Parašė 1252
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Skirtumas toks nuo lentelių, kad transporto priemonės pėsčiųjų/ dviratininkų eismą kerta tik pasukę į dešinę, be to - pėstiesiems ir dviratininkams žalias signalas uždegamas anksčiau, suteikiant pirmenybę. Su lentelėmis transporto priemonės dar kerta pėsčiųjų eismą prieš pasukdamos (skersine kryptimi).Paskutinis taisė dsanto; 2023.10.31, 01:28.
- 1 patinka
-
Bet tai koks čia skirtumas pėstiesiems/dviratininkams atsirado nuo paprastos žalios rodyklės, jei tas papildomas sekcijas visada išjungia, kai pėstieji/dviratininkai kerta gatvę? Prie žalios rodyklės irgi turi praleisti, bet visi žinom, koks „saugus“ ir „malonus“ tas malimasis su į dešinę sukančiais automobiliais (ypač dviratininkams). Kartais, kai lėčiau eini, tai tie „turintys praleisti“ vos ne pervažiuoti grasina stumdami savo snapus link kojų. Gaunasi tokia vos ne pusiau nereguliuojama perėja faktiškai, kai lyg ir turi tave praleisti, bet realiai dar ir prasibrauna į tarpą tarp pėsčiųjų, dviratininkų, lipa ant kojų ir pan.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Papildoma sekcija naudojama tam, kad būtų leidžiama papildomai sukti į dešinę per raudoną. Nieko praleisti tuomet nereikia.
Kai papildoma sekcija nedega, o dega žalias blynas, tai tas pats, kas jos nebūtų: sukant į dešinę reikia praleisti pėsčiuosius ir dviratininkus - lygiai taip pat, kaip esant šviesoforams be papildomų sekcijų.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.31, 01:05.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Papildoma sekcija naudojama tam, kad būtų leidžiama papildomai sukti į dešinę per raudoną. Nieko praleisti tuomet nereikia.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Gali būti. Tada nelabai suprantu, kaip ta sekcija naudojama. Yra sekcija, pvz., posūkiui į dešinę reguliuoti, bet ji, matyt, užsidega raudonai tik tada, kai reikia praleisti iš priekio į kairę važiuojančius ir žaliai, kai nereikia praleisti važiuojančių tiesiai ir į kairę. T. y., tos sekcijos visiškai nenaudojamos tam kad pėsčiųjų ir dviratininkų eismas nesikirstų su į dešinę sukančiųjų automobilių eismu.
Kai papildoma sekcija nedega, o dega žalias blynas, tai tas pats, kas jos nebūtų: sukant į dešinę reikia praleisti pėsčiuosius ir dviratininkus - lygiai taip pat, kaip esant šviesoforams be papildomų sekcijų.Parašė 1252 Rodyti pranešimąNes pėstiesiems ir dviratininkams užsidegus žaliai, automobilių vairuotojams sekcija nebešviečia nieko ir jie vadovaujasi „blynu“, kuris rodo žalią, leidžiančia važiuoti į dešinę, taip sukeliant nemalonias ir pavojingas situacijas.
Komentuoti:
-
Gali būti. Tada nelabai suprantu, kaip ta sekcija naudojama. Yra sekcija, pvz., posūkiui į dešinę reguliuoti, bet ji, matyt, užsidega raudonai tik tada, kai reikia praleisti iš priekio į kairę važiuojančius ir žaliai, kai nereikia praleisti važiuojančių tiesiai ir į kairę. T. y., tos sekcijos visiškai nenaudojamos tam kad pėsčiųjų ir dviratininkų eismas nesikirstų su į dešinę sukančiųjų automobilių eismu. Nes pėstiesiems ir dviratininkams užsidegus žaliai, automobilių vairuotojams sekcija nebešviečia nieko ir jie vadovaujasi „blynu“, kuris rodo žalią, leidžiančia važiuoti į dešinę, taip sukeliant nemalonias ir pavojingas situacijas.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Vienareikšmiškai kažką painiojate. Pėstiesiems ir dviratininkams žalia gali degti tik tuomet, kai transporto priemonėms dega žalias pagrindinis (papildoma sekcija išjungta). Tame ir esmė, kad degant sekcijai, posūkis apsaugotas. Bet jei nedegant, į dešinę galima sukti per žalią blyną.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.30, 22:39.
Komentuoti:
-
Vienareikšmiškai kažką painiojate. Pėstiesiems ir dviratininkams žalia gali degti tik tuomet, kai transporto priemonėms dega žalias pagrindinis (papildoma sekcija išjungta). Tame ir esmė, kad degant sekcijai, posūkis apsaugotas. Bet jei nedegant, į dešinę galima sukti per žalią blyną.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Bėda ta, kad kai pėstiesiems ir dviratininkams šviečia žalia, daugelis tų sekcijų taip pat sėkmingai šviečia žaliai. Ir čia ne šiaip kažkokiuose užkampiuose, bet, pvz., prie Taikos pr. daugelyje vietų, įskaitant sankryžoje su Kauno gatve. Iš esmės visur ir visada reikia Klaipėdoje nuolat žvalgytis, ar neparlekia automobilis – net jei tau dega žalia.
Komentuoti:
-
Bėda ta, kad kai pėstiesiems ir dviratininkams šviečia žalia, daugelis tų sekcijų taip pat sėkmingai šviečia žaliai. Ir čia ne šiaip kažkokiuose užkampiuose, bet, pvz., prie Taikos pr. daugelyje vietų, įskaitant sankryžoje su Kauno gatve. Iš esmės visur ir visada reikia Klaipėdoje nuolat žvalgytis, ar neparlekia automobilis – net jei tau dega žalia.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.30, 20:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip pat ir posūkyje iš Pilies g. į Minijos g., lentelę pakeitus į šviečiančią sekciją, pralaidumas buvo žymiai padidėjęs.Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.
Komentuoti:
-
Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.Parašė John Rodyti pranešimąKlaipėda bandys eiti į karą su kamščiais, nors jis jau seniai pralaimėtas, dar kažkada ~1950s-1960s. Na bet debilai mokosi iš savo klaidų. Gaila tik kad eigoje bus prašikta daug pinigų ir laiko, pakol bus susigaudyta, kad rekia normaliai vystyti VT.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Klaipėda bandys eiti į karą su kamščiais, nors jis jau seniai pralaimėtas, dar kažkada ~1950s-1960s. Na bet debilai mokosi iš savo klaidų. Gaila tik kad eigoje bus prašikta daug pinigų ir laiko, pakol bus susigaudyta, kad rekia normaliai vystyti VT.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Delfi.lt 2023.10.30
Klaipėda imasi priemonių spūstims mažinti – eismo situacija stebima ir dronais, numatomi pokyčiai sankryžose
Klaipėdoje taip pat imtasi iniciatyvos sankryžose atstatyti daugiau žaliųjų rodyklių. Transporto specialistams pavesta per artimiausią mėnesį atlikti papildomą analizę ir pateikti vertinimui sankryžas, kuriose būtų tikslinga įrengti žalias rodykles.
Ar galima įrengti tokias rodykles, leidžiančias sukti į dešinę nelaukiant žalio šviesoforo signalo, galutinį sprendimą priima Susisiekimo ministerijai pavaldi viešoji įstaiga Transporto kompetencijų agentūra.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...36645#cxrecs_s
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojant Žirmūnų g. nuo centro ir sukant į kairę Minties g. (taip pat ir nuo Šiaurės miestelio važiuojant link Šilo tilto) tuo metu pėstiesiems dega draudžiamas signalas. Toje sankryžoje vienintelis atvejis, kuomet kertasi automobilių ir pėsčiųjų srautai - sukant į dešinę.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gal jūs kažką kitą turite galvoje?
Tuomet reiškia, kad dviratininkas važiavo per raudoną.
Komentuoti:
-
Aš važiavau iš paskos "per raudoną"Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Minimoje sankryžoje automobiliams sukant į kairę jie nekerta jokių pėsčiųjų/dviratininkų srautų. Kažkas važiavo per raudoną.
https://maps.app.goo.gl/Lbaj1LMJ2Mzi2YWT9
https://maps.app.goo.gl/xfZyLKiECdNvLkwn8
Gal jūs kažką kitą turite galvoje?
P.S. nesakau, kad vairuotojai neturi praleisti pėsčiųjų. Jis ir praleido.
Komentuoti:
-
Minimoje sankryžoje automobiliams sukant į kairę jie nekerta jokių pėsčiųjų/dviratininkų srautų. Kažkas važiavo per raudoną.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tiesa, tai buvo į kairę, bet kuo skiriasi pagal rodyklę į dešinę?
Komentuoti:
-
Neveikia, nes dabar kai kurie paspirtukai ir dviračiai važiuoja greičiau nei automobiliai leistinu greičiu.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąTai su žalia lentele irgi galima buvo sustoti ir apsidairyti, bes visi rėkė kad tai neveikia. O čia jau to užtenka?
Kaip tik vakar automobilis link Minties g. vos neužkirto paspirtuko (bet visgi suspėjo sustabdyti, nes greitis sukant minimalus), kuris lėkė Žirmūnų g. dvirtakiu-šaligatviu maždaug 50-60 km/h greičiu (vizualiai lenkė visus važiuojančius gatve automobilius).
Tiesa, tai buvo į kairę, bet kuo skiriasi pagal rodyklę į dešinę?
Komentuoti:
-
Tai su žalia lentele irgi galima buvo sustoti ir apsidairyti, bes visi rėkė kad tai neveikia. O čia jau to užtenka?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tokiu atveju visada reikia sustoti ir apsidairyti, ar niekas neatvažiuoja. Problemas kelia skubėjimas ir nežiūrėjimas kitų esimo dalyvių, o ne dviračių takai.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąSkersai važiuojančius dviratininkus žymiai lengviau pastebėt, nei kai reikia per peti žiūrėt ar ne atlekia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na manęs viena vairuotoja vos nenumušė tiesiog einančio perėja toje vietoje, kur paveiksliuke apibrėžta raudonai. Kadangi buvo žalia lentelė, tai labai jau žiūrėjo į dešinę, o į kairę, iš kur aš ėjau - ne.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Skersai važiuojančius dviratininkus žymiai lengviau pastebėt, nei kai reikia per peti žiūrėt ar ne atlekia.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Sukant į dešinę be lentelės reikia praleisti tik lygiagretų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą. Sukant per lentelę, reikia praleisti pėsčiųjų ir dviratininkų eismą skersine kryptimi. O toks susidūrimas žymiai pavojingesnis, ypač su dviratininkais.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąDabar kai atsirado daug dviračių taku ir galima važiuoti per sankryža nenulipus tapo kur kas pavojingiau sukt i dešine per žalia signala nei kai buvo su žalia lentelė.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Leidimas važiuoti per raudoną, kai nėra eismo, turbūt irgi.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąkad lentelė su žalia rodykle nesukelia jokio pavojaus eismo saugai.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: