Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Galima ir toliau pratęsti trūkstamų jungčių tiesimą - tuomet bus jungtis ir su aukščiau esančiu viaduku:

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	995
Size:	81,3 kB
ID:	2150391

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Manyčiau, nutiesus šias trūkstamas gatvių atkarpas ir nebeliktų dviejų lygių sankryžos poreikio. Taip pat būtų trys laimėjimai vienu darbu: ir trūkstamos gatvių atkarpos nutiestos, ir sutaupyta pinigų tuneliui, ir galbūt VT galima būtų paleisti jei poreikis yra... Yra mano manymu pilna vietų kur du lygiai reikalingesni, ypač turint mintyje, kad nematau tose vietose alternatyvų dviems lygiams.

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	999
Size:	100,6 kB
ID:	2150389

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    „Via Lietuva“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą dėl Tarandės tunelio statybos darbų

    Šią savaitę „Via Lietuva“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą dėl Tarandės tunelio, esančio magistraliniame kelyje Vilnius–Panevėžys, statybos darbų atlikimo. Inicijuoti šio projekto įgyvendinimą nuspręsta tuomet, kai Susisiekimo ministerija, pritarus Finansų ministerijai, atsižvelgdama į eismo saugos ir patogaus susisiekimo šioje atkarpoje užtikrinimo svarbą, tunelio statybų projektui skyrė dalinį finansavimą.

    Tarandės tunelio statybos yra numatytos 300 metrų nuo šiuo metu šiame kelyje esančios „EMSI“ degalinės, važiuojant magistraliniu Vilnius-Panevėžys keliu link Ukmergės. Magistralinis kelias Vilnius-Panevėžys priklauso svarbiausių Europos kelių jungčių tinklui (TEN-T, Transeuropinis transporto tinklas), kurio atitikimas Europos Sąjungos standartams yra ypatingai aktualus visoms šio tinklo valstybėms narėms.

    Planuojama, jog sėkmingai įvykus viešojo pirkimo procedūroms, tunelio statybos darbai galėtų prasidėti jau 2025 m. pradžioje. Vykstant viešojo pirkimo procedūroms ir siekiant išlaikyti rinkos konkurencingumą, kol kas preliminari šio projekto įgyvendinimo darbų kaina – neskelbiama.
    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...statybos-darbu

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Visai jaukiai ir tvarkingai atrodo. Tik kažkodėl vis dar neišmoko tinkamai naudoti 0 grupės kelio ženklų. Ženklas "P" ir "Pagrindinis kelias" tikrai galėtų būti mažesni, nes jie nedaro įtakos eismo saugumui.
    Nes kai kurie 0 grupės ženklai net neturi pagrindo egzistencijai. Gyvenamosiose zonose neturi būti nei pagrindinių kelių, nei pėsčiųjų perėjų, tad ir toks dydis jiems nenumatytas

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Atskiri dviračių takai, žymėtos pėsčiųjų perėjos, tai kam tas 30 ženklas?
    30 vistik ne gyvenamosios zonos, o tik miesto centrinės dalies greitis
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.07.16, 21:14.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Grigalaukio g.
    Deja, lėtai, bet naikina akligatvius.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nes augalų prisodino prieš perėją, tai nesimatys savižudžių pėsčiųjų. Pvz. prie naujo žieduko ties Gariūnais (poroje vietų krūmai net priešpriešinėje dviračių eismo juostoj kabo, o kertant žiedą akių lygis blokuojamas augalų iki pat važiuojamųjų kelio dalių susikirtimo):
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240715_072000.jpg
Views:	1197
Size:	1,04 MB
ID:	2140967

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Atskiri dviračių takai, žymėtos pėsčiųjų perėjos, tai kam tas 30 ženklas?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Visai jaukiai ir tvarkingai atrodo. Tik kažkodėl vis dar neišmoko tinkamai naudoti 0 grupės kelio ženklų. Ženklas "P" ir "Pagrindinis kelias" tikrai galėtų būti mažesni, nes jie nedaro įtakos eismo saugumui.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Grigalaukio g.
    Click image for larger version

Name:	P40711-171644.jpg
Views:	1340
Size:	1,90 MB
ID:	2140888 Click image for larger version

Name:	P40711-171734.jpg
Views:	1360
Size:	2,03 MB
ID:	2140886 Click image for larger version

Name:	P40711-171746.jpg
Views:	1327
Size:	1,45 MB
ID:	2140885 Click image for larger version

Name:	P40711-171757.jpg
Views:	1366
Size:	2,18 MB
ID:	2140889 Click image for larger version

Name:	P40711-171805.jpg
Views:	1329
Size:	1,77 MB
ID:	2140887 Click image for larger version

Name:	P40711-171814.jpg
Views:	1345
Size:	1,49 MB
ID:	2140884

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus m. savivaldybė 2024.06.17
    Netrukus prasidės Tarandės gatvės rekonstrukcija
    Artimiausiu metu Vilniuje prasidės Tarandės gatvės rekonstrukcijos darbai. Pagal patvirtintą projektą abiejose gatvės pusėse bus pakloti šaligatviai, atnaujintos viešojo transporto stotelės, nutiestas dviračių takas, įrengtas apšvietimas. (...)
    Projektą 2018 metais inicijavo Tarandės bendruomenė, kuri nuolat aktyviai dalyvauja tvarkant rajono infrastruktūrą.

    Tarandės gatvės rekonstrukcijos darbus atliks viešąjį pirkimą laimėjusi UAB „Kerista“. Darbams numatyta 12,6 mln. eurų, jie finansuojami Vilniaus miesto savivaldybės ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.

    Šiame etape dar nebus pertvarkoma Ukmergės ir Tarandės gatvių sankryža. Šiuo metu rengiamas jungiamojo kelio šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km statybos projektas, kuris bus įgyvendinamas kartu su UAB „Via Lietuva“ planuojamo tunelio po magistraliniu keliu projektu.

    https://vilnius.lt/lt/2024/06/17/net...ekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tu programuotojas? Šiaip įdomu.

    Atsirado bortai, ant kurių fūra nebevažiuos. Kai neužvažiuos, tai ir be sėklų ataugs pati natūrali veja ir nebus sauso purvo, nes ant jo bus veja. Atrodys, kaip Justiniškių g. ar Laisvės pr.
    Čia nėra šlaito kuriame po kiekvieno lietuas teka purvo upeliai.

    Programavimas yra darbo dalis, bet gal labiau duomenų analitikas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tu programuotojas? Šiaip įdomu.

    Atsirado bortai, ant kurių fūra nebevažiuos. Kai neužvažiuos, tai ir be sėklų ataugs pati natūrali veja ir nebus sauso purvo, nes ant jo bus veja. Atrodys, kaip Justiniškių g. ar Laisvės pr.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	1 Size:	1,46 MB ID:	2135406

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Ten ta veja "želia" kiek atsimenu, t.y. jau 20 metų +
    Kai po remonto ją bandė atsodinti, tai tiesiog pabarstė truputi sėklų kurias lietus nuplovė ir liko purvynas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Užžėlus vejai, iš kur bus purvas? Fūros nesiparkuos ir grunto neardys.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Panašu ten buvo lietaus grotelės. Meras susiaurino gatvę!
    Gal nieko blogo, kad nejudino vamzdyno, dvirtakis ateityje gal bus ten toliau link pievos. Dar geriau, kuo toliau nuo taršesnės gatvės.
    Ta vieta jau buvo tvarkyta prieš tai ir tos lietaus grotelės buvo užkištos statybinėmis atliekomis ir purvu du kartus. Atkreipk dėmesį į šlaito nuolydį, ten ir toliau vyks užsikišimas.
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu JUDU Linkedin'e dalinasi DI sukurta Ukmergės g. vizija (yra ir kitų gatvių):
    Vienpusis eismas? Va čia tai drasiai.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O šitą atkarpą gal jau iki galo sutvarkė? Nes ten imant asfalto plotį tarp atitvaro ir jo krašto (dabartinės bortų vietos), tai laisvai tilptų trys eismo juostos ir taip galėtų praktiškai nemokamai įrengti A juostą. Būtų geras pliusiukas A juostų statistikoje, kad įrengta naujų juostų, nors praktiškai nieko daryti ir nereikia, bei niekas nenukenčia.
    Ne iki galo. Šiuo metu skiriamojoje salelėje deda bordiūrius. Matant kaip šulinius ir greitėjimo juostas sutvarkė (t. y. paliekant viską esamą), tai netikiu, kad įpaišys papildomą juostą, o tuo labiau A juostą...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O šitą atkarpą gal jau iki galo sutvarkė? Nes ten imant asfalto plotį tarp atitvaro ir jo krašto (dabartinės bortų vietos), tai laisvai tilptų trys eismo juostos ir taip galėtų praktiškai nemokamai įrengti A juostą. Būtų geras pliusiukas A juostų statistikoje, kad įrengta naujų juostų, nors praktiškai nieko daryti ir nereikia, bei niekas nenukenčia.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Kitose miesto vietose iki šiol nereikalingus plotus perasfaltuodavo ir perženklindavo nukreipimo saleles. Čia dar ir atėmė fūrų parkingą, vietoj potencialios 3-ios juostos!
    Click image for larger version Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,44 MB ID:	2134448
    Gal čia taip drąsiai neskleiskit šitos "siaurinimo" žinios, o tai dar Asfvaldas pamatys ir lieps bortus pastumt toliau į pievą

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Neišeina vadinti susiaurinimu, nes pastačius bordiūrus kelkraštis nebereikalingas
    Kitose miesto vietose iki šiol nereikalingus plotus perasfaltuodavo ir perženklindavo nukreipimo saleles. Čia dar ir atėmė fūrų parkingą, vietoj potencialios 3-ios juostos!
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,44 MB ID:	2134448

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Panašu ten buvo lietaus grotelės. Meras susiaurino gatvę!
    Gal nieko blogo, kad nejudino vamzdyno, dvirtakis ateityje gal bus ten toliau link pievos. Dar geriau, kuo toliau nuo taršesnės gatvės.
    Neišeina vadinti susiaurinimu, nes pastačius bordiūrus kelkraštis nebereikalingas

    Komentuoti:

Working...
X