Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai toks ir buvo scenarijus ir terminas savivaldybėms buvo nurodytas susitvarkyti sankryžas. Dar optimistai čia forume įrodinėjo, kad laiko duota sočiai. O įvyko, kaip ir prognozavau - nieko nedarė, o suėjus terminui drabstėsi šūdais.
    Tai Vilniaus kontekste daugmaž tai ir įvyko, gal tik ne visiem patinka tas leidžiamas signalas kartu su dešinėje leidžiamu pėstiesiems. Į buvusias vietas ir intesyvias sankryžas negrįžo su pavienėm išimtim be intesyvaus pėsčiųjų eismo. Taisyklės neleidžia.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na kažkaip čia pas mus keistai, valstybinės institucijos bendrauja. Kad viena kitą pajudint reik sukurt problemą ir tada jau kažkaip vyniotis. Ar tiesiai įpareigoti rekonstruoti šviesoforus misija neįmanoma? Ar dabar kokiems išblėsusiems šviesoforams pakeisti reikės į KET taisykles įrašyti kokią pataisą, kad jos neįvykdžius tektų išmontuoti
    Čia reikėtų pasidomėti valdžios pasiskirstymais ir kas yra valstybinės institucijos.
    Šiaip savivaldybės yra kaip ir nepriklausomi valdžios organai. Vyriausybė, parlamentas ar kt., reguliuoti jas gali tik per įstatymus ir poįstatiminius aktus, kurių savivaldybės privalo laikytis. Šiaip kažkas parašyti (juo labiau kokia TKA) el. paštu laiško ir pasakyti: turite lenteles pakeisti į papildomas sekcijas - negali ir niekas neprivalo to vykdyti.
    Taigi reguliavimas taip ir vyksta, kad buvo pakeisti norminiai dokumentai uždraudžiant vienas iš eismo reguliavimo priemonių ir numatant pereinamąjį terminą, per kurį gatvių ar kelių savininkai, turi tas priemones demontuoti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Būtų išnykę, tačiau kaip įpareigoti savivaldybes, kad jos pasijudintų ir imtų kažką modernizuoti, keisti ir t.t. ? TKA už savivaldybes gi neatliks šio darbo, o jei pastarosioms nieko nereikia, nes skardos gabalai "puikiai veikia" - nėra kitokios išeities. Todėl ir buvo pakeistos taisyklės ir duotas pereinamas terminas, kad savivaldybės priimtų sprendimus ir atliktų darbus.
    Na kažkaip čia pas mus keistai, valstybinės institucijos bendrauja. Kad viena kitą pajudint reik sukurt problemą ir tada jau kažkaip vyniotis. Ar tiesiai įpareigoti rekonstruoti šviesoforus misija neįmanoma? Ar dabar kokiems išblėsusiems šviesoforams pakeisti reikės į KET taisykles įrašyti kokią pataisą, kad jos neįvykdžius tektų išmontuoti

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Transporto kompetencijų agentūra (TKA), atsakinga už eismo saugos valdymą, nurodo, jog atsisakant žaliųjų lentelių buvo siekiama modernizuoti eismo valdymą.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...esnis-96218107

    O tiesiog modernizuojant eismo valdymą nebūtų lentelės natūraliai išnykę?
    Tai toks ir buvo scenarijus ir terminas savivaldybėms buvo nurodytas susitvarkyti sankryžas. Dar optimistai čia forume įrodinėjo, kad laiko duota sočiai. O įvyko, kaip ir prognozavau - nieko nedarė, o suėjus terminui drabstėsi šūdais.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.27, 12:54.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Transporto kompetencijų agentūra (TKA), atsakinga už eismo saugos valdymą, nurodo, jog atsisakant žaliųjų lentelių buvo siekiama modernizuoti eismo valdymą.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...esnis-96218107

    O tiesiog modernizuojant eismo valdymą nebūtų lentelės natūraliai išnykę?
    Būtų išnykę, tačiau kaip įpareigoti savivaldybes, kad jos pasijudintų ir imtų kažką modernizuoti, keisti ir t.t. ? TKA už savivaldybes gi neatliks šio darbo, o jei pastarosioms nieko nereikia, nes skardos gabalai "puikiai veikia" - nėra kitokios išeities. Todėl ir buvo pakeistos taisyklės ir duotas pereinamas terminas, kad savivaldybės priimtų sprendimus ir atliktų darbus.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Na bet tai kaip suprantu jos grąžinamos iki tol, kol susijusios sankryžos nebus atnaujintos, kada lentelės bus pakeistos atskiru signalu? Laikinas sprendimas, viskas OK.

    Komentuoti:


  • digital
    replied

    Po tokių svarstymų, kaip nurodoma TKA svetainėje, jau priimti sprendimai visoje Lietuvoje grąžinti 193 rodykles. Iš jų Vilniuje – 31. Palyginimui, Klaipėdoje – 35, Kaune – tik 6.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Transporto kompetencijų agentūra (TKA), atsakinga už eismo saugos valdymą, nurodo, jog atsisakant žaliųjų lentelių buvo siekiama modernizuoti eismo valdymą.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...esnis-96218107

    O tiesiog modernizuojant eismo valdymą nebūtų lentelės natūraliai išnykę?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Idiotai.



    Teisingai, geriau pataupom pitsotą ir prisukam skardos gabalą...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Deja ne, o teisės aktai
    Pirmiausiai, kur reikia lentelių, nusprendžia savivaldybė. Ar jos galimos, sprendžia TKA pagal teisės aktus

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Deja ne, o teisės aktai
    Deja ne. Teisės aktai sprendimų nepriima. Jais remiantis sprendimus priima atsakingos institucijos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kabinti ar nekabinti lenteles sprendžia ne meras, o TKA.
    Deja ne, o teisės aktai

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    <...> Saulėtekio alėjoje, šalia kurios eina pakankamai intensyvus dvirtakis) tėra smulkmena.
    Saulėtekio al. esmė turbūt nelabai pakis, nes ten nėra šviesoforo dviračiams ir pėstiesiems tose vietose. Ten ir dabar kai šviesoforas leidžia eismą iš VU ir Tech dviračių nieks nestabdo. Ir lentelės kryptim vairuotojai nekirs reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.

    Reikia pripažint rado unikaliai keistas sankryžas pritaikyti lenteles.
    Paskutinis taisė Riedis; 2024.03.20, 16:41.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Taigi gerb. meras jums aiškiai pasakė:
    Aiškiai matome, kad tose sostinės sankryžose eismo pralaidumas pagerėjo, o saugumo nesumažėjo, todėl matome poreikį tęsti šį procesą“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
    Tai ko Jūs dar nepatenkinti?
    Kabinti ar nekabinti lenteles sprendžia ne meras, o TKA.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Svarbiausia, jog padidės eismo pralaidumas. Vairuotojai sutaupys brangią minutę savo laiko.
    O vienas kitas pamuštas dviratininkas ar pėstysis (pvz, Saulėtekio alėjoje, šalia kurios eina pakankamai intensyvus dvirtakis) tėra smulkmena. Bus galima pastatyti įspėjamuosius ženklus ir barjerus, kad veltėdžiai nepalystų skubantiems vairuotojams po ratais.
    Taigi gerb. meras jums aiškiai pasakė:

    Aiškiai matome, kad tose sostinės sankryžose eismo pralaidumas pagerėjo, o saugumo nesumažėjo, todėl matome poreikį tęsti šį procesą“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
    Tai ko Jūs dar nepatenkinti?

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Svarbiausia, jog padidės eismo pralaidumas. Vairuotojai sutaupys brangią minutę savo laiko.
    O vienas kitas pamuštas dviratininkas ar pėstysis (pvz, Saulėtekio alėjoje, šalia kurios eina pakankamai intensyvus dvirtakis) tėra smulkmena. Bus galima pastatyti įspėjamuosius ženklus ir barjerus, kad veltėdžiai nepalystų skubantiems vairuotojams po ratais.

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Klaipėdoje tai į tokias vietas grąžino. Kai kuriose jų jau daug metų tų rodyklių nebuvo. Kitur (iš Kretingos g. į Panevėžio g. rytus) gal ir niekada nebuvo. Bent, kiek siekia Google Street View (2012 m.).

    Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	1 Size:	191,7 kB ID:	2118301 Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	1 Size:	190,0 kB ID:	2118302 Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	1 Size:	193,0 kB ID:	2118303 Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	1 Size:	160,5 kB ID:	2118304 Click image for larger version  Name:	14.jpg Views:	1 Size:	143,9 kB ID:	2118305 Click image for larger version  Name:	13.jpg Views:	1 Size:	174,8 kB ID:	2118306 Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	1 Size:	145,3 kB ID:	2118307 Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	1 Size:	145,5 kB ID:	2118308 Click image for larger version  Name:	11.jpg Views:	1 Size:	149,5 kB ID:	2118309 Click image for larger version  Name:	12.jpg Views:	1 Size:	151,0 kB ID:	2118310 Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	1 Size:	160,2 kB ID:	2118311 Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	1 Size:	159,5 kB ID:	2118312 Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	1 Size:	180,4 kB ID:	2118313 Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	1 Size:	173,2 kB ID:	2118314
    Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.20, 14:58.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Nemaža dalis naujų sprendinių liečia visokias degalines ir jungiamuosius kelius, tai nėra taip baisiai kaip be detalizacijos iš pirmo žvilgsnio atrodo.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Trūksta žodžių...
    Aš nesuprantu, kaip Vilnius gauna kažkokius žalumo, tvarumo ar progresyvumo apdovanojimus su tokiais sprendimais, kurie nukelia 20 metų atgal?
    Kam visi tie EU įsipareigojimai, valstybės teisiniai dokumentai, darnaus judumo planai ir tikslai, valstybės mastu iškelta vizija "0", jei kažkos cirkininkas gali nuspręst, kaip turi būti eismas organizuojamas sankryžose?

    Degradacijos meras, ne kitaip

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kas apgailėtina?
    Kad sukantys dešinėn iš Mokslininkų gatvės ar iš Nemenčinės plento galės tą padaryti nelaukdami ir neteršdami oro?
    Taip, būtent tai.

    Komentuoti:

Working...
X