Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
kerta degant žaliai automobiliams. Esu važiavęs ten visokiu paros metu ir ten visada ta pati situacija, kaip kad buvo su rodykle - automobiliams leidžiama sukti į dešinę, praleidžiant pėsčiuosius.
-
Tai niekaip nepaneigia fakto, kad žalios rodyklės Lietuvoje yra pavojingos ir blogina eismo saugumą, net jeigu kas nors ir gali atkasti kokį obscure pavyzdį, kur taip nėra.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
tokių "retų konfigūracijos atvejų" Vilniuje nemažai. Ir taip, galima spręsti ir be žalių rodyklių, bet nesprendžiama - tiesiog nuimama žalia rodyklė pabloginant situaciją.
Komentuoti:
-
O tai kada pėstieji gali kirsti minties g. važiuojamąją dalį?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?
Komentuoti:
-
tokių "retų konfigūracijos atvejų" Vilniuje nemažai. Ir taip, galima spręsti ir be žalių rodyklių, bet nesprendžiama - tiesiog nuimama žalia rodyklė pabloginant situaciją.Parašė John Rodyti pranešimą
Šiuo konkrečiu atveju taip. Bet tai yra ypač retos konfigūracijos atvejis, dėl ko net neverta jo papildomai aptarinėti. Čia išvis ne žalių rodyklių o konkrečios vietos eismo organizavimo dalykas, kurį galima spręsti ir be žalių rodyklių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Būtent dėl tokių pavojingų vietų ir buvo panaikintos žaliosios rodyklės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo konkrečiu atveju taip. Bet tai yra ypač retos konfigūracijos atvejis, dėl ko net neverta jo papildomai aptarinėti. Čia išvis ne žalių rodyklių o konkrečios vietos eismo organizavimo dalykas, kurį galima spręsti ir be žalių rodyklių.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.
Komentuoti:
-
Būtent dėl tokių pavojingų vietų ir buvo panaikintos žaliosios rodyklės.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?
Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žalios lentelės nėra uždraustos, jos mačiau kabo keliose vietose. Bet visose pagrindinėse sankryžose jų atsisakymas išėjo tikrai į naudą. Ir ne tik dėl saugumo, bet ir dėl padidėjusio pralaidumo, buvo proga visur įrengti išmanius šviesoforus ir dabar galima sukti į dešinę daug kur net degant pagrindiniam šviesoforui raudonam.
Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Tik reikia prisiminti kad sprendimas naikinti žalias lenteles ir jas keisti išmaniais šveisaforais buvo priimtas 5 metus prieš įsigaliojimą, bet savivaldybės atsibudo tik 3 mėnesius prieš. Kiekviena žalia lentelė kuri vis dar kabo yra savivaldybės kaltė dėl to kad 5 metus ignoravo poreikį modernizavimui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Žalios lentelės nėra uždraustos, jos mačiau kabo keliose vietose. Bet visose pagrindinėse sankryžose jų atsisakymas išėjo tikrai į naudą. Ir ne tik dėl saugumo, bet ir dėl padidėjusio pralaidumo, buvo proga visur įrengti išmanius šviesoforus ir dabar galima sukti į dešinę daug kur net degant pagrindiniam šviesoforui raudonam.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.Parašė John Rodyti pranešimą
Jei vairuotojai važiuotų laikydamiesi taisyklių, gal ir būtų ok. Deja, žalią rodyklę absoliuti dauguma vairuotojų supranta kaip paraginimą tiesiog minti gazą nesidairant ir nepriklausomai nuo to, kiek ten pėsčiųjų. Lietuvos sąlygomis žalios rodyklės netinkamas sprendimas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jei vairuotojai važiuotų laikydamiesi taisyklių, gal ir būtų ok. Deja, žalią rodyklę absoliuti dauguma vairuotojų supranta kaip paraginimą tiesiog minti gazą nesidairant ir nepriklausomai nuo to, kiek ten pėsčiųjų. Lietuvos sąlygomis žalios rodyklės netinkamas sprendimas.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Objektyviai žiūrint, ne visur blogina. Yra tokių vietų kur pėsčiųjų srautas minimalus (arba iš viso jo nėra) ir ten žalių rodyklių nuėmimas pridarė krūvą problemų. Viena iš vietų, tarkime, įvažiavimas į Vilniaus universiteto miestelį iš Saulėtekio alėjos, kur anksčiau buvo rodyklė, o dabar ji nuimta. Kiekvieną rytą dabar ten kamštis iš studentų.
Vieta čia: https://www.google.com/maps/@54.7248...7i13312!8i6656
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Objektyviai žiūrint, ne visur blogina. Yra tokių vietų kur pėsčiųjų srautas minimalus (arba iš viso jo nėra) ir ten žalių rodyklių nuėmimas pridarė krūvą problemų. Viena iš vietų, tarkime, įvažiavimas į Vilniaus universiteto miestelį iš Saulėtekio alėjos, kur anksčiau buvo rodyklė, o dabar ji nuimta. Kiekvieną rytą dabar ten kamštis iš studentų.Parašė John Rodyti pranešimą
Kai paklausiau, ar negalvoja keisti nuomonės dėl žalių rodyklių grąžinimo, turint omeny, kad tai objektyviai blogina eismo saugumą, ypač pėsčiųjų.
Vieta čia: https://www.google.com/maps/@54.7248...7i13312!8i6656
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neįmanoma pateikti statistikos apie tai, ko nėra. Faktas: žalios rodyklės gerina eismo saugumąParašė Aleksio Rodyti pranešimąPateik statistiką kad blogina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pateik statistiką kad blogina.Parašė John Rodyti pranešimąSakyčiau netgi gerina eismo saugą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Daugmaž kaip iš vis uždrausti pėsčiomis palikti autoparkovkes miestų teritorijose ir taip pat prie asfaltuotų užmiesčio kelių (pan. kaip autostradoj draudžiama kelkraščiu vaikščiot).Parašė John Rodyti pranešimą
Sakyčiau netgi gerina eismo saugą. O pėstiesiems išvis reiktų uždrausti kirsti gatvę.
Tada ir lentelių nereiktų, užtektų pagal nutylėjimą numatyt, kad gali drąsiai sukt į dešinę per raudoną, kaip berods JAV ir padaryta. Kaip Natkevičius prie Skvernelio svajojo, kad gal vietoj žalių rodyklių įves kokias nors raudonas rodykles, kur išimtiniu atveju, kai jau per daug žvakučių gulės prie sankryžos, gal pasisaugoti ir nevažiuoti per raudoną.Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.16, 00:49.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sakyčiau netgi gerina eismo saugą. O pėstiesiems išvis reiktų uždrausti kirsti gatvę.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtvirkščiai - šitą lentelę reikia kabinti beveik visose sankryžose (arba tiesiog leisti sukti į dešinę visose sankryžose) , nes ji tikrai nekelia pavojaus eismo saugai.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Atvirkščiai - šitą lentelę reikia kabinti beveik visose sankryžose (arba tiesiog leisti sukti į dešinę visose sankryžose) , nes ji tikrai nekelia pavojaus eismo saugai.Parašė PoDV Rodyti pranešimąDabartinė tvarka Lietuvoje, manau, nebloga, bet ta lentelė vis tiek turės dingti (kartu su mirksinčia žalia).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Aišku, dėl induced demand visais atvejais reikės alternatyvų individualiam auto (pirmoj vietoj geresnis VT), bet bent jau galima būtų galvot apie sankryžų dizainą, pvz. patogios pėstiesiems ir dviratininkams pereiti/pervažiuoti perėjos, mažiau reikia kirsti eismo juostų nei tiesiog "dėl pralaidumo trūkumo" praplatinta sankryža.Parašė John Rodyti pranešimą
Prie tokio teiginio reiktų rašyti *. Teoriškai pralaidumą padidinti įmanoma, bet kamščių kaip tokių išspręsti nepavyks dėl induced demand. Vos tik pasklis žinia, kad sumažėjo kamščiai ties keliomis sankryžomis, padidės važiuojančių kiekis, tas padidėjęs pralaidumas bus išnaudotas ir vėl ims trūkti "pralaidumo".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prie tokio teiginio reiktų rašyti *. Teoriškai pralaidumą padidinti įmanoma, bet kamščių kaip tokių išspręsti nepavyks dėl induced demand. Vos tik pasklis žinia, kad sumažėjo kamščiai ties keliomis sankryžomis, padidės važiuojančių kiekis, tas padidėjęs pralaidumas bus išnaudotas ir vėl ims trūkti "pralaidumo".Parašė PoDV Rodyti pranešimąIšmaniai valdant šviesoforus, galima ir pralaidumą didinti, nepaisant tų žalių lentelių.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: