Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liootas
    replied
    Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.

    Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.

    Šiuo metu rengiamasi ir 54 sostinės gatvių rekonstrukcijai, ruošiami rekonstrukcijų projektai. Didžioji dalis rekonstrukcijų projektų prasidės kitąmet.
    Paskelbė apie suplanuotus kelių remonto darbus Vilniuje: laukia 7 dideli projektai

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Dabar išėjo mero postas fb apie eilinius rekordinius metus su nuoroda į sutvarkytas gatves: https://shorturl.at/Qydvj

    Tačiau atrodo, jog dviračių takų atkarpas uždėjo iš praeitų metų, negaliu rast 2023 metų atkarpų žemėlapio, tai išsaugau čia 2024 iškarpas:

    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	105,8 kB ID:	2176586
    Click image for larger version  Name:	2.JPG Views:	0 Size:	177,0 kB ID:	2176587

    Pavyzdžiui:
    1. Liepaklnio g. įvesta kaip dviračių takas, ten puse atkarpos yra bendras takas;
    2. V. A. Graičiūno g. puse atkarpos yra bendras takas;
    3. Viršuliškėse suremontavo esamą bendrą taką, pažymėtas kaip dviračių takas;
    4. Vileišio g yra dviračių gatvė, bet pažymėta kaip dviračių takas;
    5. Helsinkio gatvėje plytelinis takas - paymetą, jog įrengė dviračių taką. Iškarpa iš mero nuordos ir 2023 metų nuotrauka iš citify:
    Click image for larger version  Name:	3.JPG Views:	0 Size:	59,9 kB ID:	2176588
    Click image for larger version  Name:	4.JPG Views:	0 Size:	155,1 kB ID:	2176589

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    gangstarr gal galima gaut nuorodą? Nerandu.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Jau įkelti 2025 m. asfaltuojamų gatvių planai į maps.vilnius.

    - Iš pagrindinių gatvių turbūt bus tik Kalvarijų g.
    - Raugyklos g. laukia toks pats likimas kaip ir Šv. Stepono, su per siaurais šaligatviais. Panašiai pasielgs turbūt Paupio g., Filaretų g., Islandijos g.

    Yra atskiras punktas su modernizuojamomis gatvėmis, kad ir ką tai reikštų. Labai įdomiai pažymėta visa P. Vileišio g.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Sutinku.
    Tikrai toks ir buvo įspūdis, jog negali atstovėti pozicijos, kodėl ir kam daro REZ.
    Pereinamų perėjų ir šviečiančių šviestuvų suvestinė a.k.a. PP viešinimas

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Kaid, o aš tą Gylio komentarą net palaikinau. Nes geriau yra įvardinti gyventojų lūkesčius, nei juos tiesiog ignoruoti ir apsimetinėti, kad visi trokšta būti itin žali.
    Bet profesionalai turi į tuos NEPAGRĮSTUS lūkesčius atsakyti argumentuotai, t.y. paaiškinti kodėl tie lūkesčiai yra utopiniai, t.y. neįgyvendinami. O vat šios dalies nei JUDU, nei VMSA neatlieka. Nes, numanau, patys yra tironiški dundukai, kurie net nesuvokia kokiu tikslu šiuos REZ renginius organizuoja.
    Sutinku.
    Tikrai toks ir buvo įspūdis, jog negali atstovėti pozicijos, kodėl ir kam daro REZ.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Kaid, o aš tą Gylio komentarą net palaikinau. Nes geriau yra įvardinti gyventojų lūkesčius, nei juos tiesiog ignoruoti ir apsimetinėti, kad visi trokšta būti itin žali.
    Bet profesionalai turi į tuos NEPAGRĮSTUS lūkesčius atsakyti argumentuotai, t.y. paaiškinti kodėl tie lūkesčiai yra utopiniai, t.y. neįgyvendinami. O vat šios dalies nei JUDU, nei VMSA neatlieka. Nes, numanau, patys yra tironiški dundukai, kurie net nesuvokia kokiu tikslu šiuos REZ renginius organizuoja.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kai buvau Pašilaičių zonos dirbtuvėse, pačioje pradžioje pasakė, jei daugumai dabartinė situacija yra gera, tai miestas ir nedarys jokių pokyčių tose gatvėse. JUDU nieko nesiūlo, o atėjo sužinoti, ko gyventojai nori, deja, didžioji dauguma ateina parėkti, kaip miestas turi pasirūpinti jų automobiliu
    Kai VMS stengsis realiai pagerinti VVT bendrai - ne bomžiniai trūlai, ištisos A juostos, VVT dažnumas ne kas 20-60 min, nereikės vežioti vaikų į darželius velniai žino kur, ištisi normaliai sujungti dvirtakiai, tai tada galima tikėtis pozityvesnio požiūrio į VVT ir maženės kažkiek automobilizacijos. Priešingu atveju tik nučiuožę bepročiai gali svaigti apie tvarumą, žalumą, bla, bla, bla.
    Panašiai kaip vokiečiai su savo atominių uždarymu be jokios logikos ir elektros sušokusia kaina, tuo tarpu prancūzai nepasidavė ekoterorizmui.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip kitiems, bet dėl stovėjimo vietų didinimo man pikčiausia, jog tam tikroms, konkrečioms grupėms žmonių kuriamas gerbūvis visų sąskaita. T.y. keliama jų NT vertė, nuomos kainos ir kt, - iškreipiama rinka biudžeto sąskaita.
    Dar klausimas, ar namo apylinkių vertimas sutankinta parkavimo aikštele kelia NT vertę.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Toks arogantiškas požiūris lemia ir neseniai lėmė rinkimų rezultatus. Na jei nenori žolės, o vietoj jos padidint parkavimo vietų skaičių - kodėl gi ne. Net jei overall kontekste tai galbūt neteisingas sprendimas, ir yra kiti būdai pasiekti netgi tokius pačius rezultatus, kodėl dabar nenuėjus ta linkme ? Ar visada reikia dėti skersą ant rinkėjų nuomonės, o nepritarančius vadint automarozais ? Gal mums reikia natūraliai praeiti visus etapus, o gal (o siaube) pasirodys, kad toks variantas dar ir tinkamas ?

    Įdomu, ar buvo ir jei taip - kokios buvo JUDU pasiūlytos alternatyvos didint parkavimo vietų skaičių, jei yra toks poreikis ? Ar kartojo mantrą apie asmeninių auto transporto priemonių mažinimą ateityje ir tuo keliu net nemastoma ?
    Kai buvau Pašilaičių zonos dirbtuvėse, pačioje pradžioje pasakė, jei daugumai dabartinė situacija yra gera, tai miestas ir nedarys jokių pokyčių tose gatvėse. JUDU nieko nesiūlo, o atėjo sužinoti, ko gyventojai nori, deja, didžioji dauguma ateina parėkti, kaip miestas turi pasirūpinti jų automobiliu

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai čia logika gi tokia. Bet kokios parkavimo vietos atsiradimas skatina automobilizaciją ir neišsprendžia jokių šio pasaulio problemų.
    Klausimas, kodėl statant naujus namus privaloma, o ne draudžiama įrengti parkavimo vietas?
    5 "tarybinės" parkavimo vietos 60-ies butų namui yra gerai ir "darnu", nes neskatina gyventojų įsigyti automobilio. Juos reikia toliau terorizuoti, kad atsisakytų, ir galop liktų tik sovietų numatytos 5-ios vietos liaudžiai nusipelnusiems veikėjams. O dar geriau - nugriauti ir pastatyti naujus sutankintus daugiabučius su parkavimo vieta kiekvienam butui.


    P.S. ir taip visas centrinis, ir ne tik, Vilnius paverstas didele parkavimo zona. Dalis aikštelių įrengta ir tvarkoma savivaldybės (t.y. mokesčių mokėtojų) lėšomis.
    Paskutinis taisė Sula; 2025.01.13, 14:53.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Na jei nenori žolės, o vietoj jos padidint parkavimo vietų skaičių - kodėl gi ne. Net jei overall kontekste tai galbūt neteisingas sprendimas, ir yra kiti būdai pasiekti netgi tokius pačius rezultatus, kodėl dabar nenuėjus ta linkme ? Ar visada reikia dėti skersą ant rinkėjų nuomonės, o nepritarančius vadint automarozais ? Gal mums reikia natūraliai praeiti visus etapus, o gal (o siaube) pasirodys, kad toks variantas dar ir tinkamas ?
    Rinkejų nuomonė turėtų ateiti su pasiryžimu susimokėti už kuriamą gerbūvį. Dabar sakyti - darykite daugiau stovėjimo vietų, bet mes nieko nemokėsime, tai yra nuomonės į kurią nereikia reaguoti išsakymas.
    Nežinau kaip kitiems, bet dėl stovėjimo vietų didinimo man pikčiausia, jog tam tikroms, konkrečioms grupėms žmonių kuriamas gerbūvis visų sąskaita. T.y. keliama jų NT vertė, nuomos kainos ir kt, - iškreipiama rinka biudžeto sąskaita. Jeigu kažkas skaičiuotų kiek miestui papildomai kainuoja kažkieno įgeidis pasistatyti savo karietą prie namų ir tai būtų tolygiai perverčiama į tos vietos apmokestinimą, viskas būtų taip kaip ir turi būti. Paskaičiuokime žemės kainą (tokio ploto nuomos kainą), tada įrengimo, eksploatacijos kaštus ir turėsime kiek reikia apmokestinti stovėjimo vietą mieste. Kai gyventojai bus pasiryžę už ją atitinkamai apmokėti, tai bus galima ją ir suteikti. Užteks įsivaizduoti ir vaizduoti, kad plotas individualaus automobilio stovėjimui yra kažkokia duotybė, ar konstitucinė teisė.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Toks arogantiškas požiūris lemia ir neseniai lėmė rinkimų rezultatus. Na jei nenori žolės, o vietoj jos padidint parkavimo vietų skaičių - kodėl gi ne. Net jei overall kontekste tai galbūt neteisingas sprendimas, ir yra kiti būdai pasiekti netgi tokius pačius rezultatus, kodėl dabar nenuėjus ta linkme ? Ar visada reikia dėti skersą ant rinkėjų nuomonės, o nepritarančius vadint automarozais ? Gal mums reikia natūraliai praeiti visus etapus, o gal (o siaube) pasirodys, kad toks variantas dar ir tinkamas ?

    Įdomu, ar buvo ir jei taip - kokios buvo JUDU pasiūlytos alternatyvos didint parkavimo vietų skaičių, jei yra toks poreikis ? Ar kartojo mantrą apie asmeninių auto transporto priemonių mažinimą ateityje ir tuo keliu net nemastoma ?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gyventojai NENORI MOKESČIŲ! Kiek čia visiems reikia kartoti, nejau VMS, Seimas ar Vyriausybė nesupranta? Tuoj jau pat turi panaikinti visus mokesčius, algas biudžetininkams mokėti "pažadais ir šypsenomis", o asfaltą naujoms stovėjimo vietoms pirkti už "skolos raštelius".

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Komentarą pamačiau po JUDU apmokėtu postu.

    Įdomu, ko dar gyventojams reikia? Gal po naują automobilį dovanų iš savivaldybės?

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250113_135714_Facebook.jpg Views:	1 Size:	281,8 kB ID:	2176114
    Paskutinis taisė Kaid; 2025.01.13, 13:04.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Greitai užmečiau oranžiniu trūkstamų atkarpų linijas (labai gali būti kad ką praleidau, tad prašau papildykite jei matote ką):
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Stebint kas ruošiamasi daryti REZ gatvėse ir skaitant projekto rengėjų teiginius, man toks vaizdas susidaro, kad beveik grįžome prie sovietinių laikų, kuomet centrinė valdžia uždavė zakazą dar geriau pagerinti komunizmą ir vietiniai pionieriai kažką realiai pagerinti net nesiruošia, bet užtai imituoja darbą lozungais kurie su realybe nelabai turi ryšio...

    Tas pats galioja net ir ne REZ'inėms zonoms. Pvz, kas pateikta šiek tiek anksčiau temoje kur nubraižytas naujų gatvelių pajungimas į Kareivių g... trūkta komentarų...

    Beje, kilo mintis, o jei užmetus akį į REZ išdėstymo mieste žemėlapį ir palyginus su pagrindinių gatvių tinklu - ar nebus taip, kad kai kur eismo perteklius išsispręstų pagaliau nutiesus bent pagrindinį miesto gatvių tinklą? Ir tuomet VT juostų tinklą vientisą įrengus kaip gerą bonusą, kuris dar labiau turėtų pagelbėti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nereikia. Yra tema "naujasis gatvių standartas", ten apie tą patį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ramaus eismo zonoms (REZ) jau reikėtų atskiros temos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Jeigu nei vienoje analizėje nėra nurodyta, jog yra perteklius žymėtų perėjų ir nerekomenduojamų jų naikint, tai tokių dokumentų rengėjai aplamai nesuprantą, kas yra ramaus eismo zonos/30 kmh gatvės.
    Iš pateiktų rezultatų, schemų ir išvadų matosi, jog sprendžiama kaip dar daugiau "pripiešti" perėjų arba jas "kažkaip" padaryti saugias.

    Komentuoti:

Working...
X