Ta požeminė perėja prie Akropolio visiška nesąmonė, dar ir svastiką primena Su dviračiu važiuojant link Saulėtekio gautųsi kaip kokį labirintą įveikt. Geriau požemius paliktų potencialiai Ozo g. ateityje padarant kažką panašaus kaip su Liepkalnio sankryža planuoja.
Kai pagalvoji, buvo nesąmonė padaryta: pastatytas šalia viadukas, kuris neišnaudojamas maksimaliai, o tokia sankryža, kuria vyksta pagrindinis eismas palikta vieno lygio. Tuo labiau bus pastatytas stadionas, ir vis tiek nenumatoma dviejų lygių? BP nenumatoma šioje sankryžoje dviejų lygių eismas? Tuo labiau, kad Ozo gatvėje kitose vietose nuo Neries iki VA planuojama sustatyti viadukus - tai taip išeina čia bus viena vieta kur bus paliktas vienas lygis?
Paskutinis taisė Romas; 2020.01.23, 08:08.
Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
Tiesa, gal svarbiau buvo atvaizduoti požeminės perėjos ir pasirodo gal net pervažos esmę. Judri - pilna pėsčiųjų sankryža. Atsiras ir judančių ratuotai nemažai. Įdomu kaip gudriai išspręsti tokį mazgą po žeme. Atskirs takus? Lieps vestis?
Įdomu kodėl nėra jungties su Gelvonų g. Tas šviežias takas iki pat sankryžos nenutiestas. Tuo tarpu Saulės skveras/takas (šeškinės) pavaizuotas. Net link Miglos g. (dabar plytelėm) atkarpa pavaizduota.
Rengiamas Ozo - Ukmergės - Gelvonų g. pertvarkymas. Požeminės perėjos prie Akropolio greičiausiai bus atsisakyta. Kažkur po mėnesio turėtų paviešint PP.
Jeigu žurnalistai būtų atėję į svarstymą, tai būtų išgirdę, kad sankryža ties Gabijos g. įvažiavimu bus panaikinta. Bet neatėjo, neišgirdo, o dabar rašo belenką. Ir taip tik aštrina ir taip įaudrintą situaciją.
Kaip smagu bus pėstiesiems. Reikės eiti ratais-kvadratais arba grįžti prie senų įpročių - perbeginėti gatvę draudžiamoje vietoje.
O panaikinta sankryža ties Gabijos g. reikš asfalto nuardymą ties šviesoforu, paliekant nereguliuojamą išvažiavimą? Bei paliekant pseudo įvažiavimą per PC Norfa?
Aš irgi galvojau kaip ten darys nereguliuojamą.... tai man regis realiai ten vienintelis būdas būtų jeigu gatvės vidurio atittvaras būtų per sankrižą ir kirsti ukmergės gatvės nebūtų galima. Kitaip ten nereguliuojant eismo bus visiškas bardakas. Vien iš fabijoniškių srautas užkiš sankrižą. Ar jie čia tikisi kad visi važiuos nauja gatve ir šita sankriža niekas nebesinaudos?
O panaikinta sankryža ties Gabijos g. reikš asfalto nuardymą ties šviesoforu, paliekant nereguliuojamą išvažiavimą? Bei paliekant pseudo įvažiavimą per PC Norfa?
Jeigu žurnalistai būtų atėję į svarstymą, tai būtų išgirdę, kad sankryža ties Gabijos g. įvažiavimu bus panaikinta. Bet neatėjo, neišgirdo, o dabar rašo belenką. Ir taip tik aštrina ir taip įaudrintą situaciją.
Dar viena šviesoforinė sankryža Ukmergės gatvėje: ar nepablogins eismo situacijos?
Vilniaus gatvės Dar viena šviesoforinė sankryža Ukmergės gatvėje: ar nepablogins eismo situacijos? Aidas Pelenis2019 m. lapkričio 26 d. 09:00 1 Vilniaus miesto savivaldybė planuoja tiesti naują, daugiau nei 1100 metrų, Pavilnionių gatvės atkarpą. Visame naujosios, keturių-šešių juostų, gatvės ruože bus įrengtas LED apšvietimas, šaligatviai, raudono asfalto dviračių takas, saugumo saleles. Kaip teigiama projektiniuose siūlymuose, numatoma rekonstruoti ir troleibusų žiedą Justiniškių gatvės gale.
Akivaizdu, jog Pavilnionių gatvės tiesimas bei rekonstrukcija yra ilgai laukta. Vis dėlto kyla klausimas, ar dar viena šviesoforinė sankryža dar labiau nepablogins ir taip apverktino Ukmergės gatvės eismo srautų pralaidumo. Naujoji sankryža turėtų atsirasti tarp šviesoforinės sankryžos prie „BIG“ prekybos centro bei šviesoforinės sankryžos prie „Norfos“ prekybos centro. Kyla klausimas, kodėl nenorima pasinaudoti dėkingu reljefu, nes šioje vietoje lengvai būtų galima pastatyti estakadą, kur naujai projektuojama gatvės dalis, nekirsdama Ukmergės gatvės, galėtų laisvai įsilieti į S. Neries gatvę. Kodėl nenorima mokytis iš praeities klaidų, kuomet Ukmergės ir Ateities gatvės sankryža buvo panaikinta ir pastatyta estakada? Galime būti tikri, jei bus įgyvendintas dar vienos šviesoforinės sankryžos sprendimas, tuomet automobilių srautas Ukmergės gatvėje nusitęs iki pat Vakarinio aplinkkelio.
Vilniaus miesto savivaldybė planuoja tiesti naują, daugiau nei 1100 metrų, Pavilnionių gatvės atkarpą. Visame naujosios, keturių-šešių juostų, gatvės ruože bus įrengtas LED apšvietimas, šaligatviai, raudono asfalto dviračių takas, saugumo saleles. Kaip teigiama projektiniuose siūlymuose, numatoma rekonstruoti ir troleibusų žiedą Justiniškių gatvės gale. Numatoma darbus įgyvendinti trimis etapais Pirmuoju etapu numatoma...
Bet tas palmes rudenį iškasdavo ir veždavo laikyti šiltai, tai manau čia tikrai tokio dalyko nebedarys. Nors nieko globalinis atšilimas tuoj leis ir pas mus palmes sodinti.
Patiko Afrikoj palmės skiriamojoj juostoj, kamienais besiremiančiais į bortus. Lietuvoj, atrodo, 2,3 m minimalus apželdintos skiriamosios centrinės juostos plotis. Reiktų imt pavyzdį iš Afrikos, kur pilna tokių skiriamųjų juostų (taip pat ir gatvėse po viena eismo juosta kiekviena kryptimi): https://www.google.com/maps/@-33.919...7i13312!8i6656
Aišku, nuo druskų reiktų kažkaip apsisaugot. Gal ir stacionariom priemonėm, kad pigiau būtų ilguoju periodu.
Komentuoti: