Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Vis vien nelogiškai suplanuota gatvė. Jai užtektų 1+1 juostų su lygiagrečiai įrengtomis "kišenėmis" automobilių stovėjimui. Vietoje visų sankryžų, išskyrus su Ukmergės g., įrengti mini žiedines sankryžas, kai kuriems kairiesiems posūkiams į kiemus padaryti atskiras juostas posūkiams ir viskas. Tokio gatvės pilnai užtektų, nes šiuo metu visą jos srauta perima Gabijos g. su savo dviem eismo juostomis. Atsiradusi papildoma gatvė pasidalintų tą srautą ir pilnai susitvarkytų, nes miesto vizijoje turbūt iškeltas tikslas mažinti kelionių asmeniniu automobiliu skaičių.
    Atsižvelgian į tai kas vyksta Gabijos gavėje tai 1 juostos ten tikrai neužtenka ir labai gerai kad bent daugiau juostų paliko.

    O apie vizijas tai savivaldybė gali svaigto ką nori, kasmet daugėjant automobilių skaičiui jie magiškai nesumažės per pusę, kaip savivladybė norėtų.





    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jei visi posūkiai bus apsaugoti, tuomet gal ir nėra. Čia taip ir bus?
    Na iš brėžinių sprendžiant, tai nereguliuojamų perėjų projekto ribose nėra. Tai nežinau, darau prielaidą, kad visur reguliuojama.

    Ta prasme, net jeigu auto ir pėsčiųjų eismas vyktų vienu metu (pvz., posūkiai į dešinę), tai vistiek aukščių skirtumo nereik. Reguliuojamoje visi turi pravažiuot kuo per trumpesnį laiką, tada bus patogiau kitiems dalyviams. O aukščių pakėlimas kaip tik skirtas greičio mažinimui pirmoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Ar aš nematau, ar nėra numatyta nereguliuojamų sankirtų su D kategorijos gatvėmis? Nes pakėlimų daryt šviesoforinėje sankryžoje nėra logikos.
    Jei visi posūkiai bus apsaugoti, tuomet gal ir nėra. Čia taip ir bus?

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    digital tuomet nesuprantu logikos daryti įvažas stotelėse, jeigu visur bus A juosta. Nes šiam momentui visiškai neaiški šios gatvės vizija, kadangi daug sprendinių prieštarauja vieni kitiems.
    Eilinė apgavystė. A juosta bus tik prie įvažiavimo į troleibusų žiedą.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.02.09, 16:45.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    digital tuomet nesuprantu logikos daryti įvažas stotelėse, jeigu visur bus A juosta. Nes šiam momentui visiškai neaiški šios gatvės vizija, kadangi daug sprendinių prieštarauja vieni kitiems.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Beje, kaip matau niekas neįtikino projektuotojų pakelti dangas D kategorijos gatvelėse. Dabar tas jau net STR'e įrašyta. Pilaitėje taip dar sovietmečiu padarė ir nieko - nesugriuvo eismas. O projektuotoja atmetė, kaip abejotiną sprendimą.
    Ar aš nematau, ar nėra numatyta nereguliuojamų sankirtų su D kategorijos gatvėmis? Nes pakėlimų daryt šviesoforinėje sankryžoje nėra logikos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kažkaip įkeltuose brėžiniuose nematau tų A juostų.
    Čia rašo:
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Suplanuotoje 4 eismo juostų gatvėje numatytos A juostos abiem kryptimis.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Pilaitėje taip dar sovietmečiu padarė ir nieko - nesugriuvo eismas. O projektuotoja atmetė, kaip abejotiną sprendimą.
    Pilaitėje net ir pernai tvarkant Įsruties g., joje ties sankryža su Vydūno g. yra įrengta iškyli perėja, nors ši sankryža yra reguliuojama šviesoforu.
    Apskritai tie šviesoforai Pavilnionių g. sankryžose su visokiomis gatvelėmis į kiemus ir kt. dabartiniais akligatviais atrodo labai beprasmiškai. Dabartinė, esamo pločio, gatvė puikiai aptarnauja srautus ir problemos kyla tik dėl nereguliuojamos sankryžos su Justiniškių g. ir Gabijos g., nes nereguliuojama sankryža su tokiais srautais visai neveikia. Planuojama gatvė neišspręs jokių probleminių dalykų, tik sukurs naujus - stovėjimas ir jo kontroliavimas, ilgas važiavimo laikas dėl daugybės šviesoforinių sankryžų, bei tas pats pėstiesiems - prailgėjęs kelionių laikas dėl pastovaus stovėjimo prie nereikalingų šviesoforų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Turiu įtarimų, kad dėl S.Neries g. platinimo iki 3+skiriamoji/4 eismo juostų. Praplatinus gatvę, įrengus takus tikriausiai remiasi į gan statų šlaitą (turbūt nukasinėt, performuoti nenori?) 3D maketo nuoroda į šią vietą

    Visko gali būti, kad pažymėti sodiniai paprasčiausiai bus esami medžiai.
    Tai kad pradiniam variante buvo dar plačiau. Dabar susiaurino, o vietoje šaligatvių jau piešia medžius. Veikiau, kad tikrai nesodins, o paliks jau esamus.
    Beje, kaip matau niekas neįtikino projektuotojų pakelti dangas D kategorijos gatvelėse. Dabar tas jau net STR'e įrašyta. Pilaitėje taip dar sovietmečiu padarė ir nieko - nesugriuvo eismas. O projektuotoja atmetė, kaip abejotiną sprendimą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taigi bus A juostos, niekas ten nestovės.
    Kažkaip įkeltuose brėžiniuose nematau tų A juostų. Juo labiau sunku įžvelgti poreikį joms, nes ta kryptimi jokio VT šiuo metu nėra, o jei ir paleis kokį autobusą, kuris važiuotų 2-3 kart per valandą, tai jam tikrai nereikia atskirų A juostų.
    Kitas dalykas, kad net ir esant A juostoms, visiškai nereiškia, kad nebus statomi automobiliai (Pilaitės Vydūno g. pvz. kai buvo visiškai nebūtinos A juostos, bet jos pastoviai buvo užstatytos automobiliais). Tas pats mano minėtas atvejis iš Architektų g., nes ten po draudžiamais ženklais pastoviai stovi turbūt arti šimto automobilių (per visą gatvės ilgį). Juo labiau tie keliasdešimt automobilių, kurie stovi kelkraščiuose ar gatvės šonuose dabar esančiose atkarpose stebuklingai neišgaruos. Tai arba bus statomi ant dviračių takų ir šaligatvių (pvz. iš S. Nėries g.) arba tiesiog stovės gatvėje, kad ir kokia ten ypatinga juosta bebūtų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taigi bus A juostos, niekas ten nestovės.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Vis vien nelogiškai suplanuota gatvė. Jai užtektų 1+1 juostų su lygiagrečiai įrengtomis "kišenėmis" automobilių stovėjimui. Vietoje visų sankryžų, išskyrus su Ukmergės g., įrengti mini žiedines sankryžas, kai kuriems kairiesiems posūkiams į kiemus padaryti atskiras juostas posūkiams ir viskas. Tokio gatvės pilnai užtektų, nes šiuo metu visą jos srauta perima Gabijos g. su savo dviem eismo juostomis. Atsiradusi papildoma gatvė pasidalintų tą srautą ir pilnai susitvarkytų, nes miesto vizijoje turbūt iškeltas tikslas mažinti kelionių asmeniniu automobiliu skaičių.
    Dabar tik padaroma keturių eismo juostų gatvė su daugybe sankryžų prie kurių transportas tik stovės ir didins tų zonų užterštumą. Juo labiau, kad pvz. naktimis išsukant iš VA į Pavilnionių g. pastoviai tenka stovėti prie šviesoforo ir praktiškai 80 proc. atvejų praleidinėti orą. O kaip žinia pas mus šviesoforai neišjungiami visą parą`, tai nakti šioje gatvėje važiuosi, stabčiosi prie šviesoforų ir eilinį kartą praleidinėsi "nieką". O keturios juostos atrodys turbūt kaip Architektų g. Lazdynuose, kuri irgi keturių juostų, bet po vieną juostą praktiškai visur užstatyta automobiliais, nekreipiant dėmesio ar leidžiama ar draudžiama ten stovėti.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nu tikrai dabar geriau. Tiesa liko momentų, pvz kodėl susiaurinę Nėries gatvę, neįterpė želdinių tarp gatvės ir takų, o susiruošė juos sodinti pamiškėje?
    Turiu įtarimų, kad dėl S.Neries g. platinimo iki 3+skiriamoji/4 eismo juostų. Praplatinus gatvę, įrengus takus tikriausiai remiasi į gan statų šlaitą (turbūt nukasinėt, performuoti nenori?) 3D maketo nuoroda į šią vietą

    Visko gali būti, kad pažymėti sodiniai paprasčiausiai bus esami medžiai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Įdedu čia:









    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tiesa, atnaujinti Pavilnionių g. sprendiniai ir brėžiniai 2020-02-07 įkelti į vilnius.lt
    Nu tikrai dabar geriau. Tiesa liko momentų, pvz kodėl susiaurinę Nėries gatvę, neįterpė želdinių tarp gatvės ir takų, o susiruošė juos sodinti pamiškėje?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Tiesa, atnaujinti Pavilnionių g. sprendiniai ir brėžiniai 2020-02-07 įkelti į vilnius.lt

    Numatyta daug daugiau želdinių, pėsčiųjų-dviračių takai tolsta nuo gatvės, dalyje atkarpos skirs medžiai.
    Dalis naujų žaliųjų plotų įgyvendinti skiriamosios juostos panaikinimo sąskaita. Tačiau pastebėjau, kad ir eismo juostų sumažino ties sankryžomis su Ukmergės g. ir S.Neries (1 eismo juosta tiesiai vietoje 2). Apačioje įdedu palyginimąją schemą - viršutinė su ortofoto pagrindu yra naujieji sprendiniai.

    Click image for larger version  Name:	Pavilnionių.jpg Views:	1 Size:	319,6 kB ID:	1781623

    Matyt dar labai toli Zamenhofo g. pratęsimas iki L.Giros g., nes šiuo projektu nebenumatoma rekonstrukcija iki 4 eismo juostų. Po ar kartu su šiuo projektu (ir prioritete aukštesnės M.Lietuvio g.) potencialiai laukia didelės permainos S.Neries gatvėje, kuri sujungs šias dvi gatves (šiuo metu apstatyta kaip parkavimosi aikštelė iki principe vienos juostos gatvės)
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.02.09, 11:11.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Naujų transporto rūšių specialusis planas su visokiais modeliais

    15a brėžinys. Baisusis scenarijus su asmeninio transporto srautais, kurį bene naudoja įsivaizduojant intensyvumą.

    Kalbant apie Pavilnionių gatvės įtaką aplinkinių gatvių intensyvumui, tai perspektyvoje turėtų labai suintensyvėti Liudo Giros g. (4 eismo juostų teoriškai, 2 eismo + abipusis parkavimas realiai).

    Tačiau pagal dabartinius projekto etapus visas šis krūvis kol kas persimestų į Salomėjos Neries g. bei visokias jungiamąsias gatveles.

    Potencialiai krūvis būtų nuimamas nuo šiaurinės Ukmergės g. dalies bei Laisvės pr. Tačiau Vakariniame aplinkkelyje nuvažiavimas į Pavilnionių g. reguliuojant dabartiniam šviesoforui tokių krūvių niekaip sklandžiai nepraleistų.
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.02.08, 13:21.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 20020.02.07
    Pavilnionių gatvė sujungs trūkinėjantį gatvių tinklą
    Vilnius vienu etapu priartėjo prie itin reikšmingos miesto susisiekimo sistemai magistralinės gatvės statybos – vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Pakalnis pritarė Pavilnionių gatvės nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės ir Ukmergės – L.Zamenhofo gatvių sankryžos rekonstravimo projektiniams pasiūlymams, rašoma pranešime.


    SĮ „Vilniaus planas“ parengti Pavilnionių gatvės projektiniai sprendiniai pirmą kartą buvo viešinami 2016 m. spalį. Tuomet po diskusijų su bendruomene pagal tuo metu galiojusias normas buvo susiaurintos eismo juostos. Pakartotinai gatvės projektiniai pasiūlymai viešai buvo pristatyti 2019 m. lapkritį ir po to koreguoti dar kartą. Atsižvelgus į gyventojų pastabas buvo sumažintas važiuojamųjų juostų plotis. Suplanuotoje 4 eismo juostų gatvėje numatytos A juostos abiem kryptimis. Mažinant kietųjų dangų plotą, panaikinta skiriamoji juosta.(...)

    Bendras suprojektuotų Pavilnionių, Justiniškių ir L.Zamenhofo gatvių ilgis – 1660 m. Darbai suplanuoti etapais: pirmajame numatyta Pavilnionių gatvę sujungti su Justiniškių gatve (troleibusų žiedas Justiniškių gatvės gale taip pat bus rekonstruojamas); antrajame – Pavilnionių gatvę sujungti su Ukmergės gatve; trečiajame etape numatyta L.Zamenhofo gatvės statyba nuo Ukmergės gatvės iki S. Neries gatvės ir abiejų sankryžų rekonstravimas. (...)

    Gyventojų pageidavimą dėl siauresnės – dviejų eismo juostų – gatvės įrengimo projektuotojams teko atmesti dėl planuojamų transporto srautų. Gatvės eismo juostų skaičius nustatomas pagal Statybos techninio reglamento reikalavimus, įvertinant jos kategoriją, planuojamą eismo intensyvumą ir viešojo transporto maršrutinio tinklo plėtrą.

    „Pagal patvirtintą „Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano“ lengvojo transporto srautų modeliavimą piko valandomis 2040 m. skaičiavimus, laukiamas transporto eismas Pavilnionių gatvėje siektų 1800–1900 abiem kryptinis (1100–1300 viena kryptimi). Esant šviesoforiniam reguliavimui vienos juostos vidutinis pralaidumas siekia 500–700 aut./h priklausomai nuo manevrų skaičiaus ir dydžio sankryžose. Pagal tai minimalus eismo juostų skaičius viena kryptimi rytinio ir vakarinio piko valandomis turi būti ne mažiau kaip 2, todėl bendras juostų skaičius – ne mažiau 4-ių. Esamoje gatvės atkarpoje šiuo metu transporto srautas piko val. jau siekia 1300–1500 aut./h abiem kryptimis.
    Jei srautas ir būtų mažesnis, ir užtektų tiesiojoje įrengti po vieną eismo juostą, vis viena būtų daromos 4 eismo juostos, nes C kategorijos gatvėse, esant tarp sankryžų 200 m atstumui, papildomos eismo juostos ilgis prieš sankryžą siektų 80–150 metrų ir taptų nauja eismo juosta. Pavilnionių gatvės atkarpa tarp Vakarinio aplinkkelio ir Perkūnkiemio gatvės yra suprojektuota 5 eismo juostų“, – aiškino SĮ „Vilniaus planas“ inžinierius S.Valeika.

    Pasak vyriausiojo miesto architekto M.Pakalnio, šiandien Pavilnionių gatvės įrengimas miesto prioritetų sąraše yra trečioje ar ketvirtoje vietoje – po Šiaurinės ir Mykolo Lietuvio gatvių, „varžosi“ su Kernavės gatve.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...la-221-1272902

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    PRITARTA: Pavilnionių gatvė sujungs trūkinėjantį gatvių tinklą
    Vilnius vienu etapu priartėjo prie itin reikšmingos miesto susisiekimo sistemai magistralinės gatvės statybos – vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Pakalnis pritarė Pavilnionių gatvės nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės ir Ukmergės – L. Zamenhofo gatvių sankryžos rekonstravimo projektiniams pasiūlymams...
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...gatviu-tinkla/ .

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pagal detalųjį planą pažymėtose vietose numatoma:
    - Kažkokia Pavilnionių jungtis su Perkūnkiemiu virš Vakarinio aplinkkelio (gal pėsčiųjų tiltas).
    - Jungtis su Vakariniu aplinkkeliu pačiame mazge. Labai keista, kad supainiojami vietiniai ir magistraliniai strautai. Ar tai atitinka projektavimo reglamentus.
    Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio mazgas ir taip komplikuotas, nes kažkada teks spręsti dviejų ar trijų lygių jungtį tarp Vakarinio aplinkkelio ir Mykolo Lietuvio gatvės
    Statant aplinkelį buvo pastatytas viadukas per jį toje vietoje. Iš perkųnkiemio pusės ten nėra jungties su gatve (yra duobė kurioje dabar nori statyti dar vieną gyvenamajį namą, tada galbūt sujungtu). Iš šiaurinės pusės ten yra žolynas su išvažinėtomis vėžėmis kuris prisijungia prie gatvių tinklo, bet nesu matęs ten kadanors ko nors važiuojant, visi tik šunis veda vedžioti.

    Dėl jungties su aplinkeliu pritariu, - visiška nesąmonė atrodo ir taip neturėtu būti.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    - Jungtis su Vakariniu aplinkkeliu pačiame mazge. Labai keista, kad supainiojami vietiniai ir magistraliniai strautai. Ar tai atitinka projektavimo reglamentus.
    Bet gal nieko blogo toje vietoje? Juk jungsis ne su pačiu aplinkkeliu, o į Mykolo Lietuvio g. tasą, kuri dar nesusijungus su aplinkkeliu ir srautus joje dozuos dabar esantis šviesoforas Ukmergės g.. O kas žino kokių naujienų/gandų apie tunelį prie Tarandės, kuris nepatenka į šią teritoriją? Koks jo statusas? Paskutinį kartą kiek gridėjau dėl jo nesusitarė nei miestas, nei rajonas, nei kelių direkcija.

    Komentuoti:

Working...
X