Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1252
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Papildoma sekcija naudojama tam, kad būtų leidžiama papildomai sukti į dešinę per raudoną. Nieko praleisti tuomet nereikia.

    Kai papildoma sekcija nedega, o dega žalias blynas, tai tas pats, kas jos nebūtų: sukant į dešinę reikia praleisti pėsčiuosius ir dviratininkus - lygiai taip pat, kaip esant šviesoforams be papildomų sekcijų.
    Bet tai koks čia skirtumas pėstiesiems/dviratininkams atsirado nuo paprastos žalios rodyklės, jei tas papildomas sekcijas visada išjungia, kai pėstieji/dviratininkai kerta gatvę? Prie žalios rodyklės irgi turi praleisti, bet visi žinom, koks „saugus“ ir „malonus“ tas malimasis su į dešinę sukančiais automobiliais (ypač dviratininkams). Kartais, kai lėčiau eini, tai tie „turintys praleisti“ vos ne pervažiuoti grasina stumdami savo snapus link kojų. Gaunasi tokia vos ne pusiau nereguliuojama perėja faktiškai, kai lyg ir turi tave praleisti, bet realiai dar ir prasibrauna į tarpą tarp pėsčiųjų, dviratininkų, lipa ant kojų ir pan.
    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.31, 00:05.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Gali būti. Tada nelabai suprantu, kaip ta sekcija naudojama. Yra sekcija, pvz., posūkiui į dešinę reguliuoti, bet ji, matyt, užsidega raudonai tik tada, kai reikia praleisti iš priekio į kairę važiuojančius ir žaliai, kai nereikia praleisti važiuojančių tiesiai ir į kairę. T. y., tos sekcijos visiškai nenaudojamos tam kad pėsčiųjų ir dviratininkų eismas nesikirstų su į dešinę sukančiųjų automobilių eismu.
    Papildoma sekcija naudojama tam, kad būtų leidžiama papildomai sukti į dešinę per raudoną. Nieko praleisti tuomet nereikia.

    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Nes pėstiesiems ir dviratininkams užsidegus žaliai, automobilių vairuotojams sekcija nebešviečia nieko ir jie vadovaujasi „blynu“, kuris rodo žalią, leidžiančia važiuoti į dešinę, taip sukeliant nemalonias ir pavojingas situacijas.
    Kai papildoma sekcija nedega, o dega žalias blynas, tai tas pats, kas jos nebūtų: sukant į dešinę reikia praleisti pėsčiuosius ir dviratininkus - lygiai taip pat, kaip esant šviesoforams be papildomų sekcijų.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Vienareikšmiškai kažką painiojate. Pėstiesiems ir dviratininkams žalia gali degti tik tuomet, kai transporto priemonėms dega žalias pagrindinis (papildoma sekcija išjungta). Tame ir esmė, kad degant sekcijai, posūkis apsaugotas. Bet jei nedegant, į dešinę galima sukti per žalią blyną.
    Gali būti. Tada nelabai suprantu, kaip ta sekcija naudojama. Yra sekcija, pvz., posūkiui į dešinę reguliuoti, bet ji, matyt, užsidega raudonai tik tada, kai reikia praleisti iš priekio į kairę važiuojančius ir žaliai, kai nereikia praleisti važiuojančių tiesiai ir į kairę. T. y., tos sekcijos visiškai nenaudojamos tam kad pėsčiųjų ir dviratininkų eismas nesikirstų su į dešinę sukančiųjų automobilių eismu. Nes pėstiesiems ir dviratininkams užsidegus žaliai, automobilių vairuotojams sekcija nebešviečia nieko ir jie vadovaujasi „blynu“, kuris rodo žalią, leidžiančia važiuoti į dešinę, taip sukeliant nemalonias ir pavojingas situacijas.
    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.30, 21:39.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Bėda ta, kad kai pėstiesiems ir dviratininkams šviečia žalia, daugelis tų sekcijų taip pat sėkmingai šviečia žaliai. Ir čia ne šiaip kažkokiuose užkampiuose, bet, pvz., prie Taikos pr. daugelyje vietų, įskaitant sankryžoje su Kauno gatve. Iš esmės visur ir visada reikia Klaipėdoje nuolat žvalgytis, ar neparlekia automobilis – net jei tau dega žalia.
    Vienareikšmiškai kažką painiojate. Pėstiesiems ir dviratininkams žalia gali degti tik tuomet, kai transporto priemonėms dega žalias pagrindinis (papildoma sekcija išjungta). Tame ir esmė, kad degant sekcijai, posūkis apsaugotas. Bet jei nedegant, į dešinę galima sukti per žalią blyną.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.
    Bėda ta, kad kai pėstiesiems ir dviratininkams šviečia žalia, daugelis tų sekcijų taip pat sėkmingai šviečia žaliai. Ir čia ne šiaip kažkokiuose užkampiuose, bet, pvz., prie Taikos pr. daugelyje vietų, įskaitant sankryžoje su Kauno gatve. Iš esmės visur ir visada reikia Klaipėdoje nuolat žvalgytis, ar neparlekia automobilis – net jei tau dega žalia.
    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.30, 19:42.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.
    Taip pat ir posūkyje iš Pilies g. į Minijos g., lentelę pakeitus į šviečiančią sekciją, pralaidumas buvo žymiai padidėjęs.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Klaipėda bandys eiti į karą su kamščiais, nors jis jau seniai pralaimėtas, dar kažkada ~1950s-1960s. Na bet debilai mokosi iš savo klaidų. Gaila tik kad eigoje bus prašikta daug pinigų ir laiko, pakol bus susigaudyta, kad rekia normaliai vystyti VT.
    Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Klaipėda bandys eiti į karą su kamščiais, nors jis jau seniai pralaimėtas, dar kažkada ~1950s-1960s. Na bet debilai mokosi iš savo klaidų. Gaila tik kad eigoje bus prašikta daug pinigų ir laiko, pakol bus susigaudyta, kad rekia normaliai vystyti VT.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Delfi.lt 2023.10.30
    Klaipėda imasi priemonių spūstims mažinti – eismo situacija stebima ir dronais, numatomi pokyčiai sankryžose
    Klaipėdoje taip pat imtasi iniciatyvos sankryžose atstatyti daugiau žaliųjų rodyklių. Transporto specialistams pavesta per artimiausią mėnesį atlikti papildomą analizę ir pateikti vertinimui sankryžas, kuriose būtų tikslinga įrengti žalias rodykles.
    Ar galima įrengti tokias rodykles, leidžiančias sukti į dešinę nelaukiant žalio šviesoforo signalo, galutinį sprendimą priima Susisiekimo ministerijai pavaldi viešoji įstaiga Transporto kompetencijų agentūra.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...36645#cxrecs_s

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Gal jūs kažką kitą turite galvoje?
    Važiuojant Žirmūnų g. nuo centro ir sukant į kairę Minties g. (taip pat ir nuo Šiaurės miestelio važiuojant link Šilo tilto) tuo metu pėstiesiems dega draudžiamas signalas. Toje sankryžoje vienintelis atvejis, kuomet kertasi automobilių ir pėsčiųjų srautai - sukant į dešinę.

    Tuomet reiškia, kad dviratininkas važiavo per raudoną.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Minimoje sankryžoje automobiliams sukant į kairę jie nekerta jokių pėsčiųjų/dviratininkų srautų. Kažkas važiavo per raudoną.
    Aš važiavau iš paskos "per raudoną"

    https://maps.app.goo.gl/Lbaj1LMJ2Mzi2YWT9
    https://maps.app.goo.gl/xfZyLKiECdNvLkwn8

    Gal jūs kažką kitą turite galvoje?

    P.S. nesakau, kad vairuotojai neturi praleisti pėsčiųjų. Jis ir praleido.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tiesa, tai buvo į kairę, bet kuo skiriasi pagal rodyklę į dešinę?
    Minimoje sankryžoje automobiliams sukant į kairę jie nekerta jokių pėsčiųjų/dviratininkų srautų. Kažkas važiavo per raudoną.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Tai su žalia lentele irgi galima buvo sustoti ir apsidairyti, bes visi rėkė kad tai neveikia. O čia jau to užtenka?
    Neveikia, nes dabar kai kurie paspirtukai ir dviračiai važiuoja greičiau nei automobiliai leistinu greičiu.
    Kaip tik vakar automobilis link Minties g. vos neužkirto paspirtuko (bet visgi suspėjo sustabdyti, nes greitis sukant minimalus), kuris lėkė Žirmūnų g. dvirtakiu-šaligatviu maždaug 50-60 km/h greičiu (vizualiai lenkė visus važiuojančius gatve automobilius).
    Tiesa, tai buvo į kairę, bet kuo skiriasi pagal rodyklę į dešinę?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Tai su žalia lentele irgi galima buvo sustoti ir apsidairyti, bes visi rėkė kad tai neveikia. O čia jau to užtenka?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Skersai važiuojančius dviratininkus žymiai lengviau pastebėt, nei kai reikia per peti žiūrėt ar ne atlekia.
    Tokiu atveju visada reikia sustoti ir apsidairyti, ar niekas neatvažiuoja. Problemas kelia skubėjimas ir nežiūrėjimas kitų esimo dalyvių, o ne dviračių takai.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na manęs viena vairuotoja vos nenumušė tiesiog einančio perėja toje vietoje, kur paveiksliuke apibrėžta raudonai. Kadangi buvo žalia lentelė, tai labai jau žiūrėjo į dešinę, o į kairę, iš kur aš ėjau - ne.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Skersai važiuojančius dviratininkus žymiai lengviau pastebėt, nei kai reikia per peti žiūrėt ar ne atlekia.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Dabar kai atsirado daug dviračių taku ir galima važiuoti per sankryža nenulipus tapo kur kas pavojingiau sukt i dešine per žalia signala nei kai buvo su žalia lentelė.
    Sukant į dešinę be lentelės reikia praleisti tik lygiagretų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą. Sukant per lentelę, reikia praleisti pėsčiųjų ir dviratininkų eismą skersine kryptimi. O toks susidūrimas žymiai pavojingesnis, ypač su dviratininkais.

    Click image for larger version

Name:	image_36579.jpg
Views:	591
Size:	16,5 kB
ID:	2080156

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    kad lentelė su žalia rodykle nesukelia jokio pavojaus eismo saugai.
    Leidimas važiuoti per raudoną, kai nėra eismo, turbūt irgi.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Tiesiog ne visi moka suprasti.
    kad lentelė su žalia rodykle nesukelia jokio pavojaus eismo saugai.

    Komentuoti:

Working...
X