Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
O kokią įtaką tuneliui turi Nesvyžiaus g.? Ji atrodo gui niekaip nesijungs su pačiu tuneliu.
-
OK, tai VMS ir Via Lietuva jau kaip suprantu paskelbė pirkimus bei juda į priekį dėl darbų, o kaip dėl rajono savivaldybės? Nesvyžiaus gatvėj vis dar tylu - miestas gal būtų jau ir išasfaltavęs.Parašė Romas Rodyti pranešimą2019 m. buvo pasirašyta trišalė sutartis tarp Vilniaus miesto savivaldybės, AB „Via Lietuva“ ir Vilniaus rajono savivaldybės. Vilniaus miesto savivaldybė įsipareigojo įrengti jungiamąjį kelią šalia magistralės, rajono savivaldybė rekonstruoti už Bukiškio kaime esančios Nesvyžiaus gatvę, o „Via Lietuva“ – atsakinga už dešiniojo posūkio su tuneliniu pravažiavimu po automagistrale ir gretima gatve prie magistralės įrengimą.
Komentuoti:
-
Savivladybė išplatino pranešimą spaudai apie 567 metrų ilgio jungiamąjį kelią ties Tarande.
VMS pranešimas spaudai 2024.09.16
Vilnius ruošiasi Tarandės tunelio statybai: projektuojamas jungiamasis kelias
2019 m. buvo pasirašyta trišalė sutartis tarp Vilniaus miesto savivaldybės, AB „Via Lietuva“ ir Vilniaus rajono savivaldybės. Vilniaus miesto savivaldybė įsipareigojo įrengti jungiamąjį kelią šalia magistralės, rajono savivaldybė rekonstruoti už Bukiškio kaime esančios Nesvyžiaus gatvę, o „Via Lietuva“ – atsakinga už dešiniojo posūkio su tuneliniu pravažiavimu po automagistrale ir gretima gatve prie magistralės įrengimą.
Vilniaus miesto savivaldybė parengė ir patvirtino apie 7,9 ha teritorijos prie Ukmergės gatvės detalųjį planą ir pradės privačių žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, kad galėtų įrengti jungiamąjį kelią nuo tunelinio pravažiavimo iki Tarandės gatvės. Sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūras planuojama užbaigti iki ateinančių metų sausio pabaigos.
Tuo pačiu rengiamas jungiamojo kelio projektas. Jungiamasis kelias bus įrengiamas Vilnius–Panevėžys kelio ruože nuo 9,9282 km iki 9,856 km. Jungiamojo kelio ilgis – 567 m. Numatoma, kad jungiamojo kelio atkarpa bus dviejų-trijų eismo juostų su viešojo transporto sustojimo įvaža. Jungiamojo kelio sankirtoje su Tarandės ir Edinburgo gatvėmis projektuojama žiedinė sankryža. (...)
Techninis projektas bus baigtas iki kitų metų kovo mėnesio, tuomet siekiama gauti statybą leidžiantį dokumentą. Gatvės įrengimo darbai turėtų prasidėti ateinantį pavasarį.
https://diena.lt/naujienos/vilnius/m...kelias-1191723
Komentuoti:
-
Galima ir toliau pratęsti trūkstamų jungčių tiesimą - tuomet bus jungtis ir su aukščiau esančiu viaduku:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Manyčiau, nutiesus šias trūkstamas gatvių atkarpas ir nebeliktų dviejų lygių sankryžos poreikio. Taip pat būtų trys laimėjimai vienu darbu: ir trūkstamos gatvių atkarpos nutiestos, ir sutaupyta pinigų tuneliui, ir galbūt VT galima būtų paleisti jei poreikis yra... Yra mano manymu pilna vietų kur du lygiai reikalingesni, ypač turint mintyje, kad nematau tose vietose alternatyvų dviems lygiams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Via Lietuva“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą dėl Tarandės tunelio statybos darbų
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...statybos-darbuŠią savaitę „Via Lietuva“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą dėl Tarandės tunelio, esančio magistraliniame kelyje Vilnius–Panevėžys, statybos darbų atlikimo. Inicijuoti šio projekto įgyvendinimą nuspręsta tuomet, kai Susisiekimo ministerija, pritarus Finansų ministerijai, atsižvelgdama į eismo saugos ir patogaus susisiekimo šioje atkarpoje užtikrinimo svarbą, tunelio statybų projektui skyrė dalinį finansavimą.
Tarandės tunelio statybos yra numatytos 300 metrų nuo šiuo metu šiame kelyje esančios „EMSI“ degalinės, važiuojant magistraliniu Vilnius-Panevėžys keliu link Ukmergės. Magistralinis kelias Vilnius-Panevėžys priklauso svarbiausių Europos kelių jungčių tinklui (TEN-T, Transeuropinis transporto tinklas), kurio atitikimas Europos Sąjungos standartams yra ypatingai aktualus visoms šio tinklo valstybėms narėms.
Planuojama, jog sėkmingai įvykus viešojo pirkimo procedūroms, tunelio statybos darbai galėtų prasidėti jau 2025 m. pradžioje. Vykstant viešojo pirkimo procedūroms ir siekiant išlaikyti rinkos konkurencingumą, kol kas preliminari šio projekto įgyvendinimo darbų kaina – neskelbiama.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Nes kai kurie 0 grupės ženklai net neturi pagrindo egzistencijai. Gyvenamosiose zonose neturi būti nei pagrindinių kelių, nei pėsčiųjų perėjų, tad ir toks dydis jiems nenumatytasParašė sleader Rodyti pranešimąVisai jaukiai ir tvarkingai atrodo. Tik kažkodėl vis dar neišmoko tinkamai naudoti 0 grupės kelio ženklų. Ženklas "P" ir "Pagrindinis kelias" tikrai galėtų būti mažesni, nes jie nedaro įtakos eismo saugumui.
30 vistik ne gyvenamosios zonos, o tik miesto centrinės dalies greitisParašė Kaid Rodyti pranešimąAtskiri dviračių takai, žymėtos pėsčiųjų perėjos, tai kam tas 30 ženklas?Paskutinis taisė Ginthus; 2024.07.16, 22:14.
Komentuoti:
-
-
-
Atskiri dviračių takai, žymėtos pėsčiųjų perėjos, tai kam tas 30 ženklas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visai jaukiai ir tvarkingai atrodo. Tik kažkodėl vis dar neišmoko tinkamai naudoti 0 grupės kelio ženklų. Ženklas "P" ir "Pagrindinis kelias" tikrai galėtų būti mažesni, nes jie nedaro įtakos eismo saugumui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus m. savivaldybė 2024.06.17
Netrukus prasidės Tarandės gatvės rekonstrukcija
Artimiausiu metu Vilniuje prasidės Tarandės gatvės rekonstrukcijos darbai. Pagal patvirtintą projektą abiejose gatvės pusėse bus pakloti šaligatviai, atnaujintos viešojo transporto stotelės, nutiestas dviračių takas, įrengtas apšvietimas. (...)
Projektą 2018 metais inicijavo Tarandės bendruomenė, kuri nuolat aktyviai dalyvauja tvarkant rajono infrastruktūrą.

Tarandės gatvės rekonstrukcijos darbus atliks viešąjį pirkimą laimėjusi UAB „Kerista“. Darbams numatyta 12,6 mln. eurų, jie finansuojami Vilniaus miesto savivaldybės ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
Šiame etape dar nebus pertvarkoma Ukmergės ir Tarandės gatvių sankryža. Šiuo metu rengiamas jungiamojo kelio šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km statybos projektas, kuris bus įgyvendinamas kartu su UAB „Via Lietuva“ planuojamo tunelio po magistraliniu keliu projektu.
https://vilnius.lt/lt/2024/06/17/net...ekonstrukcija/
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia nėra šlaito kuriame po kiekvieno lietuas teka purvo upeliai.Parašė dondc Rodyti pranešimąTu programuotojas? Šiaip įdomu.
Atsirado bortai, ant kurių fūra nebevažiuos. Kai neužvažiuos, tai ir be sėklų ataugs pati natūrali veja ir nebus sauso purvo, nes ant jo bus veja. Atrodys, kaip Justiniškių g. ar Laisvės pr.
Programavimas yra darbo dalis, bet gal labiau duomenų analitikas.
Komentuoti:
-
-
Ten ta veja "želia" kiek atsimenu, t.y. jau 20 metų +
Kai po remonto ją bandė atsodinti, tai tiesiog pabarstė truputi sėklų kurias lietus nuplovė ir liko purvynas.
Komentuoti:
-
Ta vieta jau buvo tvarkyta prieš tai ir tos lietaus grotelės buvo užkištos statybinėmis atliekomis ir purvu du kartus. Atkreipk dėmesį į šlaito nuolydį, ten ir toliau vyks užsikišimas.Parašė dondc Rodyti pranešimąPanašu ten buvo lietaus grotelės. Meras susiaurino gatvę!
Gal nieko blogo, kad nejudino vamzdyno, dvirtakis ateityje gal bus ten toliau link pievos. Dar geriau, kuo toliau nuo taršesnės gatvės.
Vienpusis eismas? Va čia tai drasiai.Parašė Kaid Rodyti pranešimąTuo tarpu JUDU Linkedin'e dalinasi DI sukurta Ukmergės g. vizija (yra ir kitų gatvių):
Komentuoti:
-
Ne iki galo. Šiuo metu skiriamojoje salelėje deda bordiūrius. Matant kaip šulinius ir greitėjimo juostas sutvarkė (t. y. paliekant viską esamą), tai netikiu, kad įpaišys papildomą juostą, o tuo labiau A juostą...Parašė sleader Rodyti pranešimąO šitą atkarpą gal jau iki galo sutvarkė? Nes ten imant asfalto plotį tarp atitvaro ir jo krašto (dabartinės bortų vietos), tai laisvai tilptų trys eismo juostos ir taip galėtų praktiškai nemokamai įrengti A juostą. Būtų geras pliusiukas A juostų statistikoje, kad įrengta naujų juostų, nors praktiškai nieko daryti ir nereikia, bei niekas nenukenčia.
Komentuoti:
-
O šitą atkarpą gal jau iki galo sutvarkė? Nes ten imant asfalto plotį tarp atitvaro ir jo krašto (dabartinės bortų vietos), tai laisvai tilptų trys eismo juostos ir taip galėtų praktiškai nemokamai įrengti A juostą. Būtų geras pliusiukas A juostų statistikoje, kad įrengta naujų juostų, nors praktiškai nieko daryti ir nereikia, bei niekas nenukenčia.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: