Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Robyla
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dabar projektuojama jungtis leis Aprangos tunelį prijungti prie Tarandės g. Ši jungtis leis išvengti važiavimo Ukmergės g., t.y. beprasmių rikiavimusi. Tarandės problemas tai spręs lygiai taip pat, kaip spręstų tunelis prie Mototojos. Tik tiek, kad reikės papildomai pavažiuot ~1,5 km (į abi puses), kas automobiliu yra praktiškai niekas.


    Tada klausimas kodėl Minsko plente visi stovi ir laukia eilėje posūkiui į Kalnėnus ir niekas nevažiuoja iki Nemėžio apsisukt? Kur ta riba "automobiliu praktiškai nieko"? Teoriškai turėtų būti žymiai greičiau, nei laukti 10-20 min. eilėje.

    Rikiavimasis Ukmergės g. bus iš Bajorų pusės atvažiuojant nuo Nesvyžiaus g. Aš sakyčiau, kad prie Aprangos tunelio nereikia, o užtektų ir logiškesnis būtų prie Mototojos, ypač kai dabar numatoma paralelinė g. Nereikėtų 1,5 km sukiotis.
    Paskutinis taisė Robyla; 2023.12.15, 13:06.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Viešas aptarimas - sausio 2 d.
    Jungiamojo kelio šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km, Vilniuje, statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
    Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas
    Nuoroda į viešo susirinkimo transliaciją (viešas susirinkimas vyks nuotoliniu būdu) https://tinyurl.com/Jungiamasis-kelias
    Data ir laikas 2024.01.02 17:00

    1 priedas Projektiniai pasiūlymai https://vilnius.lt/wp-content/upload...12/PP_byla.pdf
    2 priedas Brėžinys https://vilnius.lt/wp-content/upload...nz_tinklai.pdf

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
    Kažkoks pusiau skustas pusiau luptas projektas.
    Svarstymui pateikiama mažytė projekto dalis, o kaip bus išspręstas pasukimas iš miesto į Tarandę ar iš Nesvyžiaus gatvės į miestą palikta neapibrėžtai ateičiai.

    Vedant anlogiją su politinėmis aktulijomis, tartum Vilniaus m. Savivaldybei ir / ar Kelių direkcijai trukdytų koks nors Grinčas ar blogietis Orbanas, kad negalima iškart pradėti viso projekto, o jį spausti kažkokiomis dalimis.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.12.15, 13:36.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Delfi.lt 2023.12.15
    Pokyčiai Vilniuje: Tarandėje tunelio nebus, šalia įrengs žiedinę sankryžą
    Viešajame susirinkime su visuomene bus aptariami naujo jungiamojo kelio Tarandėje projektiniai siūlymai. Minėtas jungiamas kelias projektuojamas Tarandėje, greta magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys, ruože nuo 9,9282 km iki 9,856 km. Planuojamas naujos jungiamojo kelio ilgis – 567 metrai, būtų įrengiami nuotekų šalinimo tinklai, susisiekimo komunikacijos. Projektiniuose siūlymuose nurodoma, jog šioje dalyje tunelis po magistrale nebus projektuojamas, jis numatomas kiek tolėliau, greta Bukiškių viešojo transporto stotelės.

    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...kryza-95387475

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Dabar projektuojama jungtis leis Aprangos tunelį prijungti prie Tarandės g. Ši jungtis leis išvengti važiavimo Ukmergės g., t.y. beprasmių rikiavimusi. Tarandės problemas tai spręs lygiai taip pat, kaip spręstų tunelis prie Mototojos. Tik tiek, kad reikės papildomai pavažiuot ~1,5 km (į abi puses), kas automobiliu yra praktiškai niekas.


    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Jungtis su kuo? Tuneliukas ties Apranga turės jungtį su Ukmergės gatve, o tuneliukas ties Mototoja, su Tarande. Iš Ukmergės g. yra jungtis su Tarande. Čia nesikabinėju, o tiesiog įdomūs VMS ir Kelių direkcijos prioritetai. Turint bent vieną tuneliuką, gali apsieiti be tos gatvės atkarpos, bet ne atvirkščiai, nes ta gatvelė nesprendžia Avižienių ir Tarandės problemų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Jokios naudos iš to keliuko be tunelių ir greitį dar sumažino iki 50 km/h. Realiai Lidlui tas keliukas.
    Jokios naudos iš kelio be... dangos. Na tai akivaizdu, kad niekur nevedantis kelias yra beprasmis. Bet tai tam jį ir tiesia, kad kai bus ir tunelis - būtų jungtis.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Gaunasi, kad esamą apsisukimą uždarys, o visi važiuojantys į Tarandę turės važiuoti iki Bukiškio-Avižienių viaduko ir ten apsisukinėti. Kaip žinoma, ten situacija irgi labai bloga.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Jokios naudos iš to keliuko be tunelių ir greitį dar sumažino iki 50 km/h. Realiai Lidlui tas keliukas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kaip suprantu, ten buvo numatyti du tuneliai. Savivaldybė savo dabar nestatys, nes statys Kelių direkcija. Tai čia jau jų klausimas turbūt.

    Kelias link to tunelio nuo Tarandės g. dabar kaip tik viešinamas. Yra Citify.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kitų metų miesto biudžeto pristatyme taip parašyta apie infrastruktūrą:



    https://vilnius.lt/lt/2023/12/13/sva...urai-kulturai/
    Tarandės g. yra, o apie tunelį po A2 ties Tarande nieko neužsiminta. 2024-ais turėtų lyg ir būti įrengtas.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Šis planas neturi jokios įtakos galios. Jis daugmaž tokio paties lygio kaip ir tie “Ukmergės gatvės humanizavimo iki 2030m.” papaišymai. Gal bus, o gal ir nebus
    Koks ten skeptikas apie papaišymus kalbėjo?

    Click image for larger version

Name:	Katu.jpg
Views:	1067
Size:	78,1 kB
ID:	2091641

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Luka5 Rodyti pranešimą

    ten išvis durnizmas su ta gatve. Ties Pavilnionių g. yra apie 200m susiaurėjimas iš keturių juostų į dvi. Ir jokių planų tiesiog padaryti normaliai 4 juostas nuo aplinkkelio iki Gileikių g. sankryžos
    Ten visada buvo 2 juostos, bet 2021 metais kai Rimi finansavo sankrižos rekonsturkciją išplatino gabaliuką iki 4 juostų. Tada vėliau dar išplatino kai statė ermitažą, o likusi dalis taip ir liko 2. Ten net nėra nuotekų sistemos, po lietaus plaukia. Savivaldybė man atrašė kad reikia palaukti rekonstrukcijos kuri tuoj tuoj prasidės 2021 metais.

    Komentuoti:


  • MrDarkness
    replied
    Parašė Luka5 Rodyti pranešimą

    ten išvis durnizmas su ta gatve. Ties Pavilnionių g. yra apie 200m susiaurėjimas iš keturių juostų į dvi. Ir jokių planų tiesiog padaryti normaliai 4 juostas nuo aplinkkelio iki Gileikių g. sankryžos
    Rašyta ne kartą VMS, tai pastoviai žadama padaryti kartu su visa gatve. Bet realybę matom, kad dar ilgai nepajudės šitie darbai. Galima būtų bent nuo aplinkkelio iki Gileikių g sutvarkyti. Dabar vietomis net nėra šaligatvio ir apšvietimo, gatvė kaip Muchosranske...

    Komentuoti:


  • Luka5
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Pavilnionių g. į planus neįtraukta? Atrodo, tarsi būtų atsisakyta.
    ten išvis durnizmas su ta gatve. Ties Pavilnionių g. yra apie 200m susiaurėjimas iš keturių juostų į dvi. Ir jokių planų tiesiog padaryti normaliai 4 juostas nuo aplinkkelio iki Gileikių g. sankryžos

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Pavilnionių g. į planus neįtraukta? Atrodo, tarsi būtų atsisakyta.
    Panasu kad greitai nebus, net 'laikinas' ziedukas numatytas akligatvy.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Made in Vilnius 2023.10.22
    Gautas leidimas rekonstruoti Tarandės gatvę
    Šį mėnesį Vilniaus miesto administracija išdavė leidimą rekonstruoti Tarandės gatvę. Rekonstrukcijos metu numatoma perkloti asfalto dangas, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takus bei taip pat įrengti viešojo transporto stoteles bei gatvės apšvietimą.

    Projekto techniniai parametrai
    Planuojamo objekto adresas – Tarandės gatvė (nuo Ukmergės g. iki Putiniškių g.);
    Rekonstruojamos gatvės ilgis – ~2100 m;
    Dviračių takai – 2,5m pločio dviračių takas šiaurinėje gatvės pusėje;
    Pėsčiųjų takai – 2 takai: 1,5m pločio takas šiaurinėje ir 2,5m šaligatvis pietinėje gatvės pusėje;

    https://madeinvilnius.lt/transportas...arandes-gatve/

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Matyt, gabaliuką Nesvyžiaus gatvės išsiasfaltavo verslinkai pagerindami privažiavimą prie statomo Rimi ir kiek toliau esančios transporto įmonės (nuo Bukiškio pusės).

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Praėjo dar vieneri metai - ar yra bent kokių naujienų dėl Nesvyžiaus g. rekonstrukcijos? Kaip suprantu, projektas turėjo būti parengtas 2023 m. , tai teoriškai turėtų artimiausiu metu kažkas išlysti, bet kiek apie tai buvo kalbėta, norėtųsi kažkokio proveržio. Tarandės nusukimas užkištas kiaurą parą ne tik Tarandės gyventojų, bet link centro grįžtanties ir norintiems patekti į Ukmergės g. ar Vakarinį aplinkelį.

    O taip patogu būtų Nesvyžiaus g. pasukti ir toliau Mokslininkų g. link centro vykti. Šviežiai užkliuvo tai, nes tenka lankytis Mototoja ir tuo užsukimu neįmanoma naudotis nes pastoviai užkišta juosta - tad nori nenori tenka per duobes ir kalnelius vykti Nesvyžiaus g.

    Citify daugybė projektų šioje gatvėje, įskaitant naują Rimi, tai gal viltis dar gyva.
    Šiemt kalbėjau su Vilniaus Rajono savivaldybės statybos skyriaus vedėju kitais klausimais, bet palietėm ir Nesvydžiaus g. asfalto klausimą, Jis užsiminė, kad Rajono savaivaldybė įsipareigojo iki 24metų galo sutvarkyti Nesvydžiaus g. tai sako kitamet tai ir palnuojama, niekas nesikeičia, kitąmet ją privalome išasfaltuoti

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Iš Vilniaus r. savivaldybės prenešimo - pajudės Vilniaus rajono ir miesto paribyje esančios Nesvyžiaus gatvės tarp Ukmergės pl. ir Šaulio gatvės asfaltavimas.
    Tarandės viaduko teks palaukti ilgiau
    Iš Vilniaus r. savivaldybės pranešimo 2022.10.20
    Praėjo dar vieneri metai - ar yra bent kokių naujienų dėl Nesvyžiaus g. rekonstrukcijos? Kaip suprantu, projektas turėjo būti parengtas 2023 m. , tai teoriškai turėtų artimiausiu metu kažkas išlysti, bet kiek apie tai buvo kalbėta, norėtųsi kažkokio proveržio. Tarandės nusukimas užkištas kiaurą parą ne tik Tarandės gyventojų, bet link centro grįžtanties ir norintiems patekti į Ukmergės g. ar Vakarinį aplinkelį.

    O taip patogu būtų Nesvyžiaus g. pasukti ir toliau Mokslininkų g. link centro vykti. Šviežiai užkliuvo tai, nes tenka lankytis Mototoja ir tuo užsukimu neįmanoma naudotis nes pastoviai užkišta juosta - tad nori nenori tenka per duobes ir kalnelius vykti Nesvyžiaus g.

    Citify daugybė projektų šioje gatvėje, įskaitant naują Rimi, tai gal viltis dar gyva.
    Paskutinis taisė Laure23; 2023.10.05, 15:34.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš Vilniaus r. savivaldybės prenešimo - pajudės Vilniaus rajono ir miesto paribyje esančios Nesvyžiaus gatvės tarp Ukmergės pl. ir Šaulio gatvės asfaltavimas.
    Tarandės viaduko teks palaukti ilgiau


    Iš Vilniaus r. savivaldybės pranešimo 2022.10.20
    2021 m. tarp Savivaldybės, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir Vilniaus miesto savivaldybės administracijos buvo pasirašyta trišalė bendradarbiavimo sutartis „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruože nuo 9,276 km iki 10,238 km tunelinio pravažiavimo, jungiamųjų kelių bei pėsčiųjų viaduko projektavimas ir statyba“, pagal kurią vykdomas Avižienių sen. Bukiškio k. Nesvyžiaus g. rekonstrukcijos techninio darbo projekto parengimas. Statybos darbus numatoma pabaigti 2024 m. pabaigoje

    http://l24.lt/lt/ratai/item/380935-v...ltavimo-darbai

    Komentuoti:

Working...
X