Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • R.D.
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Bet kodėl Lietuvoj užpila atsijom, o ne betonuoja kaip Ispanijoj? Ten tie šaligatviai praktiškai amžini. Ir kažkaip niekam nereikia prakasinėt kas du metus pravedinėjant kabelį.
    o, brolyt... kad užpiltų atsijas po "atstatymo darbų" bent jau. Šiaip paprastai yra pirmiausia skeldelė, o paskui atsijos. O dėl kabelių - nacionalinė katastrofa, galiu lengvai parodyti kokiam Naujamiestyje, atsivertus ESO žemėlapį, kur naujai perkloti šaligatviai bus išardyti šią vasarą. Kodėl taip yra? Nežinau, tiesiog lietuviai miesto planavime da**aj*bai be prošvaiščių. Štai pvz. "vsaio zakono", niekas nekaltas, viskas ok:

    Vilniečiai baksnoja pirštu į savivaldybės iššvaistytus pinigus: prieš dvejus metus 300 tūkst. kainavęs takas jau išknistas
    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...istas-96295167

    Kovo viduryje prasidėjo vilniečių ilgai laukta Nemenčinės plento rekonstrukcija. Nors dauguma šios dienos ilgus metus laukė su nekantrumu, vietiniai teigia, kad su rekonstrukcijos pradžia prasidėjo ir naujos problemos. Vos prieš dvejus metus atnaujintas dviračių takas iškart buvo nufrezuotas, o likusi tako dalis aptverta tvoromis. Vietiniai teigia, kad piktina ne tik tai, jog pėstieji ir dviratininkai buvo išvaryti į važiuojamąją kelio dalį, tačiau ir tai, kad dar prieš dvejus metus, investuodama didžiulę sumą tako atnaujinimui, savivaldybė nė nekalbėjo, jog rekonstrukcijos metu jis bus išardytas.
    Prieš porą metų išleido 300k 5.5 km ilgio dviračių takui ir staiga dėl kelio projekto jį išardai... o kažkoks ten šaligatvis elektros kabeliui...

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Lrs Rodyti pranešimą

    Buvau tik mažoje atkarpoje nuo Pylimo gatvės, klibėt neklibėjo. Darbai dar aišku nebaigti, atsijom tarpai neužpildyti ir pačios plytelės ne visur sudėtos (kaip nuotraukose matoma). Tačiau idealaus šaligatvio tikėtis, manau neverta.
    Bet kodėl Lietuvoj užpila atsijom, o ne betonuoja kaip Ispanijoj? Ten tie šaligatviai praktiškai amžini. Ir kažkaip niekam nereikia prakasinėt kas du metus pravedinėjant kabelį.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O betonas tai jau labai būdinga?
    na betonines trinkeles jau tarpukariu buvo, ir vietines gamybos.

    kazkur senamiescio regeneravimo aprsase netgi parasyta kad vietines medziagos turi but naudojamos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O betonas tai jau labai būdinga?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    kaip senamiesti gali but kiniskas granitas man neisivaizduojama, taigi nebudinga medziaga vilniaus regionui.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2024.04.07, 20:41.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Taigi, svarbiausia - kokybė.

    Labiausiai piktina dalykai, kuriuos viešai skelbia savivaldybė, bet realybėje matome atvirkščias situacijas.

    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1712498890364.jpg
Views:	606
Size:	73,0 kB
ID:	2122657

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Super! Už tokių medžiagų naudojimą 10 balų.

    Įsivaizduojate kaip atrodytų mūsų senamiestis jei viskas būtų viename lygyje, lietvamzdžiai į kanalizoką, ir tokiomis ar panašiomis medžiagomis išklota? Ir išleidus vieną kartą daugiau, medžiagų, tikėtina, užteks kokiam 100 ar daugiau metų, o jei išdils ir kita pusė lygi - apverti ir vėl į trasą.

    Jokių agsvaltavimų kas kelis metus, jokių asfalto pjaustymų prireikus ką nors tiesti.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Nufotkinau tik vieną, bet tokių vietų labai daug

    Click image for larger version

Name:	20240307_135701.jpg
Views:	656
Size:	2,24 MB
ID:	2122626

    Komentuoti:


  • Lrs
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    O kaip darbų kokybė, lygiai sudėta? Nekliba?
    Buvau tik mažoje atkarpoje nuo Pylimo gatvės, klibėt neklibėjo. Darbai dar aišku nebaigti, atsijom tarpai neužpildyti ir pačios plytelės ne visur sudėtos (kaip nuotraukose matoma). Tačiau idealaus šaligatvio tikėtis, manau neverta.
    Paskutinis taisė Lrs; 2024.04.07, 09:48.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    O kaip darbų kokybė, lygiai sudėta? Nekliba?

    Komentuoti:


  • Lrs
    replied
    Šv. Stepono gatvė. Granitinės plytelės




    Gal galima buvo čia ... ai nesvarbu


    Įvairių formatų plytelės (nuo didelių iki mažų) per šaligatvio plotį


    Tokie kubeliai


    Įvažiavimas į kiemą


    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Manau, matau ir žinau. Bet ką ir minėjau, kad problema yra sisteminė. Dėl prastos tvarkos, kyla poreikis dideliam administraciniam resursui dėl garantinių įsipareigojimų reikalavimo ir t.t. O to resurso didelio nėra ir viskas stringa. Kaip ir rašiau, būtų protinga keisti visą sistemą, įvesti tiesioginę priežiūrą su inžinieriais pačioje vietoje, nei formalistinę ir dokumentalią kontrolę po visko.
    Truputi naivu galvoti, kad tie dirbantys 5 ar 7 specialistai, kurie apkrauti įvairiomis funkcijomis, stebuklingai ims dirbti gerokai našiau, viską sužiūrės, visko išsireikalaus ir viskas bus nuostabu, jeigu tiesiog sistema veiks taip pat kaip ir anksčiau.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    sleader, o nemanote, kad tų tvarkų tiesiog nesilaikoma ir darbų garantijos nereikalaujama? Jokio skirtumo keliose vietose matuoja sutankinimą, jei garantija yra 5 metai, nes per tą laiką brokas dažniausiai spėja išlįsti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    O nemanote, kad problemos kyla todėl, kad kiekvienas seka savo pasakas vietoj to, kad skaitytų kas JAU NUMATYTA ir to reikalautų?
    Problemos kyla dėl to, kad numatyta tvarka yra biurokratinė ir tiesiog, kad būtų. Tai visiškai nekoreliuoja su esama problematika ir kasdieninėmis situacijomis.

    Pagal tvarką, dangą reikia atstatyti pagal kažkokią standartizuotą konstrukciją. Tai leidime ir reikėtų nurodyti, pagal kokią tą konstrukciją atstatyti, kad visiems viskas būtų aišku.
    Tas susijęs ir su bandymu Ev2 nustatymui. Kokį rezultatą reikia pasiekti? Jeigu leidžiama laisvai interpretuoti, tai visada ta parinkta konstrukcija bus paprasčiausia ir dar priedo su kokiomis nors išimtimis. Kiek taškų reikia išbandyti? Tarkime kasu tranšėją kabeliams, kurios ilgis keli šimtai metrų. Darbus vykdau ne vieną dieną, iškasu ir atstatau atkarpomis. Pateikiu vieno taško statinės sijos bandymą ir vualia - sąlygos įvykdytos. O kaip atstatinėjau atkarpose, jau niekam galvos ir nebeskauda.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ne joks čia sprendimas. Tai tiesiog būtų pinigų švaistymas, rengti projektus, derinti ir t.t. Visa tai ilgai truktų ir kainuotų ne kam kitam, o mums - mokesčių mokėtojams.
    Galima tą išspręsti paprastai: savivaldybė sudaro tokį "katalogą" - standartizuotų dangų kontrukcijų, naudojamų mieste aprašą ir išduodant kasimo leidimus, reikalauja atstatyti dangas pagal tam tikrus dangos tipus, kurie buvo ar bent jau turėjo būti toje vietoje. Tik aišku čia reikalinga reali techninė priežiūra tokiems darbams, kad prieš uždarant leidimą, turėtų prisiduoti paslėptus darbus (pagrindo paruošimą) techniniam prižiūrėtojui. O ne tiesiog ant bet kokio pagrindo sudėti plyteles, trinkeles, padaryti nuotrauką ir viskas.
    O nemanote, kad problemos kyla todėl, kad kiekvienas seka savo pasakas vietoj to, kad skaitytų kas JAU NUMATYTA ir to reikalautų?

    Pažiūrėkite kas nurodoma leidime kasinėti ir kokios info galite tikėtis iš VMSA. Prisegu ką rašau paklausimuose:
    Malonėkite informuoti ar buvo suderintas leidimas perkasti nuotraukoje matomą vietą ir ar buvo išduotas leidimas aptvėrimams.
    Jei buvo, nurodykite leidimo numerį ir atsiųskite suderintą eismo organizavimo schemą bei informaciją kokia rinkliavos suma už aptvėrimus buvo gauta.
    Taip pat norėtųsi pamatyti nepriklausomos akredituotos laboratorijos išduotą grunto ir pagrindų sutankinimo tyrimų, bandymų, matavimų protokolą, patvirtinantį, kad gruntas ir pagrindai sutankinti tinkamai, nepriklausomos akredituotos laboratorijos išduotą tyrimų, bandymų, matavimų protokolą dėl asfalto sluoksnio storio nustatymo, nepriklausomos akredituotos laboratorijos išduotą tyrimų, bandymų, matavimų protokolą dėl asfalto dangos sutankinimo laipsnio, oro tuštymių kiekio, mišinio granulometrinės sudėties ir rišiklio kiekio nustatymo, kaip tai numatyta 2021-03-25 Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytame įsakyme nr. Nr. 30-780/21 „Dėl leidimų atlikti kasinėjimo darbus Vilniaus miesto savivaldybės viešojo naudojimo teritorijoje (gatvėse, vietinės reikšmės keliuose, aikštėse, žaliuosiuose plotuose), atitverti ją ar jos dalį arba apriboti eismą joje išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

    Jei leidimo nebuvo, nurodykite kokių veiksmų ketinate imtis, kad pažeidėjai būtų nubausti ir tokia savivalė nebesikartotų.

    Primenu, kad kasinėjimų ir aptvėrimų tvarka numatyta Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2021-02-17 sprendimu Nr. 1-876, o ją kontroliuoti pavesta Administracijos direktoriui ir Vilniaus miesto savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Tuomet sprendimas: pakeistis STR'ą, nurodant, kad "nuo tiek ir tiek kv." dangos negali būti atstatytos be projekto. Pasibaigtų, nes dabar tiesiog vemti verčia šita š*duva mieste, kai iš miesto (miestiečių) biudžeto sutvarko atkarpas pagal projektus ir po metų dviejų jas bet kaip sumala sudarankiai bet kaip jas "atstatydami". Kas per d*bilai miesto valdyme, kraupu žiūrėti, absoliutus p**uizmas.
    Ne joks čia sprendimas. Tai tiesiog būtų pinigų švaistymas, rengti projektus, derinti ir t.t. Visa tai ilgai truktų ir kainuotų ne kam kitam, o mums - mokesčių mokėtojams.
    Galima tą išspręsti paprastai: savivaldybė sudaro tokį "katalogą" - standartizuotų dangų kontrukcijų, naudojamų mieste aprašą ir išduodant kasimo leidimus, reikalauja atstatyti dangas pagal tam tikrus dangos tipus, kurie buvo ar bent jau turėjo būti toje vietoje. Tik aišku čia reikalinga reali techninė priežiūra tokiems darbams, kad prieš uždarant leidimą, turėtų prisiduoti paslėptus darbus (pagrindo paruošimą) techniniam prižiūrėtojui. O ne tiesiog ant bet kokio pagrindo sudėti plyteles, trinkeles, padaryti nuotrauką ir viskas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Vileika, ties Stepono Batoro g. tiltu per Vilnelę. Tuoj pranešiu per Tvarkaumiesta.lt, tai kviečiu paspėlioti, kokią priežastį pateiks dėl to, kodėl šito išbombarduoto šaligatvio nesutvarkys. Aš spėčiau, kad parašys kažką apie "inventorizaciją" ir ten kažkas kažkaip su ta inventorizacija bla bla bla ir, vienužodžiu, nieko netvarkysim. Pažiūrėsim, ar pataikiau

    Paskutinis taisė John; 2024.04.01, 22:07.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kitaip ir būti negali. Tinklų konkursuose iškart tas užprogramuojama, nes laimi tiesinio metro kaina, su prierašu "su dangų atstatymu". O kokios ten esamos dangų konstrukcijos, pirkėjui per daug darbo aiškintis. Rangovas nesuinteresuotas pagrindais, nes nėra sąmatoje tokių eilučių. Techninei priežiūrai irgi vienodai šviečia, jei nėra esamų dangų techninių specifikacijų. Savivaldybei dzin, nes tos informacijos pati niekam nepateikinėja ir nesistemina. Nedzin tik tam, kas realiai tuo šaligatviu naudosis.
    Tuomet sprendimas: pakeistis STR'ą, nurodant, kad "nuo tiek ir tiek kv." dangos negali būti atstatytos be projekto. Pasibaigtų, nes dabar tiesiog vemti verčia šita š*duva mieste, kai iš miesto (miestiečių) biudžeto sutvarko atkarpas pagal projektus ir po metų dviejų jas bet kaip sumala sudarankiai bet kaip jas "atstatydami". Kas per d*bilai miesto valdyme, kraupu žiūrėti, absoliutus p**uizmas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Vilniaus g., išlandijos g. kažkoks elinis elektros kabelių vedimas. Dar neveda per Vilniaus/Islandijos granitines atkarpas, bet jau galite atsisvekinti su ten buvusiu gerai suklotu šaligatviu (ypač Islandijos g.), nes per atstatymo darbus bus vėl kreivarankių sugadintos puikios (turbūt 5 metų neprabuvusios) dangos, kur nei gramo atsijų neužpils. Vien pažiūrėjus jau į kitas atkarpas kaip "sutvarkė", gyvensime ilgai mešle. UNESCO senamiestis, tfu, nei prieš save gėda, nei prieš miesto svečius.
    Kitaip ir būti negali. Tinklų konkursuose iškart tas užprogramuojama, nes laimi tiesinio metro kaina, su prierašu "su dangų atstatymu". O kokios ten esamos dangų konstrukcijos, pirkėjui per daug darbo aiškintis. Rangovas nesuinteresuotas pagrindais, nes nėra sąmatoje tokių eilučių. Techninei priežiūrai irgi vienodai šviečia, jei nėra esamų dangų techninių specifikacijų. Savivaldybei dzin, nes tos informacijos pati niekam nepateikinėja ir nesistemina. Nedzin tik tam, kas realiai tuo šaligatviu naudosis.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Vilniaus g., išlandijos g. kažkoks elinis elektros kabelių vedimas. Dar neveda per Vilniaus/Islandijos granitines atkarpas, bet jau galite atsisvekinti su ten buvusiu gerai suklotu šaligatviu (ypač Islandijos g.), nes per atstatymo darbus bus vėl kreivarankių sugadintos puikios (turbūt 5 metų neprabuvusios) dangos, kur nei gramo atsijų neužpils. Vien pažiūrėjus jau į kitas atkarpas kaip "sutvarkė", gyvensime ilgai mešle. UNESCO senamiestis, tfu, nei prieš save gėda, nei prieš miesto svečius.

    Click image for larger version

Name:	plytelės.jpg
Views:	491
Size:	215,1 kB
ID:	2121337

    Komentuoti:

Working...
X