Šitoje temoje anskčiau aptarinėtos REZ per savaitę susitikimų su gyventojais virto... "gatvių modernizacija". Google dar rodo seną pavadinimą, bet puslapis jau pervadintas judu.lt/gatviu-modernizacija/. Pagal tai, kaip tyliai ir staigiai padaryta, spėčiau, kad atėjo paliepimas iš viršaus.
Manau, iš karto taip ir reikėjo vadinti. "Zonos" pavadinime ir taip keistai skambėjo, kai kalbama vien apie tam tikras gatves. O nemažai daliai gyventojų "eismo raminimas" yra penelyg panašus į "humanizavimą", "siaurinimą" ir visus kitus menkinančius naujojo mobilumo apibūdinimus. Keista, kad Judu nuo Šimašiaus laikų taip ir nepasimokė, prie ko gali privesti neatsargi komunikacija, kai į viešumą išeinama su tais pačiais terminais, kurie vartojami profesinėje literatūroje ar aktyvistų tarpe.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė NeViskasTaipPaprasta; 2025.01.18, 18:14.
- 2 patinka
-
Nesutvarkė. Dabar tik sukloti granitiniai bortai. Turbūt pavasarį klos trinkeles. Kai kuriose vietose, pagal tai kiek nužemintas bortas nuo anksčiau buvusio, tikriausiai bus atidengiamas namo pamatas. Panašiai kaip Skapo g. (buvo kažkurioj temoj nuotraukos).Parašė Eglee Rodyti pranešimąO gal zinote ar sutvarke sodu gatves saligatvius? Gaila kad nera jogailos ir basanaviciaus gatviu sarase. Nesuprantu kodel negali pirmiausia centro bent aptvarkyt o poto tik visokiu zaliu ezeru gatves
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O gal zinote ar sutvarke sodu gatves saligatvius? Gaila kad nera jogailos ir basanaviciaus gatviu sarase. Nesuprantu kodel negali pirmiausia centro bent aptvarkyt o poto tik visokiu zaliu ezeru gatves
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tokiose ne intensyviai užstatytose zonose, kur yra ir erdvės ir nedaug inžinerinių tinklų, tikslingiausia būtų, kad bent vienoje pusėje tiestų bendrą pėsčiųjų/dviračių taką iš asfaltbetonio dangos. Taip būtų užtikrinami visų poreikiai, nes nei ten bus labai intensyvaus pėsčiųjų judėjimo, nei bus intensyvus dviračių eismas.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Tą patį norėjau rašyti.
Bet, TBF Benkunskui, ten tikra yra platus šaligatvis, ypač tokio mažo intensyvumo gatvei. Tai tikrai - ne prasčiausias scenarijus.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tą patį norėjau rašyti.Parašė sleader Rodyti pranešimąO grįžta Zuoko laikai. Laukiame naujų takų tiesimo baltomis linijomis ant šaligatvių
Bet, TBF Benkunskui, ten tikra yra platus šaligatvis, ypač tokio mažo intensyvumo gatvei. Tai tikrai - ne prasčiausias scenarijus.
Komentuoti:
-
O grįžta Zuoko laikai. Laukiame naujų takų tiesimo baltomis linijomis ant šaligatvių
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Taip ir yra – ženklas yra.Parašė Kaid Rodyti pranešimą5. Helsinkio gatvėje plytelinis takas - paymetą, jog įrengė dviračių taką.
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ką pavyko atsiminti iš 2025 m. planų, tik neaišku kiek ten buvo tiesos.
Iš A ir B kategorijų tik šios, nebent kažkas labai užmiestyje kaip Žaliųjų Ežerų g.- Kalvarijų g. nuo Žaliojo tilto iki Kareivių
- Kalvarijų g. dalis Baltupiuose/Jeruzalėje
- Tuskulėnų
- Kažkodėl pažymėta visa Tilto g. (gal trinkelės)
- Islandijos g.
- Not sure bet lyg ir A. Rotundo ir A. Stulginskio
- Raugyklos g.
- Subačiaus g. iki Aušros Vartų
- Paupio g. nuo Angelo iki Aukštaičių g.
- Kirkuto al. visu ilgiu (prie Laidojimo rūmų)
- Vasaros g.
- Paco g. tarp Mildos ir Saulės
- Pušų g. Žvėryne
- Žygio g. tarp Žukausko ir Minties (ten nėra jokio šaligatvio)
- Fabijoniškių g. nuo Ateities
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Cool, nepadariau jokių screenshot'ų ir va tau. Panaikino filtrą iš maps.vilnius.lt Miesto tvarkymo skilties.Parašė Creatium Rodyti pranešimągangstarr gal galima gaut nuorodą? Nerandu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Paskelbė apie suplanuotus kelių remonto darbus Vilniuje: laukia 7 dideli projektaiPer ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
Šiuo metu rengiamasi ir 54 sostinės gatvių rekonstrukcijai, ruošiami rekonstrukcijų projektai. Didžioji dalis rekonstrukcijų projektų prasidės kitąmet.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dabar išėjo mero postas fb apie eilinius rekordinius metus su nuoroda į sutvarkytas gatves: https://shorturl.at/Qydvj
Tačiau atrodo, jog dviračių takų atkarpas uždėjo iš praeitų metų, negaliu rast 2023 metų atkarpų žemėlapio, tai išsaugau čia 2024 iškarpas:
Pavyzdžiui:
1. Liepaklnio g. įvesta kaip dviračių takas, ten puse atkarpos yra bendras takas;
2. V. A. Graičiūno g. puse atkarpos yra bendras takas;
3. Viršuliškėse suremontavo esamą bendrą taką, pažymėtas kaip dviračių takas;
4. Vileišio g yra dviračių gatvė, bet pažymėta kaip dviračių takas;
5. Helsinkio gatvėje plytelinis takas - paymetą, jog įrengė dviračių taką. Iškarpa iš mero nuordos ir 2023 metų nuotrauka iš citify:
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Jau įkelti 2025 m. asfaltuojamų gatvių planai į maps.vilnius.
- Iš pagrindinių gatvių turbūt bus tik Kalvarijų g.
- Raugyklos g. laukia toks pats likimas kaip ir Šv. Stepono, su per siaurais šaligatviais. Panašiai pasielgs turbūt Paupio g., Filaretų g., Islandijos g.
Yra atskiras punktas su modernizuojamomis gatvėmis, kad ir ką tai reikštų. Labai įdomiai pažymėta visa P. Vileišio g.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pereinamų perėjų ir šviečiančių šviestuvų suvestinė a.k.a. PP viešinimasParašė Kaid Rodyti pranešimą
Sutinku.
Tikrai toks ir buvo įspūdis, jog negali atstovėti pozicijos, kodėl ir kam daro REZ.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sutinku.Parašė KEdas Rodyti pranešimąKaid, o aš tą Gylio komentarą net palaikinau. Nes geriau yra įvardinti gyventojų lūkesčius, nei juos tiesiog ignoruoti ir apsimetinėti, kad visi trokšta būti itin žali.
Bet profesionalai turi į tuos NEPAGRĮSTUS lūkesčius atsakyti argumentuotai, t.y. paaiškinti kodėl tie lūkesčiai yra utopiniai, t.y. neįgyvendinami. O vat šios dalies nei JUDU, nei VMSA neatlieka. Nes, numanau, patys yra tironiški dundukai, kurie net nesuvokia kokiu tikslu šiuos REZ renginius organizuoja.
Tikrai toks ir buvo įspūdis, jog negali atstovėti pozicijos, kodėl ir kam daro REZ.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaid, o aš tą Gylio komentarą net palaikinau. Nes geriau yra įvardinti gyventojų lūkesčius, nei juos tiesiog ignoruoti ir apsimetinėti, kad visi trokšta būti itin žali.
Bet profesionalai turi į tuos NEPAGRĮSTUS lūkesčius atsakyti argumentuotai, t.y. paaiškinti kodėl tie lūkesčiai yra utopiniai, t.y. neįgyvendinami. O vat šios dalies nei JUDU, nei VMSA neatlieka. Nes, numanau, patys yra tironiški dundukai, kurie net nesuvokia kokiu tikslu šiuos REZ renginius organizuoja.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kai VMS stengsis realiai pagerinti VVT bendrai - ne bomžiniai trūlai, ištisos A juostos, VVT dažnumas ne kas 20-60 min, nereikės vežioti vaikų į darželius velniai žino kur, ištisi normaliai sujungti dvirtakiai, tai tada galima tikėtis pozityvesnio požiūrio į VVT ir maženės kažkiek automobilizacijos. Priešingu atveju tik nučiuožę bepročiai gali svaigti apie tvarumą, žalumą, bla, bla, bla.Parašė Kaid Rodyti pranešimąKai buvau Pašilaičių zonos dirbtuvėse, pačioje pradžioje pasakė, jei daugumai dabartinė situacija yra gera, tai miestas ir nedarys jokių pokyčių tose gatvėse. JUDU nieko nesiūlo, o atėjo sužinoti, ko gyventojai nori, deja, didžioji dauguma ateina parėkti, kaip miestas turi pasirūpinti jų automobiliu
Panašiai kaip vokiečiai su savo atominių uždarymu be jokios logikos ir elektros sušokusia kaina, tuo tarpu prancūzai nepasidavė ekoterorizmui.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Dar klausimas, ar namo apylinkių vertimas sutankinta parkavimo aikštele kelia NT vertę.Parašė sleader Rodyti pranešimąNežinau kaip kitiems, bet dėl stovėjimo vietų didinimo man pikčiausia, jog tam tikroms, konkrečioms grupėms žmonių kuriamas gerbūvis visų sąskaita. T.y. keliama jų NT vertė, nuomos kainos ir kt, - iškreipiama rinka biudžeto sąskaita.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kai buvau Pašilaičių zonos dirbtuvėse, pačioje pradžioje pasakė, jei daugumai dabartinė situacija yra gera, tai miestas ir nedarys jokių pokyčių tose gatvėse. JUDU nieko nesiūlo, o atėjo sužinoti, ko gyventojai nori, deja, didžioji dauguma ateina parėkti, kaip miestas turi pasirūpinti jų automobiliuParašė RamasN Rodyti pranešimąToks arogantiškas požiūris lemia ir neseniai lėmė rinkimų rezultatus. Na jei nenori žolės, o vietoj jos padidint parkavimo vietų skaičių - kodėl gi ne. Net jei overall kontekste tai galbūt neteisingas sprendimas, ir yra kiti būdai pasiekti netgi tokius pačius rezultatus, kodėl dabar nenuėjus ta linkme ? Ar visada reikia dėti skersą ant rinkėjų nuomonės, o nepritarančius vadint automarozais ? Gal mums reikia natūraliai praeiti visus etapus, o gal (o siaube) pasirodys, kad toks variantas dar ir tinkamas ?
Įdomu, ar buvo ir jei taip - kokios buvo JUDU pasiūlytos alternatyvos didint parkavimo vietų skaičių, jei yra toks poreikis ? Ar kartojo mantrą apie asmeninių auto transporto priemonių mažinimą ateityje ir tuo keliu net nemastoma ?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia logika gi tokia. Bet kokios parkavimo vietos atsiradimas skatina automobilizaciją ir neišsprendžia jokių šio pasaulio problemų.
Klausimas, kodėl statant naujus namus privaloma, o ne draudžiama įrengti parkavimo vietas?
5 "tarybinės" parkavimo vietos 60-ies butų namui yra gerai ir "darnu", nes neskatina gyventojų įsigyti automobilio. Juos reikia toliau terorizuoti, kad atsisakytų, ir galop liktų tik sovietų numatytos 5-ios vietos liaudžiai nusipelnusiems veikėjams. O dar geriau - nugriauti ir pastatyti naujus sutankintus daugiabučius su parkavimo vieta kiekvienam butui.

P.S. ir taip visas centrinis, ir ne tik, Vilnius paverstas didele parkavimo zona. Dalis aikštelių įrengta ir tvarkoma savivaldybės (t.y. mokesčių mokėtojų) lėšomis.Paskutinis taisė Sula; 2025.01.13, 15:53.
- 2 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: