Parašė AudriusV
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
-
Parašė AudriusV
Visiškai, ne: šiose miesto gatvėse reikia panaikinti visus šviesoforus ir perėjas, aptverti tvora, kad nebėgiotų "kėgliai", o geriau juos pakišti po žeme, taip pat kaip nereikalingas panaikinti VT juostas ir VT stoteles ( na kam jos ten važiuojantiems į užmiestį reikalingos ?), pastatyti milijonus kainuojančias estakadas sukantiems į kairę, aptverti visą gatvę triukšmo skydais. Vat tada ir bus teisinga miesto gatvė.
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV
O taip, kiekvieno šių rajonų gyventojų kasdienybė - kuo greičiau pasiekti kelią A2, o magistraliniai keliai tarp rajonų ir šalia rajonų - tam, kad kuo greičiau išvažiuoti iš miesto.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.27, 10:56.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV
Tai visų pirma miesto magistralinė gatvė, kuri jungia miesto rajonus, o ne išvažiavimui iš miesto skirtas kelias kaip vakarinis aplinkkelis.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV
Tai visų pirma miesto magistralinė gatvė, kuri jungia miesto rajonus, o ne išvažiavimui iš miesto skirta kelias kaip vakarinis aplinkkelis. Tai, kad šis gatvė naudojama važiuojant link Ukmergės plento, nereiškia ,kad jos paskirtis pasikeitė. Taip vadinami dalykai, kurių nereikėjo statyti ,tai ,matyt, visi taip vadinami mikrorajonai: Pašilaičiai, Fabijoniškės, Justiniškės, Baltupiai, Perkūnkiemis ? O sąvokos yra svarbios, nes be jų iš viso negalima susikalbėti.
Dalykai kurių nereikėjo statyti - Senukai/Iki/Rimi/Statoil/McD konglomeratas, pavieniai išvažiavimai ir kairieji posūkiai (kurie naikinami ar jau panaikinti) į kitus komercinius objektus, Perkūnkaimio-Big sankryžos. Kiek suprantu abiem atvejais turėjo būti viadukai (Šiaurinės ir Pavilnionių), per kuriuos būtų prijungtos gretutinės gatvės. Panašiai kaip dabar yra Ukmergės/Ateities/Laisvės.
Pašilaičiai ir Fabijoniškės būtent statyti kaip greta Ukmergės gatvės esantys kvartalai, kurie turi konkrečius tvarkingus išvažiavimus į ją. Ir atskirą kvartalinių gatvelių tinklą su mažais versliukais, vaikų žaidimo aikštelėmis ir t.t. atokiau nuo magistralinės gatvės. Justiniškės ir Baltupiai visiškai ne į temą. Nebent tuo, kad Baltupiai naudoja magistralinę Ukmergės gatvę kaip išvažiavimą į aplinkelį. O Justiniškės kaip magistralinę gatvę patekti į dalį miesto rajonų. Perkūnkaimis būtų viskas tvarkoj jei neturėtų savo nuosavų sankryžų, o būtų prijungtas per planuotus dviejų lygių mazgus su VA ir Ukmergės/Pavilnionių.
Komentuoti:
-
Besiekiant olandiško modelio, gali gautis vietnamietiškas-nepalietiškas
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPrie ko cia Ukmerges ir greitkelis be isukimu ir nuvaziavimu einantis bent jau nurodytoje vietoje paraleliai gelezinkeliams? O vat jau salia eina kazkas panasaus i Ukmerges, su sviesoforais kas 200 metru ir sankryzomis.
As nelabai isivaizduoju, pro kur jus ruosiates leisti i Ukmerges visas tas masinas per (skaiciuojam nuo aplinkkelio iki Seskines tilto) ~20 ivaziavimu? Ok, padarysit 3 ivaziavimus vietoj 20, tam reikes irengti paraleliai einancia dubliuojancia gatve vistiek su sviesoforais ir kamsciais. Kaip jus isivaizduojat ten padidinti greiti?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVa kaip Olandijoje atrodo Ukmergės g. atitikmenys. Čia ne aplinkkelis, o magistarė į patį miestą centrą, iš kuriuo priešingai nei Vilniuje, nėra išvažiavimo į kitą pusę.
https://www.google.lt/maps/@52.07192...7i13312!8i6656
As nelabai isivaizduoju, pro kur jus ruosiates leisti i Ukmerges visas tas masinas per (skaiciuojam nuo aplinkkelio iki Seskines tilto) ~20 ivaziavimu? Ok, padarysit 3 ivaziavimus vietoj 20, tam reikes irengti paraleliai einancia dubliuojancia gatve vistiek su sviesoforais ir kamsciais. Kaip jus isivaizduojat ten padidinti greiti?Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.11.27, 10:20.
Komentuoti:
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimą
Neslėpsiu, man patinka Europietiško tankaus miesto tipas. Čia kažkiek off topic radau tokį grafiką
Vilnius čia būtų ties 750 sqm/per person. Tos neaiškios erdvės ir padaro mus nedabaigtu apšepusiu Detroitu.
Komentuoti:
-
Va kaip Olandijoje atrodo Ukmergės g. atitikmenys. Čia ne aplinkkelis, o magistarė į patį miestą centrą, iš kuriuo priešingai nei Vilniuje, nėra išvažiavimo į kitą pusę.
https://www.google.lt/maps/@52.07192...7i13312!8i6656
Parašė ZXS Rodyti pranešimąIšplečiam miestą iki begalybės, prigaminam neaiškių tuščių erdvių, kuriose net piko metu žmogaus nemašinoje nepamatysi, o po to stebimės, kodėl didžiojoje dalyje miesto širdies staugia vieniši vėjai savaitgaliais.Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.27, 10:00.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai dabar ginčas kyla, nes kai kam dar per mažai šviesoforų - nori daugiau.
Komentuoti:
-
Ukmergės gatvė jau ir dabar nėra greito eismo gatvė. Tai yra kaip senasnamas apibūdino, tokia stambi gatvė tarp rajonų. Gatvė yra giliai mieste, o infrastruktūra aplink ją kaip išvažiavus iš Kauno (https://goo.gl/maps/VzhucZmCfUT2), t.y. dideli plotai tarp nutolusių didelių pastatų, kur stovėjimo aikštelių suplanavimas dar labiau daro priemiesčio vaizdą. Ir tokio planavimo/neplanavimo pilna, net naujuose kvartaluose miesto centre. Nors ten kvartalais net nepavadinsi. Išplečiam miestą iki begalybės, prigaminam neaiškių tuščių erdvių, kuriose net piko metu žmogaus nemašinoje nepamatysi, o po to stebimės, kodėl didžiojoje dalyje miesto širdies staugia vieniši vėjai savaitgaliais.
Neslėpsiu, man patinka Europietiško tankaus miesto tipas. Čia kažkiek off topic radau tokį grafiką
Vilnius čia būtų ties 750 sqm/per person. Tos neaiškios erdvės ir padaro mus nedabaigtu apšepusiu Detroitu.
Paskutinis taisė ZXS; 2018.11.27, 09:42.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai jie ir toliau galės važiuot. Kame problema? Gi gatvėje nebus mažinamas eismo juostų skaičius, dings kai kurie šviesoforai.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGalima paimti ir Perkūnkiemio gyventojus . Jie irgi ta gatve turbūt dažniau važiuoja ne iki Pašilaičių ar Fabijoniškių, o iki centro. Nes nėra tiesesnės gatvės, jungiančios šiaurinį Vilnių su Vilniaus centru.
Komentuoti:
-
Skaitant čia kai kuriuos postus galima pagalvoti, kad didelė dalis kasdien Ukmergės g. važiuojančių važiuoja į... Ukmergę. Kasdien. Ryte ir vakare.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Yra Fabijoniškėse servisiukų, Ukmergės gatvei atsukusių nugarą . Čia daugelis užsifiksavo ties tuo, kad Mauricui svarbu iš Tarandės (kažin ar jis išvis ten gyvena) greitai pasiekti miesto centrą, todėl ir gina greito eismo gatvės idėją. Bet galima žiūrėti plačiau - atvažiuoja juk žmonės į Vilnių ir iš Širvintų, Ukmergės, Panevėžio. Ir jei Ukmergės gatvė nebus tranzitinė, tai nereiškia, kad tokios gatvės nereikia. Miestui dar paaugus ir patankėjus, po poros dešimtmečių gal bus paišomos vizualizacijos, kaip reikia tiesti magistralinę estakadą, nes Ukmergės gatvė tapo beviltiškai užkišta, o miesto centrą vis tik reikia pasiekti (ir ne tik Tarandės gyventojams).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Skaitant čia kai kuriuos postus galima pagalvoti, kad didelė dalis kasdien Ukmergės g. važiuojančių važiuoja į... Ukmergę. Kasdien. Ryte ir vakare.
Komentuoti:
-
Visas tas parduotuvėles pirmuose aukštuose reiktų orientuoti į gretimas šalutines gatves.
Komentuoti:
Komentuoti: