Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Būtent kad A juosta yra ne ta kraštinė, o per vidurį, išskirta ištisine linija. Eismui palikta viena juosta, o šita kraštinė neaišku kam. Jei nesudės atitvarų, tai tikrai ją paliks parkavimui.
- 2 patinka
-
Tai "A" juosta.
Prie "Sigmos" dienos metu būna kamščiai ir jokių "nemokamų parkingų" ten nebus.
Komentuoti:
-
Kalvarijų g.
Dar vienas paprastasis remontas, dar vienas neaiškus sprendimas ir neaiškios paskirties asfalto plotas, kuris galimai virs nemokamu parkingu.
Buvęs eismo organizavimas: https://maps.app.goo.gl/D4DxPef69w4fpgSp9?g_st=ac
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTen tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.Paskutinis taisė Lettered; 2025.08.29, 12:01.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Turėjau omenyje, kad šalia dviejų esamų juostų būtų dar viena posūkiui į dešinę, kad būtų galima sukti iškart dviem juostom.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTen tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.
Komentuoti:
-
Ten tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąP. Lukšio g.
Bortai jau pasidarė judinami šitame mieste?
Nelabai suprantu, kam čia tiek platinti, jei iš abiejų galų stabdo šviesoforai, o sankryžoje srautas važiuoja tik viena kryptimi
- 6 patinka
Komentuoti:
-
P. Lukšio g.
Bortai jau pasidarė judinami šitame mieste?
Nelabai suprantu, kam čia tiek platinti, jei iš abiejų galų stabdo šviesoforai, o sankryžoje srautas važiuoja tik viena kryptimi
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus r. savivaldybės pranešimas:
Pasirašyta sutartis dėl „Via Lietuva“ valdomo valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5241 Buivydiškės–Zujūnai rekonstrukcijos ruože nuo 1,5 iki 3,56 km.
Tai reikšminga investicija, kuri pagerins gyvenimo kokybę tiek Zujūnų, tiek Buivydiškių gyventojams.
Mes, kaip savivaldybė, pirmieji kreipėmės į Susisiekimo ministeriją dėl finansavimo šios gatvės tvarkymui. Ledai pajudėjo – skyrus papildomą finansavimą iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės, „Via Lietuva“ pradėjo šio projekto įgyvendinimą.
Darbus planuojama pradėti jau šį rugsėjį, o pabaiga numatoma 2026 m. rugpjūtį. Projektą įgyvendins UAB „Gevalda“. Bus sutvarkytas 2 km gatvės ruožas – nuo Sidarionių ir Pilaitės sodų 3-iosios g. sankirtos iki Buivydiškių ir Zujūnų g. sankryžos.
Numatyti darbai:
• važiuojamosios dalies rekonstrukcija ir gatvės bortų įrengimas (3,25 m pločio),
• paviršinių (lietaus) nuotekų tinklai (3,3 km),
• nauji dviračių takai (1,4 km ilgio, 2,5 m pločio),
• 4 500 m² šaligatvių,
• apšvietimas visame ruože,
• užvažiuojamas žiedas sankryžoje su Zujūnų g.
„Via Lietuvai“ įgyvendinus projektą, Vilniaus rajono savivaldybė įsipareigoja perimti nuosavybės teise šį kelią.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŽinoma, gerai, kad tą Lukšio atkarpą tvarko, nes ten ant tiek viskas blogai, kad blogiau turbūt nelabai ir gali būti, įskaitant tą faktą, kad ten net nėra miesto apšvietimo. Klausimas, ar bus kaip nors tvarkomas baisus pietinės pusės šaligatvis, kuriame dabar yra nenuuleistų bortų ir kuris, nepaisant visko, yra viena intensyviausiai naudojamų pėsčiųjų/dviratininkų jungčių tarp Šnipiškių ir Šiaurės miestelio? Kitas dalykas, kodėl praleista proga šitą atkarpą sutvarkyti normaliai, turint omeny, kad ten netrukus bus statomas didelis daugiabučių projektas su 455 butais?
Rimčiausias Lukšio g. trūkumas tai apšvietimo nebuvimas, kas nustebino jei rimtai.Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.20, 22:09.
Komentuoti:
-
Žinoma, gerai, kad tą Lukšio atkarpą tvarko, nes ten ant tiek viskas blogai, kad blogiau turbūt nelabai ir gali būti, įskaitant tą faktą, kad ten net nėra miesto apšvietimo. Klausimas, ar bus kaip nors tvarkomas baisus pietinės pusės šaligatvis, kuriame dabar yra nenuuleistų bortų ir kuris, nepaisant visko, yra viena intensyviausiai naudojamų pėsčiųjų/dviratininkų jungčių tarp Šnipiškių ir Šiaurės miestelio? Kitas dalykas, kodėl praleista proga šitą atkarpą sutvarkyti normaliai, turint omeny, kad ten netrukus bus statomas didelis daugiabučių projektas su 455 butais?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Mane stebina kai stebimasi kodėl Vilniuje yra toks polinkis į automobilizmą:
O likusią Lukšio dalį (nuo Verkių iki Kalvarijų) padaryčiau 4 juostų. Žinoma, įrengiant gerus šaligatvius.
Komentuoti:
-
Tvarkoma ta siaubinga P. Lukšio g. atkarpa. Gaila, kad vėl be jokio projekto ar viešinimo, tad neaišku, kas tiksliai bus, bet keičiasi bortų vietos, tad situacija pėstiesiems bus geresnė ir nebeliks nepraeinamų aukštų bordiūrų sunkiau judantiems:
- 21 patinka
Komentuoti:
-
Viršilų g. pasodinti medžiai:
Įvažiavimas į parką beveik baigtas:
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Netrukus prasidės Džiaugsmo gatvės rekonstrukcija
Vilniaus miesto savivaldybė pasirašė rangos sutartį dėl Džiaugsmo gatvės Naujojoje Vilnioje rekonstrukcijos. Darbus atliks viešąjį konkursą laimėjęs rangovas – UAB „Kerista“. Tvarkyti gatvę planuojama pradėti jau šį rugsėjį, o pabaigti – 2026 m. lapkričio mėn.
Trijų kilometrų ilgio Džiaugsmo gatvės atkarpa nuo Paeglinės g. iki Pergalės g. šiuo metu yra prastos būklės ir nepritaikyta nei pėstiesiems, nei dviratininkams – joje nėra šaligatvių, dviračių tako, apšvietimo, neįrengta lietaus nuotekų surinkimo sistema. Tamsiu paros metu esama gatvės būklė kelia rimtą pavojų visiems eismo dalyviams.
Rekonstrukcijos metu Džiaugsmo gatvė bus iš esmės atnaujinta: įrengti pėsčiųjų šaligatviai abiejose kelio pusėse, atskiras dviračių takas, modernus apšvietimas, apšviestos pėsčiųjų perėjos bei naujos viešojo transporto stotelės. Taip pat numatyta įdiegti 2,3 km ilgio lietaus nuotekų surinkimo sistemą, kuri užtikrins efektyvų vandens nutekėjimą ir prisidės prie ilgaamžės gatvės dangos išsaugojimo.
Dėl gatvės, dviračių ir pėsčiųjų takų bei kitos susisiekimo ir inžinerinių komunikacijų infrastruktūros įrengimo, numatomas esamų želdinių šalinimas – iš viso bus šalinami 246 medžiai (322 kamienai), tarp kurių yra tiek saugotinų (120 vnt), tiek nesaugotinų (202 vnt) medžių. Teritorijoje auga paprastieji klevai, mažalapės liepos, karpotieji beržai, blindės, o taip pat ir kai kurie spygliuočiai ir vaismedžiai – atliktos želdinių inventorizacijos metu užfiksuoti 1794 medžiai. Želdinių šalinimas numatomas tik jeigu tai neišvengiamai būtina dėl infrastruktūros įrengimo.
Svarbu pabrėžti – kiekvienas pašalintas saugotinas želdinys bus pilnai kompensuotas: projekto metu bus pasodinti net 396 nauji medžiai. (...)
https://vilnius.lt/naujienos/netruku...-bus-atsodinti
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: