Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Pasirodo, ir Kaunas pasikabino dar nepateikęs sąrašo...

    Transporto kompetencijų agentūra planuoja artimiausiu metu pateikti išvadas dėl „žaliųjų rodyklių“ Vilniuje



    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...kliu-vilniuje/ .
    .
    Mačiau interviu iš šviesoforo valdymo centro pernai, kur Kaune transporto skyriaus atstovas iš žvilgsnio atrodė labai nusiminęs, kad reikės nuimt žalias rodykles, tai skuba uždėt atgal beveik pirmai progai pasitaikius. Kadangi pradeda nuo stambiausių sankryžų, nenustebsiu iki metų galo vėl visur grįš kur tik įmanoma ir kur dar šiek tiek pareguliuos transporto kompetencijų komisija.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Pasirodo, ir Kaunas pasikabino dar nepateikęs sąrašo...

    Transporto kompetencijų agentūra planuoja artimiausiu metu pateikti išvadas dėl „žaliųjų rodyklių“ Vilniuje

    Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę Transporto kompetencijų agentūrai (TKA) pateikė informaciją apie pėsčiųjų, dviračių, automobilių ir sunkiasvorių transporto priemonių eismo srautus kiekvienoje sankryžoje, kurioje norima grąžinti „žaliąsias rodykles“. TKA Transporto paslaugų skyriaus vadovas Evaldas Morkūnas Eltai teigė, kad išvados savivaldybei bus teikiamos artimiausiu metu. „Artimiausiu metu jau pradėsime teikti išvadas Vilniaus savivaldybei. (…) Nuolatos vyksta bendravimas, darbas, derinimas. Gavome duomenimis, dirbame, duomenų kiekis yra didelis, tai trunka laiko jį apdoroti, bet artimiausiu metu tikrai pradėsime teikti išvadas savivaldybei“, – Eltai sakė E. Morkūnas. Pasak jo, kol kas tik Vilnius oficialiai kreipėsi į TKA dėl „žalių rodyklių“ sankryžose grąžinimo vertinimo. Prie jo turėtų prisijungti ir Palanga. „Kai kiti stačia galva skuba, daro kažkokius sprendimus, priiminėja patys, Vilnius yra teigiamas pavyzdys kitiems, kad reikia viską šalta galva daryti, sulaukti išvadų, daryti gerus sprendimus, bet nepulti stačia galva į šią situaciją. Kai kurie miestai pasikabino rodykles, bet į mus nesikreipė. Oficialiai kol kas yra Vilnius, ir greičiausiai bus antras miestas Palanga, kurie kreipėsi į mus pagal oficialią tvarką“, – teigė E. Morkūnas. Kaip Vilniaus miesto savivaldybė nurodė Eltai, sostinėje po galutinio sprendimo lenteles su žalia rodykle ties raudonu šviesoforo signalu planuojama grąžinti per 3-5 darbo dienos nuo jo paskelbimo. ELTA primena, kad nuo šių metų sausio šalies sankryžose neliko vadinamųjų „žalių rodyklių“, tačiau, kilus visuomenės pasipiktinimui, Vyriausybė sausio 8 dieną pritarė Susisiekimo ministerijos siūlymui jas tam tikrose vietose grąžinti. Dėl šviesoforo įrengimo taisyklių buvo priimtas susisiekimo ministro įsakymas.
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...kliu-vilniuje/ .
    .

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    nuotraukoje matosi, kad pėsčiajam per Baltijos g. dega raudona.
    Klausimas buvo dėl pėsčiosios ėjimo skersine kryptimi. Ten išvis nėra pėsčiųjų perėjos. Pėsčioji ėjo ne per pėsčiųjų perėją žiūrėdama į transporto šviesoforą už sankryžos, su rodyklėmis tiesiai ir į kairę.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą

    Klausimas: jeigu dega toks variantas (sukant iš Žemaičių pl. į Baltijos g.), kaip suprantu vairuotojui yra pirmumas, o pėstiesiams draudžiamas eismas? Nes šiandien moteriškė sau laiminga prieš vieną mašiną vos neužšoko, susiraukė tada, ir už jos vėl eit Grušo g. kryptim, tai pirstabčiau ir praleidau. Dar mestelėjau žvilgsnį koks signalas degė ties Grušo g. kampu, bet nespėjau užmatyti (kažkas žaliai šmėžavo)

    Tai ar čia ir taip turėjo būti (pėsčiuosius reikia praleisti) ar ji nusižengė?
    nuotraukoje matosi, kad pėsčiajam per Baltijos g. dega raudona.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą

    Klausimas: jeigu dega toks variantas (sukant iš Žemaičių pl. į Baltijos g.), kaip suprantu vairuotojui yra pirmumas, o pėstiesiams draudžiamas eismas? Nes šiandien moteriškė sau laiminga prieš vieną mašiną vos neužšoko, susiraukė tada, ir už jos vėl eit Grušo g. kryptim, tai pirstabčiau ir praleidau. Dar mestelėjau žvilgsnį koks signalas degė ties Grušo g. kampu, bet nespėjau užmatyti (kažkas žaliai šmėžavo)

    Tai ar čia ir taip turėjo būti (pėsčiuosius reikia praleisti) ar ji nusižengė?
    Tiek prie senos tvarkos, tiek prie naujos programuojama, kad degant sekcijai, pėstiesiems degtų raudonas. Pėsčioji šiuo atveju nusižengė KET.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Iš Žemaičių pl. lentelė nuimta, papildoma sekcija taip pat dega tik su raudonu signalu:

    Click image for larger version Name:	01.jpg Views:	1 Size:	139,1 kB ID:	1762169
    Klausimas: jeigu dega toks variantas (sukant iš Žemaičių pl. į Baltijos g.), kaip suprantu vairuotojui yra pirmumas, o pėstiesiams draudžiamas eismas? Nes šiandien moteriškė sau laiminga prieš vieną mašiną vos neužšoko, susiraukė tada, ir už jos vėl eit Grušo g. kryptim, tai pirstabčiau ir praleidau. Dar mestelėjau žvilgsnį koks signalas degė ties Grušo g. kampu, bet nespėjau užmatyti (kažkas žaliai šmėžavo)

    Tai ar čia ir taip turėjo būti (pėsčiuosius reikia praleisti) ar ji nusižengė?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Nors straipsnis apie papildomas sekcijas, žurnalistams vaidenasi lentelės

    Žaliosios rodyklės grįžta į Alytaus gatves

    Alytaus mieste, Jotvingių-Naujosios-Tvirtovės-Rūtų gatvių sankryžoje, sumontuotos dvi papildomos šviesoforų sekcijos su žalia rodykle.

    Apie tai informuoja Alytaus miesto savivaldybė.

    Click image for larger version  Name:	phpThumb_generated_thumbnail.jpg Views:	1 Size:	20,9 kB ID:	1780769

    Viena žalia rodyklė leidžia sukti į dešinę iš Rūtų g. į Jotvingių g. degant raudonos spalvos šviesoforo signalui.

    Antroji žalioji rodyklė sudaro galimybes sukti iš Tvirtovės g. į Naująją g. Čia dešinėn sukti leidžiama ir tik degant žalios spalvos šviesoforo signalui, po to, kai praleidžiami pėstieji ir dviratininkai.
    https://alytausgidas.lt/naujiena/297...alytaus-gatves

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Nu va, pasirodo tokių vietų yra ir daugiau ir manęs tai nestebina. Jeigu jos yra grąžinamų lentelių sąrašuose, tai reikia kreiptis į savivaldybes, kad ieškotų kitų sprendimų, manau jog tikrai trūksta pozityvaus feedback'o iš tų vietų, kur eismo sąlygos kaip tik pagerėjo.
    Rašykit ir savivaldybėms, ir TKA. Savivaldybės gali būti politiškai nemotyvuotos reaguoti į teigiamus atsiliepimus.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Nu va, pasirodo tokių vietų yra ir daugiau ir manęs tai nestebina. Jeigu jos yra grąžinamų lentelių sąrašuose, tai reikia kreiptis į savivaldybes, kad ieškotų kitų sprendimų, manau jog tikrai trūksta pozityvaus feedback'o iš tų vietų, kur eismo sąlygos kaip tik pagerėjo.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Problema ta, kad žalia lentelė daugumai vairuotojų buvo kaip deganti žalia sekcija, sukdavo nesustodami ir nepraleidinėdami pėsčiųjų. Todėl ir nereiktų tų lentelių grąžinti, ypač, kur daug pėsčiųjų.
    Galėtų lentelių būt ir daugiau bet su galiojimo laiku nuo 22 iki kokiu 6 ryto nes dabar naktį daug kur šviesoforai neišjungiami, ir stovi visur kaip dieną, tik ant tuščių sankryžų.. Aišku tokios problemos nebūtų jei veiktų šviesoforų reguliavimas pagal srautus, bet kiek teko naktim važiuot tai nėra turbūt niekur to. Gali stovėt vienas prie sankryžos 2 minutes kai nė gyvos dvasios jokia kita kryptim.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    Turime ir Šiauliuose tokių vietų. Praėjusios savaitės situacija Vytauto - Vasario 16-osios sankryžoje kelios minutės po 17 val: važiuoju Vytauto gatve link Tilžės g. Ties vandens bokštu užsidega raudonas, sustoju. Užsidega žalias, tačiau nevažiuoju, nes iškart už sankryžos stovi eilė - neblokuoju sankirtos ir praleidžiu iš priekio sukančius į kairę. TUO TARPU chebrytė iš Vasario 16-osios g. pasinaudodami grąžinta rodykle lenda į sankryžą, stoja ant jos, blokuoja perėją ir tt. Pradeda ten toliau eismas judėti, aš judu, bet tie, kurie važiuoja per žalią rodyklę jaučiasi dar lyg pirmumą turintys ir už manęs esantis automobilis nebepravažiuoja pro sankryžą, lieka joje, užblokuoja Vasario 16-osios g.... Galimai visą ciklą iš viso niekas nejuda. Tai kur tų rodyklių nauda tokiu atveju? Kol jų nebuvo tas kelias savaites, toje sankryžoje buvo daug paprasčiau ir tvarkingiau.
    Rašykit TKA apie problemą. Lentelės bus vertinamos ir jiems yra naudinga žinoti kylančias problemas. Filmuota medžiaga duotų dar didesnį aiškumą.
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.02.05, 09:21.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kaune užkimšdavo Pramonės pr., kai sukdavo iš Partizanų nuo degalinės pusės per lentelę. Dabar ten yra sekcija.
    Taip pat užkimšdavo Birštono g. sukantys į dešinę iš Karaliaus Mindaugo pr. Dabar, kai nėra lentelės, atvažiavusiems nuo Aleksoto tilto, pasukti kairėn į Birštono g. tikrai patogiau.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Turime ir Šiauliuose tokių vietų. Praėjusios savaitės situacija Vytauto - Vasario 16-osios sankryžoje kelios minutės po 17 val: važiuoju Vytauto gatve link Tilžės g. Ties vandens bokštu užsidega raudonas, sustoju. Užsidega žalias, tačiau nevažiuoju, nes iškart už sankryžos stovi eilė - neblokuoju sankirtos ir praleidžiu iš priekio sukančius į kairę. TUO TARPU chebrytė iš Vasario 16-osios g. pasinaudodami grąžinta rodykle lenda į sankryžą, stoja ant jos, blokuoja perėją ir tt. Pradeda ten toliau eismas judėti, aš judu, bet tie, kurie važiuoja per žalią rodyklę jaučiasi dar lyg pirmumą turintys ir už manęs esantis automobilis nebepravažiuoja pro sankryžą, lieka joje, užblokuoja Vasario 16-osios g.... Galimai visą ciklą iš viso niekas nejuda. Tai kur tų rodyklių nauda tokiu atveju? Kol jų nebuvo tas kelias savaites, toje sankryžoje buvo daug paprasčiau ir tvarkingiau.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Pipe Rodyti pranešimą
    Linkmenų ir Lvovo sankryža taip pat užsikimšdavo dėl sukančių į dešinę pagal žalią lentelę į Linkmenų link Konstitucijos pr.
    Kaune užkimšdavo Pramonės pr., kai sukdavo iš Partizanų nuo degalinės pusės per lentelę. Dabar ten yra sekcija.

    Komentuoti:


  • Pipe
    replied
    Linkmenų ir Lvovo sankryža taip pat užsikimšdavo dėl sukančių į dešinę pagal žalią lentelę į Linkmenų link Konstitucijos pr.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Tikrai taip, man rodos dsanto yra minėjęs ir aš pritariu, kad mieste lentelės yra blogai vien dėl to, kad jos kuria nekontroliuojamą srautą ir tuomet neįmanoma turėti jokių protingų sistemų sankryžose. Geras pavyzdys yra Ulonų - Lukšio sankryža, kurią jau esu minėjęs ir prie kurios savo laiku pačiam yra tekę praleisti daug laiko bandant pasukti į kairę. Joje didžiausią problemą keldavo per lentelę sukantis srautas, kuris piko metu visiškai užkišdavo gatvę ir užsidegus žaliam negalėdavai sukti į kairę nes paprasčiausiai tektų stovėti sankryžoje.
    Girdėjau ta pati problema būdavo Goštauto - Geležinio Vilko sankryžoj, kai užsidegus papildomai sekcijai į kairę nebūdavo kur sukti, nes per raudoną su lentele nuvažiavimą link tilto užkimšdavo lentelės naudotojai. Tą pačią lentelę savivaldybė siūlo grąžinti nuolatiniam naudojimui, nes ten atseit nėra kitų sprendimų

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
    Ir kaip kažkas minėjo forume - mažas skardos gabalėlis negarantuoja, kad kitoje sankryžoje važiuojant tiesiai neteks pastovėti prie raudonos. Nes kartą pasukus į dešinę per raudoną, vis tiek kažkada teks pastovėti. Kai vos ne kas antra sankryža reguliuojama, ar tai kažką realiai sutaupo - sunku pasakyti. Kažkam sutaupo kelias sekundes.
    Tikrai taip, man rodos dsanto yra minėjęs ir aš pritariu, kad mieste lentelės yra blogai vien dėl to, kad jos kuria nekontroliuojamą srautą ir tuomet neįmanoma turėti jokių protingų sistemų sankryžose. Geras pavyzdys yra Ulonų - Lukšio sankryža, kurią jau esu minėjęs ir prie kurios savo laiku pačiam yra tekę praleisti daug laiko bandant pasukti į kairę. Joje didžiausią problemą keldavo per lentelę sukantis srautas, kuris piko metu visiškai užkišdavo gatvę ir užsidegus žaliam negalėdavai sukti į kairę nes paprasčiausiai tektų stovėti sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Būtent, aš nesuprantu kaip sugebama nematyti esmės, ar čia tikrai ta meilė lentelėms tokia akinanti? Suki per žalią į dešinę, tai tau reikia žiūrėti tik į pėsčiuosius, o per raudoną - ir į pėsčiuosius, ir į automobilius. Kodėl taip dažnai teikiamas prioritetas automobiliams - nežinau, galim gilintis į visuomenės psichologiją, ruošti priverstinius mokymus ir masinius teisių perlaikymus arba tiesiog pakeisti infrastruktūrą, kas šiuo atveju paprasčiau ir greičiau.

    Dar didelė problema su lentelėmis yra ta, kad masiškai nesilaikoma reikalavimo pilnai sustoti, netgi priešingai - kai kurie vairuotojai akimirkai apsižiūri iš tolo pėsčiųjų ir po to vien koncentruojasi į iš kairės atvažiuojančius automobilius ir jei sąlygos palankios posūkiui, tai jie netgi padidins greitį, kad kuo greičiau ir sklandžiau atlikti posūkį ir įsilieti į srautą. Per pervažas judantys dviratininkai, ar iš tolo nepastebėti pėstieji tokiais atvejais išvengti greitai judančios transporto priemonės šansų beveik neturi.


    Tai gerai, kad jei pažiūrėdavo į kairę pusę sukdamas į dešinę, o jeigu iš priešpriešinės priešingos eismo krypties pusės suka į kairę, o jis per žalios rodyklės lentelę į dešinę? Gelbėdavo nebent 2 eismo juostos ir jei abu vairuotojai pasirinkdavo skirtingas eismo juostas.

    Važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui arba reguliuotojo gestui, nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją, kai to reikalaujama pagal taisykles. Gali būti skiriamas teisės vair. atėmim. 1–6 mėn. Sankcija nemenka, tačiau žalia rodyklė = žalia spalva ir sustoti nebūtina. Kaip tik reikia paspausti labiau, ypač jei raudona dar neseniai tik užsidegė (pratęstas žalios spalvos degimas lentelės pavidalu).

    Ir kaip kažkas minėjo forume - mažas skardos gabalėlis negarantuoja, kad kitoje sankryžoje važiuojant tiesiai neteks pastovėti prie raudonos. Nes kartą pasukus į dešinę per raudoną, vis tiek kažkada teks pastovėti. Kai vos ne kas antra sankryža reguliuojama, ar tai kažką realiai sutaupo - sunku pasakyti. Kažkam sutaupo kelias sekundes.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O nereguliuojamoje sankryžoje kur reikia žiūrėti? - tik į automobilius, tik į pėsčiuosius, į automobilius ir pėsčiuosius? Ir dar nepamiršk kas kelias sekundes žvilgtelėti į veidrodžius.
    Šviesoforais nereguliuojamos sankryžas vairuotojai traktuoja kaip sudėtingesnio lygio problemas ir joms įveikti skiria daugiau pastangų
    Žiūrėti nuo 5m56s
    https://www.youtube.com/watch?v=cebFWOlx848&t=5m56s
    Paskutinis taisė themanual; 2020.02.04, 11:59.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šiaip pėstiesiems irgi reikia įvertinti ar visi automobiliai jau išvažiavo iš sankryžos prieš pajudant. Dažnu atveju (tikriausiai taip buvo ir čia), tai pėstieji tik užsidegus žaliai iškart šoka į priekį net neapsižvalgę ir nežiūrėdami kur eina.
    Kitas dalykas, tai keistai skamba priekaištai, kad "tempiamas automobilis niekaip nebuvo pažymėtas". Nelabai aišku ką ir kaip reikia pažymėti, nes pagal KET, tai tempiamame automobilyje turi tik būti įjungtas "avarinis" ir viskas.
    "Lanksčios vilkties ilgis turi būti nuo 4 m iki 6 m, ji turi būti pažymėta ryškiaspalvėmis vėliavėlėmis (skydeliais) arba turi būti ryškios spalvos ir ne siauresnė kaip 50 mm. "
    "Virvės tikrai nesimatė, ji niekaip nebuvo paženklinta, jokių signalų ar švyturėlių nebuvo, vairuotojai paskui sakė, kad nepaženklino, nes staigiai susiorganizavo tempimą."
    Aišku, tai nepanaikina tikimybės, kad moteriškė tiesiog buvo žabala, bet nenorėjo to pripažinti, tai ir nepadavinėjo ieškinių. Blogiau, kai tokie žabali sėda už vairo.

    Komentuoti:

Working...
X