Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąLogiškiau, jei lentelės grįžtų tokiose vietose. Didesnė tikimybė, kad lentelės čia įrengtų ir panašioje sankryžoje Vokietijoje.
https://goo.gl/maps/2xdV9e5SojuxSGbP6
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Logiškiau, jei lentelės grįžtų tokiose vietose. Didesnė tikimybė, kad lentelės čia įrengtų ir panašioje sankryžoje Vokietijoje.
https://goo.gl/maps/2xdV9e5SojuxSGbP6
Komentuoti:
-
PO NELAIMĖS SANKRYŽOJE SUABEJOJO: AR BUVO SAUGU GRĄŽINTI LENTELĘ SU ŽALIA RODYKLE?
Neseniai vienuolikoje Kauno gatvių sankryžų grąžinus dešiniojo posūkio lenteles su žaliomis rodyklėmis, kauniečiai sako abejojantys, ar visose jose pastarasis pokytis vairuotojams naudingas. Nerimas šiuo klausimu dar labiau paaštrėjo, kai vienoje iš tokių miesto sankryžų praėjusį ketvirtadienį buvo partrenktas pėsčiasis. Pareigūnai aiškinasi, ar nelaimė įvyko dėl pėsčiojo, ar dėl vairuotojo kaltės. Nuo išvados priklausys, kokių priemonių sankryžoje bus imtasi.
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
1. Ar nemanote, kad pėsčiasis lygiai taip pat nekreips dėmesio į draudžiantį signalą, nors jums bus ne skardinė lentelė, o normali sekcija?
2. Ar nemanote, kad pėsčiųjų saugumas pagerėtų apšvietus perėją, o ne bukai skardą pakeitus šviesoforo rodykle?
Jeigu sankryžoje būtų buvusi sekcija į dešine, tokiu atveju, sutinku, kad gal būt būtų buvusi kitokia situacija, tačiau mano nuomone, lygiai tokia pati, kuri būna, kai pėstysis išeina prieš automobilį, kuris juda pagal leidžiamą šviesoforo signalą (pavyzdžiui prieš automobilį, kuris suka į kairę, pagal signalą sekcijoje arba šviesofore). Tačiau, tada bet kurį šviesoforo signalą galima laikyti potencialiai pavojingu, nes juk visada gali išeiti pėstysis. Tačiau kitaip nei "skardinės" rodyklės atveju, čia eismo dalyvių veiksmai gali būti labiau prognozuojami, nes yra šviesoforo kontrolė. Tai yra pagrindinis ir esminis skirtumas tarp sekcijos ir skardinės lentelės.
Norėčiau pateikti savo, galbūt kiek nepopuliarią nuomonę. Kiek aš esu susidūręs su skardinėmis lentelėmis, tai jos man pralaidumo praktiškai niekuomet negerindavo (nebent vidury nakties) ir jokios apčiuopamos naudos iš jų neturėjau, bet potencialiai pavojingų situacijų apturėjau su kaupu. Man visą laiką kildavo klausimas, kad jeigu norisi nereguliuojamo dešiniojo posūkio, tai kodėl pvz. tiesiog neįrengus nuvažiavimo į dešinę pusę? Kodėl reikalinga buvo sukurti tokį keistą reguliavimo būdą? Manau, kad tikrai yra geresnių eismo sprendinių ir šviesoforo sekcijos yra vienas iš jų, bet ne vienintelis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na gali susidaryti toks įspūdis pavažinėjus tranzitinėmis gatvėmis. Jos atskirtos net ir vizualiai, kad važiuodamas net nesijauti mieste. O štai nušokus nuo magistralės - iškart eismo raminimo priemonės. Bent jau labai aiškiai atskirtos gatvės pagal savo paskirtį. Pas mus gi pilna tiesiai per gyvenamojo rajono vidurį einančių gatvių su bilenkiek juostų, prekybcentriais ir perėjomis vienoje mišrainėje. Ir deja ir toliau taip pat projektuojamos ir sunkiai sekasi tiek projektuotojus, tiek užsakovus perauklėti.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pagal tokią logiką turėtų taisyklėse būti numatyta, kad ir važiuojant automobiliu per perėjas reikia išjungti muziką, pokalbį telefonu per laisvų rankų įrangą, navigaciją, nebendrauti su keleiviais, nes visa tai taip pat "blaško" ir atitraukia dėmesį.
O šiaip tai yra teke diskutuoti kiek viaruotojo dėmesį blaško muzika, tai labai įvairių pasisakymų gali sulaukti.
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąGyvai būti neteko - patyrinėjau dalies taip giriamą Oslą Google pagalba. Kur leistinas >30kmh panašiai taip ir atrodo, ir dar ženklų apie draudžiamą pėsčiųjų ir dviračių eismą netrūksta.
Komentuoti:
-
Parašė Adaras Rodyti pranešimąO pėščiųjų perėja buvo reguliuojama šviesoforu ir pėstysis judėjo pagal jam leidžiamą signalą pėsčiųjų perėjos ribose? Tokiu atveju 42 punkto rekomendacija nėra tokia svarbi, palyginus su vairuotojo pareiga praleisti eismą, judantį pagal leidžiamą signalą. Galiu taip pat pasakyti, kad ir man buvo situacija, kai prieš mano vairuojamą automobilį buvo išėjęs pėstysis (aš sukau į dešinę, degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau esant skardinei žaliai rodyklei). Tuo metu buvo tamsus paros metas, lijo, tai aš, po sustojimo prieš stop liniją, sukau labai mažu greičiu, todėl užteko atstumo, kad sustočiau. Aišku, skirtumas yra tame, kad mano atveju, pėstysis buvo ne "skersinėje", o "lygiagrečioje" man perėjoje ir jam irgi degė draudžiamas šviesoforo signalas, tačiau šios aplinkybės, mano įsitikinimu, yra visiškai niekinės. Pėstieji yra sunkiausiai prognozuojami eismo dalyviai, nes jie geba staigiai keisti judėjimo kryptį ir greitį ir į tai būtina atsižvelgti judant per pėsčiųjų perėjas. Tokia būtų mano nuomonė šitoje situacijoje.
2. Ar nemanote, kad pėsčiųjų saugumas pagerėtų apšvietus perėją, o ne bukai skardą pakeitus šviesoforo rodykle?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kaip tai įsivaizduojate fiziškai? Reiškiasi 90 proc. gatvių turėtų būti su tvoromis? Gal nereikia absurdo.
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O pėščiųjų perėja buvo reguliuojama šviesoforu ir pėstysis judėjo pagal jam leidžiamą signalą pėsčiųjų perėjos ribose? Tokiu atveju 42 punkto rekomendacija nėra tokia svarbi, palyginus su vairuotojo pareiga praleisti eismą, judantį pagal leidžiamą signalą. Galiu taip pat pasakyti, kad ir man buvo situacija, kai prieš mano vairuojamą automobilį buvo išėjęs pėstysis (aš sukau į dešinę, degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau esant skardinei žaliai rodyklei). Tuo metu buvo tamsus paros metas, lijo, tai aš, po sustojimo prieš stop liniją, sukau labai mažu greičiu, todėl užteko atstumo, kad sustočiau. Aišku, skirtumas yra tame, kad mano atveju, pėstysis buvo ne "skersinėje", o "lygiagrečioje" man perėjoje ir jam irgi degė draudžiamas šviesoforo signalas, tačiau šios aplinkybės, mano įsitikinimu, yra visiškai niekinės. Pėstieji yra sunkiausiai prognozuojami eismo dalyviai, nes jie geba staigiai keisti judėjimo kryptį ir greitį ir į tai būtina atsižvelgti judant per pėsčiųjų perėjas. Tokia būtų mano nuomonė šitoje situacijoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Skaitome KET, nes nuo +30 kmh važiuojančio bimbalistuo skiriesi tik pažeidžiamų taisyklių punktu.
"44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu."Paskutinis taisė Ginthus; 2020.02.24, 09:55.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Šita taisyklė kaip niekas kitas indikuoja, kaip vis tiktai mes dar toli nuo civilizuotų valstybių, ir kaip arti visokių uzbekistanų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne, tiesiog nėra pinigų kaip kokioje Norgėje visas > 30 kmh gatves atitverti 2.5m aukščio tvoromis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Šita taisyklė kaip niekas kitas indikuoja, kaip vis tiktai mes dar toli nuo civilizuotų valstybių, ir kaip arti visokių uzbekistanų.
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
"44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu."
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taigi rašinėjami straipsniai (bendradarbiaujant su LAKD deja), sudarantys įspūdį, kad jau iš namų nebegalima išeiti be liemenės ir neduoktudiev klausysies muzikos eidamas perėja... tikslinė auditorija pasiekiama ir KET tuomet imamas interpretuoti pagal stipresniesiems parankesnius punktus.
"44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu."
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ar čia neapšviesta sankryža? Ar pėsčiasis ėjo kelkraščiu, važiuojamosios dalies kraštu? Nesusigaudot visiškai, ką cituoti. Pėsčiasis ėjo per pėsčiųjų perėją.
"42. Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti tik pėsčiųjų (taip pat požeminėmis ir esančiomis virš kelio) perėjomis, o kur jų nėra, – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti perėjos ribų. Kai matomumo zonoje perėjos ar sankryžos nėra, leidžiama eiti stačiu kampu į abi puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tik įsitikinus, kad eiti saugu. Rekomenduojama, kad tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui pėstieji, eidami į kitą važiuojamosios dalies pusę, neštųsi šviečiantį žibintą arba vilkėtų ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būtų prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą."
Komentuoti:
Komentuoti: