Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Na čia tikrai perteklinis gaunasi nes 10m atgal jau yra 70 ženklas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

    Nematau problemos, iškart už kameros yra kitas ženklas.
    Kas seka kelio ženklus ir nesibaido radarų tiems ir dabar problemų nekėlė. Bet va tiems, kuriems ir dabar pamatytas radaro ženklas sutraukdavo raumenį -10km/h, tai pamatę tokį tikrai vilksis 60-65 kokius pora kilometrų. Ir jiems dzin ten apribojimų pabaigos ženklai.
    Na yra, kaip yra... tik kam reikėjo papildomą blyną lipdyti, jei už 10 m dar vienas toks pat greičio ribojimo ženklas. Apjungti juos ant vieno stiebo sudėtinga?

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Na liapsusai prasidėjo... https://www.google.lt/maps/@55.42800...oASAFQAw%3D%3D virš radaro pakabino ženklą "70km/h", nes ženklas stovi 70km ribojimo zonoje. Tai kiek dabar žioplių važiuos visus 9km tokiu greičiu?
    Nematau problemos, iškart už kameros yra kitas ženklas.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Ir dabar nestinga panašiai važiuojančių.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Na liapsusai prasidėjo... https://www.google.lt/maps/@55.42800...oASAFQAw%3D%3D virš radaro pakabino ženklą "70km/h", nes ženklas stovi 70km ribojimo zonoje. Tai kiek dabar žioplių važiuos visus 9km tokiu greičiu?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Tai žinoma. Turi būti įvesta tvarka, kad Vilniaus mieste pagrindinis greitis ne 50, o 30 km/h (t.y. jei ženklu nenurodyta kitaip - važiuoji ant 30). O po to vietas kaip geležiakai ir pan. galima spręsti atskirais kelio ženklais.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai reikia riboti protingai. Rajono gatvėse 30, arterinėse 50 (pvz geležinio vilko, ukmergės), aplinkelyje gali ir 90 pasilikti.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Faktas kaip blynas: Vilnius tiesiog privalo sekti Vakarų Europos miestų pavyzdžiu ir riboti greitį iki 30 km/h.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sutinku, kad mikrorajono vidinės gatvės turi būti gyvenamos zonos su 30 km/h greičiu, bet asmeniškai turėjau avarines situacijas, kur dviračių takas naujas, pakeltas virš gatvės, žodžiu infra saugi nauja, bet tai nepada, jei vairuotojai žiopli ar skuba. Lygiai taip pat ir dviratininkai tokie pat žmonės, žiopli, skubantys ir t.t. Tik tiek, kad jų fiziškai dar nedaug. Pvz. Amsterdame, kur infra turbūt arti idealumo, per metus virš 1000 eismo įvykių, kur rimtai sužeidžiami dviratininkai.
    Amsterdamo specifika yra didelis miesto tankis, labai daug žmonių, jautiesi biškį net kaip kur nors Azijos megapoliuose kur lengva įsivaizduot kad esi apsuptas vienoj vietoj milijonų žmonių.

    Vilniaus atvejis kaip tik artimesnis Helsinkiui.
    Tiek, kad gal sužalojimų nepavyks išvengti, bet 0 mirčių reiktų siekt. Nesakau, kad pavyks iki 2030 m., būtų itin naivu, bet link 2050 m. būtų arčiau realybės.

    Pats matau kokia rizika yra važiuot dviračiu, aklos zonos yra pavojingiausia, bet nelinkstu pritart didžiuliams draudimų rinkiniams. Taip pat kurčiau aplinką kurioje sunkiau pažeisti taisykles, pvz. pėstiesiems patogūs ciklai šviesoforams, dviračių pervažos (tiek su, tiek be šviesoforų), galbūt dviračių tuneliai/estakados jei pavyksta įrengt.

    Ilgalaikis tikslas būtų bent jau kad kažkaip visuomenė išmoktų vairuot savo tr. priemones labiau nuspėjamai, nedaryt neaiškių nenuspėjamų manverų, tai būtų tiek dviratininkai, tiek automobiliai, tiek paspirtukai jei jų neuždraus kada nors... Nenuspėjamas manevravimas turi būti netoleruojamas tiek visuomenėje, tiek policijai.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.11, 19:29.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tai ok, įsivertini ar reikia šalmo. Pastebiu ir aš kad nesaugi infra bendrai, kad ir iš kiemo kai išlenda kas nors, tai grynai matau kad tiesiog praskrenda po krūvą aklų zonų ir manau kažkokio sulėtinimo reikia (kaip min. kalnelio, ne gulinčio policininko, ten tiesiog pigiena erzint ne tik auto vairuotojus bet ir dviratininkus). Dar geriau gal net iškreivinimo jei pavyks. 50 km/h važiuot tarp mikrorajonų, o mikrorajonų viduj užteks 30 km/h (kiemuose dar lėčiau), dar geriau dviratis, pėsčiomis.
    Sutinku, kad mikrorajono vidinės gatvės turi būti gyvenamos zonos su 30 km/h greičiu, bet asmeniškai turėjau avarines situacijas, kur dviračių takas naujas, pakeltas virš gatvės, žodžiu infra saugi nauja, bet tai nepada, jei vairuotojai žiopli ar skuba. Lygiai taip pat ir dviratininkai tokie pat žmonės, žiopli, skubantys ir t.t. Tik tiek, kad jų fiziškai dar nedaug. Pvz. Amsterdame, kur infra turbūt arti idealumo, per metus virš 1000 eismo įvykių, kur rimtai sužeidžiami dviratininkai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jeigu toks požiūris, tai gal nereiktų vaidinti, kad labai rūpi gyvybės. Manęs dar ačiū dievui dar nėra niekas nutrenkęs, bet ne kartą turėjau avarines situacijas, kai teko per stabdžius kirsti, kai iš kiemo išsukantis šaranas ir bmw vos nenutrenkė, ar gatve važiuojant šiaip vos su veidrodėliu neužkabino, nuo to laiko visada su šalmu. Ir nuo tokių avarinių situacijų nelabai padėtų nei greičio ribojimas nei dar kas nors.
    Tai ok, įsivertini ar reikia šalmo. Pastebiu ir aš kad nesaugi infra bendrai, kad ir iš kiemo kai išlenda kas nors, tai grynai matau kad tiesiog praskrenda po krūvą aklų zonų ir manau kažkokio sulėtinimo reikia (kaip min. kalnelio, ne gulinčio policininko, ten tiesiog pigiena erzint ne tik auto vairuotojus bet ir dviratininkus). Dar geriau gal net iškreivinimo jei pavyks. 50 km/h važiuot tarp mikrorajonų, o mikrorajonų viduj užteks 30 km/h (kiemuose dar lėčiau), dar geriau dviratis, pėsčiomis.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.11, 12:26.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    šalmų devėjimas neturi būt privalomas, nebent kokie nors atitinkami paspirtukai (didesnis greitis = didesnė rizika)).
    Jeigu toks požiūris, tai gal nereiktų vaidinti, kad labai rūpi gyvybės. Manęs dar ačiū dievui dar nėra niekas nutrenkęs, bet ne kartą turėjau avarines situacijas, kai teko per stabdžius kirsti, kai iš kiemo išsukantis šaranas ir bmw vos nenutrenkė, ar gatve važiuojant šiaip vos su veidrodėliu neužkabino, nuo to laiko visada su šalmu. Ir nuo tokių avarinių situacijų nelabai padėtų nei greičio ribojimas nei dar kas nors.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    - įdiegti inžinerines priemones ten, kur yra juodosios dėmės (radarai, žiedai, kelio siaurinimas, gulintys policininkai);
    Uždrausti didžiulius radiusus, atėjusius iš sovietmečio, bet aišku įvertinti sunkiojo transporto trasas, ten įdiegti atitinkamas priemones kaip grubesnė danga, kuri būtų nepatraukli lengvikei.

    - pradėti tikrinti dviratininkus bei paspirtukininkus (vairavo stilių, blaivumą, šalmų devėjimą ir pan.);
    pradėti tikrinti šviesoforų ciklus, dviratininkų trasas, tvarkyti atitinkamai infra
    paskui lengviau bus nustatyt debiliškiausius vairavimo stilius ir imtis priemonių.
    šalmų devėjimas neturi būt privalomas, nebent kokie nors atitinkami paspirtukai (didesnis greitis = didesnė rizika)

    - pradėti gaudyti naktimis po Vilnių siaučiančius motociklininkus (kurie laksto o paskui savo video deda į internetą), tik vienetai iš jų atkreipia policijos dėmesį;
    - pradėti tikrinti pėsčiuosius, neišlendančius iš telefono kertant gatvę;
    - pradėti sodinti už grotų (jei kitaip nesupranta) budulius, kurie net ir neturėdami teisių ir turėdami N baudų toliau laksto su savo už pora šimtų eur nupirktais grabais. Tai, beje, masinė problema - kolega iš Naujosios Vilnios sakė kone kasdien su tokiais etatiniais susiduria;
    - pradėti gatvėje tikrinti automobilių techninę būklę (nes dabar praeina TA per kyšį ir važiuoja su bile kokiu kledaru, dūmijančiu juodais dūmais, su pakaba/stabdžiais tokiose mašinose taip pat dažniausiai būna ne kažką;
    - pradėti gatvėje tikrinti automobilių vairuotojų blaivumą (per paskutinius 10 metų mane Vilniuje tikrino gal tik vieną kartą, čia tipo norma? Rygoje pvz uždaro gatves vakarais ir tikrina visus, pas mus kada paskutinį kartą tokį dalyką matėm?);

    ir pan.
    O jeigu norima globaliai prisidėti prie žmonių gyvybių išsaugojimo, tai anot Blue Yellow skaičiavimo, paaukoti 400 eur išgelbėja vieną kariaujantį ukrainietį. Rekomenduoju Ignalinai (ir kitiems taip pergyvenantiems dėl žūstančių keliuose) vietoje sėdėjimo forumiuke kas mėnesį po tiek jiems pervesti - taip jūs per metus vienas išgelbėsite pusę tiek, kiek Vilniuje žūsta nuo visų avarijų.
    Toliau kultūriniai niuansai, bet nesutinku kad reiktų tikrint ten įdėmiai kaip ten elgiasi kas nors, net žiūrėjimas į telefoną manau perteklinė priemonė, kuriai sunku užtikrint laikymąsi, bet išskirti pavojingus atvejus + infrastruktūra turi neleisti pažeidinėti taisyklių. Nežinau kada tai lietuviai išmoks taip tvarkyt, ypač ten visokios perėjos, ar ne per perėjas pvz. nežymėtos perėjos, su dviračiu kai kuriose miestuose iš vis liūdesėlis, labiau saldainis nuobodžiaujantiems paaugliams o ne rimta susisiekimo priemonė. Tie iš nuobodulio irgi pradeda daryt nesąmones eisme, ypač šaligatviuose.

    Karas svarbu, bet mes nesame visiški outlier'iai kas liečia Russian agression (įsimenantis žodžių derinys) ir Lenkija, Skandinavijos šalys nesnaudžia. Visiems mūsų regione nėra ramu.

    Tai tie keliolika žūstantys, manau vis tiek, ok sutinku, kad gal šiandien dėl įvairių niuansų nepavyks to panaikint per naktį, bet nematau priežasties kodėl per 20 metų negalėtume pasiekt nulio žuvusių.

    Pats esu jautrus triukšmui, tai sutinku, kad kažkaip mielai būtų sugaudyti tie niolikiniai ant mocų, bet man atrodo pati visuomenė kažkokio nesubrendus tai sužiūrėt, lyg pavieniai atvejai bando kreiptis dėl triukšmo, ir tik tie kurie gyvena ant pagr. gatvių ar kokioj specifinei vietoj kur patrauklu užsukt mocams, bet bendrai visuomenė kažkaip to nesutvarko ir viskas. Lyg pripažįsta, kad tai fun, ir matyt čia kažkoks antisocialus elgesys (bandymas ieškot savitų laisvės išraiškų) atėjęs iš sovietmečių ir kitų represinių laikų, persiduodantis per kartas, galimai ir per švietimo sistemą (bendruomenę).

    Šiaip ką supratau dėl mūsų įstatyminės bazės, kad labai skubama su draudimais, kažkokia desperacija, bet vengiama investuot į šaknines priežastis ir deja formuojasi represuotos visuomenės vaibas. Kai kurių draudimų neišvengsime, bet kai kurie kaip paspirtukai, telefonas, liemenės kur nebūtinai reik, šalmai, gal dar kai kas, gali būt tvarkomi atitinkamai prižiūrint infrastruktūrą, turėt viziją kaip infra atrodys po 20-50 metų, ir manau, kad tendencijos nesikeis kas liečia sausumos transportą, nebent staiga tapsime visi Jetsonais iš multiko ir gyvensime danguje kažkur.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.11, 12:19.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tai aukot siūlė Maalinauskas. Dabar tik renkamės, ką tiksliai aukosim.
    Dar kartą nemokantiems atidžiai skaityti (ir kalbantiems iš emocijų) - aš niekur nesiūliau nieko aukot. Aš tik kalbu kad viskas turi savo kainą ir šalies piliečiai turi teisę patys spręsti, kuria linkme nukreipti turimus resursus. Jei tikslas yra per metus išgelbėti 20 žmonių, tą galima padaryti šimtais pigesnių visuomenei būdų, nei visuotinis greičio mažinimas. Leiskite aš jums netgi keletą surašysiu:

    - nutiesti šaligatvius ten kur jų trūksta (ir kur užsimuša žmonės, eidami naktį be atšvaistų);
    - įdiegti inžinerines priemones ten, kur yra juodosios dėmės (radarai, žiedai, kelio siaurinimas, gulintys policininkai);
    - pradėti tikrinti dviratininkus bei paspirtukininkus (vairavo stilių, blaivumą, šalmų devėjimą ir pan.);
    - pradėti gaudyti naktimis po Vilnių siaučiančius motociklininkus (kurie laksto o paskui savo video deda į internetą), tik vienetai iš jų atkreipia policijos dėmesį;
    - pradėti tikrinti pėsčiuosius, neišlendančius iš telefono kertant gatvę;
    - pradėti sodinti už grotų (jei kitaip nesupranta) budulius, kurie net ir neturėdami teisių ir turėdami N baudų toliau laksto su savo už pora šimtų eur nupirktais grabais. Tai, beje, masinė problema - kolega iš Naujosios Vilnios sakė kone kasdien su tokiais etatiniais susiduria;
    - pradėti gatvėje tikrinti automobilių techninę būklę (nes dabar praeina TA per kyšį ir važiuoja su bile kokiu kledaru, dūmijančiu juodais dūmais, su pakaba/stabdžiais tokiose mašinose taip pat dažniausiai būna ne kažką;
    - pradėti gatvėje tikrinti automobilių vairuotojų blaivumą (per paskutinius 10 metų mane Vilniuje tikrino gal tik vieną kartą, čia tipo norma? Rygoje pvz uždaro gatves vakarais ir tikrina visus, pas mus kada paskutinį kartą tokį dalyką matėm?);

    ir pan.
    O jeigu norima globaliai prisidėti prie žmonių gyvybių išsaugojimo, tai anot Blue Yellow skaičiavimo, paaukoti 400 eur išgelbėja vieną kariaujantį ukrainietį. Rekomenduoju Ignalinai (ir kitiems taip pergyvenantiems dėl žūstančių keliuose) vietoje sėdėjimo forumiuke kas mėnesį po tiek jiems pervesti - taip jūs per metus vienas išgelbėsite pusę tiek, kiek Vilniuje žūsta nuo visų avarijų.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    nebijot strapsnio užsidirbt su tokiais žmonių "aukojimais"?
    tai kai paliečia tokius gaidelius kaip M..., R..., UŽ... ar Pr... tada jau skauda? Tada jau straipsnis? O jei jūsų neliečia tada viskas OK?
    Kai jums kiti eismo dalyviai tik kėgliai, aptemtakelniai, tormazai ir t.t. irgi viskas gerai?
    Neatrodo pėstįjį pavadinus kėgliu ir tempe iki straipsnio?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    nebijot strapsnio užsidirbt su tokiais žmonių "aukojimais"?
    Tai aukot siūlė Maalinauskas. Dabar tik renkamės, ką tiksliai aukosim.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    sutikčiau paaukoti tuos 20 žmonių, jeigu tarp jų būtum tu ir tavo giminaičiai. Tavo gyvybė kaip suprantu verta sutaupyti kitiems kelias minutes ir eurus per dieną.

    Kažkaip Paryžius, Stokholmas ir kiti Europos didmiesčiai neuždūsta nuo 30km/h.
    nebijot strapsnio užsidirbt su tokiais žmonių "aukojimais"?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    sutikčiau paaukoti tuos 20 žmonių, jeigu tarp jų būtum tu ir tavo giminaičiai. Tavo gyvybė kaip suprantu verta sutaupyti kitiems kelias minutes ir eurus per dieną.
    Šiaip pabandžius pasiguglinti ant greičio tuos atvejus, kur žuvo žmonės eismo įvykiuose Vilniuje, tai tiesiogiai dėl greičio nei vieno nerandu atvejo pastaraisiais metais. O jeigu ten kokiu aplinkeliu ant 200 km/h koks erelis užsimuša tai ką nuo 90km/h reikia mažinti greitį iki 60km/h?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą


    Dabar grįžtant prie greičio ribojimo: tai toks pats įdėtų resursų/gauto rezultato klausimas, kaip ir to senuko išgelbėjimas. Ar verta šimtams tūkstančių žmonių išleisti laiką/pinigus, kad tie 20 žmonių nežūtų? Empatiškas žmogus (jūs panašu toks esate) negalvodamas pasakytų "taip", bet tą sprendimą turėsime priimti ne jūs ir ne aš, o Vilniaus miesto rinkėjai, nes gyvename demokratijoje, ne diktatūroje. Ir jeigu norite juos įtikinti tą padaryti reikės stipresnių argumentų nei "wow, negaliu patikėti".
    sutikčiau paaukoti tuos 20 žmonių, jeigu tarp jų būtum tu ir tavo giminaičiai. Tavo gyvybė kaip suprantu verta sutaupyti kitiems kelias minutes ir eurus per dieną.

    Kažkaip Paryžius, Stokholmas ir kiti Europos didmiesčiai neuždūsta nuo 30km/h.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Atkreipkite dėmesį, kad dauguma Lietuvos partijų pasisako už lėšų gynybai didinimą. Nes visi supranta poreikį. Svarbu kad tas poreikis/problema būtų objektyvi bei aiškiai iškomunikuota rinkėjams. Ir taip (labai svarbu), turi nebūti kitų, geresnių alternatyvų.

    Komentuoti:

Working...
X