Parašė NeViskasTaipPaprasta
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Apie tai, kad karo grėsmė reali, bus žinoma gerokai iš anksto. Tai tada ir reikės evakuoti didesnę miesto gyventojų dalį, o ne karo veiksmams prasidėjus, kai kelių reikės savai ir (tikėkimės) sąjungininkų kariuomenei. Išankstinei evakuacijai laiko tikrai turėtų pakakti, ypač jei visi nešoks kaip akis išdegę, o dar jei kas nors evakuosis autobusais, o ne vien savo automobilį žūtbūt gelbės...
- 3 patinka
-
Civilizuotam pasauly jau kaip ir senai aišku, kad juostų skaičius mažai ką turi su kelio pralaidumu/talpa. Norint užtikrint gerą pralaidumą užtektų naikint nelegalias D kategorijos kelių įvažas, panaikint nesamoningus parkingus pirmoj eismo juostoj bei sukurti atskiras nuovažas/įvažas ten kur yra šviesaforai. Bet, kam reikia galvot. homo sovietikus dažniausiai tik kelio seurinema gali suvokti.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Taip, sutikčiau, kad ilgainiui miestą teks palikti jei karas tęsis, rūsis yra trumpalaikė priemonė saugumui, bet matomai ne visiems tą išeis padaryti pačią pirmą karo dieną, nes joks realybėje egzistuojantis kelias neturi tokio pralaidumo. O kai kamščiai ir pikas praeis, tai niekas tų papildomų juostų nepastebės.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ukrainos pavyzdys rodo, kad likti rūsiuose ne geriausia išeitis, saugiausia tiesiog fiziškai palikti miestą.Paskutinis taisė NeViskasTaipPaprasta; 2025.02.12, 23:45.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus atveju problema, kad reikia ne naujų gatvių, o nenutiestų pačiame mieste, kuris jau pastatas, t.y. Šiaurinė gatvė. Joks kitas civilizuotas Europos miestas neturi retesnio gatvių tinklo.Parašė liootas Rodyti pranešimą
Yra daug mokslinių tyrimų, kurie rodo, kad nutiesus naujas gatves ir padarius dviejų lygių sankryžas, sumažėja kamščiai.
Tyrimų sąrašas:
- (404 error: tokių tyrimų nerasta)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ukrainos pavyzdys rodo, kad likti rūsiuose ne geriausia išeitis, saugiausia tiesiog fiziškai palikti miestą.Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimąAtrodo, kad čia tiesiog nauja automobilistų išgalvota priežastis platinti ir statyti kelius, nes karo atveju šiaip tai saugiausia yra kuo greičiau nusigauti iki rūsio ir kuo ilgiau ten sėdėti, o ne stovėti kamščiuose šalia karinės technikos. Jei kas turite priešingų argumentų, tai pataisykite mane.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kariškių simuliacijos rodo, kad Vilniaus neimtų, o apeitų iš šiaurės ir pietų.Parašė SaulisS Rodyti pranešimąGinant miestą kaip tik palankiau klaidus kelių tinklas, o plačius bulvarus tiesia imperijos, kad lengviau galėtų kariuomenę įvest, ir numalšint vietinių pasipriešinimą.
Komentuoti:
-
Automobilistai su tokių temų kėlimu patys sau į koją šauna. Ginant miestą kaip tik palankiau klaidus kelių tinklas, o plačius bulvarus tiesia imperijos, kad lengviau galėtų kariuomenę įvest, ir numalšint vietinių pasipriešinimą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nuo pat karo pradžios visokiose Vilniaus FB grupėse pradėjo šmežuoti argumentai, kad neva kelius ir gatves reikia platinti, nes čia evakuacijos keliai ir tai yra nac. saugumo klausimas (o nac. saugumas Lietuvoje yra šventa karvė). Dabar va ir savivaldybė tą pagavo.
Bet realistiškai pamąsčius, ką tos papildomos juostos ar sankryžų lygiai pakeistų tuo atveju, jei visas miestas vienu metu įšoktų į tas Vilniuje 300k registruotų automobilių ir norėtų išvažiuoti vien vakarų kryptimi, o keliais tuo metu judėtų daug karinės technikos ir valdininkų su švyturėliais?..
Atrodo, kad čia tiesiog nauja automobilistų išgalvota priežastis platinti ir statyti kelius, nes karo atveju šiaip tai saugiausia yra kuo greičiau nusigauti iki rūsio ir kuo ilgiau ten sėdėti, o ne stovėti kamščiuose šalia karinės technikos. Jei kas turite priešingų argumentų, tai pataisykite mane.
- 26 patinka
Komentuoti:
-
Yra daug mokslinių tyrimų, kurie rodo, kad nutiesus naujas gatves ir padarius dviejų lygių sankryžas, sumažėja kamščiai.Visi šie sprendimai ne tik padėtų užtikrinti miesto saugumą grėsmės atveju, bet ir mažintų kamščius Vilniuje kiekvieną dieną.
Tyrimų sąrašas:
- (404 error: tokių tyrimų nerasta)
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Bent jau pernai skelbė, kad remontas kainuos 3m eurų. Ar tikrai čia ta suma kurios VMS negali skirti ir reikia KAM ir Vyriausubės prašyti pagalbos?Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr kartais ne tiltui Kaune vyriausybė skyrė finansavimą pagal šitą priemonę kariniam mobilumui?
Kadangi miestas neturi pinigų finansuoti tokiems infrastruktūros projektams tai visai logiškas finansavimo būdas, juolab gynyba nėra tik karinė technika.
Komentuoti:
-
Ar kartais ne tiltui Kaune vyriausybė skyrė finansavimą pagal šitą priemonę kariniam mobilumui?
Kadangi miestas neturi pinigų finansuoti tokiems infrastruktūros projektams tai visai logiškas finansavimo būdas, juolab gynyba nėra tik karinė technika.
Komentuoti:
-
"Projektai Vilniaus saugumo iššūkiams lengvinti
Vakar vyko tarpinstitucinis susitikimas, kuriame su Lietuvos Respublikos Krašto apsaugos ministerija, Susisiekimo ministerija ir Vidaus reikalų ministerija vadovais bei Vilniaus rajono meru Robert Duchnevič aptarėme, kokių susisiekimą gerinančių projektų reikia Vilniuje, kad didintume miesto saugumą. Turėdami neprognozuojamą kaimyną pašonėje turime būti pilnai pasiruošę įvairiems scenarijams.
Pristačiau 5 projektus, kuriuos matome kaip ypač reikalingus Vilniui, tačiau, savo svarba esančius bendru sostinės ir Vyriausybės reikalu. Šie projektai tiek mažintų kasdienius kamščius, tiek būtų ypatingos svarbos pagerinimai siekiant efektyvaus judėjimo automobiliais ekstremalių situacijų metu:
✅ Valakampių tilto kapitalinis remontas.
Jis reikalingas, nes ekstremalios situacijos metu maršrutas tiltu mažintų priklausomybę nuo Molėtų plento. Po remonto tiltas atlaikytų ir sunkiasvores transporto priemones.
✅ A1 išvažiavimo platinimas.
Tai svarbi Vilniaus jungtis išvažiuojant iš Vilniaus ties Gariūnais, tačiau turinti tik vieną eismo juostą. Ekstremaliosios situacijos atveju praplatinta A1 jungtis leistų efektyviau išvykti į kitus šalies miestus.
✅ Mykolo Lietuvio gatvės statyba bei Geležinio vilko ir Molėtų plento sankryžos rekonstravimas į dviejų lygių sankryžą.
Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų g. koridorius, jungiantis Geležinio Vilko gatvę su Ukmergės g. ir Vakariniu aplinkkeliu būtų svarbi Vilniaus miesto transporto ašis. Ši keturių eismo juostų gatvė taip pat būtų svarbi ekstremalių situacijų atveju, nes didintų gyventojų mobilumą.
✅ Šiaurinės gatvės statyba nuo Vilniaus vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g.
Šiaurinė gatvė yra vienas iš strateginių Vilniaus miesto plėtros projektų, jungianti miesto rytinius ir vakarinius rajonus ir nukreipianti transporto srautus į Vilniaus vakarinį aplinkkelį. Dienos X atveju Šiaurinės g. įrengimas sumažintų grūstis ir paskirstytų srautus didesniame gatvių tinkle.
✅Eišiškių plento rekonstravimas jį platinant
Eišiškių plentas – miesto pietinės dalies kelias. Vakarinėje kelio pusėje Užusienių ir Dilgynės rajonuose numatoma urbanistinė plėtra, o susisiekimo jungtys bus išimtinai per Eišiškių plentą.
Ekstremalios situacijos atveju tai būtų kelias judėti civiliams, taip pat svarbus kelias pasiekti pagrindinius logistinius punktus, kuriuose yra ir maisto prekės ir reikalinga įranga bei technika.
Visi šie sprendimai ne tik padėtų užtikrinti miesto saugumą grėsmės atveju, bet ir mažintų kamščius Vilniuje kiekvieną dieną. ⚡"
Benkunsko postas FB.
Benkunskas sako, kad Vyriausybė ir KAM turėtų prisidėti prie Valakampių tilto remonto ir Šiaurinės gatvės tiesimo. Visai atrodo protas nuvažiavo "Merui be Cirkų", to dar betrūko, kad iš gynybos biudžeto Šiaurinę gatvę tiesti.Paskutinis taisė Mantini; 2025.02.12, 17:08.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Pavienių gatvių modernizavimo studijos tyrimas: S.Stanevičiaus g., Žirmūnų g., Viršuliškių g., Didlaukio g.
Virsuliskiu_Pavieniu-gatviu-GMT-v.1.0.pdf
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pasksubomis peržiūrėjau. Jei kas dalyvaus, galite atkreipti dėmesį į:Parašė Cer Rodyti pranešimąM. K. Čiurlionio gatvės ir aplinkinių teritorijų REZ ataskaita.- Čiurlionio g. - Eismas organizuojamas dviem kryptimis, gatvė paženklinta „dviračių gatvės“ ženklu (maksimalus leistinas greitis – 30 km/val.). Įrengta sąlyginai nedaug automobilių statymo vietų
- Iš esmės visoje gatvėje nuo Kudirkos link Vingio parko vienoje pusėje yra stovėjimo vietos. Tai tas "sąlyginai negaug" skamba keistai. Nebent jie stovėjimo lygiagrečiai gatvėje (kur nurodytas ženklas P) nelaiko stovėjimo vietų įrengimu.
- 35 psl S. Konarskio g. infrastruktūros analizė (pirma nuotrauka) - Automobiliai statomi lygiagrečiai važiuojamojoje dalyje, lieka per siauras pravažiavimas (vienos krypties eismui turi būti 3,5 m)
- Patys pateikę lentelę, kad D kategorijos gatvės juostos plotis 2,75m. Nesu visiškai tikras, bet 3,5m (vienpusio eismo) plotis STR'e yra paminėtas tik ties viešojo transporto organizavimu C ir D kategorijos gatvėse - jo negalima organizuoti jei nėra tokio pločio.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Įvairių situacijų yra, labai daug kur nuosavybė nesutvarkyta. Pvz. butukas mediniam name Žvėryne nėra atskiras kadastrinis vienetas, nes name savininkų 25, tarp jų atsiranda po vieną emigrantą, nepatikimą tipą, viarslinyką, miesto beprotę, visus įtikinti ir surinkti į vieną notarų biurą yra misija neįmanoma. Kažkas vienas iš namo pasiima tą leidimą už 7€, kažkas kitas tą antrą, o kitiems ir nelieka.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai jei norma yra 1 butui - 1 automobilis, tai taip turėtų ir būti, o ne "antrasis leidimas". Čiurlionio g. gyventojai galėtų visur dviračiais važiuoti, nes centre gyvena, o ne dvi mašinas laikyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš principo esamiems gyventojams sukels NT turto vertes eismo ribojimai, nes eismas sumažės dėl akligatvių, dviračių gatvių ir pan.. Taip pat ir parkingo.Parašė Cer Rodyti pranešimąM. K. Čiurlionio gatvės ir aplinkinių teritorijų REZ ataskaita.
Kas yra nesuprantama, kodėl centro gyventojai gauna lengvatinius parkingus. 7 eur metams pirmas leidimas, 8 eur mėnesiui antrasis leidimas.
Tai jei norma yra 1 butui - 1 automobilis, tai taip turėtų ir būti, o ne "antrasis leidimas". Čiurlionio g. gyventojai galėtų visur dviračiais važiuoti, nes centre gyvena, o ne dvi mašinas laikyti.
Dabar finale Justiniškių gyventojas per GPM susimoka už infrastruktūrą Čiurlionio g. gyventojui, studijas visokias, trinkeles, bet Justiniškių gyventojas nebegali atvažiuoti nei pas notarą, nei kirptis, nei į Vingio parką į Čiurlionio g. Nes studija, už kurią jis sumokėjo, sako, kad per daug parkingo
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Varšuva turi metro ir tramvajų.Parašė Kaid Rodyti pranešimąKol Vilnius sprendžia ar "ramins eismą", ar "modernizuos gatvės", Varšuva konkrečiai vykdo gatvių projektus, kuriais kurs daugiau erdvės pėstiesiems, dviračiams ir želdiniams
#miestasbecirkų
Vilnius neturi. Todėl Varšuvos sprendimai Vilniuje netinka.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
M. K. Čiurlionio gatvės ir aplinkinių teritorijų REZ ataskaita.
Attached Files
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kol Vilnius sprendžia ar "ramins eismą", ar "modernizuos gatvės", Varšuva konkrečiai vykdo gatvių projektus, kuriais kurs daugiau erdvės pėstiesiems, dviračiams ir želdiniams
#miestasbecirkų
https://zdm.waw.pl/aktualnosci/ulica...do-przebudowy/
https://www.facebook.com/ZDM.Warszaw...13004990861088
Esama situacija:
,
Esama situacija schematiškai:
Projektas:
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Įdomus, galbūt, sutapimas. Kažkada kažkurioje temoje forume esu siūlęs vietoje termino gatvių siaurinimas naudoti modernizavimą.
Komentuoti:
Komentuoti: