Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Šitoje situacijoje aš niekaip kitaip ir nerekomendavau važiuoti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai jau minimum 5 kartus į mano atsakei, kad ieškotumėm forume, kaip tu būtum važiavęs per tas linijas - ne paprasčiau būtų tiesiog dar kartą parašyti, ir pripažinti, kad pagal linijas šitoj situacijoj neįmanoma važiuoti - nes tai iškart sukeltų avariją.
Bet aišku, sunku pripažinti, kad nesigauna 100% važiuoti pagal taisykles, kartais tenka važiuoti kaip tie ant vienos rankos suskaičiuojami forumo automarozai...
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na ką atsakyti tiesiai drąsos neužteko, pats toliau užsikirtęs pilstai iš tuščio į kiaurą, pasirinkai plakatą, o gaila
Kai kepurė dega, tai kituose nervus imi matyt?sėkmės
Dar pala.... kuris KET punktas vadinasi "sveikas protas"? Kurioje kelio atkarpoje jis galioja ir kur baigiasi? Žinoma vėl neatsakysi, toliau kaip ungurys raitysiesi...
#1722 įraše kažkas viešai prisipažino
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vadovautis ženklais reikia, net jeigu jie ir yra "akivazidi nesąmonė". Sprendimas yra ne ignoruoti ženklus, o kreiptis dėl tos nesąmonės ištaisymo.p. s. čia jei vadovausiesi ženklais-linijomis
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Pagal thomchiaus logiką, reikia 100% vadovautis ženklais, nekvestionuojant jų statytojų kompetencijos. Bet tik tol, kol kažkas neįdeda akivaizdžios nesąmonės. Tada thomchius siūlo vadovautis "sveiku protu", ir nepasako, kaip pats pravažiuotų tuos nesąmoningus ruožus. Bet aišku nepraleidžia progos vis tiek pavadinti bukapročiais tuos, kuriuos mano nemokančius "įjungti sveiko proto.."
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąNa Maalinauskas kaip tau tokie aukščiau epitetai? Šituos pateisini? Kaip ir kėglis, aptemtakelnis, mentai ir panašūs kuriais jie vadina kitus eismo dalyvius.
goolfietis tikrai ne visus tokiais laikau, čia tokių yra ant vienos rankos pirštų suskaičiuotum. Dažniausiai vienas kito postus laikinat.
PredatorGTR iš tų nervų jau užsikerti.
Atseit jeigu nežinai kaip aš atsakiau, tai kam naudojat mano panaudota fraze atsakyme: "vadovautis sveiku protu"? Pasivartyk archyvą.
Kaip visada mėgstat arba kraštutinumus arba skirtingus dalykus lyginti.
Kai kepurė dega, tai kituose nervus imi matyt?sėkmės
Dar pala.... kuris KET punktas vadinasi "sveikas protas"? Kurioje kelio atkarpoje jis galioja ir kur baigiasi? Žinoma vėl neatsakysi, toliau kaip ungurys raitysiesi...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąNa Maalinauskas kaip tau tokie aukščiau epitetai? Šituos pateisini? Kaip ir kėglis, aptemtakelnis, mentai ir panašūs kuriais jie vadina kitus eismo dalyvius.
goolfietis tikrai ne visus tokiais laikau, čia tokių yra ant vienos rankos pirštų suskaičiuotum. Dažniausiai vienas kito postus laikinat.
PredatorGTR iš tų nervų jau užsikerti.
Atseit jeigu nežinai kaip aš atsakiau, tai kam naudojat mano panaudota fraze atsakyme: "vadovautis sveiku protu"? Pasivartyk archyvą.
Kaip visada mėgstat arba kraštutinumus arba skirtingus dalykus lyginti.
Bet aišku, sunku pripažinti, kad nesigauna 100% važiuoti pagal taisykles, kartais tenka važiuoti kaip tie ant vienos rankos suskaičiuojami forumo automarozai...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na Maalinauskas kaip tau tokie aukščiau epitetai? Šituos pateisini? Kaip ir kėglis, aptemtakelnis, mentai ir panašūs kuriais jie vadina kitus eismo dalyvius.
goolfietis tikrai ne visus tokiais laikau, čia tokių yra ant vienos rankos pirštų suskaičiuotum. Dažniausiai vienas kito postus laikinat.
PredatorGTR iš tų nervų jau užsikerti.
Atseit jeigu nežinai kaip aš atsakiau, tai kam naudojat mano panaudota fraze atsakyme: "vadovautis sveiku protu"? Pasivartyk archyvą.
Kaip visada mėgstat arba kraštutinumus arba skirtingus dalykus lyginti.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąAr nemoki skaityti, parašyta, kad atsakiau, buvo jau keliose vietose šis besikartojantis klausimas, tiek Kauno vakariniam aplinkelį, tiek ties Kruna, kuo ši situacija skiriasi?
Kaip ir sakiau jeigu atsakyčiau pasikartodamas, tu vistiek nesuprastum ir kitam poste vėl klaustum.
vartaisi kaip žaltys... bene klebonas busi, kuris pamokslo dukart nekartoja? tavęs jau keleto oponuojančių buvo konkrečiai paklausta, kaip ir pagal pagal kurią taisyklę kirtai geltoną liniją? bet matau geriau atsišaudyti tuščiais šoviniais (pasikniskit archyvuose), užuot vyriškai konkrečiai atsakius. Per stipru atsakyti? laukiam paprasto atsakymo ar renkiesi plakatą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąAr nemoki skaityti, parašyta, kad atsakiau, buvo jau keliose vietose šis besikartojantis klausimas, tiek Kauno vakariniam aplinkelį, tiek ties Kruna, kuo ši situacija skiriasi?
Kaip ir sakiau jeigu atsakyčiau pasikartodamas, tu vistiek nesuprastum ir kitam poste vėl klaustum.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ar nemoki skaityti, parašyta, kad atsakiau, buvo jau keliose vietose šis besikartojantis klausimas, tiek Kauno vakariniam aplinkelį, tiek ties Kruna, kuo ši situacija skiriasi?
Kaip ir sakiau jeigu atsakyčiau pasikartodamas, tu vistiek nesuprastum ir kitam poste vėl klaustum.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Na va dar vienas eilinį kartą reiškiasi, kad nereikia vadovautis KET. Ir jis spręs ar tą ženklą pastatė pagal jo logiką.
Golfuk, kurioje vietoje aš neatsakiau? Neatsakiau ar atsakymas netiko tau? Užtagink tą klausimą.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
yra kažkoks spaudos pranešimas ar pan., patvirtinantis šį teiginį šiame kelyje?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Pagal thomchiaus logiką, reikia 100% vadovautis ženklais, nekvestionuojant jų statytojų kompetencijos. Bet tik tol, kol kažkas neįdeda akivaizdžios nesąmonės. Tada thomchius siūlo vadovautis "sveiku protu", ir nepasako, kaip pats pravažiuotų tuos nesąmoningus ruožus. Bet aišku nepraleidžia progos vis tiek pavadinti bukapročiais tuos, kuriuos mano nemokančius "įjungti sveiko proto.."
Golfuk, kurioje vietoje aš neatsakiau? Neatsakiau ar atsakymas netiko tau? Užtagink tą klausimą.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Auto-įvykių ten nepadaugėjo. Tai tik įrodo, kad visokie reglamentai nėra "šventa karvė" ir turi būti aklai realizuojami bet kurioje situacijoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNenorėčiau diskutuoti su žmoguimi, pas kurį kas antras komentaras yra ad hominem ir kuris visus į kairę ir į dešinę vadina gaideliais, marozais ir pan., taip rodydamas nepagarbą pašnekovui (o iš tikrųjų, parodydamas save ne iš pačios geriausios pusės). Gal aš koks naivuolis, bet mano akimis, visur reikia išlaikyti korektišką bendravimo toną, nepriklausomai nuo mūsų nuomonių.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nenorėčiau diskutuoti su žmoguimi, pas kurį kas antras komentaras yra ad hominem ir kuris visus į kairę ir į dešinę vadina gaideliais, marozais ir pan., taip rodydamas nepagarbą pašnekovui (o iš tikrųjų, parodydamas save ne iš pačios geriausios pusės). Gal aš koks naivuolis, bet mano akimis, visur reikia išlaikyti korektišką bendravimo toną, nepriklausomai nuo mūsų nuomonių.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Sprendžiant iš karingos ir neadekvačios thomcius retorikos (kuri, beje, jį asmeniškai parodo ne iš geriausios pusės), jis taip galvoja.
Jiems visada viskas gerai, kol neįvyksta avariją. Kada įvyksta, tada nei vienas nepasigirs, ai čia va biški viršijau greitį, kirtau ištisines, o pirmi bėgs į krūmus su savais pasiteisinimais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAš nemanau, kad yra kažkas forume, kas teigtų, kad visi apribojimai yra logiški ir pagrįsti. Su laiku keičiasi reglamentai, keičiasi ir reguliavimas. Absurdiškų situacijų tikrai galima rasti keliuose, ir, jei kai kurias galima pateisinti, kai kur absurdas muša dugną.
TAČIAU, tai nereiškia, kad tų ribojimų galima nesilaikyti.
Kad ir koks protingas vairuotojas besijaustų, jis vis tiek nėra kompetentingas nuspręsti, ar ribojimas tikrai reikalingas, ar perteklinis. Ir juo labiau, jokiu atveju negali skelbti karo radarais ir piktintis tuo, kad yra vykdoma greičio kontrolė.
Jei jau greičio apribojimai taip trukdo gyventi, reikėtų ne mintyse spardyt trikojus, o bandyti kreiptis į institucijas, kad ribojimai būtų peržiūrimi.Via Baltica yra ne viena sankryža kur su salelių įrengimu buvo "apsidraudžiant" ribojimo ženklai įkalti, po nemažo laiko nuimti. Auto-įvykių ten nepadaugėjo. Tai tik įrodo, kad visokie reglamentai nėra "šventa karvė" ir turi būti aklai realizuojami bet kurioje situacijoje.
Jei vairuotojas nekompetentingas, toks vairuotojas kelyje nelabai pageidaujamas. Žinau ne vieną tokį KET aklai besilaikantį, bet geriau kelyje su jais nesusitikt ir vienoj mašinoj nevažiuot.
Ar atsiras forume bent vienas oponuojantis, kuris suvoks, kad didžioji dalis piktinasi ne radarais, o jų statymo logika. Valstybės kontrolė juk parodė, kad metodikos iš lempos, kas ir norima buvo visą laiką pasakyti. Galiu pasiūlyti 100 vietų kur jie labiau reikalingesni, bet vis tiek to niekas negirdės. Juk lengviau pasakyt "jūs marozai, prieš radarus"
Nei greičio radarai, nei ribojimai gyvent netrukdo... greičiau juoką kelia, kai net žolė tradicinėse vietose ištrypta nuo statymo.
Matau sostinės temose jau baigiate VT su institucijomis sutvarkyti?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: