Straipsnio neskaičiau, bet ištraukoje rašoma, jog ne juostų skaičius buvo mažinamas, o jų plotis. 2016 nepraėjo PP dėl ne pagal įstatymus per plačių eismo juostų ir tada 2019 vėl bando su per plačiom juostom pateikti PP? Vilniaus planas strikes again. Retardų šutvė, ne kitaip. Nenustebčiau, jeigu paslapčia po naujausių PP bandys tech. projekto metu vėl neleistinai platinti pačias juostas. Kas uždraus ir kas patirkins?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Tokiu tempu atsižvelgus į gyventojų pastabas tarprajojinė jungiamoji gatvė turės eismo juostų kiekį sumažintą iki nulio (ko beje gyventojai ir siekia, kad gatvės nebūtų).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Dar vasarį buvo pritarta Pavilnionių gatvės nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės ir Ukmergės–L.Zamenhofo gatvių sankryžos rekonstravimo projektiniams pasiūlymams. Šiuo metu rengiamas techninis projektas. Tikimės jį baigti rengti jau 2021 metais. Šiemet vasarį paskelbta, kad Vilniaus vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis pritarė Pavilnionių gatvės nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės ir Ukmergės–L.Zamenhofo gatvių sankryžos rekonstravimo projektiniams pasiūlymams. Kaip buvo teigiama Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai, planuojama, kad Pavilnionių gatvės įrengimas sumažins transporto srautus Gabijos gatvėje, nuo Vakarinio aplinkkelio srautai pasiskirstys per Perkūnkiemio, Pavilnionių ir Justiniškių gatves (Justiniškių gatvę numatyta sujungti su Pavilnionių), bus optimizuoti ir Ukmergės gatvės eismo srautai, čia sumažės kairiųjų posūkių.
SĮ „Vilniaus planas“ parengti Pavilnionių gatvės projektiniai sprendiniai pirmą kartą buvo viešinami 2016 m. spalį. Tuomet po diskusijų su bendruomene pagal tuo metu galiojusias normas buvo susiaurintos eismo juostos. Pakartotinai gatvės projektiniai pasiūlymai viešai buvo pristatyti 2019 m. lapkritį ir po to koreguoti dar kartą. Atsižvelgus į gyventojų pastabas buvo sumažintas važiuojamųjų juostų plotis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Apie naujas teritorijas už Pašilaičių jau buvo rašyta (šios temos 41 psl.).
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTPD Nr. K-VT-13-17-304
Apie 81,8 ha teritorijos tarp Tarandės, Vaivadiškių, Augustų, Vidautiškių gatvių, Pašilaičių seniūnijoje, detalusis planas.
Tarp Gineitiškių, Tarandės ir Antežerių suplanuota gyvenvietė su rajonus apjungiančia magistrale bei dviračių takais.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...3ataskaita.pdf
Komentuoti:
-
TPD Nr. K-VT-13-17-304
Apie 81,8 ha teritorijos tarp Tarandės, Vaivadiškių, Augustų, Vidautiškių gatvių, Pašilaičių seniūnijoje, detalusis planas.
Tarp Gineitiškių, Tarandės ir Antežerių suplanuota gyvenvietė su rajonus apjungiančia magistrale bei dviračių takais.
Komentuoti:
-
Pavilnionių g. tiesiog nuims srautą nuo visų tam nepritaikytų aplinkinių mažų gatvelių.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Piko metu labai praverstų 2+2 gatvė.
Besiplečiantys rajonai (Gineitiškės, Pavilnionys) ir perpektyvinis užstatymas (Justiniškėse/Pašilaičiuose) pagal rengiamą BP reikš, kad Pavilnionių g. neišvengiamai taps tranzitine.
Nutiesus M.Lietuvio gatvę esama sankryža su Ukmergės g. reikš maksimalų prisotinimą ir tikėtinai nebeliks 2 juostų į dešinę (tai pralaidumas minimum perpus mažės). Būtų taip dabar tai Perkūnkiemo bei Gabijos g. ištiktų kolapsas.
Kairieji posūkiai Ukmergės g. jau dabar prisotinti, netelpama į kišenes. Alternatyviai važiuojama aplink Depo per S.Neries arba per Gabijos g.
Manau šioje vietoje logiška numatyti platesnę jungtį, užtikrinant sklandesnį tranzitą, bei galimybę apvažiuoti kliūtis, neužtikrintus vairuotojus, išsukinėjančius, atlaisvinti juostą VT įsukimui ir t.t.
Perspektyvoje gatvė jungsis iki pat L.Giros g. tai srautų dinamika dar kis. Žinoma suprantu tuos, kurie dabar mato pievą ir tešlyną, bet kaži ar geriau jei būtų siaura ir "gudriausieji" ieškotų alternatyvių nereguliuojamų zig-zagų tarp gyvenamųjų, kol kiti metras po metro lėtai judės 1+1 gatve.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta kažkaip keistai oponuoji į tai, ko Sleader net nerašė. Niekas čia net neminėjo, kad gatvės išvis nereikia. Į ką norėta atkreipti dėmesį, tai kad vis dar projektuojam, kaip sovietmečiu. Užsibrėžiam, kad po vieną juostą nepakaks, tuomet 2+2 gatvei projektuojam reguliuojamas sankryžas ir perėjas ties kiekvienu kvartalu. Rezultate judėjimas nesigauna sklandesnis, nei 1+1 gatvėje, užtat pėstiesiems, dviratininkams bei aplinkiniams gyventojams gatvės patrauklumas krenta. Jei atkreipsim dėmesį į skandinavijos miestus, tai ten tokių gatvės profilių 2+2 juostų vengiama. Jei jau nuvažiuojama nuo magistralės (aplinkkelio), tai iškart veikiausiai bus 1+1 gatvė su žiedinėm arba paprastom nereguliuojamom sankryžom, nors jomis ir važinėja VT.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNieko čia keisto. Tiesiog net ir esamos gatvės 1+1 ten vyraujančiam eismo srautui pilnai pakanka (kalbant apie Gabijos g.). O kalbama apie dar vienos gatvės ta pačia kryptimi (praktiškai Gabijos g. dublis) tiesimą, kai tas dabartinis srautas pasidalins per abi gatves. Ir miesto strategija turėtų būti ten bent jau išlaikyti srautą tokį, kokiam ten judėti yra būtinybė ir jo nedidinti tiesiog kertančiais kampą VA <--> Ukmergės g., nes pastarieji gali važiuoti tiesiogiai per šių gatvių susikirtimo tašką visiškai nelįsdami į gyvenamuosius kvartalus.
Ir dar vienas dalykas, kad spūstys susidaro dėl sunkiai įveikiamos sankryžos su Justiniškių g.. Jau seniai galėjo šią sankryžą pertvarkyti ir nekiltų net ir dabar problemų pravažiuoti, bet delsiama, nes matai ties naują "automagistralę" po gyventojų langais ir viskas savaime išsispręs.
Ir kaip minėjau ta "autmagistralė" toli gražu ne nauja o turėjo stovėti prieš 10 metų jeigu nebūtų teismuose žemės savininkai išsidirbinėję.
Gatvės reikalingumo niekas nekvestionuoja, tiesiog suplanuota gatvė neatitinka poreikio, aplinkos ir miesto strategijos. Ar ji atsirastų prieš namų statybas ar po to, tačiau ji turi atikti realų poreikį.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta kažkaip keistai oponuoji į tai, ko Sleader net nerašė. Niekas čia net neminėjo, kad gatvės išvis nereikia. Į ką norėta atkreipti dėmesį, tai kad vis dar projektuojam, kaip sovietmečiu. Užsibrėžiam, kad po vieną juostą nepakaks, tuomet 2+2 gatvei projektuojam reguliuojamas sankryžas ir perėjas ties kiekvienu kvartalu. Rezultate judėjimas nesigauna sklandesnis, nei 1+1 gatvėje, užtat pėstiesiems, dviratininkams bei aplinkiniams gyventojams gatvės patrauklumas krenta. Jei atkreipsim dėmesį į skandinavijos miestus, tai ten tokių gatvės profilių 2+2 juostų vengiama. Jei jau nuvažiuojama nuo magistralės (aplinkkelio), tai iškart veikiausiai bus 1+1 gatvė su žiedinėm arba paprastom nereguliuojamom sankryžom, nors jomis ir važinėja VT.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaip, spūstis ten būna tada, kai daugiausia žmonių nori pravažiuoti tą gatvę. Nesuprantu kodėl čia toks keistas dalykas pasirodė.
Ir dar vienas dalykas, kad spūstys susidaro dėl sunkiai įveikiamos sankryžos su Justiniškių g.. Jau seniai galėjo šią sankryžą pertvarkyti ir nekiltų net ir dabar problemų pravažiuoti, bet delsiama, nes matai ties naują "automagistralę" po gyventojų langais ir viskas savaime išsispręs.
Šita gatvė būtina buvo dar tada, kai tik pradėjo ten namus statyti. Normaliose valstybėse pirma pastatoma infrastruktūra, poto statomi prie jos namai. Čia pirma pastatomi namai ir po 10 metų dar diskutuoja ar reikai infrastruktūrą statyti.
Žinau tik du VA viadukus kurie dabar veda niekur (gal yra daugiau, neieškojau). Vienas bus prijungtas Šiaurine gatve, kitas turėtu prisijungti prie perkūnkiemio pagal Romo postintą Tarandės ateities viziją.
Viadukai yra du (kaip ir rašiau - pora), tačiau Šiaurinė gatvė jungsis su jau eksploatuojamu Šiaurinės g. viaduku, o dėl dviejų nenaudojamų kol kas tyla, nors vieną iš vienos pusės prijungė jau po VA statybų, tik į kitą pusę niekas nejuda.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąĮ ką norėta atkreipti dėmesį, tai kad vis dar projektuojam, kaip sovietmečiu. Užsibrėžiam, kad po vieną juostą nepakaks, tuomet 2+2 gatvei projektuojam reguliuojamas sankryžas ir perėjas ties kiekvienu kvartalu. Rezultate judėjimas nesigauna sklandesnis, nei 1+1 gatvėje, užtat pėstiesiems, dviratininkams bei aplinkiniams gyventojams gatvės patrauklumas krenta. Jei atkreipsim dėmesį į skandinavijos miestus, tai ten tokių gatvės profilių 2+2 juostų vengiama. Jei jau nuvažiuojama nuo magistralės (aplinkkelio), tai iškart veikiausiai bus 1+1 gatvė su žiedinėm arba paprastom nereguliuojamom sankryžom, nors jomis ir važinėja VT.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kalba eina ne apie gatvių platinimą, o apie gatvių tinklo sutvarkymą, kur planuota gatvė, dėl užstrigusių teismų, nebuvo nutiesta 10 metų.
Tai gal stenkimės skatinti daryti taip kaip turi būti, o ne vartytis, kad aj vistiek statys tai nieko nedarykim.
Taip, spūstis ten būna tada, kai daugiausia žmonių nori pravažiuoti tą gatvę. Nesuprantu kodėl čia toks keistas dalykas pasirodė.
Šita gatvė būtina buvo dar tada, kai tik pradėjo ten namus statyti. Normaliose valstybėse pirma pastatoma infrastruktūra, poto statomi prie jos namai. Čia pirma pastatomi namai ir po 10 metų dar diskutuoja ar reikai infrastruktūrą statyti.
Žinau tik du VA viadukus kurie dabar veda niekur (gal yra daugiau, neieškojau). Vienas bus prijungtas Šiaurine gatve, kitas turėtu prisijungti prie perkūnkiemio pagal Romo postintą Tarandės ateities viziją.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.02.12, 11:54.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVisų pirma tai ne kamščių didinimas, nes niekas nekalba apie gatvių siaurinimą ar uždarymą. Kalbame apie naujos alternatyvios gatvės, kuri dubliuotų jau esančias nutiesimą. Tai jau savaime niekaip negali būti pavadinama kamščių didinimu.
O kitas dalykas, kad gatvių platinimu kovoti su automobilizacija tikrai niekam niekada nėra pavykę ir tai nėra įmanoma iš esmės. Ką puikiai galima pamatyti, paminėtoje JAV, tik jos pavyzdys yra kiek kitoks nei tamsta mini. Būtent JAV su savo gatvių platinimu ir plačiausių magistralių tiesimu nieko nepasiekė ir dabar kiek keičia šią kryptį.
O gatvių siaurinimu ar jų panaikinimu, pavertimu pėsčiųjų gatvėmis, kovoti su automobilizacija yra bandyta ir sėkmingai (Olandijos pvz.).
Turi būti nuo yra labai daug skiriasi. Daug kas turi būti, bet faktas, kad to nėra. Todėl sudaryti sąlygas pažeidimams, kurių nepavyks sukontroliuoti, yra durnas ir trumparegiškas veiksmas. Reikia žiūrėti kompleksiškai. Ir tai ne mažiausios gatvės sukūrimas, o atitinkančios aplinką. Dabar daroma kažkokia ale "magistralinė" gatvė, kuri leistų nukirsti kampą judantiems VA <-> Ukmergės g. Kam to reikia, jeigu pačios šios pagrindinės gatvės susikerta už 1 km? Jeigu norima padaryti gatvę, kuria iš Fabijoniškių šiaurės-vakarinės dalies būtų galima greičiau ir tiesiau pasiekti VA, tai geriau jau tegu užbaigia gatvių tinklą tose pačiose Fabijoniškėse: S. Nėries ir L. Giros gatves pratęsia iki M. Lietuvio g. ir taip sukuria tiesioginę jungti su aplinkkeliu ir A2 iš Fabijoniškių.
Apskritai, tai pvz. Gabijos g. kažkokia spūstis būna tik 1 val. ryte ir kokią 1-1,5 val. vakare, kai pats didžiausias pikas. Kitu metu jokių problemų ir poreikio platesnei gatvei nei 1+1 judantiems šia kryptimi nėra.
Taip, spūstis ten būna tada, kai daugiausia žmonių nori pravažiuoti tą gatvę. Nesuprantu kodėl čia toks keistas dalykas pasirodė.
Dėl tų VT gerinimų. Tai miestas būtent ties tuo ir galėtų orientuotis, kad greičiau rekonstruoti Ukmergės g. joje sukuriant geresnes susisiekimo VT galimybes, nei leisti pinigus šiai dienai nebūtinos gatvės tiesimui. Yra pora viadukų virš VA, kurie niekaip nenaudojami ir nesujungti, trūksta būtinų jungčių ar sankryžų pertvarkymo šioje miesto dalyje. T.y. dalykai, kuriuos reikia spresti kuo greičiau. O ši gatvė tikrai nėra prioritetas kaip čia kažkodėl piešiama ir jokių esminių susisiekimo klausimų ji neišspręs.
Žinau tik du VA viadukus kurie dabar veda niekur (gal yra daugiau, neieškojau). Vienas bus prijungtas Šiaurine gatve, kitas turėtu prisijungti prie perkūnkiemio pagal Romo postintą Tarandės ateities viziją.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia yra absurdas. Su automobilių naudojimu kovoti didinant kamščius niekada niekam nepavyko. Tą labai aiškiai galime matyti pvz JAV didmiesčiuose. Tai tik daro vietinę aplinką prastesnę ir taršos kiekį didesnį. Toje gatvėje stovintys važiuoja ne nuo vieno gatvės galo iki kito, todėl pėsčiomis vaikščioti tikrai nepradės. O įsėdus į VT niekur nenuvažiuos, nes VT stovi tame pačiame kamštyje.
O kitas dalykas, kad gatvių platinimu kovoti su automobilizacija tikrai niekam niekada nėra pavykę ir tai nėra įmanoma iš esmės. Ką puikiai galima pamatyti, paminėtoje JAV, tik jos pavyzdys yra kiek kitoks nei tamsta mini. Būtent JAV su savo gatvių platinimu ir plačiausių magistralių tiesimu nieko nepasiekė ir dabar kiek keičia šią kryptį.
O gatvių siaurinimu ar jų panaikinimu, pavertimu pėsčiųjų gatvėmis, kovoti su automobilizacija yra bandyta ir sėkmingai (Olandijos pvz.).
Visos juostos gatvėje tui būti laisvos. Apie parkavimo pažeidimus diskutuota daug kitose temose ir savivaldybės neveiksnumas čia yra problema, o ne gatvės dydis. O poreikį atitinka būtent 4 juostų gatvė. Kurti mažiausias gatves ten, kur yra daugiausia miesto gyventojų yra nesamonė. Suprasčiau jeigu tai būtų rajonas šalia senąmiesčio, bet čia tas visiškai negalioja.
Apskritai, tai pvz. Gabijos g. kažkokia spūstis būna tik 1 val. ryte ir kokią 1-1,5 val. vakare, kai pats didžiausias pikas. Kitu metu jokių problemų ir poreikio platesnei gatvei nei 1+1 judantiems šia kryptimi nėra.
Viešajį transportą reikai daryti patruaklesnį visur. Bet mes nesugebame net 35 metų troleibūsų pakeisti ar sutvarkyti kontaktinio tinklo, tai sudarius kamščius į VT tikrai niekas nepersės.
Ukmergės gatvėje yra planas (iki projekto dar toli) daryti visa gavę 2+2 ir dar po A juosta iš šonų. Bet aš abejoju ar net tas pasvajojimas 2030 metams bus iki to laiko bent pradėtas gyvendinti.
Dėl tų VT gerinimų. Tai miestas būtent ties tuo ir galėtų orientuotis, kad greičiau rekonstruoti Ukmergės g. joje sukuriant geresnes susisiekimo VT galimybes, nei leisti pinigus šiai dienai nebūtinos gatvės tiesimui. Yra pora viadukų virš VA, kurie niekaip nenaudojami ir nesujungti, trūksta būtinų jungčių ar sankryžų pertvarkymo šioje miesto dalyje. T.y. dalykai, kuriuos reikia spresti kuo greičiau. O ši gatvė tikrai nėra prioritetas kaip čia kažkodėl piešiama ir jokių esminių susisiekimo klausimų ji neišspręs.Paskutinis taisė sleader; 2020.02.11, 10:12.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kažkaip matau du prieštaravimo pačio komentare.
Kaip pats minėjai, kad gatvėje eismas vyksta lėčiau nei eina pėstysis. Tai būtent ta priemonė, kurią valdo savivaldybė ir tokiu budu gali riboti automobilizaciją. Jeigu visur tektų tiek stovėti, kad būtų išvis greičiau nueiti pėsčiomis ir įsėdus į VT nuvažiuoti, tai daug kas kelionių automobiliu tikrai atsisakytų. Juo labiau siauresnės gatvės ir statyba ir tolimesnis eksploatavimas kainuoja gerokai pigiau. O kaip žinia, mes požeminio pinigų resurso neturime.
Keturių eismo juostų gatvė, kurioje nėra visos juostos laisvos nėra nė kiek pralaidesnė nei dviejų eismo juostų gatvė su nereguliuojamom žiedinėm sankryžom. Ji tik brangesnė, nesaugesnė ir nepatogesnė pėstiesiems/dviratininkams. Ir čia ne joks gatvės siaurinimas, nes jos ten dabar nėra. Tai būtų gatvės, kuri atitinką aplinką, poreikį, bei miesto viziją nutiesimas. Kaip sakoma - darni plėtra.
Viešajį transportą reikia daryti patraukliu kur jis važiuoja ir kur dabar kyla problemos. O ne gatvėje, kur jo nėra, o jeigu ir bus, tai bus nereikšmingas privežamasis maršrutas. Tų dviejų juostų Pavilnionių g. sąskaita geriau išplatintų Ukmergės g. ir ten per visą ilgį įrengtų pilnavertes A juostas, kas tikrai reikšmingai prisidėtų prie VT patogumo ir populiarumo.
Visos juostos gatvėje tui būti laisvos. Apie parkavimo pažeidimus diskutuota daug kitose temose ir savivaldybės neveiksnumas čia yra problema, o ne gatvės dydis. O poreikį atitinka būtent 4 juostų gatvė. Kurti mažiausias gatves ten, kur yra daugiausia miesto gyventojų yra nesamonė. Suprasčiau jeigu tai būtų rajonas šalia senąmiesčio, bet čia tas visiškai negalioja.
Viešajį transportą reikai daryti patruaklesnį visur. Bet mes nesugebame net 35 metų troleibūsų pakeisti ar sutvarkyti kontaktinio tinklo, tai sudarius kamščius į VT tikrai niekas nepersės.
Ukmergės gatvėje yra planas (iki projekto dar toli) daryti visa gavę 2+2 ir dar po A juosta iš šonų. Bet aš abejoju ar net tas pasvajojimas 2030 metams bus iki to laiko bent pradėtas gyvendinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąAr tikrai reikia keturių juostų gatvės uždaryti mažam trikampiukui ribojamo Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g.? Juk Gabijos g. liks kaip alternatyva, net jeigu ir nuo centro Ukmergės g. važiuojantys nebeteks galimybės į ja iškart pasukti, tai dalis tikrai apsisukinės naujoje sankryžoje ir vis tiek važiuos senuoju maršrutu, kad išvengti dalies šviesoforų. Taigi tam tikrose kryptyse pralaidumas ne dvigubinamas, bet trigubinamas su sąlyga kad naujos gatvės pirmos juostos nebus užparkuotos.
Ir tada kyla klausimas kokia tikimybė, kad jos nepavirs parkavimo vietomis, jeigu dabar nesilaikoma KET aplinkinėse gatvėse? Ir kaip po galais reikės reguliuoti šviesoforus, kad gatvė nesikimštų jei realus pralaidumas bus dvigubai mažesnis dėl užparkuotos juostos?
<...>
Smagu, kad dviračių takai iš abejų pusių, bet vėlgi spėju bus daug stovėjimo prie šviesoforų, ir dauguma stengsis vengti važiuoti palei tokią gatvę ir iškart planuosis maršrutą kur ją tektų kirsti vieną kart ir važiuoti toliau kitomis gatvėmis.
Kas dėl dviračių pervažų laukimo, tai sprendžiant iš važiavimo Laisvės pr. kur teikiamas prioritetas, manau prastovos laikas bus sąlyginai trumpas. Gal tik dėl potencialiai apsaugotų posūkių (nurodytų atskirų juostų posūkiams į dešinę) gali prailgti laikas. Bet gal iki tol išdrįs diegti pagrindinį be rodyklių. Neesu tikras kiek vairuotojų bus aktualu išsukti į jungiamąsias gatves ar Justiniškių g.
Komentuoti:
-
Man irgi kelia klausimų projektas: važiuojant nuo Pašilaičių atsiras keturi šviesoforai kur nebuvo nė vieno. Sureguliuos pagal kokią nors žalią bangą ir dviratininkai užsiknis važiuodami tokia gatve, pėstieji irgi lauks ilgiausiai, kol galės pereiti gatvę (jeigu šviesoforai bus reguliuojami taip kaip naujausiose sankryžose prie visokių LIDL, kur rekonstruota vėliausiai).
Ar tikrai reikia keturių juostų gatvės uždaryti mažam trikampiukui ribojamo Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g.? Juk Gabijos g. liks kaip alternatyva, net jeigu ir nuo centro Ukmergės g. važiuojantys nebeteks galimybės į ja iškart pasukti, tai dalis tikrai apsisukinės naujoje sankryžoje ir vis tiek važiuos senuoju maršrutu, kad išvengti dalies šviesoforų. Taigi tam tikrose kryptyse pralaidumas ne dvigubinamas, bet trigubinamas su sąlyga kad naujos gatvės pirmos juostos nebus užparkuotos.
Ir tada kyla klausimas kokia tikimybė, kad jos nepavirs parkavimo vietomis, jeigu dabar nesilaikoma KET aplinkinėse gatvėse? Ir kaip po galais reikės reguliuoti šviesoforus, kad gatvė nesikimštų jei realus pralaidumas bus dvigubai mažesnis dėl užparkuotos juostos?
Man rodos dvi juostos su parkavimo vietomis ir žiedinėmis sankryžomis čia būtų arčiau realybės, nes taikyti ant to kad piko metu nesusidarytų kamščiai tokiose gatvėse yra beprasmiška. Tokius pavyzdinius projektus reikia palikti visokioms Taurupės gatvėmis, kur jos realiai kažką jungia, o ne bando sutankinti 4+ juostų gatvių tinklą mažame plote.
Smagu, kad dviračių takai iš abejų pusių, bet vėlgi spėju bus daug stovėjimo prie šviesoforų, ir dauguma stengsis vengti važiuoti palei tokią gatvę ir iškart planuosis maršrutą kur ją tektų kirsti vieną kart ir važiuoti toliau kitomis gatvėmis.Paskutinis taisė themanual; 2020.02.10, 10:55.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimągatvių siaurinimu automobilio kiekio problems neišspręsi. Automobilius reikia apmokestinti (savivaldybė realiai gali apmokestinti tik parkavimą ir įvažiavimą į miestą), o viešajį transportą reikia daryti patrauklesnį. Jis nebus patrauklus jeigu stovės gabijos gatvės lygio kamščiuose. O dėl gatės užėmimo stovinčiais automobiliais tai čia yra savivaldybės neveiksnumas baudžiant pažeidėjus ir o ne gatvės pločio kaltė.
Kaip pats minėjai, kad gatvėje eismas vyksta lėčiau nei eina pėstysis. Tai būtent ta priemonė, kurią valdo savivaldybė ir tokiu budu gali riboti automobilizaciją. Jeigu visur tektų tiek stovėti, kad būtų išvis greičiau nueiti pėsčiomis ir įsėdus į VT nuvažiuoti, tai daug kas kelionių automobiliu tikrai atsisakytų. Juo labiau siauresnės gatvės ir statyba ir tolimesnis eksploatavimas kainuoja gerokai pigiau. O kaip žinia, mes požeminio pinigų resurso neturime.
Keturių eismo juostų gatvė, kurioje nėra visos juostos laisvos nėra nė kiek pralaidesnė nei dviejų eismo juostų gatvė su nereguliuojamom žiedinėm sankryžom. Ji tik brangesnė, nesaugesnė ir nepatogesnė pėstiesiems/dviratininkams. Ir čia ne joks gatvės siaurinimas, nes jos ten dabar nėra. Tai būtų gatvės, kuri atitinką aplinką, poreikį, bei miesto viziją nutiesimas. Kaip sakoma - darni plėtra.
Viešajį transportą reikia daryti patraukliu kur jis važiuoja ir kur dabar kyla problemos. O ne gatvėje, kur jo nėra, o jeigu ir bus, tai bus nereikšmingas privežamasis maršrutas. Tų dviejų juostų Pavilnionių g. sąskaita geriau išplatintų Ukmergės g. ir ten per visą ilgį įrengtų pilnavertes A juostas, kas tikrai reikšmingai prisidėtų prie VT patogumo ir populiarumo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kas jau ten tokio vyksta, kad neužtenka dviejų eismo juostų? Tenka važiuoti lėtai ir nepavyksta "pagazuoti" iki 70 km/h?
Ar tai, kad gatvė užsikemša, nes nereguliuojama sankryža su Justiniškių g. yra sunkiai ir lėtai įveikiama? Užtat gatvė patraukli ir patogi pėstiesiems, nes daug kur galima gatvę pereiti per nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas negaištant laiko ir nestovint prie šviesoforų.
Vizijos nebus įgyvendintos jei bus pastoviai platinamos gatvės ir jos tiesiamos plačios ten, kur to visai nereikia. Esmė tokia, kad bent jau kai kuriose atkarpose tos 2+2 gatvės pirmosios juostos bus užimtos stovinčių automobilių ir joks sklandus eismas jomis nevyks. Tik bus eilinį kartą praleistas šansas inžinerinėmis priemonėmis užtikrinti saugų eismo greitį gatvėje, tuo pačiu ją padarant patogią pėstiesiems.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAtsižvelgian į tai kas vyksta Gabijos gavėje tai 1 juostos ten tikrai neužtenka ir labai gerai kad bent daugiau juostų paliko.
O apie vizijas tai savivaldybė gali svaigto ką nori, kasmet daugėjant automobilių skaičiui jie magiškai nesumažės per pusę, kaip savivladybė norėtų.
Ar tai, kad gatvė užsikemša, nes nereguliuojama sankryža su Justiniškių g. yra sunkiai ir lėtai įveikiama? Užtat gatvė patraukli ir patogi pėstiesiems, nes daug kur galima gatvę pereiti per nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas negaištant laiko ir nestovint prie šviesoforų.
Vizijos nebus įgyvendintos jei bus pastoviai platinamos gatvės ir jos tiesiamos plačios ten, kur to visai nereikia. Esmė tokia, kad bent jau kai kuriose atkarpose tos 2+2 gatvės pirmosios juostos bus užimtos stovinčių automobilių ir joks sklandus eismas jomis nevyks. Tik bus eilinį kartą praleistas šansas inžinerinėmis priemonėmis užtikrinti saugų eismo greitį gatvėje, tuo pačiu ją padarant patogią pėstiesiems.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: