Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
O kiek problemų susitvarkytų, jeigu šviesoforai išties IŠMANIAI veiktų.. :') Keista, kad tai nepažymima kaip viena iš problemų.
- 3 patinka
-
Kas čia per sveiku protu nepaaiškinamų 1980-ųjų stiliaus schemų rinkinys??? Koks viso to tikslas, ar čia yra tai, kas planuojama įgyvendinti?
Iš pirmo atrodė, kaip ištraukti kokie seni eskizai, bet pamatęs schemas su alternatyvia Šiaurinės g. trasa, Paupio gatvėmis supratau, jog visa tai kažkieno sukurta esamuoju laiku. Viskas, ką matome, tai krūvos automobilių eismo juostų, viadukai ant tunelių ir parkingai. Nieko apie VT, dviračių infrastruktūrą ir jų trasų modeliavimą, pėstieji išvis neegzistuoja.
- 21 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Visus dalykus tikrai įgyvendinčiau Cities:Skylines Vilniuj, bet gal geriau realybės Vilniui visų pirma atiduoti duoklę ir investuoti į apleistą VT, o tada papilti viadukų ir tunelių...
Pavyzdys palyginimui iš kitos temos "[VLN] Dviračių takai Vilniuje":
Galime tokį dviračių infrastruktūros pokytį padaryti, skatinant keliones alternatyviomis TP:
Parašė dondc Rodyti pranešimąBūtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
oranžinė – požeminis tunelis;
punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.
Visur esami takai išliktų, tik pasislinktų nuo nuvažiavimų į tunelius pradžios. Susikirtime po estakada spėju reiktų žieduko saugumui nuo didelio greičio, nes ilgoje atkarpoje jokių pristabdymų nebūtų. Pagrindiniai srautai nuo Pilaitės ir Spaudos rūmų į Narbuto g.
Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
Aišku, matau didesnę problemą - kad visas paslaugų ir verslo branduolys kuriamas centre - tada normalu, kad bus kamščiai į centrą rytais, kamščiai atgal iš centro vakarais. Tada ir atsiranda poreikis didinti automobilių pralaidumą į centro branduolį iš aplinkinių rajonų.
Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.15, 20:00.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Toje S-RJ-13-21-790 koncepcijoje išties įdomių pasiūlymų ten yra. Pridedu aktualiausius.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
- Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
- Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.
Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!
...
Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.15, 19:45.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKosmonautai ir kenkejai. VT ir toliau stoves prie sankryzos, o masinytes vaziuos i tuneli.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąLabai laukiu tunelio po Ozo g ties Ralio g, nes tada ne tik transportas nebus stabdomas, bet ir pėstieji galės nestabdomi ir žymiai maloniau tęsti kelionę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai laukiu tunelio po Ozo g ties Ralio g, nes tada ne tik transportas nebus stabdomas, bet ir pėstieji galės nestabdomi ir žymiai maloniau tęsti kelionę.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tunelis irgi padėtų VT važiuojantiems iš Pilaitės į Centrą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kiek matosi, tai vėl pagrindinis koncentravimasis yra į automobilius, o ne į VT ar pėsčiuosius/dviratininkus. Laisvės pr - Narbuto g. reikia atskirtų VT juostų ir VT šviesoforų, o ne tokių fantazijų.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
- Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
- Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.
Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąGatvių kategorijų analizės žemėlapiai iš www.tpdris.lt (TPD Nr. S-RJ-13-21-790 ). Gal kas nežino kaip prieiti tai įkeliu pačius žemėlapius.
Raudona spalva (plati) žymimos siūlomos mažinti kategorijos.
Violetine spalva žymimos siūlomos didinti kategorijos.
Čia tik griaučiai, laukiam sprendinių (ir D kategorijų analizės)
A kategorijos
B kategorijos
C kategorijos
- Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
- Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.
Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!
Sneak peek pavyzdžiai užkabinimui:
Narbuto - Laisvės - Pilaitės pr. tunelis
Kernavės - Ralio g. tunelis po Ozo g.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Mane irgi probloškė tai, kad pirmą kartą matau variantą, kuriuo parengtas net projektas, bet ruošiamasi palikti iš esmės viską kaip yra (bent jau ties šiuo vadinamu žiedu). Na tiesiog...
Giedamos pasakos, kad ką nors pakeisti reikia projekto, Kai pasakai, kad tai darykit projektą, tuomet sako, kad uoj daug darbo ir užtruks ir nėr kam. O kai pagaliau išstenamas projektas tuomet beveik niekas nekeičiama. Net blogiau - įamžinamas sovietmetis... Ir pinigų be abejo nėra kur dėti...
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Apie Goštauto g. žiedą ir viešinamą projektą diskusijos eina jau per tris temas. Tikrai aktuali problema, kurios miestas nemato
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Saugant nuo apsemimo ir fasado purvinimo galima daryti, kaip Skapo g., dabar ten irgi remontuoja. Šnipisškėse gal galėtų būti viena plytelė palei fasadą palikta, kad lengva į trobą būtų įeiti pro durų slenkstį, nes jis irgi pakyla.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
"Pagaliau"
Pagaliau įamžina sovietines klaidas dar 20-30 metų, ane?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: