Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Yra esminis skirtumas. Kai tu suki tik per žalią, yra viena. O kai suki ir per raudoną, tada atsiranda žymiai daugiau konfliktinių situacijų.
    Sutinku , tik noriu pastebėti kad gerų norų būtų užtekę ne tik pragarui išgrįsti bet ir 6 juostų ViaBalticą nuo Varšuvos iki Helsinkio nutiesti

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Ne apie tai - jei aš privalau visus praleisti sukdamas degant raudonai su pakabinta lentele, ir turiu imtis analogiškų priemonių važiuodamas net ir turėdamas pirmenybę - NAX , išskyrus kelis susireikšminusius valdininkus, reikėjo viso šito erzelio su lentelėmis?
    Yra esminis skirtumas. Kai tu suki tik per žalią, yra viena. O kai suki ir per raudoną, tada atsiranda žymiai daugiau konfliktinių situacijų.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ši akcija atrakcija patapo gera iniciatyva įvertinti sankryžų saugumą ir pralaidumą.

    Vilniuje jau mačiau:

    Saulėtekyje VT vėl ramiai važiuoja A juosta, nebestabdydama posūkio į kairę. Spūstis link Nemenćinės plento prasklaidyta.

    Į Didlaukio kiemą sukantys nebestabdo kitomis kryptimis išsukančių iš G.Vilko.

    Klausimas kaip su kitu etapu. Bei savivališkais grąžinimais kituose miestuose.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Paryškinta išvada logiška ir teisinga. Bet nereikia visko absoliutinti, nes konkretus sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į kelis svarbius argumentus: automobilis judėjo A juosta, kurioje negalėjo būti, įvykio metu buvo viršytas važiavimo greitis, kas suponuoja, kad vairuotojas ne tik prieš tai viršyjo leistiną greiti bet ir nestabdė automobilio. Būtų važiavęs kaip priklauso ir stabdęs, jeigu nespėtų sustoti, tai liktų nenubaustas, bet kai akivaizdžiai matydamas kliūtį nesiėmė būtinų priemonių (stabdymas) ir ant jos užvažiavo, tai tokia ir išvada.
    Ne apie tai - jei aš privalau visus praleisti sukdamas degant raudonai su pakabinta lentele, ir turiu imtis analogiškų priemonių važiuodamas net ir turėdamas pirmenybę - NAX , išskyrus kelis susireikšminusius valdininkus, reikėjo viso šito erzelio su lentelėmis?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:

    "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
    Paryškinta išvada logiška ir teisinga. Bet nereikia visko absoliutinti, nes konkretus sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į kelis svarbius argumentus: automobilis judėjo A juosta, kurioje negalėjo būti, įvykio metu buvo viršytas važiavimo greitis, kas suponuoja, kad vairuotojas ne tik prieš tai viršyjo leistiną greiti bet ir nestabdė automobilio. Būtų važiavęs kaip priklauso ir stabdęs, jeigu nespėtų sustoti, tai liktų nenubaustas, bet kai akivaizdžiai matydamas kliūtį nesiėmė būtinų priemonių (stabdymas) ir ant jos užvažiavo, tai tokia ir išvada.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:

    "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/
    Bet tai kaip tada su PRALAIDUMU? Susisiekimo ministre, darykit ką nors!

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Kai šnekame apie apsaugotą posūkį, turėkite omeny ir tai:

    "Teismas pažymėjo, kad vairuotojai keliuose turi būti atsargus net ir tada, kai važiuoja degant leistinam šviesoforo signalui."

    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dimu-13602079/

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Jau pravažiavau per žalią lentelę Saltoniškių-Narbuto sankryžoje

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Delfi.lt 2020.02.11
    Šešios sankryžos, kur Vilnius žalias rodykles sugrąžins pirmiausia
    3.,5. Sankryžoje padarys, kad sukantys su papildoma sekcija į kairę neturės vietos įsukti. Ypač tai didelė problema 3. sankryžoje vakarinio piko metu. Aišku sunku buvo kažko protingo tikėtis ir, deja, net agentūra , kaip suprantu, neužsiėmė srautų analize.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.02.11, 20:36.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Delfi.lt 2020.02.11
    Šešios sankryžos, kur Vilnius žalias rodykles sugrąžins pirmiausia
    1. Liepkalnio g. – Žirnių g. – Minsko pl.;
    2. Saltoniškių – Sėlių g.;
    3. A. Goštauto – Gynėjų g.;
    4. G. Vilko – Baltupio – Didlaukio g.;
    5. T. Narbuto – Saltoniškių g.;
    6. Nemenčinės pl. – Saulėtekio al.
    https://m.delfi.lt/auto/patarimai/ar...hp?id=83510855

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Vilniaus savivaldybė į sankryžas grąžina žaliąsias rodykles

    Vilniaus savivaldybė nuo antradienio sankryžose pradeda grąžinti apie 20 žaliųjų rodyklių, BNS informavo sostinės vicemeras Vytautas Mitalas.

    Click image for larger version

Name:	_DSC9975_res.jpg
Views:	57
Size:	111,1 kB
ID:	1782315

    Pasak jo, savivaldybės bei Transporto kompetencijų agentūros atstovai antradienį sutarė, kad dešinįjį posūkį degant raudonam signalui leidžiančios rodyklės visam laikui bus grąžintos šešiose miesto sankryžose.

    „Mes taip pat informavome juos, kad dar maždaug keliolikoje sankryžų taip pat grąžinsime žaliąsias rodykles, paraleliai vertindami eismo saugumo, pralaidumo, ateityje galimų infrastruktūros pakeitimų galimybes“, – BNS sakė V. Mitalas.

    Jis patvirtino, kad antradienį jau grąžinta rodyklė Liepkalnių–Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžoje, o per kelias ateinančias dienas bus užkabintos ir kitose probleminėse sostinės vietose.

    Rodyklės panaikintos nuo sausio, tačiau savivaldybėms pasipiktinus dėl išaugusių transporto spūsčių, Vyriausybė sprendimą atšaukė. Transporto kompetencijų agentūra nustatytė naujus reikalavimus, kada galima grąžinti rodykles. Tai sukėlė savivaldybių pasipiktinimą, nes, jų teigimu, derinimai gali užtrukti iki trijų mėnesių.

    Žaliosios rodyklės leidžia automobiliams sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui, prieš tai sustojus prie sankryžos ir įsitikinus, kad tai netrukdo pėsčiųjų, kitų transporto priemonių eismui ir saugumui.

    https://jp.lt/vilniaus-savivaldybe-i...sias-rodykles/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Posūkis į dešinę per raudoną: ministras siūlo svarstyti, viceministras nepritaria

    Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius teigia, kad ministerijoje svarstoma galimybė leisti automobiliams sukti į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui.

    Tuo metu susisiekimo viceministras Vladislavas Kondratovičius tikina, kad to padaryti neleidžia galiojantys tarptautiniai įsipareigojimai.

    „Mes nagrinėjame situaciją, ar būtų saugu ir pagerintų eismo sąlygas iš viso leidimas prie raudonos degančios šviesos leisti atlikti posūkį į dešinę. Tai gana sudėtingas vertinimas, ekspertai turi įvairių nuomonių, bet mes ties tuo dirbame“, – LRT radijui antradienį sakė J. Narkevičius.

    Susisiekimo viceministras V. Kondratovičius BNS atsiųstame komentare teigia, kad tokia galimybė negalima dėl galiojančių tarptautinių įsipareigojimų.

    „Posūkis į dešinę degant raudonam šviesoforui neatitinka Kelio ženklų ir signalų konvencijos nuostatų, keltų grėsmę eismo saugai ir dėl to nėra priimtinas eismo saugos požiūriu“, – teigė V. Kondratovičius.

    „1991 metų lapkričio 20-ąją Lietuva prisijungė prie Kelių eismo konvencijos ir prie Kelio ženklų ir signalų konvencijos bei įsipareigojo užtikrinti, kad nacionalinių teisės aktų nuostatos privalo atitikti abiejų konvencijų nuostatas“, – pridūrė jis.

    Anot Susisiekimo ministerijos, Kelio ženklų ir signalų konvencijoje įtvirtinta, jog raudonas signalas reiškia, kad eismas yra draudžiamas, transporto priemonės negali pervažiuoti sustojimo linijos, o jei sustojimo linijos nėra, važiuoti už signalo linijos. Taip pat, kai šviesoforas pastatytas viduryje sankryžos ar kitoje jos pusėje, transporto priemonės negali įvažiuoti į sankryžą ar užvažiuoti ant pėsčiųjų perėjos ties sankryža.

    Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Automobilių transporto katedros docentas Saugirdas Pukalskas galimybę leisti sukti į dešinę, degant raudonam šviesoforo signalui, vadina „nesąmone“.

    „Visad reikia žiūrėti geruosius pavyzdžius. Man tai yra Skandinavijos šalys. Tai pasižiūrėkim į ten, ar ten yra tokių nesąmonių. Jei ne, tai nereikėtų ir mums“, – BNS sakė S. Pukalskas.

    „Tai gal iš viso tada nereikia šviesoforo? Arba įteisinkim, kad galimą važiuoti per raudoną šviesą, tai bus pats geriausias sprendimas. Man labai įdomu, kaip jis (ministras – BNS) tą sugalvojo: ar yra specialistų parengtas sprendimas, ar šovė į galvą mintis ir pareiškė“, – pridūrė jis.

    Pasak VGTU docento, Lietuvoje eismo saugumas nėra „labai pažengęs“, todėl toks siūlymas gali tik pabloginti situaciją.

    „Jei mes pradėsim kažką patys išradinėti, nieko labai per daug neanalizuodami, tai galim prisisvaigti labai blogų dalykų“, – kalbėjo S. Pukalskas.



    Pastaruoju metu Susisiekimo ministerija ir didžiųjų miestų, ypač Vilniaus, savivaldybės nesutaria dėl žaliųjų rodyklių grąžinimo.

    Ministerija tvirtina, kad, laukiant galutinio Transporto kompetencijų agentūros sprendimo, jas savivaldybės atgal pakabinti jau gali. Tačiau patys miestai tą daryti delsia, nes gali kilti teisinių problemų, įvykus eismo įvykiams.

    Rodyklės panaikintos nuo sausio, tačiau savivaldybėms pasipiktinus dėl išaugusių transporto spūsčių, Vyriausybė sprendimą atšaukė.

    Žaliosios rodyklės leidžia automobiliams sukti į dešinę ir degant raudonam šviesoforo signalui, prieš tai sustojus prie sankryžos ir įsitikinus, kad tai netrukdo pėsčiųjų, kitų transporto priemonių eismui ir saugumui.

    https://jp.lt/posukis-i-desine-per-r...as-nepritaria/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kaune tai pradėjo nuo intensyviausių sankryžų, kad lentelės būtų visur kur tik nesustabdė kompetencijų komisija.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Visai šauniai parinktos pradinės vietos lentelėms Vilniuje atsižvelgiant į pėsčiuosius. Arba perėjų nėra arba tikėtinai labai mažas srautas.

    Tik išlieka abejonė dėl:

    Sėlių g. pervažos po Narbuto dvirtakio tiesimo.

    Gynėjų g. pralaidumo link Geležinio Vilko g. Neliko lentelės ties sankryža su Lukiškių g., tai nereguliuojamas šalutinio kelio išvažiavimas nebereikalauja pilnai sustoti. Tačiau klausimas ar piko metu daug automobilių sugebės įsukti kairiuoju posūkiu į Gynėjų g. Anksčiau buvo bėda vakarinio piko metu.

    Pastarosios sankryžos įstrižinė foto iki nukabinant lenteles.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pagal taip kaip buvo paplitusios lentelės prieš tai, tai turėjo būti labai retai pasitaikanti raudona lentelė, kuri neleidžia sukti į dešinę per raudoną.

    Gal spjaus ant tos nesuprantamos Europos ir sugalvos išstoti iš Vienos konvencijos?
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.11, 15:30.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Į Vilniaus gatves patyliukais grįžta lentelės su žaliomis rodyklėmis

    Dar neseniai buvo skelbta, kad lentelių su žalia rodykle Vilniuje gali tekti laukti net apie tris mėnesius, tačiau jau antradienį vilniečiai pastebėjo, kad Vilniuje, Liepkalnio gatvėje, kabinama pirmoji lentelė.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1274364

    Attached Files
    Paskutinis taisė Ignalina; 2020.02.11, 14:11.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę
    Dar galėtų apsvarstyti ar neverta kelnių mautis per galvą.
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Būtų keista, jei bebrai nesvarstytų tokių dalykų.
    O kaip kitaip, jei pamatė arkliuką ant kurio užsilipęs gali bent porą populiarumo balų surinkti. Dabar iki rinkimų svarstys ir sakys, kad maždaug jei rinksite mus galbūt įvesime per sekančią kadenciją.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokia bus ekspertų nuomonė :


    Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83503665

    Jaučiu liks tik svajonėse šita puiki sistema

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokia bus ekspertų nuomonė :


    Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83503665

    Negaliu patikėti, kad tokie dalykai svarstomi. Turiu svajonę, kad kažkada Lietuvoje vairuotojai sukdami į dešinę (dagant žaliam signalui) pristabdys ir pasižiūrės, ar kartais neatlekia dviratis ir sulėtins geitį tik pamatę perėją, o ne pėsčiąjį joje.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Įdomu, kokia bus ekspertų nuomonė :


    Narkevičius: nagrinėjame, ar pagerintų eismo sąlygas leidimas prie degančios raudonos šviesos sukti į dešinę

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83503665


    Komentuoti:

Working...
X