Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Va dėl šito dalyko opozicijos politikai privalo kreiptis į prokuratūrą ir kitas atitinkamas institucijas. Vyksta tiesiog piktybinis lėšų švaistymas. Daug dalykų galima nurašyti ant kompetencijų trūkumo ar elementaraus kvailumo, bet šiuo atveju net nežinau, neturiu jokio paaiškinimo. Labiausiai linkstu link to, kad gal VMS tokiu būdu tikrina ribas kaip nusikalstamai gali elgtis nesulaukdami realių pasekmių? Skamba kaip nučiuožusi sąmokslo teorija, bet kitų variantų tiesiog nesugalvoju.
- 10 patinka
-
Būtų įdomu kaip ten jie išties sugalvoja kur eksvalduoti, nes tikrai jokios logikos nesimato. Kažką pudrino dėl lazerių skanavimo, gal jiems reikia prasivalyti lidar objektyvą. Dar vienas įdomesnių: Žygio g. (kur asfaltas visiškai lygus iki tiek, kad gyvenamaja zona tapkutė spaudžiama iki galo), Subačiaus g. didelis gabalas, kur prieš 4 metus keista danga (neatrodo susidevėjusi, o šaligatvis apgailėtino pločio). Kas įdomu, tai Šnipiškėse link NMC vėl nenumatyta sutvarkyti nei viena gatvė, panašu duodama vystytojams daryti kas išeina, o rajonas bus pigių vienas su kitu ryšio neturinčių sprendimų kratinys.
- 23 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje pradedamas gatvių remonto sezonas: sostinėje nebeliks prastos būklės gatvių, bus remontuojami tiltai
https://vilnius.lt/naujienos/vilniuj...hELrEaBe7R2Ijw
Žemėlapis
Senamiesti toliau negailėstingai asfaltuos, net tokią gatvę, kaip Liejyklos, kur danga puikios būklės ir joje mėgstama pademonstruoti auromobilių įsibėgejimo galimybes (o ypač vakarais ir naktimis)
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Taip. Tik lieka neaišku kada toji atkarpa bus tiesiama. Projektavimo metu tai lyg 50/50 finansavimo projektu kartu su vietiniais turėjo eit, bet dabar neaišku.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Suksis pabaigoje. Per Citify galite pasižiūrėti, kad numatyta apsisukimo vieta.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNelabai suprantu iš nuotraukų, kaip važiuotų autobusas, jeigu Karaliaučiaus g. toliau veda į gruntinį vieškelį, o Bretkūno g. vidurinė dalis iš esmės neegzistuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai suprantu iš nuotraukų, kaip važiuotų autobusas, jeigu Karaliaučiaus g. toliau veda į gruntinį vieškelį, o Bretkūno g. vidurinė dalis iš esmės neegzistuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
L. Rėzos al.:
Kairėje - M. Mažvydo g.:
Vaizdas atgal:
Link Pilaitės pr.:
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaraliaučiaus g. atkarpa, Vištyčio g., J. Bretkūno g. atkarpa
https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Man kyla tik vienas klausimas. Kam reikalinga tokia “A juosta”, vedanti į 2TP? Išlaipinimui galima buvo padaryti tiesiog įvažą, o su likusią dalimi pažaisti, kad tikrai nedaugiau nei 30km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVingis, bent šioks toks, bus.
Techninis projektas:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiesa iškart matau 2 vietas, kur jau rėks, kad išsukti neįmanoma: išvažiuojant iš kiemo pasukus dešinėn pusėn trukdys salelės bordiūrai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėl perėjos zebro nebūčiau tikras. Techniniame projekte nemačiau brėžinio su ženklinimu, tik tokį labiau techninį brėžinį pavyko rast.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVingis, bent šioks toks, bus.
Techninis projektas:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąViršilų g. sužymėta visa teritorija, matyt prasidės gatvės rekonstrukcijos darbai.
Projektas (čia projektiniai pasiūlymai, bet galutinis projektas esmingai nesiskiria):
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viršilų g. sužymėta visa teritorija, matyt prasidės gatvės rekonstrukcijos darbai.
Projektas (čia projektiniai pasiūlymai, bet galutinis projektas esmingai nesiskiria):
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nieko nereikia išradinėti. Reikia:
1) Naujų suleidžiamųjų iešmų, išlygintų KT kreivių. Permontuoti, kur jie atgrubnagiškai sumontuoti (prie Spaudos rūmų). Užpirkti ne tik simetrinių, bet ir asimetrinių iešmų.
2) VT juostų ten kur piko metu stringama (Kęstučio g. – nuo sankryžos su A. Mickevičiaus g.).
3) Pakoreguotų tvarkaraščių, kurie skatintų važiuoti greitai, o ne vilktis.
4) Panaikinti perėjų iškėlimą, vietoje to prieš ir už perėjos (kad nekiltų noras zigzagu apvažiuoti) dėti gulinčius policininkus su tarpais tiksliai paskaičiuotais pagal troleibusių ašių pločius.
Viskas.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Dar atsakau šioje temoje, nes nemažiau apie bendrą infrą visiems nei VT.
Neturėjau minty, kad trūlai praleistų stoteles. Būtų galima PR'int, kaip tik, kad "greitieji" trūlai stojantys visur yra net geriau už dabartinius greituosius autobusus, nes kitomis priemonėmis proporciškai būtų galima pagerinti žymiai labiau nuo dabartinės padėties nei tik praleisti kelias stoteles. Visas greitis atsirastų dėl kontaktinio tinklo "greitinimo". Paminėjau ne "greitasis trūlo maršrutas", bet "greitoji troleibusų trasa", t. y. tos infros (tos greitosios trasos) vaisius skintų ne tik tie 2 konkretūs maršrutai, bet visi kiti maršrutai įriedėję į tą prasidubliuojančią trasą. Ten kaip tik reiktų išnaikinti visas įvažas, nes būtų vien A juostos, tada pagreitėtų ne tik 2 pasirinkti maršrutai, bet visi kiti dubliuojantys. Išskyrus ten, kur greitieji autobusai pravažiuoja, ir tai įverinti, ar negali jie persirikuoti toje atkarpoje, nes pvz. niekada nebūna sustojančių mašinų sankaupų. Dabar nuo Narbuto kalno ne greičio pedalas išminamas, net ne laisva eiga riedama žemyn, bet nuolat prilaikomas stabdis besileidžiant dėl kampuotų laidų.
Esmė tokia: tais dviem kamieniniais maršrutais leisti važiuoti tik tiems patiems vairuotojams, kas didžiąja dalimi jau dabar yra. Juos koncentruotai išmokinti elgtis greitai arba surinkti labiausiai greitį mėgstančius vairuotojus. Stojimas kiekvienoj stotelėj būtų net geriau, nes patogiau keleiviui, laiko daug neatimtų, jei visur būtų A juosta ir praktiškai neliktų įvažų. Pvz. 7 trūlas dabar sutampa su G autobusu tik Narbute/Sietyno, kur G stoja ir nereikia įvažos, o Justiniškių g. kamščių laukuose ten nėra, tai laisvai gali greitasis apvažiuot antra juosta kur nestoja Sūduvių st. Pylimo g. (Reformatų st.) jau dabar apvažiuoja persirikiuodamas, nors ten kamščiai.
Dėl kalniukų Kęstučio g. ir kitur:
variantas gal iškilių nereguliuojamų perėjų vietose sudėt akmeninį grindinį / perpjautus riedulius? Reiktų tik mechaniškai pašiaušti, kad prireikus greitai stabdyt, būtų saugiau sustot nepraslydus. Galima perdaryt iškeltas pavienes perėjas ne sankryžose perpozicionuojant taip, kad "riedulinės perėjos" būtų visada už stotelių, tada trūlams pajudant iš kiekvienos stotelės, kai greitis visiškai minimalus, pravažiuojant per tokias perėjas nebūtų diskomforto. Jei reikia perėjų dažniau, kaip Kęstučio g., tai vis tiek nereiks trūlui stabdyt beveik iki nulio, kaip dabar. Na nuo riedulinio paviršiaus vibracija būtų prie greičio, bet taip stabdyti nereikėtų, o mašinas labiau paveiktų, tai prisabdytų, kaip dabar pristabdo prie iškiliųjų. Pėstiesiems (su ratukais) galima skersai lygias akmenų juostas sudėt, pvz. 1 neįgaliojo vežimo pločio perėjos centre.
Reziume: trūlams ne dabartinį "greitojo autobuso maršruto standartą" taikyti, bet sukurti visiškai naują, "greitojo troleibuso trasos standartą", kur būtų tas tikrasis "VT kamienas". Ir bent čia turėtų būti A juostos 3,5 m STR'inio pločio, o ne 3,25 m.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: