Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Tai nebereikia Transporto kompetencijos tarnybos palaiminimo?

    P.S. vis tik reikia

    „772. Sprendimas įrengti prie transporto šviesoforo raudono signalo lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra."

    P.P.S. Aš tai siūlyčiau dar tokią lentelę (o ir jos nereikia) kad būtų galima važiuoti tiesiai per raudoną, jei nėra automobilių. Pagal geriausias Azijos ir Afrikos šalių patirtis ir praktikas, reiškias. Nes nu gi niekam netrukdai, kuro nedegini, gamtos neterši, kamščiai kaip sumažėtų.

    Gal man gali kas nors paaiškinti, kodėl dabar apsiribojame tik posūkiais į dešinę?
    Paskutinis taisė sankauskas; 2020.01.18, 23:14.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Na va, lentelės jau legalios ... ir ilgam:

    Įsigalioja 2020-01-18

    ĮSAKYMAS
    DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2012 M. SAUSIO 31 D. ĮSAKYMO NR. 3-81 „DĖL KELIŲ ŠVIESOFORŲ ĮRENGIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

    2020 m. sausio 17 d. Nr. 3-27
    Vilnius

    P a k e i č i u Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2012 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. 3-81 „Dėl Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių patvirtinimo“:
    „77. Sankryžose, įrengtose arba rekonstruotose iki 2020 m. sausio 1 d., kol bus atlikti infrastruktūros ir (arba) šviesoforų reguliavimo pakeitimai
    .......
    prie transporto šviesoforų raudono signalo leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos toliau nurodytos sąlygos:
    ....
    2. Papildau 771 punktu: „771. Sankryžose, įrengtose arba rekonstruotose po 2020 m. sausio 1 d., prie transporto šviesoforų raudono signalo leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos toliau nurodytos sąlygos:
    ....
    Susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič"


    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...0-1f6ce17d09b6

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Sausio 17 d. įsigaliojo Susisiekimo ministro įsakymas dėl Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių pakeitimo, kuris įsigalioja sausio 18 d.:

    77. Sankryžose, įrengtose arba rekonstruotose iki 2020 m. sausio 1 d., kol bus atlikti infrastruktūros ir (arba) šviesoforų reguliavimo pakeitimai dešiniojo posūkio pralaidumui užtikrinti (dešiniojo posūkio eismo juosta, atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele, jutiklinis šviesoforų valdymas, papildoma dešiniojo posūkio eismo juosta, papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui, žiedinė sankryža ir kiti sprendiniai), prie transporto šviesoforų raudono signalo leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos toliau nurodytos sąlygos:

    77.1. prie transporto šviesoforo žalio signalo neįrengta papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui;

    77.2. neįrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui;

    77.3. į dešinę leidžiama sukti iš vienos eismo juostos;

    77.4. užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš „Stop“ liniją, gerai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir nekliudys pagal žalią signalą judantiems pėstiesiems ir transportui.“

    771. Sankryžose, įrengtose arba rekonstruotose po 2020 m. sausio 1 d., prie transporto šviesoforų raudono signalo leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos toliau nurodytos sąlygos:

    771.1. priešpriešiniam transportui nenumatytas apsaugotas kairysis posūkis;

    771.2. priešpriešiniam transportui nenumatytas dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis;

    771.3. dešinėje esančiam transportui nenumatytas apsaugotas kairysis posūkis;

    771.4. dešinėje esančiam transportui nenumatytas dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis;

    771.5. prie transporto šviesoforo žalio signalo neįrengta papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui;

    771.6. neįrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui;

    771.7. į dešinę leidžiama sukti iš vienos eismo juostos;

    771.8. užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš „Stop“ liniją, gerai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir nekliudys pagal žalią signalą judantiems pėstiesiems ir transportui;

    771.9. neįrengtas jutiklinis šviesoforų valdymas.

    772. Sprendimas įrengti prie transporto šviesoforo raudono signalo lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra. Viešoji įstaiga Transporto kompetencijų agentūra pagal savo patvirtintą metodiką, suderintą su Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, atlieka sprendimo įrengti prie transporto šviesoforo raudono signalo lentelę su žalia rodykle vertinimą eismo saugumo ir pralaidumo požiūriu.

    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...9bc2bea81c1194

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied
    Kaip vienas forume teisingai parašė:,,Jei būtų referendumas tai žalių lentelių norėtų turbūt apie 80% balso teisę turinčių gyventojų."


    Jeigu užduotum klausimą, ar mieste gali būti leistinas greitis ne 50 km/val, bet 80 km/val turbūt rezultatai būtų analogiški. Lygiai toks pat rezultatas būtų ir jei paklaustum, ar galima įteisinti parkavimą ant žolės? Turbūt jau net 90 procentai būtų už. Referendumai referendumais, bet ar galima suinteresuotai miniai patikėti spręsti tokius klausimus? Net bukiausi Seimo nariai tokių nesąmonių nelabai norės priimti - demokratija dar kartais suveikia, kaip apsaugos mechanizmas nuo suinteresuoto kvailumo.

    Kas liečia tyrimą, kuris įrodė lentelių blogybes, tai kiekvienas pats galėjo pamatyti iš praktinės pusės minusus ir pliusus, tačiau neteko matyti tyrimo, kurio pagrindu ir buvo įvesta ta lentelė. Sunku būtų patikėti, kad bet kurioje civilizuotoje Europos (gal net pasaulio) valstybėje dabar kažkoks biurokratėlis sugalvotų pamatęs Lietuvoje tą lentelę, staiga įsivesti ją pas save šalyje ir ,,copy-paste" būdu įvestu per mėnesį. Ar pavyktų jam taip? Ten kur pusiau laukinės valstybės, gal ir pavyktų, bet normalioje valstybėje tokie pakeitimai, kaip leidimas nepaisyti draudžiamojo šviesoforo signalo, būtų labai rimtai vertinami, analizuojami ir tik po ilgo pasiruošimo kažkur leistų, testuotų, stebėtų ir t.t. Pas mus gi atvirkščiai.

    O leidimas sukti (,,Turn on red") į dešinę, kai tai draudžia šviesoforas yra pagrinde JAV išradimas ir praktika, jau apie tai buvo minėta ne kartą. Kaip kadaise kažkas išrado laiko sukiojimą dėl elektros taupymo ir šiandien niekaip nesigauna šitos nesąmonės atšaukti, taip ir JAV kažkada taupė naftą ir ,,susiveržė diržus" eismo saugumo sąskaita - suka kai draudžia šviesoforas. Gi Europoje naftos krizė nebuvo tiek baisi, kad reikėtų aukoti eismo saugumą, taigi Europoje tai nėra taip paplitusi ,,galimybė" nepaisyti šviesoforo signalų.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Žmogus Facebooke pasidalino nostalgija lentelėms, bet video matosi, kaip pats nevažiuoja per žalią ir laukia papildomos sekcijos

    https://facebook.com/story.php?sto...00006022777812

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ketvirtadienį įjungta papildoma sekcija iš Žemaičių pl. į Šarkuvos gatvę. Šviesoforai seni, lempiniai, o sekcija jau LEDinė



    Click image for larger version  Name:	20200118_112603.jpg Views:	1 Size:	166,8 kB ID:	1776386

    Papildoma sekcijas planuojama įrengti:

    Užnemunės - Marvelės g. sankryžoje iš Marvelės g.

    Raudondvario pl. - Jovarų g. sankryžoje iš Jovarų g.
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.18, 16:07.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kaune antradienį įjungta papildoma sekcija Kuršių - Jotvingių g. sankryžoje posūkiui ant "Megos" viaduko:



    Click image for larger version  Name:	20200118_113429.jpg Views:	1 Size:	150,9 kB ID:	1776388

    Iš Jotvingių g. įrengta papildoma sekcija, bet ji neveikia, kol bus įrengta saugumo salelė posūkiui:

    Click image for larger version  Name:	20200118_114156.jpg Views:	1 Size:	137,1 kB ID:	1776382

    Click image for larger version  Name:	20200118_114147.jpg Views:	1 Size:	128,5 kB ID:	1776383
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.18, 16:06.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kur aš sakiau, kad turi būti? Aš nusistebėjau kokiu tikslu priverstinai numėmė, kad paskui gražintų.
    Ar ne protingiau būtų buvę iš karto padaryti, kad nuimam ten kur galima ir paliekam ten kur reikia tų lentelių, vietoj priverstinio 100proc nuėmimo, o paskui atšaukimo?
    Todėl ir spėjau, kad vienintelsi tokio absurdiško manevrodalykas galėjo būti kažkoks priverstinis reikalavimas.
    Ar matai, kaip elgiasi savivaldybės? Marijampolė, Mažeikiai, Rokiškis nelegaliai susidėjo rodykles, nors tą dar draudžia teisės aktai. Kaip kažkas tuomet būtų sukontroliavęs, kad "kur galima, paliekam"? Savivaldybės linkusios nepaisyti tvarkos ir elgtis, kaip joms šauna į galvą. Kaip esu sakęs, vienintelis būdas atsisakyti lentelių, yra jas išmesti iš KET.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O tai valstybė pati negali nuspręsti, kaip organizuoti eismą? Turi būti prievarta? Bet lentelės užtat nėra Vienos konvencijoje.
    Kur aš sakiau, kad turi būti? Aš nusistebėjau kokiu tikslu priverstinai numėmė, kad paskui gražintų.
    Ar ne protingiau būtų buvę iš karto padaryti, kad nuimam ten kur galima ir paliekam ten kur reikia tų lentelių, vietoj priverstinio 100proc nuėmimo, o paskui atšaukimo?
    Todėl ir spėjau, kad vienintelsi tokio absurdiško manevrodalykas galėjo būti kažkoks priverstinis reikalavimas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Tai matės iš abejų pusių, kad visi nori, kad liktų lentelės. Gal būtų ir entuziastiškiau tvarkę tuos šviesoforus. Dabar bet kokiu atveju tai primena laisvės (automobiliui) suvaržymą. Netgi žalia sekcija šiek tiek varžo, ne visada gali pasukti ir pan.

    Jei būtų referendumas tai žalių lentelių norėtų turbūt apie 80% balso teisę turinčių gyventojų.

    Iš kitos pusės VT, dviračių ir pėsčiųjų takų vystymas gal galėtų padėti vystyti naujas nuotaikas dėl keliavimo būdų ir vystytų naują požiūrį į saugumą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Sprendimą priėmė dėl saugumo. Intencija matyt buvo iš principo teisinga ir sveikintina, nes žalios lentelės, bent kai kuriais atvejais, mažina eismo saugumą ir kelia konfliktines situacijas. Tiesiog kai kažkas priėmė tokį sprendimą centrinėje valdžioje prieš 5 metus tikriausiai galvojo, kad po 5 metų tai jau bus kažkieno kito darbas. Savivaldybės, be abejo, tuos 5 metus nieko nedarė. Atėjus 2019 Gruodžiui truputį kažką daryti pradėjo (įrenginėti atskiras sekcijas kai kuriose sankryžose), bet buvo jau vėlu. Tai tiesiog rodo, kad valdžios institucijos, tiek savivaldos, tiek centrinės valdžios, tiek policijos, tiek visokių kitokių institucijų, yra tingios ir nekompetentingos sprendimų priėmime ir priimtų sprendimų įgyvendinime.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kas čia nutiko su tom rodyklėm? Aš galvojau, kad tai kažkoks priverstinis reikalavimas primestas ES, o dabar pasirodo lengva ranka gražino neribotai tas rodykles. Tai kam išvis reikėjo tą nuėmimą užsukti jei nebuvo jokio reikalavimo?
    O tai valstybė pati negali nuspręsti, kaip organizuoti eismą? Turi būti prievarta? Bet lentelės užtat nėra Vienos konvencijoje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kas čia nutiko su tom rodyklėm? Aš galvojau, kad tai kažkoks priverstinis reikalavimas primestas ES, o dabar pasirodo lengva ranka gražino neribotai tas rodykles. Tai kam išvis reikėjo tą nuėmimą užsukti jei nebuvo jokio reikalavimo?

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...asias-rodykles

    "Laikina išeitis

    Pasak direktoriaus, kol kas negalima nustatyti termino, per kurį rodyklės vėl bus užkabintos. Savivaldybės paruoštą sankryžų schemą ir prašymą dėl nuimtų lentelių grąžinimo pagrindžiančią medžiagą vertins Susisiekimo ministerijai pavaldi, prieš metus įsteigta Transporto kompetencijų agentūra.

    „Jei savivaldybėms būtų leidžiama savo nuožiūra vėl pakabinti lenteles vietoj nuimtųjų, procesas vyktų sparčiau. Dabar, kai visi miestai agentūrai nusiųs derinti schemas, nežinia, kiek tai užtruks“, – mano T. Jukna."
    Kar, kar, kar ... tuoj TKA ištiks DDoS'as,
    čia pat pavasaris...
    savivaldybės, nenorėdamos, kad nuo 04.01 prie jų pradėtų deginti dėvėtas žiemines padangas - greituoju būdu pasileis 2019 12 31 backup'ą

    O čia , pyst, jau ir vasaros atostogos bei naujo seimo rinkimai, nauji veidai, nauji vėjai.

    charmant ...

    Įdomu, šią kombinaciją sugalvojo tas pats, kur su Gavnoriumi vogtą kolhozų fermų šiferį nešdamas kupron susimetė ar jau ne mažiau gabus , 1990-91 Maskvai 3-ą pirštą rodęs jaunimas subrendo?

    Neliūdėkit, jei Vilnius išgyvena be tramvajaus, išgyvens ir Lietuva su žaliomis lentelėmis

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Panevėžys bandys susigrąžinti žaliąsias rodykles

    Panevėžio savivaldybė lenteles su žaliosiomis rodyklėmis, leidžiančiomis sukti į dešinę, norėtų grąžinti į penkiolika sankryžų, dar keturiose planuoja įrengti papildomas šviesoforų sekcijas arba perprogramuoti valdiklius.

    Tokį siūlymą Savivaldybė ketina pateikti Transporto kompetencijų agentūrai, pavaldžiai Susisiekimo ministerijai. Panevėžio savivaldybės administracijos direktoriaus Tomo Juknos teigimu, gavus patvirtinimą, turėtų būti skelbiami viešieji pirkimai lentelėms įrengti, o vienos tokios gamyba ir pakabinimas atsieitų preliminariai kelias dešimtis eurų.

    Grįš prie senos tvarkos

    T. Juknos teigimu, vietoje nuimtų žaliųjų rodyklių dviejose – Molainių ir Nemuno bei J. Janonio ir Pušaloto gatvių sankryžose planuojama įrengti papildomas šviesoforų sekcijas sukantiems į dešinę. Dar dviejose sankryžose – Nemuno ir Ramygalos bei Beržų ir Ramygalos gatvių – ketinama perprogramuoti šviesoforus.

    Grąžinti prie šviesoforų kabėjusias lenteles su rodyklėmis į dešinę ketinama Panevėžio centre – J. Basanavičiaus gatvėje.

    „Kadangi kitais metais čia numatyta rekonstruoti penkis šviesoforus, dabar investuoti į šviesoforų sekcijų įrengimą būtų neracionalu. Susisiekimo ministerijos prašysime miesto centrinėje dalyje leisti grąžinti žaliąsias rodykles ten, kur jos buvo, bei dar dešimtyje kitų sankryžų“, – teigė T. Jukna.

    Laikina išeitis

    Pasak direktoriaus, kol kas negalima nustatyti termino, per kurį rodyklės vėl bus užkabintos. Savivaldybės paruoštą sankryžų schemą ir prašymą dėl nuimtų lentelių grąžinimo pagrindžiančią medžiagą vertins Susisiekimo ministerijai pavaldi, prieš metus įsteigta Transporto kompetencijų agentūra.

    „Jei savivaldybėms būtų leidžiama savo nuožiūra vėl pakabinti lenteles vietoj nuimtųjų, procesas vyktų sparčiau. Dabar, kai visi miestai agentūrai nusiųs derinti schemas, nežinia, kiek tai užtruks“, – mano T. Jukna.

    Anot jo, sulaukus patvirtinimo, teks organizuoti viešuosius pirkimus lentelėms su rodyklėmis pagaminti ir pakabinti. Skaičiuojama, kad viena tokia galėtų atsieiti apie kelias dešimtis eurų. Modernesnės eismo reguliavimo priemonės – vienos sekcijos prie šviesoforo įrengimas gali kainuoti preliminariai nuo 1000 iki 1500 eurų, priklausomai nuo darbų sudėtingumo.

    Vis dėlto, direktoriaus nuomone, lentelės su žaliosiomis rodyklėmis būtų tik laikinas sprendimas, padėsiantis išvengti spūsčių sankryžose. Mat įregistruotame šviesoforų įrengimo taisyklių projekte numatoma, kad įrengiant naujus šviesoforus arba juos rekonstruojant tokių rodyklių privalo nelikti.

    „Linkstama prie to, kad ateityje žalių lentelių neliks nė vienoje sankryžoje“, – teigia T. Jukna.
    https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...sias-rodykles/

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu, ką norite argumentuoti šiuo pavyzdžiu ? Tai ,kad kuo daugiau yra su nacionalinėmis kalbomis kelio ženklų, ar kitur nesuprantamų papildomų šviesoforų sekcijų - tuo saugesnis tarptautinis eismas ? Aš su tuo nesutinku. Jei taip galvojate , tai į sveikatą ir sėkmės išvažiavus už Lietuvos sienų.
    Argumentuoju tai, kad LT kai kas nori būti šventesnis už Romos popiežių.

    Ką p***sa Briuselyje už transporto/saugumo problemas - DE ar LT? Tai ir kopijuokim, o ne improvizuokim.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kodės tas "tyrimas" buvo paviešintas tik dabar, o ne kartu su taisyklių koregavimu?
    Tyrimo nuoroda žemiau, dokumentas berods 2016m, na o identiškas iliustracijas gali pamatyti šioje , 2012, startavusioje temoje.

    https://tka.lt/assets/uploads/sites/...mas-2014-m.pdf

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
    Tuomet Lietuva dar buvo atsilikusi valstybė, arčiau socialistinės Rytų Vokietijos. Dabar labiau pažengusi, orientuojasi į Vakarų Europą.
    Te, su alumi penktadienio vakarą, bus greičiau nei 103 puslapius postų pravynioti:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Turn_on_red

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis
    Lyg ir kadaise minėjote, kad galėtų ir nebūti to tarpo tarp sekcijos užgęsimo ir pagrindinio žalio įsijungimo. Gal taip Vilniuj daroma dėl potencialaus vairuotojų dėmesingumo į pėsčiųjų šviesoforo persijungimą į žalią?
    Kadangi dešinėje yra pėsčiųjų perėja, užgęsus papildomai sekcijai yra pauzė, kad pėstieji įgautų pirmenybę ir tik tuomet užsidegtų žalias transportui.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Iš nuotraukos panašu, kad sekcija dar neveikia? Pagal idėją tą nuotraukos momentą turėtų degti žalia pėstiesiems.

    Labai specifinė vieta, išsukimui į dešinę labai siaura ir trumpa juosta. Dažnu atveju anksčiau noritys važiuoti tiesiai į Minties g. norėdami aplenkti sukančius į dešinę pagal lentelę važiuodavo kaire juosta ir įsmukdavo gale į "vidurį" neretu atveju užlįsdami prieš sąžiningai laukiančius eilėje. Čia net esant lentelei taip buvo, nes progų išsukti gan mažai dėl intensyvaus eismo.
    Kadangi sekcija atidengta, tai ji veikia. Kadre greičiausiai užfiksuotas momentas, kai pėstiesiems raudonas užsidega anksčiau nei transportui.

    Komentuoti:

Working...
X