Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šiaip pėstiesiems irgi reikia įvertinti ar visi automobiliai jau išvažiavo iš sankryžos prieš pajudant. Dažnu atveju (tikriausiai taip buvo ir čia), tai pėstieji tik užsidegus žaliai iškart šoka į priekį net neapsižvalgę ir nežiūrėdami kur eina.
    Kitas dalykas, tai keistai skamba priekaištai, kad "tempiamas automobilis niekaip nebuvo pažymėtas". Nelabai aišku ką ir kaip reikia pažymėti, nes pagal KET, tai tempiamame automobilyje turi tik būti įjungtas "avarinis" ir viskas.
    "Lanksčios vilkties ilgis turi būti nuo 4 m iki 6 m, ji turi būti pažymėta ryškiaspalvėmis vėliavėlėmis (skydeliais) arba turi būti ryškios spalvos ir ne siauresnė kaip 50 mm. "
    "Virvės tikrai nesimatė, ji niekaip nebuvo paženklinta, jokių signalų ar švyturėlių nebuvo, vairuotojai paskui sakė, kad nepaženklino, nes staigiai susiorganizavo tempimą."
    Aišku, tai nepanaikina tikimybės, kad moteriškė tiesiog buvo žabala, bet nenorėjo to pripažinti, tai ir nepadavinėjo ieškinių. Blogiau, kai tokie žabali sėda už vairo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šiaip pėstiesiems irgi reikia įvertinti ar visi automobiliai jau išvažiavo iš sankryžos prieš pajudant. Dažnu atveju (tikriausiai taip buvo ir čia), tai pėstieji tik užsidegus žaliai iškart šoka į priekį net neapsižvalgę ir nežiūrėdami kur eina.
    Kitas dalykas, tai keistai skamba priekaištai, kad "tempiamas automobilis niekaip nebuvo pažymėtas". Nelabai aišku ką ir kaip reikia pažymėti, nes pagal KET, tai tempiamame automobilyje turi tik būti įjungtas "avarinis" ir viskas.

    Toks pavienis ir labai retai nutinkantis įvykis niekaip nepanaikina visų lentelės naudojimo žalingų faktorių. Dar galima surasti straipsnį kur kažkas važiavo per raudoną ir nepraleido. Bet jei jau yra tokių problemų, tai vadinasi su lentelėmis nereikia didinti jų potencialo.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jau nekalbant apie sankryžų užkišimą piko metu, kai tu lauki žalio signalo, o per lentelę privažiuoja iš kitos gatvės ir nebėra kaip važiuoti, nes nėra vietos už sankryžos. .
    O nuėmus lentelę anie negali įsukti, nes nepajudėjo važiuojantys tiesiai

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Manau esminis momentas yra galimybė įžengti į išilginę perėją užsidegus žaliam anksčiau nei automobiliai pradeda judėti - ko lentelė neužtikrina.
    Ir daug iš to naudos?

    "Nukentėjusi pėsčioji sekmadienį DELFI papasakojo, kaip, pasak jos, įvyko nelaimė: „Aš ėjau per žalią šviesą, o tuo metu viena greitoji buvo pravažiavusi sankryžą, o kita tęsė manevrą per raudoną šviesą."

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=83250223


    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai gal jūs ir gyvenate afganistane nes teko važinėti visuose lietuvos miestuose (kurių mes viso labo turim 5) ir aš manau, kad jis dar labai atsargiai tą 1/3 statistiką vedė nes mano patirtis yra arčiau 1/10. Man kartais net pypsėti pradėdavo, tipo ko čia stabdai prie žalios rodyklės.
    uzdvidesimt Apie Vilnių rašiau ir ne jokį Afganistaną (kažin ar jame yra tos lentelės?). Tas 1/3 iš tiesų su atsarga, bet faktas, kad 2/3 tikrai nesustodavo, o tai jau didžioji dalis ir esmės ar tai būtų 4/5 ar 2/3 jau nebekeičia.

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Jei žmogus sugeba praleist pesčiuosius per žalia signala, tai jis sugebės praleist ir sukant per lentele.
    Parašyta taip, tarsi mes tik planuotume įsivesti tas žalias lenteles ir situaciją analizuotume teoriniame lygmenyje, kurdami kažkokias prielaidas. Jau n metų mes tą turėjome ir kiekvienas iš stebėjimų bei asmeninės patirties galėjome puikiai susidaryti vaizdą, kad to "sugebėjimo praleisti" labai dažnai pritrūkdavo. Ir kaip jau rašiau praeitame savo pranešime su pateikta schema, problema kelia ne tik pėsčiųjų, dviratininkų nepraleidimas, tačiau lygiai taip pat problematiškas yra ir iš kitų krypčių atvažiuojančių ir pirmenybę turinčių nepraleidimas. Jau nekalbant apie sankryžų užkišimą piko metu, kai tu lauki žalio signalo, o per lentelę privažiuoja iš kitos gatvės ir nebėra kaip važiuoti, nes nėra vietos už sankryžos. Taigi reguliuojamos sankryžos pavertimas nereguliuojama tam tikrai krypčiai, sukelia daugiau problemų nei duoda naudos tai krypčiai. Akivaizdžiai tą galima pamatyti, kai dabar yra įrengta sankryžų su sekcija bei leidimu sukti ir per žalią pagrindinį. Laidumas padidėjęs ir eismas vyksta sklandžiau bei saugiau. Taip pat ir niekam netrukdoma.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Būtent, aš nesuprantu kaip sugebama nematyti esmės, ar čia tikrai ta meilė lentelėms tokia akinanti? Suki per žalią į dešinę, tai tau reikia žiūrėti tik į pėsčiuosius, o per raudoną - ir į pėsčiuosius, ir į automobilius.
    O nereguliuojamoje sankryžoje kur reikia žiūrėti? - tik į automobilius, tik į pėsčiuosius, į automobilius ir pėsčiuosius? Ir dar nepamiršk kas kelias sekundes žvilgtelėti į veidrodžius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Nežinau kokiam "Afganistane" gyvenat, kad tokia "statistika", bet mano mieste, kuris beje "nelegaliai" susigrąžino rodykles, labai retas atvejis, kad kažkas nesustotu prieš raudoną šviesoforą su žalia rodykle.
    Tai gal jūs ir gyvenate afganistane nes teko važinėti visuose lietuvos miestuose (kurių mes viso labo turim 5) ir aš manau, kad jis dar labai atsargiai tą 1/3 statistiką vedė nes mano patirtis yra arčiau 1/10. Man kartais net pypsėti pradėdavo, tipo ko čia stabdai prie žalios rodyklės.


    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne, nes ta boba, kuri manęs vos nenudaužė, žiūrėjo, ar neatvažiuoja mašinos, ir visai nematė pėsčiųjų.
    Būtent, aš nesuprantu kaip sugebama nematyti esmės, ar čia tikrai ta meilė lentelėms tokia akinanti? Suki per žalią į dešinę, tai tau reikia žiūrėti tik į pėsčiuosius, o per raudoną - ir į pėsčiuosius, ir į automobilius. Kodėl taip dažnai teikiamas prioritetas automobiliams - nežinau, galim gilintis į visuomenės psichologiją, ruošti priverstinius mokymus ir masinius teisių perlaikymus arba tiesiog pakeisti infrastruktūrą, kas šiuo atveju paprasčiau ir greičiau.

    Dar didelė problema su lentelėmis yra ta, kad masiškai nesilaikoma reikalavimo pilnai sustoti, netgi priešingai - kai kurie vairuotojai akimirkai apsižiūri iš tolo pėsčiųjų ir po to vien koncentruojasi į iš kairės atvažiuojančius automobilius ir jei sąlygos palankios posūkiui, tai jie netgi padidins greitį, kad kuo greičiau ir sklandžiau atlikti posūkį ir įsilieti į srautą. Per pervažas judantys dviratininkai, ar iš tolo nepastebėti pėstieji tokiais atvejais išvengti greitai judančios transporto priemonės šansų beveik neturi.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne, nes ta boba, kuri manęs vos nenudaužė, žiūrėjo, ar neatvažiuoja mašinos, ir visai nematė pėsčiųjų.
    Būna ir atvirkštinių variantų, kai pamato mane ant šaligatvio (dar esu per toli), nusprendžia važiuoti ir vos negauna smūgio iš kairės.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Aš suprantu kad žalias šviesoforo signalas yra saugesnis už lentele. Taip pat turbut sutiksit kad apsaugotas posukis i dešine saugesnis už paprasta žalia signala? Bet kažkodėl tai visur neirengia apsaugotu posukiu. Jei žmogus sugeba praleist pesčiuosius per žalia signala, tai jis sugebės praleist ir sukant per lentele.
    Ne, nes ta boba, kuri manęs vos nenudaužė, žiūrėjo, ar neatvažiuoja mašinos, ir visai nematė pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Adaras Rodyti pranešimą

    Trūkt už vadžių, vėl iš pradžių. Įvertinkite, prašau, vieną kartą, kurią kryptimi juda pėstieji ir transportas (įskaitant ir dviratininkus) abiem atvejais ir suprasite, kodėl žalias šviesaforo signalas yra saugesnis už kelio ženklą, tai yra "lentelę". Be to, atsiliepiant į diskusiją apie vairuotojus, tai ne kiekvienas sugeba važiuoti per raudoną, tam šiaip reikia didesnio pasiruošimo ir patyrimo, nei vienas mėnuo vairavimo "kursų".
    Aš suprantu kad žalias šviesoforo signalas yra saugesnis už lentele. Taip pat turbut sutiksit kad apsaugotas posukis i dešine saugesnis už paprasta žalia signala? Bet kažkodėl tai visur neirengia apsaugotu posukiu. Jei žmogus sugeba praleist pesčiuosius per žalia signala, tai jis sugebės praleist ir sukant per lentele.

    Komentuoti:


  • Adaras
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Kaip ir pagrindinis žalias.
    Trūkt už vadžių, vėl iš pradžių. Įvertinkite, prašau, vieną kartą, kurią kryptimi juda pėstieji ir transportas (įskaitant ir dviratininkus) abiem atvejais ir suprasite, kodėl žalias šviesaforo signalas yra saugesnis už kelio ženklą, tai yra "lentelę". Be to, atsiliepiant į diskusiją apie vairuotojus, tai ne kiekvienas sugeba važiuoti per raudoną, tam šiaip reikia didesnio pasiruošimo ir patyrimo, nei vienas mėnuo vairavimo "kursų".

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Manau esminis momentas yra galimybė įžengti į išilginę perėją užsidegus žaliam anksčiau nei automobiliai pradeda judėti - ko lentelė neužtikrina.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai juk gana logiška, nematau kuo čia stebėtis - žalia rodyklė nereiškia apsaugoto posūkio.
    Kaip ir pagrindinis žalias.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai juk gana logiška, nematau kuo čia stebėtis - žalia rodyklė nereiškia apsaugoto posūkio.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nė vieno.
    Neitiketina, per žalia lentele kas antras vairuotojas traiško pesčiuosius, o per žalia visi pavyzdingi...

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
    Bet daug vairuotojų nemoka vairuoti pagal taisykles - su laiku net savo susigalvoja, bėgant metams patirtį turintys veteranai apskritai sunkiai perauklėjami.
    Žiūriu eiliniam chunveibinui Š.Korėjos pavyzdys su 3 muzikos grupėmis ir 7 šukuosenų stiliais ramybės neduoda.


    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
    O dėl pamąstymo, kad ne rodyklės kaltos, bet vairuotojai kalti, tai JAV gi irgi sako, kad ne ginklai kalti, bet žmonės kalti - jie gi šaudo. Bet daug vairuotojų nemoka vairuoti pagal taisykles - su laiku net savo susigalvoja, bėgant metams patirtį turintys veteranai apskritai sunkiai perauklėjami.
    Forumo dalyviai šiuo požiūriu ne ką geresni, gali argumentuot kiek, nelabai įdomu, vis tiek savo iki pažaliavimo varo. Belieka sarkazmas

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Sakykite o kiek kartu vos neužvažiavo sunaktis per žalia signala?
    Nė vieno.

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied
    Lenteles su žalia rodykle galima dar būtų vadinti Narkevičiaus lentelėmis, nes jei ne silpnas ministras, tai to ,,magiško poreikio" ir nebūtų buvę. Tai dėkoti reikia lenkų partijai, lenkams, gal net Dievui, kad tokį ministrą atsiuntė.

    O dėl pamąstymo, kad ne rodyklės kaltos, bet vairuotojai kalti, tai JAV gi irgi sako, kad ne ginklai kalti, bet žmonės kalti - jie gi šaudo. Bet daug vairuotojų nemoka vairuoti pagal taisykles - su laiku net savo susigalvoja, bėgant metams patirtį turintys veteranai apskritai sunkiai perauklėjami.

    Taip ir su ginklu - jei dauguma turės, tai tarp visų atsiradus 20 proc. pusgalvių prasidės mėsmalė. Nuo to 80 proc. netaps saugesni. Automobilį turės bet kas ir važiuos kaip jam patinka, stos ar nestos prie STOP linijos - koks skirtumas, jam gi labai reikėjo - tik prašokti. Kai tiesiog dega raudona - visi stovi. Toks kraštutinumas, arba taip, arba ne. Nes kai būna šiek tiek galima, tada tas šiek tiek tampa tiesiog galima - čia psichologija suveikia.
    Paskutinis taisė Maduk; 2020.02.03, 20:46. Priežastis: Gramatinės klaidos

    Komentuoti:

Working...
X