Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiuo konkrečiu atveju taip. Bet tai yra ypač retos konfigūracijos atvejis, dėl ko net neverta jo papildomai aptarinėti. Čia išvis ne žalių rodyklių o konkrečios vietos eismo organizavimo dalykas, kurį galima spręsti ir be žalių rodyklių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Būtent dėl tokių pavojingų vietų ir buvo panaikintos žaliosios rodyklės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?
Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žalios lentelės nėra uždraustos, jos mačiau kabo keliose vietose. Bet visose pagrindinėse sankryžose jų atsisakymas išėjo tikrai į naudą. Ir ne tik dėl saugumo, bet ir dėl padidėjusio pralaidumo, buvo proga visur įrengti išmanius šviesoforus ir dabar galima sukti į dešinę daug kur net degant pagrindiniam šviesoforui raudonam.
Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Tik reikia prisiminti kad sprendimas naikinti žalias lenteles ir jas keisti išmaniais šveisaforais buvo priimtas 5 metus prieš įsigaliojimą, bet savivaldybės atsibudo tik 3 mėnesius prieš. Kiekviena žalia lentelė kuri vis dar kabo yra savivaldybės kaltė dėl to kad 5 metus ignoravo poreikį modernizavimui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jei vairuotojai važiuotų laikydamiesi taisyklių, gal ir būtų ok. Deja, žalią rodyklę absoliuti dauguma vairuotojų supranta kaip paraginimą tiesiog minti gazą nesidairant ir nepriklausomai nuo to, kiek ten pėsčiųjų. Lietuvos sąlygomis žalios rodyklės netinkamas sprendimas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Objektyviai žiūrint, ne visur blogina. Yra tokių vietų kur pėsčiųjų srautas minimalus (arba iš viso jo nėra) ir ten žalių rodyklių nuėmimas pridarė krūvą problemų. Viena iš vietų, tarkime, įvažiavimas į Vilniaus universiteto miestelį iš Saulėtekio alėjos, kur anksčiau buvo rodyklė, o dabar ji nuimta. Kiekvieną rytą dabar ten kamštis iš studentų.
Vieta čia: https://www.google.com/maps/@54.7248...7i13312!8i6656
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kai paklausiau, ar negalvoja keisti nuomonės dėl žalių rodyklių grąžinimo, turint omeny, kad tai objektyviai blogina eismo saugumą, ypač pėsčiųjų.
Vieta čia: https://www.google.com/maps/@54.7248...7i13312!8i6656
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPateik statistiką kad blogina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSakyčiau netgi gerina eismo saugą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Sakyčiau netgi gerina eismo saugą. O pėstiesiems išvis reiktų uždrausti kirsti gatvę.
Tada ir lentelių nereiktų, užtektų pagal nutylėjimą numatyt, kad gali drąsiai sukt į dešinę per raudoną, kaip berods JAV ir padaryta. Kaip Natkevičius prie Skvernelio svajojo, kad gal vietoj žalių rodyklių įves kokias nors raudonas rodykles, kur išimtiniu atveju, kai jau per daug žvakučių gulės prie sankryžos, gal pasisaugoti ir nevažiuoti per raudoną.Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.15, 23:49.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtvirkščiai - šitą lentelę reikia kabinti beveik visose sankryžose (arba tiesiog leisti sukti į dešinę visose sankryžose) , nes ji tikrai nekelia pavojaus eismo saugai.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDabartinė tvarka Lietuvoje, manau, nebloga, bet ta lentelė vis tiek turės dingti (kartu su mirksinčia žalia).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Prie tokio teiginio reiktų rašyti *. Teoriškai pralaidumą padidinti įmanoma, bet kamščių kaip tokių išspręsti nepavyks dėl induced demand. Vos tik pasklis žinia, kad sumažėjo kamščiai ties keliomis sankryžomis, padidės važiuojančių kiekis, tas padidėjęs pralaidumas bus išnaudotas ir vėl ims trūkti "pralaidumo".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąIšmaniai valdant šviesoforus, galima ir pralaidumą didinti, nepaisant tų žalių lentelių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Išmaniai valdant šviesoforus, galima ir pralaidumą didinti, nepaisant tų žalių lentelių.
Jaučiu daug kam čia niežti nagai lanksčiau taikyti dešinę sekciją, o ne tik pilnai apsaugotą dešinį posūkį valdyt. Galima stebėti tą pačią Lenkiją, kurioje tokia praktika galioja, nemažai žmonių Lenkija laikoma šiokiu tokiu pavyzdžiu "kaip tvarkytis".
Dabartinė tvarka Lietuvoje, manau, nebloga, bet ta lentelė vis tiek turės dingti (kartu su mirksinčia žalia). Vietoje jos naujos kartos išmanus reguliavimas, suderintas tarp viso miesto sankryžų.
Norisi tikėtis, kad tiesiog kaip anksčiau užtekdavo labai primityvių n sekundžių degančių fazių, dabar jau turime šiokį tokį daviklinį reguliavimą, ateityje turėsime sudėtingesnes sistemas.
Dėl Lenkijos, pats atkreipiau dėmesį, kad su ženklinimo standartais yra didelių trūkumų, sakyčiau visumoje netgi gilesnių nei su LT ar net (kitų) posovietinių kraštų ženklinimo standartais (t.y. galimybes taikyt standartus).Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.14, 02:01.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: