Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Knope
    replied
    Kodėl visi bortai pernai sudėti granitiniai išlupti?!

    Click image for larger version

Name:	20250428_202424.jpg
Views:	2003
Size:	1,90 MB
ID:	2197970

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O Tarandės tunelio statybų metu bus įrengtas tunelis pėstiesiems? Ar jo ten nereikia?
    Pėsčiųjų/dviratininkų dalis

    Click image for larger version

Name:	tarande.png
Views:	465
Size:	211,8 kB
ID:	2197510

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O Tarandės tunelio statybų metu bus įrengtas tunelis pėstiesiems? Ar jo ten nereikia?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Na, bent žiedo rekonstrukcijos projektas jau yra. Gal galų gale darbai prasidės ne už ilgo.
    Lygiai tą patį sakė 2018. Ir 2022. Gal trečias kartas nemeluos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ten išpylė tokį pat asfalto atliekų taką 2011 metais kaip čia dabar nutiestas. Su pažadu kad jis laikinas ir tuoj tuoj rekonstruosim žiedą. Tai pasirodo laikinas yra 14+ metų. Dabar jis ten beveik visas sutryptas ir dalimis jau nebėra tako ir vėl formuojasi purvynai. Čia manau susidėvės greičiau nes sudarytos salygos technikai važiuoti, o lietuvoje jeigu pravažiuoti galima tai kodėl nevažiuosi.
    Na, bent žiedo rekonstrukcijos projektas jau yra. Gal galų gale darbai prasidės ne už ilgo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Ai čia tas pėsčiųjų išmintas takelis ? Net nežinojau, kad turėjo kas nors ten būt daroma iki pilno žiedo rekonstrukcijos
    Ten išpylė tokį pat asfalto atliekų taką 2011 metais kaip čia dabar nutiestas. Su pažadu kad jis laikinas ir tuoj tuoj rekonstruosim žiedą. Tai pasirodo laikinas yra 14+ metų. Dabar jis ten beveik visas sutryptas ir dalimis jau nebėra tako ir vėl formuojasi purvynai. Čia manau susidėvės greičiau nes sudarytos salygos technikai važiuoti, o lietuvoje jeigu pravažiuoti galima tai kodėl nevažiuosi.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu maps teisingai idės kryptį, jau gerokai per laiką paisdevėjęs bet toks pat pagrinda buvo išpiltas 2011 čia pagal iki tol pievoje išmindžiotą taką. Savilvadybė sakė kad laikinai, kol rekonstruos žeidą tuoj tuoj. Tas buvo prieš 14 metų.
    Ai čia tas pėsčiųjų išmintas takelis ? Net nežinojau, kad turėjo kas nors ten būt daroma iki pilno žiedo rekonstrukcijos

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Kur konkrečiai prie žiedo ? Kažką matyt praleidau ar nežinau
    Jeigu maps teisingai idės kryptį, jau gerokai per laiką paisdevėjęs bet toks pat pagrinda buvo išpiltas 2011 čia pagal iki tol pievoje išmindžiotą taką. Savilvadybė sakė kad laikinai, kol rekonstruos žeidą tuoj tuoj. Tas buvo prieš 14 metų.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Toks "laikinas" sprendimas yra ir prie žiedo. Tik jis ten laikinai jau 14 metų.
    Kur konkrečiai prie žiedo ? Kažką matyt praleidau ar nežinau

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Šiaip praeit ten kai lyja yra tragedija, tenka daryti lankstą. Gal net ir toks laikinas sprendimas, turint galvoje, kad planuojama Pavilnionių gatvė, sueitų, geriau pigiai išspręsti 80% dabartinių problemų 3-4 metams, turint galvoje, kad viskas dinamiškai keisis. BET... komunikacijos nulis, nebent iškabinta kur nors kitoj žvaigždžių sistemoj.
    Toks "laikinas" sprendimas yra ir prie žiedo. Tik jis ten laikinai jau 14 metų.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
    Sveiki, ar teisingai suprantu, kad pagal Tarandės tunelio brėžinius, kurie patalpinti citify.eu tunelis bus dviejų juostų, bet tik viena kryptimi pravažiuojamas (iš Vilniaus į Tarandę)? Nes kaip suprantu iš Tarandės pusės į Panevežio kryptį per tunelį nepavyks pakliūti? ar teisingai? jei taip, mano supratimu tunelis nuims tik dalį problemų

    https://citify.eu/lt?lng=25.2108&lat=54.7540&z=16.0
    Labai norėtųsi tunelio jungties ir su Bukiškiu, juk pratęsus Sodų gatvę ir sujungus ją žiedine sankryža su tuneliu, būtų dar vienas kuo puikiausias išvažiavimas iš Bukiškio į Vilnių (arba nuvažiavimas iš Vilniaus į Bukiškį).
    Dabar matosi kelininkų padarytas laikinas privažiavimas nuo Bukiškio Sodų gatvės prie tunelio statybvietės...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Taip, tunelis tik vienos krypties eismui. Važiavimui link Panevėžio tereikia pabaigti gatvių tinklą ir sujungti jungiamąjį kelią ar kt. gatves pravažiavimui link Sudervės g. Avižieniuose ir per ten esančią sankryžą su A2 galima sėkmingai išvažiuoti.

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Sveiki, ar teisingai suprantu, kad pagal Tarandės tunelio brėžinius, kurie patalpinti citify.eu tunelis bus dviejų juostų, bet tik viena kryptimi pravažiuojamas (iš Vilniaus į Tarandę)? Nes kaip suprantu iš Tarandės pusės į Panevežio kryptį per tunelį nepavyks pakliūti? ar teisingai? jei taip, mano supratimu tunelis nuims tik dalį problemų

    https://citify.eu/lt?lng=25.2108&lat=54.7540&z=16.0

    Click image for larger version

Name:	Citify-Tunelis-po-A2-ties-Vilniaus-verslo-parku-03 (1).jpg
Views:	976
Size:	249,0 kB
ID:	2196711
    Click image for larger version

Name:	Citify-Tunelis-po-A2-ties-Vilniaus-verslo-parku-01.jpg
Views:	945
Size:	143,1 kB
ID:	2196710
    Attached Files

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Teko ten šalia dirbti, tai taip, eiti per pliurzą būdavo problemų. Todėl laikinai gerai.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kolūkis. Kažkoks tikrai grįžimas į sovietmetį. Kaip jiems tokios idėjos šauna..?
    Šiaip praeit ten kai lyja yra tragedija, tenka daryti lankstą. Gal net ir toks laikinas sprendimas, turint galvoje, kad planuojama Pavilnionių gatvė, sueitų, geriau pigiai išspręsti 80% dabartinių problemų 3-4 metams, turint galvoje, kad viskas dinamiškai keisis. BET... komunikacijos nulis, nebent iškabinta kur nors kitoj žvaigždžių sistemoj.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kolūkis. Kažkoks tikrai grįžimas į sovietmetį. Kaip jiems tokios idėjos šauna..?

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Atnaujinu keliom foto. Papylė asfalto. Pagal Pašilaičių FB forumus - laikinasis pėsčiųjų takas. O gal susiję su naujais projektais šalia, pasitarnaus jei ką ir technikos pravažiavimui įvairiu oru.

    Click image for larger version

Name:	20250420_192735.jpg
Views:	1070
Size:	1,45 MB
ID:	2196614 Click image for larger version

Name:	20250420_192918.jpg
Views:	1042
Size:	1,56 MB
ID:	2196615 Click image for larger version

Name:	20250420_192929.jpg
Views:	1065
Size:	1,53 MB
ID:	2196616 Click image for larger version

Name:	20250420_193000.jpg
Views:	1054
Size:	1,56 MB
ID:	2196617

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Panašu, kad Pavilnionių gatvės pratęsimas iki Ukmergės g. yra tikrai ne šios savivaldybės kadencijos planuose ar kažkada artimiausiu metu. Įkeliu keletą foto, šalia praėjus atrodo, kad tiesiog sujungs pėsčiųjų taką.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus r. savivaldybė 2025.04.14
    Bukiškyje pradedama Nesvyžiaus gatvės rekonstrukcija
    Pirmadienį Vilniaus rajono Bukiškio kaime startavo Nesvyžiaus gatvės, kuri jau daug metų buvo tapusi tikru skauduliu vietos gyventojams, rekonstrukcija. Projektas, kurį Vilniaus rajono savivaldybė planuoja užbaigti iki šių metų pabaigos, apims ne tik pačios gatvės atnaujinimą, bet ir keturšalės Bičiulių g. – Mėtų g. – Šaulio g. – Nesvyžiaus g. sankryžos pertvarkymą bei paviršinių lietaus vandens tinklų įrengimą.

    Vilniaus rajono savivaldybės meras Robert Duchnevič pažymi, kad rekonstruota Nesvyžiaus gatvė ne tik palengvins kasdienybę vietos gyventojams, bet ir leis greičiau bei patogiau pasiekti sostinę Vilnių.
    „Nesvyžiaus gatvė jau daugelį metų kėlė rūpesčių vietos gyventojams – dėl prastos būklės ši vieta buvo nepatogi ir nesaugi. Gatvės rekonstrukcija buvo būtina. Pagaliau galime pasakyti gyventojams džiugią žinią – pradedame Nesvyžiaus gatvės tvarkymo darbus. Vienas iš šio projekto etapų – esamos sankryžos pertvarkymas į žiedinę. Šiuo metu šioje gatvių sankirtoje yra didelė eismo įvykių rizika. Žiedinė sankryža padės užtikrinti sklandesnį ir saugesnį eismą – sumažins pavojingų situacijų susidarymo tikimybę, pagerins eismo pralaidumą“, – teigia R. Duchnevič.

    Šis savivaldybės projektas, kartu su jau prasidėjusiais Tarandės tunelio įrengimo darbais, ateityje leis pamiršti šiandien patiriamas spūstis ties Bukiškio viaduku – transporto srautai pasiskirstys tiek per Tarandės tunelį, tiek Nesvyžiaus gatve.


    https://vrsa.lt/gyventojams/naujieno...isiekimui:6618
    Nesvyžiaus g. projektas Citify
    https://citify.eu/lt/nesvyziaus-g-rekonstrukcija/
    Paskutinis taisė Romas; 2025.04.17, 16:20. Priežastis: Citify

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Prasideda fiziniai Tarandės tunelio statybos darbai: keisis eismas (schema)

    „Via Lietuva“ informuoja, kad nuo balandžio 7 d. pradedami fiziniai Tarandės tunelio statybos darbai – bus pradėta rengti apylanka, kurią planuojama pabaigti po dviejų savaičių. Įrengus apylanką, ties automagistralės Vilnius–Panevėžys 10-tu kilometru keisis eismo organizavimo tvarka.

    Apylanką planuojama įrengti per dvi savaites. Jei darbai vyks sklandžiai ir nekils nenumatytų trukdžių, po dviejų savaičių bus uždarytos abi eismo juostos Vilniaus–Panevėžio kryptimi, eismas Panevėžio kryptimi pravažiavus „EMSI“ degalinę bus kreipiamas į kairę automagistralės pusę ir vyks dviem juostomos, o Vilniaus kryptimi – šalia lygiagrečiai esančiu vietiniu keliu dviem juostomis.

    Planuojama, kad toks eismo organizavimas galios iki rugsėjo mėnesio, kol bus vykdomi tunelio įrengimo I etapo darbai –nukasamas gruntas, gręžiami tunelio atramų gręžtiniai poliai, įrengiamos tunelio atramos, įrengiama tunelio perdanga su asfalto dangomis. Pradėjus II etapo darbus, eismo organizavimo tvarka keisis.

    Tarandės tunelis rengiamas maždaug 300 metrų nuo „EMSI“ degalinės, Vilniaus–Panevėžio magistralėje, važiuojant Ukmergės kryptimi. Įvažiavimas į pastaraisiais dešimtmečiais sparčiai augusią Tarandę yra būtinas, siekiant užtikrinti eismo saugumą ir tinkama transporto priemonių pralaidumą Vilniaus regione. Be to, šis kelias priklauso ir transeuropiniam TEN-T transporto tinklui, todėl jo modernizacija reikšminga ne tik Lietuvai, bet ir kitoms ES šalims.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Panašu, kad Pavilnionių gatvės pratęsimas iki Ukmergės g. yra tikrai ne šios savivaldybės kadencijos planuose ar kažkada artimiausiu metu. Įkeliu keletą foto, šalia praėjus atrodo, kad tiesiog sujungs pėsčiųjų taką.

    Click image for larger version

Name:	20250401_182433.jpg
Views:	1762
Size:	1,99 MB
ID:	2192271 Click image for larger version

Name:	20250402_124348.jpg
Views:	1734
Size:	1,84 MB
ID:	2192272 Click image for larger version

Name:	20250401_182556.jpg
Views:	1727
Size:	1,85 MB
ID:	2192273 Click image for larger version

Name:	20250401_182338.jpg
Views:	1739
Size:	2,06 MB
ID:	2192274

    Komentuoti:

Working...
X