Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    tokių "retų konfigūracijos atvejų" Vilniuje nemažai. Ir taip, galima spręsti ir be žalių rodyklių, bet nesprendžiama - tiesiog nuimama žalia rodyklė pabloginant situaciją.
    Tai niekaip nepaneigia fakto, kad žalios rodyklės Lietuvoje yra pavojingos ir blogina eismo saugumą, net jeigu kas nors ir gali atkasti kokį obscure pavyzdį, kur taip nėra.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?
    O tai kada pėstieji gali kirsti minties g. važiuojamąją dalį?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiuo konkrečiu atveju taip. Bet tai yra ypač retos konfigūracijos atvejis, dėl ko net neverta jo papildomai aptarinėti. Čia išvis ne žalių rodyklių o konkrečios vietos eismo organizavimo dalykas, kurį galima spręsti ir be žalių rodyklių.
    tokių "retų konfigūracijos atvejų" Vilniuje nemažai. Ir taip, galima spręsti ir be žalių rodyklių, bet nesprendžiama - tiesiog nuimama žalia rodyklė pabloginant situaciją.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Būtent dėl tokių pavojingų vietų ir buvo panaikintos žaliosios rodyklės.
    ir kas iš to buvo laimėta, jeigu ten naujas šviesoforas visada leidžia sukti į dešinę?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.
    Šiuo konkrečiu atveju taip. Bet tai yra ypač retos konfigūracijos atvejis, dėl ko net neverta jo papildomai aptarinėti. Čia išvis ne žalių rodyklių o konkrečios vietos eismo organizavimo dalykas, kurį galima spręsti ir be žalių rodyklių.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?
    Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
    Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656
    Būtent dėl tokių pavojingų vietų ir buvo panaikintos žaliosios rodyklės.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Žalios lentelės nėra uždraustos, jos mačiau kabo keliose vietose. Bet visose pagrindinėse sankryžose jų atsisakymas išėjo tikrai į naudą. Ir ne tik dėl saugumo, bet ir dėl padidėjusio pralaidumo, buvo proga visur įrengti išmanius šviesoforus ir dabar galima sukti į dešinę daug kur net degant pagrindiniam šviesoforui raudonam.
    įdomu būtų pažiūrėti, kur gi čia žaliųjų rodyklių nuėmimas padidino pralaidumą, nes kur aš važinėju, tai viskas yra priešingai. Išimtis yra nebent Apkasų - Minties gatvės sankryža, kurioje įrengtas modernus šviesoforas, leidžiantis sukti į dešinę kaip su rodykle, bet toje vietoje situacija tiesiog nepablogėjo, o ne pagerėjo. O ir kokia prasmė statyti modernų šviesoforą, jei principe gauname tą patį kaip su rodykle, tik be rodyklės?
    Apibendrinus manau kad problema ne rodyklės kaip kad pačios, o vietos, kuriose jos yra/buvo įrengtos. Ir visiškai palaikau tokių rodyklių grąžinimą kai kuriose vietose.
    Sankryža apie kurią kalbėjau: https://www.google.com/maps/@54.7038...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tik reikia prisiminti kad sprendimas naikinti žalias lenteles ir jas keisti išmaniais šveisaforais buvo priimtas 5 metus prieš įsigaliojimą, bet savivaldybės atsibudo tik 3 mėnesius prieš. Kiekviena žalia lentelė kuri vis dar kabo yra savivaldybės kaltė dėl to kad 5 metus ignoravo poreikį modernizavimui.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.
    Žalios lentelės nėra uždraustos, jos mačiau kabo keliose vietose. Bet visose pagrindinėse sankryžose jų atsisakymas išėjo tikrai į naudą. Ir ne tik dėl saugumo, bet ir dėl padidėjusio pralaidumo, buvo proga visur įrengti išmanius šviesoforus ir dabar galima sukti į dešinę daug kur net degant pagrindiniam šviesoforui raudonam.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jei vairuotojai važiuotų laikydamiesi taisyklių, gal ir būtų ok. Deja, žalią rodyklę absoliuti dauguma vairuotojų supranta kaip paraginimą tiesiog minti gazą nesidairant ir nepriklausomai nuo to, kiek ten pėsčiųjų. Lietuvos sąlygomis žalios rodyklės netinkamas sprendimas.
    Mano pavyzdyje automobiliai nekerta jokio pėsčiųjų tako, tai kaip tai pablogina saugumą? Siūlyčiau negeneralizuoti o vertinti individualiai, kur tai kelia pavojų saugumui, o kur ne.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Objektyviai žiūrint, ne visur blogina. Yra tokių vietų kur pėsčiųjų srautas minimalus (arba iš viso jo nėra) ir ten žalių rodyklių nuėmimas pridarė krūvą problemų. Viena iš vietų, tarkime, įvažiavimas į Vilniaus universiteto miestelį iš Saulėtekio alėjos, kur anksčiau buvo rodyklė, o dabar ji nuimta. Kiekvieną rytą dabar ten kamštis iš studentų.
    Vieta čia: https://www.google.com/maps/@54.7248...7i13312!8i6656
    Jei vairuotojai važiuotų laikydamiesi taisyklių, gal ir būtų ok. Deja, žalią rodyklę absoliuti dauguma vairuotojų supranta kaip paraginimą tiesiog minti gazą nesidairant ir nepriklausomai nuo to, kiek ten pėsčiųjų. Lietuvos sąlygomis žalios rodyklės netinkamas sprendimas.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kai paklausiau, ar negalvoja keisti nuomonės dėl žalių rodyklių grąžinimo, turint omeny, kad tai objektyviai blogina eismo saugumą, ypač pėsčiųjų.
    Objektyviai žiūrint, ne visur blogina. Yra tokių vietų kur pėsčiųjų srautas minimalus (arba iš viso jo nėra) ir ten žalių rodyklių nuėmimas pridarė krūvą problemų. Viena iš vietų, tarkime, įvažiavimas į Vilniaus universiteto miestelį iš Saulėtekio alėjos, kur anksčiau buvo rodyklė, o dabar ji nuimta. Kiekvieną rytą dabar ten kamštis iš studentų.
    Vieta čia: https://www.google.com/maps/@54.7248...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pateik statistiką kad blogina.
    Neįmanoma pateikti statistikos apie tai, ko nėra. Faktas: žalios rodyklės gerina eismo saugumą

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sakyčiau netgi gerina eismo saugą.
    Pateik statistiką kad blogina.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Sakyčiau netgi gerina eismo saugą. O pėstiesiems išvis reiktų uždrausti kirsti gatvę.
    Daugmaž kaip iš vis uždrausti pėsčiomis palikti autoparkovkes miestų teritorijose ir taip pat prie asfaltuotų užmiesčio kelių (pan. kaip autostradoj draudžiama kelkraščiu vaikščiot).

    Tada ir lentelių nereiktų, užtektų pagal nutylėjimą numatyt, kad gali drąsiai sukt į dešinę per raudoną, kaip berods JAV ir padaryta. Kaip Natkevičius prie Skvernelio svajojo, kad gal vietoj žalių rodyklių įves kokias nors raudonas rodykles, kur išimtiniu atveju, kai jau per daug žvakučių gulės prie sankryžos, gal pasisaugoti ir nevažiuoti per raudoną.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.15, 23:49.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Atvirkščiai - šitą lentelę reikia kabinti beveik visose sankryžose (arba tiesiog leisti sukti į dešinę visose sankryžose) , nes ji tikrai nekelia pavojaus eismo saugai.
    Sakyčiau netgi gerina eismo saugą. O pėstiesiems išvis reiktų uždrausti kirsti gatvę.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Dabartinė tvarka Lietuvoje, manau, nebloga, bet ta lentelė vis tiek turės dingti (kartu su mirksinčia žalia).
    Atvirkščiai - šitą lentelę reikia kabinti beveik visose sankryžose (arba tiesiog leisti sukti į dešinę visose sankryžose) , nes ji tikrai nekelia pavojaus eismo saugai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Prie tokio teiginio reiktų rašyti *. Teoriškai pralaidumą padidinti įmanoma, bet kamščių kaip tokių išspręsti nepavyks dėl induced demand. Vos tik pasklis žinia, kad sumažėjo kamščiai ties keliomis sankryžomis, padidės važiuojančių kiekis, tas padidėjęs pralaidumas bus išnaudotas ir vėl ims trūkti "pralaidumo".
    Aišku, dėl induced demand visais atvejais reikės alternatyvų individualiam auto (pirmoj vietoj geresnis VT), bet bent jau galima būtų galvot apie sankryžų dizainą, pvz. patogios pėstiesiems ir dviratininkams pereiti/pervažiuoti perėjos, mažiau reikia kirsti eismo juostų nei tiesiog "dėl pralaidumo trūkumo" praplatinta sankryža.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Išmaniai valdant šviesoforus, galima ir pralaidumą didinti, nepaisant tų žalių lentelių.
    Prie tokio teiginio reiktų rašyti *. Teoriškai pralaidumą padidinti įmanoma, bet kamščių kaip tokių išspręsti nepavyks dėl induced demand. Vos tik pasklis žinia, kad sumažėjo kamščiai ties keliomis sankryžomis, padidės važiuojančių kiekis, tas padidėjęs pralaidumas bus išnaudotas ir vėl ims trūkti "pralaidumo".

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Išmaniai valdant šviesoforus, galima ir pralaidumą didinti, nepaisant tų žalių lentelių.
    Jaučiu daug kam čia niežti nagai lanksčiau taikyti dešinę sekciją, o ne tik pilnai apsaugotą dešinį posūkį valdyt. Galima stebėti tą pačią Lenkiją, kurioje tokia praktika galioja, nemažai žmonių Lenkija laikoma šiokiu tokiu pavyzdžiu "kaip tvarkytis".

    Dabartinė tvarka Lietuvoje, manau, nebloga, bet ta lentelė vis tiek turės dingti (kartu su mirksinčia žalia). Vietoje jos naujos kartos išmanus reguliavimas, suderintas tarp viso miesto sankryžų.
    Norisi tikėtis, kad tiesiog kaip anksčiau užtekdavo labai primityvių n sekundžių degančių fazių, dabar jau turime šiokį tokį daviklinį reguliavimą, ateityje turėsime sudėtingesnes sistemas.

    Dėl Lenkijos, pats atkreipiau dėmesį, kad su ženklinimo standartais yra didelių trūkumų, sakyčiau visumoje netgi gilesnių nei su LT ar net (kitų) posovietinių kraštų ženklinimo standartais (t.y. galimybes taikyt standartus).
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.14, 02:01.

    Komentuoti:

Working...
X