Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tos frazės, kaip "rekonstrukcijos schema", "pločio korekcija", "su Komunikacijos skyriumi informuoti visuomenę" atrodo, kaip eilinis remontas, bet mandriau surašyta. Pagal procedūras visuomenę informuoja ne Komunikacijos skyrius, tai panašu į PR facebook postą ir galimai būsimą paprastąjį dangos remontą, ką ir atlikinėja savo kandencijoje paminėtieji "diedai".
Beje, gal galima šaltinį? Koks čia buvo posėdis?
- 2 patinka
-
Čia toks įdomesnis ir gal kiek netikėtas. Apie Tilto g. lyg buvo žiniasklaidoje rašyta, bet čia dar kelios mažos gatvės:
3. SVARSTYTA: Dėl Tilto g., Vilniuje, projekto sprendinių.
Infrastruktūros grupės vadovas I. Karužis pristatė parengtą Tilto g. / K. Sirvydo g. / Ž. Liauksmino g. rekonstrukcijos schemą.
Vyko diskusija dėl galimo sprendinių koregavimo, kurios metu pasisakė ir klausimus uždavė: V. Benkunskas, A. Grigonis, I. Karužis, L. Kairienė, G. Krencienė.
NUTARTA:
1. Pritarti K. Sirvydo g. ir Ž. Liauksmino g., Vilniuje, parengtai rekonstrukcijos schemai ir jos sprendiniams.
2. Pavesti Infrastruktūros grupei atlikti Tilto g., Vilniuje, rekonstrukcijos schemos koregavimą, pagal pasitarimo metu pateiktas pastabas (gatvės pradžios pločio korekcija, automobilių parkavimo vietų skaičiaus įvertinimas, šviestuvų įrengimas, želdinimo galimybės). Teikti derinti Kultūros paveldo apsaugos departamentui, gavus pritarimą kartu su Komunikacijos skyriumi informuoti visuomenę apie planuojamus pasikeitimus bei numatomus atlikti rekonstrukcijos darbus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Eksvaldo kadencijos metu būtina pasistatyt paminklą iš eksvaldo tiesiai po savivaldybės langais. Viskas logiška.
Pilnam komplektui dar galėtų ir saleles su medžiais išnaikint ir užeksvalduot.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Atsiprašau, o kas su Konstitucijos pr. danga negerai? Kartais pravažiuoju, nepastebėjau nė duobelės.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąAsValdo šiemet užteks ir Upės g., ko jau ko, bet to tai netrūks.
Kalvarijų g. nuotekų projektas pirma eis (pirkimai vyksta)
Šeimyniškių g. tech projektą ruošiamas turėtų būt
Kalvarijų g. lietaus tinklus paklos ir užlopys darbo duobes, daugiau nieko. O galėjo viską kompleksiškai sutvarkyt.
Šeimynškių g. jau gal 10 metų rengia projektą, nepanšu, kad bus įgyvendintas.
Parašė Riedis Rodyti pranešimąKonstitucijos... nu nes tiesiog. Bus juokinga jei tik A juostų dangos neatnaujins. Bus graudu jei 6 eismo juostas po 4m visu ilgiu suvanos.
Komentuoti:
-
AsValdo šiemet užteks ir Upės g., ko jau ko, bet to tai netrūks.
Kalvarijų g. nuotekų projektas pirma eis (pirkimai vyksta)
Šeimyniškių g. tech projektą ruošiamas turėtų būt
Konstitucijos... nu nes tiesiog. Bus juokinga jei tik A juostų dangos neatnaujins. Bus graudu jei 6 eismo juostas po 4m visu ilgiu suvanos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Miestas ruošiasi perasfaltuoti visą Konstitucijos pr.
Primenu, kad aplinkinės gatvės yra kritinės būklės, tokios kaip Kalvarijų, Upės ar Šeimyniškių.
Taip pat, trečią vasarą bus dirbama Savanorių prospekte. Šiai akimirkai remontuojami/nuleidžiami šuliniai atkarpoje nuo Pakalniškių st. iki Nestes degalinės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Komentuoti:
-
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKą jūs čia tauzyjate? - negi nežinote, kad pinigų šaligatviams nėra? Ir be to - kritika dėl šaligatvių yra prokremliška veikla, nes gatves reikia pilti ištisiniu aksfaltu kasmet, kad tankai gerai eitų ir jiems netrukdytų pėstieji.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ką jūs čia tauzyjate? - negi nežinote, kad pinigų šaligatviams nėra? Ir be to - kritika dėl šaligatvių yra prokremliška veikla, nes gatves reikia pilti ištisiniu aksfaltu kasmet, kad tankai gerai eitų ir jiems netrukdytų pėstieji.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Latvių g. ~7.5m pločiu peraksfaltuota gatvė. Aksfaltas dabar lygus, galima biškiuką konfortabiliai paspausti gaziuką. parkavimo vietos nesužymėtos, nekalbant apie papildomus gatvės elementus, kaip klombos ar barjerai, atskiriantys parkavimą.
Kalniukai ant šaligatvio,. Turbūt, kad pėstieji pernelyg neįsijaustų ir greit nevaikščiotų
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Aš manau jūs susimaišėte, dauguma vietų kur jūs surašėte priekaištai yra šaligatviui ir dviračių takams ir šiaip gatvės pločiui. Jų tai niekas neremontuos, ten nė žodžiu neužsiminta apie šaligatvius ir dviračių takus, nes vaikšto ir dviračiais važinėja tik lūzeriai. Užtai per remontą bus paklota daug asfalto mašinoms, (aišku gatvėje nesprendžiant jokių paminėtų platėjimo ir siaurėjimo problemų), bet užtai bus galima greitai prasilėkti ir likę entuziastai pėstieji ir dviratininkai tikrai nosies nekištų į lauką.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
- Grazus piesiniai, o dabar eikite na.. - Vilniaus savivaldybe.
Svarbiau irengti dviraciu taka uz daugiau nei mln eur Asanaviciutes g. gale ties susikirtimu su Kavoliuko (guli kazkur planuose pas juos), bet jokiu budu neliesti asfalto ribu, nes bus iskart pakarti ant kuolo. Uz dvirtaki nubires kazkiek ES pinigu, niekam nieko jie nepagadins, pinigus isisavins. Varguoliai be masinu padekos, vairuotojai nieko nepastebes, visi laimingi. Klojant nauja aksfalta tas pats - cia varguoliai nieko nepastebi, uztat vairuotojai laimingi. Pinigai isisavinti, visi laimingi. Ziurekit - keisti vaziuojamosios dalies ribas, ar net kazkaip perpaisyt linijas i sita logika visiskai neisipaiso ir niekam nereikia, tik keliems idiotams "as pas mama urbanistams".
Jei rinkejai zudosi kazkur ir negali pravaziuot, tuomet galbut kazkoks gatves gabalas bus perdarytas ar bent kitaip nupaisytos linijos, Jei ne - viskas, su liberalais isejo ir bet kokie gatviu perdarymai, Benkunskas "cirku nedaro". Uztenka paziureti ka jie padare su Paneriu gatve, tai yra visiskas pi2ec. Jie net nesugebejo liniju kitaip nupaisyti, kad ten italpinti 3 eismo juostas, ne, jie paliko juostas po 6 metrus is abeju pusiu ir ta linija kazkaip po puse metra dar pavingiavo. Padarysiu atskira reportaza apie ju neigaluma. Po pasiulymu dar remonto metu Grindos fb accounte daryt kitaip buvau galiausiai tiesiog isbanintas, o mano komentarai is ten dingo.
Dabartine Benkunsko VMS yra visiskai uzdara. Jus nieko nepasieksit per jokius taikius gincus ar reportus, jie daro vaizda kad jusu tiesiog nera.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.03.14, 09:07.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Asanavičiūtės g. rimtesnės pertvarkos verkiant reikia, vien užmetus akį kelias minutes į kelias vietas lenda apleistos vietos viena po kitos. Pateiksiu mažają dalį pavyzdžių:
Pradedant nuo magistralinės dviračių takų sankirtos, kuri tiesiog nutrūksta ir grūskis toliau per asteroidų subombarduotą šaligatvį, manevruodamas 2 plytelių pločio tarpe už stotelės. Vienintelė šalutinės gatvės perėja vis dar neperdaryta į pervažą.
Tada nusigauk per 4 eismo juostų pranykusią iki 2 eismo juostų aerodromą, kur pagailėjo asfalto vientisam greičio kalneliui, tai išdalino į 2, aplipdė gumom, įkalė ženklus duobėje - aišku pervažos vis dar nėra nuo 2018m. Realiai įvaža VT nereikalinga, galėtų panaikinti, perkelti į važiuojamąją dalį, panaikinti salelę, įrengti pervažą ir visi laisvai tilptų.
Važiuojam šiauriau, kur įvyksta magiškoji transformacija ties perėja iš 4 į 2 eismo juostas, bet iki posūkio piečiau dar dažnai važiuoja tarsi 3 eismo juostom. Vėlgi - panaikinus įvažas, sutalpinus juostas į normatyvus nereikėtų dvirtakio keitinėt su šaligatviu ir pėsčiųjų magistralė nebevestų per stoteles. Šitai perėjai atseit jau nebereikia salelių, nes tik 2 eismo juostos. Tarp kitko parkavimas čia uždraustas, tai tas gatvės asfalto plotas dažniausiai nėra išnaudojamas.
Važiuojam toliau, čia matom dvi sankryžas - vienoje matomumas atvažiuojant iš šalutinės tragiškas, kitoje geras. Kiek nedaug tereikia iškišt gumbelį dėl prevencinio parkavimo. Apie spindulius gal jau neverta pradėt, nes čia matyt troleibusai 180 laipsnių driftina.
Tačiau pažiūrėjus iš arčiau pastarąją perėją matosi visiškai nereikalingai ilga perėja. Pažymėta raudonai kaip pavojinga! Atidumo reikia. Nesvarbu, kad pirma eismo juosta iš vienos pusės blokuojama nelegaliai įstrižo parkavimo (turėtų būti paralelinis), o iš kitos iš kart stotelė ir abejomis kryptimis už ir iki perėjos užparkuota pirma juosta, tai eismas ja nevyksta. Tai padidinus tą sankryžos gumbą, perėją iš vis galima sutrumpinti, o ne apvažinėt pėsčiuosius esant perėjoje per gretimą juostą dėl tų kelių sekundžių.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąHm, kokių priekaištų galima turėt Asanavičūtės gatvei? Su gerais šaligatviais ir dvirtakiais, medžiais, vakarinam kampe lėta ir siaura, šiauriniam platesnė bet irgi rami.
Šaligatvis tiesiog randomly susiaurėja https://maps.app.goo.gl/iaKcY3rQ15aMkhPX8
O čia jo visai nėra, tačiau stotelę įrengti purvyne - ne problema https://maps.app.goo.gl/KuEieLU3UQnUb6vH9
Kažkam kilo puiki mintis tiesiai ant tako įrengti konteinerius. Įdomu, kaip pėstieji turi pro čia praeiti? https://maps.app.goo.gl/We5RdpZpiV6mxFwo6
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Juk visiems aišku, kad eismo juostos, siauresnės nei 5 metrai yra vairuotojų genocydas.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKokie pasiūlymai vietoj numatomo duobių užlopymo?
Išgrįsti bruku ar gatves užarti ir apsodinti medeliais bei vaiskrūmiais?
Paskutinis taisė Kaid; 2024.03.13, 20:44.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąHm, kokių priekaištų galima turėt Asanavičūtės gatvei? Su gerais šaligatviais ir dvirtakiais, medžiais, vakarinam kampe lėta ir siaura, šiauriniam platesnė bet irgi rami.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jau matau, kaip bus tęsiami sovietinių gatvių išsaugojimo darbai... t.y. Architektų, Erfurto, Smalinės, L. Asanavičiūtės g.
Išgrįsti bruku ar gatves užarti ir apsodinti medeliais bei vaiskrūmiais?
Komentuoti:
Komentuoti: