Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Tai kieno iniciatyva žvyrkeliuose susmaigstyti ženklai, atnaujinami esami, statomi nauji?
    Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
    Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdėkite dar kokį miško kelią, vėliau nutiestą normalią gatvę ir piktinkitės greičio ribojimais, perėjomis, šviesoforais, nes "anskčiau būdavo lėkti ant 90 km/h"
    tuom miško keliu be stabdymų. Gal esmė, kad anksčiau to kelio apskritai niekas neprižiūrėjo, o dabar atsiradę greičio ribojimai ir atsirado, kai kelias buvo inspektuotas?
    Minties seka: miško kelias-gatvė-perėjos-šviesoforai.... kurie iš pateiktų sutvarkytų kelių pavyzdžių atitinka šią seką? Gal pagaliau jau baikim pritempinėti argumentus pasinaudodami Paryžiaus, ar kokių Turniškių ar Antakalnio pavyzdžiais?

    "kelio apskritai niekas neprižiūrėjo".... wow ar nori pasakyti, kad kol kelio nerekonstruoja arba neišasfaltuoja, niekas nesirūpina jo saugumu. Tai kieno iniciatyva žvyrkeliuose susmaigstyti ženklai, atnaujinami esami, statomi nauji?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    AAA!!! Kažkas drįso pasakyti, kad greičio ribojimo ženklai galbūt pertekliniai!!!

    Kol buvo žvyrkelis, greitis buvo 70km/h (iki 2007m - 90km/h). Kai atsirado asfaltas, eismo saugumas kelyje ženkliai suprastėjo, todėl reikėjo prismaigstyti 40 ar 30 ženklų...
    Įdėkite dar kokį miško kelią, vėliau nutiestą normalią gatvę ir piktinkitės greičio ribojimais, perėjomis, šviesoforais, nes "anskčiau būdavo lėkti ant 90 km/h"
    tuom miško keliu be stabdymų. Gal esmė, kad anksčiau to kelio apskritai niekas neprižiūrėjo, o dabar atsiradę greičio ribojimai ir atsirado, kai kelias buvo inspektuotas?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    nesu ekspertas ir ten negyvenu, nevažinėju, tad negaliu pasakyti kodėl taip padaryta. Iš foto galėčiau tik spėlioti ir pateikti savo neprofesionalią nuomonę.
    Tai pala, kai kiti suabejoja greičio ribojimo ženklo reikalingumu, tai jie "gaideliai". Ir kad juos gaideliais pavadinti, spėlioti kažkodėl jau nereikia, bet kai paaiškinti kodėl tas ženklas ten pastatytas, tada jau "negyvenu, nevažinėju, galiu pateikti savo neprofesionalią nuomonę "...


    Stovi statybinis konteineris, aplink pilna pripilta žvyro krūvų, gal vyksta kokie nors darbai?
    Ten buvę kolūkio garažai, dabar kažkoks vietinis ūkininkas naudoja savo reikmėms. "Konteineriai" irgi jo, stovi jo teritorijoje. Žvyro krūvos likę nuo kelio rekonstrukcijos laikų. Jei būtų remontas, tada turėtų stovėti ženklai indikuojantys kelio remontą...

    Kodėl Paryžiuje mieste kažkada greitį sumažino nuo 60 iki 50 dabar iki 30? Kas pasikeitė? Sugriuvo gatvės? Padidėjo saugumas?
    Vieno didžiausių Europos miesto, kuriame gyvena 4x Lietuvos gyventojų, palyginimas su dievo užmirštu kampeliu, kur 10km spinduliu gyvena gal 2-3 tūkst. žmonių, tik parodo pačio minčių (ne)nuoseklumą....

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    nesu ekspertas ir ten negyvenu, nevažinėju, tad negaliu pasakyti kodėl taip padaryta. Iš foto galėčiau tik spėlioti ir pateikti savo neprofesionalią nuomonę. Stovi statybinis konteineris, aplink pilna pripilta žvyro krūvų, gal vyksta kokie nors darbai?

    Kodėl Paryžiuje mieste kažkada greitį sumažino nuo 60 iki 50 dabar iki 30? Kas pasikeitė? Sugriuvo gatvės? Padidėjo saugumas?
    Nuolatiniai ženklai konteineriui prie sandėlio ir žvyro krūvoms?
    Gal išlaikom minties kryptį? Nes tuoj pradėsi kaip argumentą naudoti, kokį nors Vilniaus gyvenamosios zonos paskelbimą. Ir kodėl čia nieks Paryžiaus senamiesčio ribojimų Lietuvos laukuose netaiko? Nors panašu, kad link to artėjame

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kad nereiktų be reikalo mūsų gaideliais vadinti, atsakyk į konkretų klausimą: kaip pasikeitė (pablogėjo) eismo sąlygos šioje atkarpoje, kad išasfaltavus, ten reikėjo įsmeigti 40km/h ribojimą? Pridėsiu - matomumas puikus, reljefas lygus, kelias naujas, kelio profilis neišsikraipęs. Per dieną pravažiuoja maks. 100 automobilių.
    nesu ekspertas ir ten negyvenu, nevažinėju, tad negaliu pasakyti kodėl taip padaryta. Iš foto galėčiau tik spėlioti ir pateikti savo neprofesionalią nuomonę. Stovi statybinis konteineris, aplink pilna pripilta žvyro krūvų, gal vyksta kokie nors darbai?

    Kodėl Paryžiuje mieste kažkada greitį sumažino nuo 60 iki 50 dabar iki 30? Kas pasikeitė? Sugriuvo gatvės? Padidėjo saugumas?
    Paskutinis taisė thomcius; 2024.03.19, 16:52.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kad nereiktų be reikalo mūsų gaideliais vadinti, atsakyk į konkretų klausimą: kaip pasikeitė (pablogėjo) eismo sąlygos šioje atkarpoje, kad išasfaltavus, ten reikėjo įsmeigti 40km/h ribojimą? Pridėsiu - matomumas puikus, reljefas lygus, kelias naujas, kelio profilis neišsikraipęs. Per dieną pravažiuoja maks. 100 automobilių.
    Kadangi oponuojantis žinau, kad vėl ners į krūmus. Pasakysiu iš praktikos... po tokių kelių išasfaltavimo žiemos metu priežiūra išlieka minimali. Tad kelias tampa žymiai slidesnis, nes anksčiau kaip sakant pasibarstydavo pats nuo savęs Bet tai vis tiek ne argumentas tokiam nuolatiniam ribojimo ženklui.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Na ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
    Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
    Pirmiausia paties niekas nei ereliu, nei sraige, nei dar kokiu gyvūnų nepavadino... taigi savo grožybinius epitetus irgi pasilik sau. O jei gali argumentuoti prašom į sceną...
    Dar kartą apie tą pačią vietovę.... vienas apribojimo ženklas 4km siaurai atkarpai netolygu mūsiškiams liksmiesiems kalneliams 90-70-50-30-50-70...
    Kelias nuo to paties miestelio į kitą pusę K93 – „Google“ žemėlapiai Kur 50, kur 30? Žiūrėk tu man... ne tik čekas, austras, bet net ir vokietis gali posūkį pagal automobilio, padangų, oro sąlygų stovį ir savo patirtį įveikti.
    Lietuva 191 – „Google“ žemėlapiai vienas "saugiausių" kelių, apribojimų pusė amžiaus nėra ir viskas norma. Ar ženklai pas mus statomi tik po kapitalinio remonto?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Na ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
    Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
    Kad nereiktų be reikalo mūsų gaideliais vadinti, atsakyk į konkretų klausimą: kaip pasikeitė (pablogėjo) eismo sąlygos šioje atkarpoje, kad išasfaltavus, ten reikėjo įsmeigti 40km/h ribojimą? Pridėsiu - matomumas puikus, reljefas lygus, kelias naujas, kelio profilis neišsikraipęs. Per dieną pravažiuoja maks. 100 automobilių.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Na ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
    Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
    Pas mus paprastai pločio netrūksta. Jei kur būtų siaura vieta, tai natūralu, kad reikia ir ženklo dėl siauros dangos, ir greičio ribojimo.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Na ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
    Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Na taip, yra toliau paaiškinimas dėl ko ribojamas ir įspėjimas:
    Hooksieler Str. – „Google“ žemėlapiai
    Kiek esu vežiotas tame regione - ten visi keliai, kurie nėra autobanai, tokie. Keliai lygūs kaip stalas, posūkių beveik nėra ir visur 70.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Vokiečių žinios silpnokos nors ir mokiausi.. bet tolimesniame ženkle po šauktuku yra paminėti kelkraščiai. Pravažiavus keliu matosi, kad vietomis žolė iki pat asfalto, vietomis jos nėra palei kraštą. Spėčiau, kad ribojimas dėl kelio pločio ir ir rato "nulipimo' nuo asfalto.
    L812 – „Google“ žemėlapiai prasilenkimas su šiukšliaveže ant 90 tikrai nebūtų saugu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Na taip, yra toliau paaiškinimas dėl ko ribojamas ir įspėjimas:
    Hooksieler Str. – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Vokietijoje ribojama tik kai aiškiai matoma dėl ko toks ribojimas.
    Nu:
    22 Хоокзилер штрассе – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Visame ženklinime kai statomas įspėjamasis ženklas apie riboto matumomi posukį, vingį (Nr. 113 ir 114) ir ženklas 30 km/h, dingsta logika. Tam įspėjamasis ženklas ir reikalingas, kad įspėtų jog yra vingis ir vairuotojas galėtų pasirinkti greitį pagal savo transporto priemonę, kelio sąlygas, kuris būtų saugus. Ir tai nebūtinai yra 30 km/h, nes tokiu greičiu vietose, kurios matomos Romo nuotraukose, reikėtų važiuoti nebent esant plikledžiui. Bet tam ir yra vairuotojas, kuris gali ir turi atsižvelgti į aplinkines sąlygas ir pasirinkti tinkamą greitį. Kažkaip kol buvo žvyrkelis, ten buvo gerai važiuoti 70 km/h (faktas, kad tokiu greičiu nevažiavo niekas ir visi pristabdydavo), bet dabr visiems kaip kokiems robotams reikia kiekvienoje atkarpoje nurodyti kokiu greičiu važiuoti.
    Reikia nepamiršti, kad eismo saugumo požiūriu kelio ruože ar kelyje yra svarbus greičio ribojimų tolygumas. Jeigu kas keliasdešimt metrų greičio ribojimas keičiasi, tai elementariai psichologiškai vairuotojas į tuos ribojimus spjauna ir ima nebereguoti, nes tiesiog būna perkraunamas informacija. Nes žiūrint į ženklus ir pastoviai pagal spidometrą kaitalioti greitį, nukreipia dėmesi nuo svarbiausio - žiūrėti į kelią. Vingyje greitį pasirenki ne pagal spidometrą, o tiesiog pagal radiusą, kokiu gali tą posūkį įveikti.

    Dar keistesnė logika yra sakyti, kad ženklų reikia, nes atlėks koks budulis, kuris tų ženklų nepaisys. Tai kam tie ribojimai, jei jų nepaisys ne tik budulis su kokiu kibiru, bet ir 80 proc. važiuojančiu tuo keliu.

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Vokietijoje dažnai taip ribojama.
    Vokietijoje ribojama tik kai aiškiai matoma dėl ko toks ribojimas. Jeigu ribojama iki 70, tai arba sankryža, arba kelio vingis. Bet nei vienoje sveika logika besivadovaujančioje šalyje nemačiau tokio ribojimų algoritmo: 90>70>60>70>50>30>70>40>90 ir pan.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.03.19, 11:44.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

    ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
    Taip gaunasi, kad iki šiol naiviai tikėjau, kad ribojimo ženklai statomi įspėti apie pavojingas vietas kelyje. O pasirodo gi dėl "lietuvio mentaliteto"? Juk dar ne visos nuokalnės, įkalnės ženklu pažymėtos. Ties kiekvienu vienkiemu po ženklą pėstieji nepastatyta.
    Ar dėl Z kartos dar nepradėjom 55, 65, 75, 85 ribojančių ženklų statyt?

    Kai kokį dviračio taką aptarinėjant, tai tarkim skandinaviški, olandiški pavyzdžiai tai oj kaip į trasą eina ir tinka. O remtis ženklų praktika, čia jau tabu?

    30315 – „Google“ žemėlapiai Ar čeko "giliukai" už taviškius kietesni, ar jo mentalitetas kažkuo kitoks?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

    ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
    AAA!!! Kažkas drįso pasakyti, kad greičio ribojimo ženklai galbūt pertekliniai!!!

    Kol buvo žvyrkelis, greitis buvo 70km/h (iki 2007m - 90km/h). Kai atsirado asfaltas, eismo saugumas kelyje ženkliai suprastėjo, todėl reikėjo prismaigstyti 40 ar 30 ženklų...
    Attached Files
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.03.19, 09:57.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

    ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
    Nuo perteklinių kelio ženklų ir atsiranda mentalitetas. Kad nereikia sava galva galvot, matau posūkį, jei netyčia ženklo nėra - vertint vaizdelio sava galva nereikia.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Vokietijoje dažnai taip ribojama.
    Gal skirtinguose kampuose kitaip. Kiek teko pavažinėt po visokias dievų užmirštas šiknaskyles Vokietijoje - daug mažiau kelio ženklų. Greit teko keist lietuvišką logiką, kad visus posūkius galima išiminėt užmiestyje leistinu greičiu ir dar praignoruojant pusę ribojančių ženklų.

    Komentuoti:

Working...
X