Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kalba apie vakarų europos 2+2 gatves o ne ukmergės gatvę šiaip. Ir taip, yra gatvių ir su juostomis, bet teiginys buvo "Tokių juostų nesimato nebent siaurose ne 2+2 gatvėse, arba todėl, kad jų vieta išnaudojama kokio tramvajaus".
    Tai kad pateikiai pavyzdžius kur arba yra tramvajus arba šone gatvės yra plati žalioji zona-parkas. Atsimerk pats

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Sudervės kel. prasidėjo kažkokie remonto darbai, atrodo, bus esmingai pagerinta pėsčiųjų situacija. Projekto nebuvo viešinto. Darbai vyksta nuo YZY Kartos daugiabučio iki Buivydiškių g., kas galimai reiškia, kad čia yra sąlygos daugiabučių statytojui.



    Click image for larger version  Name:	24667ea96621ae6c9.79947934.jpeg Views:	1 Size:	1,82 MB ID:	2191433

    Click image for larger version  Name:	27767ea965bc53ba1.51154811.jpeg Views:	1 Size:	2,02 MB ID:	2191434


    Click image for larger version  Name:	38167ea967126c959.19749628.jpeg Views:	1 Size:	1,71 MB ID:	2191432

    Click image for larger version  Name:	39767ea966c2ef103.67297408.jpeg Views:	1 Size:	1,81 MB ID:	2191431

    Click image for larger version  Name:	53867ea96672b8a63.06075757.jpeg Views:	1 Size:	2,04 MB ID:	2191435

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Kalba apie vakarų europos 2+2 gatves o ne ukmergės gatvę šiaip. Ir taip, yra gatvių ir su juostomis, bet teiginys buvo "Tokių juostų nesimato nebent siaurose ne 2+2 gatvėse, arba todėl, kad jų vieta išnaudojama kokio tramvajaus".

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Palyginti Ukmergės g. Vilniuje su Vienos ar Prahos senamiesčio/centro gatvėmis yra kiek keistoka. Juo labiau, net pagal kažkokias VT zonavimo schemas, net pats miestas nori pavadinti
    Pašilaičius "priemiesčio" zona

    Gal čia labiau tiktų:
    Viena: 226 Wagramer Str. - Google Maps
    Praha: Labpano - Google Maps

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai kad tamstos teiginys visiškai nepagrįstas. Esu apsilankęs visose išvardintose ir žaliųjų juostų stygiaus tikrai neįžvelgiau. Netgi atvirkščiai - jose ne tik žolė bet ir įvairi augalija. Tokių juostų nesimato nebent siaurose ne 2+2 gatvėse, arba todėl, kad jų vieta išnaudojama kokio tramvajaus
    Tai gal užsimerkęs lankėtės. va pvz

    VIenos senamiestis
    Pra
    hos centras
    Paryžiaus centras
    Sevilijos centras

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Centruose, kur nėra vietos, ar kur juosta išnaudojama tramvajaus, tai nėra žalių vejų, nebent tie patys Nyderlandai, kur būna vietomis labai siauros 2,25-2,5 m pločio juostos, bet toliau nuo Centro beveik standartas 2+2 gatvės su kažkokiu fiziniu barjeru atskirtos (veja, bordiūrai su trinkelėm/asfaltu, etc.).

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nesutikčiau dėl nesovietinės europos. Pranvūzija, Austrija, Čekija, Ispanija dauguma gatvių miesto centre yra be žaliūjų linijų. Gal kokiuse nyderlanduose kitaip, ten teko lankytis labai seniai.
    Tai kad tamstos teiginys visiškai nepagrįstas. Esu apsilankęs visose išvardintose ir žaliųjų juostų stygiaus tikrai neįžvelgiau. Netgi atvirkščiai - jose ne tik žolė bet ir įvairi augalija. Tokių juostų nesimato nebent siaurose ne 2+2 gatvėse, arba todėl, kad jų vieta išnaudojama kokio tramvajaus

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tą patį visi sakė dėl Konstitucijos pr. krūmų ir medžių. Prigijo per kelis metus ir gražiai auga. Prigijo ir auga ir Narbuto g., kur yra sąlygos bene tokios pačios kaip Ukmergės g. (greitis ir plotis).

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Veja tai vienas dalykas, o padžiūvę krūmai kitas reikalas. Čia juk ne tas plotis, kur tvarkingai susodint galima kaip pvz Justiniškių g ar Laisvės pr. Juolab kol Ukmergės g de facto magistralinė (iki Šiaurinės, Šiaurinio aplinkelio), tai srautas ne tas, kur išgyentų žaluma tokioj siauroj vietoj per pora cm nuo intensyvaus srauto. Vėl prioritetai ne vietoj

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Nesutikčiau dėl nesovietinės europos. Pranvūzija, Austrija, Čekija, Ispanija dauguma gatvių miesto centre yra be žaliūjų linijų. Gal kokiuse nyderlanduose kitaip, ten teko lankytis labai seniai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vat įdomu man dėl tų žalių vejų. Galvoju smarkiai prisideda prie gatvės jaukumo kai atsiranda žalia veja per vidurį, beveik visa nesovietinė Europa 2+2 gatves tiesia su žaliomis vejomis (ar kitokiu barjeru per vidurį) kaip standartas. Daugybė pvz. Kauno gatvių yra ultra nejaukios nes tiesiog neturi žalios vejos per vidurį, net Vilniuje tokio nejaukumo jausmo nepalieka.

    Vienintelė priežastis galvoju kodėl gali vengti žalių vejų tai ne avarijos, o galimybė patogiau pravažiuoti greitosiomis per kamščius.

    Avarijos manau tikrai būtų labai retos, kad būtų esminis trūkumas nuspręsti neįrengti žalių vejų per vidurį, ypač 2+2 ar juolabiau 3+3 gatvėse.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Labai geras darbas. Daugiau tokių!

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Priešpaskutinėj foto geras darbų saugos pavyzdys.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia gal tinkama tema?

    Ukmergės g. praėjusiais metais buvo atnaujinta. Anksčiau centre buvo asfaltuota ir užbrūkšniuota centrinė dalis. Remonto metu ten sudėti bortai ir užpilta žemėmis. Dabar sodinami krūmai ir gal net medžiai (šito iki galo nesupratau)...




    https://www.facebook.com/photo?fbid=...90277919796905
    o tai kaip greitoji arba, o jei lėktuvui avariniu būdu reiks leistis
    Paskutinis taisė Stadionas; 2025.03.27, 07:47.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Čia gal tinkama tema?

    Ukmergės g. praėjusiais metais buvo atnaujinta. Anksčiau centre buvo asfaltuota ir užbrūkšniuota centrinė dalis. Remonto metu ten sudėti bortai ir užpilta žemėmis. Dabar sodinami krūmai ir gal net medžiai (šito iki galo nesupratau)...

    2022:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-03-26 102951.jpg
Views:	1374
Size:	322,4 kB
ID:	2190545


    2024:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-03-26 103013.jpg
Views:	1338
Size:	222,4 kB
ID:	2190546


    Savivaldybės foto:






    https://www.facebook.com/photo?fbid=...90277919796905

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Kas jau kas, bet tunelis ten reikalingas. Avižienių sankryžoje ir taip 20 minučių eilės formuojasi, tad tikrai ne variantas. Ir tokių absurdiškų apsisukimo vietų, kaip dabartinė, neturėtų likti, tiek dėl eismo saugumo, tiek dėl sklandumo.
    PIlnai sutinku, kad neturi būti tokių kairių posūkių kaip dabar. Vertėjo man paminėti, kad turiu omenyje, kad nutiesus gatvę, kurią siūlau, kairysis Ukmergės posūkis būtų, be abejo, naikinamas, ir naujasis kelias/gatvė atliktų susisiekimo funkciją vietoje dabartinio susisiekimo kertant Ukmergės plentą/gatvę.

    Žinoma, Pavilnionių irgi turi būti tuomet pajungta į Ukmergės g..

    Ar tunelis teigiamai įtakos VT, pėsčiųjų susisiekimą? Nes mano siūloma gatvė tą spręstų.

    Taip pat, ar nutiesus mano minėtą artėriją, tunelis netaps pertekline infrastruktūra?

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dabar atvažiujant iš panevežio pusės stovi ženklas 50, nes ten yra avarijų ir dabar visis skatinami žiūrėti į spidometrus vietoj kelio kad būtų daugiau.


    Ten dviratininkų tenka matyti važiujant bet pėsčiųjų ne labai. Pėstieji eina giliau į perkunkiemį ir per Girulių g. tiltą eina. Ten vakarais visai nemažai eismo ant to tilto.
    Yra tikrai tekę matyt, kaip eina žmonės techniniu šaligatviu per estakada link sankryžos su šiauriniu aplinkeliu. Vaizdas nekoks.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Aš prie Avižienių/Tarandės negyvenu, ten draugų ar giminių neturiu (krc, atsiriboju nuo bet kokios asmeninės naudos), bet - ten tunelis yra LABAI reikalingas. Kiek yra tekę pro tą vietą važiuoti, visada stebėdavausi, kaip ten nėra daugiau mirtinų avarijų, nes dabartinė situaciją atrodo absurdiška.
    Dabar atvažiujant iš panevežio pusės stovi ženklas 50, nes ten yra avarijų ir dabar visis skatinami žiūrėti į spidometrus vietoj kelio kad būtų daugiau.
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Man tai dar patinka tas faktas, kad iš Tarandės nėra jokių pėstiesiems/dviratininkams skirtų takų. O išvis, legalu eiti pėsčiom iš/į Tarandę nuo Big'o? Ten ta prasme palei kelią žolytę ir techniniu šaligatviu vienos plytelės įmanoma, bet ar teisiškai legalu ten išvis eiti?
    Ten dviratininkų tenka matyti važiujant bet pėsčiųjų ne labai. Pėstieji eina giliau į perkunkiemį ir per Girulių g. tiltą eina. Ten vakarais visai nemažai eismo ant to tilto.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kadangi ten dar nesiskaito Automagistralė, tuomet galioja 36 punktas:
    ...Jeigu šaligatvio, pėsčiųjų tako, pėsčiųjų ir dviračių tako, kelkraščio nėra arba jais judėti nėra galimybės, leidžiama judėti viena eile važiuojamosios dalies pakraščiu.
    Aišku. Dėkui. Nenorėčiau išbandyti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Man tai dar patinka tas faktas, kad iš Tarandės nėra jokių pėstiesiems/dviratininkams skirtų takų. O išvis, legalu eiti pėsčiom iš/į Tarandę nuo Big'o? Ten ta prasme palei kelią žolytę ir techniniu šaligatviu vienos plytelės įmanoma, bet ar teisiškai legalu ten išvis eiti?
    Kadangi ten dar nesiskaito Automagistralė, tuomet galioja 36 punktas:
    ...Jeigu šaligatvio, pėsčiųjų tako, pėsčiųjų ir dviračių tako, kelkraščio nėra arba jais judėti nėra galimybės, leidžiama judėti viena eile važiuojamosios dalies pakraščiu.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.03.10, 21:07.

    Komentuoti:

Working...
X