Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • JuliusVNO
    replied
    Apie Ozo gatvės pratęsimą iki VA jokios užuominos...

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    O niekam neužkliuvo, jog Olandų žiedas schemoje perdarytas į paprastą sankryžą?

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    1 . Taip čia tunelis. Ir iš esmės čia tik principinė schema, kuri apie pločius ar konkrečius juostų skaičius neparodo teisybės.
    2. Tiesiai per šviesoforą kaip visada banaliai paliktas pravažiavimas VT, nes stotelė turi būti prie sankryžos, o ne porą šimtų metrų už jos, kur tunelis iškils į paviršių ir susilies su kitu srautu. Aišku jeigu gerai sužaistų su A juostomis ir VT šviesoforais, tas važiavimas per sankryžą daug neigiamo poveikio neturėtų.
    Supratau, ačiū už paaiškinimą.
    Dėl stotelės- tai manau kad ji ne 200m turėtų nusikelti, o daug daugiau- sudėtinga būtų autobusui vos išlindus iš tunelio per 2-3 juostas nerti. O ir tunelis nebus labai jau trumpas- nepadarysi stataus nusileidimo/pakilimo.
    Beje, čia kažkokie rimti planai, kurie bus įgivendinami greitu laiku? ar tik teoriniai "kadanors"?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    2. Jei jau tunelis važiuoti tiesiai, kam dar čia papildoma šviesoforinė juosta važiuoti tiesiai?
    Matyt tam, kam ir dabar esančioje Žirnių-Liepkalnio g. sankryžoje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Turbūt kažką praleidau. Gal galite paaiškinti, kas čia sugalvota?
    1. Tunelis? Kažkaip skiriamąjai juostai daugokai vietos, ir juostos lyg ir nupieštos. Bet prieš sankryžą baigiasi, už sakryžos vėl prasideda.
    2. Jei jau tunelis važiuoti tiesiai, kam dar čia papildoma šviesoforinė juosta važiuoti tiesiai?
    1 . Taip čia tunelis. Ir iš esmės čia tik principinė schema, kuri apie pločius ar konkrečius juostų skaičius neparodo teisybės.
    2. Tiesiai per šviesoforą kaip visada banaliai paliktas pravažiavimas VT, nes stotelė turi būti prie sankryžos, o ne porą šimtų metrų už jos, kur tunelis iškils į paviršių ir susilies su kitu srautu. Aišku jeigu gerai sužaistų su A juostomis ir VT šviesoforais, tas važiavimas per sankryžą daug neigiamo poveikio neturėtų.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Turbūt kažką praleidau. Gal galite paaiškinti, kas čia sugalvota?
    1. Tunelis? Kažkaip skiriamąjai juostai daugokai vietos, ir juostos lyg ir nupieštos. Bet prieš sankryžą baigiasi, už sakryžos vėl prasideda.
    2. Jei jau tunelis važiuoti tiesiai, kam dar čia papildoma šviesoforinė juosta važiuoti tiesiai?
    Click image for larger version  Name:	Sankryza Zirmunu.jpg Views:	0 Size:	47,1 kB ID:	2220350

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O Žirmūnų- Tuskulėnų žiede troleibusai irgi per estakadą skris?
    Kaip ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės, lochavozai stovės apačioje prie šviesoforų (šiuo atveju žiedo) kamščiuose, kol mašinytės skris viršumi.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Visada miške Rodyti pranešimą
    Ar jau teko susipažinti su Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano sprendiniais? (TPD Nr. S-RJ-13-21-790). Viešinimas numatomas nuotoliniu būdu 2025.10.14 d. 17:00.
    O Žirmūnų- Tuskulėnų žiede troleibusai irgi per estakadą skris?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Autostrada virš kapinių ir miegamuosiuose rajonuose? Primena sovietmečiu planuotas magistrales per visą miestą, matosi iš kur semiasi įkvėpimo
    Truth be told, kapinės tikrai kažkokia tvarkytina vieta. Tranzitinio tinklo dalis, kuriai nelabai yra alternayvų, o kelio parametrai liko nuo tada, kai kapinės jį apaugo XVIII ar XIX a.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Autostrada virš kapinių ir miegamuosiuose rajonuose? Primena sovietmečiu planuotas magistrales per visą miestą, matosi iš kur semiasi įkvėpimo

    Komentuoti:


  • Visada miške
    replied
    Ar jau teko susipažinti su Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano sprendiniais? (TPD Nr. S-RJ-13-21-790). Viešinimas numatomas nuotoliniu būdu 2025.10.14 d. 17:00.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Čia gal stotelę planuoja perkelti? Nes pagal ženklinimą nepanašu, kad ten paliekama "kišenė" tiesiog bet kam.
    Perkėlus stotelę būtų sąlygos per A juostą G autobusui aplenkti kitą VT sustojusį stotelėje. Ir dar vienas dalykas, kad atstumas tarp stotelių būtų kiek logiškesnis, nes dabartiniu atveju stotelė labai arti Pramogų arenos stotelių, o atstumas iki Giedraičių st. neproporcingai didelis.
    Geras pastebėjimas, nes troleibusai ir kiti autobusai visad užtveria kelią 1G.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Čia gal stotelę planuoja perkelti? Nes pagal ženklinimą nepanašu, kad ten paliekama "kišenė" tiesiog bet kam.
    Perkėlus stotelę būtų sąlygos per A juostą G autobusui aplenkti kitą VT sustojusį stotelėje. Ir dar vienas dalykas, kad atstumas tarp stotelių būtų kiek logiškesnis, nes dabartiniu atveju stotelė labai arti Pramogų arenos stotelių, o atstumas iki Giedraičių st. neproporcingai didelis.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Būtent kad A juosta yra ne ta kraštinė, o per vidurį, išskirta ištisine linija. Eismui palikta viena juosta, o šita kraštinė neaišku kam. Jei nesudės atitvarų, tai tikrai ją paliks parkavimui.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tai "A" juosta.
    Prie "Sigmos" dienos metu būna kamščiai ir jokių "nemokamų parkingų" ten nebus.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kalvarijų g.

    Dar vienas paprastasis remontas, dar vienas neaiškus sprendimas ir neaiškios paskirties asfalto plotas, kuris galimai virs nemokamu parkingu.
    Buvęs eismo organizavimas: https://maps.app.goo.gl/D4DxPef69w4fpgSp9?g_st=ac

    Click image for larger version

Name:	20250911_160038.jpg
Views:	478
Size:	1,96 MB
ID:	2219904

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Ten tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.
    Nelabai yra prasmės, nes šiaip sekcija į dešinę dega labai ilgai ir jei kamštis susidaro tai tik dėl to, kad pati Kalvarijų g. užsikišus. Bet Lukšio g. labai reikia dviračių tako, nes srautas tiek žmonių, tiek dviračių, paspirtukų nemažas tarp šiaurės miestelio ir Kalvarijų - Ozo g. mazgo, dabar ten visi stumdosi siaurame šaligatvyje ir dar pilname bordiūrių ir fiziškai užstatytų automobiliais.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.08.29, 13:01.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Turėjau omenyje, kad šalia dviejų esamų juostų būtų dar viena posūkiui į dešinę, kad būtų galima sukti iškart dviem juostom.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Ten tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.
    Ten (t.y. Lukšio gatvėje prie sankryžos su Kalvarijų) ir dabar yra dvi juostos. Viena į kairę/tiesiai, kita į dešinę. Bet labai trumpoje atkarpoje.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Ten tikrai reikėtų papildomos juostos posūkiui į dešinę. Kita vertus, veikiausiai tai pernelyg užkimštų Kalvarijų–Ozo–Kareivių g. sankryžą.

    Komentuoti:

Working...
X