Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė AudriusV

    Visiškai, ne: šiose miesto gatvėse reikia panaikinti visus šviesoforus ir perėjas, aptverti tvora, kad nebėgiotų "kėgliai", o geriau juos pakišti po žeme, taip pat kaip nereikalingas panaikinti VT juostas ir VT stoteles ( na kam jos ten važiuojantiems į užmiestį reikalingos ?), pastatyti milijonus kainuojančias estakadas sukantiems į kairę, aptverti visą gatvę triukšmo skydais. Vat tada ir bus teisinga miesto gatvė.
    Na tai ir sakau, ne daugiau 2 kategorijų. Kvartalines gatves rezervuojam parkingams, o magistralinėmis einam pasivaikščioti. Ai dar VT stoteles sutankinkim, nes kur tie greitieji G skuba, negi iki jų važiuosim privažiuojamaisiais maršrutais per kažkokius persėdimo mazgus, tegul stoja čia, kur man tiesiausias kelias kirsti magistralę į stotelę. Taip, pačio mikrorajono vystyti nereikia, o tai čia prasidės man po langais kažkokie klegėjimai. Miestą darysim ten toliau, kur mašinos važinėja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė AudriusV

    Visiškai, ne: šiose miesto gatvėse reikia panaikinti visus šviesoforus ir perėjas, aptverti tvora, kad nebėgiotų "kėgliai", o geriau juos pakišti po žeme, taip pat kaip nereikalingas panaikinti VT juostas ir VT stoteles ( na kam jos ten važiuojantiems į užmiestį reikalingos ?), pastatyti milijonus kainuojančias estakadas sukantiems į kairę, aptverti visą gatvę triukšmo skydais. Vat tada ir bus teisinga miesto gatvė.
    O kuo VA ne miesto gatvė? Gal A1 ties Grigiškėm susiaurinam ir įrengiam vaikų žaidimo aikštelių šalia? Ką jau kalbėt apie A1 per Kauną... Išvis kam Grigiškėse statė pvz mazgą ties Vokės tiltais. Galėjo vietoj to padaryt šviesoforą ir parkelį su vaikų žaidimo aikštele Juk tai miesto gatvė

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė AudriusV

    O taip, kiekvieno šių rajonų gyventojų kasdienybė - kuo greičiau pasiekti kelią A2, o magistraliniai keliai tarp rajonų ir šalia rajonų - tam, kad kuo greičiau išvažiuoti iš miesto.
    Ne nu tai kiekvienam aišku, kad "magistraliniai keliai" yra skirti tam, kad galėtum pasisukioti po parduotuves. Mieste egzistuoja tik 2 gatvių kategorijos: tos kuriomis aš važinėju į parduotuvę ir tos kur palieku priparkuotą mašiną nakčiai.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.27, 10:56.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė AudriusV

    Tai visų pirma miesto magistralinė gatvė, kuri jungia miesto rajonus, o ne išvažiavimui iš miesto skirtas kelias kaip vakarinis aplinkkelis.
    Jeigu gyveni centre, šnipiškėse, žimūnuose, šeškinėje, fabijoniškėse, baltupiuose, kokia gatve išvažinėsi į A2? Būtent Ukmergės g., o ne aplinkkeliu. Jis skirtas į A2 važiuoti nebent tik iš tokių rojonų kaip pilaitė ar oro uostas, bet daugumai trazitinė gatvė yra Ukmergės. Pats aplinkkelis labiau tarnauja kaip gatvė tarp rajonų nei Ukmergės g.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
    https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656
    Beje, ten "pavažinėjus" su StreetView galima pamatyt kaip ta gatvė atrodė anksčiau. Buvo kažkas panašaus į Ukmergės g., gal labiau greitkelizuota. Pvz.: https://www.google.lt/maps/@49.61861...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė AudriusV

    Tai visų pirma miesto magistralinė gatvė, kuri jungia miesto rajonus, o ne išvažiavimui iš miesto skirta kelias kaip vakarinis aplinkkelis. Tai, kad šis gatvė naudojama važiuojant link Ukmergės plento, nereiškia ,kad jos paskirtis pasikeitė. Taip vadinami dalykai, kurių nereikėjo statyti ,tai ,matyt, visi taip vadinami mikrorajonai: Pašilaičiai, Fabijoniškės, Justiniškės, Baltupiai, Perkūnkiemis ? O sąvokos yra svarbios, nes be jų iš viso negalima susikalbėti.
    Aplinkelis yra "aplink" miestą. O ši gatvė būtent ir jungia daug rajonų su išvažiavimu iš miesto. Kaip patekti iki aplinkelio, kuris yra aplink miestą, be gatvių, skirtų išvažiavimui?

    Dalykai kurių nereikėjo statyti - Senukai/Iki/Rimi/Statoil/McD konglomeratas, pavieniai išvažiavimai ir kairieji posūkiai (kurie naikinami ar jau panaikinti) į kitus komercinius objektus, Perkūnkaimio-Big sankryžos. Kiek suprantu abiem atvejais turėjo būti viadukai (Šiaurinės ir Pavilnionių), per kuriuos būtų prijungtos gretutinės gatvės. Panašiai kaip dabar yra Ukmergės/Ateities/Laisvės.

    Pašilaičiai ir Fabijoniškės būtent statyti kaip greta Ukmergės gatvės esantys kvartalai, kurie turi konkrečius tvarkingus išvažiavimus į ją. Ir atskirą kvartalinių gatvelių tinklą su mažais versliukais, vaikų žaidimo aikštelėmis ir t.t. atokiau nuo magistralinės gatvės. Justiniškės ir Baltupiai visiškai ne į temą. Nebent tuo, kad Baltupiai naudoja magistralinę Ukmergės gatvę kaip išvažiavimą į aplinkelį. O Justiniškės kaip magistralinę gatvę patekti į dalį miesto rajonų. Perkūnkaimis būtų viskas tvarkoj jei neturėtų savo nuosavų sankryžų, o būtų prijungtas per planuotus dviejų lygių mazgus su VA ir Ukmergės/Pavilnionių.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Besiekiant olandiško modelio, gali gautis vietnamietiškas-nepalietiškas

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Prie ko cia Ukmerges ir greitkelis be isukimu ir nuvaziavimu einantis bent jau nurodytoje vietoje paraleliai gelezinkeliams? O vat jau salia eina kazkas panasaus i Ukmerges, su sviesoforais kas 200 metru ir sankryzomis.

    As nelabai isivaizduoju, pro kur jus ruosiates leisti i Ukmerges visas tas masinas per (skaiciuojam nuo aplinkkelio iki Seskines tilto) ~20 ivaziavimu? Ok, padarysit 3 ivaziavimus vietoj 20, tam reikes irengti paraleliai einancia dubliuojancia gatve vistiek su sviesoforais ir kamsciais. Kaip jus isivaizduojat ten padidinti greiti?
    Taigi nebus beveik mašinų po poros dešimtmečių, išskyrus retus elektrinius Tesla, Bugatti ir Porshe.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Va kaip Olandijoje atrodo Ukmergės g. atitikmenys. Čia ne aplinkkelis, o magistarė į patį miestą centrą, iš kuriuo priešingai nei Vilniuje, nėra išvažiavimo į kitą pusę.

    https://www.google.lt/maps/@52.07192...7i13312!8i6656
    Prie ko cia Ukmerges ir greitkelis be isukimu ir nuvaziavimu einantis bent jau nurodytoje vietoje paraleliai gelezinkeliams? O vat jau salia eina kazkas panasaus i Ukmerges, su sviesoforais kas 200 metru ir sankryzomis.

    As nelabai isivaizduoju, pro kur jus ruosiates leisti i Ukmerges visas tas masinas per (skaiciuojam nuo aplinkkelio iki Seskines tilto) ~20 ivaziavimu? Ok, padarysit 3 ivaziavimus vietoj 20, tam reikes irengti paraleliai einancia dubliuojancia gatve vistiek su sviesoforais ir kamsciais. Kaip jus isivaizduojat ten padidinti greiti?
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.11.27, 10:20.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą

    Neslėpsiu, man patinka Europietiško tankaus miesto tipas. Čia kažkiek off topic radau tokį grafiką


    Vilnius čia būtų ties 750 sqm/per person. Tos neaiškios erdvės ir padaro mus nedabaigtu apšepusiu Detroitu.
    Jeigu Vilniumi nelaikytume 36,5% grynų miškų, plotas gyventojui būtų apie 473 sqm. Jau arčiau Los Angelo ir New Yorko.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Va kaip Olandijoje atrodo Ukmergės g. atitikmenys. Čia ne aplinkkelis, o magistarė į patį miestą centrą, iš kuriuo priešingai nei Vilniuje, nėra išvažiavimo į kitą pusę.

    https://www.google.lt/maps/@52.07192...7i13312!8i6656

    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Išplečiam miestą iki begalybės, prigaminam neaiškių tuščių erdvių, kuriose net piko metu žmogaus nemašinoje nepamatysi, o po to stebimės, kodėl didžiojoje dalyje miesto širdies staugia vieniši vėjai savaitgaliais.
    Tai, kad centras pilnas savaitgliais, niekas nenori sėdėti savo pašilaičiuose ir šeškinėse, nors jei ten siūlot daryti centrą Nr. 2 su jaukiom siaurom gatvėlėm, parduovėlėm ir pan., tada centras tikriai ištuštės ir visi gyvens tik savo kartaluose - mini miesteliuose.
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.27, 10:00.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Ka norejote parodyti siuo pavyzdziu? Kad tunelyje po zeme esanti greito eismo arterija kartais iseina i virsu, kad padaryti is jos isvaziavimus? Kaip tai susije su Ukmerges g.?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai dabar ginčas kyla, nes kai kam dar per mažai šviesoforų - nori daugiau.
    O kas čia siūlė daugiau?

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Ukmergės gatvė jau ir dabar nėra greito eismo gatvė. Tai yra kaip senasnamas apibūdino, tokia stambi gatvė tarp rajonų. Gatvė yra giliai mieste, o infrastruktūra aplink ją kaip išvažiavus iš Kauno (https://goo.gl/maps/VzhucZmCfUT2), t.y. dideli plotai tarp nutolusių didelių pastatų, kur stovėjimo aikštelių suplanavimas dar labiau daro priemiesčio vaizdą. Ir tokio planavimo/neplanavimo pilna, net naujuose kvartaluose miesto centre. Nors ten kvartalais net nepavadinsi. Išplečiam miestą iki begalybės, prigaminam neaiškių tuščių erdvių, kuriose net piko metu žmogaus nemašinoje nepamatysi, o po to stebimės, kodėl didžiojoje dalyje miesto širdies staugia vieniši vėjai savaitgaliais.

    Neslėpsiu, man patinka Europietiško tankaus miesto tipas. Čia kažkiek off topic radau tokį grafiką
    Click image for larger version

Name:	Revised_petrol_use_urban_density.jpg
Views:	68
Size:	89,1 kB
ID:	1685181

    Vilnius čia būtų ties 750 sqm/per person. Tos neaiškios erdvės ir padaro mus nedabaigtu apšepusiu Detroitu.

    Paskutinis taisė ZXS; 2018.11.27, 09:42.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai jie ir toliau galės važiuot. Kame problema? Gi gatvėje nebus mažinamas eismo juostų skaičius, dings kai kurie šviesoforai.
    Tai dabar ginčas kyla, nes kai kam dar per mažai šviesoforų - nori daugiau.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Galima paimti ir Perkūnkiemio gyventojus . Jie irgi ta gatve turbūt dažniau važiuoja ne iki Pašilaičių ar Fabijoniškių, o iki centro. Nes nėra tiesesnės gatvės, jungiančios šiaurinį Vilnių su Vilniaus centru.
    Tai jie ir toliau galės važiuot. Kame problema? Gi gatvėje nebus mažinamas eismo juostų skaičius, dings kai kurie šviesoforai.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Skaitant čia kai kuriuos postus galima pagalvoti, kad didelė dalis kasdien Ukmergės g. važiuojančių važiuoja į... Ukmergę. Kasdien. Ryte ir vakare.
    Galima paimti ir Perkūnkiemio gyventojus . Jie irgi ta gatve turbūt dažniau važiuoja ne iki Pašilaičių ar Fabijoniškių, o iki centro. Nes nėra tiesesnės gatvės, jungiančios šiaurinį Vilnių su Vilniaus centru.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

    Yra Fabijoniškėse servisiukų, Ukmergės gatvei atsukusių nugarą . Čia daugelis užsifiksavo ties tuo, kad Mauricui svarbu iš Tarandės (kažin ar jis išvis ten gyvena) greitai pasiekti miesto centrą, todėl ir gina greito eismo gatvės idėją. Bet galima žiūrėti plačiau - atvažiuoja juk žmonės į Vilnių ir iš Širvintų, Ukmergės, Panevėžio. Ir jei Ukmergės gatvė nebus tranzitinė, tai nereiškia, kad tokios gatvės nereikia. Miestui dar paaugus ir patankėjus, po poros dešimtmečių gal bus paišomos vizualizacijos, kaip reikia tiesti magistralinę estakadą, nes Ukmergės gatvė tapo beviltiškai užkišta, o miesto centrą vis tik reikia pasiekti (ir ne tik Tarandės gyventojams).
    Ne estakadomis kamščiai turi būti sprendžiami o apmokestinamu įvažiavimu, brangiu parkingu, geru VT ir Park & Ride aikštelėmis kur pasibaigia autostrada.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Skaitant čia kai kuriuos postus galima pagalvoti, kad didelė dalis kasdien Ukmergės g. važiuojančių važiuoja į... Ukmergę. Kasdien. Ryte ir vakare.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Visas tas parduotuvėles pirmuose aukštuose reiktų orientuoti į gretimas šalutines gatves.
    Yra Fabijoniškėse servisiukų, Ukmergės gatvei atsukusių nugarą . Čia daugelis užsifiksavo ties tuo, kad Mauricui svarbu iš Tarandės (kažin ar jis išvis ten gyvena) greitai pasiekti miesto centrą, todėl ir gina greito eismo gatvės idėją. Bet galima žiūrėti plačiau - atvažiuoja juk žmonės į Vilnių ir iš Širvintų, Ukmergės, Panevėžio. Ir jei Ukmergės gatvė nebus tranzitinė, tai nereiškia, kad tokios gatvės nereikia. Miestui dar paaugus ir patankėjus, po poros dešimtmečių gal bus paišomos vizualizacijos, kaip reikia tiesti magistralinę estakadą, nes Ukmergės gatvė tapo beviltiškai užkišta, o miesto centrą vis tik reikia pasiekti (ir ne tik Tarandės gyventojams).

    Komentuoti:

Working...
X