Tuo tarpu pasidalinu ir Karoliniskiu REZ analize, kuria jie pasidalino pries rengini. Deja, susirgau ir sudalyvauti neisejo, nors labai norejau.
Noriu atkreipti demesi i punkta 1.5.2. Eismo srautų matavimų rezultatai
Druskio - Sietyno sankryzoje jie paskaiciavo 999 masinas per valanda viena kryptimi ir 846 kita. Maksimalus vienos eismo juostos pralaidumas yra apie 1340 masinu per valanda vaziuojant 30 kmh su 2s tarpais, arba apie 1700 su 1.5s tarpais ir skaiciavimais is kito saltinio. Bet konkreciai sitoje vietoje toks greitis neimanomas, nes matavo prie pat sankryzos kur automobiliai niekaip negali fiziskai visi vaziuoti 30kmh, jie cia visi leteja ar isibegeja bei praleidzia sukancius. Taigi tas 1000 suskaiciuotu automobiliu yra realiai FIZIŠKAI šios vietos didžiausia imanoma riba. Tai tiesiog nenutrukstamu srautu vienas paskui kita be perstojo judantys automobiliai.
O konkreti vieta su tuo 999x846 srautu atrodo va taip:
O cia 30 zenklo kryptimi 763 auto per val
Sietyno gatves jie tiesiog neitrauke i REZ, nes nu kas cia per gatve isvis, gi pries 5 metus ant teslyno tiesiog pribertas asfaltas... klasikine D kategorijos "gatve" su 1000 auto/val/juosta srautu niekada gyvenime neturejusi jokio statybos projekto, neskanu, nelieskim.
Raso, "reikia riboti automobiliu srauta ramaus eismo gatvese". B% ka jie nori ten riboti ir kaip? Visas sitas srautas isilieja i ju ramaus eismo zonos gatves, ar jie isivaizduoja kad visi sitie automobiliai kazkaip stebuklingai dings - neveziuos vaiku i mokyklas ir darzelius bei ju prikurtus traukos taskus, kaip naujas komisoriatas Sietyno gatveje ir kt.?
Tiesa, ju analizes isvados tokios pat kaip ir Pasilaiciu, kiek matau. Na, nesvarbu, kad nera saligatviu aplinkinese gatvese IŠVIS, kas matosi net sitose nuotraukuose, px kad saligatviai desimtmeciais netaisomi, didziausia problema - žmonių su negalią paviršių trūkumas.
Žmonės su negalia, jūs daeisite prie tu pavirsiu patys? Nera zodziu.
Komentuoti: