Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Nuo pat pradžių sovietiniais laikais projektuojant Ukmergės gatvę buvo ir koncepcija, ir visa kita. Nenoriu nuskambėt kaip CCCP-1, bet pagrindinės planavimo klaidos buvo padarytos toli gražu ne nuo pat pradžių ir palyginus neseniai. Visas tas parduotuvėles pirmuose aukštuose reiktų orientuoti į gretimas šalutines gatves. Kurios ir taip yra vaikštomos, yra ir pavienės parduotuvėlės ir t.t. O pačią Ukmergės gatvę būtų galima izoliuoti (įkasti gylyn, garso sienelės ir t.t.), kad skleistų kuo mažiau triukšmo ir taršos aplink.

    O verslo juk ir dabar yra. Ukmergės gatvė nuo Senukų iki pat A2 nusėta mažesniais ar didesniais komerciniais objektais. Ar ten per stambus verslas?

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Toks vaizdas, kad jūs visi po truputį teisūs. Visgi, kaip visada problema buvo nenormalus planavimas nuo pat pradžių. Visokie senukai, iki avitelos, cash and carry, maxima ir dar kito objektai planuoti kaip Amerikos priemiesčiuose, su didelėm aikštelėm prieš pastatą, smarkiai atitraukiant juos nuo gatvės. Kaip jūsų atsiųstuose pavyzdžiuose iš užienio matosi, kad pritraukus pastatus arti pagrindinės gatvės, atsiranda visai kito lygio judėjimas. Pirmuose aukštuose atsiranda daug smulgaus verslo, nuo kepyklų iki žvejybos parduotuvių. Ir nereikia ten jaukių centro gatvių. Atsiranda ir prie internsyvių tranzitinių gatvių daug verslo.
    Akivaizdu, kad Vilniaus gatvės neturėjo koncepcijos nuo pat pradžių. Pvz. visokios maximos ir senukai, iki galėjo būti iš kart statomi prie gatvės su pirmu aukštu smulkiesiems, gatvės tonusas būtų raliai kitoks. NMC koncepciją su kalvos įdėja galima buvo turėt, o didžiosioms gatvėms taip ir nereikėjo. Tai ir turim tokį bardaką architektūroje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė AudriusV
    Ukmergės gatvė tokia nebuvo ir nebus, jos funkcija ne aplinkkelio - leisti kuo greičiau išvažiuoti iš miesto.
    Aplinkkelio funkcija yra nukreipti tranzintinį ar vietinį srautą nuo centro, o įvažiavimui/išvažiavimui iš to centro Ukmergės g. kaip buvo, taip ir liko nepaisant, kiek atlinkkelių atidaryta.
    Dabar gatvė sugadinta (tiksliau, tik jos naujoji dalis nuo senukų iki perkūnkiemio), bet nereikia jos dar labiau gadinti ar bandyti daryti lėtą jaukią centrinės dalies gatvę, ne ta paskirtis ir srautai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė AudriusV
    Nesuprantu, koks gali būti greitkelis su tokiu kiekiu sankryžų, šviesoforų, reguliuojamų pėsčiųjų perėjų , nusukimais link parduotuvių ir vidinių gatvių ? Jau nekalbu apie sąvoką (jei kas neprisimena, tai greitkelyje greitis ribojamas iki 120) . Ukmergės gatvė tokia nebuvo ir nebus, jos funkcija ne aplinkkelio - leisti kuo greičiau išvažiuoti iš miesto.
    Kažkadaise gatvė buvo projektuota būtent be šviesoforų, pėsčiųjų perėjų ir nusukimų link parduotuvių. Vėliau buvo pristatyta ko nereikia ir nepastatyta tai, kas planuota. Bet nuo to gatvės reikšmė nepasikeitė - šiaip ar taip tai yra vienas pagrindinių išvažiavimų iš miesto su milžinišku srautu, kurio jokie aplinkeliai nenuims.

    Kabinėjantis prie sąvokų galima naudoti "greito eismo gatvė". Juk ir VA, Gariūnų gatvė, A1 iki už Grigiškių ar per Kauną techniškai nėra greitkelis

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
    https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656
    Tai čia visų mūsų svajonė tokia gatvė. Tik kažkodėl čia nesimato šviesoforų į kiekvieno prekybcentrio parkingą, ir čia yra nemažai dviejų lygių sankryžų.
    O su greitkelio sąvoka tai tamsta grynai tik kabinėjiesi prie žodžių. Puikiai žinai, kad turime omeny ne gatvės skerspjūvį su skiriamąja juosta, o pačią funkciją ir galimybę turėti skirtingų lygių sankryžas.
    Panašu, kad nesusikalbam paprasčiausiai.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.27, 06:10.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nė per kur. Kad pernelyg nenukrypti paimsiu pavyzdį iš Vilniaus.
    Čia panašu į greitkelį.

    Čia visai nepanašu.

    Čia truputi panašiau, bet ne visai tai.

    Irgi kažkaip nepanašu.

    O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
    https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656
    3 juostų į vieną pusę su žalia skiriamąja juosta ir dviejų lygių sankryžomis nepanašu į greitkelį?

    Kokioj Baltarusijoj ar Lenkijoje (kur dar neperdaryta nuo 2000ųjų) net užmiesčio autostrados prasčiau atrodo... Mūsų autostrados su dar likusiomis autobusų stotelėm, kėglių perbėgimo vietomis bei vieno lygio sankryžomis tamstai matyt irgi nepanašios į greitkelius.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nė per kur. Kad pernelyg nenukrypti paimsiu pavyzdį iš Vilniaus.
    Čia panašu į greitkelį.

    Čia visai nepanašu.

    Čia truputi panašiau, bet ne visai tai.

    Irgi kažkaip nepanašu.

    O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
    https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656
    Briuselis

    https://www.google.lt/maps/@50.85715...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Ukmergės gatvė nuo Pedagoginio žiedo iki Senukų/Statoilo/Iki/Rimi sankryžos net labai panaši į greitkelį. Mazgas su ateities gatve irgi labai panašus į greitkelį. Jei egzistuotų planuoti Šiaurinės ir Pavilninių mazgai vietoj Senukų/Statoilo/Rimi/Iki ir Bigo-Perkūnkaimio sankryžų, būtų labai panašu į greitkelį. Kaip Laisvės prospektas per Lazdynus ir Karoliniškes ar GV.
    Nė per kur. Kad pernelyg nenukrypti paimsiu pavyzdį iš Vilniaus.
    Čia panašu į greitkelį.

    Čia visai nepanašu.

    Čia truputi panašiau, bet ne visai tai.

    Irgi kažkaip nepanašu.

    O čia plius/minus taip kaip galėtų atrodyti Ukmergės g. Šiuo prospektu važiuoja irgi didelis transporto srautas, bet jame ir šviesoforai neįtin trukdo.
    https://www.google.lt/maps/@49.62602...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059526




    Nebūtų tokios audringos diskusijos apie SimCity Ukmergės g. versiją jei būtų pažiūrėta į skypų ribas iš Regia.lt.


    Vizualizacijoje pateikta atkarpa ties Fabijoniškių Iki ir ex Statoilu (Fabijoniškės - dešinėje, Pašilaičiai - kairėje).
    Ten nėra jokių suformuotų sklypų į Ukmergės gatvės pusę. Jei per 10 metų dėl žemės klausimų nesugebama užbaigti Ateities - Ukmergės g. mazgo, tai labai abejotina, ar jie ten sugebės suformuoti sklypus, kurie didins apkrovimą esamai socialinei ir transporto infrastruktūrai.
    Visos tos pseudo vizualizacijos - tik beprasmis laiko gaišimas už savivaldybės pinigus, paišant "iš lempos" tai, ko niekada nebus.
    Jokių sklypų formuoti ir nereikės. Vizualizacijoje parodytas perspektyvinis užstatymas yra vietoje dabar esančių visokių prekybos centrų su didžiuliais parkingais. O pastarųjų didelė dalis stovi valstybinėje žemėje (greičiausiai be jokios nuomos, turbūt įforminta kaip "infrastruktūra miestui").

    Ukmergės/Ateities sankryžai vyksta sklypo paėmimas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Poilsio zonos vartotojui paruošta ekstremali rungtis plaučiams.Vos keli medeliai oro stebūklingai neperfiltruos. Atrodo kaip pavogti tie, net vizualizacijoj nususę retai kur subakstyti stagarėliai, tarp poilsio zonos (kur įžiūriu krepšinio aikšteles, riedučių kalnelius) ir išmetamų dujų generatoriaus - Ukmergės g.
    Reikia arba didesnės ir tankesnės augmenijos arba įrenginių sugeriančių nuo gatvės ateinantį smoga (pvz vos ne vakar išrastas kažkoks lenkiškas betonas ar pan.)
    Bet dar trečias variantas , kuris man labai nepatinka yra galbūt realiausias.Lengviausiai realizuojamas. Tereikia tik sulaukt mero rinkimų
    Na visų pirma, 2035 metais, kada bus realizuotas projektas, daugiau nei pusė autotransporto jau bus varoma elektra. Be to, planuojama, kad individualaus autotransporto sumažės bent trečdaliu. Naujuose pastatuose bus sumontuotos elektrą generuojančios ir CO2 maitinamos dumblių panelės.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Poilsio zonos vartotojui paruošta ekstremali rungtis plaučiams.Vos keli medeliai oro stebūklingai neperfiltruos. Atrodo kaip pavogti tie, net vizualizacijoj nususę retai kur subakstyti stagarėliai, tarp poilsio zonos (kur įžiūriu krepšinio aikšteles, riedučių kalnelius) ir išmetamų dujų generatoriaus - Ukmergės g.
    Reikia arba didesnės ir tankesnės augmenijos arba įrenginių sugeriančių nuo gatvės ateinantį smoga (pvz vos ne vakar išrastas kažkoks lenkiškas betonas ar pan.)
    Bet dar trečias variantas , kuris man labai nepatinka yra galbūt realiausias.Lengviausiai realizuojamas. Tereikia tik sulaukt mero rinkimų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal dar reiktų konvertuoti Oslo, GV, Narbuto, Batoro, Minsko plentą ir po to Vakarinį aplinkelį perdaryt į eilinę gatvę
    Anksčiau reiktų konvertuoti Savanorių pr., Justiniškių, Ozo g. ir pan.
    Ir gal galų gale Stoties rajoną, ar irgi lauksime iki 2100 metų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kur čia kas mato greitkelį? Ukmergės g. jokiais parametrais ir nei vienoje gatvės atkarpoje nėra net panaši į greitkelį.
    Ukmergės gatvė nuo Pedagoginio žiedo iki Senukų/Statoilo/Iki/Rimi sankryžos net labai panaši į greitkelį. Mazgas su ateities gatve irgi labai panašus į greitkelį. Jei egzistuotų planuoti Šiaurinės ir Pavilninių mazgai vietoj Senukų/Statoilo/Rimi/Iki ir Bigo-Perkūnkaimio sankryžų, būtų labai panašu į greitkelį. Kaip Laisvės prospektas per Lazdynus ir Karoliniškes ar GV.

    SimCity konversijai Laisvės prospektas daug labiau tinkamas. Po VA atidarymo ten iš tiesų tranzitinio eismo liko minimaliai. Nutiesus Mykolo Lietuvio gatvę, visą Ateities-Laisvės būtų galima lėtinti. Bet Ukmergės gatvė vistiek liks magistraline ašimi iš A2 pasiekti centrą....

    Gal dar reiktų konvertuoti Oslo, GV, Narbuto, Batoro, Minsko plentą ir po to Vakarinį aplinkelį perdaryt į eilinę gatvę

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nauja Vilniaus ambicija: kaip ateityje atrodys ilgiausia sostinės gatvė

    Click image for larger version Name:	ukmg2-5bebeaa010a11.jpg Views:	1 Size:	471,9 kB ID:	1682568
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059526


    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Blogai, kad projektuoja ir vargu ar patys tikisi įgyvendinti. Laiką/resursus galėtų skirti jau priprojektuotų projektų įgyvendinimui. Aišku lošt SimCity smagiau nei dirbt
    Nebūtų tokios audringos diskusijos apie SimCity Ukmergės g. versiją jei būtų pažiūrėta į skypų ribas iš Regia.lt.


    Vizualizacijoje pateikta atkarpa ties Fabijoniškių Iki ir ex Statoilu (Fabijoniškės - dešinėje, Pašilaičiai - kairėje).
    Ten nėra jokių suformuotų sklypų į Ukmergės gatvės pusę. Jei per 10 metų dėl žemės klausimų nesugebama užbaigti Ateities - Ukmergės g. mazgo, tai labai abejotina, ar jie ten sugebės suformuoti sklypus, kurie didins apkrovimą esamai socialinei ir transporto infrastruktūrai.
    Visos tos pseudo vizualizacijos - tik beprasmis laiko gaišimas už savivaldybės pinigus, paišant "iš lempos" tai, ko niekada nebus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    O kodėl jūs transportą suprantat tik taip siaurai - tik lengvuosius automobilius ? Dar yra viešasis transportas, dviračiai, keliavimas pėsčiomis ir t.t.
    Va tai gražiausia, dar net siauru supratimu apkaltino. Būtent, yra skirtingi būdai keliauti, jie turi skirtingus ir kelionės tikslus, todėl turi būti atitinkamai išvystyta infrastruktūra, kad vieni kitiems sukeltų kuo mažiau nepatogumų. Kai visa tai ignoruojama ir šokama pagal verslininkų dūdelę, tuomet gaunasi tai, ką turime šiai dienai. O tuomet kažkas bliauna, kad saloje nėra kas veikti, ir kad jam labiau patiktų pagrindinėje arterijoje kvėpuoti dūmais iš prie šviesoforų stovinčių automobilių. Galėčiau daug puslapių prirašyti, kodėl miegamuosiuose rajonuose nėra kas veikti ir kas juose netaip. Prireikė net kelių metų diskusijų, kol klerkams dašuto, kad dviračių takai nebūtinai turi eiti išilgai pagrindinių gatvių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    O kodėl jūs transportą suprantat tik taip siaurai - tik lengvuosius automobilius ? Dar yra viešasis transportas, dviračiai, keliavimas pėsčiomis ir t.t.
    Dar nepaminėti vaikiški triratukai, kūdikių vaikštynės ir t.t.

    Kolegos, prašom paskaityti temos pavadinimą. Ką tai turi bendro su šviesofotais?
    Bendrai pasamprotauti galima kitur, negadinant temos.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.25, 17:36.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Žodžiu su tokiais argumentais ir transporto struktūros supratimu, tai panašu užgimsta naujas talibanas - naikinkime transportą mieste.
    O kodėl jūs transportą suprantat tik taip siaurai - tik lengvuosius automobilius ? Dar yra viešasis transportas, dviračiai, keliavimas pėsčiomis ir t.t.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Žodžiu su tokiais argumentais ir transporto struktūros supratimu, tai panašu užgimsta naujas talibanas - naikinkime transportą mieste.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Na bet įsiklausyk į savo paties žodžius. "Nereikia daryti infrastruktūros tarandiečiams, nes man čia reikia pereiti greitkelį į visai kitame mikrorajone esančią stotekę ar parduotuvę." Let it sink in, whats wrong with this picture...
    Kabutėse pateiktų žodžių aš niekada nesakiau, tai prašome nesakyti, kad tai mano žodžiai Nebent rastumėte citatą.
    Kur čia kas mato greitkelį? Ukmergės g. jokiais parametrais ir nei vienoje gatvės atkarpoje nėra net panaši į greitkelį. Ir tai nėra jokia tranzitinė gatvė kaip kai kas norėtų "nupiešti", nes tranzitu ja niekas nevažiuoja. Tiesiog ja miestiečiai ir priemiesčių gyventojai važiuoja centro link ir tai nėra joks tranzitinis eismas.

    Kodėl tamsta nesinaudojate savo mikrorajono infrastruktūra, o norite būtinai į gretimą? Ten žolė žalesnė? Tame ir esmė, kad pagrindiniai amerikonizmo puoselėtojai čia prekybos centrai, kurie net nesistengia aptarnauti vietinių, o bando prisitraukti dalį tranzitinio srauto, todėl prireikia ir šviesoforų.
    Net sunku kažką pakomentuoti. Mikrorajonai čia kažkokios salos ar tarp jų yra "geležinė uždanga", kad iš vieno į kitą būtų galima patekti tik per griežtai reguliuojamus sienos kirtimo punktus?
    Pritaikykite šį pasakymą savo numylėtai Tarandei ar Avižieniams. Galite naudotis savo rajono/gyvenvietės infrastruktūra, kam išvis kažkur važiuoti? (Ar gi tai neabsurdiška?).
    Prie ko čia prekybos centrai? Apkaltinkite savivaldybę, kad artimiausia stotelė ir pro ją važiuojantis maršrutas link centro yra kitame mikrorajone, kad artimiausia mokykla irgi yra už "geležinės uždangos" ir t.t.
    Šviesoforų prireikia, kad žmonės iš Pašilaičių galėtų pasukti į Pašilaičius, o iš Fabijoniškių į Fabijoniškes. Ukmergės g., kaip jau minėjau, skirta ne tik Tarandės gyventojams be sustojimo, jokių sankryžų, t.y. kaip greitkeliu, nulėkti nuo savo namo iki centro.

    Susidarė toks Pašilaičių-Fabijoniškių konglomeratas be aiškių ribų ir struktūros. Visi jie turėtų būti priverstinai apsukti fasadais į kitas puses, o Ukmergės gatvė uždengta akustinėmis sienelėmis. Aišku čia tik svajonėse, nes šviesoforų ten nieks nesiruošia naikinti.
    Ohoho. O čia blogai, kad mikrorajonai apsijungę, neturi aiškių ribų atskirtų plynėmis ir juose bei tarp jų verda kažkoks gyvenimas? Ar geriau turėti tokius "getus" kuriuose nebūtų nei jokių pramogų, nei jokios gyvybės, judesio ir norint bent kažką nuveikti reikėtų važiuoti iš savo mikrorajono lauk?
    Matau tamsta urbanistikos principus puikiai išmanote, turite daug praktinių žinių apie tinkamą miestų vystymą ir jų plėtą

    Aš irgi sutinku, kad reikia atidavinėti prioritetus ne automobiliams. Kai kur vakaruose net perimetrinio užstatymo kvartalai apjungiami į stabesnius, kai kurias gatves paveršiant pėsčiųjų zonomis. Bet taip elgiamasi su nereikšmingomis dubliuojančiomis gatvėmis, o ne pagrindinėmis miesto arterijomis.
    Kol kas negirdėjau argumentų kodėl viena iš pagrindinių miesto arterijų negali būti su šviesoforais valdomomis sankryžomis ir pėsčiųjų perėjomis. Vien dėl to, kad kažkas važiuodamas sutaupytų 5 minutes, tai gatvę ir mikrorajonus turime atskirti 3 metrų aukščio sienomis?
    Galime Ukmergės g. panaikinti visus šviesoforus, bet kas iš to? Ryte nesustojant visi prilėks iki ~Senukų ir stovės tame pačiame kamštyje tiek pat laiko, nes pagrindinė problema yra gatvės pabaigoje - Saltoniškių sankryža.

    Pas mus dalis vairuotojų neadekvačiai vertina kamščių priežastis. Pvz. daug buvo sakoma, kad dėl Pilaitės pr. ir Sietyno g. sankryžos ryte susidaro kamštis Pilaitės prospekte. Aš kiek ten važiuoju, tai sankryžoje dega žalias, o už sankryžos visi stovi ir nėra kaip važiuoti. Tai kaip ši sankryža sudaro kamštį, jeigu net fiziškai nėra kur toliau važiuoti ir kamštis prasideda visai kitur. Ir tokių pavyzdžių galima sugalvoti labai daug.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Čia apie dobilą kai kirsti gatvę būtų galima Pavilnionių g. viaduku virš Ukmergės g.? Tikrai būtų visiems pėstiesiems žymiai patogiau sukarti papildomus 400 metrų Reikia šiek tiek pakeisti požiūri ir į miestų infrastruktūrą žiūrėti ne pirmiausia iš automobilio vairuotojo perspektyvos, bet iš pėsčiojo/dviratininko, o tik vėliau automobilio vairuotojo. Tik dabar šioje miesto vietoje atsiranda seniai reikalingi šaligatviai, kad net nedidelius atstumus ~500-800 metrų iki parduotuvių ar kt. gali nueiti pėsčiomis. Anksčiau visur reikėjo važiuoti automobiliu, nes kitaip tektų klampoti per purvynę ar bristi per pievas. Tai ir sukuria problemas, kad daug transporto judančio aplink (iš/į parduotuves ir pan.) ir trikdančio pagrindinio srauto judėjimą.
    Dėl Pavilnionių g. sankryžos su Ukmergės g. aš lygiai taip pat nepritariu ir tai turėtų būti viadukas, bet tai nepakeistų dabar esančių sankryžų. Tiesiog pagrindinė problema, kad iš šalutinių gatvių srautas yra labai didelis ir jam praleisti reikalingas ilgą laiko tarpą sustabdytas eismas pagrindine gatve. Pralaidumo problemą galima išspręsti ir nedarant Ukmergės g. greitkeliu, bei paliekant šviesoforinį reguliavimą joje esančiose sankryžose.

    Ir šiaip, jeigu atkreipti dėmesį kodėl kyla problemos prie kai kurių sankryžų Ukmergės g., tai didele problema, kad atliekančių kairiuosius posūkius labai daug, jie netelpa į "kišenes" ir blokuoją po vieną juostą skirtą važiavimui tiesiai. Ir didžioji dauguma ne į prekybcentrius važiuojantys, o važiuojantys namo. Jiems turbūt link namų važiuoti nereikia sudaryti sąlygų? Svarbiausiai, kad greitai į Tarandę ir Avižienius būtų galima nulekt.
    Na bet įsiklausyk į savo paties žodžius. "Nereikia daryti infrastruktūros tarandiečiams, nes man čia reikia pereiti greitkelį į visai kitame mikrorajone esančią stotekę ar parduotuvę." Let it sink in, whats wrong with this picture... Kodėl tamsta nesinaudojate savo mikrorajono infrastruktūra, o norite būtinai į gretimą? Ten žolė žalesnė? Tame ir esmė, kad pagrindiniai amerikonizmo puoselėtojai čia prekybos centrai, kurie net nesistengia aptarnauti vietinių, o bando prisitraukti dalį tranzitinio srauto, todėl prireikia ir šviesoforų. Susidarė toks Pašilaičių-Fabijoniškių konglomeratas be aiškių ribų ir struktūros. Visi jie turėtų būti priverstinai apsukti fasadais į kitas puses, o Ukmergės gatvė uždengta akustinėmis sienelėmis. Aišku čia tik svajonėse, nes šviesoforų ten nieks nesiruošia naikinti.
    Aš irgi sutinku, kad reikia atidavinėti prioritetus ne automobiliams. Kai kur vakaruose net perimetrinio užstatymo kvartalai apjungiami į stabesnius, kai kurias gatves paveršiant pėsčiųjų zonomis. Bet taip elgiamasi su nereikšmingomis dubliuojančiomis gatvėmis, o ne pagrindinėmis miesto arterijomis.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.25, 10:08.

    Komentuoti:

Working...
X