Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Premier
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Gavau atsakymą į mano prašymą / pasiūlymą nutiesti trūkstamą jungtį Ukmergės / Ateities sankryžoje.

    ,,Atsakymas2022-06-17 08:30:59
    Jūsų nurodyta transporto jungtis nuo Ateities g. į Ukmergės g. suplanuota, tačiau dėl teisminių ir žemės išpirkimo procedūrų jungties asfaltavimas atidėtas.''

    Įdomu dėl ko teismai ir kiek tęsiasi.

    Kreivas atsakymas, nes mano pasiūlymas būtent buvo toks, kad remiantis turimais duomenimis nereikia nieko nei išpirkti ir net traukti nereikia - tolėliau tarp pašiūrės ir sklypo yra apie 12 m plotis:
    abejoju ar vyksta teismai su šiais savininkais ir kiek.. abejoju ar išvis savivaldybė pradėjo žemės paėmimo procedūras šiai vietai. nes butu seniai pasibaigę.
    iš kitos pusės sklypai užsastatyti statiniais, plius reikalavimai apsaugos zonoms, tai išpikrti turto reiks manau labai daug (brangu)

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Spėju kad planas yra daryti jungtį ten kur yra padaryti tie įvažiavimai iš Ukmergės pusės, tokiu atveju vieną sklypą reikia nukąsti ir turbūt ten ir užstrigę. Ta lenkta mėlyna linija turbūt ir rodo tai kas norima padaryti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gavau atsakymą į mano prašymą / pasiūlymą nutiesti trūkstamą jungtį Ukmergės / Ateities sankryžoje.

    ,,Atsakymas2022-06-17 08:30:59
    Jūsų nurodyta transporto jungtis nuo Ateities g. į Ukmergės g. suplanuota, tačiau dėl teisminių ir žemės išpirkimo procedūrų jungties asfaltavimas atidėtas.''

    Įdomu dėl ko teismai ir kiek tęsiasi.

    Kreivas atsakymas, nes mano pasiūlymas būtent buvo toks, kad remiantis turimais duomenimis nereikia nieko nei išpirkti ir net traukti nereikia - tolėliau tarp pašiūrės ir sklypo yra apie 12 m plotis:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	110,1 kB ID:	1975030

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pagal nuotrauką čia kaip ir nėra sklypo? Ar tie pastatai išvis legalūs?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Na taip, sutinku. Idėja, kad dar yra papildomas variantas, kuris manau pigesnis - pasiūlyti kaip vieną iš variantų jų pastatus perkelti. Pvz dar duoti papildomą kompensaciją, gal kokias komunikascijas įrengti ir panašiai.

    PS.
    Čia nėra sklypo.
    Paskutinis taisė spekas; 2022.05.14, 17:25.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Čia ne Cities:Skylines ir vis dėlto privati nuosavybė egzistuoja. Be savininko sutikimo pastato neperkelsi. Dar būtų kitas reikalas, jei tiesiog čia būtų tuščias sklypas - nes, kaip žinome, NŽT ir 1 m^2 sklypus dalina.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Šiuos pastatus? Yra ir kitas variantas - pasamdyti kas perkelia pastatus ir juos perkelti į siūlomą plotą:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2512
Size:	151,7 kB
ID:	1967098

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nes yra pastatai, kuriuos reikia paimti visuomenės poreikiams. Procedūra buvo pradėta lyg ir, nežinau kokia stadija dabar. Užbaigti planuojama buvo prieš kelis metus.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ar aš kažko nesuprantu ar?..

    Trūkstama jungtis prie Ateities / Ukmergės sankryžos. Tarp sklypų siauriausioje vietoje yra apie 14 m - užtenka 2 juostoms ir šaligatviui. Kodėl neįrengiama?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2625
Size:	170,9 kB
ID:	1966992

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Tunelio ties posūkiu į Tarandę dar teks palaukti: rangovo konkursas turi būti nutrauktas

    Lietuvos Aukščiausiasis Teismas antradienį paliko galioti pirmosios instancijos teismo sprendimą, kuriuo Automobilių kelių direkcija įpareigota nutraukti pirkimo procedūras.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tai kad projektas parengtas jau kokiais 2018 metais. Galbūt dar liko parengti Darbo projektą..?
    Tikrai neaikšku, ko rajono savivaldybė tiek metų laukia, kai kiekvieną rudenį ir po kiekvienos žiemos gatvė tampa nepravžiuojama...

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ku-221-1056540

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Panašu kad juda Nesvyžiaus gatvės (Bukiškis, Avižienių sen.) rekonstrukcijos planai. Labai naudinga jungtis šiauriniams priemiesčiams + gera alternatyva M.Lietuvio gatvei nesulaukiant ten progreso.

    Click image for larger version

Name:	2022-02-14 16_40_40-Window.png
Views:	3315
Size:	259,2 kB
ID:	1949305

    Click image for larger version

Name:	2022-02-14 16_49_56-Window.png
Views:	3320
Size:	573,5 kB
ID:	1949306

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Beje, mane sudomino viena vieta:

    Kas čia per alternatyvus privažiavimas iš Justiniškių ? Ar turima omenyje Tarandės gatvės jungtis su Gineitiškių-Pavilnionių-VA sankryža ?
    Pirma mintis man kilo, jungtis per Olindos naujaji zieduka uznaudojant Perkunkiemyje esanti nenaudojama viaduka per VA, ir ciut pratesiant kelia link Tarandes. Taigi ideali jungtis is VA, Perkunkiemio i Tarande.

    Click image for larger version

Name:	gatve.PNG
Views:	3462
Size:	385,0 kB
ID:	1920094
    Paskutinis taisė mayro; 2021.10.15, 07:49.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Įdomiai čia su tais Tarandės tuneliais,
    Gal kas nors galėtų surasti, kaip atrodo abiejų Tarandės tunelių brėžiniai.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Įdomiai čia su tais Tarandės tuneliais, panašu jog Apranga turi draugelių LAKD, nes tunelis prie Tarandės būtų daug naudingesnis didesniam kiekiui žmonių ir ne tik iš Tarandės bet ir iš Bajorų pusės. Su automobiliu gal ir gali greitai įveikti papildomą atstumą, bet su dviračiu tai bus žiauriai nepatogu, o dviračių viaduko idėja apskritai nesąmonė, į kokį aukštį su dviračiu tektų kabarotis? Tunelio atveju ir aukščių skirtumas minimalus gaunasi ir leidžiantis žemyn įgytą pagreitį gali išnaudoti kylant aukštyn jeigu posūkiai ne visiškai statūs.

    Ir dar žiūriu jog per Aprangos tunelį nesigautų išvažiuoti į Panevėžio pusę. Nu lempa konkreti, juolab kad nuo pat pradžių atrodė keistai keli tuneliai, bet galvojau jog ofisų statytojai įrenginės tolimesnijį, o čia pasirodo LAKD stato ir sąmoningai pasirinktas begalybę kartų blogesnis variantas. Neįsivaizduoju kokie galėtų būti argumentai, aplinkkelio/Ukmergės g. mazgas per arti? Galėjo įvardyti, nes dabar visokių minčių kyla.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Romas
    Serialas tęsiasi Delfi.lt 2021.10.14
    Pavojingas posūkis Tarandės gyventojams įgriso
    Institucijos varžosi, kuris tunelis ar viadukas būtų geresnis

    Na, Vilniaus miesto savivaldybė siūlo abudu tunelius, o kad LAKD nenori jų abiejų finansuoti - tai čia jau ne VMS kaltė. Nors kaip ir būtų išeitis, jei jau “Aprangos” tunelis įstrigo teismuose, tai galėtų bent jau tą ties įvažiavimu į Tarandę nutiesti - vis geriau negu nieko.

    Beje, mane sudomino viena vieta:

    Jis tuo pat metu žada naują įvažiavimą į Tarandę, kuris sumažintų eismą iš pagrindinės arterijos.

    „Iš tikrųjų gyventojų daugėja, spūstys irgi didėja ir reikia greito sprendimo. Mes jų ieškome ir jau esame radę labai praktišką sprendimą dėl alternatyvaus privažiavimo nuo Justiniškių pusės. Ten, kur viskas yra savivaldybės rankose, tikiu, kad mes greitai įgyvendinsime ir turbūt kitas įvažiavimas jau kitais metais stovės ir gyventojai juo galės naudotis“, – žada T. Gulbinas.
    Kas čia per alternatyvus privažiavimas iš Justiniškių ? Ar turima omenyje Tarandės gatvės jungtis su Gineitiškių-Pavilnionių-VA sankryža ?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Serialas tęsiasi

    Delfi.lt 2021.10.14
    Pavojingas posūkis Tarandės gyventojams įgriso
    Institucijos varžosi, kuris tunelis ar viadukas būtų geresnis

    Vienas tunelinis nuvažiavimas, planuojamas A2 kelio 10,13 kilometre, skirtas „MG Grupės“ plėtrai, yra įstrigęs. Čia „MG grupės“ netiesiogiai kontroliuojamos įmonės UAB „Eminta“ užsakymu jau buvo parengtas projektas tuneliniam nuvažiavimui, pagal jį Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pradėjo pirkimą rangovui atrinkti, tačiau pirkimą sustabdė teismas dėl vieno iš potencialių rangovų pretenzijų.

    Asociacijos „Tarandės bendruomenė“ pirmininkė Renata Gelažauskienė turi lūkesčių, kad gyventojams bus įrengtas atskiras tunelinis pravažiavimas arčiau Vilniaus, už maždaug 700 metrų, ties 9,28 km, kur į Ukmergės plentą jungiasi Tarandės g. (...)
    LAKD neįžvelgia prasmės įrengti dar vieną tunelį – tikisi, kad pavyks laimėti teisminius procesus ir įrengti tunelį kiek tolėliau nuo gyvenvietės

    https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=88403271

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Mažaaukštė statyba gerai, bet tai viskas kas gerai su šituo projektu. Gyvenimo kokybė bus tokia pati o gal ir blogesnė nei šalia esančioje anrekos sienoje ir kituose rajono suspaustuose daugiabučiuose, dėl prieš langus esančių fūrų rampų, gatves kuria rajonas "shortcutina" kelis šviesoforus ir vyksta pastovus eismas. Čia didžiausias privalumas nebent anrekai kad prieš langus ne dar vieną 9a daugiabutį stato. Ta pati anreka bent pačias paprašciausias supynes ir suoliukų pastato, o čia?
    As ir nesakau kad cia pavyzdyne statyba. Bet nelabai suprantu kokia jusu pozicija - viskas blogai ir bus dar blogiau?
    Kokie konkretus pasiulymai is jusu puses buvo per viesa svarstyma rugpjucio 30d.? Ar Deliza atsisake i juos atsizvelgti?
    Vienintelis budas kazka pakeisti, tai konkreciai surasyti ka galima patobulinti ir pateikti pasiulymus vystytojui.
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	183,7 kB ID:	1919973
    Attached Files

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kažkada teko pravažiuoti Nesvyžiaus gatve - daugiau nesinorėjo...
    Man kažkada po pravažiavimo ten teko amortizatorius keisti Aišku, kad mašina sena ir tiesiog sutapo, kad bildesys atsirado būtent po to, bet

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kažkada teko pravažiuoti Nesvyžiaus gatve - daugiau nesinorėjo...

    Komentuoti:

Working...
X