Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Tikrai taip, vakar vėl triračiu moteris "poker face" važiavo per raudoną. Čia iš serijos, pamatė, kad dega žalia, bet dar 50 m, nieko tokio - pirmenybė. Šį kart gal 5-6+ automobiliai laukė, kol dama pravažiuos.
- 1 patinka
-
Tai Vilniaus kontekste daugmaž tai ir įvyko, gal tik ne visiem patinka tas leidžiamas signalas kartu su dešinėje leidžiamu pėstiesiems. Į buvusias vietas ir intesyvias sankryžas negrįžo su pavienėm išimtim be intesyvaus pėsčiųjų eismo. Taisyklės neleidžia.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai toks ir buvo scenarijus ir terminas savivaldybėms buvo nurodytas susitvarkyti sankryžas. Dar optimistai čia forume įrodinėjo, kad laiko duota sočiai. O įvyko, kaip ir prognozavau - nieko nedarė, o suėjus terminui drabstėsi šūdais.
Komentuoti:
-
Čia reikėtų pasidomėti valdžios pasiskirstymais ir kas yra valstybinės institucijos.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na kažkaip čia pas mus keistai, valstybinės institucijos bendrauja. Kad viena kitą pajudint reik sukurt problemą ir tada jau kažkaip vyniotis. Ar tiesiai įpareigoti rekonstruoti šviesoforus misija neįmanoma?
Ar dabar kokiems išblėsusiems šviesoforams pakeisti reikės į KET taisykles įrašyti kokią pataisą, kad jos neįvykdžius tektų išmontuoti 
Šiaip savivaldybės yra kaip ir nepriklausomi valdžios organai. Vyriausybė, parlamentas ar kt., reguliuoti jas gali tik per įstatymus ir poįstatiminius aktus, kurių savivaldybės privalo laikytis. Šiaip kažkas parašyti (juo labiau kokia TKA) el. paštu laiško ir pasakyti: turite lenteles pakeisti į papildomas sekcijas - negali ir niekas neprivalo to vykdyti.
Taigi reguliavimas taip ir vyksta, kad buvo pakeisti norminiai dokumentai uždraudžiant vienas iš eismo reguliavimo priemonių ir numatant pereinamąjį terminą, per kurį gatvių ar kelių savininkai, turi tas priemones demontuoti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na kažkaip čia pas mus keistai, valstybinės institucijos bendrauja. Kad viena kitą pajudint reik sukurt problemą ir tada jau kažkaip vyniotis. Ar tiesiai įpareigoti rekonstruoti šviesoforus misija neįmanoma?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Būtų išnykę, tačiau kaip įpareigoti savivaldybes, kad jos pasijudintų ir imtų kažką modernizuoti, keisti ir t.t. ? TKA už savivaldybes gi neatliks šio darbo, o jei pastarosioms nieko nereikia, nes skardos gabalai "puikiai veikia" - nėra kitokios išeities. Todėl ir buvo pakeistos taisyklės ir duotas pereinamas terminas, kad savivaldybės priimtų sprendimus ir atliktų darbus.
Ar dabar kokiems išblėsusiems šviesoforams pakeisti reikės į KET taisykles įrašyti kokią pataisą, kad jos neįvykdžius tektų išmontuoti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai toks ir buvo scenarijus ir terminas savivaldybėms buvo nurodytas susitvarkyti sankryžas. Dar optimistai čia forume įrodinėjo, kad laiko duota sočiai. O įvyko, kaip ir prognozavau - nieko nedarė, o suėjus terminui drabstėsi šūdais.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTransporto kompetencijų agentūra (TKA), atsakinga už eismo saugos valdymą, nurodo, jog atsisakant žaliųjų lentelių buvo siekiama modernizuoti eismo valdymą.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...esnis-96218107
O tiesiog modernizuojant eismo valdymą nebūtų lentelės natūraliai išnykę?
Paskutinis taisė Ginthus; 2024.03.27, 13:54.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Būtų išnykę, tačiau kaip įpareigoti savivaldybes, kad jos pasijudintų ir imtų kažką modernizuoti, keisti ir t.t. ? TKA už savivaldybes gi neatliks šio darbo, o jei pastarosioms nieko nereikia, nes skardos gabalai "puikiai veikia" - nėra kitokios išeities. Todėl ir buvo pakeistos taisyklės ir duotas pereinamas terminas, kad savivaldybės priimtų sprendimus ir atliktų darbus.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTransporto kompetencijų agentūra (TKA), atsakinga už eismo saugos valdymą, nurodo, jog atsisakant žaliųjų lentelių buvo siekiama modernizuoti eismo valdymą.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...esnis-96218107
O tiesiog modernizuojant eismo valdymą nebūtų lentelės natūraliai išnykę?
Komentuoti:
-
Na bet tai kaip suprantu jos grąžinamos iki tol, kol susijusios sankryžos nebus atnaujintos, kada lentelės bus pakeistos atskiru signalu? Laikinas sprendimas, viskas OK.
Komentuoti:
-

Po tokių svarstymų, kaip nurodoma TKA svetainėje, jau priimti sprendimai visoje Lietuvoje grąžinti 193 rodykles. Iš jų Vilniuje – 31. Palyginimui, Klaipėdoje – 35, Kaune – tik 6.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Transporto kompetencijų agentūra (TKA), atsakinga už eismo saugos valdymą, nurodo, jog atsisakant žaliųjų lentelių buvo siekiama modernizuoti eismo valdymą.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...esnis-96218107
O tiesiog modernizuojant eismo valdymą nebūtų lentelės natūraliai išnykę?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Idiotai.

Teisingai, geriau pataupom pitsotą ir prisukam skardos gabalą...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pirmiausiai, kur reikia lentelių, nusprendžia savivaldybė. Ar jos galimos, sprendžia TKA pagal teisės aktusParašė Kaid Rodyti pranešimą
Deja ne, o teisės aktai
Komentuoti:
-
Deja ne. Teisės aktai sprendimų nepriima. Jais remiantis sprendimus priima atsakingos institucijos.Parašė Kaid Rodyti pranešimąDeja ne, o teisės aktai
Komentuoti:
-
Deja ne, o teisės aktaiParašė Briedis Rodyti pranešimąKabinti ar nekabinti lenteles sprendžia ne meras, o TKA.
Komentuoti:
-
Saulėtekio al. esmė turbūt nelabai pakis, nes ten nėra šviesoforo dviračiams ir pėstiesiems tose vietose. Ten ir dabar kai šviesoforas leidžia eismą iš VU ir Tech dviračių nieks nestabdo. Ir lentelės kryptim vairuotojai nekirs reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.Parašė neoplan Rodyti pranešimą<...> Saulėtekio alėjoje, šalia kurios eina pakankamai intensyvus dvirtakis) tėra smulkmena.
Reikia pripažint rado unikaliai keistas sankryžas pritaikyti lenteles.Paskutinis taisė Riedis; 2024.03.20, 17:41.
Komentuoti:
-
Kabinti ar nekabinti lenteles sprendžia ne meras, o TKA.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąTaigi gerb. meras jums aiškiai pasakė:
Tai ko Jūs dar nepatenkinti?Aiškiai matome, kad tose sostinės sankryžose eismo pralaidumas pagerėjo, o saugumo nesumažėjo, todėl matome poreikį tęsti šį procesą“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
Komentuoti:
-
Taigi gerb. meras jums aiškiai pasakė:Parašė neoplan Rodyti pranešimąSvarbiausia, jog padidės eismo pralaidumas. Vairuotojai sutaupys brangią minutę savo laiko.
O vienas kitas pamuštas dviratininkas ar pėstysis (pvz, Saulėtekio alėjoje, šalia kurios eina pakankamai intensyvus dvirtakis) tėra smulkmena. Bus galima pastatyti įspėjamuosius ženklus ir barjerus, kad veltėdžiai nepalystų skubantiems vairuotojams po ratais.
Tai ko Jūs dar nepatenkinti?Aiškiai matome, kad tose sostinės sankryžose eismo pralaidumas pagerėjo, o saugumo nesumažėjo, todėl matome poreikį tęsti šį procesą“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Svarbiausia, jog padidės eismo pralaidumas. Vairuotojai sutaupys brangią minutę savo laiko.
O vienas kitas pamuštas dviratininkas ar pėstysis (pvz, Saulėtekio alėjoje, šalia kurios eina pakankamai intensyvus dvirtakis) tėra smulkmena. Bus galima pastatyti įspėjamuosius ženklus ir barjerus, kad veltėdžiai nepalystų skubantiems vairuotojams po ratais.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Nemaža dalis naujų sprendinių liečia visokias degalines ir jungiamuosius kelius, tai nėra taip baisiai kaip be detalizacijos iš pirmo žvilgsnio atrodo.
Komentuoti:
-
Trūksta žodžių...
Aš nesuprantu, kaip Vilnius gauna kažkokius žalumo, tvarumo ar progresyvumo apdovanojimus su tokiais sprendimais, kurie nukelia 20 metų atgal?
Kam visi tie EU įsipareigojimai, valstybės teisiniai dokumentai, darnaus judumo planai ir tikslai, valstybės mastu iškelta vizija "0", jei kažkos cirkininkas gali nuspręst, kaip turi būti eismas organizuojamas sankryžose?
Degradacijos meras, ne kitaip
- 17 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: