Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Galima ir toliau pratęsti trūkstamų jungčių tiesimą - tuomet bus jungtis ir su aukščiau esančiu viaduku:
- 2 patinka
-
Manyčiau, nutiesus šias trūkstamas gatvių atkarpas ir nebeliktų dviejų lygių sankryžos poreikio. Taip pat būtų trys laimėjimai vienu darbu: ir trūkstamos gatvių atkarpos nutiestos, ir sutaupyta pinigų tuneliui, ir galbūt VT galima būtų paleisti jei poreikis yra... Yra mano manymu pilna vietų kur du lygiai reikalingesni, ypač turint mintyje, kad nematau tose vietose alternatyvų dviems lygiams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Via Lietuva“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą dėl Tarandės tunelio statybos darbų
Šią savaitę „Via Lietuva“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą dėl Tarandės tunelio, esančio magistraliniame kelyje Vilnius–Panevėžys, statybos darbų atlikimo. Inicijuoti šio projekto įgyvendinimą nuspręsta tuomet, kai Susisiekimo ministerija, pritarus Finansų ministerijai, atsižvelgdama į eismo saugos ir patogaus susisiekimo šioje atkarpoje užtikrinimo svarbą, tunelio statybų projektui skyrė dalinį finansavimą.
Tarandės tunelio statybos yra numatytos 300 metrų nuo šiuo metu šiame kelyje esančios „EMSI“ degalinės, važiuojant magistraliniu Vilnius-Panevėžys keliu link Ukmergės. Magistralinis kelias Vilnius-Panevėžys priklauso svarbiausių Europos kelių jungčių tinklui (TEN-T, Transeuropinis transporto tinklas), kurio atitikimas Europos Sąjungos standartams yra ypatingai aktualus visoms šio tinklo valstybėms narėms.
Planuojama, jog sėkmingai įvykus viešojo pirkimo procedūroms, tunelio statybos darbai galėtų prasidėti jau 2025 m. pradžioje. Vykstant viešojo pirkimo procedūroms ir siekiant išlaikyti rinkos konkurencingumą, kol kas preliminari šio projekto įgyvendinimo darbų kaina – neskelbiama.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVisai jaukiai ir tvarkingai atrodo. Tik kažkodėl vis dar neišmoko tinkamai naudoti 0 grupės kelio ženklų. Ženklas "P" ir "Pagrindinis kelias" tikrai galėtų būti mažesni, nes jie nedaro įtakos eismo saugumui.
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAtskiri dviračių takai, žymėtos pėsčiųjų perėjos, tai kam tas 30 ženklas?Paskutinis taisė Ginthus; 2024.07.16, 21:14.
Komentuoti:
-
-
-
Atskiri dviračių takai, žymėtos pėsčiųjų perėjos, tai kam tas 30 ženklas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visai jaukiai ir tvarkingai atrodo. Tik kažkodėl vis dar neišmoko tinkamai naudoti 0 grupės kelio ženklų. Ženklas "P" ir "Pagrindinis kelias" tikrai galėtų būti mažesni, nes jie nedaro įtakos eismo saugumui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus m. savivaldybė 2024.06.17
Netrukus prasidės Tarandės gatvės rekonstrukcija
Artimiausiu metu Vilniuje prasidės Tarandės gatvės rekonstrukcijos darbai. Pagal patvirtintą projektą abiejose gatvės pusėse bus pakloti šaligatviai, atnaujintos viešojo transporto stotelės, nutiestas dviračių takas, įrengtas apšvietimas. (...)
Projektą 2018 metais inicijavo Tarandės bendruomenė, kuri nuolat aktyviai dalyvauja tvarkant rajono infrastruktūrą.
Tarandės gatvės rekonstrukcijos darbus atliks viešąjį pirkimą laimėjusi UAB „Kerista“. Darbams numatyta 12,6 mln. eurų, jie finansuojami Vilniaus miesto savivaldybės ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
Šiame etape dar nebus pertvarkoma Ukmergės ir Tarandės gatvių sankryža. Šiuo metu rengiamas jungiamojo kelio šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km statybos projektas, kuris bus įgyvendinamas kartu su UAB „Via Lietuva“ planuojamo tunelio po magistraliniu keliu projektu.
https://vilnius.lt/lt/2024/06/17/net...ekonstrukcija/
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTu programuotojas? Šiaip įdomu.
Atsirado bortai, ant kurių fūra nebevažiuos. Kai neužvažiuos, tai ir be sėklų ataugs pati natūrali veja ir nebus sauso purvo, nes ant jo bus veja. Atrodys, kaip Justiniškių g. ar Laisvės pr.
Programavimas yra darbo dalis, bet gal labiau duomenų analitikas.
Komentuoti:
-
-
Ten ta veja "želia" kiek atsimenu, t.y. jau 20 metų +
Kai po remonto ją bandė atsodinti, tai tiesiog pabarstė truputi sėklų kurias lietus nuplovė ir liko purvynas.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPanašu ten buvo lietaus grotelės. Meras susiaurino gatvę!
Gal nieko blogo, kad nejudino vamzdyno, dvirtakis ateityje gal bus ten toliau link pievos. Dar geriau, kuo toliau nuo taršesnės gatvės.
Parašė Kaid Rodyti pranešimąTuo tarpu JUDU Linkedin'e dalinasi DI sukurta Ukmergės g. vizija (yra ir kitų gatvių):
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO šitą atkarpą gal jau iki galo sutvarkė? Nes ten imant asfalto plotį tarp atitvaro ir jo krašto (dabartinės bortų vietos), tai laisvai tilptų trys eismo juostos ir taip galėtų praktiškai nemokamai įrengti A juostą. Būtų geras pliusiukas A juostų statistikoje, kad įrengta naujų juostų, nors praktiškai nieko daryti ir nereikia, bei niekas nenukenčia.
Komentuoti:
-
O šitą atkarpą gal jau iki galo sutvarkė? Nes ten imant asfalto plotį tarp atitvaro ir jo krašto (dabartinės bortų vietos), tai laisvai tilptų trys eismo juostos ir taip galėtų praktiškai nemokamai įrengti A juostą. Būtų geras pliusiukas A juostų statistikoje, kad įrengta naujų juostų, nors praktiškai nieko daryti ir nereikia, bei niekas nenukenčia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Neišeina vadinti susiaurinimu, nes pastačius bordiūrus kelkraštis nebereikalingas
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPanašu ten buvo lietaus grotelės. Meras susiaurino gatvę!
Gal nieko blogo, kad nejudino vamzdyno, dvirtakis ateityje gal bus ten toliau link pievos. Dar geriau, kuo toliau nuo taršesnės gatvės.
Komentuoti:
Komentuoti: