Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Diim4iik
    replied
    Dabar kai atsirado daug dviračių taku ir galima važiuoti per sankryža nenulipus tapo kur kas pavojingiau sukt i dešine per žalia signala nei kai buvo su žalia lentelė.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Per daugiau nei 10 metų nesugebėjo pasakyti, kad leidimas sukti į dešinę, kai pėstiesiems/dviratininkams dega žalia, nėra saugu? Tikrai neįtikėtina.
    Pakanka atsiversti 1 temos puslapį ir viskas išdėstyta kaip ant delno. Tiesiog ne visi moka suprasti.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

    Vat ir užknisa tokie specialistai nevairuojantys... n+1 vietų tokių. Viena iš blogiausių Upės g. nuo VCUP važiuojant ant žalio tilto tau žalia rodyklė dega turi praleist pėsčiuosius kuriems irgi žalia ir dar kad būtų saugiau ten ir dvirtakis iš minusinio kampo su žalia tuo pat metu atlekia...
    Nežinau, kas jus užknisa, bet aš tiesiog klausiu, kur yra tokia situacija, nes pagal mano supratimą, tokios situacijos negali būti. Juk visa esmė pertvarkos ir buvo, kad degant žaliai rodyklei, pėsčiųjų eismas būtų draudžiamas.

    Papildant: nuotraukoje nematau, kad pėstiesiems degtų žalia:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_180.png
Views:	774
Size:	1,11 MB
ID:	2079829
    Paskutinis taisė MikasRidikas; 2023.10.03, 14:26.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kur čia taip yra?
    Vat ir užknisa tokie specialistai nevairuojantys... n+1 vietų tokių. Viena iš blogiausių Upės g. nuo VCUP važiuojant ant žalio tilto tau žalia rodyklė dega turi praleist pėsčiuosius kuriems irgi žalia ir dar kad būtų saugiau ten ir dvirtakis iš minusinio kampo su žalia tuo pat metu atlekia...

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

    arba net žalia šviesaforo rodyklė ir pėstiesiems žalia taip kad neįtikėtina tikrai....
    Kur čia taip yra?

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Per daugiau nei 10 metų nesugebėjo pasakyti, kad leidimas sukti į dešinę, kai pėstiesiems/dviratininkams dega žalia, nėra saugu? Tikrai neįtikėtina.
    Dabar lygiai taip pat sukant į dešinę tau žalia arba net žalia šviesaforo rodyklė ir pėstiesiems žalia taip kad neįtikėtina tikrai....

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Mūsų forume yra vienas veikėjas, kuris save vadina "šviesoforų žinovų" ir griežtai prieštarauja lentelėm su žalia rodyklę į dešinę, bet per >10 metų taip ir nesugebėjo pateikti info, kad tos lentelės yra pavojingos.
    Per daugiau nei 10 metų nesugebėjo pasakyti, kad leidimas sukti į dešinę, kai pėstiesiems/dviratininkams dega žalia, nėra saugu? Tikrai neįtikėtina.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Aš ne ekspertas... kaip tepalų keitimas mažina nelaimingų atsitikimų skaičių? Gal kokia statistika yra?
    Mūsų forume yra vienas veikėjas, kuris save vadina "šviesoforų žinovų" ir griežtai prieštarauja lentelėm su žalia rodyklę į dešinę, bet per >10 metų taip ir nesugebėjo pateikti info, kad tos lentelės yra pavojingos.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    ...o dar yra “žalios ant žalio” ir tai yra dizaino reikalas. Kuo daugiau painiavos ženklinime/informavime, tuo saugesnis mūsų eismas!
    Man atrodo nepakanka vairuotojam aiškumo, reikia įvesti papildomas sekcijas ir šviesoforo signalus "žalias ant raudono" ir "raudonas ant žalio".

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    ...o dar yra “žalios ant žalio” ir tai yra dizaino reikalas. Kuo daugiau painiavos ženklinime/informavime, tuo saugesnis mūsų eismas!

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Reikėtų prisiminti, jog „naujo tipo ženklinimas“ nebėra naujas, ir jo nemoka tik visiški atlėpausiai.
    Realiai vis dar santykinai naujas.
    Sovietinis reguliavimas buvo ilgus dešimtmečius, o dabartinis tik daugiau nei dešimtmetį skaičiuoja.

    Gerai jau yra ten, kur dauguma sovietinių šviesoforų yra pakeisti.
    Pvz.
    Kaune liko tik pavieniai sovietinio reguliavimo šviesoforai (realiai, sunku ir rasti tokius).

    Vilniuje pilna sovietinio reguliavimo šviesoforų. Susigaudyt su tom sekcijom tikrai sunkiau.

    ...ir iš vis esu šalininkas to, kad dažniau dizainas/ženklinimas yra atlėpausiškas (kada gali savo nuojauta vadovautis ir neklysti) o ne vairuotojas, nors vairuotojas niekada nebus nuovokos Dievas. Man net nepatinka idėja iš vairuotojų kurti kažkokius nuovokumo čempionus. Realiai bendra vairuotojo pareiga yra, kad savo tikslą pasieksi nieko nesužeidęs. Taip pat vairuotojas bendruoju atveju nėra suinteresuotas per savo nenuovoką ką nors sužeisti ar nepasiekt kelionės tikslo.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.05.28, 22:12.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kalbant apie dešinę sekciją.

    Geriau kokia lentelė po šviesoforu, įspėjantį apie naujo tipo dešinės sekcijos ženklinimą. Toks ženklinimas būtų šalies mąstu.

    Panaikinus paskutinius soviet. reguliavimo šviesoforus, tai dar padaryčiau kokių 3-5 metų pereinamą laikotarpį, kuriuo metu išliks gelbėjantis ženklinimas.
    Paskui vėl padaryt info kampaniją apie išmaniąją rodyklę į dešinę (priminimą) ir nuimt gelbėjantį ženklinimą kaip perteklinį.

    ---
    Dar norisi ir užsieniečius įspėt apie neįprastą Europai ir šiaip pasauliui sovietinį sekcijų reguliavimą, kai yra nedegančios posūkių rodyklės, bet gali maišytis su dešinio posūkio sekcijos rodyklės informacija (nors lentelių atvaizdavimas ir tekstas skirtųsi).
    Reikėtų prisiminti, jog „naujo tipo ženklinimas“ nebėra naujas, ir jo nemoka tik visiški atlėpausiai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Šis variantas Vilniuje naudojamas, kai yra ir sekcija į kairę. Kad kol nedega sekcija į kairę, vairuotojai visuose šviesoforuose matytų rodykles tiesiai ir į dešinę, jos dedamos į visus šviesoforus, net į tą, kuris turi papildomą sekciją į dešinę.
    Kalbant apie dešinę sekciją.

    Geriau kokia lentelė po šviesoforu, įspėjantį apie naujo tipo dešinės sekcijos ženklinimą. Toks ženklinimas būtų šalies mąstu.

    Panaikinus paskutinius soviet. reguliavimo šviesoforus, tai dar padaryčiau kokių 3-5 metų pereinamą laikotarpį, kuriuo metu išliks gelbėjantis ženklinimas.
    Paskui vėl padaryt info kampaniją apie išmaniąją rodyklę į dešinę (priminimą) ir nuimt gelbėjantį ženklinimą kaip perteklinį.

    ---
    Dar norisi ir užsieniečius įspėt apie neįprastą Europai ir šiaip pasauliui sovietinį sekcijų reguliavimą, kai yra nedegančios posūkių rodyklės, bet gali maišytis su dešinio posūkio sekcijos rodyklės informacija (nors lentelių atvaizdavimas ir tekstas skirtųsi).
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.05.28, 21:55.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Sakyčiau ne seni, o labai seni. Nes šviesoforų taisyklės patvirtintos 2012 m., t.y. prieš 11 metų. O aš čia pas savų paklausiau, koks skirtumas tarp “juodų ant žalio” ir “žalių ant juodo”, dauguma atsakė kad jokio, tik kitas dizainas. Štai ir problema.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nes juodų ant žalio turi nebelikt. Čia seni ženklai.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Įdomu tai, kad KET turi tokius “juoda ant žalio”, o šviesoforų įrengimo taisyklėse jų nera.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Šis variantas Vilniuje naudojamas, kai yra ir sekcija į kairę. Kad kol nedega sekcija į kairę, vairuotojai visuose šviesoforuose matytų rodykles tiesiai ir į dešinę, jos dedamos į visus šviesoforus, net į tą, kuris turi papildomą sekciją į dešinę.
    Toks ženklinimas iš dalies gelbėja tuos, kurie nesupranta kai yra papildoma sekcija į dešinę ir ji nedega, o dega žalias blynas, laukia kol užsidegs papildoma sekcija.
    Paskutinis taisė thomcius; 2023.05.26, 15:52.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230525_185116_Brave.jpg Views:	67 Size:	36,9 kB ID:	2053413

    Šitas variantas dar yra kartu su pėsčiaisiais, jį kaip ir supranta be priminimų dažniausiai. Nežinau kodėl nebuvo iliustruotas taisyklėse, berods dsanto minėjo, kad čia Vilniaus išmislas, gal todėl.


    Šis variantas Vilniuje naudojamas, kai yra ir sekcija į kairę. Kad kol nedega sekcija į kairę, vairuotojai visuose šviesoforuose matytų rodykles tiesiai ir į dešinę, jos dedamos į visus šviesoforus, net į tą, kuris turi papildomą sekciją į dešinę.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą
    Dažnas su laiku supranta, kad kai kurių dalykų ne(be)žino, bet atsakymai nėra lengvai prieinami, problema nėra užtektinai svarbi, tad numoja ranka.
    Dažniausiai atsakymai yra labai lengvai pasiekiami. Čia tiesiog yra visiško px-izmo padarinys. Man yra visiškai nesuprantama, kaip kilus klausimui dėl eismo kelyje dauguma tiesiog numoja ranka ir „nu nežinau tai nežinau“. Po to paklausus apie KET, nustato tokią veido išraišką:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230526_104338.png
Views:	546
Size:	34,4 kB
ID:	2053684

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Tai čia variantai į dešinę, jeigu sekcija į kairę, tada taisyklės kitos.

    Kas norima pasakyti, yra tai, kad tarp visų skirtingų sekcijų į visas puses nėra jokios harmonijos ar konvecijos, todėl dalis žmonių nebesusigaudo kaip važiuot.

    Apskritai lietuvoj su kelių remontais, kelio ženklais, žymėjimu, eismo reguliavimu yra visiškas bardakas, jokios harmonijos, sistemingumo ar vientisumo, vienais metais vienaip darom, kitais kitaip ir turim mišrainę kur visada vairuotojas dėl visko kaltas.
    Kaip suprasti kitos taisyklės? Koks skirtumas ar yra ar ne sekcija į kairę, jei tu suki į dešinę? Aš čia kažko nesuprantu.

    Aš šiaip labai pritariu dėl žymėjimo ir reguliavimo bardako, Vilnius - Kaunas remontas yra puikus pavyzdys žymėjimo nesamonių. Tačiau nereikia sakyt, kad vairuotojai pas mus bent kiek geresni. Didelė dalis nepastebi esamų (ar nuimtų) ženklų, nežino užtrauktuko principo (bet maloniai įleis šimtas metrų iki juostų susijungimo) ir t.t. Iš esmės bendrai yra standartas tiek kelių priežiūros, tiek pačių vairuotojų žemas. Mano galva taip yra nes niekas nenori užsiimti vairuotojų mokymu, moklyklos moko kaip išlaikyti egzaminą, o ne kaip vairuoti. Paskui pamokos nebent baudomis ar papildomomis lentelėmis. Dažnas su laiku supranta, kad kai kurių dalykų ne(be)žino, bet atsakymai nėra lengvai prieinami, problema nėra užtektinai svarbi, tad numoja ranka.

    Komentuoti:

Working...
X