Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ne visai supratau, siūlei 2+2+A juostos ar 2+2 su A included?
    Included.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    T
    Aš parengtam projektui visai nepritariu. Mano manymu čia reikia daryt 2+2 su A juostomis ir jokių 5 juostų išplatėjimų ties sankryžomis. Maksimalų apželdinimą ir tiesiog geresnę architektūrą.
    Ne visai supratau, siūlei 2+2+A juostos ar 2+2 su A included?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai gali būti ir 2 juostų, bet tai suprask, kad gatvės yra skirstomos į kategorijas ne šiaip sau. Pavilnionių g. numatyta intensyvesnio eismo tam, kad nebūtų intensyvaus eismo kitose gatvėse. Todėl negalima jos daryt kaip kokios D kategorijos gatvės (1+1), nes tai tiesiog nepagerins susisiekimo.

    Aš parengtam projektui visai nepritariu. Mano manymu čia reikia daryt 2+2 su A juostomis (t.y. 1+1 ir 1+1 A juostos) ir jokių 5 juostų išplatėjimų ties sankryžomis. Maksimalų apželdinimą ir tiesiog geresnę architektūrą.

    Savo pastabas siųsti siūlau ne tik projektuotojai, bet prikabinant Antoną, Poderskį ir Šimašių. Atsakymų negausit greičiausiai, bet kuo daugiau nepasitenkinimo iš žmonių bus - tuo daugiau šansų padaryt įtaką.
    Paskutinis taisė Creatium; 2019.10.29, 10:05.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Negalėtų, nes gatvė yra C kategorijos, o ir jos svarba tame rajone bus didelė. Nori nenori ji surinks srautą iš paralelinių (esamų ir būsimų) gatvelių bei turės jungtis su magistralinėmis.

    Ar siuntėt pastabas projektuotojai ir savivaldybei? Aš savo ilgą laišką išsiunčiau.
    Siunčiau. Atrašė, kad svarstymas nukeltas. Tik neparašė, kiek laiko.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    C kategorija gali būti ir dviejų eismo juostų. Visa klausimo esmė yra miesto planavimo prioritetai, kurie akivaizdžiai yra "pakilimo takų" tiesimas ten kur jų nereikia ir pagrindinių gatvių užkimšimas ten neturinčiu būti srautu, ne teisingų prioritetų nenustatymas. Pastabos projektuotojui projektavimo užduoties ir pačios miesto strategijos nepakeis. Šiaip įdomu kiek gyventojų, kuriuos tiesiogiai tai palies, nusiuntė tas pastabas ir jas surašė racionaliai bei argumentuotai.

    Dabar planuojama sukurti "svarbią" gatvę, kuri bus patraukli tranzitu važiuojantiems, nes leis greičiau nukirsti kokį kampą. Lygiai taip kaip pvz. važiuojant Vakariniu aplinkkeliu nuo Gariūnų link priemiesčio už Pilaitės Sudervės kryptimi, tai greičiau ir arčiau yra važiuoti Taurupės g. ir pačioje Pilaitėje pravažiuoti per gatveles/kiemus, nei važiuoti kaip priklausytų tokiam "tranzitiniam" srautui - per Pilaitės pr.
    Paskutinis taisė sleader; 2019.10.29, 09:35.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Negalėtų, nes gatvė yra C kategorijos, o ir jos svarba tame rajone bus didelė. Nori nenori ji surinks srautą iš paralelinių (esamų ir būsimų) gatvelių bei turės jungtis su magistralinėmis.

    Ar siuntėt pastabas projektuotojai ir savivaldybei? Aš savo ilgą laišką išsiunčiau.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nereikia dešimtmečių tam, kad Pavilnionių gatvės projektą su sankryža su ta pačia Ukmergės gatve, padaryti bent panašų į tą pačią demonstruotą viziją. Tuo tarpu projektiniuose pasiūlymuose pristatė pliką pakilimo taką net be medžių - ir visiems gerai. Tai čia kaip, reikėjo dar užauginti naują kartą VMSA klerkų, kad tokio nepraleistų ar kaip?
    Kas keisčiausia tai pačiame PP analizuojant situaciją rašoma ir pateikiamos nuotraukos, kad esama gatvės atkarpa pilnai užstatyta automobiliais, jie statomi chaotiškai. O čia bac ir suprojektuoja plačią gatvę visai be stovėjimo vietų. Atliekam analizę ir matom, kad didžiausias poreikis ten yra automobilių stovėjimo vietoms, bet špygą jums - bus gatvė be jų.
    Taip pat labai sunkiai suprantamas noras įrengti tokią "magistralinę" jungtį tarp VA ir Ukmgergės g. palei gyventojų langus, kai už ~1km šios arterijos ir taip turi sankryžą didelį transporto mazgą. Čia pilnai galėtų būti 1+1 tipo gatvelė aplinkinių gyventojų ir verslo patogumui.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pavolnionių gatvė planuojama jau dešimt metų, tik tai kažkaip niekaip tų kelių sklypų nepaima. Beje tokį projektą kuris visas yra mažesnis už šiaurinės 1 etapą dar skaidyti į tris etapus tai kažkas labai biurokratiją mėgsta.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    O kad yra kuriamos vizijos irgi labai gerai, nes po sovietmečio daugiau mažiau viskas buvo daroma be jų, tik nereikia įsivaizduoti kad jos per vieną kadenciją pavirs kūnu, nes jos dažnai skirtos 10, 20 ar net 30 metų laikotrapiui.
    Nereikia dešimtmečių tam, kad Pavilnionių gatvės projektą su sankryža su ta pačia Ukmergės gatve, padaryti bent panašų į tą pačią demonstruotą viziją. Tuo tarpu projektiniuose pasiūlymuose pristatė pliką pakilimo taką net be medžių - ir visiems gerai. Tai čia kaip, reikėjo dar užauginti naują kartą VMSA klerkų, kad tokio nepraleistų ar kaip?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniuje planuoja jungtį tarp Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-ir-ukmerges-g
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rojektavima-2/
    Sostinėje ketinama rekonstruoti ir statyti tris gatves bei įrengti šviesoforais reguliuojamas sankryžas. Miesto savivaldybės puslapyje pateiktuose projektiniuose pasiūlymuose skelbiama apie numatomą Pavilnionių g. nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g. ir L. Zamenhofo g. nuo Ukmergės g. iki S. Neries g. Vilniuje, projektavimą. Bendras projektuojamų Pavilnionių, Justiniškių ir L. Zamenhofo gatvių ilgis – beveik 1.700 m. Visos minimos gatvės yra ypatingi statiniai (C2 kategorijos). Planuojamų gatvių statybos darbus numatoma vykdyti trimis etapais.
    Gatvėse numatomi apšvietimo ir lietaus nuotekų tinklai, esami apšvietimo stulpai pagal galimybę bus išsaugomi, jei netrukdys gatvių išplatinimui. Visose sankryžose bus šviesoforų reguliavimas. Taip pat numatoma rekonstruoti troleibusų žiedą Justiniškių g. gale.
    Dokumentuose rašoma, kad šiuo metu Pavilnionių g. yra pastatyta atkarpomis nuo Gineitiškių gyvenvietės, o gatvės atkarpa iki Ukmergės g. iš viso nepastatyta. Gatvės ruože yra 3 privatūs sklypai, kuriems šiuo metu vykdoma paėmimo visuomenės poreikiams procedūra pagal galiojantį teritorijų planavimo dokumentą. L. Zamenhofo g. nuo Ukmergės g. iki S. Neries g. taip pat nepastatyta dėl 2 privačių sklypų. Šiems sklypams taip pat vykdomos paėmimo visuomenės poreikiams procedūros.
    p.s. planuoja ir planuoja. Įdomu, ar pabaigs iš viso ką nors per dabartinę VMSA kadenciją nepamirštant ir ankstesnės???
    Nuo 2014 metų nutiesė tik Santaros ir staiga laikina tapusią Taurupės. Visa kita vien plepaluose, vien ko verta "turbo vizija" prieš rinkimus apie Ukmergės konversiją į kažką tokio.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2019.10.28, 18:39.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Neblogas pavyzdys yra išsukant iš Perkūnkaimio Rimi/Bieliūnų gatvės į Ukmergės link centro. Nors gal ten net perspausta - didesnių gabaritų auto turbūt labiau žiūri kaip pravažiuot nenubraukus šono į atitvarus nei į pėsčiuosius Bet lėtai gražiai visi pravažiuoja.
    Tik ten užmiršta, kad yra šaligatvis ir toliau už autobuso stotelės, todėl visi ten šoka po ratais kad kirsti kelią, nes iki perėjos nėra nei kelio, nei motyvacijos (reikėtu daryti lanką). Ten taip pat turėtu būti perėja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Šiaip tai jo. Galėtų padaryt su pėsčiųjų ir dviratininkų pirmenybe, kaip yra ties įvažiavimais.
    Neblogas pavyzdys yra išsukant iš Perkūnkaimio Rimi/Bieliūnų gatvės į Ukmergės link centro. Nors gal ten net perspausta - didesnių gabaritų auto turbūt labiau žiūri kaip pravažiuot nenubraukus šono į atitvarus nei į pėsčiuosius Bet lėtai gražiai visi pravažiuoja.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Šiuo metu visa Pavilnionių g. Pradedant nuo sankryžos su Perkūnkiemio g. nustatyta automobiliais, pasiūlymuose parkavimo vietų 0. Kažin kur jų manimų pasidės visi automobiliai? Nekalbant apie tai, kad beveik visi turės važinėti kvadratais, kad į savo kiemą papulti. Praeitas projektas kiek pamenu buvo labai panašus ir smarkiai kritikuotas vietos bendruomenių, tad manau, kad gaus keisti ir smarkiai
    Paskutinis taisė k0fis; 2019.10.07, 17:10.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Prisimenant Šimašiaus priešrinkiminę Ukmergės gatvės viziją ir matant šitą aerouostą nejučiom apima depresija
    Jo, projektas turi daug trūkumų. Juostos ne pagal naujausią STR, krūva nenaudojamo ir uždažyto asfalto (galėtų būti želdynų juostos), visiškai nerasta bent kažkiek architektūros... žodžiu prastai. Parašiau ilgą litaniją projektuotojai ir savivaldybės galvoms.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Prisimenant Šimašiaus priešrinkiminę Ukmergės gatvės viziją ir matant šitą aerouostą nejučiom apima depresija

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nusimato daug bandymų sustabdyti tokios gatvės tiesimą, nors ji tikrai reikalinga.
    Man tik nesuprantama kodėl niekur pas mus neplanuoja daryti posūkių į dešinę apvažiuojant šviesoforą, nors ir poreikis yra, ir vietos tam kai kur pakanka. Jau išvažiavime iš aplinkkelio į Pavilnionių g. "sugrybavo" kaip reikiant ir nepadarė, nors vietos yra, bet ir toliau lipa ant to pačio grėblio.
    Pvz. tam pačiame išvažiavime iš Pavilnionių g. į Justiniškių g. ties troleibusų žiedu, kodėl nepadaryti dešiniojo nereguliuojamo posūkio? Lygiai taip pat ir išvažiavime iš naujos Zamenhofo g. atkarpos ties viešbučiu į Ukmergės g. Dabar ten pravažiavimas į viešbutį, kuris naikinsis, tai būtų pakankamai vietos nereguliuojamam dešiniajam posūkiui įrengti, kuris pagelbėtų sklandesniam išvažiavimui iš Fabijoniškių, nes abu dabartiniai (ties Lidl ir Depo) labai problematiški.
    Parašyk, pasiūlyk.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nusimato daug bandymų sustabdyti tokios gatvės tiesimą, nors ji tikrai reikalinga.
    Man tik nesuprantama kodėl niekur pas mus neplanuoja daryti posūkių į dešinę apvažiuojant šviesoforą, nors ir poreikis yra, ir vietos tam kai kur pakanka. Jau išvažiavime iš aplinkkelio į Pavilnionių g. "sugrybavo" kaip reikiant ir nepadarė, nors vietos yra, bet ir toliau lipa ant to pačio grėblio.
    Pvz. tam pačiame išvažiavime iš Pavilnionių g. į Justiniškių g. ties troleibusų žiedu, kodėl nepadaryti dešiniojo nereguliuojamo posūkio? Lygiai taip pat ir išvažiavime iš naujos Zamenhofo g. atkarpos ties viešbučiu į Ukmergės g. Dabar ten pravažiavimas į viešbutį, kuris naikinsis, tai būtų pakankamai vietos nereguliuojamam dešiniajam posūkiui įrengti, kuris pagelbėtų sklandesniam išvažiavimui iš Fabijoniškių, nes abu dabartiniai (ties Lidl ir Depo) labai problematiški.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nesuvokiu, kaip troleibusai papuls į žiedą?
    Suprantu, kad posūkis į kairę iš Justiniškių g. ir po to dešinėn į "žiedą".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nesuvokiu, kaip troleibusai papuls į žiedą?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pavilnionių g. projektiniai pasiūlymai, derinama su visuomene:

    https://citify.eu/pavilnioniu-g/











    Komentuoti:

Working...
X