paskutinis taisė goolfietis; 2024.08.24, 16:29.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Jūs dar pamėginkit Lietuvos Geležinkeliam teises pakočioti, kad traukiniai pristabdytų, kur grybautojai miškuose per bėgius vaikšto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąStovės tol, kol neišnyks iš žodyno žodis "kėglis".
Elementaru, kad vienur pirmenybę turi pėstieji, kitur pirmenybę turi transporto priemonės. Jūs dar pamėginkit Lietuvos Geležinkeliam teises pakočioti, kad traukiniai pristabdytų, kur grybautojai miškuose per bėgius vaikšto.
Tai nereiškia, kad reikia elgtis kaip Carmagedone, bet pėstieji turi būti budrūs, ir suprasti, kad pirmenybę kelyje turi mašina.
Lygiai taip, pėsčiųjų perėjoje pėstieji turi pirmenybę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Prie ko čia "skraidyti"? Kėgliai nuo stotelės vaikšto kelias minutes per parą, o 50 ženklas stovės 24 valandas. Ar labai logiška?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Klausimas: kodėl vienas iš jų aplipdytas 70km/h ir 50km/h ženklais, o antrasis - be ribojimų. Kuo jie skiriasi? Ar jie įveikiami skirtingais greičiais? Kuris iš jų NESAUGUS?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
tie, kas mėgsta skraidyt, kels bangas, kad jų teises pažeidžia ar pan.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kai buvo žvyrkelis tokio ribojimo nebuvo. Jums šis ribojimas tinka? Jaučiatės saugesnis tiesiog tiek sulėtindamas?
O už kalniuko gali nėščia bobutė eiti grybauti.
Skaitau reikia 30.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš tiesiog konstatuoju faktą kad vairuotojų nepasitenkinimą galima suprasti ir tas "genocydas" nėra išmislas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Daug metų vykdytos "carcentrik" politikos pasekmė, kad visas privilegijas laiko įgimtomis duotybėmis, o bet koks mėginimas išlyginti nelygybę priimamas, kaip priespauda. Net avarinio Valakampių tilto juostos : turėjo būti uždarytos pilnai, tačiau leido jomis naudotis VT, kad netrukdytų privilegijuotiems - tai visvien priėmė, kaip genocidą
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Čia nebandau kažko pateisinti, bet paprastai vairuotojai ir nekalba apie tai kad koks konkretus matuoklis yra genocidas. Dažniausiai kalbama apie visumą, t.y. pastoviai bloginamas sąlygas vairuotojams Vilniaus mieste. Ir su tuo sunku nesutikti - tai ir juostų atėminėjimas, ir kelių siaurinimas, ir Valakampių tilto vienos juostos perdavimas viešąjam transportui, dėl ko ten dabar permanently kamščiai, ir kilpinio eismo senamiestyje įvedimas, ir parkavimo zonų plėtimas, ir krūva kitokių dalykų. Ir su tuo sunku ginčytis, "genocidas" išties vykdomas. Nors pats žodis per daug sutirština spalvas, bet man tai akivaizdu dėl ko jie nepatenkinti.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNors Geležinio Vilko g. sektorinis matuoklis vis dar testavimo fazėje, tačiau net ir to užtenka - kasdien važinėdamas pastebiu, kad įprastą 80km/h pakeitė 60km/h.
Ir nieko, niekas nenumirė, eismas vyksta sklandžiai, nesibaigiantys kamščiai nuo to neatsirado, vairuotojų genocyyydas neįvyko
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nors Geležinio Vilko g. sektorinis matuoklis vis dar testavimo fazėje, tačiau net ir to užtenka - kasdien važinėdamas pastebiu, kad įprastą 80km/h pakeitė 60km/h.
Ir nieko, niekas nenumirė, eismas vyksta sklandžiai, nesibaigiantys kamščiai nuo to neatsirado, vairuotojų genocyyydas neįvyko
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąTrikojį pastačius ten milijonai pradėtų suktis.
Sakykit ką norit, bet čia gal kažkoks lietuvių savižudybės genas aktyvuojasi, kai greitis sumažinamas iki 70 km/h? Man realiai ten baisu antra juosta važiuoti, nes užtenka kad bent vienoj iš juostų kažkas įvyktų ir jau turi reikalų su priešpriešiniu.
Patekau ir aš šnd į tą mėsmalę, už Rusonių link 129 kelio važiavau žvyrkeliu, nes per 5 min nepajudėjau.
Bet: tą ir noriu pasakyti - neužtenka pristatyti miško ženklų arba radarų. Reikia aktyvios kontrolės. Waze policija būna pažymėta, net kai pakelės kolonėlėj spurgas valgo, todėl visi trikojai ir radarai neveikia.
Kitas pavyzdys. Metų pradžioje Rūdiškėse vaikigaliai pasiėmė tėvų X5, lakstė gatvelėmis, nestojo prie STOP ženklo (net nematė jo), kalė į šoną pro šalį važiuojančiai mašinai, užmušė policininką. Prie viso to, patys viską filmavo. Kuom viskas baigėsi? Niekuo. Tyrimas nutrauktas, vairavusiam nebuvo 16 metų, todėl nebus baudžiamas dėl KET pažeidimų.
https://lnk.lt/straipsniai/kriminala...isiamas/264342
Buvo dar vienas straipsnis, kur buvęs policininkas komentavo tą pačią avariją: policijos ekipažų rajone nėra, o paskambinus 112, dėl lakstančių su mašinomis, iškvietimui priskiriama C (ar kokia ten kategorija - atvažiuosim, kai nebus ką veikti, t.y. niekada). Tas pats buvęs policininkas minėjo, kad klaidinga tendencija eismo priežiūrą perkėlinėti radarams.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
Sakykit ką norit, bet čia gal kažkoks lietuvių savižudybės genas aktyvuojasi, kai greitis sumažinamas iki 70 km/h? Man realiai ten baisu antra juosta važiuoti, nes užtenka kad bent vienoj iš juostų kažkas įvyktų ir jau turi reikalų su priešpriešiniu.
Patekau ir aš šnd į tą mėsmalę, už Rusonių link 129 kelio važiavau žvyrkeliu, nes per 5 min nepajudėjau.Paskutinis taisė Bmweda; 2024.08.21, 22:40.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
tuose remontuojamuose a1 kelio ruozose, kur susiaurinta, verkiant reikia pastatyti greičio radarus, labai naudinga būtų.
nes dabar važiuoji įsitempęs ant 75-80 (viršiji greitį) ir pro tave (keliu cm atstumu) antra juosta prašvilpia gaidelis ant kokio 110. sunku suvokti tokį rizikingą elgesį.
matyt čia panašiai buvo, tik kažkas užsikabino...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trines-spustys
Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?
Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aš šito niekad neginčijau.
Tai čia irgi dėl to ar kas nors ginčijasi?
Aš tikrai nežinau, kaip vyksta tie ženklinimo procesai, bet bendrai paėmus, turiu lūkestį, jog tai atliekama metodiškai; o tokie neatitikimai tarp panašių situacijų keliuose yra arba atlikto vertinimo ir padarytos konkrečios išvados pavyzdžiai; arba skirtingas (menamų) metodikų interpretavimas; arba nekompetencija.
Yra technologinės priemonės, yra žmogiškos priemonės (bent anksčiau būdavo - kelių policijos patruliai kontrolę vykdydavo), galiausiai yra vairuotojų pilietiškumas.
Aš pats puikiai suprantu, kad 100 proc. pažeidėjų neišgaudysi, ant kiekvieno kampo policininko nepastatysi. Bet negalėjimas įgyvendinti kontrolės 100% neturėtų būti argumentas visai jos atsisakyti.
Kiek yra vietų kur ribojimo ženklai panaikinti ir situacija nepasikeičia. Taip kad dažnai ne ženklo pastatyme yra esmė.
Jei tokį abejotiną ženklą pastatai laukuose ir nevykdysi jo laikymosi kontrolės. Tai jis ir bus kaip medis pakelėje, jokio didesnio saugumo nesuteikdamas. Galima apeliuoti į vairuotojų kultūrą, bet taip yra ir bus, kad ir kaip labai norėtum.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trines-spustys
Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?
Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
Komentuoti:
Komentuoti: