Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Šitoje temoje anskčiau aptarinėtos REZ per savaitę susitikimų su gyventojais virto... "gatvių modernizacija". Google dar rodo seną pavadinimą, bet puslapis jau pervadintas judu.lt/gatviu-modernizacija/. Pagal tai, kaip tyliai ir staigiai padaryta, spėčiau, kad atėjo paliepimas iš viršaus.

    Manau, iš karto taip ir reikėjo vadinti. "Zonos" pavadinime ir taip keistai skambėjo, kai kalbama vien apie tam tikras gatves. O nemažai daliai gyventojų "eismo raminimas" yra penelyg panašus į "humanizavimą", "siaurinimą" ir visus kitus menkinančius naujojo mobilumo apibūdinimus. Keista, kad Judu nuo Šimašiaus laikų taip ir nepasimokė, prie ko gali privesti neatsargi komunikacija, kai į viešumą išeinama su tais pačiais terminais, kurie vartojami profesinėje literatūroje ar aktyvistų tarpe.
    Paskutinis taisė NeViskasTaipPaprasta; 2025.01.18, 18:14.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Eglee Rodyti pranešimą
    O gal zinote ar sutvarke sodu gatves saligatvius? Gaila kad nera jogailos ir basanaviciaus gatviu sarase. Nesuprantu kodel negali pirmiausia centro bent aptvarkyt o poto tik visokiu zaliu ezeru gatves
    Nesutvarkė. Dabar tik sukloti granitiniai bortai. Turbūt pavasarį klos trinkeles. Kai kuriose vietose, pagal tai kiek nužemintas bortas nuo anksčiau buvusio, tikriausiai bus atidengiamas namo pamatas. Panašiai kaip Skapo g. (buvo kažkurioj temoj nuotraukos).

    Komentuoti:


  • Eglee
    replied
    O gal zinote ar sutvarke sodu gatves saligatvius? Gaila kad nera jogailos ir basanaviciaus gatviu sarase. Nesuprantu kodel negali pirmiausia centro bent aptvarkyt o poto tik visokiu zaliu ezeru gatves

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Tą patį norėjau rašyti.
    Bet, TBF Benkunskui, ten tikra yra platus šaligatvis, ypač tokio mažo intensyvumo gatvei. Tai tikrai - ne prasčiausias scenarijus.
    Tokiose ne intensyviai užstatytose zonose, kur yra ir erdvės ir nedaug inžinerinių tinklų, tikslingiausia būtų, kad bent vienoje pusėje tiestų bendrą pėsčiųjų/dviračių taką iš asfaltbetonio dangos. Taip būtų užtikrinami visų poreikiai, nes nei ten bus labai intensyvaus pėsčiųjų judėjimo, nei bus intensyvus dviračių eismas.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O grįžta Zuoko laikai. Laukiame naujų takų tiesimo baltomis linijomis ant šaligatvių
    Tą patį norėjau rašyti.
    Bet, TBF Benkunskui, ten tikra yra platus šaligatvis, ypač tokio mažo intensyvumo gatvei. Tai tikrai - ne prasčiausias scenarijus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O grįžta Zuoko laikai. Laukiame naujų takų tiesimo baltomis linijomis ant šaligatvių

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    5. Helsinkio gatvėje plytelinis takas - paymetą, jog įrengė dviračių taką.
    Taip ir yra – ženklas yra.

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Helsinkio g. "dviračių" takas, dar tik baltos linijos pritrūko ant šaligatvio. Vyšnaitė - tegu pėstieji eina arčiau automobilių

    Click image for larger version  Name:	20240401_160047.jpg Views:	1039 Size:	537,1 kB ID:	2121331



    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied

    Ką pavyko atsiminti iš 2025 m. planų, tik neaišku kiek ten buvo tiesos.

    Iš A ir B kategorijų tik šios, nebent kažkas labai užmiestyje kaip Žaliųjų Ežerų g.
    • Kalvarijų g. nuo Žaliojo tilto iki Kareivių
    • Kalvarijų g. dalis Baltupiuose/Jeruzalėje
    • Tuskulėnų
    Kitos gatvės iš įdomesnių
    • Kažkodėl pažymėta visa Tilto g. (gal trinkelės)
    • Islandijos g.
    • Not sure bet lyg ir A. Rotundo ir A. Stulginskio
    • Raugyklos g.
    • Subačiaus g. iki Aušros Vartų
    • Paupio g. nuo Angelo iki Aukštaičių g.
    • Kirkuto al. visu ilgiu (prie Laidojimo rūmų)
    • Vasaros g.
    • Paco g. tarp Mildos ir Saulės
    • Pušų g. Žvėryne
    • Žygio g. tarp Žukausko ir Minties (ten nėra jokio šaligatvio)
    • Fabijoniškių g. nuo Ateities
    Visa kita tai daug trumpų atkarpų toliau nuo centro arba ilgesnės atkarpos užmiestyje kaip Paneriai ar Balsiai. Bet reikia palaukti, kol vėl įkels. Matyt bus pamiršę paslėpti filtrą tuo metu ir man pasisekė patikrinti.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    gangstarr gal galima gaut nuorodą? Nerandu.
    Cool, nepadariau jokių screenshot'ų ir va tau. Panaikino filtrą iš maps.vilnius.lt Miesto tvarkymo skilties.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.

    Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.

    Šiuo metu rengiamasi ir 54 sostinės gatvių rekonstrukcijai, ruošiami rekonstrukcijų projektai. Didžioji dalis rekonstrukcijų projektų prasidės kitąmet.
    Paskelbė apie suplanuotus kelių remonto darbus Vilniuje: laukia 7 dideli projektai

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Dabar išėjo mero postas fb apie eilinius rekordinius metus su nuoroda į sutvarkytas gatves: https://shorturl.at/Qydvj

    Tačiau atrodo, jog dviračių takų atkarpas uždėjo iš praeitų metų, negaliu rast 2023 metų atkarpų žemėlapio, tai išsaugau čia 2024 iškarpas:

    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	105,8 kB ID:	2176586
    Click image for larger version  Name:	2.JPG Views:	0 Size:	177,0 kB ID:	2176587

    Pavyzdžiui:
    1. Liepaklnio g. įvesta kaip dviračių takas, ten puse atkarpos yra bendras takas;
    2. V. A. Graičiūno g. puse atkarpos yra bendras takas;
    3. Viršuliškėse suremontavo esamą bendrą taką, pažymėtas kaip dviračių takas;
    4. Vileišio g yra dviračių gatvė, bet pažymėta kaip dviračių takas;
    5. Helsinkio gatvėje plytelinis takas - paymetą, jog įrengė dviračių taką. Iškarpa iš mero nuordos ir 2023 metų nuotrauka iš citify:
    Click image for larger version  Name:	3.JPG Views:	0 Size:	59,9 kB ID:	2176588
    Click image for larger version  Name:	4.JPG Views:	0 Size:	155,1 kB ID:	2176589

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    gangstarr gal galima gaut nuorodą? Nerandu.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Jau įkelti 2025 m. asfaltuojamų gatvių planai į maps.vilnius.

    - Iš pagrindinių gatvių turbūt bus tik Kalvarijų g.
    - Raugyklos g. laukia toks pats likimas kaip ir Šv. Stepono, su per siaurais šaligatviais. Panašiai pasielgs turbūt Paupio g., Filaretų g., Islandijos g.

    Yra atskiras punktas su modernizuojamomis gatvėmis, kad ir ką tai reikštų. Labai įdomiai pažymėta visa P. Vileišio g.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Sutinku.
    Tikrai toks ir buvo įspūdis, jog negali atstovėti pozicijos, kodėl ir kam daro REZ.
    Pereinamų perėjų ir šviečiančių šviestuvų suvestinė a.k.a. PP viešinimas

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Kaid, o aš tą Gylio komentarą net palaikinau. Nes geriau yra įvardinti gyventojų lūkesčius, nei juos tiesiog ignoruoti ir apsimetinėti, kad visi trokšta būti itin žali.
    Bet profesionalai turi į tuos NEPAGRĮSTUS lūkesčius atsakyti argumentuotai, t.y. paaiškinti kodėl tie lūkesčiai yra utopiniai, t.y. neįgyvendinami. O vat šios dalies nei JUDU, nei VMSA neatlieka. Nes, numanau, patys yra tironiški dundukai, kurie net nesuvokia kokiu tikslu šiuos REZ renginius organizuoja.
    Sutinku.
    Tikrai toks ir buvo įspūdis, jog negali atstovėti pozicijos, kodėl ir kam daro REZ.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Kaid, o aš tą Gylio komentarą net palaikinau. Nes geriau yra įvardinti gyventojų lūkesčius, nei juos tiesiog ignoruoti ir apsimetinėti, kad visi trokšta būti itin žali.
    Bet profesionalai turi į tuos NEPAGRĮSTUS lūkesčius atsakyti argumentuotai, t.y. paaiškinti kodėl tie lūkesčiai yra utopiniai, t.y. neįgyvendinami. O vat šios dalies nei JUDU, nei VMSA neatlieka. Nes, numanau, patys yra tironiški dundukai, kurie net nesuvokia kokiu tikslu šiuos REZ renginius organizuoja.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kai buvau Pašilaičių zonos dirbtuvėse, pačioje pradžioje pasakė, jei daugumai dabartinė situacija yra gera, tai miestas ir nedarys jokių pokyčių tose gatvėse. JUDU nieko nesiūlo, o atėjo sužinoti, ko gyventojai nori, deja, didžioji dauguma ateina parėkti, kaip miestas turi pasirūpinti jų automobiliu
    Kai VMS stengsis realiai pagerinti VVT bendrai - ne bomžiniai trūlai, ištisos A juostos, VVT dažnumas ne kas 20-60 min, nereikės vežioti vaikų į darželius velniai žino kur, ištisi normaliai sujungti dvirtakiai, tai tada galima tikėtis pozityvesnio požiūrio į VVT ir maženės kažkiek automobilizacijos. Priešingu atveju tik nučiuožę bepročiai gali svaigti apie tvarumą, žalumą, bla, bla, bla.
    Panašiai kaip vokiečiai su savo atominių uždarymu be jokios logikos ir elektros sušokusia kaina, tuo tarpu prancūzai nepasidavė ekoterorizmui.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip kitiems, bet dėl stovėjimo vietų didinimo man pikčiausia, jog tam tikroms, konkrečioms grupėms žmonių kuriamas gerbūvis visų sąskaita. T.y. keliama jų NT vertė, nuomos kainos ir kt, - iškreipiama rinka biudžeto sąskaita.
    Dar klausimas, ar namo apylinkių vertimas sutankinta parkavimo aikštele kelia NT vertę.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Toks arogantiškas požiūris lemia ir neseniai lėmė rinkimų rezultatus. Na jei nenori žolės, o vietoj jos padidint parkavimo vietų skaičių - kodėl gi ne. Net jei overall kontekste tai galbūt neteisingas sprendimas, ir yra kiti būdai pasiekti netgi tokius pačius rezultatus, kodėl dabar nenuėjus ta linkme ? Ar visada reikia dėti skersą ant rinkėjų nuomonės, o nepritarančius vadint automarozais ? Gal mums reikia natūraliai praeiti visus etapus, o gal (o siaube) pasirodys, kad toks variantas dar ir tinkamas ?

    Įdomu, ar buvo ir jei taip - kokios buvo JUDU pasiūlytos alternatyvos didint parkavimo vietų skaičių, jei yra toks poreikis ? Ar kartojo mantrą apie asmeninių auto transporto priemonių mažinimą ateityje ir tuo keliu net nemastoma ?
    Kai buvau Pašilaičių zonos dirbtuvėse, pačioje pradžioje pasakė, jei daugumai dabartinė situacija yra gera, tai miestas ir nedarys jokių pokyčių tose gatvėse. JUDU nieko nesiūlo, o atėjo sužinoti, ko gyventojai nori, deja, didžioji dauguma ateina parėkti, kaip miestas turi pasirūpinti jų automobiliu

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai čia logika gi tokia. Bet kokios parkavimo vietos atsiradimas skatina automobilizaciją ir neišsprendžia jokių šio pasaulio problemų.
    Klausimas, kodėl statant naujus namus privaloma, o ne draudžiama įrengti parkavimo vietas?
    5 "tarybinės" parkavimo vietos 60-ies butų namui yra gerai ir "darnu", nes neskatina gyventojų įsigyti automobilio. Juos reikia toliau terorizuoti, kad atsisakytų, ir galop liktų tik sovietų numatytos 5-ios vietos liaudžiai nusipelnusiems veikėjams. O dar geriau - nugriauti ir pastatyti naujus sutankintus daugiabučius su parkavimo vieta kiekvienam butui.


    P.S. ir taip visas centrinis, ir ne tik, Vilnius paverstas didele parkavimo zona. Dalis aikštelių įrengta ir tvarkoma savivaldybės (t.y. mokesčių mokėtojų) lėšomis.
    Paskutinis taisė Sula; 2025.01.13, 15:53.

    Komentuoti:

Working...
X