Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Kuo pagrįstas toks įsitikinimas?
    Niekuo, jis dažnai nesąmones parašo.
    Ant manęs paties beje viena boba vos neužvažiavo sukanti per žalią rodyklę, todėl pasakymas "kabinkite lenteles kur norite" yra visiškas BS (aišku ne tik todėl, yra buvę užvažiuota ir ant kitų).

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu toje TKA dirba tikri profesionalai, sprendimas gali būti vienas: "kabinkite lenteles kur norite".
    Kuo pagrįstas toks įsitikinimas? Begaline meile lentelėms? Bet kokiu atveju net jei ir leis susidėt kur nori, Vilnius jau nusprendęs, jog sugrąžins nedidelį kiekį ir su laikus išnaikins visur, o Kaune tai gal ir išvis niekur jos negrįš

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Be jokių darbo grupių rezultatą jau matėme iki 2020 m. sausio 1 d. Buvo sudėta bet kur.
    Užtat tas "bet kur" tikrai didini sankryžų pralaidumą be ypatingų minusų.
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kur bus galima grąžinti rodykles palaukime TKA sprendimų, tada bus aiškiau.
    Jeigu toje TKA dirba tikri profesionalai, sprendimas gali būti vienas: "kabinkite lenteles kur norite".

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ačiū už pasidalinimą informacija.
    Pagal viską tai labiau žalių lentelių NEįrengimo metodika.

    Kas galėtų paprastai ir suprantamai paaiškinti, ar pagal tą metodiką yra šansų grąžinti žalias rodykles (kol nebus sekcijų) į "T" formos sankryžas ypač kai iš priešingos pusės yra apsaugotas posūkis kairėn. (t..y., sukant dešinėje nėra pėsčiųjų.

    Pvz.,
    V.Gerulaičio-Kalvarijų. Čia turbūt kažkam užklius kad į dešinę sukama dviem juostomis.
    S.Žulausko - Ulonų. Čia nėra kur užkliūti -
    dešinėje net nėra pėsčiųjų perėjos, tik tvora pėstiesiems.

    Tokiose aiškiose vietose žalios lentelės turėjo būti grąžintos tą pačią dieną be jokių darbo grupių ir kompetentingų komisijų.
    Be jokių darbo grupių rezultatą jau matėme iki 2020 m. sausio 1 d. Buvo sudėta bet kur.

    Kur bus galima grąžinti rodykles palaukime TKA sprendimų, tada bus aiškiau.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Utenoje minimum vienoje sankryžoje (A14 ir A6) grįžo lentelės. Spėju, nelegaliai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą


    LENTELIŲ SU ŽALIA RODYKLE PRIE RAUDONO ŠVIESOFORO SIGNALO ĮRENGIMO VERTINIMO METODIKA


    I SKYRIUS
    BENDROSIOS NUOSTATOS

    1. Lentelių su žalia rodykle prie raudono šviesoforo signalo įrengimo vertinimo metodika (toliau – Metodika) nustato lentelių su žalia rodykle, įrengiamų prie raudono šviesoforo signalo (toliau – lentelė), poveikio sankryžų saugai ir pralaidumui vertinimo tvarką pagal Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2012 m. sausio 31 d. įsakymo Nr. 3-81 „Dėl Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių patvirtinimo“ nuostatas.
    (...)

    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...9bc2bea81c1194
    Ačiū už pasidalinimą informacija.
    Pagal viską tai labiau žalių lentelių NEįrengimo metodika.

    Kas galėtų paprastai ir suprantamai paaiškinti, ar pagal tą metodiką yra šansų grąžinti žalias rodykles (kol nebus sekcijų) į "T" formos sankryžas ypač kai iš priešingos pusės yra apsaugotas posūkis kairėn. (t..y., sukant dešinėje nėra pėsčiųjų.

    Pvz.,
    V.Gerulaičio-Kalvarijų. Čia turbūt kažkam užklius kad į dešinę sukama dviem juostomis.
    S.Žulausko - Ulonų. Čia nėra kur užkliūti -
    dešinėje net nėra pėsčiųjų perėjos, tik tvora pėstiesiems.

    Tokiose aiškiose vietose žalios lentelės turėjo būti grąžintos tą pačią dieną be jokių darbo grupių ir kompetentingų komisijų.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Žaliųjų rodyklių panevėžiečiams teks dar palaukti: jų grąžinimas gali užtrukti iki trijų mėnesių

    Click image for larger version

Name:	DSC_1579-2.jpg
Views:	218
Size:	82,9 kB
ID:	1779453

    Vyriausybei leidus savivaldybėms grąžinti nuo sausio pirmosios panaikintas dešiniojo posūkio rodykles, kol kas to nepadarė nė vienas didmiestis, nes centrinė valdžia įvedė papildomus saugiklius. Panevėžys vadinamųjų žalių rodyklių į sankryžas dar negrąžino.

    Sulaukė papildomų sąlygų

    Dešiniojo posūkio rodyklių grąžinti į seniau buvusias vietas negali, nes sulaukė daugiau biurokratijos iš centrinės valdžios: Susisiekimo ministerijai pavaldi Transporto kompetencijų agentūra pateikė naujų reikalavimų, kada galima grąžinti rodykles. Tais papildomais reikalavimais šalies savivaldybių atstovai nepatenkinti.

    Praėjusią savaitę pateikti papildomi reikalavimai, kuriuose nurodytas kelias kaip galima sugrąžinti žalias rodykles į buvusias vietas.

    Įsigaliojusioje žaliųjų lentelių įrengimo metodikoje nurodyta, kad jos negalės būti grąžintos, jei iš kitų pusių važiuojančiam transportui numatytas dalį laiko veikiantis atskiras kairysis šviesoforo signalas, jei sankryžoje vietoj rodyklės jau buvo įrengta nauja dešiniojo šviesoforo sekcija ar jutiklinis šviesoforų valdymas. Taip pat rodyklės negalės būti grąžintos, jei gatvėje, į kurią įsukama, leidžiamas didesnis nei 50 kilometrų per valandą greitis ar sukti į dešinę leidžiama iš daugiau nei vienos juostos.

    Click image for larger version

Name:	DSC_0972.jpg
Views:	183
Size:	134,7 kB
ID:	1779454

    Be to, iš savivaldybių reikalaujama pateikti šių metų eismo srautų duomenis sankryžose, kuriose norima grąžinti žaliąsias rodykles – išanalizuoti, kokiu intensyvumu juda lengvieji, sunkiasvoriai automobiliai, viešasis transportas, pėstieji ir dviratininkai.

    Vietas jau turi

    Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Darius Vadluga aiškino, kad yra 29 vietos, kur norima grąžinti rodykles.

    „Tačiau, gavus naujus papildomus nurodymus, iškart grąžinti rodyklių negalime. Teks dar aptarti papildomus reikalavimus. Be to, Transporto kompetencijų agentūrai per tris mėnesius teks pateikti eismo srautų duomenis. Kadangi sankryžų, kuriose planuojame grąžinti žaliąsias rodykles turime 29, tyrimai užtrūks. Juk teks analizuoti ne tik automobilių srautus, bet ir pėsčiuosius bei dviratininkus“, – aiškino D. Vadluga ir sakė, kad nuėmus rodykles avarijų nepadaugėjo, bet sankryžose susidarė spūstys.

    Click image for larger version

Name:	DSC_8865.jpg
Views:	195
Size:	130,7 kB
ID:	1779455

    Click image for larger version

Name:	DSC_8866.jpg
Views:	191
Size:	135,5 kB
ID:	1779456

    Click image for larger version

Name:	DSC_8881.jpg
Views:	190
Size:	135,7 kB
ID:	1779457

    Click image for larger version

Name:	DSC_8891.jpg
Views:	178
Size:	134,8 kB
ID:	1779458

    Tyrimai kainuos

    Pasak Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo, paskutinę sausio mėnesio dieną Savivaldybėje įvyks Eismo saugumo komisijos posėdis.

    „Posėdyje aptarsime visas žaliųjų rodyklių grąžinimo galimybes. Be to, nuspręsime, kaip atlikti analizę. Jai atlikti duotas terminas – 3 mėnesiai“, – kalbėjo D. Vadlugas ir tęsė:

    „Kiek kainuos žaliųjų rodyklių grąžinimas, pasakyti negaliu. Juolab kad daugiau gali kainuoti judėjimo srautų tyrimai. Žaliųjų rodyklių grąžinimo akcija kainuos, nes tai bus ne tik rodyklių įrengimas 29 sankryžose, bet ir kainuos srautų tyrimai.“

    Click image for larger version

Name:	DSC_1575-3.jpg
Views:	193
Size:	135,3 kB
ID:	1779459

    Click image for larger version

Name:	DSC_1587-3.jpg
Views:	199
Size:	145,9 kB
ID:	1779460

    Nuėmė metų pradžioje

    Bendrovė „Eismo valdymo sistemos“ nuo 2020 m. sausio 1 d. Panevėžio mieste demontavo prie transporto šviesoforų, ties raudonu šviesoforo signalu, pritvirtintas lenteles su žalia rodykle.

    Lentelių neliko šiose sankryžose: Smėlynės-Senamiesčio-Marijonų; J. Basanavičiaus-Vilniaus; Klaipėdos-A. Smetonos; Pušaloto-Stoties; Aukštaičių-Staniūnų; J. Basanavičiaus-Beržų; Senamiesčio-Tinklų; Smėlynės-S. Kerbedžio; Klaipėdos-Nemuno; S. Kerbedžio-Stoties; J. Biliūno-Velžio kelio-Vilniaus-Pajuosčio plento; Nemuno-Parko; Pramonės-Pušaloto; Aukštaičių-Velžio kelio; J .Basanavičiaus-Savanorių a.; Vilniaus-Ramygalos; Klaipėdos-Vakarinė; Klaipėdos-Žvaigždžių; Smėlynės-Paliūniškio; Nemuno-Molainių; Ramygalos-Beržų; J. Janonio-Pušaloto; Beržų-Staniūnų; Beržų-Velžio kelias; Klaipėdos-Tulpių-P. Eimučio; Projektuotojų-Kniaudiškių; Klaipėdos-Savitiškio.

    Click image for larger version

Name:	DSC_8883.jpg
Views:	184
Size:	133,4 kB
ID:	1779461

    Sprendimą atšaukė

    Naikinti žaliąsias rodykles Susisiekimo ministerija pasiūlė dar 2014-aisiais, remdamasi Kaune kelerius metus vykdytu tyrimu. Jis, pasak ministerijos, parodė, kad sankryžose su žaliosiomis rodyklėmis kyla daugiau avarijų, per kurias žūva ar sužalojami žmonės.

    Rodyklės panaikintos nuo sausio, tačiau savivaldybėms pasipiktinus dėl išaugusių transporto spūsčių, Vyriausybė sprendimą atšaukė. Žaliosios rodyklės leidžia automobiliams sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui, prieš tai sustojus prie sankryžos ir įsitikinus, kad tai netrukdo pėsčiųjų, kitų transporto priemonių eismui ir saugumui.

    https://jp.lt/zaliuju-rodykliu-panev...triju-menesiu/
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Justiniškių - Lūžiu g. sankriža

    Click image for larger version

Name:	IMG_20200127_184831.jpg
Views:	74
Size:	324,2 kB
ID:	1778295

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdoje šią savaitę sumontuota sekcija posūkyje iš Šiaurės pr. į Liepų g. Kitomis kryptimis jokių pakeitimų nepadaryta. Gal protingi žmonės iš savivaldybės nusprendė, kad užtenka sutvarkyti vieną pusę? Bet kokiu atveju, sąrašas po truputį trumpėja, bent tai džiugina:

    1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
    2) Statybininkų pr. -> Minijos g. (panaikinus galimybę dešinėn sukti iš 2 juostos)
    3) Naikupės g. -> Minijos g.
    4) Dubysos g. -> Minijos g.
    5) Agluonos g. -> Minijos g.
    6) Plieno g. -> Šilutės pl.
    7) Vingio g. -> Šilutės pl.
    8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
    9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
    10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
    11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
    12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
    13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
    14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
    15) H. Manto -> Liepų g.

    16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
    17) Minijos g. -> Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)
    18) Pilies g. -> Minijos g.
    19) Šiaurės pr. -> Kretingos g.

    20) Liepų g. -> Trilapio g.
    21) Šilutės pl. -> Debreceno g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
    22) Naujoji Uosto g. -> Gegužės g. (įrengus transporto jutiklius nuo uosto pusės, arba įvedus vienkryptį eismą link uosto).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šiauliuose šiuo metu veikia 5 papildomos sekcijos į dešinę pagal naują tvarką. Papildomų sekcijų tinklas plečiamas toliau. Rekonstruojamoje Draugystės pr. - Vytauto g. sankryžoje įrengta papildoma sekcija į dešinę iš Draugystės pr. - Vytauto g. link Tilžės g.

    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1579980421117.jpg
Views:	78
Size:	133,1 kB
ID:	1777995
    Kitas Lietuvos didmiestis Panevėžys planavo įsirengti tris papildomas sekcijas į dešinę pagal naują tvarką. Reikės pasidomėti, kokia situacija, nes kol kas net Alytus turi daugiau papildomų sekcijų nei Panevėžys.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200124-194441_Adobe Acrobat.jpg
Views:	376
Size:	154,2 kB
ID:	1777850
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200124-194525_Adobe Acrobat.jpg
Views:	191
Size:	143,6 kB
ID:	1777851

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied


    LENTELIŲ SU ŽALIA RODYKLE PRIE RAUDONO ŠVIESOFORO SIGNALO ĮRENGIMO VERTINIMO METODIKA


    I SKYRIUS
    BENDROSIOS NUOSTATOS

    1. Lentelių su žalia rodykle prie raudono šviesoforo signalo įrengimo vertinimo metodika (toliau – Metodika) nustato lentelių su žalia rodykle, įrengiamų prie raudono šviesoforo signalo (toliau – lentelė), poveikio sankryžų saugai ir pralaidumui vertinimo tvarką pagal Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2012 m. sausio 31 d. įsakymo Nr. 3-81 „Dėl Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių patvirtinimo“ nuostatas.

    2. Metodika taikoma VšĮ Transporto kompetencijų agentūrai vertinant lentelių įrengimo poveikį sankryžų saugai ir pralaidumui. Modeliuojant papildomos šviesoforo sekcijos su žalia rodykle dešiniajam posūkiui poveikį sankryžų saugai ir pralaidumui, naudojama kaip įmanoma mažiau nuo esamos situacijos besiskirianti eismo organizavimo schema.

    3. Metodikoje vartojamos sąvokos:
    3.1. Sankryžos pralaidumo rodiklis – rodiklis, kuriuo matuojama vidutinė vieno automobilio patiriama gaištis sankryžoje. Šis rodiklis yra apskaičiuojamas transporto srautų modeliavimo programa.

    3.2. Kitos Metodikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Kelių eismo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. 1950 „Dėl Kelių eismo taisyklių patvirtinimo“, Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2012 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. 3-81 „Dėl Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių patvirtinimo“, Statybos techniniame reglamente STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. gruodžio 2 d. įsakymu Nr. D1-933 „Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2011 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ patvirtinimo“ (toliau - STR 2.06.04:2014).

    II SKYRIUS
    POVEIKIO VERTINIMAS SANKRYŽOSE ĮRENGTOSE ARBA REKONSTRUOTOSE IKI 2020 M. SAUSIO 1 D.

    4. Lentelės poveikio vertinimas atliekamas vadovaujantis eismo saugos ir sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijais naudojant standartinę vertinimo anketos formą (Metodikos 2 priedas). Vizualus vertinimo kriterijų taikymo algoritmas pateiktas Metodikos 1 priede.

    5. Eismo saugos vertinimo kriterijų klausimai:

    5.1. Ar ties žaliu šviesoforo signalu yra papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui?

    5.2. Ar yra atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui?

    5.3. Ar į dešine leidžiama sukti daugiau kaip iš vienos eismo juostos?

    5.4. Ar gatvėje, į kurią įsukama, leidžiamas važiavimo greitis yra didesnis už 50 km/h?

    5.5. Ar į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš STOP liniją, blogai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir kliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui (matomumas vertinamas pagal STR 2.06.04:2014 79 punkto nuostatas)?

    6. Sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimai:

    6.1. Ar papildomą šviesoforo sekciją su žalia rodykle dešiniajam posūkiui galima įrengti be naujos eismo juostos?

    6.2. Ar papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui lemia geresnį pralaidumą sankryžoje palyginti su situacija be papildomos šviesoforo sekcijos su žalia rodykle posūkiui į dešinę?

    7. Jeigu bent į vieną eismo saugos kriterijų klausimą yra atsakoma teigiamai „Taip“, tuomet formuluojama neigiama išvada dėl lentelės įrengimo. Tada pagal sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijus įvertinama, ar būtų tikslinga įrengti šviesoforo sekciją su žalia rodykle posūkiui į dešinę (jeigu tokios sekcijos ar atskiro šviesoforo analizuojamoje sankryžoje nėra) ir teikiama su tuo susijusi rekomendacija.

    8. Jeigu į visus eismo saugos kriterijų klausimus yra atsakoma neigiamai „Ne“, toliau lentelės įrengimas vertinamas pagal sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijus.

    9. Jeigu į pirmą sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimą yra atsakoma neigiamai „Ne“, tuomet vertinimas toliau nebetęsiamas ir formuluojama teigiama išvada dėl lentelės panaudojimo.

    10. Jeigu į pirmą sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimą yra atsakoma teigiamai „Taip“, tuomet vertinimas tęsiamas pagal antrą sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimą.

    11. Jeigu į antrą sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimą yra atsakoma teigiamai „Taip“, tuomet formuluojama neigiama išvada dėl lentelės įrengimo ir teikiama rekomendacija įrengti papildomą šviesoforo sekciją su žalia rodykle dešiniajam posūkiui.

    12. Jeigu į antrą sankryžos pralaidumo kriterijų klausimą yra atsakoma neigiamai „Ne“, tuomet formuluojama teigiama išvada dėl lentelės panaudojimo.


    III SKYRIUS
    VERTINIMAS SANKRYŽOSE, ĮRENGTOSE ARBA REKONSTRUOTOSE PO 2020 M. SAUSIO 1 D.

    13. Lentelės poveikio vertinimas atliekamas vadovaujantis eismo saugos ir sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijais naudojant standartinę vertinimo anketos formą (Metodikos 4 priedas). Vizualus vertinimo kriterijų taikymo algoritmas pateiktas Metodikos 3 priede.

    14. Eismo saugos vertinimo kriterijų klausimai.

    14.1. Ar priešpriešiniam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis?

    14.2. Ar priešpriešiniam transportui numatytas dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis?

    14.3. Ar dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis?

    14.4. Ar dešinėje esančiam transportui numatytas dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis?

    14.5. Ar ties žaliu šviesoforo signalu yra papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui?

    14.6. Ar yra atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui?

    14.7. Ar į dešine leidžiama sukti daugiau kaip iš vienos eismo juostos?

    14.8. Ar gatvėje, į kurią įsukama, leidžiamas važiavimo greitis yra didesnis už 50 km/h?

    14.9. Ar įrengtas jutiklinis šviesoforų valdymas?

    14.10. Ar į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš STOP liniją, blogai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir kliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui (matomumas vertinamas pagal STR 2.06.04:2014 79 punkto nuostatas)?

    15. Sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimai:

    15.1. Ar papildomą šviesoforo sekciją su žalia rodykle dešiniajam posūkiui galima įrengti be naujos eismo juostos?

    15.2. Ar papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui lemia geresnį pralaidumą sankryžoje palyginti su situacija be papildomos šviesoforo sekcijos su žalia rodykle posūkiui į dešinę?

    16. Jeigu bent į vieną eismo saugos kriterijų klausimą yra atsakoma teigiamai „Taip“, tuomet formuluojama neigiama išvada dėl lentelės įrengimo. Tada pagal sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijus įvertinama, ar būtų tikslinga įrengti šviesoforo sekciją su žalia rodykle posūkiui į dešinę (jeigu tokios sekcijos ar atskiro šviesoforo analizuojamoje sankryžoje nėra) ir teikiama su tuo susijusi rekomendacija.

    17. Jeigu į visus eismo saugos kriterijų klausimus yra atsakoma neigiamai „Ne“, toliau lentelės įrengimas vertinamas pagal sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijus.

    18. Jeigu į pirmą sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimą yra atsakoma neigiamai „Ne“, tuomet vertinimas toliau nebetęsiamas ir formuluojama teigiama išvada dėl lentelės panaudojimo.

    19. Jeigu į pirmą sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimą yra atsakoma teigiamai „Taip“, tuomet vertinimas tęsiamas pagal antrą sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimą.

    20. Jeigu į antrą sankryžos pralaidumo vertinimo kriterijų klausimą yra atsakoma teigiamai „Taip“, tuomet formuluojama neigiama išvada dėl lentelės įrengimo ir rekomenduojama įrengti papildomą šviesoforo sekciją su žalia rodykle dešiniajam posūkiui.

    21. Jeigu į antrą sankryžos pralaidumo kriterijų klausimą yra atsakoma neigiamai „Ne“, tuomet formuluojama teigiama išvada dėl lentelės panaudojimo.

    IV SKYRIUS
    PRAŠYMO IR REIKALINGŲ DUOMENŲ VERTINIMUI ATLIKTI PATEIKIMAS

    22. Kelio savininkas (valdytojas) arba jo įgaliotas asmuo, pakabinęs lentelę arba ketinantis ją pakabinti, el. paštu info@tka.lt arba tiesiogiai kreipiasi į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą su prašymu (Metodikos 5 priedas) ir pateikia šiuos duomenis:

    22.1. sankryžos vaizdinė medžiaga: eismo juostų ir šviesoforų nuotraukos esamoje situacijoje iš visų sankryžos pusių;

    22.2. sankryžos schema ir šviesoforų veikimo programos fazių diagrama. Turi būti pateikta eismo srautų duomenų rinkimo metu dirbančios šviesoforų veikimo programos fazių diagrama. Duomenų pateikimo pavyzdys pateiktas Metodikos 6 priede.

    22.3. Eismo srautų duomenys (atskirai lengvųjų automobilių, sunkiasvorių automobilių įskaitant viešąjį transportą, pėsčiųjų ir dviračių eismo intensyvumas per valandą). Eismo srautų duomenys turi būti renkami intensyviausio paros eismo metu bet kurią savaitės dieną nuo pirmadienio iki ketvirtadienio. Rekomenduojama pateikti duomenis ne senesnius kaip 2020 m. sausio 2 d. Duomenų pateikimo pavyzdys pateikiamas Metodikos 7 priede.

    23. Jeigu prašymą ir Metodikos 22.1–22.3 papunkčiuose nurodytus duomenis teikia kelio savininko įgaliotas asmuo, pridedamas ir atstovavimą patvirtinantis dokumentas.

    24. Jeigu pateikta netiksli ir (ar) ne visa reikalinga informacija pagal Metodikos 22 ir 23 punktus, VšĮ Transporto kompetencijų agentūra raštu per 10 darbo dienų paprašo ne vėliau kaip per 1 mėnesį pateikti visą reikalingą informaciją.

    25. Gavus visą reikalingą informaciją pagal Metodikos 22 ir 23 punktus vienos sankryžos saugumas ir pralaidumas lentelei įrengti įvertinamas ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo visų reikalingų duomenų gavimo dienos.

    26. Laikoma, kad sprendimas įrengti prie šviesoforo raudono signalo lentelę su žalia rodykle yra nesuderintas (jeigu lentelė pakabinta, ji turi būti pašalinta):

    26.1. Kai VšĮ Transporto kompetencijų agentūra pateikia neigiamą išvadą.

    26.2. Kai Metodikos 24 punkto nustatyta tvarka nepateikiami reikalingi duomenys.

    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...9bc2bea81c1194
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.24, 19:42.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Skirtumas nuo lentelės, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui nereikės sustoti. Be to, tuo metu eismas Justiniškių g. iš kairės bus draudžiamas.
    Skirtumas nuo sekcijos, kad su rodykle dar buvo galima pasukti ir degant raudonai, dabar reikės laukti kol prasisuks programa.

    Ir jokių vilčių dėl jutiklių entelekto - šiandien ~11:00 pabandžiau įveikti dešinį posūkį iš Spaudos g. į Pilaitės pr. - su žalia lentele į visiškai tuščią prospektą būtų įsukę dvigubas kiekis automobilių.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Dar ir dviratininkams turėtų pakabinti.
    Geriausiu atveju suksi į dešinę, kai į kairę suks iš Justiniškių g. - ką turėjai su žalia lentele - jei nesugalvos padaryti saugaus apsisukimo galimybės.
    Skirtumas nuo lentelės, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui nereikės sustoti. Be to, tuo metu eismas Justiniškių g. iš kairės bus draudžiamas.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Panašu kad Justiniškių - Lužiu g. sankrižoje perdarineja šviesofora, tikiuosi viskas dėl sekcijos i dešine.
    Dar ir dviratininkams turėtų pakabinti.
    Geriausiu atveju suksi į dešinę, kai į kairę suks iš Justiniškių g. - ką turėjai su žalia lentele - jei nesugalvos padaryti saugaus apsisukimo galimybės.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O jeigu jutiklis sugedo? - per kiek laiko eismininkai tai sutvarkys?
    Lentelės per tą laiką, kol sutvarkys jutiklius, nespės uždėti

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Iš esmės visos šviesoforais valdomos sankryžos dabar jutiklinės. Nebent koks bažnytkaimis taupydamas įsirengia fiksuotai veikiančius šviesoforus. Šis punktas yra logiškas, nes jei yra jutikliai, sankryža turi veikti pagal juos, o ne kažkuriai krypčiai duodamas leidimas važiuoti nekontroliuojamai.
    O jeigu jutiklis sugedo? - per kiek laiko eismininkai tai sutvarkys?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Panašu kad Justiniškių - Lužiu g. sankrižoje perdarineja šviesofora, tikiuosi viskas dėl sekcijos i dešine.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Galima lentelę gražint kai iš juostos galima tiesiai ir į dešine? Šiandien Marijampolėje tokiu mačiau sankryžu so lentelėm.
    Galima. Tik sprendimas grąžinti lenteles turi būti suderintas su Transporto kompetencijų agentūra. Marijampolė lenteles susigrąžino neteisėtai.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Galima lentelę gražint kai iš juostos galima tiesiai ir į dešine? Šiandien Marijampolėje tokiu mačiau sankryžu so lentelėm.

    Komentuoti:

Working...
X