Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Dabar kai atsirado daug dviračių taku ir galima važiuoti per sankryža nenulipus tapo kur kas pavojingiau sukt i dešine per žalia signala nei kai buvo su žalia lentelė.
- 3 patinka
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Per daugiau nei 10 metų nesugebėjo pasakyti, kad leidimas sukti į dešinę, kai pėstiesiems/dviratininkams dega žalia, nėra saugu? Tikrai neįtikėtina.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
Vat ir užknisa tokie specialistai nevairuojantys... n+1 vietų tokių. Viena iš blogiausių Upės g. nuo VCUP važiuojant ant žalio tilto tau žalia rodyklė dega turi praleist pėsčiuosius kuriems irgi žalia ir dar kad būtų saugiau ten ir dvirtakis iš minusinio kampo su žalia tuo pat metu atlekia...
Papildant: nuotraukoje nematau, kad pėstiesiems degtų žalia:
Paskutinis taisė MikasRidikas; 2023.10.03, 14:26.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Kur čia taip yra?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
arba net žalia šviesaforo rodyklė ir pėstiesiems žalia taip kad neįtikėtina tikrai....
Komentuoti:
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Per daugiau nei 10 metų nesugebėjo pasakyti, kad leidimas sukti į dešinę, kai pėstiesiems/dviratininkams dega žalia, nėra saugu? Tikrai neįtikėtina.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMūsų forume yra vienas veikėjas, kuris save vadina "šviesoforų žinovų" ir griežtai prieštarauja lentelėm su žalia rodyklę į dešinę, bet per >10 metų taip ir nesugebėjo pateikti info, kad tos lentelės yra pavojingos.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąAš ne ekspertas... kaip tepalų keitimas mažina nelaimingų atsitikimų skaičių? Gal kokia statistika yra?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą...o dar yra “žalios ant žalio” ir tai yra dizaino reikalas. Kuo daugiau painiavos ženklinime/informavime, tuo saugesnis mūsų eismas!
Komentuoti:
-
...o dar yra “žalios ant žalio” ir tai yra dizaino reikalas. Kuo daugiau painiavos ženklinime/informavime, tuo saugesnis mūsų eismas!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Reikėtų prisiminti, jog „naujo tipo ženklinimas“ nebėra naujas, ir jo nemoka tik visiški atlėpausiai.
Sovietinis reguliavimas buvo ilgus dešimtmečius, o dabartinis tik daugiau nei dešimtmetį skaičiuoja.
Gerai jau yra ten, kur dauguma sovietinių šviesoforų yra pakeisti.
Pvz.
Kaune liko tik pavieniai sovietinio reguliavimo šviesoforai (realiai, sunku ir rasti tokius).
Vilniuje pilna sovietinio reguliavimo šviesoforų. Susigaudyt su tom sekcijom tikrai sunkiau.
...ir iš vis esu šalininkas to, kad dažniau dizainas/ženklinimas yra atlėpausiškas (kada gali savo nuojauta vadovautis ir neklysti) o ne vairuotojas, nors vairuotojas niekada nebus nuovokos Dievas. Man net nepatinka idėja iš vairuotojų kurti kažkokius nuovokumo čempionus. Realiai bendra vairuotojo pareiga yra, kad savo tikslą pasieksi nieko nesužeidęs. Taip pat vairuotojas bendruoju atveju nėra suinteresuotas per savo nenuovoką ką nors sužeisti ar nepasiekt kelionės tikslo.Paskutinis taisė PoDV; 2023.05.28, 22:12.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKalbant apie dešinę sekciją.
Geriau kokia lentelė po šviesoforu, įspėjantį apie naujo tipo dešinės sekcijos ženklinimą. Toks ženklinimas būtų šalies mąstu.
Panaikinus paskutinius soviet. reguliavimo šviesoforus, tai dar padaryčiau kokių 3-5 metų pereinamą laikotarpį, kuriuo metu išliks gelbėjantis ženklinimas.
Paskui vėl padaryt info kampaniją apie išmaniąją rodyklę į dešinę (priminimą) ir nuimt gelbėjantį ženklinimą kaip perteklinį.
---
Dar norisi ir užsieniečius įspėt apie neįprastą Europai ir šiaip pasauliui sovietinį sekcijų reguliavimą, kai yra nedegančios posūkių rodyklės, bet gali maišytis su dešinio posūkio sekcijos rodyklės informacija (nors lentelių atvaizdavimas ir tekstas skirtųsi).
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Šis variantas Vilniuje naudojamas, kai yra ir sekcija į kairę. Kad kol nedega sekcija į kairę, vairuotojai visuose šviesoforuose matytų rodykles tiesiai ir į dešinę, jos dedamos į visus šviesoforus, net į tą, kuris turi papildomą sekciją į dešinę.
Geriau kokia lentelė po šviesoforu, įspėjantį apie naujo tipo dešinės sekcijos ženklinimą. Toks ženklinimas būtų šalies mąstu.
Panaikinus paskutinius soviet. reguliavimo šviesoforus, tai dar padaryčiau kokių 3-5 metų pereinamą laikotarpį, kuriuo metu išliks gelbėjantis ženklinimas.
Paskui vėl padaryt info kampaniją apie išmaniąją rodyklę į dešinę (priminimą) ir nuimt gelbėjantį ženklinimą kaip perteklinį.
---
Dar norisi ir užsieniečius įspėt apie neįprastą Europai ir šiaip pasauliui sovietinį sekcijų reguliavimą, kai yra nedegančios posūkių rodyklės, bet gali maišytis su dešinio posūkio sekcijos rodyklės informacija (nors lentelių atvaizdavimas ir tekstas skirtųsi).Paskutinis taisė PoDV; 2023.05.28, 21:55.
Komentuoti:
-
Sakyčiau ne seni, o labai seni. Nes šviesoforų taisyklės patvirtintos 2012 m., t.y. prieš 11 metų. O aš čia pas savų paklausiau, koks skirtumas tarp “juodų ant žalio” ir “žalių ant juodo”, dauguma atsakė kad jokio, tik kitas dizainas. Štai ir problema.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu tai, kad KET turi tokius “juoda ant žalio”, o šviesoforų įrengimo taisyklėse jų nera.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Šis variantas Vilniuje naudojamas, kai yra ir sekcija į kairę. Kad kol nedega sekcija į kairę, vairuotojai visuose šviesoforuose matytų rodykles tiesiai ir į dešinę, jos dedamos į visus šviesoforus, net į tą, kuris turi papildomą sekciją į dešinę.Paskutinis taisė thomcius; 2023.05.26, 15:52.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Šitas variantas dar yra kartu su pėsčiaisiais, jį kaip ir supranta be priminimų dažniausiai. Nežinau kodėl nebuvo iliustruotas taisyklėse, berods dsanto minėjo, kad čia Vilniaus išmislas, gal todėl.
Komentuoti:
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąDažnas su laiku supranta, kad kai kurių dalykų ne(be)žino, bet atsakymai nėra lengvai prieinami, problema nėra užtektinai svarbi, tad numoja ranka.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Tai čia variantai į dešinę, jeigu sekcija į kairę, tada taisyklės kitos.
Kas norima pasakyti, yra tai, kad tarp visų skirtingų sekcijų į visas puses nėra jokios harmonijos ar konvecijos, todėl dalis žmonių nebesusigaudo kaip važiuot.
Apskritai lietuvoj su kelių remontais, kelio ženklais, žymėjimu, eismo reguliavimu yra visiškas bardakas, jokios harmonijos, sistemingumo ar vientisumo, vienais metais vienaip darom, kitais kitaip ir turim mišrainę kur visada vairuotojas dėl visko kaltas.
Aš šiaip labai pritariu dėl žymėjimo ir reguliavimo bardako, Vilnius - Kaunas remontas yra puikus pavyzdys žymėjimo nesamonių. Tačiau nereikia sakyt, kad vairuotojai pas mus bent kiek geresni. Didelė dalis nepastebi esamų (ar nuimtų) ženklų, nežino užtrauktuko principo (bet maloniai įleis šimtas metrų iki juostų susijungimo) ir t.t. Iš esmės bendrai yra standartas tiek kelių priežiūros, tiek pačių vairuotojų žemas. Mano galva taip yra nes niekas nenori užsiimti vairuotojų mokymu, moklyklos moko kaip išlaikyti egzaminą, o ne kaip vairuoti. Paskui pamokos nebent baudomis ar papildomomis lentelėmis. Dažnas su laiku supranta, kad kai kurių dalykų ne(be)žino, bet atsakymai nėra lengvai prieinami, problema nėra užtektinai svarbi, tad numoja ranka.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: