Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Diim4iik
    replied
    Parašė JonasKN Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200119-205053_Samsung Internet.jpg
Views:	125
Size:	195,8 kB
ID:	1777446
    Biški maišot KET ir šviesoforu irengimo taisykles.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Riedis
    Dar keletas pavyzdžių, kur "lenteles siūloma sugrąžinti neterminuotai, nes infrastruktūros pakeitimai jose negalimi"

    Geležinio Vilko - Baltupių g. (netipinis išsukimas į kiemus/prekybos centrą)
    Pakeitimai galimi ir būtų naudingi. Ten apskritai reikia panaikinti šviesoforą ir padaryti žiedinę sankryžą.

    Saulėtekio al. - Nemenčinės pl. (A juosta, kuri šiuo metu dėl spūsčių be lentelės naudojama tik automobilių posūkiams į dešinę)
    Kad prieš kelis metus tai ir taip viešasis transportas dažnai pasirinkdavo kairiąją juostą, nes sukančių į dešinę būdavo daug. Taigi faktiškai ta pirma juosta ir naudojama posūkiui į dešinę.

    Komentuoti:


  • JonasKN
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Jai gerai supratau šviesoforu irengimo taisykles, tai ten sekcija negalima, nes ta juosta ne vien sukimui i dešine.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200119-205053_Samsung Internet.jpg
Views:	125
Size:	195,8 kB
ID:	1777446

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Principe galėtų, su sekcija į dešinę būtų išnaudota ilga fazė kai iš Nemenčinės plento į Saulėtekio al. kairiu posūkiu leidžiama. Man iki šiol keista, kad VT turi paisyti šviesoforo krypčių, kai ženklas plyta negalioja. Kad ir nepersirikiuotų VT, progiškai užstotų tą sekciją į dešinę (kaip kad buvo ir gal bus su lentele), vis vien būtų proga išsukti su pagridiniu žaliu praleidžiant pėsčiuosius.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    VT suka į kairę, balta rodyklė. Tačiau nuėmus lentelę visas VT nebesinaudoja A juosta, nes nusidriekia eilė automobilių, sukančių į dešinę. Tuo pačiu visokie troleibusai stabdo posūkį į kairę kaip kad buvau įkėlęs foto (nerandu dabar kur)
    O tai neitų prieš sankryžą užbaigti A juostą ir padaryti ją tik į dešinę?
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.22, 20:47.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Jai gerai supratau šviesoforu irengimo taisykles, tai ten sekcija negalima, nes ta juosta ne vien sukimui i dešine.
    Tai juk paprasčiausiai tuo pačiu galima A juostos pabaigą nukelti toliau nuo sankryžos, nebaisi juk investicija.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ar iš jos autobusai suka į kairę?
    Taip (bent jau kai rodyklė buvo).

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O ką ten duoda A juosta, jei ja sukama ir į dešinę? Ar iš jos autobusai suka į kairę?
    VT suka į kairę, balta rodyklė. Tačiau nuėmus lentelę visas VT nebesinaudoja A juosta, nes nusidriekia eilė automobilių, sukančių į dešinę. Tuo pačiu visokie troleibusai stabdo posūkį į kairę kaip kad buvau įkėlęs foto (nerandu dabar kur)
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.22, 18:16.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Jai gerai supratau šviesoforu irengimo taisykles, tai ten sekcija negalima, nes ta juosta ne vien sukimui i dešine.
    O ką ten duoda A juosta, jei ja sukama ir į dešinę? Ar iš jos autobusai suka į kairę?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Nemenčinės pl. sankryžoje su Saulėtekio alėja buvusi žalia rodyklė nėra būtina. Užtekų papildomos šviesoforo sekcijos sukimui į dešinę tuo metu, kai dega esama kairio pasūkio rodyklė sukantiems iš Nemenčinės pl. į Saulėtekio alėją. Žinoma tokiu atveju pagrindinio šviesoforo toje vietoje žalia šviesa turėtų likti be jokių rodyklių, kaip yra dabar. Gautūsi du ciklai sukimui į dešinę.
    Dabartinė situacija toje vietoje yra netgi komiška. Kol dega raudonas, pėstieji per Nemenčinės plentą irgi negali eiti, kai tik užsidega žalia, pradeda eiti ir pestieji, taip apribodami ir taip trumpą vieną esantį ciklą pasūkiui į dešinę.
    Jai gerai supratau šviesoforu irengimo taisykles, tai ten sekcija negalima, nes ta juosta ne vien sukimui i dešine.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Nemenčinės pl. sankryžoje su Saulėtekio alėja buvusi žalia rodyklė nėra būtina. Užtekų papildomos šviesoforo sekcijos sukimui į dešinę tuo metu, kai dega esama kairio pasūkio rodyklė sukantiems iš Nemenčinės pl. į Saulėtekio alėją. Žinoma tokiu atveju pagrindinio šviesoforo toje vietoje žalia šviesa turėtų likti be jokių rodyklių, kaip yra dabar. Gautūsi du ciklai sukimui į dešinę.
    Dabartinė situacija toje vietoje yra netgi komiška. Kol dega raudonas, pėstieji per Nemenčinės plentą irgi negali eiti, kai tik užsidega žalia, pradeda eiti ir pestieji, taip apribodami ir taip trumpą vieną esantį ciklą pasūkiui į dešinę.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Jei ne paslaptis - koks ortofoto saltinis?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis
    Viena iš Vilniaus siūlomų sankryžų grąžinti lenteles neribotam laikui. Bandau įtarti, kad sekcijos nenori įrengti dėl pavaizduoto susikertančio eismo (nors šis bene turi paros laiko apribojimą). Nustebau, kad siūloma vieta, kur bus dviračių pervaža (aplink tiesiami dviračių takai) ir yra intensyvus eismas.
    Priešpriešinis kairysis neapsaugotas posūkis nėra konfliktinis taškas. Jis gali būti leidžiamas kartu su dešiniuoju posūkiu, kai pastarajam dega žalias signalas ir nedega papildoma sekcija.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Riedis
    Viena iš Vilniaus siūlomų sankryžų grąžinti lenteles neribotam laikui. Bandau įtarti, kad sekcijos nenori įrengti dėl pavaizduoto susikertančio eismo (nors šis bene turi paros laiko apribojimą). Nustebau, kad siūloma vieta, kur bus dviračių pervaža (aplink tiesiami dviračių takai) ir yra intensyvus eismas.
    O tai kas blogai? Visi pasuks i dešine per raudona, o per žalia dviratininkai gales ramiai važiuoti, niek jiems netrugdys nes nebus reikalo skubėti pralist per žalia.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedis
    (Mano viltis, kad mėnesio bėgyje normalizuosis automobilių srautai ir pralaidumas neatrodys toks prastas kaip kad nutiko iškart po pokyčių)
    Aš manau, kad pasibaigus sesijai ir padidėjus studentų srautams eismas užsikiš labiau ir tuo prisidengdama savivaldybė prastums lenteles atgal.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kuri čia sankryža?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Maduk Rodyti pranešimą

    JAV galima į kairę sukti kai kada irgi.

    In the U.S., 38 states allow left turns on red only if both the origin and destination streets are one way as of December, 2018[10]

    Five states, namely Alaska[11], Idaho[12], Michigan[13], Oregon[14] and Washington[15], allow left turns on red into a one-way street from either a one-way or a two-way street.



    Realiai tai jeigu kur nors būtų pamatęs koks biurokratas gūdžiais 1993-1995 metais lentelę į kairę, o gal ir į priekį tai šiandien kova būtų su keliom lentelėm vienu metu.

    Realiai lentelės filosofijos šalininkai mąsto, kad dešinysis posūkis yra saugiausias ir kam stovėti prie raudonos? Tiek dar nenuėjo toli, kad leist sukti į kairę ar net tiesiai važiuoti. Nors sukant į dešinę tau iš kairės gali įkalti 50km/val važiuojanti tr.pr. Saugu? Šoninis smūgis vairuotojui.

    Bet čia su sąlyga, kad šviesoforai be sekcijų. Kitu atveju gali įkalti iš priekio sukantis į kairę. Tai realiai 2 kryptys iš kur kažkas gali įvažiuoti. Plius pėstieji. Kai žinai, kad pas mus vairuotojai net juostos pakeisti nemoka, darosi baisu už saugų posūkį į dešinę.
    Žmogus, kuris sugalvojo įteisinti lenteles Lietuvoje, žinojo apie JAV variantą. Tik nežinau, ar jis žinojo apie posūkį į kairę. Bet JAV variantas pasirodė per daug drąsus. Jis buvo matęs lenteles tuometinėje VDR. Tad pasirinktas vokiškas variantas.

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Gal man gali kas nors paaiškinti, kodėl dabar apsiribojame tik posūkiais į dešinę?
    JAV galima į kairę sukti kai kada irgi.

    In the U.S., 38 states allow left turns on red only if both the origin and destination streets are one way as of December, 2018[10]

    Five states, namely Alaska[11], Idaho[12], Michigan[13], Oregon[14] and Washington[15], allow left turns on red into a one-way street from either a one-way or a two-way street.



    Realiai tai jeigu kur nors būtų pamatęs koks biurokratas gūdžiais 1993-1995 metais lentelę į kairę, o gal ir į priekį tai šiandien kova būtų su keliom lentelėm vienu metu.

    Realiai lentelės filosofijos šalininkai mąsto, kad dešinysis posūkis yra saugiausias ir kam stovėti prie raudonos? Tiek dar nenuėjo toli, kad leist sukti į kairę ar net tiesiai važiuoti. Nors sukant į dešinę tau iš kairės gali įkalti 50km/val važiuojanti tr.pr. Saugu? Šoninis smūgis vairuotojui.

    Bet čia su sąlyga, kad šviesoforai be sekcijų. Kitu atveju gali įkalti iš priekio sukantis į kairę. Tai realiai 2 kryptys iš kur kažkas gali įvažiuoti. Plius pėstieji. Kai žinai, kad pas mus vairuotojai net juostos pakeisti nemoka, darosi baisu už saugų posūkį į dešinę.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Tai nebereikia Transporto kompetencijos tarnybos palaiminimo?

    P.S. vis tik reikia

    „772. Sprendimas įrengti prie transporto šviesoforo raudono signalo lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra."

    ...
    Nemanau, kad taisoma paskutinisyk.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Naujose ir rekonstruojamose sankryžose numatytas labai geras apribojimas:

    771. Sankryžose, įrengtose arba rekonstruotose po 2020 m. sausio 1 d., prie transporto šviesoforų raudono signalo leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos toliau nurodytos sąlygos:
    <...>
    771.9. neįrengtas jutiklinis šviesoforų valdymas.
    Iš esmės visos šviesoforais valdomos sankryžos dabar jutiklinės. Nebent koks bažnytkaimis taupydamas įsirengia fiksuotai veikiančius šviesoforus. Šis punktas yra logiškas, nes jei yra jutikliai, sankryža turi veikti pagal juos, o ne kažkuriai krypčiai duodamas leidimas važiuoti nekontroliuojamai.

    Komentuoti:

Working...
X