Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
O niekam neužkliuvo, jog Olandų žiedas schemoje perdarytas į paprastą sankryžą?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Supratau, ačiū už paaiškinimą.Parašė sleader Rodyti pranešimą
1 . Taip čia tunelis. Ir iš esmės čia tik principinė schema, kuri apie pločius ar konkrečius juostų skaičius neparodo teisybės.
2. Tiesiai per šviesoforą kaip visada banaliai paliktas pravažiavimas VT, nes stotelė turi būti prie sankryžos, o ne porą šimtų metrų už jos, kur tunelis iškils į paviršių ir susilies su kitu srautu. Aišku jeigu gerai sužaistų su A juostomis ir VT šviesoforais, tas važiavimas per sankryžą daug neigiamo poveikio neturėtų.
Dėl stotelės- tai manau kad ji ne 200m turėtų nusikelti, o daug daugiau- sudėtinga būtų autobusui vos išlindus iš tunelio per 2-3 juostas nerti. O ir tunelis nebus labai jau trumpas- nepadarysi stataus nusileidimo/pakilimo.
Beje, čia kažkokie rimti planai, kurie bus įgivendinami greitu laiku? ar tik teoriniai "kadanors"?
Komentuoti:
-
Matyt tam, kam ir dabar esančioje Žirnių-Liepkalnio g. sankryžoje.Parašė strongiukas Rodyti pranešimą2. Jei jau tunelis važiuoti tiesiai, kam dar čia papildoma šviesoforinė juosta važiuoti tiesiai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
1 . Taip čia tunelis. Ir iš esmės čia tik principinė schema, kuri apie pločius ar konkrečius juostų skaičius neparodo teisybės.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąTurbūt kažką praleidau. Gal galite paaiškinti, kas čia sugalvota?
1. Tunelis? Kažkaip skiriamąjai juostai daugokai vietos, ir juostos lyg ir nupieštos. Bet prieš sankryžą baigiasi, už sakryžos vėl prasideda.
2. Jei jau tunelis važiuoti tiesiai, kam dar čia papildoma šviesoforinė juosta važiuoti tiesiai?
2. Tiesiai per šviesoforą kaip visada banaliai paliktas pravažiavimas VT, nes stotelė turi būti prie sankryžos, o ne porą šimtų metrų už jos, kur tunelis iškils į paviršių ir susilies su kitu srautu. Aišku jeigu gerai sužaistų su A juostomis ir VT šviesoforais, tas važiavimas per sankryžą daug neigiamo poveikio neturėtų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt kažką praleidau. Gal galite paaiškinti, kas čia sugalvota?
1. Tunelis? Kažkaip skiriamąjai juostai daugokai vietos, ir juostos lyg ir nupieštos. Bet prieš sankryžą baigiasi, už sakryžos vėl prasideda.
2. Jei jau tunelis važiuoti tiesiai, kam dar čia papildoma šviesoforinė juosta važiuoti tiesiai?
Komentuoti:
-
Kaip ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės, lochavozai stovės apačioje prie šviesoforų (šiuo atveju žiedo) kamščiuose, kol mašinytės skris viršumi.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
O Žirmūnų- Tuskulėnų žiede troleibusai irgi per estakadą skris?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
O Žirmūnų- Tuskulėnų žiede troleibusai irgi per estakadą skris?Parašė Visada miške Rodyti pranešimąAr jau teko susipažinti su Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano sprendiniais? (TPD Nr. S-RJ-13-21-790). Viešinimas numatomas nuotoliniu būdu 2025.10.14 d. 17:00.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Truth be told, kapinės tikrai kažkokia tvarkytina vieta. Tranzitinio tinklo dalis, kuriai nelabai yra alternayvų, o kelio parametrai liko nuo tada, kai kapinės jį apaugo XVIII ar XIX a.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąAutostrada virš kapinių ir miegamuosiuose rajonuose? Primena sovietmečiu planuotas magistrales per visą miestą, matosi iš kur semiasi įkvėpimo
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Autostrada virš kapinių ir miegamuosiuose rajonuose? Primena sovietmečiu planuotas magistrales per visą miestą, matosi iš kur semiasi įkvėpimo
- 22 patinka
Komentuoti:
-
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Geras pastebėjimas, nes troleibusai ir kiti autobusai visad užtveria kelią 1G.Parašė sleader Rodyti pranešimąČia gal stotelę planuoja perkelti? Nes pagal ženklinimą nepanašu, kad ten paliekama "kišenė" tiesiog bet kam.
Perkėlus stotelę būtų sąlygos per A juostą G autobusui aplenkti kitą VT sustojusį stotelėje. Ir dar vienas dalykas, kad atstumas tarp stotelių būtų kiek logiškesnis, nes dabartiniu atveju stotelė labai arti Pramogų arenos stotelių, o atstumas iki Giedraičių st. neproporcingai didelis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Čia gal stotelę planuoja perkelti? Nes pagal ženklinimą nepanašu, kad ten paliekama "kišenė" tiesiog bet kam.
Perkėlus stotelę būtų sąlygos per A juostą G autobusui aplenkti kitą VT sustojusį stotelėje. Ir dar vienas dalykas, kad atstumas tarp stotelių būtų kiek logiškesnis, nes dabartiniu atveju stotelė labai arti Pramogų arenos stotelių, o atstumas iki Giedraičių st. neproporcingai didelis.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Būtent kad A juosta yra ne ta kraštinė, o per vidurį, išskirta ištisine linija. Eismui palikta viena juosta, o šita kraštinė neaišku kam. Jei nesudės atitvarų, tai tikrai ją paliks parkavimui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai "A" juosta.
Prie "Sigmos" dienos metu būna kamščiai ir jokių "nemokamų parkingų" ten nebus.
Komentuoti:
-
Kalvarijų g.
Dar vienas paprastasis remontas, dar vienas neaiškus sprendimas ir neaiškios paskirties asfalto plotas, kuris galimai virs nemokamu parkingu.
Buvęs eismo organizavimas: https://maps.app.goo.gl/D4DxPef69w4fpgSp9?g_st=ac
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai yra prasmės, nes šiaip sekcija į dešinę dega labai ilgai ir jei kamštis susidaro tai tik dėl to, kad pati Kalvarijų g. užsikišus. Bet Lukšio g. labai reikia dviračių tako, nes srautas tiek žmonių, tiek dviračių, paspirtukų nemažas tarp šiaurės miestelio ir Kalvarijų - Ozo g. mazgo, dabar ten visi stumdosi siaurame šaligatvyje ir dar pilname bordiūrių ir fiziškai užstatytų automobiliais.Parašė abruo Rodyti pranešimąTen tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.Paskutinis taisė Lettered; 2025.08.29, 13:01.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Turėjau omenyje, kad šalia dviejų esamų juostų būtų dar viena posūkiui į dešinę, kad būtų galima sukti iškart dviem juostom.
Komentuoti:
-
Ten (t.y. Lukšio gatvėje prie sankryžos su Kalvarijų) ir dabar yra dvi juostos. Viena į kairę/tiesiai, kita į dešinę. Bet labai trumpoje atkarpoje.Parašė abruo Rodyti pranešimąTen tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.
Komentuoti:
-
Ten tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.
Komentuoti:
Komentuoti: