Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Na Maalinauskas kaip tau tokie aukščiau epitetai? Šituos pateisini? Kaip ir kėglis, aptemtakelnis, mentai ir panašūs kuriais jie vadina kitus eismo dalyvius.

    goolfietis tikrai ne visus tokiais laikau, čia tokių yra ant vienos rankos pirštų suskaičiuotum. Dažniausiai vienas kito postus laikinat.

    PredatorGTR iš tų nervų jau užsikerti.
    ​​​​​​​Atseit jeigu nežinai kaip aš atsakiau, tai kam naudojat mano panaudota fraze atsakyme: "vadovautis sveiku protu"? Pasivartyk archyvą.
    ​​
    Kaip visada mėgstat arba kraštutinumus arba skirtingus dalykus lyginti.
    ​​​​
    ​​​​​​
    Na ką atsakyti tiesiai drąsos neužteko, pats toliau užsikirtęs pilstai iš tuščio į kiaurą, pasirinkai plakatą, o gaila
    Kai kepurė dega, tai kituose nervus imi matyt? sėkmės
    Dar pala.... kuris KET punktas vadinasi "sveikas protas"? Kurioje kelio atkarpoje jis galioja ir kur baigiasi? Žinoma vėl neatsakysi, toliau kaip ungurys raitysiesi...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Na Maalinauskas kaip tau tokie aukščiau epitetai? Šituos pateisini? Kaip ir kėglis, aptemtakelnis, mentai ir panašūs kuriais jie vadina kitus eismo dalyvius.

    goolfietis tikrai ne visus tokiais laikau, čia tokių yra ant vienos rankos pirštų suskaičiuotum. Dažniausiai vienas kito postus laikinat.

    PredatorGTR iš tų nervų jau užsikerti.
    Atseit jeigu nežinai kaip aš atsakiau, tai kam naudojat mano panaudota fraze atsakyme: "vadovautis sveiku protu"? Pasivartyk archyvą.
    ​​
    Kaip visada mėgstat arba kraštutinumus arba skirtingus dalykus lyginti.
    ​​​​
    ​​​​​​
    Tai jau minimum 5 kartus į mano atsakei, kad ieškotumėm forume, kaip tu būtum važiavęs per tas linijas - ne paprasčiau būtų tiesiog dar kartą parašyti, ir pripažinti, kad pagal linijas šitoj situacijoj neįmanoma važiuoti - nes tai iškart sukeltų avariją.

    Bet aišku, sunku pripažinti, kad nesigauna 100% važiuoti pagal taisykles, kartais tenka važiuoti kaip tie ant vienos rankos suskaičiuojami forumo automarozai...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Na Maalinauskas kaip tau tokie aukščiau epitetai? Šituos pateisini? Kaip ir kėglis, aptemtakelnis, mentai ir panašūs kuriais jie vadina kitus eismo dalyvius.

    goolfietis tikrai ne visus tokiais laikau, čia tokių yra ant vienos rankos pirštų suskaičiuotum. Dažniausiai vienas kito postus laikinat.

    PredatorGTR iš tų nervų jau užsikerti.
    ​​​​​​​Atseit jeigu nežinai kaip aš atsakiau, tai kam naudojat mano panaudota fraze atsakyme: "vadovautis sveiku protu"? Pasivartyk archyvą.
    ​​
    Kaip visada mėgstat arba kraštutinumus arba skirtingus dalykus lyginti.
    ​​​​
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ar nemoki skaityti, parašyta, kad atsakiau, buvo jau keliose vietose šis besikartojantis klausimas, tiek Kauno vakariniam aplinkelį, tiek ties Kruna, kuo ši situacija skiriasi?
    Kaip ir sakiau jeigu atsakyčiau pasikartodamas, tu vistiek nesuprastum ir kitam poste vėl klaustum.
    ​​​​​
    vartaisi kaip žaltys... bene klebonas busi, kuris pamokslo dukart nekartoja? tavęs jau keleto oponuojančių buvo konkrečiai paklausta, kaip ir pagal pagal kurią taisyklę kirtai geltoną liniją? bet matau geriau atsišaudyti tuščiais šoviniais (pasikniskit archyvuose), užuot vyriškai konkrečiai atsakius. Per stipru atsakyti? laukiam paprasto atsakymo ar renkiesi plakatą

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ar nemoki skaityti, parašyta, kad atsakiau, buvo jau keliose vietose šis besikartojantis klausimas, tiek Kauno vakariniam aplinkelį, tiek ties Kruna, kuo ši situacija skiriasi?
    Kaip ir sakiau jeigu atsakyčiau pasikartodamas, tu vistiek nesuprastum ir kitam poste vėl klaustum.
    ​​​​​
    Vartykis vartykis toliau. Žinai ką sako, jei žmogui aplink visi durniai, lochai ir marozai?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Ar nemoki skaityti, parašyta, kad atsakiau, buvo jau keliose vietose šis besikartojantis klausimas, tiek Kauno vakariniam aplinkelį, tiek ties Kruna, kuo ši situacija skiriasi?
    Kaip ir sakiau jeigu atsakyčiau pasikartodamas, tu vistiek nesuprastum ir kitam poste vėl klaustum.
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Na va dar vienas eilinį kartą reiškiasi, kad nereikia vadovautis KET. Ir jis spręs ar tą ženklą pastatė pagal jo logiką.
    Golfuk, kurioje vietoje aš neatsakiau? Neatsakiau ar atsakymas netiko tau? Užtagink tą klausimą.
    ​​​​
    ​​​

    Attached Files

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    yra kažkoks spaudos pranešimas ar pan., patvirtinantis šį teiginį šiame kelyje?
    Yra ankstesniu 5 ir šių metų viešai prieinamas TKA eismo įvykių žemėlapis, kuriame puikiai matosi, eismo įvykių didelis NULIS. Tinka vietoje straipsnio?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Pagal thomchiaus logiką, reikia 100% vadovautis ženklais, nekvestionuojant jų statytojų kompetencijos. Bet tik tol, kol kažkas neįdeda akivaizdžios nesąmonės. Tada thomchius siūlo vadovautis "sveiku protu", ir nepasako, kaip pats pravažiuotų tuos nesąmoningus ruožus. Bet aišku nepraleidžia progos vis tiek pavadinti bukapročiais tuos, kuriuos mano nemokančius "įjungti sveiko proto.."
    Na va dar vienas eilinį kartą reiškiasi, kad nereikia vadovautis KET. Ir jis spręs ar tą ženklą pastatė pagal jo logiką.
    Golfuk, kurioje vietoje aš neatsakiau? Neatsakiau ar atsakymas netiko tau? Užtagink tą klausimą.

    ​​​​​
    ​​​

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Auto-įvykių ten nepadaugėjo. Tai tik įrodo, kad visokie reglamentai nėra "šventa karvė" ir turi būti aklai realizuojami bet kurioje situacijoje.
    yra kažkoks spaudos pranešimas ar pan., patvirtinantis šį teiginį šiame kelyje?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Nenorėčiau diskutuoti su žmoguimi, pas kurį kas antras komentaras yra ad hominem ir kuris visus į kairę ir į dešinę vadina gaideliais, marozais ir pan., taip rodydamas nepagarbą pašnekovui (o iš tikrųjų, parodydamas save ne iš pačios geriausios pusės). Gal aš koks naivuolis, bet mano akimis, visur reikia išlaikyti korektišką bendravimo toną, nepriklausomai nuo mūsų nuomonių.
    Pagal thomchiaus logiką, reikia 100% vadovautis ženklais, nekvestionuojant jų statytojų kompetencijos. Bet tik tol, kol kažkas neįdeda akivaizdžios nesąmonės. Tada thomchius siūlo vadovautis "sveiku protu", ir nepasako, kaip pats pravažiuotų tuos nesąmoningus ruožus. Bet aišku nepraleidžia progos vis tiek pavadinti bukapročiais tuos, kuriuos mano nemokančius "įjungti sveiko proto.."

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Nenorėčiau diskutuoti su žmoguimi, pas kurį kas antras komentaras yra ad hominem ir kuris visus į kairę ir į dešinę vadina gaideliais, marozais ir pan., taip rodydamas nepagarbą pašnekovui (o iš tikrųjų, parodydamas save ne iš pačios geriausios pusės). Gal aš koks naivuolis, bet mano akimis, visur reikia išlaikyti korektišką bendravimo toną, nepriklausomai nuo mūsų nuomonių.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Sprendžiant iš karingos ir neadekvačios thomcius retorikos (kuri, beje, jį asmeniškai parodo ne iš geriausios pusės), jis taip galvoja.
    Mano nuomone kitokios retorikos kelių gaideliams ir būti negali. Jeigu tu toleruoji asmenis kurie viešai rašo jog viršija greitį ir kitaip pažeidinėja KET, tai tave ir parodo ne iš geriausios pusės.

    Jiems visada viskas gerai, kol neįvyksta avariją. Kada įvyksta, tada nei vienas nepasigirs, ai čia va biški viršijau greitį, kirtau ištisines, o pirmi bėgs į krūmus su savais pasiteisinimais.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Aš nemanau, kad yra kažkas forume, kas teigtų, kad visi apribojimai yra logiški ir pagrįsti. Su laiku keičiasi reglamentai, keičiasi ir reguliavimas. Absurdiškų situacijų tikrai galima rasti keliuose, ir, jei kai kurias galima pateisinti, kai kur absurdas muša dugną.

    TAČIAU, tai nereiškia, kad tų ribojimų galima nesilaikyti.
    Kad ir koks protingas vairuotojas besijaustų, jis vis tiek nėra kompetentingas nuspręsti, ar ribojimas tikrai reikalingas, ar perteklinis. Ir juo labiau, jokiu atveju negali skelbti karo radarais ir piktintis tuo, kad yra vykdoma greičio kontrolė.
    Jei jau greičio apribojimai taip trukdo gyventi, reikėtų ne mintyse spardyt trikojus, o bandyti kreiptis į institucijas, kad ribojimai būtų peržiūrimi.
    Na vienas oponentas sistemingai gina bet kurį apribojimą, taip kad yra tokių forume Via Baltica yra ne viena sankryža kur su salelių įrengimu buvo "apsidraudžiant" ribojimo ženklai įkalti, po nemažo laiko nuimti. Auto-įvykių ten nepadaugėjo. Tai tik įrodo, kad visokie reglamentai nėra "šventa karvė" ir turi būti aklai realizuojami bet kurioje situacijoje.
    Jei vairuotojas nekompetentingas, toks vairuotojas kelyje nelabai pageidaujamas. Žinau ne vieną tokį KET aklai besilaikantį, bet geriau kelyje su jais nesusitikt ir vienoj mašinoj nevažiuot.
    Ar atsiras forume bent vienas oponuojantis, kuris suvoks, kad didžioji dalis piktinasi ne radarais, o jų statymo logika. Valstybės kontrolė juk parodė, kad metodikos iš lempos, kas ir norima buvo visą laiką pasakyti. Galiu pasiūlyti 100 vietų kur jie labiau reikalingesni, bet vis tiek to niekas negirdės. Juk lengviau pasakyt "jūs marozai, prieš radarus"
    Nei greičio radarai, nei ribojimai gyvent netrukdo... greičiau juoką kelia, kai net žolė tradicinėse vietose ištrypta nuo statymo.
    Matau sostinės temose jau baigiate VT su institucijomis sutvarkyti?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Aš nemanau, kad yra kažkas forume, kas teigtų, kad visi apribojimai yra logiški ir pagrįsti.
    Sprendžiant iš karingos ir neadekvačios thomcius retorikos (kuri, beje, jį asmeniškai parodo ne iš geriausios pusės), jis taip galvoja.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Aš nemanau, kad yra kažkas forume, kas teigtų, kad visi apribojimai yra logiški ir pagrįsti. Su laiku keičiasi reglamentai, keičiasi ir reguliavimas. Absurdiškų situacijų tikrai galima rasti keliuose, ir, jei kai kurias galima pateisinti, kai kur absurdas muša dugną.

    TAČIAU, tai nereiškia, kad tų ribojimų galima nesilaikyti.
    Kad ir koks protingas vairuotojas besijaustų, jis vis tiek nėra kompetentingas nuspręsti, ar ribojimas tikrai reikalingas, ar perteklinis. Ir juo labiau, jokiu atveju negali skelbti karo radarais ir piktintis tuo, kad yra vykdoma greičio kontrolė.
    Jei jau greičio apribojimai taip trukdo gyventi, reikėtų ne mintyse spardyt trikojus, o bandyti kreiptis į institucijas, kad ribojimai būtų peržiūrimi.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip jau prisipažinai gaideli, viščiuk, maroze:
    Fūra stipriai viršydama greitį, prireikus stabdyti, kažkam išvažiuojant iš tos aikštelės, gal nespėti sustoti ir įvykti pasekmės. O tas kas važiuoja iš paskos ir žiūri ne į kelią, o i navigacijos prietaisus koks ten greitis, nebūtinai pradės stabdyti tuo pat metu ir tas lengvojo automobilio stabdymo efektyvumas labai greit išnyksta.

    Dėl tavo aikštelės jei nesupratai, tai visi tikisi, kai ten kelias bus renovuotas, tai atsiras greitį ribojantys ženklai, galbūt ir radarai.

    Argumentas, kad anksčiau buvo galima skraidyti, o dabar ne, ne argumentas.
    Na geriau pasijautei kelių šventasis? nuo šiandien turbūt ramiai miegosi suradęs dar vieną automarozą? Jei tik geriau pasijautei, suteiksiu tą malonumą ir ateity
    Fūra gali nunešt tave išsukant iš bet kurio keliuko, o ant jų visų nėra ir nebus ribojimų? nebijosi sukt?
    O tai kaip pats vairuoji? greitį šeštu pojūčiu kontroliuoji ar kas nors šalia sėdėdamas pasakinėja? matau pačiam baisu tiek į navigaciją ir spidometrą pažiūrėti, juk dar į furą įvažiuosi

    "Argumentas, kad anksčiau buvo galima skraidyti, o dabar ne, ne argumentas."
    https://www.google.lt/maps/@55.08805...oASAFQAw%3D%3D
    Pasižiūrėk 2012 metus ir dabar ir surask kelio renovaciją... anksčiau nebuvo galima "skraidyti", o dabar ėmė ir leido ir dar prie tokio ženklo... paieškok geležinių argumentų

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Lygiai kaip ir tu savame O tau ar bent vienas mano argumentas kada nors įtiko? dvi vienos krypties juostos ir aikštelė be priešpriešinio yra pavojingiau už mano pateiktą aikštelę? Jo labai logiškas argumentas.



    Taip aš gaidelis, viščiukas, marozas, nes sankryžoje viduryje laukų, kur geras matomumas į visas puses ir nė gyvos dvasios nesulėtinu ją kirsdamas. Patenkintas?, nusiplakt man? pavojų keliu tau ir kitiems?

    Nepyk, bet esi "kiauras".... nuo kada krauta "fura" stabdo efektyviau už lengvąjį automobilį, išlaikantį pagal greitį saugų atstumą iki jos.
    Kaip jau prisipažinai gaideli, viščiuk, maroze:
    Fūra stipriai viršydama greitį, prireikus stabdyti, kažkam išvažiuojant iš tos aikštelės, gal nespėti sustoti ir įvykti pasekmės. O tas kas važiuoja iš paskos ir žiūri ne į kelią, o i navigacijos prietaisus koks ten greitis, nebūtinai pradės stabdyti tuo pat metu ir tas lengvojo automobilio stabdymo efektyvumas labai greit išnyksta.

    Dėl tavo aikštelės jei nesupratai, tai visi tikisi, kai ten kelias bus renovuotas, tai atsiras greitį ribojantys ženklai, galbūt ir radarai.

    Argumentas, kad anksčiau buvo galima skraidyti, o dabar ne, ne argumentas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kontrolė ir nebaudžiamumas irgi tik abstrakčios sąvokos, o ką po jomis įdeda - tai jau kiekvieno režimo reikalas. Vieni baudžia už korupciją, žmonių žudymą, o kiti to nemato, užtat baudžia už tai, kad prieš 30 metų jaunas vyras jaunai moteriai rankas ant kelių buvo uždėjęs kambaryje, kuriame jokių liudininkų nebuvo...
    Būtų gerai nenutolti nuo temos apie radarus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiekvienas sekimo būdas tai papildomas įrankis. Nei kameros savaime, nei telefonas, nei internetas atskirai neduoda pilno, išsamaus vaizdo, bet sudėjus visus sekimo būdus gaunasi išsamesnis vaizdelis...

    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Laisvė ir demokratija nėra tolygu nebaudžiamumui ir kontrolės nebuvimui.
    Dar kartą paklausiu - kaip tave, pasitelkiant sekimo priemones, kontroliuoja režimas? Kokias nusikalstamas veikas noretum vykdyti, bet negali?
    Aš gi jau pradėjau, parašydamas A - kad nereikia apie atsakomybę ir t.t. Kontrolė ir nebaudžiamumas irgi tik abstrakčios sąvokos, o ką po jomis įdeda - tai jau kiekvieno režimo reikalas. Vieni baudžia už korupciją, žmonių žudymą, o kiti to nemato, užtat baudžia už tai, kad prieš 30 metų jaunas vyras jaunai moteriai rankas ant kelių buvo uždėjęs kambaryje, kuriame jokių liudininkų nebuvo...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.07, 12:54.

    Komentuoti:

Working...
X