Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zefyras
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Čia kažkokios random fantazijos su paintu papaišytos nieko bendro neturinčios su realybe, pvz. Lazdynų tiltas 9 juostų, juk akivaizdu, kad niekas tilto neperstatinės dėl papildomos vienos juostos. Visur kitur irgi panašiai pripaišyti tilltai, viadukai nieko bendro neturintys su esamais.
    Visgi čia oficialus dokumentas, kurio aiškinamajame rašte yra va tokios "rekomendacijos", nukabintos iš lubų ar 1960-ųjų urbanistikos vadovėlių, bet pagal jas ir formuojamos naujos garvių raudonosios linijos. Atsiprašant kam reikalingas įsukimas iš Pietario g. į Savanorių pr., kuriam būtinai reikia dalį Vingio parko nukramtyti?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Spec. plano tikslas nustatyti naujas gatvių raudonąsias linijas. Ne suplanuoti viadukus ar sankryžas, o viso labo nustatyti raudonąsias linijas, kurių ribose vėliau, case by case, bus planuojamos gatvės, paimama žemė ir t.t.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Blemba, netikiu savo akimis. Nejaugi tikrai yra kažkiek šansų, kad visa šitai pajudės iš vietos? Užbaigta Ozo g.? Šiaurinė g.?
    Čia kažkokios random fantazijos su paintu papaišytos nieko bendro neturinčios su realybe, pvz. Lazdynų tiltas 9 juostų, juk akivaizdu, kad niekas tilto neperstatinės dėl papildomos vienos juostos. Visur kitur irgi panašiai pripaišyti tilltai, viadukai nieko bendro neturintys su esamais.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.09.16, 13:22.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Blemba, netikiu savo akimis. Nejaugi tikrai yra kažkiek šansų, kad visa šitai pajudės iš vietos? Užbaigta Ozo g.? Šiaurinė g.?

    Reikia būtinai jungtis prie pristatymo, kad linijinių parkų atstovai nesukurtų "triukšmingos mažumos" įspūdžio

    Viešas svarstymas (susirinkimas) vyks 2025 m. spalio 14 d. 17.00 val. nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Transliacijos nuoroda: https://bit.ly/ABCgatviuSP

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Gal galima nuorodą?
    Pagal TPD Nr. S-RJ-13-21-790 turbūt šitas:
    https://vilnius.lt/savivaldybe/miest...iniu-projektas

    Svarbu neįleisti linijinio parko apologeto, vėl pradės kliedėti viešai dėl dinozaurų perimvečių arba dar kokį nors absurdą berdamas bile kokius STR be jokių sveiko proto alternatyvų siūlymo.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Gal galima nuorodą?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Apie Ozo gatvės pratęsimą iki VA jokios užuominos...
    O gal iš pradžių reiktų dokumentą perskaityti, o komentuoti paskiau...
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-09-16 114845.png
Views:	516
Size:	266,8 kB
ID:	2220584
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-09-16 114959.png
Views:	517
Size:	337,8 kB
ID:	2220585

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Apie Ozo gatvės pratęsimą iki VA jokios užuominos...

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    O niekam neužkliuvo, jog Olandų žiedas schemoje perdarytas į paprastą sankryžą?

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    1 . Taip čia tunelis. Ir iš esmės čia tik principinė schema, kuri apie pločius ar konkrečius juostų skaičius neparodo teisybės.
    2. Tiesiai per šviesoforą kaip visada banaliai paliktas pravažiavimas VT, nes stotelė turi būti prie sankryžos, o ne porą šimtų metrų už jos, kur tunelis iškils į paviršių ir susilies su kitu srautu. Aišku jeigu gerai sužaistų su A juostomis ir VT šviesoforais, tas važiavimas per sankryžą daug neigiamo poveikio neturėtų.
    Supratau, ačiū už paaiškinimą.
    Dėl stotelės- tai manau kad ji ne 200m turėtų nusikelti, o daug daugiau- sudėtinga būtų autobusui vos išlindus iš tunelio per 2-3 juostas nerti. O ir tunelis nebus labai jau trumpas- nepadarysi stataus nusileidimo/pakilimo.
    Beje, čia kažkokie rimti planai, kurie bus įgivendinami greitu laiku? ar tik teoriniai "kadanors"?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    2. Jei jau tunelis važiuoti tiesiai, kam dar čia papildoma šviesoforinė juosta važiuoti tiesiai?
    Matyt tam, kam ir dabar esančioje Žirnių-Liepkalnio g. sankryžoje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Turbūt kažką praleidau. Gal galite paaiškinti, kas čia sugalvota?
    1. Tunelis? Kažkaip skiriamąjai juostai daugokai vietos, ir juostos lyg ir nupieštos. Bet prieš sankryžą baigiasi, už sakryžos vėl prasideda.
    2. Jei jau tunelis važiuoti tiesiai, kam dar čia papildoma šviesoforinė juosta važiuoti tiesiai?
    1 . Taip čia tunelis. Ir iš esmės čia tik principinė schema, kuri apie pločius ar konkrečius juostų skaičius neparodo teisybės.
    2. Tiesiai per šviesoforą kaip visada banaliai paliktas pravažiavimas VT, nes stotelė turi būti prie sankryžos, o ne porą šimtų metrų už jos, kur tunelis iškils į paviršių ir susilies su kitu srautu. Aišku jeigu gerai sužaistų su A juostomis ir VT šviesoforais, tas važiavimas per sankryžą daug neigiamo poveikio neturėtų.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Turbūt kažką praleidau. Gal galite paaiškinti, kas čia sugalvota?
    1. Tunelis? Kažkaip skiriamąjai juostai daugokai vietos, ir juostos lyg ir nupieštos. Bet prieš sankryžą baigiasi, už sakryžos vėl prasideda.
    2. Jei jau tunelis važiuoti tiesiai, kam dar čia papildoma šviesoforinė juosta važiuoti tiesiai?
    Click image for larger version  Name:	Sankryza Zirmunu.jpg Views:	0 Size:	47,1 kB ID:	2220350

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O Žirmūnų- Tuskulėnų žiede troleibusai irgi per estakadą skris?
    Kaip ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės, lochavozai stovės apačioje prie šviesoforų (šiuo atveju žiedo) kamščiuose, kol mašinytės skris viršumi.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Visada miške Rodyti pranešimą
    Ar jau teko susipažinti su Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano sprendiniais? (TPD Nr. S-RJ-13-21-790). Viešinimas numatomas nuotoliniu būdu 2025.10.14 d. 17:00.
    O Žirmūnų- Tuskulėnų žiede troleibusai irgi per estakadą skris?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Autostrada virš kapinių ir miegamuosiuose rajonuose? Primena sovietmečiu planuotas magistrales per visą miestą, matosi iš kur semiasi įkvėpimo
    Truth be told, kapinės tikrai kažkokia tvarkytina vieta. Tranzitinio tinklo dalis, kuriai nelabai yra alternayvų, o kelio parametrai liko nuo tada, kai kapinės jį apaugo XVIII ar XIX a.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Autostrada virš kapinių ir miegamuosiuose rajonuose? Primena sovietmečiu planuotas magistrales per visą miestą, matosi iš kur semiasi įkvėpimo

    Komentuoti:


  • Visada miške
    replied
    Ar jau teko susipažinti su Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano sprendiniais? (TPD Nr. S-RJ-13-21-790). Viešinimas numatomas nuotoliniu būdu 2025.10.14 d. 17:00.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Čia gal stotelę planuoja perkelti? Nes pagal ženklinimą nepanašu, kad ten paliekama "kišenė" tiesiog bet kam.
    Perkėlus stotelę būtų sąlygos per A juostą G autobusui aplenkti kitą VT sustojusį stotelėje. Ir dar vienas dalykas, kad atstumas tarp stotelių būtų kiek logiškesnis, nes dabartiniu atveju stotelė labai arti Pramogų arenos stotelių, o atstumas iki Giedraičių st. neproporcingai didelis.
    Geras pastebėjimas, nes troleibusai ir kiti autobusai visad užtveria kelią 1G.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Čia gal stotelę planuoja perkelti? Nes pagal ženklinimą nepanašu, kad ten paliekama "kišenė" tiesiog bet kam.
    Perkėlus stotelę būtų sąlygos per A juostą G autobusui aplenkti kitą VT sustojusį stotelėje. Ir dar vienas dalykas, kad atstumas tarp stotelių būtų kiek logiškesnis, nes dabartiniu atveju stotelė labai arti Pramogų arenos stotelių, o atstumas iki Giedraičių st. neproporcingai didelis.

    Komentuoti:

Working...
X