Išmaniai valdant šviesoforus, galima ir pralaidumą didinti, nepaisant tų žalių lentelių.
Jaučiu daug kam čia niežti nagai lanksčiau taikyti dešinę sekciją, o ne tik pilnai apsaugotą dešinį posūkį valdyt. Galima stebėti tą pačią Lenkiją, kurioje tokia praktika galioja, nemažai žmonių Lenkija laikoma šiokiu tokiu pavyzdžiu "kaip tvarkytis".
Dabartinė tvarka Lietuvoje, manau, nebloga, bet ta lentelė vis tiek turės dingti (kartu su mirksinčia žalia). Vietoje jos naujos kartos išmanus reguliavimas, suderintas tarp viso miesto sankryžų.
Norisi tikėtis, kad tiesiog kaip anksčiau užtekdavo labai primityvių n sekundžių degančių fazių, dabar jau turime šiokį tokį daviklinį reguliavimą, ateityje turėsime sudėtingesnes sistemas.
Dėl Lenkijos, pats atkreipiau dėmesį, kad su ženklinimo standartais yra didelių trūkumų, sakyčiau visumoje netgi gilesnių nei su LT ar net (kitų) posovietinių kraštų ženklinimo standartais (t.y. galimybes taikyt standartus).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVakar lenteles nuėmė
772. Sprendimas įrengti prie transporto šviesoforo raudono signalo lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra. <...> Jeigu sprendimas įrengti lentelę su žalia rodykle su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra buvo suderintas iki sankryžos rekonstravimo, kapitalinio ar paprastojo remonto, sprendimą įrengti lentelę su žalia rodykle būtina suderinti iš naujo, norint toliau naudoti lentelę po sankryžos rekonstravimo, kapitalinio ar paprastojo remonto.
Taip pat rekonstruotoms sankryžoms galioja daugiau reikalavimų, norint įrengti lenteles. Ypač svarbus 771.9 punktas.
771. Sankryžose, kurios įrengtos, rekonstruotos arba kurių kapitalinis ar paprastasis remontas atliktas po 2020 m. sausio 1 d., prie transporto šviesoforų raudono signalo leidžiama įrengti ir naudoti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos toliau nurodytos sąlygos:
<...>
771.9. neįrengtas jutiklinis šviesoforų valdymas.
Naujai rekonstruotose sankryžos paprastai jutiklinis valdymas būna, tai lentelės negalimos.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad jau nebelabai kur yra poreikis grąžinti, pagrindinėse sankryžose įrengtos atskiros sekcijos į dešinę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąMajauskas žada grąžinti žalias rodykles
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKlaipėdoje rekonstravo visas šviesoforais reguliuojamas sankryžas Minijos, Pilies ir Naujojoje Uosto gatvėse, visame koridoriuje nuo Sportininkų g. iki Jūrininkų pr. "įdiegta šiuolaikiška eismo valdymo sistema", ir tada... grąžino atgal lenteles su žaliomis rodyklėmis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAš tai vis dar nesuprantu kaip neįmanoma normaliai suprogramuoti + formos sankryžos šviesoforų, daug kur sukasi tiesiog numatyti ciklai ir reagavimas į pėsčiųjų mygtukus. Univeruose sudėtingesnio programavimo mokina, o čia vos ne copy-paste galima daugeliu atveju padaryt.
Jaučiu reiktų kitokio požiūriu į miestų šviesoforų tinklus, nes dabar gana paprastai sureguliuoti, max žiūri ar automobilis apskritai yra juostoje, o nelabai jaučiasi, kad žiūrima kiek laiko laikyti tam tikrus signalus, pvz. gal apsimoka signalą įjungt anksčiau. Čia tiek iš pėsčiojo, tiek vairuotojo pusės.
Komentuoti:
-
Aš tai vis dar nesuprantu kaip neįmanoma normaliai suprogramuoti + formos sankryžos šviesoforų, daug kur sukasi tiesiog numatyti ciklai ir reagavimas į pėsčiųjų mygtukus. Univeruose sudėtingesnio programavimo mokina, o čia vos ne copy-paste galima daugeliu atveju padaryt.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKlaipėdoje rekonstravo visas šviesoforais reguliuojamas sankryžas Minijos, Pilies ir Naujojoje Uosto gatvėse, visame koridoriuje nuo Sportininkų g. iki Jūrininkų pr. "įdiegta šiuolaikiška eismo valdymo sistema", ir tada... grąžino atgal lenteles su žaliomis rodyklėmis
Šiuo metu dar tikrai negalima pasitikėti žodžiais "šiuolaikiška eismo valdymo sistema".
Šiuolaikinė bus, kai įdėmiai reaguos į srautus, raudona ir žalia tik tada kada reikia ir ten kur reikia, jokių tuščių stovėjimų prie švieosoforų, kas panaikintų lentelių su žalia rodykle poreikį. Greičiausiai nebematysim ir mirksinčio žalio (spėju tie naujai rekonstruoti Klaipėdos šviesoforai turi visus "šiuolaikinių" Kauno šviesoforų atributus eismo valdyme, kaip gaišimas prie šviesoforo (tiek auto, tiek pėstiems), uždelsianti laukimo laikus mirksinti žalia ir pan. dalykai).
Lentelės tiesiog komplikuotų patį eismo valdymą, o pėstiesiems ir dviračiams itin nesaugus sprendinys kaip minimum.
Btw, nors dėl Minijos g. jei visi šviesoforai rekonstruoti, tai ok nors tiek, nes dabar nors turėtų būti aiškesnis šviesoforinis reguliavimas tiems kas važiuoja į Juodkrantę, Nidą, nes su tom kairiom sekcijom tik avarijas buvo galima sukelti, o Vakarų atvykėliams turėjo būt galvos skausmas toks reguliavimas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.01, 16:31.
Komentuoti:
-
Klaipėdoje rekonstravo visas šviesoforais reguliuojamas sankryžas Minijos, Pilies ir Naujojoje Uosto gatvėse, visame koridoriuje nuo Sportininkų g. iki Jūrininkų pr. "įdiegta šiuolaikiška eismo valdymo sistema", ir tada... grąžino atgal lenteles su žaliomis rodyklėmis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pas mus vokiškas standartas.
Jei yra rodyklė, bendru atveju numatyta, kad kai suki pagal rodyklę, nieks tau netrukdo.
Lenkiškas labiau kompromisinis, kaip išsisukant be žalių lentelių padaryti populiaresnius (tarp vairuotojų) šviesoforinio reguliavimo sprendinius.
Aišku, kaip ir su žaliom lentelėm, taip ir tokie tarpiniai šviesoforiniai sprendiniai paveikia pėsčiųjų (ir dviratininkų) saugumą.
Realiai reikia eiti į kitą lygį ir išmokti programuoti šviesoforus taip, kad nei tokie lenkiški tarpiniai sprendiniai, nei lietuviškos žalios lentelės neapsimokėtų.Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.01, 14:16.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl pas mus numontavus žalias lentutes atsiradusios sekcijos į dešinę veikia tik tada, kai posūkis visiškai saugus, o Lenkijoje žalia sekcija užsidega kai statmenai pėstiesiems dega žalia, ir taip pat tiesiai iš šonų važiuoja transportas?
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąnesant kamsciu, zalios rodykles dar didesnis blogis, nes privaziaves turi laukti. Kai judi su kamsciu, tai koks skirtumas tas laukimas.
B. Prie žalių rodyklių laukti nereikia.
C. Kitų variantų nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGyventojai irgi kūrybingi
Jeigu pėstieji nepaspaudė mygtuko, papildoma sekcija dega su žaliu signalu.
Jei mygtukas paspaustas, kurį laiką dega tik žalias signalas be papildomos sekcijos.
Ta pati ženklinimo problema buvo ištaisyta ir Vytauto - Marijampolės - Stadiono g. sankryžoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Utenoje grįžo vos tik paskelbus apie galimybę jas grąžinti. Grįžo visur, kur ir buvo iki tol.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėkoju už asmenines žinutes dėl lentelių su žaliomis rodyklėmis. Pagal gautą informaciją lentelės negrąžintos Radviliškyje, Kelmėje, taip pat Druskininkuose. Varėnoje įrengtos nesuderintos lentelės. Gal kas turi informacijos dėl lentelių Telšiuose, Pasvalyje, Utenoje?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dėkoju už asmenines žinutes dėl lentelių su žaliomis rodyklėmis. Pagal gautą informaciją lentelės negrąžintos Radviliškyje, Kelmėje, taip pat Druskininkuose. Varėnoje įrengtos nesuderintos lentelės. Gal kas turi informacijos dėl lentelių Telšiuose, Pasvalyje, Utenoje?
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąManau galima parašyti tai pačiai Transporto kompetencijų agentūrai ir paklausti.
Komentuoti:
Komentuoti: