Sakyčiau protingiau yra numatyti Zona 30, nei gyvenamąją zoną.
Šiose gatvėse Gyvenamosios zonos principas neveikia ir neveiks dėl įrengtos infrastruktūros, nes gatvė nėra viename lygyje, yra atskiras takas, atskirtas 15 cm bortu, asfalto danga, nėra iškreivinimų. Kad apramintų vairuotojus - gyvenamosios zonos ženklo neužtenka.
Ar gyvenamoji zona, ar zona 30, pėstieji gali kirsti gatvę, bet kurioje vietoje, nes tose gatvėse nėra perėjų.
Prasmingiau būtų prašyti įvesti vienpusį eismą, tam tikrose atkarpose, nes prasilenkimai ypač sudėtingi dėl užparkuotos vienos eismo juostos ir būtų išvengta aprašytos situacijos su sunkvežimiais.
Taip pat, jei būtų įvestas vienpusis eismas, galima būtų parkavimo pagalba iškreivinti gatvę, t. y. suženklinus parkavimo vietas, kurios kas kažkiek persimestų į kitą gatvės pusę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Pašilaičiuose Dociškių/Sviliškių g. kvartale vietoj daug metų kabojusio ženklo 'Gyvenamoji zona', dėl nesuprantamų priežasčių dabar įkalė Zona 30.
Bandyta kovoti per tvarkau Vilnių, bet nesėkmingai. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/395290
Mano argumentai: gatvės visiškai vietinės reikšmės, viena juosta apstatyta automobiliais, gausiai gyvename kvartale, daug tenka kirsti, nešant šiukšles į kitoje pusėje esančius konteinerius, dviračiais saugiai negali važiuot nes lipa ant galvos avtomobilistai, vaikai gali išlėkt. Yra jau buvę partrenkę. Fūra viena kita yra buvus įsukus (matyt per klaidą), ir tada jau labanakt išvažiuot...
Jų argumentas "Minėtose gatvėse yra įrengti šaligatviai, kuriais pėstieji ir turėtų eiti. Nereikia skatinti pėsčiųjų eismo važiuojamąja kelio dalimi, kai tai nėra neišvengiama. "
Kažkodėl jie bl sugeba įkalti Gyvenama zona ir sektorinį greičio matuoklį B. Krivicko vienpusiame, o ir planuose Pašilaičių kiaušinius padaryt lėto eismo, suprask, iš dabar esančio 30, į turbūt 20 km/h, o čia bl gaili Gyvenama zona ženklo. Bent kiek apraminti lakstūnus. Kodėl taip? Paaiškinkit man ar aš kažko nesuprantu?
Fun fact: vis tik nevisose vietose pakeitė, dar liko prie vienos gatvelės per kurią į visą zoną patenkama. Gaunasi prieštaraujantys ženklai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąMokate kiaurai tvoras ir užtvarus pravažiuoti?
Googlemaps rodo taip važiuoti, bet ten jau du metai kaip užtverta.
Vilnius, Vilnius County - Google Maps
1 Pašilaičių g. - Google Maps
Komentuoti:
-
Parašė mayroo kas trukdo taip:
Googlemaps rodo taip važiuoti, bet ten jau du metai kaip užtverta.
Vilnius, Vilnius County - Google Maps
1 Pašilaičių g. - Google Maps
Komentuoti:
-
Šis Sleader pavyzdys gerai iiustruoja vieną iš, sakyčiau, rimtų priežasčių dėl ko Vilniuje daug kur generuojasi kamščiai. Jie dalinai generuojasi, nes nėra užbaigtas net projektinis pagrindinių gatvių tinklas. Todėl gatvių tinklo užbaigimui sakyti, kad ,,papildomų gatvių tiesimas nieko nepadės'' arba ,,papildomų gatvių tiesimas didins automobilizaciją'' yra neteisinga kuomet net infra, kuri turi būti pilnai užbaigta, kad atliktų savo funkcijas, nėra nutiesta.Paskutinis taisė spekas; 2024.11.23, 11:23.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Keisčiausia, kad bus prieš pat salona įrengta nauja posūkio į kairę eismo juosta iš Ukmergės g. Nors dėl lygiagretaus pravažiavimo, galima būtų iki naujo salono privažiuoti ir nuo esančio posūkio ties Kemi. Ir aišku, pagal miesto transporto planuotojus, yra visiškai saugu ir patogu yra pasukti į kairę, kertant tris eismo juostas.
Nors vat čia suorganizuoti posūkį į kairę kažkodėl atrodo nesaugu ir viską čia reikia atitverti tvoromis ir barikadomis:
Ir dėl čia trūkstamo posūkio, norint atvažiuoti link Sostenos ar to pačio naujo Kia salono nuo Laisvės pr. ir Baltrušaičio g. sankryžos pusės, reikia daryti vat tokį garbės ratą per ir taip jau apkrautas gatves, sankryžas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ukmergės gatvės pralaidumas ir taip
blogas, ar normalu kad ties statomu naujųmu kia salonu įrengs dar vieną reguliuojamą perėją?
100m iki jos yra jau ir 300m už yra šviesoforai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tikrai taip: Bukiškis kelio atžvilgiu - šiaurės rytai, o Tarandė - pietvakariai
Tiesiog kaip ir sakiau, rašiau žiūrėdamas į brėžinį, o kadangi brėžiniuose kelias nubrėžtas ne įstrižai pagal tikslias kryptis, o horizontaliai, tai taip ir gavosi.
Mano paminėtos nuovažos bus Tarandės pusėje, o Ginthus minėtas tarp sienučių įremintas nuvažiavimas Bukiškio pusėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na jei Ukmergė yra šiaurėje nuo Vilniaus, tai Bukiškis yra rytuose arba šiaurės rytuose, o ne šiaurėje, ir atitinkamai Tarandė yra vakaruose arba pietvakariuose, bet ne pietuose.
Šiaip jau žemėlapy pasižiūrėjus kryptis viskas matosi.
bet tikiuosi visi suprato
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąČia vakarinė arba pietvakarinė pusė pagal mane (jei čia apie žaliai pažymėtus stačiakampius).Todėl taip ir parašiau, bet tikiuosi visi suprato.
O pažymėtos nuovažos mano taip pavadintoje pietinėje pusėje. Jos bus dvi, neaišku kam.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaurinėje pusėje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaurinėje pusėje ten iš bėdos galima viską sugrūsti į tai kas yra dabar. Iki pačio tunelio ir numatytos trys juostos, tai tas įrėminimas tarp atraminių iš bėdos kaip ir "sueitų". Aišku gal ir pietinėje pusėje vietoje sustojimo juostos būtų galima įterpti trečią juostą, nes padarius atkarpoje leistiną greitį 80/90 galima be tų sustojimo juostų apsieiti. Tik tokiu atveju nuovažą reikėtų įrengti ten, kur būtų vietos ant žemės lėtėjimo juostai. Aš nesuprantu kodėl pas mus viską bandomą sugrūsti į vieną tašką ir visokius nuvažiavimus įrengti mažame ribotame plote.
Dabar pagal šį projektą bus įrengiama nuovaža šalia tunelio, o pagal VMS projektą, kur daroma gatvė -dar viena už 460 metrų. Kam čia tiek reikia? Gal geriau padaryti vieną, su normalaus ilgio lėtėjimo ir greitėjimo juostomis...
Paskutinis taisė sleader; 2024.11.20, 15:09.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kokios dar perspektyvos, kai ir taip nuvažiavimą įrėmins tarp sienučių, nes kitaip netelpa tarp sklypų. Ne autostradą platint reikia, o normaliai sujungt gatvių tinklą šalia jos
Esamas tinklas padrikas ir neadekvatus.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTik gaila, kad projektuojant ir statant tokius statinius nežiūrima į perspektyvą. Virš tunelio suprojektuota, kad tilptų kiekviena kryptimi tik po 2 eismo juostas + sustojimo juosta. Nors jau seniai yra poreikis atkarpą tarp Avižienių ir Vakarinio aplinkkelio pradžios padaryti 3+3.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tik gaila, kad projektuojant ir statant tokius statinius nežiūrima į perspektyvą. Virš tunelio suprojektuota, kad tilptų kiekviena kryptimi tik po 2 eismo juostas + sustojimo juosta. Nors jau seniai yra poreikis atkarpą tarp Avižienių ir Vakarinio aplinkkelio pradžios padaryti 3+3.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Via Lietuva“ pasirašė sutartį dėl Tarandės tunelio statybos darbų: startas – pavasarį
„Via Lietuva“ šiandien pasirašė sutartį dėl Tarandės tunelio, esančio magistraliniame kelyje Vilnius–Panevėžys, statybos darbų. Bendrovė inicijuoti šio projekto įgyvendinimą nusprendė tuomet, kai Susisiekimo ministerija, pritarus Finansų ministerijai, atsižvelgdama į eismo saugos ir patogaus susisiekimo šioje atkarpoje užtikrinimo svarbą, tunelio statybų projektui skyrė dalinį finansavimą.
„Via Lietuva“ skelbtą viešąjį darbų atlikimo konkursą laimėjo UAB „YIT Lietuva“. Darbų kaina – 6,2 mln. Eur su PVM. Tunelio statybos darbai Vilnius–Panevėžys atkarpoje prasidės jau ateinantį pavasarį, darbams numatytas vos 11 mėn. terminas.
Didelės spūstys ties posūkiu į Tarandę kasdien piko metu formuojasi jau nuo 2017 metų, kai buvo atidarytas Vilniaus vakarinis aplinkkelis. Planuojama, kad įrengus tunelį, spūsčių neliks arba jos reikšmingai sumažės, o eismo įvykių rizika taps minimali. Artimiausiu metu bus pradėti paruošiamieji darbai, o pagrindiniai tunelio statybos darbai prasidės 2025 metų pradžioje. Tunelį atidaryti eismui planuojama iki 2026 metų birželio mėnesio.
Tarandės tunelis bus įrengtas maždaug 300 metrų nuo „EMSI“ degalinės, Vilniaus–Panevėžio magistralėje, važiuojant Ukmergės kryptimi. Įvažiavimas į pastaraisiais dešimtmečiais sparčiai augusią Tarandę yra būtinas, siekiant užtikrinti eismo saugumą ir tinkama transporto priemonių pralaidumą Vilniaus regione. Be to, šis kelias priklauso ir transeuropiniam TEN-T transporto tinklui, todėl jo modernizacija reikšminga ne tik Lietuvai, bet ir kitoms ES šalims.
„Tarandės tunelio projektas yra puikus tarpinstitucinio bendradarbiavimo pavyzdys. Projektą inicijavo Susisiekimo ministerija kartu su „Via Lietuva“ ir, pritarus Finansų ministerijai, jam buvo skirtas papildomas finansavimas. Apie Tarandės tunelio poreikį buvo kalbama jau kelerius metus, jo statybų pradžios ypatingai laukia vietos bendruomenė. Tarandės tunelio statybos stipriai prisidės prie saugesnio ir efektyvesnio susisiekimo sąlygų pagerinimo Vilniaus regione, padidins verslo plėtros galimybes,“ – sako „Via Lietuva“ vadovas Marius Švaikauskas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O kokią įtaką tuneliui turi Nesvyžiaus g.? Ji atrodo gui niekaip nesijungs su pačiu tuneliu.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą2019 m. buvo pasirašyta trišalė sutartis tarp Vilniaus miesto savivaldybės, AB „Via Lietuva“ ir Vilniaus rajono savivaldybės. Vilniaus miesto savivaldybė įsipareigojo įrengti jungiamąjį kelią šalia magistralės, rajono savivaldybė rekonstruoti už Bukiškio kaime esančios Nesvyžiaus gatvę, o „Via Lietuva“ – atsakinga už dešiniojo posūkio su tuneliniu pravažiavimu po automagistrale ir gretima gatve prie magistralės įrengimą.
Komentuoti:
-
Savivladybė išplatino pranešimą spaudai apie 567 metrų ilgio jungiamąjį kelią ties Tarande.
VMS pranešimas spaudai 2024.09.16
Vilnius ruošiasi Tarandės tunelio statybai: projektuojamas jungiamasis kelias
2019 m. buvo pasirašyta trišalė sutartis tarp Vilniaus miesto savivaldybės, AB „Via Lietuva“ ir Vilniaus rajono savivaldybės. Vilniaus miesto savivaldybė įsipareigojo įrengti jungiamąjį kelią šalia magistralės, rajono savivaldybė rekonstruoti už Bukiškio kaime esančios Nesvyžiaus gatvę, o „Via Lietuva“ – atsakinga už dešiniojo posūkio su tuneliniu pravažiavimu po automagistrale ir gretima gatve prie magistralės įrengimą.
Vilniaus miesto savivaldybė parengė ir patvirtino apie 7,9 ha teritorijos prie Ukmergės gatvės detalųjį planą ir pradės privačių žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, kad galėtų įrengti jungiamąjį kelią nuo tunelinio pravažiavimo iki Tarandės gatvės. Sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūras planuojama užbaigti iki ateinančių metų sausio pabaigos.
Tuo pačiu rengiamas jungiamojo kelio projektas. Jungiamasis kelias bus įrengiamas Vilnius–Panevėžys kelio ruože nuo 9,9282 km iki 9,856 km. Jungiamojo kelio ilgis – 567 m. Numatoma, kad jungiamojo kelio atkarpa bus dviejų-trijų eismo juostų su viešojo transporto sustojimo įvaža. Jungiamojo kelio sankirtoje su Tarandės ir Edinburgo gatvėmis projektuojama žiedinė sankryža. (...)
Techninis projektas bus baigtas iki kitų metų kovo mėnesio, tuomet siekiama gauti statybą leidžiantį dokumentą. Gatvės įrengimo darbai turėtų prasidėti ateinantį pavasarį.
https://diena.lt/naujienos/vilnius/m...kelias-1191723
Komentuoti:
Komentuoti: