Parašė ojojoj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Saugi infrastruktūra nėra infrastruktūra kuria reikia važiuot "iš atminties".
- 1 patinka
-
Tiesiog vairuotojas "užmigo" ir viskas. Jei važiuoji atsakingai ir ne pirmą kartą tokiu maršrutu, tai jau beveik atmintinai žinai kur koks kalnelis, vingis ir kokiu greičiu jį reikia įveikti. Sakyčiau būtų buvus žiema, lietus ar panašiai, tai tada oro sąlygos įtakotų, o db patys matok kaip buvo.
Komentuoti:
-
Teisingai, antrame pavyzdyje irgi reiktų greitį sumažinti. Nesu ekspertas, bet bent iki 70 kmh.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O kas čia negerai? 178 – „Google“ žemėlapiai
Stotelė, namai šalia, sankryža, kalniukas sumažinantis matomumą, toliau posūkis.... Ir nieko, pasaulis negriūna. Ir į kelnes nereik dėti.
Tiesiog trūksta ribojimų nuoseklumo... kai važiuojant pastoviai matai kaip vos ne identiškose situacijose statomi arba nestatomi labai skirtingi ribojimai.
Na žinoma po kelio kap. remonto ten prismaigstytų kalnus ženklų. Tik klausimas ar jie ten ypatingai būtų reikalingi pagal esamą dabartinę situaciją su eismo įvykiais.
Komentuoti:
-
Tikėtina, kad greičio ribojimo priemonės Žygėnuos atsirado ne šiaip sau, o todėl, kad rusų fūros nestabdydamos varydavo per gyvenvietę.
Dusetų kely matyt tos problemos nėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kas čia negerai? 178 – „Google“ žemėlapiaiParašė Riedutis Rodyti pranešimą
O kas negerai? VT stotelės, už ~200-300 metrų pastatai, įvažiavimai, sankryžos. Ar labai į kelnes reikia dėti, jog ~200-300 "vidury laikų" reikės važiuoti ne 90 kmh, o 50 kmh?
Stotelė, namai šalia, sankryža, kalniukas sumažinantis matomumą, toliau posūkis.... Ir nieko, pasaulis negriūna. Ir į kelnes nereik dėti.
Tiesiog trūksta ribojimų nuoseklumo... kai važiuojant pastoviai matai kaip vos ne identiškose situacijose statomi arba nestatomi labai skirtingi ribojimai.
Na žinoma po kelio kap. remonto ten prismaigstytų kalnus ženklų. Tik klausimas ar jie ten ypatingai būtų reikalingi pagal esamą dabartinę situaciją su eismo įvykiais.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip ir dabar ties dažna stotele tokiam kelyje stovi koks 50km/h irba „atsargiai kėgliai“ ženklas. Bėda, kad jų nelabai laikomasi. Tai salelė būtų rimčiau.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNa taip. Juk jei "nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį."
Komentuoti:
-
Na taip. Juk jei "nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį."Parašė mantasm Rodyti pranešimąKai stotelė 90km/h kelyje...?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kas negerai? VT stotelės, už ~200-300 metrų pastatai, įvažiavimai, sankryžos. Ar labai į kelnes reikia dėti, jog ~200-300 "vidury laikų" reikės važiuoti ne 90 kmh, o 50 kmh?Parašė Briedis Rodyti pranešimąTipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.
Komentuoti:
-
Kai stotelė 90km/h kelyje...?Parašė Briedis Rodyti pranešimąTai tuomet prie kiekvienos stotelės - po salelę?
Komentuoti:
-
Tai tuomet prie kiekvienos stotelės - po salelę?Parašė mantasm Rodyti pranešimąTuoj už salelės VT stotelė ir automatiškai pėstieji kertantys kelią. Nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį. Nors gal taip jam ir reikia?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tuoj už salelės VT stotelė ir automatiškai pėstieji kertantys kelią. Nebus salelės - nuskins kokį lochavozo keleivį. Nors gal taip jam ir reikia?Parašė Briedis Rodyti pranešimąTipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tipinė situacija - gyvenvietės ženklas vidury laukų ir dirbtinės priemonės bereikalingam priverstiniam transporto stabdymui. Tokiose vietose ne salelių reikia, o baltus gyvenvietės ženklus pakeisti mėlynais.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Anot TV3 žinių, nė vienas prisisegęs nebuvo.Parašė sleader Rodyti pranešimąMan tai didesnis klausimas kiek keleivių, iš nukentėjusiųjų, buvo prisisegę privalomus naudoti saugos diržus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Žiūriu autobuso firma Ecolines lyg vykdo tarptautinius pervežimus. Gaila, nuotraukose nesimato lentelės su miestais, nes išdužus stiklui nukrito ant žolės, bet numeriai lietuviški, neseniai registruoti 2024 m. (?).
Būtų kokia Kautra, Toks, ar Šakių autobusų parkas, tai būtų žiauriau dėl vyraujančių vyresnio amžiaus keleivių, kuriems sužalojimai blogiau baigtųsi. Tarptautiniuose labiau vyrauja vidutinio amžiaus žmonės, darbininkai ir studentai iš užsienio.
Vairavo ne Lietuvos pilietis (Latvijos pilietis, nenustebčiau jeigu tai Latvijos rusas). Įsivaizduoju vairavo atsipūtęs ir turbūt netgi pasipūtęs dėl Lietuvos užmiesčio kelių būklės
Iš kitos pusės, dėl didelių atstumų atkreipiau dėmesį, pradeda ignoruoti staigesnius posūkius, nes norisi kuo greičiau tiesia linija "per Europą" pralėkt. Pats važiavau kažkada Flixbus, tai tik įvažiavus į Latvija ant staigesnio posūkio vos į aptvarus neįvažiavo
Komentuoti:
-
O gal tiesiog rimtai užsiimta kelių budulių fiksavimu ir baudimu?Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nestovėjau ir nematavau, kokiu greičiu vietiniai važinėja pro tuos savikontrolės ekranus. Bet: apvažiavom ratu beveik visą Čekiją, todėl labai maža tikimybė, kad kažkaip sugebėjau pataikyti, ir visur kur važiavau, buvo vykdyti kažkokie genocidai.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?
Beje, dar įdomus pastebėjimas: turim omeny Čekijos reljefą, pilną tokių "mūsų" akiai pavojingų vietų (stačios nuokalnės + posūkiai - žiemą įdomu būtų), kur, jei tai būtų Lietuva, būtų tvoros, greičio ribojimo ženklai ir dar ko gero radaras. O ten nieko - viskas palikta savimonei. Ir nieko...
Komentuoti:
-
Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKą tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Negarsėjo Lietuva vienu didžiausių ar net didžiausiu avaringumu Europoje kažkur 2006 m.? Tai matyt palikimas iš ten ateina, nors ir praėjo 20 metų.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKą tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei važiuotų pro ten 50km/h greičiu - puikiai įtilptų į kelio ribas ir net nereiktų kirsti kampo.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.
Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
Šioje konkrečioje salelėje pakraščiai buvo nuvažinėti jau pernai . Ta Žygėnų salelė atvažiuojant nuo Šakių pusės atrodo taip. :
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ką tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 1 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: