Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liudasbar
    replied
    O kiek problemų susitvarkytų, jeigu šviesoforai išties IŠMANIAI veiktų.. :') Keista, kad tai nepažymima kaip viena iš problemų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Myli Valdas mašinytes..

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Kas čia per sveiku protu nepaaiškinamų 1980-ųjų stiliaus schemų rinkinys??? Koks viso to tikslas, ar čia yra tai, kas planuojama įgyvendinti?

    Iš pirmo atrodė, kaip ištraukti kokie seni eskizai, bet pamatęs schemas su alternatyvia Šiaurinės g. trasa, Paupio gatvėmis supratau, jog visa tai kažkieno sukurta esamuoju laiku. Viskas, ką matome, tai krūvos automobilių eismo juostų, viadukai ant tunelių ir parkingai. Nieko apie VT, dviračių infrastruktūrą ir jų trasų modeliavimą, pėstieji išvis neegzistuoja.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Visus dalykus tikrai įgyvendinčiau Cities:Skylines Vilniuj, bet gal geriau realybės Vilniui visų pirma atiduoti duoklę ir investuoti į apleistą VT, o tada papilti viadukų ir tunelių...
    Man tai visi šitie konceptai panašūs į "automobilizacinį rytojų". Siekis, padaryti, kad kelionės automobiliu būtų kuo patogesnės ir be jokių trikdžių.

    Pavyzdys palyginimui iš kitos temos "[VLN] Dviračių takai Vilniuje":

    Galime tokį dviračių infrastruktūros pokytį padaryti, skatinant keliones alternatyviomis TP:

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Būtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
    oranžinė požeminis tunelis;
    punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.

    Visur esami takai išliktų, tik pasislinktų nuo nuvažiavimų į tunelius pradžios. Susikirtime po estakada spėju reiktų žieduko saugumui nuo didelio greičio, nes ilgoje atkarpoje jokių pristabdymų nebūtų. Pagrindiniai srautai nuo Pilaitės ir Spaudos rūmų į Narbuto g.

    Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
    Click image for larger version  Name:	1.png Views:	642 Size:	882,9 kB ID:	2162584
    Arba galime tokį šaut, jeigu mūsų siekiamybė - automobilizacijos skatinimas:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.32.55.png Views:	0 Size:	821,4 kB ID:	2165554

    Aišku, matau didesnę problemą - kad visas paslaugų ir verslo branduolys kuriamas centre - tada normalu, kad bus kamščiai į centrą rytais, kamščiai atgal iš centro vakarais. Tada ir atsiranda poreikis didinti automobilių pralaidumą į centro branduolį iš aplinkinių rajonų.
    Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.15, 20:00.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

    Toje S-RJ-13-21-790 koncepcijoje išties įdomių pasiūlymų ten yra. Pridedu aktualiausius.
    Visus dalykus tikrai įgyvendinčiau Cities:Skylines Vilniuj, bet gal geriau realybės Vilniui visų pirma atiduoti duoklę ir investuoti į apleistą VT, o tada papilti viadukų ir tunelių...

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
    - Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
    - Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.

    Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!

    ...
    Toje S-RJ-13-21-790 koncepcijoje išties įdomių pasiūlymų ten yra. Pridedu aktualiausius.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.36.26.png Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	2165548 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.36.06.png Views:	0 Size:	1,97 MB ID:	2165547 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.35.56.png Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	2165546 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.31.41.png Views:	0 Size:	1,15 MB ID:	2165545 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.29.51.png Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	2165544 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.30.21.png Views:	0 Size:	971,9 kB ID:	2165543 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.34.31.png Views:	0 Size:	868,9 kB ID:	2165542 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.33.13.png Views:	0 Size:	715,2 kB ID:	2165541 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.33.46.png Views:	0 Size:	948,3 kB ID:	2165540 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.30.12.png Views:	0 Size:	771,3 kB ID:	2165539 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.32.55.png Views:	0 Size:	821,4 kB ID:	2165538 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.31.17.png Views:	0 Size:	809,2 kB ID:	2165537 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.32.36.png Views:	0 Size:	762,1 kB ID:	2165536 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.33.38.png Views:	0 Size:	649,7 kB ID:	2165535 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.30.55.png Views:	0 Size:	591,2 kB ID:	2165534 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.31.33.png Views:	0 Size:	512,7 kB ID:	2165533 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.36.37.png Views:	0 Size:	1,46 MB ID:	2165532
    Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.15, 19:45.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Kosmonautai ir kenkejai. VT ir toliau stoves prie sankryzos, o masinytes vaziuos i tuneli.
    Vat ir ne! Rytais Narbuto g. stovi žemyn, stovės šitas tuneliukas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Labai laukiu tunelio po Ozo g ties Ralio g, nes tada ne tik transportas nebus stabdomas, bet ir pėstieji galės nestabdomi ir žymiai maloniau tęsti kelionę.
    Žymiai maloniau? Per nereguliuojamas perėjas ir tunelius bei ilgesnius atstumus? Tai jau tikrai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Labai laukiu tunelio po Ozo g ties Ralio g, nes tada ne tik transportas nebus stabdomas, bet ir pėstieji galės nestabdomi ir žymiai maloniau tęsti kelionę.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Narbuto - Laisvės - Pilaitės pr. tunelis

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241114_115957_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	797
Size:	206,6 kB
ID:	2165077

    [/ATTACH]
    Kosmonautai ir kenkejai. VT ir toliau stoves prie sankryzos, o masinytes vaziuos i tuneli. Pilaites prospekto vidurys yra skirtas TRAMVAJUI. Kaip graudu miestui netureti visiskai jokios transporto vizijos... kas ka nori tas savo gabaliukui ir sufantazuoja.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tunelis irgi padėtų VT važiuojantiems iš Pilaitės į Centrą.
    Labai minimaliai. Stotelės yra ties sankryžos šviesoforais, net greitasis stoja.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kiek matosi, tai vėl pagrindinis koncentravimasis yra į automobilius, o ne į VT ar pėsčiuosius/dviratininkus. Laisvės pr - Narbuto g. reikia atskirtų VT juostų ir VT šviesoforų, o ne tokių fantazijų.
    Ozo g. tai pagerintų situaciją VT. Laisvės Narbuto g. sutinku, reikia iš keturių pusių A juostų su VT šviesoforais, bet sankryžos dydis ir dizainas nedraudžia tai daryt. Tunelis irgi padėtų VT važiuojantiems iš Pilaitės į Centrą.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
    - Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
    - Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.

    Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!
    Kiek matosi, tai vėl pagrindinis koncentravimasis yra į automobilius, o ne į VT ar pėsčiuosius/dviratininkus. Laisvės pr - Narbuto g. reikia atskirtų VT juostų ir VT šviesoforų, o ne tokių fantazijų.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Gatvių kategorijų analizės žemėlapiai iš www.tpdris.lt (TPD Nr. S-RJ-13-21-790 ). Gal kas nežino kaip prieiti tai įkeliu pačius žemėlapius.

    Raudona spalva (plati) žymimos siūlomos mažinti kategorijos.
    Violetine spalva žymimos siūlomos didinti kategorijos.

    Čia tik griaučiai, laukiam sprendinių (ir D kategorijų analizės)

    A kategorijos
    Click image for larger version Name:	Screenshot_20241025_093539_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	573,4 kB ID:	2161400

    B kategorijos
    Click image for larger version Name:	Screenshot_20241025_093422_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	574,7 kB ID:	2161401

    C kategorijos
    Click image for larger version Name:	Screenshot_20241025_093250_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	691,7 kB ID:	2161402
    Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
    - Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
    - Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.

    Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!

    Sneak peek pavyzdžiai užkabinimui:

    Narbuto - Laisvės - Pilaitės pr. tunelis

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241114_115957_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	797
Size:	206,6 kB
ID:	2165077

    Kernavės - Ralio g. tunelis po Ozo g.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241114_120158_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	554
Size:	158,4 kB
ID:	2165078

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Oho kokia tema pasirodė viešumoje:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	983
Size:	39,4 kB
ID:	2164306

    https://madeinvilnius.lt/transportas...remontuojamos/

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Karaliaučiaus g. C kategorijos variantas

    Click image for larger version

Name:	20241108_163857.jpg
Views:	2034
Size:	1,11 MB
ID:	2164131

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Mane irgi probloškė tai, kad pirmą kartą matau variantą, kuriuo parengtas net projektas, bet ruošiamasi palikti iš esmės viską kaip yra (bent jau ties šiuo vadinamu žiedu). Na tiesiog...

    Giedamos pasakos, kad ką nors pakeisti reikia projekto, Kai pasakai, kad tai darykit projektą, tuomet sako, kad uoj daug darbo ir užtruks ir nėr kam. O kai pagaliau išstenamas projektas tuomet beveik niekas nekeičiama. Net blogiau - įamžinamas sovietmetis... Ir pinigų be abejo nėra kur dėti...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Apie Goštauto g. žiedą ir viešinamą projektą diskusijos eina jau per tris temas. Tikrai aktuali problema, kurios miestas nemato

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Saugant nuo apsemimo ir fasado purvinimo galima daryti, kaip Skapo g., dabar ten irgi remontuoja. Šnipisškėse gal galėtų būti viena plytelė palei fasadą palikta, kad lengva į trobą būtų įeiti pro durų slenkstį, nes jis irgi pakyla.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    "Pagaliau"

    Pagaliau įamžina sovietines klaidas dar 20-30 metų, ane?
    Dauguma analogiškų remontų yra daroma paprastojo remonto būdu. Esu prirašęs krūvą pretenzijų savivaldybei apie senos infrastruktūros įamžinimą, bet matyt jiems svarbiau kiekis, ne kokybė. Šitoje gatvelėje daug nepribursi, nuleis į vieną lygį, užsems tas trobas. Man labiai kliūna, kai iš plačios Arklių gatvės išsityčioja, kur didžiuliai turistų srautai, o eini asfalto laukais.

    Komentuoti:

Working...
X