Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Jeigu kažkur įrengtos netinkamai, tai ateityje perdarys, ne problema. Esmė, kad tokios yra gerokai patogiau pėstiesiems, ypač sunkiai judantiems, stumiantiems vežimėlius ir pan. Plius nėra tikslo čia svarstyti, kas apvažiuos, o ne kas ne, matau kaip gatvėse laksto šiukliavežės visokios, tie patys autobusai ne maršrutiniai ir pan., tad pristabdyti turi visi.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.18, 13:20.
-
1. Žvėryne įrengtos ne tokios, kokia pavaizduota nuotraukoje. Pėstiesiems dabartinės nėra patogesnės už paprastas. Nebent siūlote jas perdaryti.
2. Krovininės TP pro Žvėryną nevažinėja, tą draudžia ženklai. SUV'ai gal ir problema, taip. Ar jų ašys tokios pat plačios, kaip ir troleibusų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Beabejo, kad pakeltos pėstiesiems žymiai patogiau judėti. Jeigu važiuoja tik VT, tai nėra tikslo kelti, bet jei važiuoja visas kitas sunkusis transportas, tai kokia logika iš to saugumo, jei pristabdo tik lengvosios auto, o pačios pavojingiausios pėstiesiems suv'ai, mikriukai, sunkvežimiai laksto?Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
Kęstučio g. perėjos pakeltos, o šaligatviai nuleisti iki asfalto lygio ne perėjoje. Tikrai patogu neįgaliesiems?
Kur VT važiuoja, ten neturi būti kalnelių.

- 2 patinka
Komentuoti:
-
Mano žiniomis pakelto asfalto saleles daro skirtingų pakilimų, atsižvelgiant į tai kokį efektą nori pasiekti (tai yra iki kiek sumažinti greitį), tad ir pagalvėlės gali būti gaminamos įvairių įkalnių.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėja
Dėl ko susibanguoja asfaltas? Dėl lengvųjų automobilių stabdymo ar autobusų ir sunkaus transporto? Tad jeigu su pagalvėlėmis eliminuojam dalį stambaus transporto stabdymo, tada gal ir asfaltas mažiau banguos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kęstučio g. perėjos pakeltos, o šaligatviai nuleisti iki asfalto lygio ne perėjoje. Tikrai patogu neįgaliesiems?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pėstiesiems, ypač neįgaliesiems yra kur kas patogiau pakeltos perėjos, t.y. esančios viename lygyje su šaligatviu, beto tie patys autobusai ir kitos sunkiasvorės transporto priemonės lygiai taip pat turėtų prilėtinti prieš perėjas.
Kur VT važiuoja, ten neturi būti kalnelių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pėstiesiems, ypač neįgaliesiems yra kur kas patogiau pakeltos perėjos, t.y. esančios viename lygyje su šaligatviu, beto tie patys autobusai ir kitos sunkiasvorės transporto priemonės lygiai taip pat turėtų prilėtinti prieš perėjas.Parašė abruo Rodyti pranešimąLabai pritarčiau tokių pagalvių įrengimui – ten, kur važiuoja VT, neturėtų būti jokių pakeltų perėjų. Tik manau, kad pagrindinė problema yra ta, kad tuomet reikės inžinerinėm priemonėm atskirti priešpriešinius srautus, nes barankų sukiotojai apvažiuos savo juostoje esančią pagalvę per priešpriešinio eismo juostą.
Kitaip tariant, reiktų gerokai pagalvoti, kaip čia suprojektuoti viską, o kur kas lengviau yra tiesiog nesukant galvos išpilti pakeltą perėją per visą kelio plotį ir tiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu pačios perėjos pakeliamos, tai nebelabai yra tikslo dar tuos kalnelius papildomai dėti.Parašė Bergrobbe Rodyti pranešimąĮdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).
Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.
Komentuoti:
-
Labai pritarčiau tokių pagalvių įrengimui – ten, kur važiuoja VT, neturėtų būti jokių pakeltų perėjų. Tik manau, kad pagrindinė problema yra ta, kad tuomet reikės inžinerinėm priemonėm atskirti priešpriešinius srautus, nes barankų sukiotojai apvažiuos savo juostoje esančią pagalvę per priešpriešinio eismo juostą.
Kitaip tariant, reiktų gerokai pagalvoti, kaip čia suprojektuoti viską, o kur kas lengviau yra tiesiog nesukant galvos išpilti pakeltą perėją per visą kelio plotį ir tiek.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Norite pasakyti, kad tie patys vokiečiai durniai nes naudoja tas pagalves ir braižo savo mašinų dugną?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nepaisant to, kas patogiau viešąjam transportui, klausimas "kodėl neįrengia" atsakytas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nepaisant to, kas patogiau viešąjam transportui, klausimas "kodėl neįrengia" atsakytasParašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
Kalbant apie Kęstučio g. ten net Škoda 15tr troleibusai savo susijungimo taške kabinėja tas perėjas. Mano manymu padarius ta pagalvę būtų geriau, jokių labai žemų mašinų ten tikrai nevažiuoja, o VT tai tik padėtų.
Komentuoti:
-
Kalbant apie Kęstučio g. ten net Škoda 15tr troleibusai savo susijungimo taške kabinėja tas perėjas. Mano manymu padarius ta pagalvę būtų geriau, jokių labai žemų mašinų ten tikrai nevažiuoja, o VT tai tik padėtų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėja
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Skirtumas visgi yra. Pakeltos perėjos turi pakankamai ilgą užvažiavimą, kad ratai jau ims kopti įkalnėn bamperiui dar nepasiekus aukščiausio kalnelio taško. Šių pagalvių įkalnė daug trumpesnė, tad pirma bamperis, po to tik ratai. Be to dažniausiai stabdymo zonose susibanguoja asfaltas, dėl ko problema tik paaštrėjaParašė Bergrobbe Rodyti pranešimą
Na nejuokaujant pakelta perėja bus net aukščiau negu ta pagalvė ant kurios užvažiuos tik mašinos.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.17, 20:53.
Komentuoti:
-
https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2362140
uoj kaip man smagu visus prevencininkus lenkti prie kartuviųVairuotojai pastebėjo, kad gruodžio mėnesį automagistralėse sumažėjo kelio ženklų „Automatinė eismo kontrolė“. Prieš šiuos ženklus vairuotojai prevenciškai sumažindavo greitį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na nejuokaujant pakelta perėja bus net aukščiau negu ta pagalvė ant kurios užvažiuos tik mašinos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nes SEL'as nepervažiuos nepametęs kokios karboninės detalės
Komentuoti:
-
Nes SEL'as nepervažiuos nepametęs kokios karboninės detalėsParašė Bergrobbe Rodyti pranešimąĮdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).
Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu būtų sužinoti kodėl Lietuvoje ir ypač Vilniuje nenaudojamos "Berliniškos pagalvės" (Berlin cussion).
Kaip pvz galima būtų jas panaudoti Kestučių g., kad VT galėtų ramiai pravažiuoti.
Tam reikėtų stumti tas "pagalves" prieš perėją, o pačią perėją išlyginti iki bortų aukščio, kad pati perėją būtų prieinama visiems.Paskutinis taisė Bergrobbe; 2024.12.17, 17:06.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu neužknisk čia visų. Tau jau kelis kartus buvo pakartota, kad yra ženklų viršenybė prieš linijas, bet atkakliai renkiesi ignoruoti ir vis kartoji užstrigusią plokštelę. Baninkit arba mane arba PredatorGTR, nes tuoj sulaužysiu kokią taisyklęParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Gal atsiras savanorių, norinčių dviejų vienos krypties juostų kelyje sustoti tarp geltonų linijų ir parašyti į Via..., sulaukti atsakymo po mėnesio, tada prisiduoti policijai , kirsti geltoną liniją ir tęsti toliau kelionę
p. s. čia jei vadovausiesi ženklais-linijomis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šitoj situacijoj tu visus durniais išvadinai, ir nusiuntei ieškoti forume, kur tu ką buvai "pasakęs"....Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Šitoje situacijoje aš niekaip kitaip ir nerekomendavau važiuoti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šitoje situacijoje aš niekaip kitaip ir nerekomendavau važiuoti.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai jau minimum 5 kartus į mano atsakei, kad ieškotumėm forume, kaip tu būtum važiavęs per tas linijas - ne paprasčiau būtų tiesiog dar kartą parašyti, ir pripažinti, kad pagal linijas šitoj situacijoj neįmanoma važiuoti - nes tai iškart sukeltų avariją.
Bet aišku, sunku pripažinti, kad nesigauna 100% važiuoti pagal taisykles, kartais tenka važiuoti kaip tie ant vienos rankos suskaičiuojami forumo automarozai...
Komentuoti:
-
Bandai kažkokį plakatą man prikabinti? SekmėsParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na ką atsakyti tiesiai drąsos neužteko, pats toliau užsikirtęs pilstai iš tuščio į kiaurą, pasirinkai plakatą, o gaila
Kai kepurė dega, tai kituose nervus imi matyt?
sėkmės
Dar pala.... kuris KET punktas vadinasi "sveikas protas"? Kurioje kelio atkarpoje jis galioja ir kur baigiasi? Žinoma vėl neatsakysi, toliau kaip ungurys raitysiesi...
#1722 įraše kažkas viešai prisipažino
Komentuoti:
Komentuoti: