Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Paskutinis taisė 1252; 2023.10.31, 00:05.
- 2 patinka
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Gali būti. Tada nelabai suprantu, kaip ta sekcija naudojama. Yra sekcija, pvz., posūkiui į dešinę reguliuoti, bet ji, matyt, užsidega raudonai tik tada, kai reikia praleisti iš priekio į kairę važiuojančius ir žaliai, kai nereikia praleisti važiuojančių tiesiai ir į kairę. T. y., tos sekcijos visiškai nenaudojamos tam kad pėsčiųjų ir dviratininkų eismas nesikirstų su į dešinę sukančiųjų automobilių eismu.
Parašė 1252 Rodyti pranešimąNes pėstiesiems ir dviratininkams užsidegus žaliai, automobilių vairuotojams sekcija nebešviečia nieko ir jie vadovaujasi „blynu“, kuris rodo žalią, leidžiančia važiuoti į dešinę, taip sukeliant nemalonias ir pavojingas situacijas.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Vienareikšmiškai kažką painiojate. Pėstiesiems ir dviratininkams žalia gali degti tik tuomet, kai transporto priemonėms dega žalias pagrindinis (papildoma sekcija išjungta). Tame ir esmė, kad degant sekcijai, posūkis apsaugotas. Bet jei nedegant, į dešinę galima sukti per žalią blyną.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.30, 21:39.
Komentuoti:
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Bėda ta, kad kai pėstiesiems ir dviratininkams šviečia žalia, daugelis tų sekcijų taip pat sėkmingai šviečia žaliai. Ir čia ne šiaip kažkokiuose užkampiuose, bet, pvz., prie Taikos pr. daugelyje vietų, įskaitant sankryžoje su Kauno gatve. Iš esmės visur ir visada reikia Klaipėdoje nuolat žvalgytis, ar neparlekia automobilis – net jei tau dega žalia.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.30, 19:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKlaipėda bandys eiti į karą su kamščiais, nors jis jau seniai pralaimėtas, dar kažkada ~1950s-1960s. Na bet debilai mokosi iš savo klaidų. Gaila tik kad eigoje bus prašikta daug pinigų ir laiko, pakol bus susigaudyta, kad rekia normaliai vystyti VT.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Klaipėda bandys eiti į karą su kamščiais, nors jis jau seniai pralaimėtas, dar kažkada ~1950s-1960s. Na bet debilai mokosi iš savo klaidų. Gaila tik kad eigoje bus prašikta daug pinigų ir laiko, pakol bus susigaudyta, kad rekia normaliai vystyti VT.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Delfi.lt 2023.10.30
Klaipėda imasi priemonių spūstims mažinti – eismo situacija stebima ir dronais, numatomi pokyčiai sankryžose
Klaipėdoje taip pat imtasi iniciatyvos sankryžose atstatyti daugiau žaliųjų rodyklių. Transporto specialistams pavesta per artimiausią mėnesį atlikti papildomą analizę ir pateikti vertinimui sankryžas, kuriose būtų tikslinga įrengti žalias rodykles.
Ar galima įrengti tokias rodykles, leidžiančias sukti į dešinę nelaukiant žalio šviesoforo signalo, galutinį sprendimą priima Susisiekimo ministerijai pavaldi viešoji įstaiga Transporto kompetencijų agentūra.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...36645#cxrecs_s
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Gal jūs kažką kitą turite galvoje?
Tuomet reiškia, kad dviratininkas važiavo per raudoną.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Minimoje sankryžoje automobiliams sukant į kairę jie nekerta jokių pėsčiųjų/dviratininkų srautų. Kažkas važiavo per raudoną.
https://maps.app.goo.gl/Lbaj1LMJ2Mzi2YWT9
https://maps.app.goo.gl/xfZyLKiECdNvLkwn8
Gal jūs kažką kitą turite galvoje?
P.S. nesakau, kad vairuotojai neturi praleisti pėsčiųjų. Jis ir praleido.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tiesa, tai buvo į kairę, bet kuo skiriasi pagal rodyklę į dešinę?
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąTai su žalia lentele irgi galima buvo sustoti ir apsidairyti, bes visi rėkė kad tai neveikia. O čia jau to užtenka?
Kaip tik vakar automobilis link Minties g. vos neužkirto paspirtuko (bet visgi suspėjo sustabdyti, nes greitis sukant minimalus), kuris lėkė Žirmūnų g. dvirtakiu-šaligatviu maždaug 50-60 km/h greičiu (vizualiai lenkė visus važiuojančius gatve automobilius).
Tiesa, tai buvo į kairę, bet kuo skiriasi pagal rodyklę į dešinę?
Komentuoti:
-
Tai su žalia lentele irgi galima buvo sustoti ir apsidairyti, bes visi rėkė kad tai neveikia. O čia jau to užtenka?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąSkersai važiuojančius dviratininkus žymiai lengviau pastebėt, nei kai reikia per peti žiūrėt ar ne atlekia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na manęs viena vairuotoja vos nenumušė tiesiog einančio perėja toje vietoje, kur paveiksliuke apibrėžta raudonai. Kadangi buvo žalia lentelė, tai labai jau žiūrėjo į dešinę, o į kairę, iš kur aš ėjau - ne.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Skersai važiuojančius dviratininkus žymiai lengviau pastebėt, nei kai reikia per peti žiūrėt ar ne atlekia.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąDabar kai atsirado daug dviračių taku ir galima važiuoti per sankryža nenulipus tapo kur kas pavojingiau sukt i dešine per žalia signala nei kai buvo su žalia lentelė.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąkad lentelė su žalia rodykle nesukelia jokio pavojaus eismo saugai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTiesiog ne visi moka suprasti.
Komentuoti:
Komentuoti: