Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąTačiau visi kiti gatvių humanizavimo pavyzdžiai dar prastesni. Algirdo g. tapo labai patogi dviratininkams (na, sutinku, kad vieną gatvę dviratininkams ir galima „paaukoti“), tačiau kelio danga ir šaligatvis iš vienos pusės neatnaujintas. Paliktos dvi vienpusės „eismo juostos“, tačiau kairioji palaipsniui tapo parkavimo juosta, ir kadangi tam originaliai nebuvo pritaikyta, išvažiavimai iš kiemų ir pan. liko „nehumanizuoti“. Net ir sudubliuotas (ir iš esmės nereikalingas) šaligatvis tarp dvirtakio ir kelio tapo parkingu, o net praėjus tiek laiko po darbų pabaigos, vis dar likęs STOP juostos ženklinimas iš dvipusės gatvės laikų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.
Daro apklausą: https://apklausa.lt/f/apklausa-del-g.../answers/new.f
O nesamone todel kad ten yra didelis automobiliu srautas ir parkuotis visiskai sustojus o paskui varant atbulomis bus super sudetinga. Visi parkuotojai ir desine ir kaire juosta stabdys likusi trafika labai stipriai. Uz ju stovintys iskart nores rikiuotis i laisva juosta, kas lems didesni chaosa ir ivykius.
Kazkas maciau pasiulymuose rase, kad padarytu parkavimo vietas po 7 metrus, kad galima butu ivaziuoti priekiu del sios priezasties. Na bet, manau forumo dalyviai sutiks kad tai neveiks.
Kodel viena, todel kad parkavimas is abieju pusiu gan daznai stabdys eisma, nes tai is kaires tai is desines kazkas nuspres vaziuoti pries eisma atbulomis kad prisiparkuoti. Viskas vardan turejimo daugiau stovejimo vietu.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.12.27, 11:00.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąP.P.S. Esu skaitęs, kad į derybas reikia eiti deklaruojant maksimalius siektinus tikslus, o ne tuos, iki kurių ketinama nusileisti, nes kitaip tai bus nebe derybos, o kapituliacija.
Ar tiesiog buvo Pakalnio trolinimas išliejant visas savo vaikiškas nuoskaudas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
John, ačiū, kad nemušate, Mokytojau. Bet gal galite pasidalinti savo perskaityta literatūra šiomis temomis? Turėčiau progos dar pasimokyti, kad neatrodyčiau kaip naivus idealistas
N.B. geriau teikti pastabas rengiamam Gatvių kategorijų spec. planui, nei dalyvauti šiose „dirbtuvėse“, nes spec. planas yra planavimo dokumentas, o dirbtuvės – švilpukas garui nuleisti.
P. S. Nors visiškai nesutinku, kad Pakėną galima vadinti eismo saugumo ekspertu, tačiau pritariu jo pozicijai dėl poreikio įvardinti ramaus eismo gatvių „projekto“ tikslus.
P.P.S. Esu skaitęs, kad į derybas reikia eiti deklaruojant maksimalius siektinus tikslus, o ne tuos, iki kurių ketinama nusileisti, nes kitaip tai bus nebe derybos, o kapituliacija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pakėnas (nors ir nieko bendro neturintis su eismo sauga) iš dalies yra teisus. Pats gatvių humanizavimas (toks, kokį matėme, nekalbant apie specializuotų dviračių gatvių tiesimą kaip P. Vileišio g.), nėra ir neturėtų būti laikomas problemų sprendimu. Tai iš esmės yra nudėvėtų ir duobėtų, sovietmečiu tiestų daugiausiai vidinių gyvenamųjų rajonų gatvių, kurios susideda iš 2+2 važiavimo ir parkavimo juostų, šiuolaikinio remonto metodas, „nutraukiant“ parkavimo juostas ties perėjomis, įvažiavimais, atnaujinant želdinius, idealiai, jei yra vietos, įrengiant ir dviračių takus. Vienas geresnių to pavyzdžių tikriausiai būtų Didlaukio g., bet ir tas neidealus. Viena tokia parkavimo vieta, nori prasilenkti du autobusai, ir visas gatvės gėris griūna (Street View vaizdai):
Man pačiam ir pjuvenos joks grožis, ypač kadangi jos neapsakomai lengvai išsibarsto. Dėl jų ir dėl kitose siaurinamų gatvių vietose naikinamo 1 plytelės „buferinio šaligatvio“ žiemą prikaišoma lentų – neatrodo, jog labai tvarus ir estetiškas sprendimas.
Tačiau visi kiti gatvių humanizavimo pavyzdžiai dar prastesni. Algirdo g. tapo labai patogi dviratininkams (na, sutinku, kad vieną gatvę dviratininkams ir galima „paaukoti“), tačiau kelio danga ir šaligatvis iš vienos pusės neatnaujintas. Paliktos dvi vienpusės „eismo juostos“, tačiau kairioji palaipsniui tapo parkavimo juosta, ir kadangi tam originaliai nebuvo pritaikyta, išvažiavimai iš kiemų ir pan. liko „nehumanizuoti“. Net ir sudubliuotas (ir iš esmės nereikalingas) šaligatvis tarp dvirtakio ir kelio tapo parkingu, o net praėjus tiek laiko po darbų pabaigos, vis dar likęs STOP juostos ženklinimas iš dvipusės gatvės laikų.
Humanizavimas kažkiek pakenkė ir viešajam transportui. Gerosios Vilties g. humanizavimas gal ir padėjo minimaliai sumažinti greitį, tačiau įrengta galybė parkavimo vietų, kurių ten niekada anksčiau nebūdavo, ir visiškai pažabotos bet kokios galimybės ten organizuoti viešojo transporto eismą (2,75 metrų eismo juostos ir dar su vingiais tam per mažai). Gal be viešojo transporto ten ir galima apsieiti, tačiau Aukštaičių ir Manufaktūrų g. tikrai jo reikėtų. Visgi ten ne tik nepadarytos įvažos, nepalikta joms vietos, bet ir posūkių kampai, ypač į Kaukysos g., absoliučiai neįveikiami niekieno didesnio už turkiškus midiautobusus (kur reikia dvigubų).
Tranzitinių gatvių humanizavimo daug nematėme, nebent patvarkyta Žirmūnų g. (kur panaikinti minėti „buferiniai“ šaligatviai), o Žirmūnų žiede (kaip ir planuojama padaryti su Operos žiedu) panaikinti pralindimai per brūkšniuotas vietas sukantiems į dešinę. Pažeidimų nebeįmanoma padaryti, tačiau vėlgi dėl to labiausiai kenčia ypač iš Šeimyniškių st. išsukantis viešasis transportas, kuriam A juostų pagailėta padaryti.
Tikrai pažėriau daug kritikos, bet tai nereiškia, kad esu už sovietinių gatvių eksvaldavimą. Humanizavimas turėtų būti vykdomas, bet kaip minėjau, ne reklamuojamas tarsi išsigelbėjimas iš kamščių ar pan. problemų. Skirtingi nei eksvaldavimas, tai turėtų būti racionalus ir apgalvotas modernus remontas, vengiant jau padarytų klaidų, o į miesto problemų sprendimą reikia žiūrėti rimčiau, fokusuotis ypač į viešąjį transportą, dviračių takus, kur juos logiška turėti (vėl paminėsiu P. Vileišio g. – ten ir reljefas, ir vietovė tobula dviračių gatvei, tačiau dviratis tik nedideliai daliai žmonių yra adekvati susisiekimo priemonė). Dar nepamirškim, kad apskritai nebaigtas Vilniaus tranzitinių gatvių tinklas. Kur Šiaurinė gatvė? Mykolo Lietuvio? 4 juostų Taurupės – kad ir dvi iš jų būtų A juostos, bet pirmiausiai pastatykim gatvę ir tada jau galvokim apie kitką. Net ir viešasis transportas negali važiuoti neegzistuojančiomis gatvėmis. Ir dar kalbant apie egzistuojančias gatves, kokios Ukmergės g. humanizavimas (bent jau padorių kelkraščių, šaligatvių prasme) būtų sveikintas, tačiau ar ne geriau pirmiausiai vidury jos nutiesti iš tiesų kamščius sumažinti galinčio tramvajaus bėgius? Visgi nenorėčiau sutikti su John , kuris jau pasidavė „vis geriau, nei buvo“ argumentacijos klaidai. Tikrai mes vilniečiai nusipelnėme geriau visose miesto infrastruktūros srityse.Paskutinis taisė lanxtot; 2024.12.26, 18:44.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPakėnas yra vairavimo mokytojas ir autosporto treneris. Čia kaip medžiotojų būrelio vadovą vadinti aplinkosaugos specialistu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pakėnas yra vairavimo mokytojas ir autosporto treneris. Čia kaip medžiotojų būrelio vadovą vadinti aplinkosaugos specialistu.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąŠiaip sutinku, bet kiek ironiška, kai panašiais atvejais John dažnai rašo "(C) geriau negu buvo", o dabar pats tą naudoja
Kitas dalykas, kad gatvių tranzito ribojimą galima nesunkiai įgyvendinti po to t.y. pakanka tiesiog pastatyti klombą gatvės gale ar vidury, jeigu kada nors ateityje atsiras tam politinės valios.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKEdas tavo išaiškinimą, kuris teisingas, bet visiškai idealistinis ir maksimalistiškai juoda vs balta, LRT yra pateikiamas kaip argumentas prieš ko nors darymą ir pokyčius. Kitaip tariant, tai jokios problemos neišspręs, bus tik varnelė ir geriausia nieko nekeisti ir toliau minkyti gazą ir varinėti 80km/h. Imho, prasta ir nekonstruktyvi strategija. Kaip bebūtų, netgi pagal tave "blogai" padarytos Naugarduko, Gerosios Vilties ar kokia Ševčenkos gatvė yra belenkaip geriau, nei tai, kas buvo anksčiau, nors tranzitas ten ir nebuvo pažabotas. Bent jau nebeliko ant 80 skraidančių entitled debilų, kurie jautėsi absoliučiai nesutramdomi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LRT Panorama vakar rodė reportažą apie planus daryti daugiau ramaus eismo gatvių: https://www.youtube.com/live/8L5aPb5...YIHelK8&t=1095
Kaip jau įprasta, Nacionalinis transliuotojas iš esmės varo į vienus vartus. Be kitų, kalbina "saugaus eismo specialistą" (kas jam suteikė šitą titulą, beje? Pagal atstovaujamą poziciją panašesnis į autosporto ir didelio greičio entuziastą) A. Pakėną, kuriam absoliučiai viskas, kas mažina automobilių greitį ir galimybes minti gazą iki dugno, yra blogis ir kelia klausimus "kokią problemą tai išspręs"?
KEdas tavo išaiškinimą, kuris teisingas, bet visiškai idealistinis ir maksimalistiškai juoda vs balta, LRT yra pateikiamas kaip argumentas prieš ko nors darymą ir pokyčius. Kitaip tariant, tai jokios problemos neišspręs, bus tik varnelė ir geriausia nieko nekeisti ir toliau minkyti gazą ir varinėti 80km/h. Imho, prasta ir nekonstruktyvi strategija. Kaip bebūtų, netgi pagal tave "blogai" padarytos Naugarduko, Gerosios Vilties ar kokia Ševčenkos gatvė yra belenkaip geriau, nei tai, kas buvo anksčiau, nors tranzitas ten ir nebuvo pažabotas. Bent jau nebeliko ant 80 skraidančių entitled debilų, kurie jautėsi absoliučiai nesutramdomi.
Anyway, turbūt geriausia, ką galima padaryti, tai užsirašyti į "Ramaus eismo zonų dirbtuves" (judu.lt/ramaus-eismo-zonos/), kurios bus atskirai kiekvienai planuojamai zonai ir konstruyktyvią poziciją išsakyti vietoje face to face, o ne kaip už "eksperto" titulo besislapstantys lenktynininkai per gazo minkytojų naratyvams prijaučiantį LRT
Pasirodo, yra ir straipsnis:
Specialistas peikia Vilniuje planuojamas ramaus eismo zonas: nesuprantu, ką tai sprendžia - LRT
Vilniaus valdžia nusprendė susiaurinti dar daugiau gatvių. Iki 2027-ųjų vadinamosios ramaus eismo zonos atsiras keliolikoje sostinės vietų. Žadama, kad pertvarkytose gatvėse automobiliai važiuos 20–30 km/h greičiu, todėl bendrame judėjime galės dalyvauti ir dviratininkai. Tiesa, sostinės valdžia žada, kad jei žmonės permainoms prieštaraus – jų atsisakys.Paskutinis taisė John; 2024.12.25, 17:23.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Paskutinis taisė Riedis; 2024.12.24, 09:52.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.
Daro apklausą: https://apklausa.lt/f/apklausa-del-g.../answers/new.fPanašu, kad tiesiog reikėjo varnelę užsidėt dėl gyventojų atsiklausimo, nes faktas, kad max ką padarys, tai išpies parkavimo vietas ant naujo eksvaldo.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.
Nepritariu. Prašau vieną juostą skirti dvikrypčiam dviračių takui fiziškai apsaugotam nuo likusių automobilinių eismo juostų. Turi būti atskirta įrengiant bortus tarp dviračių tako ir likusios gatvės išilgai. Taip daro Kanadoje, Šveicarijoje, Prancūzijoje.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr kas nors matė 2025m. biudžete išlaidas A juostoms ar tik tuščias pi.delinimas? Narbuto gatvės rekonstrukcija nuo Sėlių iki Panoramos turbūt sėkmingai pamiršta kaip ir N kitų projektų. Apie Šiaurinę galima tik pasvajoti.
https://madeinvilnius.lt/transportas...lo-keisti-ket/
Komentuoti:
-
Nedideli, bet vis pokyčiai. Mindaugo g. nori palikti 2 juostas, kitą erdvę skirti parkavimui.
Daro apklausą: https://apklausa.lt/f/apklausa-del-g.../answers/new.f
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Kalbėjo apie kol kas mistinius berods 6km A juostų. Tai 2km bus Narbuto, 2km Kudirkos - yra eilutės jau porą metų su vis numatytom lėšom. Gal dar įsibėgės Buivydiškių, Kareivių ir sakys vo - intensyviai darom. Realiai tik dalis tų juostų turbūt atsiras anksčiausiai 2027m.
Komentuoti:
-
Ar kas nors matė 2025m. biudžete išlaidas A juostoms ar tik tuščias pi.delinimas? Narbuto gatvės rekonstrukcija nuo Sėlių iki Panoramos turbūt sėkmingai pamiršta kaip ir N kitų projektų. Apie Šiaurinę galima tik pasvajoti.
V. Benkunsko teigimu, yra investuojama į viešojo transporto atnaujinimą ir kokybę, numatyta skirti lėšas „A“ juostų plėtrai, pralaidumo didinimui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Cer Rodyti pranešimą
Pagal maps.vilnius, Čiurlionio g. bent metus yra žymima kaip projektuojama ramaus eismo gatvė. Nelabai suprantu, kodėl tuomet dabar keičia bordiūrus
ir viskas į draugystės viešbutį mažai, kas savais ratais ayvsžiuoja. Jei nebūtų fakulteto, ten viena kita mašina pravažiuotų.
Komentuoti:
Komentuoti: