Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Tą patį visi sakė dėl Konstitucijos pr. krūmų ir medžių. Prigijo per kelis metus ir gražiai auga. Prigijo ir auga ir Narbuto g., kur yra sąlygos bene tokios pačios kaip Ukmergės g. (greitis ir plotis).

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Veja tai vienas dalykas, o padžiūvę krūmai kitas reikalas. Čia juk ne tas plotis, kur tvarkingai susodint galima kaip pvz Justiniškių g ar Laisvės pr. Juolab kol Ukmergės g de facto magistralinė (iki Šiaurinės, Šiaurinio aplinkelio), tai srautas ne tas, kur išgyentų žaluma tokioj siauroj vietoj per pora cm nuo intensyvaus srauto. Vėl prioritetai ne vietoj

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Nesutikčiau dėl nesovietinės europos. Pranvūzija, Austrija, Čekija, Ispanija dauguma gatvių miesto centre yra be žaliūjų linijų. Gal kokiuse nyderlanduose kitaip, ten teko lankytis labai seniai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vat įdomu man dėl tų žalių vejų. Galvoju smarkiai prisideda prie gatvės jaukumo kai atsiranda žalia veja per vidurį, beveik visa nesovietinė Europa 2+2 gatves tiesia su žaliomis vejomis (ar kitokiu barjeru per vidurį) kaip standartas. Daugybė pvz. Kauno gatvių yra ultra nejaukios nes tiesiog neturi žalios vejos per vidurį, net Vilniuje tokio nejaukumo jausmo nepalieka.

    Vienintelė priežastis galvoju kodėl gali vengti žalių vejų tai ne avarijos, o galimybė patogiau pravažiuoti greitosiomis per kamščius.

    Avarijos manau tikrai būtų labai retos, kad būtų esminis trūkumas nuspręsti neįrengti žalių vejų per vidurį, ypač 2+2 ar juolabiau 3+3 gatvėse.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Labai geras darbas. Daugiau tokių!

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Priešpaskutinėj foto geras darbų saugos pavyzdys.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia gal tinkama tema?

    Ukmergės g. praėjusiais metais buvo atnaujinta. Anksčiau centre buvo asfaltuota ir užbrūkšniuota centrinė dalis. Remonto metu ten sudėti bortai ir užpilta žemėmis. Dabar sodinami krūmai ir gal net medžiai (šito iki galo nesupratau)...




    https://www.facebook.com/photo?fbid=...90277919796905
    o tai kaip greitoji arba, o jei lėktuvui avariniu būdu reiks leistis
    Paskutinis taisė Stadionas; 2025.03.27, 07:47.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Čia gal tinkama tema?

    Ukmergės g. praėjusiais metais buvo atnaujinta. Anksčiau centre buvo asfaltuota ir užbrūkšniuota centrinė dalis. Remonto metu ten sudėti bortai ir užpilta žemėmis. Dabar sodinami krūmai ir gal net medžiai (šito iki galo nesupratau)...

    2022:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-03-26 102951.jpg
Views:	1386
Size:	322,4 kB
ID:	2190545


    2024:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-03-26 103013.jpg
Views:	1352
Size:	222,4 kB
ID:	2190546


    Savivaldybės foto:






    https://www.facebook.com/photo?fbid=...90277919796905

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Kas jau kas, bet tunelis ten reikalingas. Avižienių sankryžoje ir taip 20 minučių eilės formuojasi, tad tikrai ne variantas. Ir tokių absurdiškų apsisukimo vietų, kaip dabartinė, neturėtų likti, tiek dėl eismo saugumo, tiek dėl sklandumo.
    PIlnai sutinku, kad neturi būti tokių kairių posūkių kaip dabar. Vertėjo man paminėti, kad turiu omenyje, kad nutiesus gatvę, kurią siūlau, kairysis Ukmergės posūkis būtų, be abejo, naikinamas, ir naujasis kelias/gatvė atliktų susisiekimo funkciją vietoje dabartinio susisiekimo kertant Ukmergės plentą/gatvę.

    Žinoma, Pavilnionių irgi turi būti tuomet pajungta į Ukmergės g..

    Ar tunelis teigiamai įtakos VT, pėsčiųjų susisiekimą? Nes mano siūloma gatvė tą spręstų.

    Taip pat, ar nutiesus mano minėtą artėriją, tunelis netaps pertekline infrastruktūra?

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dabar atvažiujant iš panevežio pusės stovi ženklas 50, nes ten yra avarijų ir dabar visis skatinami žiūrėti į spidometrus vietoj kelio kad būtų daugiau.


    Ten dviratininkų tenka matyti važiujant bet pėsčiųjų ne labai. Pėstieji eina giliau į perkunkiemį ir per Girulių g. tiltą eina. Ten vakarais visai nemažai eismo ant to tilto.
    Yra tikrai tekę matyt, kaip eina žmonės techniniu šaligatviu per estakada link sankryžos su šiauriniu aplinkeliu. Vaizdas nekoks.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Aš prie Avižienių/Tarandės negyvenu, ten draugų ar giminių neturiu (krc, atsiriboju nuo bet kokios asmeninės naudos), bet - ten tunelis yra LABAI reikalingas. Kiek yra tekę pro tą vietą važiuoti, visada stebėdavausi, kaip ten nėra daugiau mirtinų avarijų, nes dabartinė situaciją atrodo absurdiška.
    Dabar atvažiujant iš panevežio pusės stovi ženklas 50, nes ten yra avarijų ir dabar visis skatinami žiūrėti į spidometrus vietoj kelio kad būtų daugiau.
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Man tai dar patinka tas faktas, kad iš Tarandės nėra jokių pėstiesiems/dviratininkams skirtų takų. O išvis, legalu eiti pėsčiom iš/į Tarandę nuo Big'o? Ten ta prasme palei kelią žolytę ir techniniu šaligatviu vienos plytelės įmanoma, bet ar teisiškai legalu ten išvis eiti?
    Ten dviratininkų tenka matyti važiujant bet pėsčiųjų ne labai. Pėstieji eina giliau į perkunkiemį ir per Girulių g. tiltą eina. Ten vakarais visai nemažai eismo ant to tilto.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kadangi ten dar nesiskaito Automagistralė, tuomet galioja 36 punktas:
    ...Jeigu šaligatvio, pėsčiųjų tako, pėsčiųjų ir dviračių tako, kelkraščio nėra arba jais judėti nėra galimybės, leidžiama judėti viena eile važiuojamosios dalies pakraščiu.
    Aišku. Dėkui. Nenorėčiau išbandyti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Man tai dar patinka tas faktas, kad iš Tarandės nėra jokių pėstiesiems/dviratininkams skirtų takų. O išvis, legalu eiti pėsčiom iš/į Tarandę nuo Big'o? Ten ta prasme palei kelią žolytę ir techniniu šaligatviu vienos plytelės įmanoma, bet ar teisiškai legalu ten išvis eiti?
    Kadangi ten dar nesiskaito Automagistralė, tuomet galioja 36 punktas:
    ...Jeigu šaligatvio, pėsčiųjų tako, pėsčiųjų ir dviračių tako, kelkraščio nėra arba jais judėti nėra galimybės, leidžiama judėti viena eile važiuojamosios dalies pakraščiu.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.03.10, 21:07.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Man tai dar patinka tas faktas, kad iš Tarandės nėra jokių pėstiesiems/dviratininkams skirtų takų. O išvis, legalu eiti pėsčiom iš/į Tarandę nuo Big'o? Ten ta prasme palei kelią žolytę ir techniniu šaligatviu vienos plytelės įmanoma, bet ar teisiškai legalu ten išvis eiti?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Aš prie Avižienių/Tarandės negyvenu, ten draugų ar giminių neturiu (krc, atsiriboju nuo bet kokios asmeninės naudos), bet - ten tunelis yra LABAI reikalingas. Kiek yra tekę pro tą vietą važiuoti, visada stebėdavausi, kaip ten nėra daugiau mirtinų avarijų, nes dabartinė situaciją atrodo absurdiška.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Kas jau kas, bet tunelis ten reikalingas. Avižienių sankryžoje ir taip 20 minučių eilės formuojasi, tad tikrai ne variantas. Ir tokių absurdiškų apsisukimo vietų, kaip dabartinė, neturėtų likti, tiek dėl eismo saugumo, tiek dėl sklandumo.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vien dėl kairiojo posūkio jį statyti, kai yra dar ir alternatyvos... Nebent tuo tuneliu siekiama sujungti ir pėsčiųjų eismą abipus autostrados... na tada gal tegu būna.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kvestionuoju tunelio reikalingumą. Manau yra kitų didesnio prioriteto vietų, kur reikia dviejų lygių.
    Manau pirma vertėjo nutiesti šį geltonai pažymėtą ruožą (tuo labiau, kad tai ir taip numatyta arterija, kuria dar ir VT galėtų kursuoti), kurio viršuje beje jau yra du lygiai:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS/ LRT.lt 2025.03.06
    Tarandės tunelio statybų pradžia – kovo 17-ąją
    Vilniaus rajone, magistralinėje Vilnius–Panevėžys planuojamo Tarandės tunelio statyba bus pradėta kovo 17 dieną, ketvirtadienį skelbia Vilniaus rajono savivaldybė. Anot jos, darbai bus atliekami etapais, o projektą numatoma baigti iki 2026 metų gegužės.
    Anksčiau skelbta, kad tunelį „Via Lietuvos“ užsakymu už 6,2 mln. eurų nuties konkursą laimėjusi statybų bendrovė „YIT Lietuva“.
    Tarandės tunelis bus statomas 300 metrų nuo „Emsi“ degalinės, važiuojant link Ukmergės.


    2019 metais Vilniaus miesto ir rajono savivaldybės bei LAKD pasirašė trišalę sutartį, pagal kurią įsipareigojo iki 2024-ųjų įrengti dešinį posūkį su tuneliu po automagistrale ir gretima gatvele prie magistralės. Tuo metu Vilniaus m. savivaldybė įsipareigojo pastatyti jungiamąjį kelią, o Vilniaus rajono – rekonstruoti Bukiškio Nesvyžiaus gatvę.
    Vis dėlto 2021 metų birželį Vilniaus apygardos teismas tiltų statybų bendrovės „Tilsta“ prašymu laikinai sustabdė tunelio statybos konkursą. Bendrovė prašė pripažinti neteisėtomis konkurso sąlygas arba jas pakeisti taip, kad direkcija sumokėtų už papildomus darbus dėl techninio projekto klaidų, arba konkursą nutraukti ir skelbti jį iš naujo.
    2022 metų balandį Lietuvos Aukščiausiasis Teismas konkursą įpareigojo nutraukti galutinai.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...5ArN94gIMwcEgI

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Arba gal reikia tiesiog islaukti, kuomet bus nutiesta likusi Grigalaukio g. dalis, ir tie visi shortcutu ieskotojai nebetures intereso tranzitu pralekti sias gatves.

    taigi galimai vienpusis eismas nebebus aktualus uz kokiu 2 metu.

    Komentuoti:

Working...
X