Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Keisti šviesoforų įrengimo taisykles ir leisti sukti tik degant papildomai sekcijai, jei ji yra. Tie papildomi informaciniai skydai ties šviesoforais gerai rodo, kad visuomenė net per 3 metus neperprato šviesoforų veikimo „logikos“.
    Dieve, trukt už vadžių, ir vėl nuo pradžių. Atskiram reguliavimui nuo pėsčiųjų yra trijų sekcijų šviesoforai su rodyklėmis. O jei kartu leisti dešinįjį posūkį ir pėsčiuosius yra saugu, naudojama papildoma sekcija.

    Tie skydai prie šviesoforų buvo pastatyti prieš 3 metus, tai jie nieko nerodo, kokia situacija yra dabar. Jie tiesiog liko nuo to laiko. Ir nesukančių į dešinę degant žaliam pagrindiniam signalui su išjungta papildoma sekcija dabar beveik nepasitaiko.

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    taisyklės aiškios tik jų kūrėjams, bet ne eiliniams vairuotojams.
    Taisykle, tu, taisykle, toks eismo reguliavimas vyksta visame pasaulyje ir tik SSRS buvo sugalvoję suteikti papildomai sekcijai draudimo signalą, net jei dega pagrindinis žalias (taupant trijų sekcijų šviesoforus su rodyklėmis). Toks reguliavimas ir toliau liko buvusiose SSRS šalyse ir Lietuva vienintelė jo pirma atsisakė. Tai nori, kad vėl grįžtume prie rusų/ sovietų eismo reguliavimo? Su tokiu mąstymu tau tiktų teikti siūlymus rusijoje ar baltarusijoje. Neturi jokio supratimo apie Kelio ženklų ir signalų konvenciją bei pasaulinę praktiką.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Čia kaip suprantu dėl to, kad bent jau Vilniuje yra ir naujo, ir seno tipo šviesoforai. Jei liktų tik naujo, būtų aiškiau. Nes dabar prie vienų galima sukti kai nedega rodyklė, prie kitų lyg ne?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O ką siūlote keisti?
    Keisti šviesoforų įrengimo taisykles ir leisti sukti tik degant papildomai sekcijai, jei ji yra. Tie papildomi informaciniai skydai ties šviesoforais gerai rodo, kad visuomenė net per 3 metus neperprato šviesoforų veikimo „logikos“, kas reiškia, kad taisyklės aiškios tik jų kūrėjams, bet ne eiliniams vairuotojams.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O ką siūlote keisti?
    Konkrečiai ten turi būti izoliuotas pėsčiųjų/dviratininkų žalio šviesoforo ciklas. Kaip ir kai kuriose kitose vietose.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Minties ir Apkasų sankryžoje yra maža bėdelė: dėl laiduuumo turime tvirtą JD su bent 4 nudaužtais dvirAtininkais. Penkto dar nesimato statistikoje, bet neseniai pats buvau liudininkas kaip greitoji susirinko nuo kalno važiavusią paspirdukininkę, kurios nepraleido vairuotojas.
    O ką siūlote keisti?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Minties ir Apkasų sankryžoje yra maža bėdelė: dėl laiduuumo turime tvirtą JD su bent 4 nudaužtais dvirAtininkais. Penkto dar nesimato statistikoje, bet neseniai pats buvau liudininkas kaip greitoji susirinko nuo kalno važiavusią paspirdukininkę, kurios nepraleido vairuotojas.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Maalinauskas prieš kelis puslapius net video įmečiau su paaiškinimu kas skiriasi į tą pačią pastabą.

    Nuoroda
    Atsiprašau, buvau praleidęs tą video. Atsiimu komentarą.
    Džiugu kad bent kažkada ten dega raudona. Nes rimtai, kiek aš ten pėsčiom, kiek mašina, kiek dviračiu esu važiavęs, visada mačiau tik žalią.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Maalinauskas prieš kelis puslapius net video įmečiau su paaiškinimu kas skiriasi į tą pačią pastabą.

    Nuoroda

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
    Nuskambės šventvagiškai, bet kai kur tai tikrai pakeitus sekciją rodykle niekas nepasikeistų. Štai ši sankryža su Minties gatve, pavyzdžiui - kiek čia esu važiavęs, bet kokiu laiku ir iš bet kokios krypties, vis tiek visada dega arba papildoma sekcija, leidžianti sukti į dešinę, arba pagrindinis šviesoforo signalas, leidžiantis sukti į dešinę praleidus pėsčiuosius. Tai kuo čia ne rodyklė?

    https://www.google.com/maps/@54.7038...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Aš aiškiai durnas, nes visiškai nesuprantu, kodėl "tiesiog" nedaromos papildomos dešinio šviesoforo signalo sekcijos? Sankryžose, kuriose jos buvo įrengtos po žalių rodyklių panaikinimo, ir buvo tinkamai suprogramuotos, beveik nesijaučia skirtumo tarp to, kas buvo, ir to, kas yra dabar. Negi papildomos sekcijos pridėjimas gali reikšmingai kainuoti?
    Likusiose vietose Vilniuje nėra atskiros juostos į dešinę, o degant sekcijai, negali niekas blokuoti eismo toje juostoje.

    Saltoniškių Benkunskas kol kas nutraukė, o ten iš vis liks tik žiedas.

    O Mickevičiaus g. su sekcija nepagerėtų pralaidumas, nes nėra atskirų juostų iš kitų krypčių, kurios galėtų degti kartu. Tai ten matyt be esminių eismo pokyčių Žvėryne nelabai dabar yra pralaidesnių sprendinių.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
    Nu dar net rytų vokietijoje jų vis dar galima rasti, tai kaip ir nunulina argumentą

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
    Šiaip žinoma būtų pamatyti statistiką, kurios turbūt nerasim... kiek pėsčiųjų nukentėdavo, kai automobilis prie šviesoforinės sankryžos partrenkia pėsčiąjį, kai nestabteli praleisti, ir kiek įvykių būdavo jau pasukus į kairę arba dešinę? Nes bent vizualiai matyti dažnesni incidentai, kai automobilis jau pasukęs nepastebi pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Aš aiškiai durnas, nes visiškai nesuprantu, kodėl "tiesiog" nedaromos papildomos dešinio šviesoforo signalo sekcijos? Sankryžose, kuriose jos buvo įrengtos po žalių rodyklių panaikinimo, ir buvo tinkamai suprogramuotos, beveik nesijaučia skirtumo tarp to, kas buvo, ir to, kas yra dabar. Negi papildomos sekcijos pridėjimas gali reikšmingai kainuoti?
    Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Reikia planuoti, rengti projektą, jas įrenginėti... Gali užsitęst. Su rodyklėm paprasčiau - numeti Grindai ir per porą dienų užkabins.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Aš aiškiai durnas, nes visiškai nesuprantu, kodėl "tiesiog" nedaromos papildomos dešinio šviesoforo signalo sekcijos? Sankryžose, kuriose jos buvo įrengtos po žalių rodyklių panaikinimo, ir buvo tinkamai suprogramuotos, beveik nesijaučia skirtumo tarp to, kas buvo, ir to, kas yra dabar. Negi papildomos sekcijos pridėjimas gali reikšmingai kainuoti?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na tada bent jau galima suvokti paties neapykantos automobiliams priežastį... atkreipsim dėmesį diskusijose..
    O jei ir patį trankė ir pats trankiau? Abi pusės užbanins?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kol kas tik vieną (prieš jas panaikinant).
    Na tada bent jau galima suvokti paties neapykantos automobiliams priežastį... atkreipsim dėmesį diskusijose..

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kiek kartų patį jau nutrenkė einant per sankryžą su žalia rodykle?
    Kol kas tik vieną (prieš jas panaikinant).

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Įdomu, jeigu už kiekvieną žalią rodyklė Benkunskas būtų po vieną kartą nutrenktas automobilio, ar susimastytu, ar toliau darytu nesąmones?
    Kiek kartų patį jau nutrenkė einant per sankryžą su žalia rodykle?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Įdomu, jeigu už kiekvieną žalią rodyklė Benkunskas būtų po vieną kartą nutrenktas automobilio, ar susimastytu, ar toliau darytu nesąmones?

    Komentuoti:

Working...
X