Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Įdomu, jeigu už kiekvieną žalią rodyklė Benkunskas būtų po vieną kartą nutrenktas automobilio, ar susimastytu, ar toliau darytu nesąmones?
- 11 patinka
-
Parašė Žurnalistai-kopijuotojaiPo metų į Vilnių sugrąžinta daugiau nei 100 rodyklių
Šaltinis: TKA (visų miestų lentelė ir su 2023m.)
Turėjo likti tik nestandartinėse vietose, o kitur iki rekonstrukcijos kur adekvatu įrengti papildomas sekcijas.
Šiaip įdomu kodėl Jasinskio g. neperdaro į dedikuotas juostas viena tiesiai ir viena į dešinę. Jeigu troleibusai geba apvažiuoti antra juosta, o didžioji visos dienos srauto dalis pagal Judu srautų žemėlapius suka į dešinę. Nebent ten koks ryto pikas pagrinde link Pamėnkalnio g. vyksta. Jei nerekonstruos kartu su Kudirkos g. tai keista, kad TKA patvirtino tą vietą.
Įdomu kokias naujas vietas VMS siūlo ar judrias pėsčiųjų, ar dar kokias nestandartines sugalvojo. Nes jei lieps įrengt sekcijas tai turbūt gerai, kad atnaujins kokią užsilikusią spragą.Paskutinis taisė Riedis; 2023.11.16, 05:19.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Į Vilniaus gatves sugrįš žalios rodyklės: jų bus dar daugiau
https://madeinvilnius.lt/transportas...s-dar-daugiau/
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKol Benkunskas šneka, Klaipėda bando imtis veiksmų
Klaipėdoje nori grąžinti žaliąsias rodykles: atsirastų ne tik centre
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...centre-1148075
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Kol Benkunskas šneka, Klaipėda bando imtis veiksmų
Klaipėdoje nori grąžinti žaliąsias rodykles: atsirastų ne tik centre
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...centre-1148075
Klaipėdos savivaldybė Transporto kompetencijų agentūrai pateikė prašymą grąžinti vadinamąsias žaliąsias rodykles į beveik 20 uostamiesčio sankryžų. Vilniaus transportininkai atsakymą žada pateikti po savaitės.
<...>
Šilutės plente prašoma sugrąžinti vadinamąsias žaliąsias rodykles, leidžiančias sukti į dešinę, trijose sankryžose – ties Vingio gatve, ties Statybininkų prospektu ir Debreceno gatve.
Lentelę norima pakabinti Priestočio ir S. Nėries gatvių sankryžoje.
Smiltelės gatvės sankryžose su Vingio, Laukininkų ir Reikjaviko gatvėmis taip pat prašoma posūkį į dešinę leidžiančių lentelių.
Iš Taikos prospekto prašoma lentelių sankryžose su Smiltelės, Kauno ir Rūtų gatvėmis.
Herkaus Manto gatvėje galėtų būti sugrąžintos net keturios lentelės – sukant į Liepų gatvę, S. Daukanto, J. Janonio ir Parko gatves.
Lentelių, leidžiančių sukti į dešinę, prašoma Šiaurės prospekto ir Kretingos gatvės sankryžoje. Toliau važiuojant Kretingos gatve, lentelė praverstų sankryžoje su Panevėžio gatve.
Kamšatis mažinti galima būtų taip pat Joniškės ir Mokyklos gatvių sankryžoje.
Į sąrašą įtraukta ir Liepų–Artojų gatvių sankryža. Danės gatvėje taip pat galėtų atsirasti tokia lentelė ties sankryža su Herkaus Manto gatve.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai kad žalios rodyklės yra nebegaliojančios. Vis tiek niekas negalės per raudoną sukti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad žalios rodyklės yra nebegaliojančios. Vis tiek niekas negalės per raudoną sukti.
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Pilnatis? Kažkokios iškreiptos kraugeriškos mintys pas tamsta. Susiaurėjo protas visiškaiNiekas nedaužo kupetom tavo pėsčiųjų. 100 metų eismas taip vyksta ir visi senai prisitaikė prie to. Gerinti eismą reikia mažinant automobilių skaičių ir statant modernų VT, o ne rėkiant dėl nesusiaurinto prospekto. Gali neatrašinėti. Neįdomi siauruko nuomonė
Automobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Taigi sunku, kai protėvių patirtys šaukiaPavakarys, rasota žolė ir siauras, siauras takelis per pievą link pirties pamiškėje.
o jei rimčiau, tai keistas toks aklas radikalizmas. Jei kažkas nepatinka, tai siūlyk geresnes alternatyvas, geresnį eismo organizavimą, VT platų pasirinkimą. Tiesiog bukai bandant pakenkti vienai sričiai, kitos patrauklesne nepadarysi, tik supriešinsi visus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Pilnatis? Kažkokios iškreiptos kraugeriškos mintys pas tamsta. Susiaurėjo protas visiškaiNiekas nedaužo kupetom tavo pėsčiųjų. 100 metų eismas taip vyksta ir visi senai prisitaikė prie to. Gerinti eismą reikia mažinant automobilių skaičių ir statant modernų VT, o ne rėkiant dėl nesusiaurinto prospekto. Gali neatrašinėti. Neįdomi siauruko nuomonė
Pavakarys, rasota žolė ir siauras, siauras takelis per pievą link pirties pamiškėje.
o jei rimčiau, tai keistas toks aklas radikalizmas. Jei kažkas nepatinka, tai siūlyk geresnes alternatyvas, geresnį eismo organizavimą, VT platų pasirinkimą. Tiesiog bukai bandant pakenkti vienai sričiai, kitos patrauklesne nepadarysi, tik supriešinsi visus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMldc meras. 6 metrų pločio juostos ir kėglių daužymas net nepristabdžius važiuojant per žalią rodyklę. Pralaidumas svarbiausia.
Įdomu, ar tuo pačiu bus trumpinamos pėsčiųjų fazės bei naikinamos perėjos, keturšalėse sankryžose paliekant max dvi vietoje keturių?Niekas nedaužo kupetom tavo pėsčiųjų. 100 metų eismas taip vyksta ir visi senai prisitaikė prie to. Gerinti eismą reikia mažinant automobilių skaičių ir statant modernų VT, o ne rėkiant dėl nesusiaurinto prospekto. Gali neatrašinėti. Neįdomi siauruko nuomonė
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Mldc meras. 6 metrų pločio juostos ir kėglių daužymas net nepristabdžius važiuojant per žalią rodyklę. Pralaidumas svarbiausia.
Įdomu, ar tuo pačiu bus trumpinamos pėsčiųjų fazės bei naikinamos perėjos, keturšalėse sankryžose paliekant max dvi vietoje keturių?
- 19 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąMinijos g. ir Baltijos pr. sankryžos posūkyje iš Minijos g. į uosto pusę turbūt vienintelė vieta, kur yra tokie atskiri dešiniojo posūkio šviesoforai.
Įdomu, kuris dešiniojo posūkio reguliavimo būdas užtikrintų ilgesnį žalios šviesos laiką pėstiesiems - atskiras dešiniojo posūkio šviesoforas, šviečianti sekcija ar lentelė su rodykle?
Komentuoti:
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąNet nežinau, kur toks Klaipėdoje yra. Reikės paieškot. Bet nenustebčiau, jei išvis tokio nėra, jei intensyviausio pėsčiųjų ir dviratininkų eismo vietose nėra trijų sekcijų šviesoforų.
Įdomu, kuris dešiniojo posūkio reguliavimo būdas užtikrintų ilgesnį žalios šviesos laiką pėstiesiems - atskiras dešiniojo posūkio šviesoforas, šviečianti sekcija ar lentelė su rodykle?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Tai nesiūlau sekcijos naikint. Kaip tik siūlau ją naudot, t. y., einant pėstiesiems per perėją, įjungti raudoną rodyklę automobiliams sukantiems į dešinę, o ne tą sekciją išjunginėt.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąŠviečiant sekcijai dešinysis posūkis yra netgi saugesnis, nei šviečiant tik žaliam blynui, tad nelabai aišku kur čia problema? Nuėmus sekciją saugumas nepadidės, bet sumažės transporto pralaidumas.
Komentuoti:
-
Parašė 1252 Rodyti pranešimąBet šiaip tai, mano nuomone, neturėtų, vardan švento pralaidumo, tokiu sekcijų reguliavimu būti aukojamas kitų eismo dalyvių patogumas ir saugumas. Ar aš čia labai įsifantazuoju, kad man nepatinka maltis su į dešinę sukančiais automobiliais, kertant perėjas/pervažas?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.
Vilniaus centre, kuris 2023 metais prasideda kažkur ties Žalgirio-Kalvarijų - naudinga. Padeda 1G važiuot.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2023.10.30
Klaipėda imasi priemonių spūstims mažinti – eismo situacija stebima ir dronais, numatomi pokyčiai sankryžose
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Skirtumas toks nuo lentelių, kad transporto priemonės pėsčiųjų/ dviratininkų eismą kerta tik sukdamos į dešinę, be to - pėstiesiems ir dviratininkams žalias signalas uždegamas anksčiau, suteikiant pirmenybę. Su lentelėmis transporto priemonės dar kerta pėsčiųjų eismą prieš pasukdamos (skersine kryptimi).
Na, saugumo tai, be abejo, prideda. Bet šiaip tai, mano nuomone, neturėtų, vardan švento pralaidumo, tokiu sekcijų reguliavimu būti aukojamas kitų eismo dalyvių patogumas ir saugumas. Ar aš čia labai įsifantazuoju, kad man nepatinka maltis su į dešinę sukančiais automobiliais, kertant perėjas/pervažas?
Komentuoti:
Komentuoti: