Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfas Vingys
    replied
    Bendrai civilizacijos daugiau

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Čia dar mano keletas. Prasilenkėm su digital matyt.












    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pirmoj digital foto, matosi sutiko su siūlymu padaryti atskirą šaligatvio atšaką į šoną, o centre pasodinti medį. Tik gavosi, jog atšaka per mažu kampu, iš esmės orientuota į perėją į kitą kelio pusę, o ne išilgai einantį šaligatvį Justiniškių g., pratryptas takelis vos tolėliau liks, kaip liko, o žalia salelė gavosi tokia, kad vietoj medžio, kuris netilps, liks tik trūlų stulpas su transformatorine.

    Siūliau įvesti juodos spalvos trinkeles iššaukti kontrastui-saugumui tarp dvirtakio / šaligatvio / gatvės (nepamenu konfiguracijos), tai suklojo standartiškai pilkas. Žiūrėsim ar įspėjamasis paviršius, bus kaip Japonijoj ar, kaip Lietuvoj.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Made in Vilnius 2025.06.16
    Nuo šiandien – svarbūs eismo pokyčiai Verkių gatvėje: prasideda remontas
    Nuo 2025 m. birželio 16 d. pradedami Verkių gatvės remonto darbai, kurių metu čia įsigalios vienpusis eismas. Transporto priemonėms bus leidžiama važiuoti tik viena kryptimi – nuo Kareivių gatvės Verkių gatvės kryptimi.
    Kaip informuoja „JUDU“, remonto darbai truks iki rugpjūčio 18 dienos. Per šį laikotarpį planuojama atnaujinti ne tik kelio dangą, bet ir atlikti kitus infrastruktūros darbus, kurie pagerins eismo saugumą ir sklandumą vienoje intensyviausių miesto gatvių.
    Pokyčiai paveiks ir 7-ojo maršruto autobusų trasą.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...rto-marsrutai/

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Viršilų g. prasidėjo rekonstrukcijos darbai, kol kas mažoje apimtyje.
    Jau išasfaltuota:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_152912.jpg
Views:	935
Size:	2,94 MB
ID:	2205657 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_152927.jpg
Views:	935
Size:	2,81 MB
ID:	2205658 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153034.jpg
Views:	939
Size:	2,84 MB
ID:	2205656 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153042.jpg
Views:	928
Size:	3,16 MB
ID:	2205653 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153125.jpg
Views:	937
Size:	3,79 MB
ID:	2205659 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153203.jpg
Views:	929
Size:	2,51 MB
ID:	2205655

    čia matyt bus parkavimas:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153210.jpg
Views:	2180
Size:	3,91 MB
ID:	2205660 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153226.jpg
Views:	953
Size:	2,59 MB
ID:	2205649 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153338.jpg
Views:	944
Size:	3,51 MB
ID:	2205650 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153430.jpg
Views:	941
Size:	2,40 MB
ID:	2205652 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153527.jpg
Views:	934
Size:	2,38 MB
ID:	2205654 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153530.jpg
Views:	939
Size:	2,55 MB
ID:	2205651

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Aš labiau apie susisiekimo infrą:
    - pirma reikia galvoti ar reikia įvažos. Jei nereikia, tuomet vietoje jos turėjo būti šaligatvis, kuris skirtas laukti VT ir praeiti, o stotelė paliekama vietoje.
    - jei įvažos reikia, tuomet reikėjo traukti stotelę, kad bent laukiantys turėtų vietos laukti, keleiviai išlipti ir tt.. Jei stotelė nepakankamai patraukiama, tuomet papildomai vertėtų apėjimą daryti už stotelės praeinantiems.

    O kai viso to nėra, tuomet tie prieštankiniai stulpai, ypač tokiame kontekste, tampa paminklu cinizmui, apsileidimui ir visa šita vieta įgauna simbolinę prasmę.
    Tiesiog stotelė stovi netinkamoje vietoje, kur yra potencialas avarijai. Geras variantas būtų atitempti ją kiek atgal, prieš sankryžą, padarant įvažą, nes tai ne ta vieta kur jų nereikia.
    Jeigu praėjimui vietos nelabai yra ir tai matoma, gali būti realizuota kaip Eigulių st., sudedant papildomas trinkeles už stotelės.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pala, taigi yra apsauginiai stulpai net ant pačio posūkio. Be to, matot, už stotelės suformuotas savadarbis takelis, dėl akivaizdžių priežasčių.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	130,1 kB ID:	2205452

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Riovonių st. apsauga dar galima pateisinti tuo, kad ten gan staigi trajektorijos kaita su gan dideliu leistinu greičiu todėl čia kaip prevencija nuo keleivių žūties.

    Mindaugo g. tuo tarpu tikrai visiškas nesusipratimas. Reikia susimesti ant geltonų dažų ir perdaryti ją teisingai, su dviračių taku ir mažesnio pločio eismo juostomis.
    Aš labiau apie susisiekimo infrą:
    - pirma reikia galvoti ar reikia įvažos. Jei nereikia, tuomet vietoje jos turėjo būti šaligatvis, kuris skirtas laukti VT ir praeiti, o stotelė paliekama vietoje.
    - jei įvažos reikia, tuomet reikėjo traukti stotelę, kad bent laukiantys turėtų vietos laukti, keleiviai išlipti ir tt.. Jei stotelė nepakankamai patraukiama, tuomet papildomai vertėtų apėjimą daryti už stotelės praeinantiems.

    O kai viso to nėra, tuomet tie prieštankiniai stulpai, ypač tokiame kontekste, tampa paminklu cinizmui, apsileidimui ir visa šita vieta įgauna simbolinę prasmę.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 10:47.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O gal čia genijai bandė ''palėtinti'' eismą iškreivindami juostas?.. Tuomet teisingai - ''lėtini'' eismą bet palieki 4 m pločio juostas. : DDD. Čia rimtai juoktis negaliu sustot. Gal jie norėjo driftą organizuoti?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Aš atsiprašau, bet kas čia pypt (galvoje riebesnis keiksmažodis sukasi) padaryta?? Čia rimtai kažkam su psichika negerai? Kaip paaiškinti tokius dalykus? Dar galiu pridėti, kad berods žmogus negali be saugumo salelės kirsti ilgesnės nei dviejų juostų atkarpos - ar esu teisus dėl to?

    Čia yra Paminklas VMS nuprotėjimui. Tokių bajerių net sovietmečiu nesugalvoju kur pamatyti.

    Pyktį išliejau, dabar reikia gerai pasijuokti : D
    Man trūksta žodžių. Čia paminklas įeisiantis į istoriją.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1140
Size:	56,2 kB
ID:	2205347
    Reikia naktį ateiti ten su geltonais dažais ir pertvarkyti eismo organizavimą. Bus 2 juostos + dviračių takas. Bus piktybinis urbanizmas ir miesto sveiko proto palaikymas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Aš atsiprašau, bet kas čia pypt (galvoje riebesnis keiksmažodis sukasi) padaryta?? Čia rimtai kažkam su galva negerai? Kaip paaiškinti tokius dalykus? Dar galiu pridėti, kad berods žmogus negali be saugumo salelės kirsti ilgesnės nei dviejų juostų atkarpos - ar esu teisus dėl to?

    Čia yra Paminklas VMS nuprotėjimui. Tokių bajerių net sovietmečiu nesugalvoju kur pamatyti.

    Pyktį išliejau, dabar reikia gerai pasijuokti : D
    Man trūksta žodžių. Čia paminklas įeisiantis į istoriją.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	191 Size:	56,2 kB ID:	2205347
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 18:49.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Visa problema kylą, kad savivaldybė galvoja, jog bordiūras yra rekonstravimo proejkto nejudinamas, nors niekur taip neparašyta. Bordiūras tik gatvės elementas, taip kaip kelio ženklas, horizontalus ženklinimas, parkavimo vieta, takas ir pan. Šiuo atveju liks šitos visos problemos dar dauegliui metų, nes kažkas nemoka skaityti teisės aktų ir bijo visuomenės realcijos, nori "saugiai" dirbti.
    Vat čia tai realiai nonsensas. Kažkaip savo paprastuoju remontu gali pakeisti eismo juostų skaičių, jų pločius padaryti didesnius (kas realiai yra esminiai gatvės, kaip statinio parametrai), bet vat borto pastumti, kurio perlokavimas nieko iš esmės nepakeičia - jau negali.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visa problema kylą, kad savivaldybė galvoja, jog bordiūras yra tik rekonstravimo projektu judinamas, nors niekur taip neparašyta. Bordiūras - tik gatvės elementas, taip kaip kelio ženklas, horizontalus ženklinimas, parkavimo vieta, takas ir pan. Šiuo atveju liks šitos visos problemos dar daugeliui metų, nes kažkas nemoka skaityti teisės aktų ir bijo visuomenės reakcijos, nori "saugiai" dirbti.
    Paskutinis taisė Kaid; 2025.06.13, 17:59.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Negaliu nustoti juoktis žiūrėdamas į tą greitėjimo juostą. Jei jau taip daryti nejudinant bortų, vietoje tos juostos buvo galima pratęsti parkingą iki perėjos pridedant kelias papildomas vietas ar dviračių stovus ir tuo pačiu sutrumpinant perėjos ilgį, daugmaž taip (dabar matau, kad lanxtot ir sleader irgi tokią pačią mintį pasiūlė):

    Click image for larger version  Name:	mindaugo gatve.png Views:	0 Size:	2,61 MB ID:	2205261

    Bet kadangi gatvės plotis yra apie 10.5 m, parkavimui skirta tarkime 2.5 m, tai turime dvi juostas po 4 metrus, kuriose abiejose maišysis dideliu greičiu važiuojantis srautas ir įsiparkuojantys į paralelinio bei toliau esančio palikto įstrižo parkavimo vietas. Be to, priėjimas prie šių parkavimo vietų siauras ir apribotas sienelės, tad bent jau buvo galima vietas atitraukti per 1-2 metrus nuo bordiūro, padaryti platesnį praėjimą ir tuo pačiu juostų plotį paversti labiau atitinkančiu gatvės kategorijai.

    Kita šito "remonto" problema, kad buvo paliktas ir dar labiau išplėstas mixas parkingo kišenių ir parkavimo vietų piešimo važiuojamojoje dalyje. Kuomet buvo paskelbtas pasiūlymas dalį važiuojamosios dalies atiduoti parkavimui ir palikti dvi juostas, mano pasiūlymas buvo, jei ne dviračių takas, tai bent visas parkavimo vietas padaryti vienoje linijoje. Dabar čia pradžioje parkavimas padarytas važiuojamojoje dalyje, bet toliau ties Maxima paliktos įstrižo parkavimo kišenės ir, spėju, 3 juostos, nors palei visą ilgį buvo galima palikti 2 juostas ir paralelinio parkavimo eilę tuo pačiu praplatinant vietomis tikrai siaurus pėsčiųjų takus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ta įdiotiška 4 metrų ilgio "greitėjimo" juosta, tai čia grynai kažkas pasidarė paminklą sau ir savo durnumui. Kam ji skirta?
    Iš nei vienos krypties negalimas eismas trijomis juostomis link šios atkarpos, kad reikėtų čia trijų juostų. Jau geriau būtų padarę juostų persislinkimą sankryžoje ir visą dešiniąją juostą paliktų stovėjimui.
    Čia galėjo padaryti Algirdo g. variantą, tik viena kryptimi turbūt 2 juostos būtų tilpusios, bet kartu ir parkavimas ir dviračių takas. Bet dabar tiesiog perasfaltavo nuo tarybinių laikų likusią gatvę....

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Ta įdiotiška 4 metrų ilgio "greitėjimo" juosta, tai čia grynai kažkas pasidarė paminklą sau ir savo durnumui. Kam ji skirta?
    Iš nei vienos krypties negalimas eismas trijomis juostomis link šios atkarpos, kad reikėtų čia trijų juostų. Jau geriau būtų padarę juostų persislinkimą sankryžoje ir visą dešiniąją juostą paliktų stovėjimui.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Man skauda net žiūrėti... Praeitais metais įamžino pusės juostos pločio greitėjimo juostas Ukmergės g., o dabar tokia konstrukcija pačiame centre...

    Jeigu jau reikėjo palikti asfalto dalį tokią pačią, tikrai galėjo papiešti brūkšniuotą zoną kitoje kelio pusėje iki pat parkingo pradžios. Bet TIK ne šitai.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-06-13 at 00.13.21.png
Views:	1932
Size:	2,60 MB
ID:	2205195

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    parkuoc kur yra , vat kas gavosi

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Pardon my french kaip sakant, bet kokia cia bybiene gavosi?

    Komentuoti:

Working...
X