Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    2min*sudegintas kuras=padidėjęs teršalų kiekis. O juk Lietuva siekia mažinti oro taršą.

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Kažką painiojate - aš niekaip nesusijęs su šia įmone. O pasakyti "niekam tikusi" , neturint nė krislo kompetencijos šioje sferoje - manau, žemas lygis.
    Kompetencijos eismo saugos sferoje neturi kaip tik antilentelininkai.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2020.03.09, 00:59.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai nedaug.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Vilniuje jau du mėnesius nėra lentelių. Tų kelių lentelių, kur sudėjo dėl vaizdo, galime nevertinti. Ar eismas sustojo?
    Eismas nesustotų net ir greičio viršijimo prevencijos tikslais suarus gatves skersai.
    Imant kasdienį maršrutą Justiniškės - Kirtimai per nuimtas rodykles ir kai kur pakabintas sekcijas kelionė pailgėjo ~ 2 min.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Vilniuje jau du mėnesius nėra lentelių. Tų kelių lentelių, kur sudėjo dėl vaizdo, galime nevertinti. Ar eismas sustojo?

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied
    O tai panaikinus šviesoforus gal visai Vilniuje nebeliktų kamščių? Jei problema raudonas šviesoforo signalas ir poreikis stoti prie jo, tai sukelia kamščius, kodėl žalios lentelės fanatikai nekelia klausimo dėl šviesoforinių sankryžų naikinimo apskritai?

    Spėju vykdant 15min apklausą 95 proc pritartų tokiam sprendimui. Eismo pralaidumas juk svarbiausia, o papildoma lentelė neduodavo teisės važiuoti tiesiai degant raudonai spalvai. Juk tai irgi nebuvo labai gerai ir dabar kai važiuoja tiesiai vairuotojai ir tenka sustoti prie šviesoforo - juk tai irgi gali sukelti kamštį.

    Žinoma, nereik specialistų paaiškinimų - lietuviai geriausi eismo specialistai, ne veltui tik pas mus tos lentelės ir buvo, ir pas kaimynus iš socialistinės praeities R. Vokietijos piliečius (ir visgi Lietuvoje paliko kaip paminklą lietuvių tautos išradingumui - turistams gal ir kaip atrakcija).

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Laisvės pr. vakarinė spūstis link Ukmergės g. subjektyviai mažesnė - nuėmus lenteles, važiuojant 40-50km/h antra juosta dažniausiai pataikau į nepertraukiamą žalią bangą nuo Justiniškių g. iki pat Ukmergės g. Tuo pačiu antra banga nuo ten per Ateities g. iki Baltupio/Didlaukio g.

    Žinoma, tai erzina pervargusius ar skubančius vairuotojus. Jeigu šių daugiau, tai jie aplenkinėja ir nulekia ~70-80km/h iki raudono ar kito tvarkingo automobilio ir lėtai iš vietos pajudėdami (nes miega/susirašinėja) gadina reikalus. Kol trikojų tolerancija 20+, tol kol kas nesiūliau jų statyti toje atkarpoje. Tačiau kai baigsis gaudymai magistralėse, tai pasiūlymų jau pririnkau daug vardan sklandesnio eismo.

    Yra daugiau tokių pavyzdžių (kaip nuo Panoramos Narbuto g. iki Sėlių g. 50-60km/h vietoje 80-90 ir pilno sustojimo popiet), bet ne visi susiję su lentelėmis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Kažką painiojate - aš niekaip nesusijęs su šia įmone.
    O pasakyti "niekam tikusi" , neturint nė krislo kompetencijos šioje sferoje - manau, žemas lygis.
    Net nebuvo minties ką nors asmeniškai užkabinti.
    Tiesiog pati TKA dabar vertina žalių rodyklių teisingumą, ir ta pati organizacija kitu pavadinimu 2014 metais parengė tą studiją.
    Na negali jie patys apie save blogai atsiliepti.
    Beje, nuoroda į 2014 m. studiją su citatomis jau buvo šioje temoje; ar kas nors pasikeitė, kad ją reikia vėl talpinti.

    Kad TKA požiūris vienpusiškas ir mažai dėmesio kreipiama sankryžų pralaidumui didinti pridiskutuota ir nėra prasmės kartotis.

    https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...odyklemis/8880
    Kaip buvo spėta, taip ir atsitiko.

    "Kompetencijų agentūros" specialistai sukūrė išmanius kamščius lygioje vietoje.
    Kai paties argumentai ne itin stiprūs , tuomet tenka pereiti prie asmeniškumų ir vartoti išsireiškimus "nė krislo kompetencijos" ar "antivakserių lygio pasamprotavimai".

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Puiki recenzija apie save pačius.
    Kas pakels katinui uodegą, jei ne jis pats.
    Kažką painiojate - aš niekaip nesusijęs su šia įmone. O pasakyti "niekam tikusi" , neturint nė krislo kompetencijos šioje sferoje - manau, žemas lygis.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Viskas priklauso nuo studijos rengėjo. Rengtų antilentelininkas - rezultatai būtų visai kitokie.
    Viskas priklauso nuo suvokimo, jei rasite studiją , kurie įrodo kažką priešingo , pasidalinkite nuoroda. Ne specialistų ar antivakserių lygio pasamprotavimai nedomina.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Manau nebloga studija, kuri paneigia žalių lentelių pralaidumo didinimo mitą
    https://tka.lt/assets/uploads/sites/...mas-2014-m.pdf
    Puiki recenzija apie save pačius.
    Kas pakels katinui uodegą, jei ne jis pats.

    VšĮ Transporto kompetencijų agentūra - tai tas pats VšĮ Kelių ir transporto tyrimo institutas (nepainioti su likviduotu ex VĮ Transporto ir kelių tyrimo institutu), kuris rašė tą studiją apie žalias rodykles. Išliko net tas pats įmonės kodas 302824137.
    Negi jie dabar apie save rašys, kad prieš 5 ar 6 metus parašė niekam tikusią studiją, kurią vykdant buvo sukeltas chaosas sankryžose, ir dabar pasiruošę gražinti pinigus.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Manau nebloga studija, kuri paneigia žalių lentelių pralaidumo didinimo mitą, pateikia kokias problemas ji sukelia, pateikia eismo įvykių statistiką
    Viskas priklauso nuo studijos rengėjo. Rengtų antilentelininkas - rezultatai būtų visai kitokie.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Manau nebloga studija, kuri paneigia žalių lentelių pralaidumo didinimo mitą, pateikia kokias problemas ji sukelia, pateikia eismo įvykių statistiką
    https://tka.lt/assets/uploads/sites/...mas-2014-m.pdf

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Išskyrus tai, kad rezultatas Oslas - Vilnius, kažkur eilės 1:20.
    Tai kad visur, iskyrus PM susisiekimo pagerinimą valstybės lėšomis, rezultatas bus panašus.

    Ir gal dėl lentelių kokių faktų, nes aš perskaitau ką kitą :

    2020 01 01
    Naktį (apie 1.51 val.) Vilniuje, Paneriuose, Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžoje (apšviestame
    ruože), lyjant, 22 metų vaikino vairuojamas automobilis BMW, degant žaliam šviesoforo signalui,
    partrenkė per važiuojamąją kelio dalį, pirminiais duomenimis, bėgusį vyrą. Sužeistasis, kurio
    asmenybė tikslinama, paguldytas į ligoninės Reanimacijos skyrių.
    Naktį (apie 3.36 val.) Vilniaus rajone, Šumsko plente, ties posūkiu į Vėliučionių kaimą, 22 metų
    vaikino vairuojamas automobilis „VW Golf“ partrenkė prieš transporto priemonių važiavimo
    kryptį, pirminiais duomenimis, važiuojamąja kelio dalimi ėjusią pėsčiąją. Nelaimės vietoje mirė 41
    metų moteris.
    2020 01 02
    Po aštuntos vakaro Vilniaus rajone, Skaidiškėse, kelyje Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai (apšvietimas neįrengtas), transporto priemonių važiavimo kryptimi ėjusį žmogų parbloškė automobilis „Mercedes-Benz ML270“, vairuojamas 63-ejų vyro. Į ligoninės Reanimacijos skyrių paguldytas 70 metų vyras (mirė sausio 11 d.). Jis, kaip reikalauja Kelių eismo taisyklės, tamsiuoju paros metu neapšviestame kelyje neturėjo jokio šviesą atspindinčio elemento (atšvaito ar šviečiančio žibinto, nevilkėjo ryškiaspalvės liemenės su šviesą atspindinčiais elementais).
    2020 01 03
    pėsčiųjų perėjoje 23 metų mergina kliudyta automobilio „Mazda 626“
    Vakare (po septintos) Vilniaus rajone, Skaidiškėse, Rudaminos gatvėje, 55 metų vyro vairuojamas automobilis „Mercedes-Benz E270CDI“, sukdamas į kairę, susidūrė su priešinga kryptimi tiesiai važiavusiu greitosios medicinos pagalbos automobiliu „Volkswagen“, vairuojamu 52 metų vyro, kartu važiavo 38 metų medicinos darbuotoja. Per eismo įvykį nukentėjo greitosios medicinos pagalbos automobiliu vežtas neblaivus (2,46 promilės) 34 metų vyras, kuris, pirminiais duomenimis, savavališkai atsisegė saugos diržą (prieš įvykstant susidūrimui).

    Po aštuntos vakaro Vilniuje, Šilo gatvėje, esant šlapiai kelio dangai, vingiuotoje nuokalnėje, į priešpriešinio eismo juostą įvažiavęs krovininis mikroautobusas „Renault Master“, vairuojamas 27 metų vyro, susidūrė su automobiliu „Volvo XC90“, kurį vairavo 56-erių vyras. Nukentėjo lengvojo automobilio 55 metų keleivė (nuvežta į ligoninę), dar vienas keleivis, 20 metų vaikinas, pirminiais duomenimis, nenukentėjo.
    2020-01-06
    Apie pusę dešimtos vakaro Vilniuje, Pilaitės prospekto ir Įsruties gatvės sankryžoje (danga šlapia), reguliuojamoje šviesoforu, 57 metų vyro, Baltarusijos Respublikos piliečio, vairuojamas automobilis „Audi A6 Avant“ partrenkė pėsčiąją. 70 metų moteris paguldyta į ligoninę.
    2020-01-07
    Antradienio ryte gautas pranešimas, kad į ligoninę kreipėsi 42 metų vyras. Nustatyta, kad po
    vidurnakčio Vilniaus rajone, Talkotiškių kaime, lyjant, tiesiame ruože jis nesuvaldė vairuojamo
    lengvojo keturračio, nuvažiavo nuo kelio ir su juo apvirto.
    2020-02-13
    Apie pusę trijų po pietų Vilniuje, Krivių gatvėje, lyjant, pirminiais duomenimis, nepilnametė, eidama šaligatviu, atsitrenkė į gatvės apšvietimo stulpą ir, praradusi pusiausvyrą, griuvo į važiuojamąją kelio dalį, kur ją kliudė nespėjęs sustoti automobilis „VW Passat“, vairuojamas 24 metų vaikino. Nukentėjo 16 metų paauglė, ji paguldyta į ligoninę.


    2020-02-14
    "...
    Į avarijos vietą atskubėję policijos patruliai visų pirma apklausė automobilio „Volvo“ vairuotoją (gim. 1983 m.). Jis pasakojo, kad sankryžoje stovėjo degant raudonam šviesoforo signalui. Užsidegus žaliai šviesai, vyras pajudėjo. Tuo metu į gatvę per raudoną išbėgo mergaitė. Vyriškis sako spėjęs sustoti, vaikas prabėgo. Vos tik „Volvo“ vėl pajudėjo, į gatvę per raudoną išbėgo dar viena mergaitė, automobilis ją partrenkė. Pareigūnai šalia automobilio rado stovinčias 2009 m. ir 2011 m. gimusias sesutes. Jaunesnė mergaitė verkė ir buvo labai išsigandusi. ..."

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...lvo--13640765/

    Paskutinis taisė Shernas; 2020.03.08, 03:38.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tos nekompetencijos agentūros sprendimų nereikia klausyti, o lenteles reikia sukabinti visose sankryžose. Nieko blogo Lietuvos keliuose dėl tų lentelių neįvyko.
    Išskyrus tai, kad rezultatas Oslas - Vilnius, kažkur eilės 1:20.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tam yra Transporto kompetencijų agentūra. Ji turi kontroliuoti savivaldybes.
    Tos nekompetencijos agentūros sprendimų nereikia klausyti, o lenteles reikia sukabinti visose sankryžose. Nieko blogo Lietuvos keliuose dėl tų lentelių neįvyko.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tam yra Transporto kompetencijų agentūra. Ji turi kontroliuoti savivaldybes. Jei jos lenteles įrengia nesuderinusios, TKA gali kreiptis į Vyriausybės atstovą apskrityje.

    Kas dėl Vilniaus, tai toliau diegiamos tarybinės papildomos sekcijos. Kol eina pėstieji, negalima sukti į dešinę. Net jeigu jie ir neina, pėstiesiems uždegamas žalias signalas, o mašinos laukia papildomos sekcijos. Taip vis dar yra Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžoje. Bent suprogramuotų, kad pėstiesiems nedegtų žalias, jei nepaspaustas mygtukas. Kam ten tie mygtukai?
    Dėl tų mygtukų, tai išvis neaiškų kam jie skirti. Net pesčiujų perėjose ne sankryžose visada paspaudi mygtuką ir dar layuki kokią minutę kol pradės mirgsėti, nors akivaizdžiai ta minutė nesudaro jokio skirtumo, o pesčiajam užnisus laukti vistiek perbėga per raudona, galiausiai užsidega raudona automobiliams, o pesčiojo jau senai nėra.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Hmm, iš straipsnio:

    dsanto , tai gal kreipkis į prokuratūrą ar kažkur, kad nubaustų įrengusius be suderinimo ir išmontuotų? Taip gyrei Kauną, o dabar Vilnius gražiau elgiasi:
    Tam yra Transporto kompetencijų agentūra. Ji turi kontroliuoti savivaldybes. Jei jos lenteles įrengia nesuderinusios, TKA gali kreiptis į Vyriausybės atstovą apskrityje.

    Kas dėl Vilniaus, tai toliau diegiamos tarybinės papildomos sekcijos. Kol eina pėstieji, negalima sukti į dešinę. Net jeigu jie ir neina, pėstiesiems uždegamas žalias signalas, o mašinos laukia papildomos sekcijos. Taip vis dar yra Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžoje. Bent suprogramuotų, kad pėstiesiems nedegtų žalias, jei nepaspaustas mygtukas. Kam ten tie mygtukai?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Hmm, iš straipsnio:
    „Kauno miesto savivaldybė oficialaus kreipimosi, prašymo (pagal metodikoje nustatytą tvarką) TKA nepateikė. Visos Kauno mieste šiuo metu esančios lentelės yra nesuderintos ir įrengtos savivaldybės iniciatyva. Mes neturime paaiškinimo, kokiais motyvais Kauno savivaldybė nuima sekcijas, ten kur jos yra“, – LRT.lt raštu komentavo E. Morkūnas.
    dsanto , tai gal kreipkis į prokuratūrą ar kažkur, kad nubaustų įrengusius be suderinimo ir išmontuotų? Taip gyrei Kauną, o dabar Vilnius gražiau elgiasi:
    Jis pridūrė, kad Vilniaus TKA pateiktame sankryžų sąraše esą nėra nei vienos sankryžos, kurioje būtų įrengta papildomas šviesoforo signalas, vadinamoji sekcija. Esą Vilniaus valdžia priešingai – prašė TKA suteikti galimybę grąžinti žaliąsias rodykles ten, kur papildomų sekcijų įrengti neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Žirmūnų - Kareivių g. iš Žirmūnų g. pusės įvestas megakompromisas. Šviesoforas analogiškas kaip Liepkalnio - Žirnių g. bei Šilo tilto - Žirmūnų g.

    Pagrindinis žalias su rodyklėmis (tiesiai ir dešinėn) bei yra papildomos sekcijos (kairėn ir dešinėn). Tuo pačiu dešiniąja "A" juosta VT teoriškai negali važiuoti tiesiai dėl ženklinimo. Deja nepastebėjau kaip realiai vyksta eismas.

    P.S. Šauni kritika Kaunui už sekcijų keitimą į lenteles LRT.lt
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.05, 13:42.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Pelnyta kritika Vilniui.

    Gatvėse – sumaištis dėl žaliųjų rodyklių, o kaltųjų nėra: kritiką tiesiog nusipurtė

    Vilniaus eismo reguliuotojai seniai žinojo, kad žaliąsias rodykles teks keisti papildomomis šviesoforų sekcijomis, bet darbų nesiėmė iki pat 2019-ųjų. Todėl paknopstomis puolę pertvarkyti sankryžų tik sukėlė netvarką. Skubos darbą velnias neša. Jeigu Vilnius būtų laiku pasiruošęs eismo pokyčiams, atsisakęs žaliųjų rodyklių, perprojektavęs judėjimo srautus, įrengęs papildomas šviesoforų sekcijas, dabar jau raškytų pertvarkų vaisius. Tačiau Vilnius aršiausiai kibo aukščiausiai valdžiai į atlapus, kad tiktai būtų grąžintos žaliosios rodyklės.

    Kadangi nuėmus žaliąsias rodykles ir nepasiruošus pertvarkoms gatves sukaustė transporto grūstys, nieko kito neliko, kaip tik grąžinti retai kur Europoje pasitaikančias lenteles.

    Dvejus metus tik miegojo

    Vairavimo instruktoriui Artūrui Pakėnui akivaizdu – Vilnius neatliko namų darbų, dėl to ir kilo sumaištis nuėmus žaliąsias rodykles. Jo nuomone, viso eismo pertvarkos projekto nereikėjo skubėti įgyvendinti strimgalviais, bet planas buvo būtinas. Tuo metu Vilniaus eismo organizatoriai susirūpino tik paskutinėmis praėjusių metų dienomis.

    „Galima sakyti, per Kalėdas, taip pat tarpušvenčiu, buvo nuimtos 75 lentelės su žaliosiomis rodyklėmis.

    Kai sostinės gatvėse toks intensyvus eismas, jį sujaukus tiek sankryžų ko reikėjo tikėtis?“ – klausė A.Pakėnas.

    Iš viso Vilniuje iki pertvarkos buvo 120 sankryžų, kuriose buvo žaliosios rodyklės. 52-ose iš jų nuėmus rodykles turėjo atsirasti papildomos šviesoforų sekcijos.

    Kodėl taip neatsitiko?

    Juk buvo galima pertvarką pradėti gerokai anksčiau ir per porą metų pamažu, neskausmingai atsisakyti žaliųjų rodyklių ir įrengti papildomas šviesoforų sekcijas.


    Visą įrangą pirko laiku?

    Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė Miglė Bielinytė tikino, kad viskas vyko pagal sumanymą ir eismo organizavimo pokyčiai iki sausio 1-osios vis dėlto įvyko 45-ose sankryžose. Jose atlikti programiniai šviesoforų ir infrastruktūros pakeitimai.

    Ji nesutiko ir su kaltinimais, kad per vėlai buvo atlikti papildomų šviesoforų sekcijų viešųjų pirkimų konkursai – tik 2019-aisiais.

    Pasak M.Bielinytės, dėl šviesoforais reguliuojamų sankryžų modernizavimo darbų skelbti du atviri viešųjų pirkimų konkursai ir viena apklausa – pasiūlymus galėjo teikti visi norintys.

    Numatytus darbus vykdė du skirtingi rangovai. Sutartys su laimėjusiomis įmonėmis paskelbtos Centriniame viešųjų pirkimų portale.

    Susirūpino sausio mėnesį

    Tačiau skaičiai kalba ką kita. Nuo sausio 1-osios iki vasario vidurio papildomos sekcijos į dešinę atsirado trijose sankryžose: Pilaitės prospekto, Sietyno ir Spaudos gatvių, Justiniškių ir Lūžių gatvių, Laisvės prospekto ir Žemynos gatvės.


    Tik dabar sekcijų įrengimo darbai vyksta dar keturiose sankryžose, o juos baigti planuojama kovo mėnesį: Apkasų ir Ulonų gatvių, S.Žukausko ir Ulonų gatvių, Savanorių prospekto ir Naujosios Riovonių gatvės, Geležinio Vilko ir Gerosios Vilties gatvių.

    Visi šių sankryžų darbai buvo suplanuoti ir pirkimai įgyvendinti 2019 metais. Dar viena sekcija vasario 11 dieną atsirado Konstitucijos prospekto ir Linkmenų gatvės sankryžoje.

    Papildomos šviesoforų sekcijos į dešinę numatytos ir kitose sankryžose. Sekcijų įrengimo darbai jose bus atliekami organizuojant naujus pirkimus.

    Planuojama, kad naujos sekcijos atsiras tik rudenį.
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...urte-13825563/

    Komentuoti:

Working...
X