250 metrų kelio ruože
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
jei viename taške vis vyksta autoįvykiai, ne radarą reikia statyti o tą ruožą pertvarkyti.
- 1 patinka
-
Įsigalioja nauja greičio matuoklių tvarka: ką žinoti vairuotojams
Nuo penktadienio įsigalioja nauja Stacionariųjų greičio matuoklių įrengimo ir eksploatavimo keliuose tvarka, numatanti dalį matuoklių perkelti į avaringiausius šalies kelių ruožus, pranešė Susisiekimo ministerija.
Kaip teigia naująją tvarką patvirtinęs susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis, kelio ruožai tam tikrose vietose galės būti trumpinami, skaidomi į atskiras dalis arba visa matuoklių įranga perkeliama ten, kur jos labiausiai reikia.
„Pavyzdžiui jei analizuojant eismo įvykius paaiškės, kad jie vyksta tik tam tikroje ruožo dalyje, o kitose jų nefiksuojama, kelio ruožas bus sutrumpintas ir apims tik probleminę atkarpą. Jei matuoklio ruožas kerta kelias skirtingo pobūdžio zonas – gyvenvietes, sankryžas ar kelius su nevienodu intensyvumu – jis bus skaidomas į atskiras dalis. Tuo tarpu iš tų vietų, kur situacija keliuose pagerėjo, matuokliai bus perkelti į kitus, didesnę riziką keliančius kelio ruožus“, – pranešime cituojamas E.Sabutis.
Tvarkoje numatyta, kad momentinio greičio matuokliai pirmiausia veiks vadinamosiose „juodosiose dėmėse“, avaringose vietose, per gyvenvietes einančių kelių ruožuose prie mokyklų, žaidimo aikštelių, prekybos centrų bei vietose, kur per dvejus metus 250 metrų kelio ruože įvyko ne mažiau kaip du eismo įvykiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Tiesa, bet vėlgi, turime problemą, kad keturių juostų plente turime 50-60km/h greitį ir nereguliuojamas arba net nežymėtas perėjas. Ne kartą sakiau, daug pavojingiau, kai vietoj perėjos aplinkos, vairuotojų akys stebi spidometrą, kai prieš pat perėją turi numesti keliasdešimt km/h. Čia miesto "civilizuotumas" baigiasi.Parašė John Rodyti pranešimąKadangi dažnokai važiuoju dviračiu Batoro g. taku, pastebėjau gerą pokytį su mašinų eismo saugumu ir belenkaip sumažėjusiu Vileikos marozyno siautėjimu šitoje gatvės atkarpoje. Kažką girdėjau apie vidutinio greičio matuoklius, bet tik dabar atkreipiau dėmesį į jų vietą ir konkrečią atkarpą, kurioje pagerėjo reikalai. Net keista šitoje gatvėje matyti civilizuotai ir daugmaž leistinu greičiu važiuojančias mašinas be nuolat gazuojančių ir dūmijančių BMW ir Passatų. Visi važiuoja ramiai kaip geruliai, net ant širdies smagiau
Dar gali būti, kad aukšto ir gražaus komanda paprašė ten matuoklio, kad būtų tyliau ar paprasčiau išvažiuoti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaip netikrų? Muliažas? Nes kažkoks daiktas, panašus į kamerą, ten tikrai pakabintas.https://vilnius.lt/naujienos/vilniuj...cio-matuokliaiViena vidutinio greičio matuoklio įranga bus kilnojama. Jo stovėjimo vieta bus nuolat keičiama. Gatvėse atsiras ir dešimt greičio matuoklių imitacijų, kurie, anot specialistų, taip pat efektyviai drausmina vairuotojus.
Komentuoti:
-
Matuoklis tikras. Įrengė dar žiemą, iškart po tų dviejų eismo įvykių su pėsčiaisiais.
Pačioje Naujojoje Vilnioje yra Žaliakalnio g., kuri tranzitinė ir su 30km/h riba. Toje atkarpoje įrengė vidutinį greičio matuoklį ir po 2-3 mėn. pašalino kelio ženklus, bet kameros ant stulpų liko. Čia panašu ir bus vienas iš tų kilnojamųjų greičio matuoklių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip netikrų? Muliažas? Nes kažkoks daiktas, panašus į kamerą, ten tikrai pakabintas.
Komentuoti:
-
Kas juokingiausia, kad ten vienas iš netikrų matuoklių. Svarbiausia, veikia
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi dažnokai važiuoju dviračiu Batoro g. taku, pastebėjau gerą pokytį su mašinų eismo saugumu ir belenkaip sumažėjusiu Vileikos marozyno siautėjimu šitoje gatvės atkarpoje. Kažką girdėjau apie vidutinio greičio matuoklius, bet tik dabar atkreipiau dėmesį į jų vietą ir konkrečią atkarpą, kurioje pagerėjo reikalai. Net keista šitoje gatvėje matyti civilizuotai ir daugmaž leistinu greičiu važiuojančias mašinas be nuolat gazuojančių ir dūmijančių BMW ir Passatų. Visi važiuoja ramiai kaip geruliai, net ant širdies smagiau
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Kaune, Laisvės alėjos prieigose, prieš kurį laiką atsirado eismo raminimo kalneliai. Pasirinkimas man iš pat pradžių atrodė keistas, nes jie skirti tam, kad netrukdytų pravažiuoti VT, kuris alėjos šiaip jau nekerta. Na, bet gal planas buvo palikti patogius pravažiavimus dviratininkams.
Bet dabar atsirado po du papildomus kalnelius ir reprezentacinė Kauno erdvė atrodo kaip blogai suformatuoti MS Word dokumentas:
- 13 patinka
Komentuoti:
-
FB AB „Kelių priežiūra“ 2025.02.22 / LRT.lt 2025.02.24
Šalies keliuose – išbandomos specialios dangos juostos
AB „Kelių priežiūra“ šiuo metu šalies keliuose išbando naują saugumo užtikrinimo priemonę – specialias garsą sukeliančias dangos juostas.
Jos sukuria iškiliojo kalnelio efektą ir atkreipia vairuotojų dėmesį. Anot „Kelių priežiūros“, tai yra efektyvi priemonė, padedanti vairuotojams laiku sumažinti greitį ir išvengti pavojingų situacijų kelių priežiūros darbų zonose

https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...dangos-juostos
https://www.facebook.com/reel/1363344274686738
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Greitėjimo juosta tau gal tinka, didelė dalis varys į belekurią eilę pagal vidinį navigatorių. Kas dieną tai matau nuvažiavimuose nuo Neries tilto į Panerių g. Kaune. Nebent atskirti fizine tvora.
Su sala saugiau - važiuos tik tada kai nebus jokių automobilių iki horizonto.
Komentuoti:
-
Taip sankryža su keliu į Anykščius... kuri visą laiką buvo laikoma pavojinga su dažnais eismo įvykiais. Todėl ten ir ribojimas 70km/h ir radaras kažkada stovėjo, dabar panaikintas. Sunku net spėlioti kodėl, bet ten eismo problemos pasibaigė nors ir radaras seniai nuimtas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Turi omeny sankryžą su Žemaitės g. kur juostų 2+2 ir greitis 70? Ar priešinga kryptimi su Pagrandžių g. žvyrkeliuku, kur intensyvumas tikrai ne toks pats? Tikrai būtų stebuklas visiškai skirtingose sankryžose gauti vienodą įvykių skaičių
Kodėl taip viską subanalinti? Nieks ir nesitiki, kad skaičius bus vienodas. Tik ten kairiniai incidentai nevyksta.
Nieks nekvestionuoja pačio radaro.. klausimas kodėl statom radarą, bet nemažiname greičio kaip įprasta tokiose sankryžose. Net STOP ženklo neįpirdolino nuo Rokiškio pusės.
Ir kam reik juostoje formuoti salą 122 – „Google“ žemėlapiai, jei galima buvo eliminuoti vieną konfliktinį tašką. Brėžiame ištisinę liniją ir važiuojantys Zarasų kryptimi turi savo juostą, išsukantys iš Rokiškio savo juostą greitėjimui.
Toks vaizdas, kad reikėjo kažką daryti, tai padarėm...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turi omeny sankryžą su Žemaitės g. kur juostų 2+2 ir greitis 70? Ar priešinga kryptimi su Pagrandžių g. žvyrkeliuku, kur intensyvumas tikrai ne toks pats? Tikrai būtų stebuklas visiškai skirtingose sankryžose gauti vienodą įvykių skaičiųParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
matyt nelabai mėgiamas šunų esi, kad pastoviai aplojimo sulauki? 
Aplojimas: už 600m tokio pat lygio intensyvumo sankryža ir ten nei vieno įvykio sukant į kairę. Stebuklai ant šios žemės... Aha lopiniuotu, duobėtu keliu ten visi 130 laksto. Dabar su radaru 90km/h turbūt pradės geriau vertinti 8D Greitis per sankryžą viena kryptimi lieka 90km/h ir nesumažintas (su radaro paklaidom ir tolerancija ir dar daugiau), sėkmės vertinant atstumus, graibant vairą ir įsivaizduojant didesnį saugumą. 8D
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pabandykim paspėlioti kokios gi realios avarijų priežastys: nesugraibė vairo besukant kairėn? Užgeso variklis viduryje posūkio? Wait a second... Gal netinkamai įvertino pagrindiniu keliu važiavusių GREITĮ? Va, pasakiau burtažodį. Dabar laukiu aplojimo.
matyt nelabai mėgiamas šunų esi, kad pastoviai aplojimo sulauki? 
Aplojimas: už 600m tokio pat lygio intensyvumo sankryža ir ten nei vieno įvykio sukant į kairę. Stebuklai ant šios žemės... Aha lopiniuotu, duobėtu keliu ten visi 130 laksto. Dabar su radaru 90km/h turbūt pradės geriau vertinti 8D Greitis per sankryžą viena kryptimi lieka 90km/h ir nesumažintas (su radaro paklaidom ir tolerancija ir dar daugiau), sėkmės vertinant atstumus, graibant vairą ir įsivaizduojant didesnį saugumą. 8D
Komentuoti:
-
Pabandykim paspėlioti kokios gi realios avarijų priežastys: nesugraibė vairo besukant kairėn? Užgeso variklis viduryje posūkio? Wait a second... Gal netinkamai įvertino pagrindiniu keliu važiavusių GREITĮ? Va, pasakiau burtažodį. Dabar laukiu aplojimo.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„2023 metais VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra“ šią kelio 12 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys sankryžą pripažino kaip itin pavojingą ir įtraukė į juodųjų dėmių sąrašą. 2024 m. „Via Lietuva“ įdiegė rekomenduotinas specialiąsias priemones: horizontalųjį ženklinimą, signalinius stulpelius bei greičio matuoklį. Visos šios priemonės didina sankryžos saugumą ir padeda ženkliai sumažinti potencialių eismo įvykių tikimybę“, – į klausimą kodėl buvo nutarta šioje vietoje įrengti matuoklį atsakė specialistas.
Rokiskiosirena.lt - Itin pavojingoje Rokiškio rajono sankryžoje vairuotojus ribos dar viena priemonė
Pasitikriname eismo įvykių suvestinę: 17-23 m. 6 eismo įvykiai ir visų priežastis "Susidūrimai sukant į kairę".
Radaras stovi už sankryžos, kur važiuojant iš vienos pusės jau pasibaigia 70km/h ribojimas, iš kitos pusės apskritai nėra ribojimo. Žodžiu - kur leidžiamas 90km/h. Kaip jis padeda sumažinti įvykių tikimybę, man kaip ne specialistui sunkiai suvokiama
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai, kad radaras yra 65m už sankryžos į Panevėžio pusę ties suformuota juosta pasukti į kairę... 122 – „Google“ žemėlapiai ties eglučių juosta kairėje.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąJeigu 70 baigiasi už sankryžos, tai iki jos dar 70. turbūt juos ir matuos.
Jei jis fiksuotų prieš sankryžą nuo Zarasų pusės, tai turbūt nereikėtų taip toli montuoti. Techninių kliūčių stulpui įrengti kaip ir nebuvo.
Net jei ir taip būtų nesigirdėjo, kad radarai jau skiria kur automobilio priekis kur galas, nes skirtingomis kryptimis praktiškai leistini skirtingi greičiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu 70 baigiasi už sankryžos, tai iki jos dar 70. turbūt juos ir matuos.
Komentuoti:
-
„2023 metais VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra“ šią kelio 12 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys sankryžą pripažino kaip itin pavojingą ir įtraukė į juodųjų dėmių sąrašą. 2024 m. „Via Lietuva“ įdiegė rekomenduotinas specialiąsias priemones: horizontalųjį ženklinimą, signalinius stulpelius bei greičio matuoklį. Visos šios priemonės didina sankryžos saugumą ir padeda ženkliai sumažinti potencialių eismo įvykių tikimybę“, – į klausimą kodėl buvo nutarta šioje vietoje įrengti matuoklį atsakė specialistas.
Rokiskiosirena.lt - Itin pavojingoje Rokiškio rajono sankryžoje vairuotojus ribos dar viena priemonė
Pasitikriname eismo įvykių suvestinę: 17-23 m. 6 eismo įvykiai ir visų priežastis "Susidūrimai sukant į kairę".
Radaras stovi už sankryžos, kur važiuojant iš vienos pusės jau pasibaigia 70km/h ribojimas, iš kitos pusės apskritai nėra ribojimo. Žodžiu - kur leidžiamas 90km/h. Kaip jis padeda sumažinti įvykių tikimybę, man kaip ne specialistui sunkiai suvokiama
Komentuoti:
-
Aš dažnai važiuoju KK130 Kaunas-Prienai, po sektorinių sumontavimo ten drastiškai sumažejo lekiančių ar lenkiančių per ištisines, apsilenkti gaideliai bando gyvenvietėje kur nėra ištisinės ir nematuojamas greitis. Tad reiktų matuoti greitį ir Ilgakiemį.
- 1 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: