Parašė Zefyras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
bp keis nes ten naujai sankryžos įrenginėti negalima, per arti ukmergės-vakarinio aplinkėlio mazgo. Įrengs prie aprangos, per patį vidurį ukmergės-vakarinio ir avižienių mazgų.
-
Taip išeina, kad vakarinėje A2 pusėje prie Tarandės numatoma padaryti žiedinę sankryžą ir uždaryti posūkį iš miesto.Parašė Robyla Rodyti pranešimąTada klausimas kodėl Minsko plente visi stovi ir laukia eilėje posūkiui į Kalnėnus ir niekas nevažiuoja iki Nemėžio apsisukt? Kur ta riba "automobiliu praktiškai nieko"? Teoriškai turėtų būti žymiai greičiau, nei laukti 10-20 min. eilėje.
Rikiavimasis Ukmergės g. bus iš Bajorų pusės atvažiuojant nuo Nesvyžiaus g. Aš sakyčiau, kad prie Aprangos tunelio nereikia, o užtektų ir logiškesnis būtų prie Mototojos, ypač kai dabar numatoma paralelinė g. Nereikėtų 1,5 km sukiotis.
Kada bus pastatytas tunelis "tik" už 1,5 km, lieka neaišku.
Kol bus laikinas sprendimas, tai visai Tarandei teks važiuoti 2,0 km iki nuolat užkimšto Bukiškių / Avižienių mazgo ir grįžti 2 km atgal..
Jot...klmn, sunku suprasti kas čia per projektas. Darniau, t.y. durniau ir nesugalvosi.
Keli tūkstančiai Tarandės gyventojų mašinų papildomai važiuos kas vakarą 4 km ir papildomai užkimš Avižienių mazgą bei 2 km kelio A2 atkarpą.Paskutinis taisė Romas; 2023.12.15, 15:06.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
BP numato dviejų lygių sankryžas, o palikti nesuprivatizuotos žemės viaduko statybai nesugeba. Po to projektuoja visokius apsisukimus ir privažiuojamuosius kelius. Klounai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tada klausimas kodėl Minsko plente visi stovi ir laukia eilėje posūkiui į Kalnėnus ir niekas nevažiuoja iki Nemėžio apsisukt? Kur ta riba "automobiliu praktiškai nieko"? Teoriškai turėtų būti žymiai greičiau, nei laukti 10-20 min. eilėje.Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar projektuojama jungtis leis Aprangos tunelį prijungti prie Tarandės g. Ši jungtis leis išvengti važiavimo Ukmergės g., t.y. beprasmių rikiavimusi. Tarandės problemas tai spręs lygiai taip pat, kaip spręstų tunelis prie Mototojos. Tik tiek, kad reikės papildomai pavažiuot ~1,5 km (į abi puses), kas automobiliu yra praktiškai niekas.

Rikiavimasis Ukmergės g. bus iš Bajorų pusės atvažiuojant nuo Nesvyžiaus g. Aš sakyčiau, kad prie Aprangos tunelio nereikia, o užtektų ir logiškesnis būtų prie Mototojos, ypač kai dabar numatoma paralelinė g. Nereikėtų 1,5 km sukiotis.Paskutinis taisė Robyla; 2023.12.15, 14:06.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viešas aptarimas - sausio 2 d.
Jungiamojo kelio šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km, Vilniuje, statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Kažkoks pusiau skustas pusiau luptas projektas.Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas
Nuoroda į viešo susirinkimo transliaciją (viešas susirinkimas vyks nuotoliniu būdu) https://tinyurl.com/Jungiamasis-kelias
Data ir laikas 2024.01.02 17:00
1 priedas Projektiniai pasiūlymai https://vilnius.lt/wp-content/upload...12/PP_byla.pdf
2 priedas Brėžinys https://vilnius.lt/wp-content/upload...nz_tinklai.pdf
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Svarstymui pateikiama mažytė projekto dalis, o kaip bus išspręstas pasukimas iš miesto į Tarandę ar iš Nesvyžiaus gatvės į miestą palikta neapibrėžtai ateičiai.
Vedant anlogiją su politinėmis aktulijomis, tartum Vilniaus m. Savivaldybei ir / ar Kelių direkcijai trukdytų koks nors Grinčas ar blogietis Orbanas, kad negalima iškart pradėti viso projekto, o jį spausti kažkokiomis dalimis.Paskutinis taisė Romas; 2023.12.15, 14:36.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Delfi.lt 2023.12.15
Pokyčiai Vilniuje: Tarandėje tunelio nebus, šalia įrengs žiedinę sankryžą
Viešajame susirinkime su visuomene bus aptariami naujo jungiamojo kelio Tarandėje projektiniai siūlymai. Minėtas jungiamas kelias projektuojamas Tarandėje, greta magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys, ruože nuo 9,9282 km iki 9,856 km. Planuojamas naujos jungiamojo kelio ilgis – 567 metrai, būtų įrengiami nuotekų šalinimo tinklai, susisiekimo komunikacijos. Projektiniuose siūlymuose nurodoma, jog šioje dalyje tunelis po magistrale nebus projektuojamas, jis numatomas kiek tolėliau, greta Bukiškių viešojo transporto stotelės.

https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...kryza-95387475
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dabar projektuojama jungtis leis Aprangos tunelį prijungti prie Tarandės g. Ši jungtis leis išvengti važiavimo Ukmergės g., t.y. beprasmių rikiavimusi. Tarandės problemas tai spręs lygiai taip pat, kaip spręstų tunelis prie Mototojos. Tik tiek, kad reikės papildomai pavažiuot ~1,5 km (į abi puses), kas automobiliu yra praktiškai niekas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jungtis su kuo? Tuneliukas ties Apranga turės jungtį su Ukmergės gatve, o tuneliukas ties Mototoja, su Tarande. Iš Ukmergės g. yra jungtis su Tarande. Čia nesikabinėju, o tiesiog įdomūs VMS ir Kelių direkcijos prioritetai. Turint bent vieną tuneliuką, gali apsieiti be tos gatvės atkarpos, bet ne atvirkščiai, nes ta gatvelė nesprendžia Avižienių ir Tarandės problemų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jokios naudos iš kelio be... dangos. Na tai akivaizdu, kad niekur nevedantis kelias yra beprasmis. Bet tai tam jį ir tiesia, kad kai bus ir tunelis - būtų jungtis.Parašė Robyla Rodyti pranešimąJokios naudos iš to keliuko be tunelių ir greitį dar sumažino iki 50 km/h. Realiai Lidlui tas keliukas.
Komentuoti:
-
Gaunasi, kad esamą apsisukimą uždarys, o visi važiuojantys į Tarandę turės važiuoti iki Bukiškio-Avižienių viaduko ir ten apsisukinėti. Kaip žinoma, ten situacija irgi labai bloga.
Komentuoti:
-
Jokios naudos iš to keliuko be tunelių ir greitį dar sumažino iki 50 km/h. Realiai Lidlui tas keliukas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip suprantu, ten buvo numatyti du tuneliai. Savivaldybė savo dabar nestatys, nes statys Kelių direkcija. Tai čia jau jų klausimas turbūt.
Kelias link to tunelio nuo Tarandės g. dabar kaip tik viešinamas. Yra Citify.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tarandės g. yra, o apie tunelį po A2 ties Tarande nieko neužsiminta. 2024-ais turėtų lyg ir būti įrengtas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKitų metų miesto biudžeto pristatyme taip parašyta apie infrastruktūrą:
https://vilnius.lt/lt/2023/12/13/sva...urai-kulturai/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Koks ten skeptikas apie papaišymus kalbėjo?Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Šis planas neturi jokios įtakos galios. Jis daugmaž tokio paties lygio kaip ir tie “Ukmergės gatvės humanizavimo iki 2030m.” papaišymai. Gal bus, o gal ir nebus
Komentuoti:
-
Ten visada buvo 2 juostos, bet 2021 metais kai Rimi finansavo sankrižos rekonsturkciją išplatino gabaliuką iki 4 juostų. Tada vėliau dar išplatino kai statė ermitažą, o likusi dalis taip ir liko 2. Ten net nėra nuotekų sistemos, po lietaus plaukia. Savivaldybė man atrašė kad reikia palaukti rekonstrukcijos kuri tuoj tuoj prasidės 2021 metais.Parašė Luka5 Rodyti pranešimą
ten išvis durnizmas su ta gatve. Ties Pavilnionių g. yra apie 200m susiaurėjimas iš keturių juostų į dvi. Ir jokių planų tiesiog padaryti normaliai 4 juostas nuo aplinkkelio iki Gileikių g. sankryžos
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Rašyta ne kartą VMS, tai pastoviai žadama padaryti kartu su visa gatve. Bet realybę matom, kad dar ilgai nepajudės šitie darbai. Galima būtų bent nuo aplinkkelio iki Gileikių g sutvarkyti. Dabar vietomis net nėra šaligatvio ir apšvietimo, gatvė kaip Muchosranske...Parašė Luka5 Rodyti pranešimą
ten išvis durnizmas su ta gatve. Ties Pavilnionių g. yra apie 200m susiaurėjimas iš keturių juostų į dvi. Ir jokių planų tiesiog padaryti normaliai 4 juostas nuo aplinkkelio iki Gileikių g. sankryžos
- 5 patinka
Komentuoti:
-
ten išvis durnizmas su ta gatve. Ties Pavilnionių g. yra apie 200m susiaurėjimas iš keturių juostų į dvi. Ir jokių planų tiesiog padaryti normaliai 4 juostas nuo aplinkkelio iki Gileikių g. sankryžosParašė abruo Rodyti pranešimąPavilnionių g. į planus neįtraukta? Atrodo, tarsi būtų atsisakyta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Panasu kad greitai nebus, net 'laikinas' ziedukas numatytas akligatvy.Parašė abruo Rodyti pranešimąPavilnionių g. į planus neįtraukta? Atrodo, tarsi būtų atsisakyta.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2023.10.22
Gautas leidimas rekonstruoti Tarandės gatvę
Šį mėnesį Vilniaus miesto administracija išdavė leidimą rekonstruoti Tarandės gatvę. Rekonstrukcijos metu numatoma perkloti asfalto dangas, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takus bei taip pat įrengti viešojo transporto stoteles bei gatvės apšvietimą.
Projekto techniniai parametrai
Planuojamo objekto adresas – Tarandės gatvė (nuo Ukmergės g. iki Putiniškių g.);
Rekonstruojamos gatvės ilgis – ~2100 m;
Dviračių takai – 2,5m pločio dviračių takas šiaurinėje gatvės pusėje;
Pėsčiųjų takai – 2 takai: 1,5m pločio takas šiaurinėje ir 2,5m šaligatvis pietinėje gatvės pusėje;
https://madeinvilnius.lt/transportas...arandes-gatve/
- 2 patinka
Komentuoti:
Matyt, gabaliuką Nesvyžiaus gatvės išsiasfaltavo verslinkai pagerindami privažiavimą prie statomo Rimi ir kiek toliau esančios transporto įmonės (nuo Bukiškio pusės).
Komentuoti: