Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Šiauliuose šį savaitgalį grįžo žalios rodyklės. Ar galima turėti įtarimų, kad jos grąžintos nelegaliai?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    .
    Ant manęs paties beje viena boba vos neužvažiavo sukanti per žalią rodyklę,
    Sakykite o kiek kartu vos neužvažiavo sunaktis per žalia signala?

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai jei visi sustoja, tai matyt ne taip jau ir skauda palaukti žalio signalo. Vilniuje išvis labai retai pamatydavau sustojantį. Taip buvo įpratę, kad net nuėmus lenteles, mačiau ne vieną važiuojant per raudoną net nesustojus. Užtat dabar smagu žiūrėti, kai degant žaliam skrituliui kai kurie nedrįsta sukti dešinėn - net kažkoks pasitenkinimas apima.
    Jūs tikras lietuvis, matyt, kaimyno namas dega - smagu, gražu, šilta. O dėl rodyklių problema buvo, todėl jos ir grįžo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Nežinau kokiam "Afganistane" gyvenat, kad tokia "statistika", bet mano mieste, kuris beje "nelegaliai" susigrąžino rodykles, labai retas atvejis, kad kažkas nesustotu prieš raudoną šviesoforą su žalia rodykle.
    Tai jei visi sustoja, tai matyt ne taip jau ir skauda palaukti žalio signalo. Vilniuje išvis labai retai pamatydavau sustojantį. Taip buvo įpratę, kad net nuėmus lenteles, mačiau ne vieną važiuojant per raudoną net nesustojus. Užtat dabar smagu žiūrėti, kai degant žaliam skrituliui kai kurie nedrįsta sukti dešinėn - net kažkoks pasitenkinimas apima.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Prieš sukant pagal žalią lentelę reikėdavo sustoti prieš šviesoforą prie stop linijos. Pagal asmeninius pastebėjimus, tą darydavo geriausiu atveju kokia 1/3 visų vairuotojų, o realiai turbūt dar mažiau.
    Taigi jeigu yra tokia "išimtinė taisyklė", kuri prie tam tikrų sąlygų leidžia pasinaudoti išimtimi, bet didžioji dauguma neįvykdo būtinų sąlygų, vadinasi taisyklė neveikia. Tokia taisyklė (išimtis) neturi teisės egzistuoti, nes yra pavojinga.
    Nežinau kokiam "Afganistane" gyvenat, kad tokia "statistika", bet mano mieste, kuris beje "nelegaliai" susigrąžino rodykles, labai retas atvejis, kad kažkas nesustotu prieš raudoną šviesoforą su žalia rodykle.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Gal atvirkščiai - didėja?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Infrastruktūra turi būti daroma taip, kad kiek įmanoma būtų mažiau nuostolių ir dėl tokių vairuotojų (šiuo atveju - žalių rodyklių atsisakymas).
    Dėl žalių lentelių likvidavimo visose sankryžose (ir reikalavimo sustoti prie esančių privalomumo) nuostolius turi tik degalų pardavėjai ir valstybės biudžetas (nes mažėja degalų suvartojimas ir sumokami akcizai).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    O gal problema ne žalia lentelė, o netikus vairuotoja, kuri nežino elementarių eismo taisyklių?
    Problema yra visuma. Žmogui partrenktam perėjoje nebus nuo to lengviau, kad vat jis netyčia užtaikė ant netikusio vairuotojo (-os), kurių turbūt yra 1/2.
    Prieš sukant pagal žalią lentelę reikėdavo sustoti prieš šviesoforą prie stop linijos. Pagal asmeninius pastebėjimus, tą darydavo geriausiu atveju kokia 1/3 visų vairuotojų, o realiai turbūt dar mažiau.
    Taigi jeigu yra tokia "išimtinė taisyklė", kuri prie tam tikrų sąlygų leidžia pasinaudoti išimtimi, bet didžioji dauguma neįvykdo būtinų sąlygų, vadinasi taisyklė neveikia. Tokia taisyklė (išimtis) neturi teisės egzistuoti, nes yra pavojinga.
    Kadangi pas mus vairuotojų parengimas yra žemo lygio, tai visiems geriau, jeigu lentelių išvis nebebūtų. Kaip pvz. tai nauja tvarka, kaip reikia važiuoti per sankyžas su papildomomis sekcijomis į dešinę, kuri įsigaliojo nuo lapkričio 1 d. Jau praėjo trys mėnesiai, bet kas antras vis vien "grybauja" ir nesugeba važiuoti nors dega žalias. O tokie, dažniausiai garsiausiai ir rėkia, kad jiems trūksta tų lentelių. Tai galimybės sklandžiau vykdyti eismą yra ir dabar, tik patys jomis nesinaudoja.

    Papildant, tai problemas važiuojantys per rodykles lentelėse keldavo ne tik pėstiesiems, o tuo pačiu iš priešpriešos atvažiuojantiems. Kaip pvz. Pilaitės pr. - Sietyno g. - Spaudos g. sankryža. Žaliai pažymetas automobilis, kuris važiuoja per leidžiamą signalą ir atlieka apsaugotą posūkį, kai tuo tarpu raudona trajektorija tuo pačiu metu pastoviai bandydavo važiuoti per lentelę ir praktiškai niekada nepraleisdavo, dėl ko raudonu X pažymėtoje vietoje kildavo avarinė situacija. Turbūt du kart iš trijų, važiuojant žalia trajektorija tekdavo "signalizuoti" sukantiems pagal lentelę, kurie bandydavo nepraleidę sutilpti į tą pačią eismo juostą.
    Paskutinis taisė sleader; 2020.02.03, 15:02.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    O gal problema ne žalia lentelė, o netikus vairuotoja, kuri nežino elementarių eismo taisyklių?
    Dar vienas Aleksio - VISADA bus vairuotojų, kurie kažko nežinos. Infrastruktūra turi būti daroma taip, kad kiek įmanoma būtų mažiau nuostolių ir dėl tokių vairuotojų (šiuo atveju - žalių rodyklių atsisakymas).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    O gal problema ne žalia lentelė, o netikus vairuotoja, kuri nežino elementarių eismo taisyklių?
    Problema ta, kad žalia lentelė daugumai vairuotojų buvo kaip deganti žalia sekcija, sukdavo nesustodami ir nepraleidinėdami pėsčiųjų. Todėl ir nereiktų tų lentelių grąžinti, ypač, kur daug pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Be abejo, nes aš ėjau per žalią, vairuotoja dar nebuvo pasukus, todėl negali būti tokio atvejo, kad jai degtų žalias šviesoforo signalas. T.y. ji bandė mane nudaužti perėjoje prieš pasukdama, o ne perėjoje, kurią ji kirstų pasukus.
    O gal problema ne žalia lentelė, o netikus vairuotoja, kuri nežino elementarių eismo taisyklių?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Hmm, o tamsta garantuotas kad tokia vairuotoja to paties nepadarytų važiuodama degant žaliam šviesoforo signalui?
    Be abejo, nes aš ėjau per žalią, vairuotoja dar nebuvo pasukus, todėl negali būti tokio atvejo, kad jai degtų žalias šviesoforo signalas. T.y. ji bandė mane nudaužti perėjoje prieš pasukdama, o ne perėjoje, kurią ji kirstų pasukus.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Matijošaitis liepė ar Kaune sėdintys TKA po darbo namo važiuodami srautus pamatavo bei kitus dokumentus skubos tvarka paruošė ?
    Rodykles galima grąžinti informavus TKA ir laukiant sprendimo iš jų.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Degant žaliam signalui, statmenai judantiems pėstiesiems dega raudonas. Su rodykle tokia problema, kad kai statmenai judantiems pėstiesiems dega žalias, tai sukantys per rodyklę visai jų nepaiso, nes žiūri dažniausiai tik į automobilių eismą ir dar belaukdami galimybės važiuoti, dėl geresnio matomumo, sustoja ant perėjos ir blokuoja eismą joje.
    Gerbiamasis, jūs tąkart sykiu su digital per gatvę ėjote?
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ant manęs paties beje viena boba vos neužvažiavo sukanti per žalią rodyklę, todėl pasakymas "kabinkite lenteles kur norite" yra visiškas BS (aišku ne tik todėl, yra buvę užvažiuota ir ant kitų).
    Paskutinis taisė Shernas; 2020.02.03, 10:52.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Žaliosios rodyklės grįžta į Kauną, savivaldybė laukia vairuotojų nuomonės




    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=83434321
    Matijošaitis liepė ar Kaune sėdintys TKA po darbo namo važiuodami srautus pamatavo bei kitus dokumentus skubos tvarka paruošė ?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Hmm, o tamsta garantuotas kad tokia vairuotoja to paties nepadarytų važiuodama degant žaliam šviesoforo signalui?
    Degant žaliam signalui, statmenai judantiems pėstiesiems dega raudonas. Su rodykle tokia problema, kad kai statmenai judantiems pėstiesiems dega žalias, tai sukantys per rodyklę visai jų nepaiso, nes žiūri dažniausiai tik į automobilių eismą ir dar belaukdami galimybės važiuoti, dėl geresnio matomumo, sustoja ant perėjos ir blokuoja eismą joje.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Niekuo, jis dažnai nesąmones parašo.
    Ant manęs paties beje viena boba vos neužvažiavo sukanti per žalią rodyklę, todėl pasakymas "kabinkite lenteles kur norite" yra visiškas BS (aišku ne tik todėl, yra buvę užvažiuota ir ant kitų).
    Hmm, o tamsta garantuotas kad tokia vairuotoja to paties nepadarytų važiuodama degant žaliam šviesoforo signalui?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied

    Žaliosios rodyklės grįžta į Kauną, savivaldybė laukia vairuotojų nuomonės


    Kauno savivaldybė nusprendė grąžinti dešinėn sukti leidžiančias žaliąsias rodykles į kai kurias miesto sankryžas. Jos pasirinktos įvertinus vairuotojų patiriamus nepatogumus, kuriuos sukėlė sprendimas visoje šalyje panaikinti šias rodykles.

    Pasak savivaldybės atstovų, tai pirmasis rodyklių grąžinimo etapas, per kelias dienas rodyklės bus sumontuotos 11 sankryžų. Sulaukus gyventojų atsiliepimų, bus spendžiama ar grąžinti žaliąsias rodykles ir į kitas miesto sankryžas.

    Žaliosios rodyklės atsiras šiose Kauno sankryžose:
    Europos pr. – Veiverių g.
    S. Žukausko g. ir P. Lukšio g.
    Savanorių pr. – K. Petrausko – Utenos g.
    Šiaurės pr. ir Ukmergės g.
    Šv. Gertrūdos g ir Birštono g.
    Jonavos g. ir Nuokalnės g.
    Panerių g. ir Varnių g.
    Karaliaus Mindaugo pr. ir Kaunakiemio g.
    Sankryža prie „Megos“ prekybos centro
    Pramonės pr. ir Partizanų g.
    Raudondvario pl. ir Jovarų g.
    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=83434321

    11 Kauno sankryžų, kuriose planuojama grąžinti žaliąsias rodykles

    Praėjusios savaitės pabaigoje posėdžiavusi Kauno savivaldybės Eismo saugumo komisija aptarė sąrašą sankryžų, kuriose ketinama grąžinti dešinėn sukti leidžiančias žaliąsias rodykles. Lenteles vėl pakabinti pritarta 11 sankryžų, dviejose iš jų sprendinius komisija kiek pakoregavo. Tiesa, pačiu artimiausiu metu senųjų rodyklių dar nepamatysime, kadangi procedūras turi patvirtinti valstybinės įstaigos.

    Dviejose sankryžose pritarė su pastabomis
    Pirminiame sąraše, kuris sudarytas pagal Kauno vairuotojų pastebėjimus, figūravo 36 sankryžos – įvertinus dažniausius paminėjimus ir srautų intensyvumą, komisijai svarstyti pateiktas 11 sankryžų sąrašas. Eismo saugumo komisija nutarė rekomenduoti savivaldybės administracijos direktoriui įpareigoti Transporto ir eismo organizavimo skyrių atstatyti papildomas lenteles šiose sankirtose:
    – Europos pr. – Veiverių g. sankryža (2 lentelės);
    – S. Žukausko g. – P. Lukšio g. sankryža (3 lentelės);
    – Savanorių pr. – K. Petrausko – Utenos g. sankryža (2 lentelės);
    – Šiaurės pr. – Ukmergės g. sankryža;
    – Šv. Gertrūdos g. – Birštono g. sankryža (1 lentelė);
    – Karaliaus Mindaugo pr. – Kaunakiemio g. sankryža (2 lentelės);
    – „Megos“ sankryža (1 lentelė);
    – Pramonės pr. – Partizanų g. sankryža (3 lentelės);
    – Raudondvario pl. – Jovarų g. sankryža (1 lentelė);
    – Jonavos g. – Nuokalnės g. sankryža (1 lentelė);
    – Panerių g. – Varnių g. sankryža (1 lentelė ir viešojo transporto eismo juosta).

    Pasiūlymams dėl pastarųjų dviejų sankryžų komisija pritarė su tam tikromis korekcijomis. Jonavos g. – Nuokalnės g. susikirtime pagal pirminį siūlymą planuota grąžinti dvi lenteles, tačiau, kaip „Kas vyksta Kaune“ nurodė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius, nuspręsta pakabinti vieną – nusileidus nuo Varnių tilto ir sukant dešinėn į Jonavos gatvę važiuoti A1 kelio kryptimi.

    Panerių g. – Varnių g. siūlyta atstatyti tris lenteles, o pritarta vienos grąžinimui iš Panerių gatvės sukant į Varnių gatvę tilto kryptimi. Varnių gatvės atkarpoje nuo Linkuvos gatvės „žieduko“ iki „Panerių g.“ stotelės per šią sankryžą taip pat numatyta pirmąją juostą skirti tik viešajam transportui.

    „Dėl to eismo dalyviams būtų saugiau išsukti iš Panerių gatvės į Varnių gatvę, nes ta juosta negalėtų naudotis kitas transportas. Šiuo metu visiems automobiliams pirmąja ir antrąja juostomis aptariamoje sankryžoje galima važiuoti tiesiai, o trečiąja – tiesiai ir sukti kairėn į Panerių gatvę“, – aiškino M. Matusevičius.

    Jis pridūrė, kad rekonstravus minėtą sankryžą Vilijampolėje, atsiras kitokie sprendiniai, tačiau šioje vietoje apskritai nestebimos didelės spūstys.

    Turės derinti su ministerija

    Visgi Eismo saugumo komisijos nutarimas – tik pirmas žingsnis Kaune grąžinant lenteles su žaliomis rodyklėmis. Kaip pažymėjo komisijos narys, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras, lentelių reikalingumą reikia pagrįsti valstybinėms institucijoms, duomenys apie išvardytas sankryžas bus siunčiami Transporto kompetencijų agentūra, valdomai Susisiekimo ministerijos.

    Yra ženklų, kad šio eismo reguliavimo elemento grąžinimas gali vykti lygiagrečiai su formalumų tvarkymu, tačiau kol kas sunku numatyti, kada žaliosios rodyklės sugrįš į Kauno sankryžas. Jų pakabinimas, P. Kero vertinimu, daug kainuoti miestui neturėtų.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...sias-rodykles/
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.02.03, 10:53.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	DSC_8891.jpg
Views:	181
Size:	134,8 kB
ID:	1779458
    Galime matyti retą kelio fauną - šonu važiuojančią transporto priemonę.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
    Žaliųjų rodyklių panevėžiečiams teks dar palaukti: jų grąžinimas gali užtrukti iki trijų mėnesių
    Panevėžio situacija rodo, kad miestas nebuvo pasiruošęs lentelių nuėmimui.

    Komentuoti:

Working...
X