Parašė JonasKN
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė RiedisDar keletas pavyzdžių, kur "lenteles siūloma sugrąžinti neterminuotai, nes infrastruktūros pakeitimai jose negalimi"
Geležinio Vilko - Baltupių g. (netipinis išsukimas į kiemus/prekybos centrą)
Saulėtekio al. - Nemenčinės pl. (A juosta, kuri šiuo metu dėl spūsčių be lentelės naudojama tik automobilių posūkiams į dešinę)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Jai gerai supratau šviesoforu irengimo taisykles, tai ten sekcija negalima, nes ta juosta ne vien sukimui i dešine.
Komentuoti:
-
Principe galėtų, su sekcija į dešinę būtų išnaudota ilga fazė kai iš Nemenčinės plento į Saulėtekio al. kairiu posūkiu leidžiama. Man iki šiol keista, kad VT turi paisyti šviesoforo krypčių, kai ženklas plyta negalioja. Kad ir nepersirikiuotų VT, progiškai užstotų tą sekciją į dešinę (kaip kad buvo ir gal bus su lentele), vis vien būtų proga išsukti su pagridiniu žaliu praleidžiant pėsčiuosius.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
VT suka į kairę, balta rodyklė. Tačiau nuėmus lentelę visas VT nebesinaudoja A juosta, nes nusidriekia eilė automobilių, sukančių į dešinę. Tuo pačiu visokie troleibusai stabdo posūkį į kairę kaip kad buvau įkėlęs foto (nerandu dabar kur)Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.22, 20:47.
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Jai gerai supratau šviesoforu irengimo taisykles, tai ten sekcija negalima, nes ta juosta ne vien sukimui i dešine.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAr iš jos autobusai suka į kairę?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O ką ten duoda A juosta, jei ja sukama ir į dešinę? Ar iš jos autobusai suka į kairę?Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.22, 18:16.
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Jai gerai supratau šviesoforu irengimo taisykles, tai ten sekcija negalima, nes ta juosta ne vien sukimui i dešine.
Komentuoti:
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąNemenčinės pl. sankryžoje su Saulėtekio alėja buvusi žalia rodyklė nėra būtina. Užtekų papildomos šviesoforo sekcijos sukimui į dešinę tuo metu, kai dega esama kairio pasūkio rodyklė sukantiems iš Nemenčinės pl. į Saulėtekio alėją. Žinoma tokiu atveju pagrindinio šviesoforo toje vietoje žalia šviesa turėtų likti be jokių rodyklių, kaip yra dabar. Gautūsi du ciklai sukimui į dešinę.
Dabartinė situacija toje vietoje yra netgi komiška. Kol dega raudonas, pėstieji per Nemenčinės plentą irgi negali eiti, kai tik užsidega žalia, pradeda eiti ir pestieji, taip apribodami ir taip trumpą vieną esantį ciklą pasūkiui į dešinę.
Komentuoti:
-
Nemenčinės pl. sankryžoje su Saulėtekio alėja buvusi žalia rodyklė nėra būtina. Užtekų papildomos šviesoforo sekcijos sukimui į dešinę tuo metu, kai dega esama kairio pasūkio rodyklė sukantiems iš Nemenčinės pl. į Saulėtekio alėją. Žinoma tokiu atveju pagrindinio šviesoforo toje vietoje žalia šviesa turėtų likti be jokių rodyklių, kaip yra dabar. Gautūsi du ciklai sukimui į dešinę.
Dabartinė situacija toje vietoje yra netgi komiška. Kol dega raudonas, pėstieji per Nemenčinės plentą irgi negali eiti, kai tik užsidega žalia, pradeda eiti ir pestieji, taip apribodami ir taip trumpą vieną esantį ciklą pasūkiui į dešinę.
Komentuoti:
-
Parašė RiedisViena iš Vilniaus siūlomų sankryžų grąžinti lenteles neribotam laikui. Bandau įtarti, kad sekcijos nenori įrengti dėl pavaizduoto susikertančio eismo (nors šis bene turi paros laiko apribojimą). Nustebau, kad siūloma vieta, kur bus dviračių pervaža (aplink tiesiami dviračių takai) ir yra intensyvus eismas.
Komentuoti:
-
Parašė RiedisViena iš Vilniaus siūlomų sankryžų grąžinti lenteles neribotam laikui. Bandau įtarti, kad sekcijos nenori įrengti dėl pavaizduoto susikertančio eismo (nors šis bene turi paros laiko apribojimą). Nustebau, kad siūloma vieta, kur bus dviračių pervaža (aplink tiesiami dviračių takai) ir yra intensyvus eismas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis(Mano viltis, kad mėnesio bėgyje normalizuosis automobilių srautai ir pralaidumas neatrodys toks prastas kaip kad nutiko iškart po pokyčių)
Komentuoti:
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimą
JAV galima į kairę sukti kai kada irgi.
In the U.S., 38 states allow left turns on red only if both the origin and destination streets are one way as of December, 2018[10]
Five states, namely Alaska[11], Idaho[12], Michigan[13], Oregon[14] and Washington[15], allow left turns on red into a one-way street from either a one-way or a two-way street.
Realiai tai jeigu kur nors būtų pamatęs koks biurokratas gūdžiais 1993-1995 metais lentelę į kairę, o gal ir į priekį tai šiandien kova būtų su keliom lentelėm vienu metu.
Realiai lentelės filosofijos šalininkai mąsto, kad dešinysis posūkis yra saugiausias ir kam stovėti prie raudonos? Tiek dar nenuėjo toli, kad leist sukti į kairę ar net tiesiai važiuoti. Nors sukant į dešinę tau iš kairės gali įkalti 50km/val važiuojanti tr.pr. Saugu? Šoninis smūgis vairuotojui.
Bet čia su sąlyga, kad šviesoforai be sekcijų. Kitu atveju gali įkalti iš priekio sukantis į kairę. Tai realiai 2 kryptys iš kur kažkas gali įvažiuoti. Plius pėstieji. Kai žinai, kad pas mus vairuotojai net juostos pakeisti nemoka, darosi baisu už saugų posūkį į dešinę.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Gal man gali kas nors paaiškinti, kodėl dabar apsiribojame tik posūkiais į dešinę?
In the U.S., 38 states allow left turns on red only if both the origin and destination streets are one way as of December, 2018[10]
Five states, namely Alaska[11], Idaho[12], Michigan[13], Oregon[14] and Washington[15], allow left turns on red into a one-way street from either a one-way or a two-way street.
Realiai tai jeigu kur nors būtų pamatęs koks biurokratas gūdžiais 1993-1995 metais lentelę į kairę, o gal ir į priekį tai šiandien kova būtų su keliom lentelėm vienu metu.
Realiai lentelės filosofijos šalininkai mąsto, kad dešinysis posūkis yra saugiausias ir kam stovėti prie raudonos? Tiek dar nenuėjo toli, kad leist sukti į kairę ar net tiesiai važiuoti. Nors sukant į dešinę tau iš kairės gali įkalti 50km/val važiuojanti tr.pr. Saugu? Šoninis smūgis vairuotojui.
Bet čia su sąlyga, kad šviesoforai be sekcijų. Kitu atveju gali įkalti iš priekio sukantis į kairę. Tai realiai 2 kryptys iš kur kažkas gali įvažiuoti. Plius pėstieji. Kai žinai, kad pas mus vairuotojai net juostos pakeisti nemoka, darosi baisu už saugų posūkį į dešinę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąTai nebereikia Transporto kompetencijos tarnybos palaiminimo?
P.S. vis tik reikia
„772. Sprendimas įrengti prie transporto šviesoforo raudono signalo lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra."
...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Naujose ir rekonstruojamose sankryžose numatytas labai geras apribojimas:
771. Sankryžose, įrengtose arba rekonstruotose po 2020 m. sausio 1 d., prie transporto šviesoforų raudono signalo leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos toliau nurodytos sąlygos:
<...>
771.9. neįrengtas jutiklinis šviesoforų valdymas.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: