Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Čia Kareivių g., ne Kalvarijų g. Kareivių g. dangos visai geros, nes atnaujintos kelis kartus.
    Šitoje pusėje prasta būklė, plius bordiūrai nenuleisti ties įvažiavimais į kiemus:

    https://www.google.com/maps/@54.7160...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Nieko ji nepagerės, nes plotas dviratininkams ir pėstiesiems nepadidės. Tik tiek kad dabar dviratininkai gaus teisę lėkti savo 1,5 m pločio dvirtakiu ir mažiau jaudintis dėl pėsčiųjų, einančių per dviračių taką (nes elementariai trūksta vietos).
    Kad man rodos padidės. Ten kai kuriose atkarpose pėstiems labai liūdna. O po rekonstrukcijos bus padoriai tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Geros naujienos, dabar Kalvarijų g. šaligatvio būklė labai prasta, galima dantis išsimušti vaikštant ar važiuojant paspirtuku.
    Čia Kareivių g., ne Kalvarijų g. Kareivių g. dangos visai geros, nes atnaujintos kelis kartus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Blogos naujienos kad taškomi pinigai blogai infrastruktūrai.

    Ką jau ką, tai šaligatvius turėtų keisti paprastuoju remontu, nes čia yra elementari higiena. Bet suplanuoti gatves pagal STR prieštaraujančius sprendinius su papildomis juostomis automobiliams tai yra absoliuti nekompetencija. O nutiestus nepilnavertiškus dviračių takų kilometrus PR komanda visvien įtrauks į pasiekimų lentelę...
    Tai, kad juostų kiekis toks pat lieka, tik A juosta atsiranda į Ozo pusę nepertraukiama.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Šiai dienai, didžiausias stabdis važiuojant dviračiu yra laukimo laikas prie šviesoforo, beveik kasdien važiuoju ir stengiuos planuotis taip maršrutą, kad nereiktų skersai kirsti Kareivių g.
    Man laukimo laikas yra problema, bet ne lemianti tokius pasirinkimus. Imho, kur kas didesnė problema ten yra tiesiog neadekvati infrastruktūra: nenuleisti bordiūrai, netinkami šviesoforų ciklai, kai tiesiog pavojinga pažiuoti dviračiu net per žalią, pačių dviračių takų nebuvimas kai kuriomis kryptimis ir t.t.
    Pavyzdžiui, kertant dviračiu Geležiaką sankryžoje su Žalgirio g., laukimo laikas kartais būna labai ilgas (bene ilgiausias Vilniuje, kiek man žinoma), bet pati infrastruktūra visgi yra tinkama ir pro ten važiuoju labai dažnai ir visiškai nevengiu tos vietos savo maršrutuose.
    Paskutinis taisė John; 2024.03.28, 11:43.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Nieko ji nepagerės, nes plotas dviratininkams ir pėstiesiems nepadidės. Tik tiek kad dabar dviratininkai gaus teisę lėkti savo 1,5 m pločio dvirtakiu ir mažiau jaudintis dėl pėsčiųjų, einančių per dviračių taką (nes elementariai trūksta vietos).
    Šiai dienai, didžiausias stabdis važiuojant dviračiu yra laukimo laikas prie šviesoforo, beveik kasdien važiuoju ir stengiuos planuotis taip maršrutą, kad nereiktų skersai kirsti Kareivių g.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Nieko ji nepagerės, nes plotas dviratininkams ir pėstiesiems nepadidės. Tik tiek kad dabar dviratininkai gaus teisę lėkti savo 1,5 m pločio dvirtakiu ir mažiau jaudintis dėl pėsčiųjų, einančių per dviračių taką (nes elementariai trūksta vietos).
    Tai aš gana aiškiai parašiau, kad važiuojant dviračiu. Nors ir pėstiesiems bus geriau, nes nebereiks visiems dalintis tais siaurais šaligatviais, kas visvien yra pliusas. Anyway, pamatysim, nors, imho, sakyti, kad "niekas nepagerės" nėra tikslu, nes kažkiek visgi tikrai pagerės.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na dabar kamščiai tai jau tikrai sumažės. Ar ne? Ar ne?

    O jei rimtai, tai Kareivių/Verkių sankryža yra vienas didžiausių trukdžių ir užknisančių dalykų važiuojant pro ją dviračiu. Tai net ir po tokios rekonstrukcijos, situacija pagerės labai smarkiai, net ir su per siaurais dviračių takais. Žinoma, praleista progą viską padaryti šiek tiek geriau.
    Nieko ji nepagerės, nes plotas dviratininkams ir pėstiesiems nepadidės. Tik tiek kad dabar dviratininkai gaus teisę lėkti savo 1,5 m pločio dvirtakiu ir mažiau jaudintis dėl pėsčiųjų, einančių per dviračių taką (nes elementariai trūksta vietos).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar įdomu, ar yra kokie realistiški planai rekonstruoti Kareivių/Ozo/Kalvarijų sankryžą? Ten milžiniškas pėsčiųjų srautas, o visa aplinka kaip 3rd world su random purvynėliais ir visiškai neadekvačia infrastruktūra bei jungtimis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Na dabar kamščiai tai jau tikrai sumažės. Ar ne? Ar ne?

    O jei rimtai, tai Kareivių/Verkių sankryža yra vienas didžiausių trukdžių ir užknisančių dalykų važiuojant pro ją dviračiu. Tai net ir po tokios rekonstrukcijos, situacija pagerės labai smarkiai, net ir su per siaurais dviračių takais. Žinoma, praleista progą viską padaryti šiek tiek geriau.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Geros naujienos, dabar Kalvarijų g. šaligatvio būklė labai prasta, galima dantis išsimušti vaikštant ar važiuojant paspirtuku.
    Blogos naujienos kad taškomi pinigai blogai infrastruktūrai.

    Ką jau ką, tai šaligatvius turėtų keisti paprastuoju remontu, nes čia yra elementari higiena. Bet suplanuoti gatves pagal STR prieštaraujančius sprendinius su papildomis juostomis automobiliams tai yra absoliuti nekompetencija. O nutiestus nepilnavertiškus dviračių takų kilometrus PR komanda visvien įtrauks į pasiekimų lentelę...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kuom dar nustebins šito miesto administracija?

    Ką gali forumo bendruomenė šiuo klausimų padaryti? Raštai? Skundai? Nes negalima, tokių protu nesuvokiamų sprendinių paleisti, jau dabar ten eismas vyksta 80 kmh greičiu, o projekte 6-7 juostos...
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.03.28, 11:01.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš stalčiaus administracija traukia 9 metų senumo projektus.

    Ruošiamasi pirkimams Kareivių g. remontui nuo Verkių g. iki Žirmūnų g. Gatvė platinama vėl, dviračių takai 1,5 - 2 metrų pločio...
    Geros naujienos, dabar Kalvarijų g. šaligatvio būklė labai prasta, galima dantis išsimušti vaikštant ar važiuojant paspirtuku.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Iš stalčiaus administracija traukia 9 metų senumo projektus.

    Ruošiamasi pirkimams Kareivių g. remontui nuo Verkių g. iki Žirmūnų g. Gatvė platinama vėl, dviračių takai 1,5 - 2 metrų pločio...

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-03-28 113121.jpg
Views:	323
Size:	707,8 kB
ID:	2120423

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-03-28 113156.jpg
Views:	313
Size:	595,3 kB
ID:	2120424

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-03-28 113211.jpg
Views:	314
Size:	907,7 kB
ID:	2120425

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Dviračių takų įrengimas žiauriai kukliai atrodo, ypač kai prie tų kuklių 12 km pridėjo Vileišio dviračių gatvę, Ateities g., kur takas yra esamas, o ne naujas įrengiamas, Liepkalnio g., kur takai atkarpomis nutrūksta ir Graičiūno-Trakų Vokės rekreacinį taką.

    Tačiau verta paminėti, kad įtrauktos atkarpos Žirmūnų g. ir Kareivių g.
    Į tą patį ir Žaliųjų ežerų dvirtakis, kuriame darbai jau artėja į pabaigą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Na, ir tęsiamas sovietinio paveldo išsaugojimas, greičiausiai ir įgranitinimas: Mindaugo g., Smalinės g., Vydūno g., Subačiaus g., M. Daukšos g.
    Šios gatvės yra su superpertekliniu asfalto pločiu, kurį sumažinus būtų galima išnaudoti patogesniems takams, dviračių trasoms, želdiniams ir parkavimo vietoms.
    Jeigu net pačiame senamiestyje tas nedaroma,netgi senas grįstas grindinys užasfaltuojamas ir šaligatviuose klojamos tos pačios sovietinės plytelės kaip visame mieste, tai ko tikėtis dar iš kitų miesto vietų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Na, ir tęsiamas sovietinio paveldo išsaugojimas, greičiausiai ir įgranitinimas: Mindaugo g., Smalinės g., Vydūno g., Subačiaus g., M. Daukšos g.
    Šios gatvės yra su superpertekliniu asfalto pločiu, kurį sumažinus būtų galima išnaudoti patogesniems takams, dviračių trasoms, želdiniams ir parkavimo vietoms.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Man panašiau į Šimašiaus darytus remontus/rekonstrukcijas, kaip Gerosios Vilties g. Nes paprastiems dangų remontams jie projektų ar schemų nerengia, o čia kažką daro.
    Pagal paskelbtą žemėlapį Tilto g, K. Sirvydo g. ir Žygimanto Liauksmino g. numatomas ištisinis asfaltavimas, tačiau Tilto gatvė pažymėtos, kaip poreikis projektuoti ramaus eismo gatvę.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Paskelbtos remontuojamos gatvės 2024 metais

    Žemėlapis: https://maps.vilnius.lt/miesto-tvark...7UIfCxY#layers

    Mero pranešimas: https://www.facebook.com/v.benkunska...23558909777427

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied


    https://open.vilnius.lt/minutes

    PASITARIMO INFRASTRUKTŪROS, MIESTO TVARKYMO IR PLĖTROS KLAUSIMAIS PROTOKOLAS
    Data: 2024-03-26 11:49:30

    ---

    Man panašiau į Šimašiaus darytus remontus/rekonstrukcijas, kaip Gerosios Vilties g. Nes paprastiems dangų remontams jie projektų ar schemų nerengia, o čia kažką daro.

    Komentuoti:

Working...
X