Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    To pačio visų "gerbiamo" Kupčinsko nuomone Kaunas-Prienai 30 km kelyje yra 2 km nematuojamo greičio ruožo, iš jų kilometras yra per Išlaužo gyvenvietę, tai pažiūrėkime kas vyksta, iš abiejų Išlaužo pusių greitis yra 90 km/h, bet dėl radarų beveik visi važiuoja 70 km/h, bet įvažiavę į gyvenvietę retas kuris nusimeta greitį iki 50 (nes gi nematuoja) arba gyvenvietėje lenkia, stipriai viršydami greitį. Būtų mano valia vidutinis greitis būtų matuojamas ir pačioje gyvenvietėje, o tai padaryti nesunku, kameros stovi abejose miestelio pusėse, tik programą perrašyti, kad matuotų ir tarp jų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Kai nėra kur dėti pinigų, tai pastatai matuoklį, tada dar turi susimokėti kad kažkas jį numontuotų tikiuosi užteks seime smegenų nenumontuoti tų matuoklių - žalos nedaro.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Diena,.lt 2023.12.22
    Dėl greičio matuoklių – aistrų karuselės Seime
    Grupė Seimo narių užsimojo keisti greičio matuoklių įrengimo tvarką. Jei Seimas pritars įstatymo pataisoms, gali būti išmontuoti visi matuokliai, kurių pastatymo kriterijai neatitiks įstatymo nuostatų (...) Tyko ir duobėtuose keliuose Užsimojus keisti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, šią savaitę Seime kilo diskusijų. Ginčytasi, koks turi būti ilgiausias kelio ruožas, kuriame bus matuojamas greitis. Aiškintasi, ar galima „smaigstyti“ matuoklius šiaip – net ir ten, kur kelio būklė yra prasta, o jos nesiruošiama remontuoti. (...)

    Parlamentaras M. Skritulskas įsitikinęs, kad pirmiausiai turi būti diegiamos kitos saugaus eismo priemonės keliuose – įrengiamas apšvietimas, pėsčiųjų perėjos, saugumo salelės, turi būt rūpinamasi, kad kelio danga būtų suremontuota, įrengiami atitvarai nuo žvėrių. Tačiau iki šiol vairuotojai matė priešingus veiksmus. Vairuotojai puikiai pamena, kad, pavyzdžiui, kelyje į Dituvą pirmiausia buvo „pridaiginta“ greičio matuoklių, nors dangos būklė buvo tragiška. Stebina ir kelias į Palangą, kur ties posūkiu į Nemirsetą, kai prasideda itin prasta kelio danga, užuot ją atnaujinus, čia buvo sumontuotas sektorinis greičio matuoklis. (...)
    „Kelyje Kaunas–Prienai trisdešimties kilometrų ruože yra trys sektoriniai greičio matuokliai. Iš 30-ies kilometrų tik du kilometrai, kur nematuojamas greitis. O avarijos vis tiek vyksta. Briedžiai vis tiek laksto. Po pusę paros eismas būna uždaromas dėl avarijų. Tie kilometrai, kuriuose matuojamas greitis, jie nieko nelemia“, – pastebėjo A. Kupčinskas. (...)

    Vos tik paskelbus apie naujų 50 greičio matuoklių dar vieną pirkimą už 2 mln. eurų, teko jį stabdyti. „Stabdyti planus įrengti naujus greičio matuoklius Kelių direkcija nusprendė siekdama peržiūrėti greičio matuoklių įrengimo metodiką ir iš naujo įvertinti kelių ruožus, kuriuose greičio matuokliai galėtų būti statomi“, – pranešė LAKD. (...)

    Pataisose numatyta, kad matuoklių statymo tvarką nustatytų Vyriausybė ar jos įgaliotos institucijos. Tačiau Seimo Ekonomikos komitetas, kuris yra pagrindinis šių pataisų rengėjas, tik iš dalies pritarė Vyriausybės pastaboms ir siūlymams. Į tai sureagavo Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė, siūlydama Seimui apsispręsti, ar Seimas, ar Vyriausybė turės nustatyti matuoklių statymo tvarką.

    Seimo narys Kęstutis Masiulis tikino, jog žmonės turbūt norėtų, kad matuoklių iš viso nebūtų. (...) Valdemaras Valkiūnas siūlė balsuoti už pataisas, aiškindamas, kad iš viso reikia keliuose leisti važiuoti ne 90 km/val., o 100 km/val.

    Už įstatymo pakeitimus Seimas balsuos šios dienos posėdyje.

    https://www.diena.lt/naujienos/lietu...-seime-1153595

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Pasižiūrėjus, koks ženklinimas iš kitos pusės, nesunku įsitikinti, kad šitoje vietoje yra perspėjimas dėl laukinių gyvūnų. Greičiausiai kažkoks migravimo kelias, kuris, taip, nesutvarkytas, pravadas nepadarytas, signalizacijos sistemų nėra, etc. Pavojinga vieta, ir tiek.
    Ten nuo seno kažkokia užburta vieta, kad vis kas iššoka ant lenkimo net nepaisydami ištisinės. O ten vis tai kas bėgėjasi nuo sankryžos, tai kas lėtėja, greičių skirtumai, eismas intensyvus ir rezultatai atitinkami. Taip bent teoriškai sumažinami greičių skirtumai. Bet ne tokiems, kuriems čia nesąmonė ir aš geriau žinau, kur saugu paspaust
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.19, 17:42.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O kuris čia nepažeidinėja? Nebent tas kas neturi transporto priemonės? Ups suklydau šitie "šventieji" irgi laksto kaip kiškiai bet kur A8 – „Google“ žemėlapiai Atsakyk, kam šitas ribojimo ženklas? Ar tik tie "specialistai" iš aukščiau žino? Argumentuok, kodėl jo reik laikytis?
    Pasižiūrėjus, koks ženklinimas iš kitos pusės, nesunku įsitikinti, kad šitoje vietoje yra perspėjimas dėl laukinių gyvūnų. Greičiausiai kažkoks migravimo kelias, kuris, taip, nesutvarkytas, pravadas nepadarytas, signalizacijos sistemų nėra, etc. Pavojinga vieta, ir tiek.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nepergyvenk, neturiu apskritai nei vienos baudos nei už greitį, nei už kitus pažeidimus. Tad argumentas, kad mane jie erzina... nerimtas. Ir man priešingai nei tau ne dzin kur jie stovi. Nesame tokie saugūs ir turtingi, kad galėtume imituoti rūpinimąsi eismo kultūra. Man svarbu, kad valstybė imtųsi priemonių užtikrinti mano ir aplinkinių saugumą ten kur būtina, o ne stengtųsi surinkti kuo daugiau baudų ar gaudytų užsižiopsojusius. Juk svarbiau pagauti viršijusius už 200m nuo magistralės pabaigos ženklo, nei pasirūpinti gyvenviete per kurią tranzitiniu keliu mina visi tapkę į dugną? Ir tau tai dzin?
    Tai kiek jau pastabų ir pasiūlymų pateikėte atitinkamoms institucijoms? Nes kiek suprantu - jūsų rūpestis apsiriboja šiuo forumu. Tai rimtas rūpestis Toliau mėtote link'us su jūsų nuomone nesąmoningai įrengtais kelio ženklais. Ar, kaip jau rašiau prieš kažkiek laiko bent suradote jų įrengimo taisykles ir rekomendacijas? Nes nuo to reikėtų pradėti analizuoti bendrą situaciją ir tada gal atsirastų argumentų į vieną ar į kitą pusę individualioms situacijoms?
    Kad Jūs įmetate street view su kažkokiu ženklu - tai nieko nesako apie tai, kodėl jis ten pastatytas, jei net nežinote kuo remiantis jis ten pastatytas ir kokiomis aplinkybėmis. Ar Jums atrodo, kad ženklai turi būti statomi tiesiog pagal specialisto sveiko proto nuovoką? Va Jūs pažiūrėjote ir matote, kad ten nesąmonė, nes sveikas protas sako, kad taip neturi būti. Dabar į Jūsų vietą pastatome Medinį Strazdą - jis, vadovaudamasis savo sveiku protu toje pačioje situacijoje uždės dar didesnį ribojimo ženklą, arba plytą Kurio sveikas protas sveikesnis?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai čia ir yra problema, pats prisipažysti kad pažeidinėji pastoviai, bet baudos neturi. Kol egzistuos toks nebaudžiamumas tai ir turėsim kultūra kur nusiklatimas yra skatinamas. Jeigu tau vis dar nedaėjo kad užsižiopsojusių gaudymas didina tavo saugumą tai pritaikykt sau liaudės patarles.
    O kuris čia nepažeidinėja? Nebent tas kas neturi transporto priemonės? Ups suklydau šitie "šventieji" irgi laksto kaip kiškiai bet kur A8 – „Google“ žemėlapiai Atsakyk, kam šitas ribojimo ženklas? Ar tik tie "specialistai" iš aukščiau žino? Argumentuok, kodėl jo reik laikytis?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nepergyvenk, neturiu apskritai nei vienos baudos nei už greitį, nei už kitus pažeidimus. Tad argumentas, kad mane jie erzina... nerimtas. Ir man priešingai nei tau ne dzin kur jie stovi. Nesame tokie saugūs ir turtingi, kad galėtume imituoti rūpinimąsi eismo kultūra. Man svarbu, kad valstybė imtųsi priemonių užtikrinti mano ir aplinkinių saugumą ten kur būtina, o ne stengtųsi surinkti kuo daugiau baudų ar gaudytų užsižiopsojusius. Juk svarbiau pagauti viršijusius už 200m nuo magistralės pabaigos ženklo, nei pasirūpinti gyvenviete per kurią tranzitiniu keliu mina visi tapkę į dugną? Ir tau tai dzin?
    Tai čia ir yra problema, pats prisipažysti kad pažeidinėji pastoviai, bet baudos neturi. Kol egzistuos toks nebaudžiamumas tai ir turėsim kultūra kur nusiklatimas yra skatinamas. Jeigu tau vis dar nedaėjo kad užsižiopsojusių gaudymas didina tavo saugumą tai pritaikykt sau liaudės patarles.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Man dzin kur šiandien ar ryt stovės radaras, aš neviršiju greičio ir nemoku baudų, o vat matau tu net žinodamas kur jis stovės kažkaip leidi valstybei pasipingauti?
    Nepergyvenk, neturiu apskritai nei vienos baudos nei už greitį, nei už kitus pažeidimus. Tad argumentas, kad mane jie erzina... nerimtas. Ir man priešingai nei tau ne dzin kur jie stovi. Nesame tokie saugūs ir turtingi, kad galėtume imituoti rūpinimąsi eismo kultūra. Man svarbu, kad valstybė imtųsi priemonių užtikrinti mano ir aplinkinių saugumą ten kur būtina, o ne stengtųsi surinkti kuo daugiau baudų ar gaudytų užsižiopsojusius. Juk svarbiau pagauti viršijusius už 200m nuo magistralės pabaigos ženklo, nei pasirūpinti gyvenviete per kurią tranzitiniu keliu mina visi tapkę į dugną? Ir tau tai dzin?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Teisybės dėlei, greičio matavimas nėra lygu taisyklių laikymuisi. KET laikymasis ir eismo kultūra (saugus eismas) yra daug daugiau, nei vien tik greičio laikymasis...
    Aš kalbu apie KET pažeidimus ir kad daug kur vakaruose užtenka paskambinti policijai ir pranešti. Lietuvoje reikia daugiau įrodymų ir dažnai pildau e-policija ir nelaikau tai ožinimu o pilietiškumu. Pačiam ir nekyla noras kirsti ištisines linijas nes tai neleidžia KET ir puikiai žinau, kad šiais laikais bet kas kitas galėtų mane paduoti į e-policija ir dėl sutaupytų kelių sekundžių netekčiau arba teisių arba valstybė "pasipiningautų"

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai gal lygiuokimės į vakarus ir eismo organizavimo kultūra, ir ribojimų kiekių skaičiumi. Kontroliavimas laikomas pasipinigavimu, kai net ir dabar galiu pasakyti kur šiandien stovės trikojis... Ar bet kuriame rajone yra tik po kokių 10 vietų kur vyksta pažeidimai? Kitur nereik kontrolės?
    Man dzin kur šiandien ar ryt stovės radaras, aš neviršiju greičio ir nemoku baudų, o vat matau tu net žinodamas kur jis stovės kažkaip leidi valstybei pasipingauti?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kodėl kontroliavimas kaip laikomasi taisyklių vadinamas pasipinigavimu? Gal tai yra sovietizmas?
    Teisybės dėlei, greičio matavimas nėra lygu taisyklių laikymuisi. KET laikymasis ir eismo kultūra (saugus eismas) yra daug daugiau, nei vien tik greičio laikymasis.

    Kažkas sugalvojo, kad dėl visko kaltas greičio laikymasis, nekreipiant dėmesio į kitus pažeidimus.

    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...r-bus-n1271035

    Šiandien aštuoniasdešimt procentų visų šalyje užfiksuotų kelių eismo taisyklių pažeidimų, tai fotonuotraukos. Mes jau pripratome prie to ir nebematome nieko blogo, kad vyras baudžiamas už žmoną, tėvas už sūnų, o kas dar kartą bus nubaustas už nuolat pažeidinėjantį UABo savininką, jis pats ir nusprendžia. Apie kažkokius nuobaudos individualizavimo principus ir jos auklėjamą poveikį net dėstytojas teisės srities studentams be šypsenos jau nebegali pasakoti. Ir apskritai, apie ką kalba? Kokia nuobauda? Seniausiai tai jau nebe nuobauda, o tik rinkliava, kurią moka tik tas, kuris per durnas, kad išsisuktų.
    Dabar apie dar vieną svarbų aspektą – avaringumą. Labai populiaru varyti ant to, kad keliai blogi, niekas jų neremontuoja, infrastruktūra sena, kelio ženklai apmusiję, ženklinimas nusitrynęs ir taip toliau. Mol, avaringumas nuo to ir priklauso. Teisingai. Priklauso. O bet tačiau... Nei keliai, nei infrastruktūra nepasidarė blogi akimirksniu. Tai labai ilgas procesas. Būna, kad rajoniniai keliai neremontuojami dešimtmečiais, bet visą šį laiką avaringumas mažėjo, po to stabilizavosi, o dar po to – staiga šovė į viršų. Šiemet mes turime kažkur apie trisdešimt procentų daugiau žuvusių keliuose, nei pernai per tą patį laikotarpį. Tai kas čia tokio staiga nutiko? Jūs rimtai manote, kad čia dėl kelių būklės? Ne. Čia pasijuto visos reformų eismo priežiūros srityje pasekmės, „atsibudo“ tas inertiškas reiškinys, apie kurį aš rašiau šio teksto pradžioje – efektyvios eismo kontrolės trūkumas, viską paliekant tik „fotosesijoms“. Prisipažinkime - prisireformavome.
    Paskutinis taisė goolfietis; 2023.12.18, 15:56.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    o gal lygiuokimės į vakarus kur tikslas nepažeidinėti kelių eismo taisyklių? Kur pranešimas už KET pažeidimas nėra traktuojamas kaip "ožinimu" o pilietiškumu? Kodėl kontroliavimas kaip laikomasi taisyklių vadinamas pasipinigavimu? Gal tai yra sovietizmas?
    Tai gal lygiuokimės į vakarus ir eismo organizavimo kultūra, ir ribojimų kiekių skaičiumi. Kontroliavimas laikomas pasipinigavimu, kai net ir dabar galiu pasakyti kur šiandien stovės trikojis... Ar bet kuriame rajone yra tik po kokių 10 vietų kur vyksta pažeidimai? Kitur nereik kontrolės?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Turėjo būti pastatyta ten kur saugomi pėstieji ir kiti eismo dalyviai, arba ribojamas greitis dėl pavojingų sankryžų, gyvenviečių, o ne atkarpose kur geras matomumas, gera danga, nėra stambių sankryžų, puikios sąlygos saugiam apsilenkimui,
    Turėjo būti pastatyta visur, nes nėra vietos kur reikėtu viršyti greitį.
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Logiška, bet gal išaukim iš sovietizmo kur tikslas nubaust ir lygiuokimės į vakarus.
    Gal išaukim iš sovietizmo kur tikslas likti nenubaustu darant nusikaltimą?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Logiška, bet gal išaukim iš sovietizmo kur tikslas nubaust ir lygiuokimės į vakarus.
    o gal lygiuokimės į vakarus kur tikslas nepažeidinėti kelių eismo taisyklių? Kur pranešimas už KET pažeidimas nėra traktuojamas kaip "ožinimu" o pilietiškumu? Kodėl kontroliavimas kaip laikomasi taisyklių vadinamas pasipinigavimu? Gal tai yra sovietizmas?

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Vakaruose, ko gero, pirmiau bandytų taisyti infrastruktūros kliurkas, o ne matuoklius smaigstyti. (Ne tai, kad matuoklių nereikia per se, bet kartais susidaro įspūdis, kad jais bandoma maskuoti nepadarytus darbus, kai atsiranda didelis atotrūkis tarp informacijos, kurią siunčia pats kelias, ir kelio ženklai.)

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Sutinku, bet iš esmės gerose vietose ir nebūna tų avarijų, bet ten gerai kimba ant radarų
    Logiška, bet gal išaukim iš sovietizmo kur tikslas nubaust ir lygiuokimės į vakarus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Turėjo būti pastatyta ten kur saugomi pėstieji ir kiti eismo dalyviai, arba ribojamas greitis dėl pavojingų sankryžų, gyvenviečių, o ne atkarpose kur geras matomumas, gera danga, nėra stambių sankryžų, puikios sąlygos saugiam apsilenkimui,
    Sutinku, bet iš esmės gerose vietose ir nebūna tų avarijų, bet ten gerai kimba ant radarų

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Statyti tada, kai avarija jau įvyko - per vėlu. Turėjo būti pastatyta prieš tai.
    Turėjo būti pastatyta ten kur saugomi pėstieji ir kiti eismo dalyviai, arba ribojamas greitis dėl pavojingų sankryžų, gyvenviečių, o ne atkarpose kur geras matomumas, gera danga, nėra stambių sankryžų, puikios sąlygos saugiam apsilenkimui,

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    O ką, gal kartais jie praverstų ir kiemuose. Mane anądien vos nenutrenkė vienas individas, lėkė gal ant 50-60 stovėjimo aikštelėje.
    Eismas gyvenamojoje zonoje – apskritai vienas labiausiai ignoruojamų KET skyrių. Tai dar kiemuose daugeliui užtenka proto nelakstyti, bet kur iškelti ženklai – buvę jie ar nebuvę, veikia tik infrastruktūra (t.y. platūs ar siauri keliai) ir eismo intensyvumas.

    Komentuoti:

Working...
X