Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Tai dabar senamiestį gatves tvarkys (B. Radvilaitės, Maironio, Vilniaus, Jogailos), verkšlenimo bus dar daugiau, nors kai kur vietų net padaugės (B. Radvilaitės prie įėjimo į Bernardinų sodą pvz)Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomiausia, kad tikrų, žymėtų parkavimo vietų ten net nenaikino, viso labo uždėjo bortus ant įvažiavimų į kiemus posūkių taip, kad nebūtų blokuojamas matomumas. Jei neklystu, prie Lighthouse netgi papildomų vietų sužymėta. Bet isterikės gonna isterik
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomiausia, kad tikrų, žymėtų parkavimo vietų ten net nenaikino, viso labo uždėjo bortus ant įvažiavimų į kiemus posūkių taip, kad nebūtų blokuojamas matomumas. Jei neklystu, prie Lighthouse netgi papildomų vietų sužymėta. Bet isterikės gonna isterik
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Bet aš daug ir nesitikėjau, kad mūsai supras tokį dalyką kaip "gatvės modernizacija"Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Jau Fabijoniškių gyventojų grupėje tryznioja, kaip čia (lėto eismo gatvėje, beje) įrengė stoteles be įvažų, ale susiaurino viską, sumažino parkavimo vietų. klasika
Vietoj to, kad džiaugtųsi, kad stoteles įrengė arčiau namų.. Oh wait.. taigi turime pilna aftomobilistų, kurie nevažinėja kitomis transporto rūšimis, ir svajojančių, kad jų 2011 dyzeliai turėtų parkavimo vietą šalia įėjimo į laiptinę.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Spėju čia buvo vienintelis argumentas įrengti stotelę be įvažos – kad neužparkuotų vakarais. Dabar nebus kaip užparkuoti stotelę. Kituose rajonuose stato ženklus "neblokuokite stotelės", kurią aišku vis tiek blokuoja abejuose įvažos galuose.
Komentuoti:
-
Jau Fabijoniškių gyventojų grupėje tryznioja, kaip čia (lėto eismo gatvėje, beje) įrengė stoteles be įvažų, ale susiaurino viską, sumažino parkavimo vietų. klasikaParašė liudasbar Rodyti pranešimą
Vietoj to, kad džiaugtųsi, kad stoteles įrengė arčiau namų.. Oh wait.. taigi turime pilna aftomobilistų, kurie nevažinėja kitomis transporto rūšimis, ir svajojančių, kad jų 2011 dyzeliai turėtų parkavimo vietą šalia įėjimo į laiptinę.Paskutinis taisė liudasbar; 2025.11.07, 00:42.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Skalvių žiede.Parašė Dominykas Rodyti pranešimąO tai troleibusai kur apsisukinės ir stovės?
Skalvių žiedo rekonstrukcijos projekte viskas numatyta ir net yra brėžinys kaip KT ten kabės.
Komentuoti:
-
Gatvė per plati. Kokia prasmė iš 4 juostų, jeigu vis tiek prie sankryžos viskas susiaurės iki 2? Tokia infrastruktūra kuria konfliktines situacijas, gudručiai apvažinės tvarkingai laukiančius pirmoje juostoje ir užlindinės. Infrastruktūra neturi kurti avarinių situacijų ir probleminių vietų. Visa gatvė turi būti vienodo pločio. Tai arba 2 juostos, arba išsukimai irgi su 4 juostom. Tikiuosi dabartinio projekto neįgyvendins.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal čia “paruoštukas” kitam kažkokiam projektui, na pvz pratęsti toliau gatvę. Bet šiaip kol nežinomi tolimesni planai, atrodo tikrai keista.Parašė liudasbar Rodyti pranešimąTaprasme, išasfaltuoja didžiulį plotą, po to random vietoj salelę įchujarina, ir galiausiai didelę dalį išasfaltuoto ploto apstato kuoliukais???Paskutinis taisė Vinecko; 2025.10.27, 20:47.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Svarbu nesureguliuotų šviesoforų kaip Pilaitės pr. - Įsruties g. sankryžoje, nes prasčiau sureguliuotos sankryžos Vilniuje turbūt nėra. Toks jausmas, kad pvz. Pilaitės pr. - Spaudos g. sankryžoje dvigubiai daugiau srauto ir dvigubai greičiau pravažiuoja.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu tai normali gatvė. Tereikia gerai sureguliuot šviesoforus ir problemos nebus.
Komentuoti:
-
Nu tai normali gatvė. Tereikia gerai sureguliuot šviesoforus ir problemos nebus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nesuprantu... susibraižo 2+2, tada visas sankryžas šviesoforais apstato ir galų gale prismena, kad egzistuoja pėstieji ir jiem gali prireikti pereiti gatvę, kadangi daug juostų, tai tarp šviesoforų atsiranda šviesoforinės perėjos... Ir taip, kas 50 metrų stoviniuos visi su viešuoju transportu... Kažkoks politinis projektavimasParašė Creatium Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Brėžinyje akivaizdu, kad pavaizduoti laikini sprendiniai su kuoliukais ir horizontaliu ženklinimu. Kadangi salelė prieš sankryžą įrengiama kaip normaliai keturšalei sankryžai. Tikėtina, kad Ukmergės g. sprendinius keis atskiru projektu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Keistoki Ukmergės g. sprendimai, pastatytas šviesoforas netoli šitos vietos į naują auto saloną posūkiui į kairę, bet pasukti į naują Pavilnionių g. nebus šviesoforo, tranzitas toliau važinės Gabijos g. žiedu?
P.s. Ten turėtų būti dar jungtis tarp Ukmergės ir L. Zamenhofo g. Tokiu atveju būtų galima panaikinti esamą sankryžą tarp Vėtrungės ir Gabijos g.Paskutinis taisė sleader; 2025.10.27, 12:48.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Keistoki Ukmergės g. sprendimai, pastatytas šviesoforas netoli šitos vietos į naują auto saloną posūkiui į kairę, bet pasukti į naują Pavilnionių g. nebus šviesoforo, tranzitas toliau važinės Gabijos g. žiedu?Parašė Creatium Rodyti pranešimąPavilnionių g. projektas vėl juda. Paskelbtas pirkimas inžinerinių tinklų projekto parengimui. Kartu su pirkimu yra ir gatvės brėžiniai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pavilnionių g. projektas vėl juda. Paskelbtas pirkimas inžinerinių tinklų projekto parengimui. Kartu su pirkimu yra ir gatvės brėžiniai


- 18 patinka
Komentuoti:
-
Via Lietuva 2025.10.24
Nuo pirmadienio keičiasi eismo organizavimo tvarka ties Tarandės tuneliu
Bus proga susipažinti su terminu gulekšniaiPabaigus pirmo etapo Tarandės tunelio statybos darbus, pradedami antro etapo darbai, todėl nuo spalio 27 d. (pirmadienio) keičiasi eismo organizavimo tvarka – eismas abiem kryptimis vyks automagistralės Vilnius–Panevėžys (A2) dešine puse ir nebus nukreipiamas į lygiagrečiai esantį vietinį kelią.
Prieš pradedant tunelio statybos darbus kairėje automagistralės pusėje, spalio 27 d. (pirmadienį) bus pradedamas eismo perorganizavimas. Eismas Panevėžio–Vilniaus kryptimi bus uždarytas ir kreipiamas į dešinę automagistralės pusę, kur vyks dviem susiaurintomis juostomis.
Eismas Vilniaus–Panevėžio kryptimi vyks taip pat dešine automagistralės Vilnius–Panevėžys puse dviem susiaurintomis juostomis.
Kad eismas būtų saugesnis, bus įrengti gulekšniai, skiriantys transporto kryptis.
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...randes-tuneliu

https://jugima.lt/produktas/nukreipiamieji-guleksniai/
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kas gyvenat šalia, galit pasiprašyt Tvarkau miesto, kad pratęstų šaligatvį. Kol darbai vyksta labai tikėtina atsižvelgs.
Neseniai dėl 1 kv. m. sutariau su darbų vykdytojais kitame šaligatvyje. Nurodė pranešt VMS'ui, sakau kam ta biurokratija, nusivedžiau gyvai parodyt pirštu į broką, susigėdo, tai pažadėjo perdaryt, nors realiai tik atnaujino dangą pagal seną situaciją.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Čia tai WOW.Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Dar vieną stotelę, lyg ir, daro. Prie PC "IKI"
Stotelė be kišenės. Realiai man į galvą vos Europos aikštės st. krenta į galvą, kur perdarė nuo kišenės į paprastą stotelę A juostoje. O čia naujai daroma ir nėra kišenės (nors kituose projektuose jos yra).
Bet vistiek be klaidų neapsiėjo. Kaip čia taip reikia du kartus kirsti DV taką, norint papulti į perėją. Manau po kelių mėnesių nuo stotelės veikimo pradžios pamatysime kaip bus išminta žolė iš karto už borto.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.10.14, 20:34.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: