Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kirstukas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nereikia demamogijos. Čia kalbama tik apie tuos matuoklius, kurie yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais. Dar vienas pavyzdys - Kauno aplinkkelis kryptimi Garliava - IX fortas yra sektorinio matuoklio ruožas ir jame prieš Akademijos viaduku yra paprasta greičio matavimo kamera.
    Norit nustebinsiu? Tokiu pačiu ženklu žymimi tiek greičio matuokliai, tiek e-tolling kameros.
    Click image for larger version

Name:	2024-12-06_11-29-37.png
Views:	157
Size:	135,0 kB
ID:	2169295

    Tiksliau taip buvo iki gruodžio 1 KET pakeitimų.
    Buvo:
    Click image for larger version

Name:	2024-12-06_11-28-15.png
Views:	149
Size:	42,3 kB
ID:	2169296

    Dabar:
    Click image for larger version

Name:	2024-12-06_11-28-30.png
Views:	149
Size:	57,7 kB
ID:	2169297

    Per kažkiek laiko turėtų pakeisti atitinkamai pagal KET.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Ten už 700 metrų nuo Miškonių pabaigos ženklo yra atkarpa, kurioje nėra tvorų nuo gyvūnų ir tai palikta galimai gyvūnų migracijai, nes nėra įrengta nei pralaidų nei žaliųjų viadukų gyvūnams migruoti. Kadangi greičio ribojimas prieš tą gyvūnų migracijos ruožą prasidėtų šiek tiek anksčiau, tai gautųsi atkarpa 70 km/h (Miškonyse) -> 90 km/h (~500 metrų ruožas) -> 70 km/h (neaptvertame ruože). Kad nebūtų pastovaus greičio besikaitaliojimo, nes ~500 m atkarpa yra pakankamai trumpa, tikriausiai paliko tolygų ribojimą.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Man ir absurdas kai savo KET pažeidimus bando suversti į sekimą ar pasipinigavimą.

    Ant tiek yra svarbūs asmenys, kad juos seka. Dažniausiai seka nusikaltėlius (KET pažeidėjai taip pat nusikaltėliai).

    Kitas skatina norint "paskraidyti" susirasti kelius be kamerų. Tad reiškiasi reikia daugiau kamerų, kad tokių pagundų neliktų.

    Kaip galima pasipinigauti jeigu valstybei baudos išieškojimas kainuoja brangiau nei pati bauda?

    O tie patys verksniai, kai įvyksta nusikaltimai rėkia kodėl neperžiūrimos vaido kameros.

    P.S.: vaizdo kameras galima montuoti ir filmuoti kiemus, tik jas reikia registruoti policijoje (arba kaip kelių gaideliai sako: pas mentus)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Greitis ten apribotas nepagrįstai. Žinoma, visokie valdžiažmogiai, atsakinti už ženklų statymą, egzperdai, taip pat ir uniformuoti, ras "argumentų", kodėl ten reikia tų ženklų. Kitas klausimas, o kodėl naujai nutiesta kelio atkarpa buvo taip debiliškai suprojektuota, jei ten negalima net standartinio greičio užmiestyje - 90 km/h - leisti? Kokios ten ypatingos geologinės sąlygos neleido nutiesti normaliai kelio? Kokia ten urbanizuota teritorija, kad reikėtų dėl saugumo mažinti greitį, nes nebuvo įmanoma kitaip nutiesti kelio ruožo?


    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Tai kaip suprantu, „radarai“ yra bet kokios vaizdo kameros kelyje? Net jeigu ir visiškai skiriasi jų atliekama funkcija?

    P. S. Pateiktuose pavyzdžiuose dengiasi vidutinio greičio matuoklių ir e-tolling kameros.
    Nereikia demamogijos. Čia kalbama tik apie tuos matuoklius, kurie yra pažymėti atitinkamais kelio ženklais. Dar vienas pavyzdys - Kauno aplinkkelis kryptimi Garliava - IX fortas yra sektorinio matuoklio ruožas ir jame prieš Akademijos viaduku yra paprasta greičio matavimo kamera.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.06, 10:07.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Gal kolega galėtų pakomentuoti, kokią funkciją užmiestyje 2 * 2 kelio Nr 102 ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože turi greičio ribojimas iki 70 km / h.
    stato tokiems žmonėms (vairuotojams) kurie neskiria kas yra kelkraštis, kas yra šalikelė, kas yra kelio griovys.
    Pirmoje foto matau kelkraštį maksimum iki metro (didžioji dalis kita danga)su borteliu lietaus nuotekoms nukreipti. Kelyje artėja du kelio vingiai už kurių yra nusukimas į aikštelę be lėtėjimo ir greitėjimo juostos. Taip pat už 400m yra kelio ženklas "atsargiai miško žvėrys".

    Antroje foto tiesi atkarpa...

    Nesu specialistas, bet spėčiau, kad gal dėl to greitis sumažintas.
    Paskutinis taisė thomcius; 2024.12.06, 10:05.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Anksčiau asmens duomenų valdytojai ir valdytojai prieš tvarkydami ir valdydami asmens duomenis turėdavo suderinti duomenų apimtį Valstybinėje duomenų inspekcijoje. 2022 m. vasario 28 d. Asmens duomenų valdytojų valstybės registras buvo likviduotas
    Minėtą Registrą iki Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR) taikymo pradžios 2018 m. gegužės 25 d. valdė VDAI. Atsižvelgiant į tai, kad BDAR nenumato pareigos organizacijoms prieš pradedant asmens duomenų tvarkymą apie tai informuoti asmens duomenų apsaugos priežiūros instituciją, Lietuvoje veikiantis Registras neteko aktualumo.
    BDAR įtvirtintas atskaitomybės principas reiškia, kad organizacijos pačios privalo imtis priemonių, kad tinkamai įgyvendintų BDAR reikalavimus, ir privalo sugebėti tai įrodyti. Organizacijoms suteikta daugiau laisvės veikti be išankstinės priežiūros institucijos kontrolės, tačiau kartu tai reiškia ir didesnę atsakomybę.

    https://vdai.lrv.lt/uploads/vdai/doc...2022-03-22.pdf
    AB "Via Lietuva" asmens duomenų apsaugos skiltis (atnaujinta 2024.10.25):
    https://vialietuva.lt/asmens-duomenu-apsauga

    Kelių direkcijos tvarkomų duomenų sąrašas
    (dokumento data nenurodyta)
    (1 priedas - nenurodyta, kokio dokumento priedas)

    https://vialietuva.lt/wp-content/upl...nu-sarasas.pdf

    Neaišku kokiose senumo tos taisyklės. Apie radarus, kameras ir matuoklius nėra užsimenama.
    Jei kam nors pavyks surasti užuominą, kaip LAKD yra tvarkomi techninėmis priemonėmis gauti asmenų duomenys, prašom pasidalinti nuorodomis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
    Visi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras.
    Gal kolega galėtų pakomentuoti, kokią funkciją užmiestyje 2 * 2 kelio Nr 102 ruože, kur yra plačiausi kelkraščiai ir tvoros nuo gyvūnų, poros kilometrų ruože turi greičio ribojimas iki 70 km / h.



    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
    Romas Net jei cituojame straipsnyje minimame ruože Vilnius-Švenčionys-Zarasai nebūtų greičio radarų, jame yra penkios vaizdo kameros. Atsidarykite eismoinfo.lt ir pasižiūrėkite - vaizdo kamerų valstybinės reikšmės keliuose yra gerokai daugiau, nei radarų. Išvis neaišku ar šiuo konkrečiu atveju bylos informacija buvo surinkta iš vaizdo kamerų, ar iš greičio radarų.
    Visi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras. Nėra prasmės apsimetinėti.
    Taip kažkas nemėgsta dėl suprantamų priežasčių ir dėl to nėra tikslo net diskutuot, bet klausimas lieka atviras: kam tada tokį laikotarpį laikomi įrašai, jei juose neužfiksuoti eismo pažeidimai? nesvarbu ar tai radaro, ar meteo ar dar kitokios kameros. Juk oficialaus deklaravimo nebuvo, kad kamerų gauta informacija bus naudojama ir kitiems tikslams.
    Kodėl tada man draudžiama net filmuoti už savo sklypo ribos. Juk gal kaimynas po metų įtars, kad žmona neištikima. Taigi padėčiau, kas ir kada buvo atvažiavęs

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
    Greičio radarai įrengti dėl visuotinio sekimo? (...l Ar jums viskas gerai?
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
    Net jei cituojame straipsnyje minimame ruože Vilnius-Švenčionys-Zarasai nebūtų greičio radarų, jame yra penkios vaizdo kameros.
    Kolega, prašom prisiminti, kad pats paklausei apie sekimą, o kai cituotame straipsnyje buvo aiškiai parašyta, kad prasikaltusios darbuotojos sekimui, o ne eismo saugumui buvo panaudotos LAKD techninės priemonės, pradedi "vartytis iš gaidżio" bandydamas kabinėtis prie techninių smulkmenų.
    Labai atsiprašau, tačiau negaliu atsakyti, koks buvo sekimo (ar "eismo saugumo") įrangos modelis, serijinis numeris ir iki kada galiojo kalibravimas. Prašom kreiptis į radarus valdančią direkcią.
    LAKD kol kas visuomenei neatsiskaitinėja, kokią įrangą naudoja ne eismo saugumui, o sekimui.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.12.05, 23:31.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vieni radarai lipa ant kitų A2 ties Bukiškėmis, A14 ties Rieše.
    Tai kaip suprantu, „radarai“ yra bet kokios vaizdo kameros kelyje? Net jeigu ir visiškai skiriasi jų atliekama funkcija?

    P. S. Pateiktuose pavyzdžiuose dengiasi vidutinio greičio matuoklių ir e-tolling kameros.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Galima gal pavyzdžių? Dėl sportinio intereso.
    Vieni radarai lipa ant kitų A2 ties Bukiškėmis, A14 ties Rieše.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kitas momentas, kad net ruože su sektoriniu matuokliais būna radarai. Kyla klausimas - na ch*ja?
    Galima gal pavyzdžių? Dėl sportinio intereso.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šioje temoje svarbiau tai, kad LAKD pastatyti radarai naudojami ne eismo saugumui, o kitiems tikslams - deja, ir sekimui.
    Apibūdinkit, kas yra „radaras“, nes niekur toks žodis oficialiai nevartojamas ir galima skirtingai suprasti reikšmę. Tiesiog, kad butų aišku apie ką tiksliai diskutuojama ir išvengti nesusikalbėjimų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Greičio radaras, jei jis fiksuoja tik viršijusį greitį automobilį, nėra blogai. Bet sektoriniai matuokliai fiksuoja visus pravažiuojančius. O tai jau sekimas ir totalus. Ir būtent po jais randasi dešimtys kilometrų kai kurių kelių tarp kaip kurių miestų. Kitas momentas, kad net ruože su sektoriniu matuokliais būna radarai. Kyla klausimas - na ch*ja?
    Beje, trikojai fiksuoja tik viršijančius greitį. Jokių kitokių pažeidimų jie nefiksuoja.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pagal BK? O gal iškart sušaudyt už neteisingą blanko užpildyma?
    Teko net patikrinti ar apvažiuoti neįmanoma? Dėl ko toks noras išlikti neužfiksuotam? Nesugadintas pilietis pamanytų, kad taip padaryta tik tam, jog neskraidytų žvyrkeliais mėgindami "apvažiuoti" greičiau už ribojimą



    Nebijot į prekybos centrą užeiti? Dar nufilmuos ir po to kas nors peržiūrės ir pamatys vagiant...
    ​​​​​​​Jau įsivaizduoju, kaip visuotinai dirbtinis intelektas dėlioja į kiekvieno asmeninę bylą visą prieinamą buvimo vietos informaciją po žyma "kompromatas"
    Užteks čia tuščių paistalų apie saugumą. Iš 100 km kelio koks trečdalis yra po kameromis. Tai normalu? Kelias nesaugus? Ar dauguma vairuotojų - potencialūs pažeidėjai? Iš mentų pusės žiūrint - tik taip. Iš valdžios - ten totali šizofrenija, nes jie patys ir papuola... Bet tikslas yra aukštesnis - sekimas. Ir turiu tam įrodymus. Nenoriu čia viešinti, nes ir man teko būti įtrauktam. Ne, ne aš tas "nusikaltėlis".
    Apvažinėti sektorinių kamerų ar kitų kamerų žvyrkeliais viršijant greitį - jokios prasmės. Sugaiši daugiau, nei laimėsi laiko paspaudęs gazą... O norint paskraidyti, galima surasti kelių ir be kamerų... Todėl pastatyti radarai ir kameros taip, kad visi ar beveik pravažiuojantys būtų suskaičiuoti... Patikrinti teko dėl intereso įsitikinti, ar iš tikrųjų taip. Ir taip, daugumoje atvejų taip. Kaip vienas iš pavyzdžių (ne vienintelis) - visi pagrindiniai išvažiavimai ar įvažiavimai į Vilnių po tokiomis kameromis. Yra dar keli, kur jų nėra ar galima apvažiuoti. Aš čia neviešinsiu, bet kam reikia žino, o kam nereikia, gali patys susirasti. Bet tie, kas susijęs su kamerų išdėstymų žino... Ir tik laiko klausimas, kada kameros atsiras ir ten.

    Beje, Lenkijoje kamerų eilėmis mažiau. Sektorinių labai mažai. Latvijoje taip pat. Neaišku, kaip bus ateityje, bet Lietuva regione pirmauja iš blogos pusės.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.05, 22:13.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Romas Net jei cituojame straipsnyje minimame ruože Vilnius-Švenčionys-Zarasai nebūtų greičio radarų, jame yra penkios vaizdo kameros. Atsidarykite eismoinfo.lt ir pasižiūrėkite - vaizdo kamerų valstybinės reikšmės keliuose yra gerokai daugiau, nei radarų. Išvis neaišku ar šiuo konkrečiu atveju bylos informacija buvo surinkta iš vaizdo kamerų, ar iš greičio radarų.
    Visi suprantame dėl ko kai kurie žmonės negali pakęsti greičio matuoklių, ir ta priežastis yra tikrai ne privatumo noras. Nėra prasmės apsimetinėti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie to, kad už visus susimovimus turi būti atsakomybė. Ir įvertinimas veiksmų pagal BK. Kas atsako už matuoklių įrengimą (turiu omenyje ne fizinį jų pastatymą)? Sueina šaika iš vienos ar kitos institucijos ir nusprendžia? Kuo remiantis? Lietuvos keliuose ruožai po 10 ar 14 km totaliai nesaugūs? Tai gal iš viso kelius reikėtų uždaryti, jei jie tokie. Nereikia sekti pasakų. Tikslai du - pinigų už baudas surinkimas ir totalus sekimas. Su eismo saugumu tai susiję tik kaip vanduo nuo žąsies. Priešingu atveju nebūtų tiek kamerų daug ir tiek ilgų ruožų po kameromis. Tuo labiau, kaip asmeniškai teko įsitikinti, dauguma sektorinių įrengti taip, kad jų apvažiuoti aplinkiniais keliukais beveik neįmanoma. Vadinasi, viskas padaryta dėl sekimo galimybės.
    Pagal BK? O gal iškart sušaudyt už neteisingą blanko užpildyma?
    Teko net patikrinti ar apvažiuoti neįmanoma? Dėl ko toks noras išlikti neužfiksuotam? Nesugadintas pilietis pamanytų, kad taip padaryta tik tam, jog neskraidytų žvyrkeliais mėgindami "apvažiuoti" greičiau už ribojimą

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deja, šiuo atveju Al1 visiškai teisus.
    Nebijot į prekybos centrą užeiti? Dar nufilmuos ir po to kas nors peržiūrės ir pamatys vagiant...
    ​​​​​​​Jau įsivaizduoju, kaip visuotinai dirbtinis intelektas dėlioja į kiekvieno asmeninę bylą visą prieinamą buvimo vietos informaciją po žyma "kompromatas"
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.05, 21:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
    Greičio radarai įrengti dėl visuotinio sekimo? (...) Ar jums viskas gerai?
    Deja, šiuo atveju Al1 visiškai teisus.

    Kai tamsta užkliūsi savo viršininkams (ypač jei dirbi biudžetinėje sferoje) ir reikės įrodyti kokią nors nuodėmę, Lietuvos radarų direkcija paslaugiai pateiks informaciją, kur ir kada važiavai.
    Čia ne klausimas, ar menkai apmokami pasieniečiai pagudrauja su "čekiukais" (t.y. kelionpinigiais) - tartum pasieniečių valdžiai tai būtų naujiena, ypač kai į darbą Pabradėje priima žmogų iš Kauno.

    Šioje temoje svarbiau tai, kad LAKD pastatyti radarai naudojami ne eismo saugumui, o kitiems tikslams - deja, ir sekimui.

    Panegirikas "sekliams morkoms" rašantys žurnalistai per daug išplepėjo - kas gali paneigti, kad vyksta visuotinis sekimas, radaruose sukaupta informacija saugoma neaišku kiek ir kokiam tikslui.
    Sutikite, jog tikslas "kad įrodytų, jog darbuotoja teigė neteisingas ataskaitas" neturi nieko bendro su eismo saugumu.
    Jei pateksite į Kafkos plunksnos vertą mašiną, atsiras ir pakankamai pareigūnų, kurie vietoj vagių ir plėšikų gaudymo ieškos tavo tikros ar menamos kaltės ir suras laiko "peržiūrėti daugybę vaizdo įrašų iš kamerų, kurios buvo įrengtos kelyje ...."

    Delfi.lt 2024.11.09
    Tyrėjų akiratyje – už nepriekaištingą ir pavyzdingą darbą skatinta pareigūnė
    Ne kartą savo vadovų padėkomis už nepriekaištingą ir pavyzdingą darbą apdovanota pareigūnė sulaukė didelių nemalonumų, kai pabandė pralobti iš valstybės lėšų – vos dėl 1,5 tūkstančio eurų ji ne tik neteko darbo, bet ir buvo patraukta baudžiamojon atsakomybėn.
    O kad būtų išaiškinti jos padaryti nusikaltimai, ikiteisminio tyrimo institucijų tyrėjams teko atlikti milžinišką darbą: vien tam, jog būtų surinkti pareigūnės kaltę pagrindžiantys įrodymai, šiems teko peržiūrėti daugybę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vaizdo kameromis užfiksuotų vaizdo įrašų viename Lietuvos kelio ruože. (...)

    Taip jai per 11 mėnesių buvo išmokėta 2 142,70 Eur kaip kompensacija už važiavimo išlaidas, nors realiai patirtos važiavimo išlaidos buvo gerokai mažesnės – jai turėjo būti sumokėta tik 629,78 Eur suma, todėl ji iš VSAT neteisėtai gavo 1 512,92 Eur.

    Nors pinigų suma, kurią pareigūnė apgaulės būdu gavo iš savo darbdavio, nėra didelė, tačiau jos elgesys buvo pernelyg įžūlus ir truko ilgą laiką, todėl, kaip pabrėžė Deimantei G. iškeltą baudžiamąją bylą išnagrinėję Vilniaus apygardos teismo teisėjai, jai turėjo būti taikoma ne drausminė, o baudžiamoji atsakomybė.
    Kad Apsaugos skyriaus jaunesnioji specialistė teikia klaidingas ataskaitas ir neteisėtai gauna gerokai didesnes kompensacijas, išsiaiškino VSAT sudaryta speciali komisija, kuri nagrinėja kelionės išlaidų pagrįstumo patikrinimo klausimus. Jos darbo praktikoje pasitaikė daugybė atvejų, kai prašymus dėl kompensacijų išmokėjimo teikę pareigūnai nurodydavo netikslius duomenis, todėl nustačius pažeidimą, jie turėdavo arba sumokėti permoką, arba ji būdavo išskaitoma iš darbo užmokesčio. Šiuo atveju komisija nesvarstė Deimantės G. atvejo, o informaciją iš karto perdavė VSAT Ikiteisminio tyrimo skyriui, kuriame buvo iškelta baudžiamoji byla. (...)

    Kad įrodytų, jog Užsieniečių registracijos centro darbuotoja teigė neteisingas ataskaitas, ikiteisminį tyrimą atlikę VSAT tyrėjai pasinaudojo LAKD informacija – peržiūrėjo daugybę vaizdo įrašų iš kamerų, kurios buvo įrengtos kelyje Vilnius-Švenčionys-Zarasai. Būtent šie įrašai ir patvirtino, kad pareigūnė į darbą atvykdavo iš netoliese gyvenančios motinos sodybos. Šią informaciją patvirtino ir iš telekomunikacijų bendrovės gauti duomenys apie pareigūnės naudojamo telefono buvimo vietą.

    https://www.delfi.lt/news/daily/lith...gune-120062478

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie to, kad už visus susimovimus turi būti atsakomybė. Ir įvertinimas veiksmų pagal BK. Kas atsako už matuoklių įrengimą (turiu omenyje ne fizinį jų pastatymą)? Sueina šaika iš vienos ar kitos institucijos ir nusprendžia? Kuo remiantis? Lietuvos keliuose ruožai po 10 ar 14 km totaliai nesaugūs? Tai gal iš viso kelius reikėtų uždaryti, jei jie tokie. Nereikia sekti pasakų. Tikslai du - pinigų už baudas surinkimas ir totalus sekimas. Su eismo saugumu tai susiję tik kaip vanduo nuo žąsies. Priešingu atveju nebūtų tiek kamerų daug ir tiek ilgų ruožų po kameromis. Tuo labiau, kaip asmeniškai teko įsitikinti, dauguma sektorinių įrengti taip, kad jų apvažiuoti aplinkiniais keliukais beveik neįmanoma. Vadinasi, viskas padaryta dėl sekimo galimybės.
    Greičio radarai įrengti dėl visuotinio sekimo? Važiavimo greitis nesusijęs su eismo saugumu? Ar jums viskas gerai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prie to, kad už visus susimovimus turi būti atsakomybė. Ir įvertinimas veiksmų pagal BK. Kas atsako už matuoklių įrengimą (turiu omenyje ne fizinį jų pastatymą)? Sueina šaika iš vienos ar kitos institucijos ir nusprendžia? Kuo remiantis? Lietuvos keliuose ruožai po 10 ar 14 km totaliai nesaugūs? Tai gal iš viso kelius reikėtų uždaryti, jei jie tokie. Nereikia sekti pasakų. Tikslai du - pinigų už baudas surinkimas ir totalus sekimas. Su eismo saugumu tai susiję tik kaip vanduo nuo žąsies. Priešingu atveju nebūtų tiek kamerų daug ir tiek ilgų ruožų po kameromis. Tuo labiau, kaip asmeniškai teko įsitikinti, dauguma sektorinių įrengti taip, kad jų apvažiuoti aplinkiniais keliukais beveik neįmanoma. Vadinasi, viskas padaryta dėl sekimo galimybės.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nu, nustatė, kad pastatyta "per daug". Ir ką? Kas nors bus nubaustas? Išmontuoti matuokliai? Ne, veiks, kol nesuges.
    prie ko čia baudimas? prie ko išmontavimas? juk VK tikrina institucijų procesus ir veiklą, ir pasako kas ne taip daryta, ir ką reikia daryti kitaip.
    šiuo atveju neaiškios vidaus tvarkos ir nukrypimai nuo jų (nebuvo pagrindimo) bet nuo to, greičio matuokliai netampa neteisėtais ar pan. tiesiog VIA atnaujins vidaus tvarkas ir matuokliai bus ok

    Komentuoti:

Working...
X