Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Ir rašinėja jie ten toliau tas visas savo nesamones ale "Ir vėl išrausė" ir pan. vietoj to kad pakabintų plakatus kas bus daroma, nereiktų čia spėliot visiem tada. Cirko bentkunckas, nekitaip.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    hah, geras. Ramus eismas gali būti ir tada, kai kėgliai po ratais nesimaišo ir nereikia nieko praleidinėt, nes ramiai 90 km/h pralėkt gali.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
    Šiaip visai įdomu kaip atrodys "ramaus eismo" gatvės pagal Valdą, kai uždrausta judinti gatvių bortus.
    Pėsčiųjų pašalinimas, kad netrukdytų transporto eismo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Viename posėdžio protokole mačiau (ir čia rašiau kažkurioje temoje), kad projektuojant kairių krantinių atkarpą projektuotojams meras pasakė, kad negalima judinti neseniai sudėtų granitinių gatvės bortų, nors gatvė ten tikrai per plati Tai čia gal į tai referuojama.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
    Šiaip visai įdomu kaip atrodys "ramaus eismo" gatvės pagal Valdą, kai uždrausta judinti gatvių bortus.
    Bortus uždrausta judinti paprastųjų remontų metų, kai dirbama be projektų ir brėžinių. Kai yra normalus projektas su statybos leidimu, viešinimu visuomenei ir t.t., tai be problemų tie bortai judinasi.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kaip kaip: gatvės pradžioje ženklas Zona 30 km/h ir lygus asfaltas visu 4m juostų plotyje.
    Rengs projektą vienam ženklui pastatyti?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
    Šiaip visai įdomu kaip atrodys "ramaus eismo" gatvės pagal Valdą, kai uždrausta judinti gatvių bortus.
    Kaip kaip: gatvės pradžioje ženklas Zona 30 km/h ir lygus asfaltas visu 4m juostų plotyje.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Šiaip visai įdomu kaip atrodys "ramaus eismo" gatvės pagal Valdą, kai uždrausta judinti gatvių bortus.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Violetinė - ištisinis, geltona - projektuojamos ramaus eismo gatvės.
    O ką reiškia "projektuojamos"? Tai jos jau yra. Tiesiog, kai nuties Šiaurinę, ir taps "ramaus eismo".

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Violetinė - ištisinis, geltona - projektuojamos ramaus eismo gatvės.

    Komentuoti:


  • Arturasz
    replied
    O geltonos spalvos aksvaldacijE kokio tipo bus? Ukmerges g. gal koki maziatriuksmi aksvalda naudos?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Arturasz Rodyti pranešimą
    Bet net iki Gabijos g. gaires stovi ...
    Tiesa, gabalą ir ten eksvalduos:

    Komentuoti:


  • Arturasz
    replied
    Bet net iki Gabijos g. gaires stovi ...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Arturasz Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote kas planuojama Ukmergės g. dalyje nuo Pašilaičių iki Šeškinės? Abejose gatvės pusėse jau paruoštos plastikinės nukreipiamosios gairės ir kelio remonto ženklai.
    Eksvaldavimas visu gražumu, jokių projektų:

    Komentuoti:


  • Arturasz
    replied
    Ačiū, bet keis tik seną dangą? Yra gal kur projektas?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Arturasz Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote kas planuojama Ukmergės g. dalyje nuo Pašilaičių iki Šeškinės? Abejose gatvės pusėse jau paruoštos plastikinės nukreipiamosios gairės ir kelio remonto ženklai.
    Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	668
Size:	54,0 kB
ID:	2122171
    Kas, kas? Ką daugiau šita administracija sugeba be ištisinio asfaltavimo?

    Komentuoti:


  • Arturasz
    replied
    Gal kas žinote kas planuojama Ukmergės g. dalyje nuo Pašilaičių iki Šeškinės? Abejose gatvės pusėse jau paruoštos plastikinės nukreipiamosios gairės ir kelio remonto ženklai.
    Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	668
Size:	54,0 kB
ID:	2122171

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Labiau galvoju apie požeminį sprendimą nei viaduko. Viaduko aš ten irgi nenorėčiau.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    abruo, geros id4jos gera linkme. Man tik kyla klausimas (gal ko nesuprantu) - jei punktyrai vaizduoja požeminius ryšius, tai reiškia, kad požeminis pėsčiųjų srautas ir požeminis auto srautas turėtų prasilenkti keliais lygiais po žeme?
    Atsiprašau, ne taip pažymėjau pėsčiųjų takus. Visos pėsčiųjų/dviračių jungtys turėtų būti ant žemės – jokių požemių. Požeminis turėtų būti tik automobilių parkavimas, kaip Panoramoj, išskyrus gal tą pagrindinę komplekso gatvę, jungiančią Stadioną, jungtį su Ozo g. ir Akropolio viaduką. Dabartinę parkofkę būtų galima užstatyti panašiu principu kaip Akropolis 2.

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kyla klausimas - ar siūlomi ryšiai neperdaug suvalgytų papildomos aplinkinės teritorijos? Gal tada jau geriau matomą parkofkę pvz užstatyti, o esamą vieno lygio sankryžą versti į pilnavertę dviejų lygių tai išsprendžiant ne tik esamą susisiekimo disfunkciją, bet ir ateities objektų sukuriamus papildomus srautus? Sankryžos konversijai galėtų susimesti visi minimų užstatymų vystytojai ir potencialiai svivaldybė?
    Siūlomi ryšiai kaip tik sueikvotų mažiau teritorijos, nes nebereikėtų tiek daug juostų ties Gelvonų gatve ir tokio plataus įvažiavimo/išvažavimo į Akropolio/stadiono teritoriją.. O dėl dviejų lygių sankryžos – mano siūlymas yra apie jau esamos dviejų lygių sankryžos (ties Akropolio viaduku) užbaigimą ir padarymą pilnaverte – antro viaduko šitai vietai, manau, tikrai nereikia, nebent žūtbūt norim panaikinti šviesoforą Gelvonų/Ozo g. sankryžoj.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    abruo, geros idėjos gera linkme. Man tik kyla klausimas (gal ko nesuprantu) - jei punktyrai vaizduoja požeminius ryšius, tai reiškia, kad požeminis pėsčiųjų srautas ir požeminis auto srautas turėtų prasilenkti keliais lygiais po žeme?

    Kyla klausimas - ar siūlomi ryšiai neperdaug suvalgytų papildomos aplinkinės teritorijos? Gal tada jau geriau matomą parkofkę pvz užstatyti, o esamą vieno lygio sankryžą versti į pilnavertę dviejų lygių tai išsprendžiant ne tik esamą susisiekimo disfunkciją, bet ir ateities objektų sukuriamus papildomus srautus? Sankryžos konversijai galėtų susimesti visi minimų užstatymų vystytojai ir potencialiai svivaldybė?
    Paskutinis taisė spekas; 2024.02.10, 17:01.

    Komentuoti:

Working...
X