Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pykstam, kad visą mėnesį teko laukti, kol savivaldybė ištaisys savo neveiklumo pasekmę? Ta sekcija ten turėjo atsirasti jau prieš 5 metus, kai buvo suplanuotas rodyklių naikinimas. Bet kažkodėl ne į tinginius nukreipiam pyktį, o vėl į "neteisingai" vaikštančius (per mažą eismą generuoja) pėsčiuosius?
Žmonės, kurie tvarko eismą ir šviesoforus mums 5 metus žadėjo, kad bus pertvarkytos sankryžos, įdiegtos pažangesnės reguliavimo priemonės. Bet nebuvo padaryta beveik nieko. Nebent ten, kur ir taip buvo planuotos naujos ar rekonstruojamos sankryžos. Vienas iš motyvu - pertvarkymas yra labai brangus. Galbūt, nors kažkiek tuo abejoju, Tačiau per tokį laikotarpi mums atstovaujantys geriausi šalyje vadybos profesionalai ir organizatoriai galėjo suformuoti planą, parengti projektus, skirti lėšas, ir įgyvendinti jei ne 100%, tai bent 50-70%. Tuomet, gal, būtų racijos kreiptis į LRV, kad štai vykdomas projektas vėluoja dėl finansavimo ir kitų kliūčių, duokim dar laiko...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąMes jau užsicikliname su saugomais pėsčiaisias tose vietose, kur jų nėra ar kur skirtingi srautai nesukelia konfliktinių situacijų.
Tuo konkrečiu Žukausko-Ulonų g. atveju kai yra intensyvus eismas:
1. Degant raudonai šviesai nėra fizinės galimybės pasukti į dešinę. Net prie blogiausių norų nėra galimybės nuskinti pėsčiųjų.
2. Iš priešingos pusės uzsidega sekcija kairėn. Anksčiau viską išpręsdavo žalia rodyklė. Dabar visą mėnesį teko stovėti neudant. Pagaliau pritaikytas žymiai brangesnis variantas su sekcija.
3. Kai nėra jokio eismo, nėra ir jokių pėsčiųjų. Ankstesnėje situacijoje sukant į dešinę viską išspręsdavo žalia rodyklė, Dabar teks palaukti, kol suveiks ar nesuveiks jutikliai.
Ir tokių T formos sankryžų Vilniuje yra ne viena.Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.10, 08:00.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąMes jau užsicikliname su saugomais pėsčiaisias tose vietose, kur jų nėra ar kur skirtingi srautai nesukelia konfliktinių situacijų.
Tuo konkrečiu Žukausko-Ulonų g. atveju kai yra intensyvus eismas:
1. Degant raudonai šviesai nėra fizinės galimybės pasukti į dešinę. Net prie blogiausių norų nėra galimybės nuskinti pėsčiųjų.
2. Iš priešingos pusės uzsidega sekcija kairėn. Anksčiau viską išpręsdavo žalia rodyklė. Dabar visą mėnesį teko stovėti neudant. Pagaliau pritaikytas žymiai brangesnis variantas su sekcija.
3. Kai nėra jokio eismo, nėra ir jokių pėsčiųjų. Ankstesnėje situacijoje sukant į dešinę viską išspręsdavo žalia rodyklė, Dabar teks palaukti, kol suveiks ar nesuveiks jutikliai.
Ir tokių T formos sankryžų Vilniuje yra ne viena.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Mes jau užsicikliname su saugomais pėsčiaisias tose vietose, kur jų nėra ar kur skirtingi srautai nesukelia konfliktinių situacijų.
Tuo konkrečiu Žukausko-Ulonų g. atveju kai yra intensyvus eismas:
1. Degant raudonai šviesai nėra fizinės galimybės pasukti į dešinę. Net prie blogiausių norų nėra galimybės nuskinti pėsčiųjų.
2. Iš priešingos pusės uzsidega sekcija kairėn. Anksčiau viską išpręsdavo žalia rodyklė. Dabar visą mėnesį teko stovėti neudant. Pagaliau pritaikytas žymiai brangesnis variantas su sekcija.
3. Kai nėra jokio eismo, nėra ir jokių pėsčiųjų. Ankstesnėje situacijoje sukant į dešinę viską išspręsdavo žalia rodyklė, Dabar teks palaukti, kol suveiks ar nesuveiks jutikliai.
Ir tokių T formos sankryžų Vilniuje yra ne viena.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar kkartą patikslinu
Tas posūkis dešinėn į Žukausko gatvę yra aktualus popiet, kai baigiasi darbai.
Kai intensyvus eismas , tai žalia rodyklė turi prasmę, kai Ulonų gatvėje yra sekcija kairėn į Žukausko gatvę. Tuo metu skersinio pėsčiųjų srauto Žukausko gatvėje nėra. O kai nėra eismo Ulonų gatvėje, tuomet beveik nėra ir skersai einančių pėsčiųjų
Bet jei exTKTI (dab. TK agentūros) žaliųjų rodyklių NEgrąžinimo metodika numato, kad tokiose vietose nebus grąžinamos rodyklės, tai čia nieko nepadarysi, bent kol bus tas ne itin autoritetingas ministras.
Svarbiausia, kad toje konkrečioje sankryžoje neliko absurdiškso situacijos, kai iš priešingos buvo sukama į kairę, o čia nebuvo galima pasukti į dešinę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar kkartą patikslinu
Tas posūkis dešinėn į Žukausko gatvę yra aktualus popiet, kai baigiasi darbai.
Kai intensyvus eismas , tai žalia rodyklė turi prasmę, kai Ulonų gatvėje yra sekcija kairėn į Žukausko gatvę. Tuo metu skersinio pėsčiųjų srauto Žukausko gatvėje nėra. O kai nėra eismo Ulonų gatvėje, tuomet beveik nėra ir skersai einančių pėsčiųjų
Bet jei exTKTI (dab. TK agentūros) žaliųjų rodyklių NEgrąžinimo metodika numato, kad tokiose vietose nebus grąžinamos rodyklės, tai čia nieko nepadarysi, bent kol bus tas ne itin autoritetingas ministras.
Svarbiausia, kad toje konkrečioje sankryžoje neliko absurdiškso situacijos, kai iš priešingos buvo sukama į kairę, o čia nebuvo galima pasukti į dešinę.Paskutinis taisė Romas; 2020.02.09, 22:47.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Paaiškinu.
Pėstieji per Ulonų gatvę eina vienoje sankryžos pusėje
Važiuojant nuo Žukausko gatvės ir sukant dešinėn nėra pėsčiųjų. Ten yra tvora.
Saugesnę vietą žaliai rodyklei sunku sugalvoti. Mašinos iš Ulonų gatvės suka kairėn į Žukausko gatvę
Tačiau visada geriau padaryti brangiau.
Gerai, kad susizgribo sutvarkyti tą vietą per mėnesį.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaip nėra pėsčiųjų? Per Žukausko gatvę prieš pasukant į dešinę yra pėsčiųjų perėja. Google maps:
https://www.google.com/maps/@54.7083...7i13312!8i6656
Pėstieji per Ulonų gatvę eina vienoje sankryžos pusėje
Važiuojant nuo Žukausko gatvės ir sukant dešinėn nėra pėsčiųjų. Ten yra tvora.
Saugesnę vietą žaliai rodyklei sunku sugalvoti. Mašinos iš Ulonų gatvės suka kairėn į Žukausko gatvę
Tačiau visada geriau padaryti brangiau.
Gerai, kad susizgribo sutvarkyti tą vietą per mėnesį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPenktadienį buvo įrenginėjama sekcija Šiaurės miestelyje Ulonų - S.Žukausko sankryžoje.
Kadangi ten nėra pėsčiųjų (posūkis į dešinę apsaugotas tvorele), tai pilnai būtų užtekę ir žalios rodyklės.
https://www.google.com/maps/@54.7083...7i13312!8i6656
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Penktadienį buvo įrenginėjama sekcija Šiaurės miestelyje Ulonų - S.Žukausko sankryžoje.
Kadangi ten nėra pėsčiųjų (posūkis į dešinę apsaugotas tvorele), tai pilnai būtų užtekę ir žalios rodyklės.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNe tvora reikalinga, o perėja.
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąO tuomet ar nereikėtų ten įrengti apsauginės tvorelės, nes turbūt ne viena tokia drąsuolė ten atsiranda?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Klausimas buvo dėl pėsčiosios ėjimo skersine kryptimi. Ten išvis nėra pėsčiųjų perėjos. Pėsčioji ėjo ne per pėsčiųjų perėją žiūrėdama į transporto šviesoforą už sankryžos, su rodyklėmis tiesiai ir į kairę.
Komentuoti:
-
-
Alytus šiuo metu turi įsirengęs 4 papildomas sekcijas į dešinę pagal naują tvarką. Vairuotojų elgesys primena Kauną, nes dauguma važiuoja į dešinę per žalią nedegant sekcijai. Bet pasitaiko ir tokių, kurie stovi.
Pernai, lapkričio 13 d. įjungtos pirmosios sekcijos Naujosios - Statybininkų g. sankryžoje. Papildomos sekcijos pritvirtintos atskirais laikikliais, o ne priveržiant prie pagrindinio šviesoforo, kaip buvo įprasta anksčiau.
Iš Statybininkų g.:
Iš Naujosios g.:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Skelbia pirmąsias sankryžas, kuriose grąžins žaliąsias rodykles.
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija, išanalizavusi gyventojų ir vairuotojų prašymus atstatyti miesto sankryžose lenteles su žaliosiomis rodyklėmis, nuo 2020 m. vasario 10 d. pradeda eismo srautų matavimą ir transporto priemonių skaičiavimą pirmame etape prioriteto tvarka šešiose šviesoforais reguliuojamose sankryžose:- Šilutės pl.–Debreceno g.;
- I. Simonaitytės g. – Statybininkų pr.;
- Agluonos g. – Minijos g.;
- Šilutės pl. – Statybininkų pr.;
- Taikos pr. – Paryžiaus Komunos g.;
- Dubysos g. – Minijos g.
Surinkti ir pagal metodiką apibendrinti duomenys skubos tvarka bus pateikti VšĮ Transporto kompetencijų agentūrai.
Šis sankryžų, kuriose bus grąžintos lentelės su žaliomis rodyklėmis, sąrašas nėra galutinis.
Komentuoti:
-
Žalių rodyklių dar nesusigrąžinusį Vilnių vadina pavyzdžiu: gali būti, kad kitur jas teks vėl naikinti.
Vienas po kito įvairūs šalies miestai skelbia apie žaliųjų rodyklių grąžinimą į gatves. Vairuotojai piktinasi, jog su didžiausiomis transporto spūstimis kovojantis Vilnius vis dar nepraneša, kada minėtose 24-ose sankryžose žalios rodyklės vėl bus pakabintos, tačiau specialistai aiškina, kad piktintis nėra ko, mat kituose miestuose, kai kurios grąžintos rodyklės vėl gali būti panaikintos.
Transporto kompetencijų agentūros (TKA) Transporto paslaugų skyriaus vadovas Evaldas Morkūnas aiškino, jog teigti, kad Vilnius delsia sugrąžinti žaliąsias lenteles – neteisinga, mat sostinės savivaldybė yra vienintelė, kuri papildomas lenteles kabins tik sulaukę TKA išvadų.
„Vilnius yra puikus pavyzdys kitoms savivaldybėms, kada savivaldybė nesiruošia grąžinti lenteles, o po to jas vėl nukabinti, kai paaiškės, kad įvertinus sankryžą, joje turėtų būti priimti kitokie sprendimai. Todėl reikėtų klausti ne Vilniaus, kodėl jis delsia, o kitų miestų atstovų, kodėl jie skuba, kai dar nėra gavę galutinių išvadų“, – aiškino E. Morkūnas.
TKA specialistas aiškino, kad šiuo metu yra vertinamas pateiktų sankryžų saugumas ir pralaidumas, o atsižvelgiant į tai jau artimiausiu metu bus pateiktos išvados su patvirtintų sankryžų sąrašu.
„Pirmiausia, pagal šviesoforų įrengimo reikalavimus yra įvertinamas sankryžos saugumas. Antrame etape vertinama šviesoforo papildomos sekcijos įrengimo galimybė bei poveikis. Papildomos sekcijos yra alternatyva lentelėms su žalia rodykle, nes toks sankryžos reguliavimo būdas yra modernesnis ir saugesnis, o kai kuriais atvejais ir efektyvesnis. Tai atvejais, kai papildomos sekcijos įrengimo galimybių nėra arba tai turi neigiamą poveikį sankryžos laidumui, priimama teigiama išvada dėl žalių rodyklių grąžinimo“, – paaiškino E. Morkūnas.
Specialistas tvirtino, jog Vilniaus miesto savivaldybė yra vienintelė, kuri žalių rodyklių grąžinimo darbus atlieka laikydamasi nustatytos tvarkos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Žinok niekur nedingo buvęs Transporto skyriaus vedėjas, dabartinis administracijos direktoriaus pavaduotojas. Jis labai mėgdavo kabinti lenteles, reikia, nereikia, vietoje to, kad būtų tinkamai sureguliuoti srautai. Per Eismo saugumo komisijos posėdį praeitą penktadienį jis aiškino, kad lentelės saugiau nei sekcijos Ir kad sukant į dešinę per raudoną su sekcija turi pirmumą prieš apsisukantįjį pagal pilną šviesoforą į kairę Yra tikimybė, kad dalį įrengtų lentelių teks nuimti, nes ten galima įrengti papildomas sekcijas. Idiotiškiausia, kad Kauno lentelių sąraše trys sankryžos, kuriose jau įrengtos papildomos sekcijos. Tas sankryžas TKA atmes iš karto.
Sutvarko šaligatvius panašiam stiliui kaip 2013 m. Vilniuje buvo per ES pirmininkavimą. Jokio kompleksiškumo. Ypač tas matosi iš daug kur išmindžiotų takelių. O ir pačių šaligatvių būklė kelia abejonių, nes naujos trinkelės kai kurios jau trupa. 2020 m. paskelbė šaligatvių tvarkymo sąrašą, tai labai vargu, kad kažką wow kitam lygy sutvarkys. Tiesa, ir Vilnius dar serga šiom ligom, bet jie jaučiu turi daugiau šansų, nes bent jau turi besidominčių entuziastų čia tema yra, aišku pabumbama, kad valdžia neklauso, bet gal geriau kalbėt, negu nieko. Pastebiu, Kaune beveik visiška tyla, netgi sprendžiant iš šio forumo. Man susidaro įspūdis, kad kauniečiai dar labiau linkę automobilizuotis nei vilniečiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Mačiau interviu iš šviesoforo valdymo centro pernai, kur Kaune transporto skyriaus atstovas iš žvilgsnio atrodė labai nusiminęs, kad reikės nuimt žalias rodykles, tai skuba uždėt atgal beveik pirmai progai pasitaikius. Kadangi pradeda nuo stambiausių sankryžų, nenustebsiu iki metų galo vėl visur grįš kur tik įmanoma ir kur dar šiek tiek pareguliuos transporto kompetencijų komisija.
Komentuoti:
Komentuoti: