Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Ir rašinėja jie ten toliau tas visas savo nesamones ale "Ir vėl išrausė" ir pan. vietoj to kad pakabintų plakatus kas bus daroma, nereiktų čia spėliot visiem tada. Cirko bentkunckas, nekitaip.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
hah, geras. Ramus eismas gali būti ir tada, kai kėgliai po ratais nesimaišo ir nereikia nieko praleidinėt, nes ramiai 90 km/h pralėkt gali.
Komentuoti:
-
Pėsčiųjų pašalinimas, kad netrukdytų transporto eismo.Parašė frefromwig Rodyti pranešimąŠiaip visai įdomu kaip atrodys "ramaus eismo" gatvės pagal Valdą, kai uždrausta judinti gatvių bortus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Viename posėdžio protokole mačiau (ir čia rašiau kažkurioje temoje), kad projektuojant kairių krantinių atkarpą projektuotojams meras pasakė, kad negalima judinti neseniai sudėtų granitinių gatvės bortų, nors gatvė ten tikrai per plati
Tai čia gal į tai referuojama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bortus uždrausta judinti paprastųjų remontų metų, kai dirbama be projektų ir brėžinių. Kai yra normalus projektas su statybos leidimu, viešinimu visuomenei ir t.t., tai be problemų tie bortai judinasi.Parašė frefromwig Rodyti pranešimąŠiaip visai įdomu kaip atrodys "ramaus eismo" gatvės pagal Valdą, kai uždrausta judinti gatvių bortus.
Komentuoti:
-
Rengs projektą vienam ženklui pastatyti?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kaip kaip: gatvės pradžioje ženklas Zona 30 km/h ir lygus asfaltas visu 4m juostų plotyje.
Komentuoti:
-
Kaip kaip: gatvės pradžioje ženklas Zona 30 km/h ir lygus asfaltas visu 4m juostų plotyje.Parašė frefromwig Rodyti pranešimąŠiaip visai įdomu kaip atrodys "ramaus eismo" gatvės pagal Valdą, kai uždrausta judinti gatvių bortus.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip visai įdomu kaip atrodys "ramaus eismo" gatvės pagal Valdą, kai uždrausta judinti gatvių bortus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O ką reiškia "projektuojamos"? Tai jos jau yra. Tiesiog, kai nuties Šiaurinę, ir taps "ramaus eismo".Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVioletinė - ištisinis, geltona - projektuojamos ramaus eismo gatvės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O geltonos spalvos aksvaldacijE kokio tipo bus? Ukmerges g. gal koki maziatriuksmi aksvalda naudos?
Komentuoti:
-
Tiesa, gabalą ir ten eksvalduos:Parašė Arturasz Rodyti pranešimąBet net iki Gabijos g. gaires stovi ...
Komentuoti:
-
Eksvaldavimas visu gražumu, jokių projektų:Parašė Arturasz Rodyti pranešimąGal kas žinote kas planuojama Ukmergės g. dalyje nuo Pašilaičių iki Šeškinės? Abejose gatvės pusėse jau paruoštos plastikinės nukreipiamosios gairės ir kelio remonto ženklai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kas, kas? Ką daugiau šita administracija sugeba be ištisinio asfaltavimo?Parašė Arturasz Rodyti pranešimąGal kas žinote kas planuojama Ukmergės g. dalyje nuo Pašilaičių iki Šeškinės? Abejose gatvės pusėse jau paruoštos plastikinės nukreipiamosios gairės ir kelio remonto ženklai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas žinote kas planuojama Ukmergės g. dalyje nuo Pašilaičių iki Šeškinės? Abejose gatvės pusėse jau paruoštos plastikinės nukreipiamosios gairės ir kelio remonto ženklai.
Komentuoti:
-
Labiau galvoju apie požeminį sprendimą nei viaduko. Viaduko aš ten irgi nenorėčiau.
Komentuoti:
-
Atsiprašau, ne taip pažymėjau pėsčiųjų takus. Visos pėsčiųjų/dviračių jungtys turėtų būti ant žemės – jokių požemių. Požeminis turėtų būti tik automobilių parkavimas, kaip Panoramoj, išskyrus gal tą pagrindinę komplekso gatvę, jungiančią Stadioną, jungtį su Ozo g. ir Akropolio viaduką. Dabartinę parkofkę būtų galima užstatyti panašiu principu kaip Akropolis 2.Parašė spekas Rodyti pranešimąabruo, geros id4jos gera linkme. Man tik kyla klausimas (gal ko nesuprantu) - jei punktyrai vaizduoja požeminius ryšius, tai reiškia, kad požeminis pėsčiųjų srautas ir požeminis auto srautas turėtų prasilenkti keliais lygiais po žeme?
Siūlomi ryšiai kaip tik sueikvotų mažiau teritorijos, nes nebereikėtų tiek daug juostų ties Gelvonų gatve ir tokio plataus įvažiavimo/išvažavimo į Akropolio/stadiono teritoriją.. O dėl dviejų lygių sankryžos – mano siūlymas yra apie jau esamos dviejų lygių sankryžos (ties Akropolio viaduku) užbaigimą ir padarymą pilnaverte – antro viaduko šitai vietai, manau, tikrai nereikia, nebent žūtbūt norim panaikinti šviesoforą Gelvonų/Ozo g. sankryžoj.Parašė spekas Rodyti pranešimąKyla klausimas - ar siūlomi ryšiai neperdaug suvalgytų papildomos aplinkinės teritorijos? Gal tada jau geriau matomą parkofkę pvz užstatyti, o esamą vieno lygio sankryžą versti į pilnavertę dviejų lygių tai išsprendžiant ne tik esamą susisiekimo disfunkciją, bet ir ateities objektų sukuriamus papildomus srautus? Sankryžos konversijai galėtų susimesti visi minimų užstatymų vystytojai ir potencialiai svivaldybė?
Komentuoti:
Komentuoti: