Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Reikalinga informacija. Gal kas žinote, ar šiuose miestuose yra grąžintos lentelės su žaliomis rodyklėmis: Telšiuose, Radviliškyje, Pasvalyje, Kelmėje, Varėnoje. Iš anksto dėkoju.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Į sankryžas grąžinta daugiau kaip šimtas žaliųjų rodyklių
    Transporto kompetencijų agentūra BNS informavo, kad šalies savivaldybės nuo 2020-ųjų sausio pateikė 267 prašymus iš naujo įrengti žaliąsias rodykles, iš jų buvo patenkinti 107.

    102 atvejais savivaldybėms rekomenduota eismą sankryžose reguliuoti tik įprastais šviesoforais, taip pat pasiūlyta įrengti 58 papildomas šviesoforų sekcijas, kai nustatyta, jog tai maždaug per pusę mažina automobilių grūstis lyginant su įprastais šviesoforais.

    Apie 40 proc. prašymų grąžinti žaliąsias rodykles atmesta dėl blogo matomumo sankryžose.

    Daugiausia žaliųjų rodyklių leista grąžinti Klaipėdai – 25, tenkinta pusė prašymų. Panevėžyje grįžo 17 lentelių, Šiauliuose – 13. Vilniuje tenkinti tik devyni prašymai vėl įrengti rodykles iš 30, Kaune – vos du iš 20.
    Naikinti žaliąsias rodykles Susisiekimo ministerija pasiūlė dar 2014-aisiais, remdamasi Kaune kelerius metus vykdytu tyrimu. Jis, pasak ministerijos, parodė, kad sankryžose su žaliosiomis rodyklėmis kyla daugiau avarijų, per kurias žūva ar sužalojami žmonės.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Vietoje buvusios lentelės įrengta papildoma sekcija į dešinę. Į dešinę leidžiama sukti abiejose fazėse. Tarp papildomos sekcijos signalo ir žalio pagrindinio signalo yra trumpos pauzės. Lyginant su lentele, yra netgi geriau, nes nereikia sustoti prieš Stop liniją degant raudonam signalui su papildoma sekcija.
    Taip, taip, "netgi geriau", kai kas trečiame-ketvirtame cikle koks nors "vairuotojas" stovi ir laiko visą srautą, nes "nedega sekcija į dešinę" (net su pakabinta paaiškinamąjja lentele).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Geležinio Vilko – Gerosios Vilties g. sankryža. Vietoje buvusios lentelės įrengta papildoma sekcija į dešinę. Į dešinę leidžiama sukti abiejose fazėse. Tarp papildomos sekcijos signalo ir žalio pagrindinio signalo yra trumpos pauzės. Lyginant su lentele, yra netgi geriau, nes nereikia sustoti prieš Stop liniją degant raudonam signalui su papildoma sekcija.

    Click image for larger version

Name:	20200617_120449.jpg
Views:	155
Size:	132,0 kB
ID:	1809514

    Click image for larger version

Name:	20200617_120417.jpg
Views:	140
Size:	118,1 kB
ID:	1809515



    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Būtų gerai




    Aš ten išvis nematau prasmės lentelei. Ten absoliuti dauguma važiuoja tiesiai. Bet tegu kabo, ten dzin
    Pėsčiųjų srautas per Pramonės pr. rytinę perėją per Partizanų g. yra minimalus.

    Pati perėja per Pramonės pr. ten ir taip perkrauta dviem neapsaugotais posūkiais vienu metu, o dar rodykles užkabino... susidaro toks laukinio supratimo apie pėsčiųjų eismo organizavimą įspūdis.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Gal jau dabar imsis išmaniosios sekcijos tvirtinimo
    Būtų gerai


    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    VT autobusams bus patogu.

    Matyt nedaug sukančių į dešinę, pagrinde didžiulis srautas tiesiai link Muravos sankryžos.
    Aš ten išvis nematau prasmės lentelei. Ten absoliuti dauguma važiuoja tiesiai. Bet tegu kabo, ten dzin

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Iš Partizanų g. į Pramonės pr. į pietus
    Gal jau dabar imsis išmaniosios sekcijos tvirtinimo

    Iš Pramonės pr. į Partizanų g. į rytus
    VT autobusams bus patogu.

    Matyt nedaug sukančių į dešinę, pagrinde didžiulis srautas tiesiai link Muravos sankryžos.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Transporto kompetencijų agentūra šiandien paskelbė verdiktą Kauno lentelėms. Iš 17 lentelių leista palikti 2

    Prašyta buvo:
    11.1 Iš P. Lukšio į S. Žukausko g. į šiaurę
    11.2 Iš P. Lukšio į S. Žukausko g. į pietus
    11.3 Iš S. Žukausko g. į P. Lukšio g. į rytus
    11.4 Iš K. Petrausko g. į Savanorių pr.
    11.5 Iš Utenos g. į Savanorių pr.
    11.6 Iš Panerių g. į Varnių g. į rytus
    11.7 Iš Kaunakiemio g. į Karaliaus Mindaugo pr. į šiaurę
    11.8 Iš Gimnazijos g. į Šv, Gertrūdos g.
    11.9 Iš Ukmergės g. į Šiaurės pr.
    11.10 Iš Jovarų g. į Raudondvario pl.
    11.11 Iš Europos pr. į Veiverių g. į šiaurę
    11.12 Iš Europos pr. į Veiverių g. į pietus
    11.13 Iš Pramonės pr. į Partizanų g. į rytus
    11.14 Iš Pramonės pr. į Partizanų g. į vakarus
    11.15 Iš Partizanų g. į Pramonės pr. į pietus
    11.16 Iš Islandijos pl. į Užnerio g.
    11.17 Iš Nuokalnės g. į Jonavos g.
    Leista įrengti:
    11.1 Iš Europos pr. į Veiverių g. į pietus
    11.2 Iš Pramonės pr. į Partizanų g. į rytus
    https://tka.lt/keliu-transportas/202...dykle-sarasas/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kaip vairuotojai, ar visi žino taisykles?
    Naujose vietose pirmom dienom pasitaiko pasimetusių, bet "senosiose", kaip posūkyje iš Pilies g. į Minijos g., žioplių jau netenka pastebėt, visi priprato ir puikiai prisitaikė. Čia pralaidumas, lyginant su prieš tai buvusia lentele, net padidėjo (Klaipėdos šviesoforininkai prognozavo atvirkščiai)

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Klaipėdoje daugėja dešiniojo posūkio sekcijų! Sąrašas "pažaliavo" ir pasipildė Šiuo metu situacija tokia (gal net geresnė).
    Kaip vairuotojai, ar visi žino taisykles?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdoje daugėja dešiniojo posūkio sekcijų! Sąrašas "pažaliavo" ir pasipildė Šiuo metu situacija tokia (gal net geresnė):

    1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
    2) Statybininkų pr. -> Minijos g. (panaikinus galimybę dešinėn sukti iš 2 juostos)
    3) Naikupės g. -> Minijos g.
    4) Dubysos g. -> Minijos g.
    5) Agluonos g. -> Minijos g.
    6) Plieno g. -> Šilutės pl.
    7) Vingio g. -> Šilutės pl.
    8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
    9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
    10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
    11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
    12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
    13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
    14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
    15) H. Manto -> Liepų g.

    16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
    17) Minijos g. -> Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)(deja, patvirtinta lentelė)
    18) Pilies g. -> Minijos g.
    19) Šiaurės pr. -> Kretingos g.

    20) Liepų g. -> Trilapio g.
    21) Šilutės pl. -> Debreceno g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
    22) Naujoji Uosto g. -> Gegužės g. (įrengus transporto jutiklius nuo uosto pusės, arba įvedus vienkryptį eismą link uosto).
    23) Vingio g. -> Smiltelės g. (vakarų kryptimi, 1 juosta skirta tik dešiniajam posūkiui)
    24) Artojo g. -> Liepų g. (šiaurės kryptimi)

    25) Kretingos g. -> Šiaurės pr. (vakarų kryptimi)
    Paskutinis taisė Briedis; 2020.06.05, 19:25.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šiandien Kaune, Užnemunės - Marvelės g. sankryžoje įrengta papildoma sekcija į dešinę iš Marvelės g. (iki 2019 m. gruodžio pabaigos čia buvo lentelė). Jeigu privažiuoja tik automobilis, norintis sukti į dešinę, sustabdomas eismas pagrindiniu keliu iš kairės ir užsidega papildoma sekcija į dešinę. Jeigu privažiuoja sukti į kairę norintis automobilis, eismas pagrindiniame kelyje sustabdomas abiejose pusėse ir užsidega žalias su papildoma sekcija į dešinę.

    Click image for larger version  Name:	20200522_135922.jpg Views:	1 Size:	148,9 kB ID:	1803613

    Click image for larger version  Name:	20200522_135924.jpg Views:	1 Size:	150,3 kB ID:	1803614

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Panašu, jog iš šviesoforų modernizacijos gavosi fail'as, pridėlios žalių rodyklių, kur jų net nebuvo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    O tai prašymas buvo įrengti lenteles iš abiejų pusių?
    viešai prieinamos informacijos galima suprasti, kad lenteles įrengti buvo prašoma ne konkrečiuose posūkiuose, o sankryžose (t.y. iš visų sankryžos pusių). O jei ne... Daugiau šia tema nekomentuosiu.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kaip parašyta, taip sumontavo. Norėtųsi pamatyti TKA argumentus, kodėl ten kur lentelė buvo anksčiau jos sugrąžinti neleido, o ten, kur jos niekada nebuvo ir yra skersinė perėja, lentelę sumontuoti leista. O gal mano logika neteisinga?
    O tai prašymas buvo įrengti lenteles iš abiejų pusių?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kaip parašyta, taip sumontavo. Norėtųsi pamatyti TKA argumentus, kodėl ten kur lentelė buvo anksčiau jos sugrąžinti neleido, o ten, kur jos niekada nebuvo ir yra skersinė perėja, lentelę sumontuoti leista. O gal mano logika neteisinga?
    Kažkodėl galvočiau, kad čia klaida. Tikriausiai kažkur netiksliai buvo įvardintos kryptys ir išvadoje leido įrengti ten, kur net nebuvo poreikio. Automatiškai ir įrengė pagal išvadas klaidingai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Pamatysi realybėje, kur sumontuos
    Kaip parašyta, taip sumontavo. Norėtųsi pamatyti TKA argumentus, kodėl ten kur lentelė buvo anksčiau jos sugrąžinti neleido, o ten, kur jos niekada nebuvo ir yra skersinė perėja, lentelę sumontuoti leista. O gal mano logika neteisinga?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tikiuosi čia klaida. Lentelės iki šiol čia nebuvo, sukant kertama pėsčiųjų perėja su labai intensyviu pėsčiųjų eismu (ypač vasarą). Iš priešingos gatvės pusės (sukant į vakarus) nėra skersinės perėjos, ten ir turėtų būti lentelė (kaip ir buvo visada).
    Pamatysi realybėje, kur sumontuos

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Žaliosios rodyklės grįžta į savo vietas

    7 .Pilies g. – Žvejų g. sankryžoje:

    7.1. Iš Pilies g. į Žvejų g. į rytus.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...i-savo-vietas/
    Tikiuosi čia klaida. Lentelės iki šiol čia nebuvo, sukant kertama pėsčiųjų perėja su labai intensyviu pėsčiųjų eismu (ypač vasarą). Iš priešingos gatvės pusės (sukant į vakarus) nėra skersinės perėjos, ten ir turėtų būti lentelė (kaip ir buvo visada).

    Paskutinis taisė Briedis; 2020.04.15, 20:00.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Žaliosios rodyklės grįžta į savo vietas

    Klaipėdos miesto savivaldybės administracija skelbia tęsianti žaliųjų rodyklių į Klaipėdos sankryžas sugrąžinimą.

    Transporto kompetencijų agentūra, išnagrinėjusi pateiktą Klaipėdos miesto savivaldybės prašymą dėl lentelių su žalia rodykle įrengimo dar 13-likoje sankryžų, balandžio 14 d. pritarė, kad būtų įrengtos žalios rodyklės šiose šviesoforinių sankryžų kryptyse:

    1.Smiltelės g. – Laukininkų g. sankryžoje:

    1.1. Iš Smiltelės g. į I. Simonaitytės g.

    2.Mokyklos g. – Joniškės g. sankryžoje:

    2.1. Iš Joniškės g. į Mokyklos g.

    3.Taikos pr. – Dubysos g. sankryžoje:

    3.1 Iš Dubysos g. į Taikos pr. į pietus.

    4. Smiltelės g. – Varpų g. sankryžoje:

    4.1. Iš Smiltelės g. link Varpų g.

    5.G. Pylimo g. – Sausio 15-osios g. – Minijos g. – Pilies g. sankryžoje:

    5.1. Iš Minijos g. link Sausio 15-osios g.

    6. Smiltelės g. – Šilutės pl. sankryžoje:

    6.1. Iš Šilutės pl. link Plieno g.

    6.2. Iš Smiltelės g. link Šilutės pl.

    7 .Pilies g. – Žvejų g. sankryžoje:

    7.1. Iš Pilies g. į Žvejų g. į rytus.

    8. Minijos g. – Rūtų g. sankryžoje:

    8.1. Iš Minijos g. į Rūtų g.

    9. Minijos g. – Bijūnų g. sankryžoje:

    9.1. Iš Minijos g. link Bijūnų g.

    10.Pilies g. – Daržų g.:

    10.1. Iš Pilies g. į Daržų g.

    10.2. Iš Daržų g. į Pilies g.

    11. N. Uosto g. – Gegužės g.:

    11.1. Iš Gegužės g. į N. Uosto g. į šiaurę.

    Skelbiama, jog lentelės su žaliomis rodyklėmis į išvardintas sankryžas bus sugrąžintos ketvirtadienį.

    Į dalį šių sankryžų žalias rodykles ragino grąžinti klaipėdiečiai, aktyviai siūlę, kuriose miesto gatvėse transporto srautams sureguliuoti būtina atstatyti praėjusių metų pabaigoje nuimtas žalias rodykles, leidžiančias posūkį į dešinę.

    Tačiau iš Klaipėdos miesto savivaldybės Transporto kompetencijų agentūrai pateikto sankryžų sąrašo yra suderintos ne visos žalios rodyklės.

    Nesuderintose sankryžų kryptyse planuojama įdiegti žalias rodykles šviesoforo sekcijose. Tokia sekcija jau įrengta Smiltelės g. – Vingio g. sankryžoje, netrukus bus įrengta Liepų g. – Artojų g. sankryžoje, šiais metais planuojama įrengti žalias rodykles šviesoforo sekcijose šiose šešiose miesto sankryžose: H. Manto g. – P. Lideiko g.; Kretingos g. – Šiaurės pr.; H. Manto g. – Liepų g.; Taikos pr. – Smiltelės g.; Taikos pr. – Kauno g.; Smiltelės g. – Reikjaviko g.

    Įspėjama, jog važiuojant sankryžomis, kuriose įrengtos šviesoforų sekcijos su rodyklėmis į dešinę, svarbu atkreipti dėmesį, koks šviesoforas prieš akis – su krypties rodyklėmis ar be jų ir atitinkamai pasirinkti saugų vairavimo būdą.
    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...i-savo-vietas/

    Komentuoti:

Working...
X