Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Ar čia neapšviesta sankryža? Ar pėsčiasis ėjo kelkraščiu, važiuojamosios dalies kraštu? Nesusigaudot visiškai, ką cituoti. Pėsčiasis ėjo per pėsčiųjų perėją.
    Taigi rašinėjami straipsniai (bendradarbiaujant su LAKD deja), sudarantys įspūdį, kad jau iš namų nebegalima išeiti be liemenės ir neduoktudiev klausysies muzikos eidamas perėja... tikslinė auditorija pasiekiama ir KET tuomet imamas interpretuoti pagal stipresniesiems parankesnius punktus.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Pagal filmuką https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...a-ejes-zmogus/ tai norisi pacituoti:

    "41. Pėstieji, eidami neapšviestu kelkraščiu arba važiuojamosios dalies kraštu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui, privalo neštis šviečiantį žibintą arba vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būti prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą."
    Ar čia neapšviesta sankryža? Ar pėsčiasis ėjo kelkraščiu, važiuojamosios dalies kraštu? Nesusigaudot visiškai, ką cituoti. Pėsčiasis ėjo per pėsčiųjų perėją.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Vienas pirmųjų nukentėjusiųjų nuo sukančio per raudoną per lentelę? Šią savaitę Šiaurės pr. - Ukmergės g. sankryžoje automobilis iš Ukmergės g. sukdamas į dešinę partrenkė pėsčiąjį, einantį per skersinę perėją. Policija kol kas nedetalizuoja detalių, bet labiausiai tikėtina, kad buvo sukta į dešinę per raudoną. Ar policija paviešins informaciją, jei buvo sukta per raudoną, ar ir vėl priskirs eiliniams įvykiams, kad generalinis komisaras galėtų toliau postringauti, kad nukentėjusių dėl posūkio per lentelę nėra? Straipsnio foto matoma, kad automobilis stovi ant skersinės perėjos (pasukus į dešinę lygiagrečios perėjos nėra).
    Pagal filmuką https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...a-ejes-zmogus/ tai norisi pacituoti:

    "41. Pėstieji, eidami neapšviestu kelkraščiu arba važiuojamosios dalies kraštu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui, privalo neštis šviečiantį žibintą arba vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būti prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą."

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Na bent Vilniuje situacija gana aiški iš savivaldybės pozicijos, jog lentelių liks nykstamai mažai ir visur kur galima įrenginės sekcijas nepriklausomai nuo to ar galima palikti lentelę ar ne.
    Tačiau neaišku, kodėl nėra įrengiamos sekcijos (ar iškart kaip laikinas sprendimas - lentelės su rodyklėmis) tokiose "T" formos sankryžose, kaip Apkasų-Kalvarijų g, kur yra "apsaugoti" posūkiai iš priešingos pusės.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Na bent Vilniuje situacija gana aiški iš savivaldybės pozicijos, jog lentelių liks nykstamai mažai ir visur kur galima įrenginės sekcijas nepriklausomai nuo to ar galima palikti lentelę ar ne.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tai nepaneigia mano teiginio.

    Net jeigu yra galimybė įrengti sekciją vietoj lentelės, to daryti nėra privaloma, jeigu lentelė užtikrina geresnį pralaidumą.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Lentelę galima įrengti net ir tada, kai yra galimybė įrengti papildomą sekciją.
    II SKYRIUS

    POVEIKIO VERTINIMAS SANKRYŽOSE ĮRENGTOSE ARBA REKONSTRUOTOSE IKI 2020 M. SAUSIO 1 D.



    4. Lentelės poveikio vertinimas atliekamas vadovaujantis eismo saugos ir sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijais naudojant standartinę vertinimo anketos formą (Metodikos 2 priedas). Vizualus vertinimo kriterijų taikymo algoritmas pateiktas Metodikos 1 priede.

    5. Eismo saugos vertinimo kriterijų klausimai:

    5.1. Ar ties žaliu šviesoforo signalu yra papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui?

    5.2. Ar yra atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui?

    5.3. Ar į dešine leidžiama sukti daugiau kaip iš vienos eismo juostos?

    5.4. Ar gatvėje, į kurią įsukama, leidžiamas važiavimo greitis yra didesnis už 50 km/h?

    5.5. Ar į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš STOP liniją, blogai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir kliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui (matomumas vertinamas pagal STR 2.06.04:2014 79 punkto nuostatas)?

    6. Sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimai:

    6.1. Ar papildomą šviesoforo sekciją su žalia rodykle dešiniajam posūkiui galima įrengti be naujos eismo juostos?

    6.2. Ar papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui lemia geresnį pralaidumą sankryžoje palyginti su situacija be papildomos šviesoforo sekcijos su žalia rodykle posūkiui į dešinę?

    7. Jeigu bent į vieną eismo saugos kriterijų klausimą yra atsakoma teigiamai „Taip“, tuomet formuluojama neigiama išvada dėl lentelės įrengimo. Tada pagal sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijus įvertinama, ar būtų tikslinga įrengti šviesoforo sekciją su žalia rodykle posūkiui į dešinę (jeigu tokios sekcijos ar atskiro šviesoforo analizuojamoje sankryžoje nėra) ir teikiama su tuo susijusi rekomendacija.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Iki 2020 m. įrengtoms sankryžoms irgi galioja kriterijai, pagal kuriuos lentelė gali būti nepatvirtinta. Pvz., yra galimybė įrengti papildomą sekciją į dešinę.
    Lentelę galima įrengti net ir tada, kai yra galimybė įrengti papildomą sekciją.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Sankryža įrengta 2020 m? Jei ne, kodėl turėtų nepatvirtinti lentelės? TKA vertinimo metodikai neprieštarauja.
    Iki 2020 m. įrengtoms sankryžoms irgi galioja kriterijai, pagal kuriuos lentelė gali būti nepatvirtinta. Pvz., yra galimybė įrengti papildomą sekciją į dešinę.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Aišku, reikia nepamiršti, kad galutinį sprendimą priims TKA. Jei yra galimybė įrengti papildomą sekciją, lentelė nebus patvirtinta ir turės būti pašalinta.
    Sankryža įrengta 2020 m? Jei ne, kodėl turėtų nepatvirtinti lentelės? TKA vertinimo metodikai neprieštarauja.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Jeigu atskiras šviesoforas dešinėn dega vienu metu su pėsčiaisias ir jų eismas intensyvus, tai galima būtų prašyti pėsčiųjų šviesoforą užgęsinti anksčiau nei baigia degti žalias automobiliams. Kol kas sekcijos patvirtintai grįžta į 5 sankryžas, kurias išvardinau aukščiau (neva iki rudens). Iš sausio mėnesio pranešimo galima suprasti, kad jos gal atsiras ir šiose:

    Sankryžos, kuriose siūloma grąžinti lenteles iki galimų infrastruktūros pakeitimų:

    Nuo Žirnių g. link Liepkalnio g. ir nuo Minsko pl. link Liepkalnio g.
    Nuo J. Jasinskio link V. Kudirkos g.
    Nuo S. Konarskio g. link Geležinio Vilko g.
    Nuo Linkmenų g. link Konstitucijos pr.
    Nuo Verkių g. (nuo autobusų parko) link Kareivių g.
    Nuo Žirmūnų g. (nuo Verkių g.) link Kareivių g. ir nuo Kareivių g. (nuo Verkių g.) link Žirmūnų g.
    Nuo Kalvarijų g. link Konstitucijos pr. (link centro)
    Nuo Lvovo g. link Konstitucijos pr. (iš šalutinio kelio nuo PC „Europa“)
    Nuo Saltoniškių g. (nuo Vytauto g.) link Narbuto g. ir nuo Narbuto g. link Saltoniškių (link PC „Panorama“)
    Nuo Laisvės pr. į Buivydiškių ir nuo Rygos g. į Laisvės pr.
    Nuo Kalvarijų g. link Žalgirio g. (link Geležinio Vilko g.)
    Nuo Rasų g. (nuo „Lidl“) link Drujos g. (link stoties)
    Nuo Račių g. link Savanorių pr.
    Nuo Savanorių per. link Žemaitės g.
    Nuo Jeruzalės g. link Ateities g.
    Žinoma nesakau, kad čia išbaigtas sąrašas, tačiau geriausia, ką kol kas turime.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Panaikinti rodykles Vilniuje buvo paskubėta, tačiau grąžinti rodykles ar įrengti sekcijas dešinėn neskubama.
    Ypač absurdiškai atrodo "T" formos sankryžos, kur yra apsaugoti posūkiai ir įrengtos sekcijos kairėn. Tačiau kol iš priešingos pusės sukama į kairę, nėra galima pasukti dešinėn, kol nėra pėsčiųjų.

    Apkasų - Kalvarijų g. sankryžoje visą laiką buvo žalia rodyklė.

    https://www.google.com/maps/@54.7085...7i13312!8i6656

    Anksčiau dėl pėsčiųjų eismo nebuvo anksčiau įmanoma pasukti kairės nuo Šiaurės miestelio link centro, net kai iš Apkasų gatvės buvo dvi juostos sukimui į kairę.

    Apie 2016-2018 m. praplatinta Kalvarijų gatvė tarp P. Lukšio ir Apkasų gatvių.
    Po rekonstrukcijos:
    - Pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę perkelta į šiaurinę (nuo Apkasų gatvės - dešinę) sankryžos pusę. Iš Kalvarijų gatvės kairėn į Apkasų gatvę įrengta sekcija, o Apkasų gatvėje ir buvo lentelė palikta žalia rodyklę .
    - Apkasų gatvėje kairė juosta liko sukimui į kairę, o dešinė - tik sukimui į dešinę.
    Palengvėjo posūkis iš Apkasų g. į kairę link centro, nes neliko pėsčiųjų perėjos.
    Kol Apkasų gatvėje buvo žalia rodyklė, buvo nesunku pasukti į dešinę (išskyrus vakarinio piko laiką). Kai Apkasų gatvėje užsidegdavo žalia, pėstieji ramiai pereidavo gatvę, nes dauguma vairuotojų jau būdavo pasukę.

    Nuo 2020 m. nėra sekcijos ar lentelės iš Apkasų gatvės dešinėn. Kai iš Kalvarijų sukama kairėn į Apkasų gatvę, sukantiems į dešinę tenka stovėti, nors nėra jokių kliūčių. Kai užsidega žalias šviesoforas, į dešinę dažnai gali pasukti gali tik 3-4 mašinos, nes kertasi pėsčiųjų ir transporto srautai.

    Įdomu, ar yra kokie nors sąrašai, kur numatoma įrengti sekcijas dešinėn.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kai dalyvavau Eismo saugumo komisijos posėdyje, kuriame buvo svarstomas sąrašas, susidarė įspūdis, kad lentelių labai nori buvęs Transporto skyriaus vadovas, dabartinis administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. To paties posėdžio metu jis teigė, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui su papildoma sekcija yra pilnas pirmumas prieš apsisukančius iš dešinės sankryžos pusės pagal šviesoforo į kairę žalią signalą. Ponui reikėtų pirmiausiai KET išmanyti. Aišku, reikia nepamiršti, kad galutinį sprendimą priims TKA. Jei yra galimybė įrengti papildomą sekciją, lentelė nebus patvirtinta ir turės būti pašalinta.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Labai liūdna, kad Kaunas pataupė keleto šviesoforų papildomoms sekcijoms ir grąžino lenteles. Ypač Ukmergės/Šiaurės sankryžoje - čia jokių kamščių tikrai nesusidarydavo.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Po to kai per televiziją ištransliavo, kad lentelių nukabinimas saugumo nepridėjo? Baikit. Tylės, kaip apie Černobylį. Geriau dar kartą pakartos, kad jie dabar atkreipė dėmesį į nedrausmingus pėsčiuosius ir dar ką nors apie atšvaitus...
    Bandysiu panaudoti visas galimybes, kad išsiaiškinčiau, kas ten įvyko.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Po to kai per televiziją ištransliavo, kad lentelių nukabinimas saugumo nepridėjo? Baikit. Tylės, kaip apie Černobylį. Geriau dar kartą pakartos, kad jie dabar atkreipė dėmesį į nedrausmingus pėsčiuosius ir dar ką nors apie atšvaitus...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Vienas pirmųjų nukentėjusiųjų nuo sukančio per raudoną per lentelę? Šią savaitę Šiaurės pr. - Ukmergės g. sankryžoje automobilis iš Ukmergės g. sukdamas į dešinę partrenkė pėsčiąjį, einantį per skersinę perėją. Policija kol kas nedetalizuoja detalių, bet labiausiai tikėtina, kad buvo sukta į dešinę per raudoną. Ar policija paviešins informaciją, jei buvo sukta per raudoną, ar ir vėl priskirs eiliniams įvykiams, kad generalinis komisaras galėtų toliau postringauti, kad nukentėjusių dėl posūkio per lentelę nėra? Straipsnio foto matoma, kad automobilis stovi ant skersinės perėjos (pasukus į dešinę lygiagrečios perėjos nėra).

    Eiguliuose partrenktas per perėją ėjęs žmogus

    Skaudus ketvirtadienio vakaras, pranešama, jog Ukmergės gatvės ir Šiaurės prospekto sankirtoje parblokštas žmogus.Policijos departamento duomenimis įvykis įregistruotas 18.27 val., pranešama, jog automobilis „Toyota“ kliudė per pėsčiųjų perėją ėjusį vyrą.

    Greitosios medicinos budėtoja patvirtino apie Šiaurės prospekte įvykusią nelaimę. Pranešama, jog dėl šono skausmų sužeistas vyras nuvežtas į Kauno klinikas.

    Click image for larger version  Name:	partrenktas-žmogus_1214x1200-1024x1012.jpg Views:	1 Size:	122,6 kB ID:	1784554
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...a-ejes-zmogus/

    Foto dieną:

    Click image for larger version  Name:	WP_20140303_001.jpg Views:	1 Size:	116,4 kB ID:	1784555
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.02.22, 19:37.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Vilniaus Ateities - Baltupio g. sankryžoj turi būti taip - papildoma užgęsta kai tik užsidega žalias, kad nebūtų be reikalo stabdomas eismas:

    Baltupio - Ateities g. šviesoforas pakoreaguotas. Ne visai kaip video, tačiau pauzė mažesnė. Jeigu gerai įsižiūrėjau, tai užgęsta sekcija ir iškart pagrindinis raudonas kinta į žalią.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Vilniuje dar 5 sankryžos su grąžinamomis lentelėmis, tačiau šįkart laikinai. Kaip suprantu visose iki rudens įrengs papildomas sekcijas.

    S. Konarskio–V. Pietario g. (nuo Konarskio g. link G. Vilko g.);

    Konstitucijos pr. ties PC Europa (iš šalutinio kelio nuo PC Europa);

    Kareivių–Verkių g. (nuo Verkių g. autobusų parko link Kareivių g.);

    Savanorių pr.–Žemaitės g. (nuo Savanorių pr. link Žemaitės g.);

    Kalvarijų–Žalgirio g. (nuo Kalvarijų g. link Žalgirio g. ir G. Vilko g.)

    Paskutinioji grąžinama į itin judrią pėsčiųjų perėją, taćiau negaliu paneigti, kad ten automobiliai stovėjo išsirikiavę dienos metu. Rekomenduoju saugotis važiuojant Žalgirio g. nuo Antakalnio pusės. Buvo labai pavojinga vieta ir tokia liks iki pat rudens.

    Laikinas ate žaliosiosioms bangoms važiuojant pirma juosta. Sveiki antrosios juostos ereliai, grįžtame stabdyti eismą jums.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    KLAIPĖDOS GATVES ŽALIOSIOS RODYKLĖS – JAU PAKELIUI?

    Kai kuriose gatvių sankryžose jau šį mėnesį bus įrengtos žaliosios rodyklės. Tiesa, kol kas ne vairuotojų ypač laukiamos, nuo šių metų panaikintos skardinės rodyklės, o šviečiančios sekcijos, dėl kurių įrengimo miestas gali spręsti savarankiškai. Senųjų rodyklių pirmiausia bus siekiama šešioms sankryžoms.

    Į Klaipėdos gatves nuo šių metų panaikintos žaliosios rodyklės grįš etapais.

    Uostamiesčio savivaldybė pirmadienį pradėjo miestams, norintiems susigrąžinti skardines žaliąsias rodykles, privalomus eismo srautų matavimus ir transporto priemonių skaičiavimą šešiose šviesoforais reguliuojamose sankryžose.

    Tyrimas atliekamas Šilutės pl. ir Debreceno g., Simonaitytės g. ir Statybininkų pr., Agluonos g. ir Minijos g., Šilutės pl. ir Statybininkų pr., Taikos pr. ir Paryžiaus Komunos g. bei Dubysos g. ir Minijos g. sankryžose.

    "Dabar, kad viskas vyktų greičiau, žiūrime, tiriame srautus šešiose sankryžose. Ten yra nemažai darbo, todėl imame dalimis", – paaiškino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

    Taip pat vertinami ir neseniai surinkti gyventojų pasiūlymai dėl sankryžų, kuriose, klaipėdiečių nuomone, būtina įrengti rodykles. Rodykles atstačius šešiose sankryžose bus vertinamos kitos.

    Atlikus minėtą tyrimą, jo duomenys bus pateikti Transporto kompetencijų agentūrai, kuri turės patvirtinti miesto planus dėl rodyklių atstatymo, ir bus galima pradėti rodyklių sugrąžinimo darbus.

    Vis dėlto dar šį mėnesį septyniose miesto sankryžose į dešinę sukti taps lengviau – prie šviesoforų numatoma įrengti šviečiančias žaliųjų rodyklių sekcijas.

    Transporto skyriaus vedėjas paaiškino, kad dėl šviesoforų sekcijų miestas sprendžia pats, minėtos agentūros pritarimo nereikia.

    "Tos septynios atsirado, kai buvo panaikintos rodyklės. Buvo atlikta studija, numatytos vietos, ir dėsime", – dėstė R.Mockus.

    Šviečiančios sekcijos atsiras Vingio g. ir Smiltelės g., Kretingos g. ir Šiaurės pr., Herkaus Manto g. ir Liepų g., Smiltelės g. ir Taikos pr., Liepų g. ir Artojo g., Taikos pr. ir Kauno g., Smiltelės g. ir Reikjaviko g. sankryžose.
    https://diena.lt/naujienos/klaipeda/...akeliui-952268

    Komentuoti:

Working...
X