Parašė Laure23
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Šiemt kalbėjau su Vilniaus Rajono savivaldybės statybos skyriaus vedėju kitais klausimais, bet palietėm ir Nesvydžiaus g. asfalto klausimą, Jis užsiminė, kad Rajono savaivaldybė įsipareigojo iki 24metų galo sutvarkyti Nesvydžiaus g. tai sako kitamet tai ir palnuojama, niekas nesikeičia, kitąmet ją privalome išasfaltuoti
- 3 patinka
-
Praėjo dar vieneri metai - ar yra bent kokių naujienų dėl Nesvyžiaus g. rekonstrukcijos? Kaip suprantu, projektas turėjo būti parengtas 2023 m. , tai teoriškai turėtų artimiausiu metu kažkas išlysti, bet kiek apie tai buvo kalbėta, norėtųsi kažkokio proveržio. Tarandės nusukimas užkištas kiaurą parą ne tik Tarandės gyventojų, bet link centro grįžtanties ir norintiems patekti į Ukmergės g. ar Vakarinį aplinkelį.Parašė Romas Rodyti pranešimąIš Vilniaus r. savivaldybės prenešimo - pajudės Vilniaus rajono ir miesto paribyje esančios Nesvyžiaus gatvės tarp Ukmergės pl. ir Šaulio gatvės asfaltavimas.
Tarandės viaduko teks palaukti ilgiau
Iš Vilniaus r. savivaldybės pranešimo 2022.10.20
O taip patogu būtų Nesvyžiaus g. pasukti ir toliau Mokslininkų g. link centro vykti. Šviežiai užkliuvo tai, nes tenka lankytis Mototoja ir tuo užsukimu neįmanoma naudotis nes pastoviai užkišta juosta - tad nori nenori tenka per duobes ir kalnelius vykti Nesvyžiaus g.
Citify daugybė projektų šioje gatvėje, įskaitant naują Rimi, tai gal viltis dar gyva.Paskutinis taisė Laure23; 2023.10.05, 16:34.
Komentuoti:
-
Iš Vilniaus r. savivaldybės prenešimo - pajudės Vilniaus rajono ir miesto paribyje esančios Nesvyžiaus gatvės tarp Ukmergės pl. ir Šaulio gatvės asfaltavimas.
Tarandės viaduko teks palaukti ilgiau

Iš Vilniaus r. savivaldybės pranešimo 2022.10.20
2021 m. tarp Savivaldybės, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir Vilniaus miesto savivaldybės administracijos buvo pasirašyta trišalė bendradarbiavimo sutartis „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruože nuo 9,276 km iki 10,238 km tunelinio pravažiavimo, jungiamųjų kelių bei pėsčiųjų viaduko projektavimas ir statyba“, pagal kurią vykdomas Avižienių sen. Bukiškio k. Nesvyžiaus g. rekonstrukcijos techninio darbo projekto parengimas. Statybos darbus numatoma pabaigti 2024 m. pabaigoje
http://l24.lt/lt/ratai/item/380935-v...ltavimo-darbai
Komentuoti:
-
abejoju ar vyksta teismai su šiais savininkais ir kiek.. abejoju ar išvis savivaldybė pradėjo žemės paėmimo procedūras šiai vietai. nes butu seniai pasibaigę.Parašė spekas Rodyti pranešimąGavau atsakymą į mano prašymą / pasiūlymą nutiesti trūkstamą jungtį Ukmergės / Ateities sankryžoje.
,,Atsakymas2022-06-17 08:30:59
Jūsų nurodyta transporto jungtis nuo Ateities g. į Ukmergės g. suplanuota, tačiau dėl teisminių ir žemės išpirkimo procedūrų jungties asfaltavimas atidėtas.''
Įdomu dėl ko teismai ir kiek tęsiasi.
Kreivas atsakymas, nes mano pasiūlymas būtent buvo toks, kad remiantis turimais duomenimis nereikia nieko nei išpirkti ir net traukti nereikia - tolėliau tarp pašiūrės ir sklypo yra apie 12 m plotis:
iš kitos pusės sklypai užsastatyti statiniais, plius reikalavimai apsaugos zonoms, tai išpikrti turto reiks manau labai daug (brangu)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Spėju kad planas yra daryti jungtį ten kur yra padaryti tie įvažiavimai iš Ukmergės pusės, tokiu atveju vieną sklypą reikia nukąsti ir turbūt ten ir užstrigę. Ta lenkta mėlyna linija turbūt ir rodo tai kas norima padaryti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gavau atsakymą į mano prašymą / pasiūlymą nutiesti trūkstamą jungtį Ukmergės / Ateities sankryžoje.
,,Atsakymas2022-06-17 08:30:59
Jūsų nurodyta transporto jungtis nuo Ateities g. į Ukmergės g. suplanuota, tačiau dėl teisminių ir žemės išpirkimo procedūrų jungties asfaltavimas atidėtas.''
Įdomu dėl ko teismai ir kiek tęsiasi.
Kreivas atsakymas, nes mano pasiūlymas būtent buvo toks, kad remiantis turimais duomenimis nereikia nieko nei išpirkti ir net traukti nereikia - tolėliau tarp pašiūrės ir sklypo yra apie 12 m plotis:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal nuotrauką čia kaip ir nėra sklypo? Ar tie pastatai išvis legalūs?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na taip, sutinku. Idėja, kad dar yra papildomas variantas, kuris manau pigesnis - pasiūlyti kaip vieną iš variantų jų pastatus perkelti. Pvz dar duoti papildomą kompensaciją, gal kokias komunikascijas įrengti ir panašiai.
PS.
Čia nėra sklypo.Paskutinis taisė spekas; 2022.05.14, 18:25.
Komentuoti:
-
Čia ne Cities:Skylines ir vis dėlto privati nuosavybė egzistuoja. Be savininko sutikimo pastato neperkelsi. Dar būtų kitas reikalas, jei tiesiog čia būtų tuščias sklypas - nes, kaip žinome, NŽT ir 1 m^2 sklypus dalina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiuos pastatus? Yra ir kitas variantas - pasamdyti kas perkelia pastatus ir juos perkelti į siūlomą plotą:
Komentuoti:
-
Nes yra pastatai, kuriuos reikia paimti visuomenės poreikiams. Procedūra buvo pradėta lyg ir, nežinau kokia stadija dabar. Užbaigti planuojama buvo prieš kelis metus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Tunelio ties posūkiu į Tarandę dar teks palaukti: rangovo konkursas turi būti nutrauktas
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas antradienį paliko galioti pirmosios instancijos teismo sprendimą, kuriuo Automobilių kelių direkcija įpareigota nutraukti pirkimo procedūras.
Komentuoti:
-
Tai kad projektas parengtas jau kokiais 2018 metais. Galbūt dar liko parengti Darbo projektą..?
Tikrai neaikšku, ko rajono savivaldybė tiek metų laukia, kai kiekvieną rudenį ir po kiekvienos žiemos gatvė tampa nepravžiuojama...
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ku-221-1056540
Komentuoti:
-
-
Pirma mintis man kilo, jungtis per Olindos naujaji zieduka uznaudojant Perkunkiemyje esanti nenaudojama viaduka per VA, ir ciut pratesiant kelia link Tarandes. Taigi ideali jungtis is VA, Perkunkiemio i Tarande.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąBeje, mane sudomino viena vieta:
Kas čia per alternatyvus privažiavimas iš Justiniškių ? Ar turima omenyje Tarandės gatvės jungtis su Gineitiškių-Pavilnionių-VA sankryža ?
Paskutinis taisė mayro; 2021.10.15, 08:49.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas nors galėtų surasti, kaip atrodo abiejų Tarandės tunelių brėžiniai.Parašė themanual Rodyti pranešimąĮdomiai čia su tais Tarandės tuneliais,
Komentuoti:
-
Įdomiai čia su tais Tarandės tuneliais, panašu jog Apranga turi draugelių LAKD, nes tunelis prie Tarandės būtų daug naudingesnis didesniam kiekiui žmonių ir ne tik iš Tarandės bet ir iš Bajorų pusės. Su automobiliu gal ir gali greitai įveikti papildomą atstumą, bet su dviračiu tai bus žiauriai nepatogu, o dviračių viaduko idėja apskritai nesąmonė, į kokį aukštį su dviračiu tektų kabarotis? Tunelio atveju ir aukščių skirtumas minimalus gaunasi ir leidžiantis žemyn įgytą pagreitį gali išnaudoti kylant aukštyn jeigu posūkiai ne visiškai statūs.
Ir dar žiūriu jog per Aprangos tunelį nesigautų išvažiuoti į Panevėžio pusę. Nu lempa konkreti, juolab kad nuo pat pradžių atrodė keistai keli tuneliai, bet galvojau jog ofisų statytojai įrenginės tolimesnijį, o čia pasirodo LAKD stato ir sąmoningai pasirinktas begalybę kartų blogesnis variantas. Neįsivaizduoju kokie galėtų būti argumentai, aplinkkelio/Ukmergės g. mazgas per arti? Galėjo įvardyti, nes dabar visokių minčių kyla.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na, Vilniaus miesto savivaldybė siūlo abudu tunelius, o kad LAKD nenori jų abiejų finansuoti - tai čia jau ne VMS kaltė. Nors kaip ir būtų išeitis, jei jau “Aprangos” tunelis įstrigo teismuose, tai galėtų bent jau tą ties įvažiavimu į Tarandę nutiesti - vis geriau negu nieko.Parašė RomasSerialas tęsiasi Delfi.lt 2021.10.14
Pavojingas posūkis Tarandės gyventojams įgriso
Institucijos varžosi, kuris tunelis ar viadukas būtų geresnis
Beje, mane sudomino viena vieta:
Kas čia per alternatyvus privažiavimas iš Justiniškių ? Ar turima omenyje Tarandės gatvės jungtis su Gineitiškių-Pavilnionių-VA sankryža ?Jis tuo pat metu žada naują įvažiavimą į Tarandę, kuris sumažintų eismą iš pagrindinės arterijos.
„Iš tikrųjų gyventojų daugėja, spūstys irgi didėja ir reikia greito sprendimo. Mes jų ieškome ir jau esame radę labai praktišką sprendimą dėl alternatyvaus privažiavimo nuo Justiniškių pusės. Ten, kur viskas yra savivaldybės rankose, tikiu, kad mes greitai įgyvendinsime ir turbūt kitas įvažiavimas jau kitais metais stovės ir gyventojai juo galės naudotis“, – žada T. Gulbinas.
Komentuoti:
-
Serialas tęsiasi
Delfi.lt 2021.10.14
Pavojingas posūkis Tarandės gyventojams įgriso
Institucijos varžosi, kuris tunelis ar viadukas būtų geresnis
Vienas tunelinis nuvažiavimas, planuojamas A2 kelio 10,13 kilometre, skirtas „MG Grupės“ plėtrai, yra įstrigęs. Čia „MG grupės“ netiesiogiai kontroliuojamos įmonės UAB „Eminta“ užsakymu jau buvo parengtas projektas tuneliniam nuvažiavimui, pagal jį Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pradėjo pirkimą rangovui atrinkti, tačiau pirkimą sustabdė teismas dėl vieno iš potencialių rangovų pretenzijų.
Asociacijos „Tarandės bendruomenė“ pirmininkė Renata Gelažauskienė turi lūkesčių, kad gyventojams bus įrengtas atskiras tunelinis pravažiavimas arčiau Vilniaus, už maždaug 700 metrų, ties 9,28 km, kur į Ukmergės plentą jungiasi Tarandės g. (...)
LAKD neįžvelgia prasmės įrengti dar vieną tunelį – tikisi, kad pavyks laimėti teisminius procesus ir įrengti tunelį kiek tolėliau nuo gyvenvietės
https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=88403271
Komentuoti:
Komentuoti: