Parašė liudasbar
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Pusiau reklaminis vieno NT vystytojo projekto straipsnis
Lrytas.lt 2025.10.21
Pradeda sostinės K. Jelskio gatvės rekonstrukcija
Šalia Neries upės ir Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio projektą „Sakai“ plėtojanti bendrovė „Darnu Group“ pradeda greta projekto esančios Kazimiero Jelskio gatvės rekonstrukcijos darbus. Į gatvės atnaujinimo, dviračių bei pėsčiųjų takų ir aplinkinės infrastruktūros įrengimo darbus bendrovė iš viso planuoja investuoti daugiau nei 1,2 mln. eurų
Fotofiksacija

Vizualizacija


https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...gatve-39989395
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ar girdėjote kažką apie infrastruktūros pritaikymą?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ypač tuo atveju, kai joks VT ta gatve nevažiuoja.
VMS kartu su JUDU planuoja VT tinklo reformą 2026-2028 metų bėgyje ir bus paleisti nauji maršrutai. Kaip suprantu čia irgi ateis VT.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ypač tuo atveju, kai joks VT ta gatve nevažiuoja.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąVT įvaža atrodo tikrai nereikalinga tokioje gatvėje.
Komentuoti:
-
Prieš porą mėnesių pasakojau apie Paluknio g. rekonstrukciją: https://www.miestai.net/forumas/foru...25#post2211625
Štai dar pora nuotraukų, darbai artėja prie pabaigos. Labai fainai padaryti įvažiavimai į akligatvines bevardes gatveles po ~8 namus: pakelta į šaligatvio aukštį, padaryta trinkelėmis. Vienoj pusėj šaligatviai pavingiuoja kad susikirtimas su įvažiavimu būtų toliau. Kitoj pusėj tarp šaligatvio ir važiuojamosios dalies yra griovys, tai stumti nėra reikalo. Pagrindinėj gatvėj taip pat apie 500 m atstumu yra dvi iškilios perėjos šaligatvio aukštyje, tik, keistai, viena nupiešta, kita dar visai ne.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Nurezuota Verkių gatvės žiedukas ir jungiamoji gatvė tarp Verkių g. ir Žirmūnų g.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Radikaliausias sprendimas - daryti paprastą sankryžą vietoj 2 žiedų (Prie bažnyčios ir prie IKI - Vilnius), o ant tilto nupiešti A juostą į abi puses. Dvejose sankryžose prioritezuoti VT ir tada na gal sumažės vėlavimai ir išaugs patrauklumas. (Tik reikia nepamiršti, kad troleibusai ir į dešinę suka, todėl reikia posūkių spindulius sužiūrėti)Parašė John Rodyti pranešimąPrioritetas tokioje sankryžoje turėtų būti VT su A juostomis ir atskiromis šviesoforo fazėmis, jei yra poreikis. Bandyti "išspręsti" sankryžos pralaidumą automobiliams yra beprasmis dalykas, nes to padaryti ten iš principo neįmanoma, ir kaip jie sėdėjo kamščiuose, taip ir sėdės. Tiesiog tikslas turėtų būti padaryti taip, kad VT nesėdėtų kamščiuose, kaip dabar.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prioritetas tokioje sankryžoje turėtų būti VT su A juostomis ir atskiromis šviesoforo fazėmis, jei yra poreikis. Bandyti "išspręsti" sankryžos pralaidumą automobiliams yra beprasmis dalykas, nes to padaryti ten iš principo neįmanoma, ir kaip jie sėdėjo kamščiuose, taip ir sėdės. Tiesiog tikslas turėtų būti padaryti taip, kad VT nesėdėtų kamščiuose, kaip dabar.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tik reikia turėti omeny, kad eismas ten intensyvus visomis kryptimis, taip pat yra daug pėsčiųjų eismo. Tai sankryžą tektų daryti su apsaugotais posūkiais, o kiekvienai krypčiai reiktų bent po vieną juostą. Tai gautųsi kažkas labai panašaus į Žemaitės – Naugarduko sankryžą, kuri tikrai nėra tokia jau maža. Ir ne itin pralaidi.
Žiedą galima minimaliomis priemonės pagerinti – nuimti vieną juostą išvažiavime link Antakalnio ir jos sąskaita pridėti juostą važiuojant iš Antakalnio g. į Žirmūnų tiltą. Tą patį galima padaryti ir su Kosciuškos – Olandų g. kryptimi. Išvažaivimą iš žiedo link Kosčiuškos pastumti toliau, kad nereiktų VT lipti ant užbrūkšniuotos vietos – o geriausia yra naikinti įvažą, nes iš žiedo vis tiek tik viena juosta galima išvažiuoti. Taip minimaliomis sąnaudomis galima būtų galima išspręsti bent keletą problemų.Paskutinis taisė abruo; 2025.09.21, 00:29.
Komentuoti:
-
Aha, tik problema tame, kad paišant linijas žiede visai pamiršo, kad ten vyksta troleibusų eismas ir jiems siūloma:Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Ties ta vieta didžiausia tragedija yra perteklinio asfalto klodas, kuris dabar yra išbraižytas įstrižomis linijomis, ir pilnai galėjo būti patogus šaligatvis, su pakankamai vietos ir pėstiesiems, ir stulpui, ir eismui.
19 maršrutas iš Saulėtekio iki Pašilaičių - sukti į antrą juostą pagal ženklinimą ant asfalto.
Šv. Petro ir Povilo bažnyčia st. link Antakalnio - siūloma sukti iš kišenės į pirmą juostą, tačiau net labai norint važiuoti ją tu vistiek su troleibuso gabaritais atsirasi arba antroje juostoje, arba užspalvintame plote.
Šv. Petro ir Povilo bažnyčia st. link Centro - juostos nupaišytos visai nesiremiant troleibusu gabaritais ir kartokas tas arba lendi ir į antrą juostą, o poto suki iš karto į kišenę, arba užvažiuoji ant užspalvinto ploto.
Geriausias variantas paversti žiedą į paprastą sankryžą, nes dideli žiedai neveikia efektyviai (užtenka pažiūrėti į Savanorių žiedą, kur net policijos ekipažas, reguliuotojantis eismą piko metu nepadeda). Padarius paprastą sankryžą atsirastų žymiai daugiau vietos pėstiesiems, žalumos galima būtų irgi kažkaip gražiai padaryti, kad kompensuoti naikinamą žalumą žiedo vietoje. Na ir dar kažkiek pagerėtų vaizdas į bažnyčią, nes sankryža būtų toliau, nei pats žiedas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Koks reljefas tam teoriniam apėjime per kapines? Nepamenu ar kada nors esu ėjęs būtent tais takeliais, bet bendrai ten toks… nenuobodus reljefas. Tai senukams žiemą ant ledo gali būti dar blogiau nei dabartinis siauras šaligatvis. Kuris bent lygus.
Komentuoti:
-
Perėja, kurią siūlau naikinti, iš niekur į niekur, į 60 cm pločio šaligatvį, per kurio vidurį dar stovi stulpas, kad maža nepasirodytų ir dar į akliną sieną. Tai pat ji pavojingai prie pat sienos kampo iš už kurio nuolat bus pavojingai į perėją įšokančių žmonių. Jei manot, kad ypač vyresnio amžiaus žmonės čia gali nors kiek saugiau vaikščioti ar apskritai naudotis tokia antiinfrastruktūra (jau nekalbu apie žiemą) tai pabandykit atsistoti į jų batus ir pabandyti eiti. Ir žiemą pabandykit...
Paskutinis taisė spekas; 2025.09.19, 19:21.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės taip, tik nagrinėjama vieta reikalauja kuo greitesnio susisiekimo sutvarkymo nelaukiant kol bus VT juostos ir tt.. Taip pat šios vietos sutvarkymas nesikerta su VT infros plėtojimo poreikiu bei VT infros plėtojimas mieste niekaip nespręs susisiekimo problemų būtent šioje atkarpoje. Ką čia reikia nedelsiant kaip minimum padaryti tai tarp kapinių panaikinti pėsčiųjų susisiekimą, išplėsti 1+1 juostas iki STR, panaikinti greičio kalnelius, panaikinti vieną ne vietoje įrengtą perėją, kitą perėją (ties viaduku) atkelti arčiau kapinių, stotelę nuo viaduko atkelti arčiau kapinių ir suorganizuoti normalų pėsčiųjų susisiekimą bent jau vienoje pusėje - radau tik per kapines normalesnį taką, kuris ties kapinių viduriu kerta kapinių sieną ir grįžta į gatvę. Tai kainuotų palyginti centus ir susisiekimas visiems pagerėtų radikaliai.Gal kas ras geresnį variantą.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąNesuprantu cia to bambejimo apie pralaiduma ir viadukus. Vilniuje net nera normalaus viesojo transporto ir jau kalba apie automobiliu pralaiduma. Cia tas pats kaip galvoti kokias kelnes deveti pries uzsidedant triusikus.Paskutinis taisė spekas; 2025.09.19, 19:12.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesuprantu cia to bambejimo apie pralaiduma ir viadukus. Vilniuje net nera normalaus viesojo transporto ir jau kalba apie automobiliu pralaiduma. Cia tas pats kaip galvoti kokias kelnes deveti pries uzsidedant triusikus.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Lempu nera, numeriai kreivi, viena gelda atsiremusi i kita, purvyne kazkokiam stovi. Manau padorus auto lauzynas geriau atrodytu negu ta betvarke po kaire puse.Parašė Sula Rodyti pranešimąPristatytas mašinas, matomas nuotraukoje, vadina autolaužynu.
Komentuoti:
-
Nors idėja palikti vienpusį eismą nėra bloga, bet toks sprendimas kaip nuotraukoje nesigautų, šiaurinėje kapinių pusėje juk yra labai status šlaitas. Įpraskite atsiversti normalų topografinį žemėlapį o ne Google maps ir paišyti tieses ten kur reiktų vos ne serpantino..Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPaversti tiek Sukilėlių, tiek Rasų gatves vienpusėmis, leidžiant eismą po 2 juostas į vieną pusę ir taip užžiedinant, atrodo visai racionalus variantas. Galbūt su jungiamąja gatve tarp Rasų ir Sukilėlių palei kapinių šiaurinę tvorą, ten užtektų išpirkti dalį kelių sklypų:

Tuo pačiu turėtų ir atlaisvėti Rasų/Sukilėlių/Dunojaus sankryža:

O tas 2+2 Sukilėlių gatvėje iki kapinių yra totali nesąmonė. Akivaizdu kad Sukilėlių/Zarasų/Drujos sankryža statyta turbūt kaip miesto greitkelių susikirtimas, ir inžinieriai svaičioja apie estakadą, nors tame kritiniame susisiekimo koridoriuje nėra jokių dviračių takų nei autobusų maršrutų. Nėra kaip nuvažiuoti nuo Belmonto/Batoro g. link Liepkalnio (kur vyksta didelė plėtra aka Teltonikos fabrikai) ar oro uosto nei kad per stotį, kas yra bergždžias laiko gaišimas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Realiai taip, ten auto srautai nėra dideli. Pvz. Drujos g. viadukas 8 juostų pločio, kaip GV tiltas per Nerį ar Lazdynų tiltas, akivaizdu, kad tokio pločio tikrai nereikia, užtektų max 4 juostų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tada gal reikia naikint ir 2+2 likusioj atkarpoj. Dabar bent tarp kapinių ir mazgo su Drujos gatve gaunasi bereikalingi asfalto laukai. Retai ten važinėju piko metu, bet gal ir likusioj atkarpoj iki Liepkalnio gatvės nereikia tokių pločių.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: